ORDIN Nr. 1624
din 22 decembrie 2008
privind aprobarea
Instructiunilor pentru organizarea si desfasurarea licitatiilor publice in
vederea atribuirii contractelor de inchiriere, precum si a Contractului-cadru
de inchiriere a unor bunuri aflate in domeniul public al statului si in
administrarea Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului -Agentia pentru
Protectia Mediului Sibiu
ACT EMIS DE:
MINISTERUL MEDIULUI SI DEZVOLTARII DURABILE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 25 din 12 ianuarie 2009
In baza prevederilor art. 4 din Hotărârea Guvernului
nr. 1.438/2007 privind aprobarea închirierii unor imobile şi a bunurilor mobile
din dotarea acestora, aflate în domeniul public al statului şi în administrarea
Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului - Agenţia pentru Protecţia
Mediului Sibiu,
în temeiul art. 5 alin. (7) din
Hotărârea Guvernului nr. 368/2007 privind organizarea şi funcţionarea
Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile, cu modificările şi completările
ulterioare,
ministrul mediului şi dezvoltării durabile emite prezentul ordin.
Art. 1. - Se aprobă Instrucţiunile pentru organizarea
şi desfăşurarea licitaţiilor publice în vederea atribuirii contractelor de
închiriere a unor bunuri aflate în domeniul public al statului şi în
administrarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului - Agenţia pentru
Protecţia Mediului Sibiu, prevăzute în anexa nr. 1.
Art. 2. - Se aprobă Contractul-cadru de închiriere a
unor bunuri aflate în domeniul public al statului şi în administrarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia
Mediului -Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu, prevăzut în anexa nr. 2.
Art. 3. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din
prezentul ordin.
Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Ministrul mediului şi dezvoltam durabile,
Attila Korodi
ANEXA Nr. 1
INSTRUCŢIUNI
privind organizarea si desfăşurarea licitaţiei
publice pentru atribuirea contractelor de închiriere
Art. 1. - (1) Prezentele instrucţiuni au ca obiect
reglementarea organizării şi desfăşurării licitaţiei pentru închirierea unor
imobile şi bunuri mobile din dotarea acestora, aflate în domeniul public al
statului şi în administrarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului
-Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu.
(2) Inchirierea imobilelor şi a bunurilor mobile din
dotarea acestora se realizează prin licitaţie publică, conform prevederilor
prezentelor instrucţiuni, organizată de Agenţia pentru Protecţia Mediului
Sibiu.
(3) Inchirierea se face în baza unui contract prin care
Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu, denumită în continuare locator, transmite,
pentru o perioadă de maximum 5 ani, unei alte persoane, denumită în continuare locatar, dreptul de folosinţă asupra
imobilelor şi bunurilor mobile din dotarea acestora, în schimbul unei chirii.
Art. 2. - (1) Licitaţia publică, conform prezentelor
instrucţiuni, este licitaţia prin care orice persoană fizică sau juridică de
drept privat, română sau străină, poate prezenta o ofertă.
(2) La licitaţie pot participa persoanele prevăzute la
alin. (1) care au cumpărat caietul de sarcini şi care au constituit garanţia de
participare.
Art. 3. - (1) Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu
elaborează caietul de sarcini.
(2) Caietul de sarcini cuprinde:
a) descrierea imobilelor şi bunurilor mobile din
dotarea acestora ce fac obiectul procedurii de licitaţie pentru închiriere;
b) preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare bun;
c) condiţiile şi regimul de exploatare a bunului
închiriat;
d) condiţiile privind eligibilitatea, înregistrarea şi
capacitatea economico-financiară;
e) criteriile de selecţie;
f) garanţiile;
g) obligaţiile privind protecţia mediului;
h) interdicţia subînchirierii.
(3) Caietul de sarcini va fi pus în vânzare de către
locator, la sediul său şi/sau în alte locuri stabilite de către acesta şi
prevăzute în anunţul publicitar.
(4) Preţul de vânzare al caietului de sarcini se
stabileşte de către Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu, prin decizie a
conducătorului acesteia.
Art. 4. - (1) Garanţia de participare este obligatorie.
(2) Valoarea garanţiei de participare la licitaţia de
închiriere va fi de 10% din valoarea de pornire a chiriei anuale pentru
imobilul ce face obiectul licitaţiei.
(3) Garanţia de participare la licitaţia de închiriere
se restituie în cazul ofertanţilor a căror ofertă nu a fost declarată
câştigătoare, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data semnării
contractului de închiriere.
Art. 5. - (1) Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu
va publica anunţul licitaţiei publice într-un cotidian local şi într-unui
naţional, precum şi pe site-ul propriu.
(2) Anunţul licitaţiei va conţine:
a) denumirea şi sediul locatorului;
b) obiectul şi durata închirierii;
c) condiţii de procurare a caietului de sarcini;
d) data şi locul primirii ofertelor;
e) data, ora şi locul deschiderii ofertelor;
f) durata pentru care ofertanţii rămân angajaţi prin
termenii ofertelor lor.
(3) Termenul de primire a ofertelor este de 20 de zile
calendaristice, începând cu data publicării anunţului licitaţiei publice.
Art. 6. - Oferta trebuie să cuprindă detaliat toate
condiţiile prevăzute în caietul de sarcini.
Art. 7. - (1) Ofertanţii transmit ofertele în două
plicuri sigilate, unul exterior şi unul interior. Ofertele vor fi înregistrate,
în ordinea primirii lor, într-un registru special, ţinut de locator.
(2) Pe plicul exterior se va indica imobilul propus spre închiriere prin licitaţie publică pentru care este depusă
oferta. Plicul exterior trebuie să conţină următoarele documente:
a) garanţia de participare;
b) dovada cumpărării caietului de sarcini;
c) fişa cu informaţii generale despre ofertant;
d) declaraţia de participare;
e) documente care dovedesc calităţile şi capacităţile
ofertanţilor, conform cerinţelor caietului de sarcini.
(3) Pe plicul interior se înscriu denumirea
ofertantului, precum şi sediul social al acestuia. Acest plic va conţine oferta
tehnico-economică propriu-zisă.
(4) Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, prin
fax, e-mail, poştă sau curierat.
(5) Plicurile sigilate vor fi predate comisiei de
evaluare în ziua fixată pentru deschiderea lor.
Art. 8. - (1) Componenţa comisiei de evaluare se
stabileşte de către Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu, prin decizie a
conducătorului acesteia.
(2) Comisia de evaluare este formată din 5 membri,
dintre care unul este preşedintele comisiei. De asemenea, vor fi desemnaţi 2
membri supleanţi şi un secretar. Secretarul nu are drept de vot.
Art. 9. - (1) Membrii comisiei de evaluare care sunt
soţ/soţie, rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv cu asociaţii, cu
acţionarii, cu administratorii sau cenzorii societăţilor comerciale ori cu
persoana fizică participanţi/participantă la licitaţia publică, nu pot fi
membri ai comisiei de evaluare.
(2) Membrii comisiei de evaluare sunt obligaţi să dea
o declaraţie de compatibilitate, imparţialitate şi confidenţialitate, pe
propria răspundere, după deschiderea plicurilor exterioare, care se va păstra la
dosarul închirierii.
(3) In situaţia în care membrii comisiei de evaluare
constată că se află într-una dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute
la alin. (1), aceştia sunt obligaţi să-l anunţe imediat pe preşedintele
comisiei de evaluare, care dispune înlocuirea persoanei incompatibile cu unul
dintre membrii supleanţi.
Art. 10. - (1) Atribuţiile comisiei de evaluare sunt:
a) selectarea ofertelor pe baza datelor, informaţiilor
şi documentelor cuprinse în plicul exterior;
b) întocmirea listei cuprinzând candidaţii admişi la
prezentarea ofertei tehnico-economice şi comunicarea acesteia;
c) analizarea şi evaluarea ofertelor tehnico-economice
pe baza criteriilor de selecţie stabilite prin caietul
de sarcini;
d) întocmirea raportului de evaluare;
e) întocmirea proceselor-verbale prevăzute de
prezentele instrucţiuni;
f) desemnarea câştigătorului licitaţiei publice.
(2) Secretarul comisiei de evaluare redactează
procesele-verbale prevăzute de prezentele instrucţiuni.
Art. 11. - (1) Comisia de evaluare este legal întrunită
numai în prezenţa tuturor membrilor. In cazul în care, din motive obiective sau
în caz de incompatibilitate, un membru al comisiei nu poate fi prezent, acesta
va fi înlocuit cu unul dintre cei 2 membri supleanţi.
(2) Deciziile comisiei de evaluare se adoptă cu votul a
două treimi din numărul membrilor.
Art. 12. - (1) Pentru desfăşurarea procedurii
licitaţiei publice este obligatorie participarea a cel puţin 2 ofertanţi pentru
fiecare imobil propus spre închiriere.
(2) La şedinţa de deschidere a plicurilor exterioare
pot participa reprezentanţii împuterniciţi ai ofertanţilor imobilului licitat.
(3) După deschiderea plicurilor exterioare, comisia
de evaluare elimină ofertele care nu conţin totalitatea documentelor şi datelor
cerute la art. 7 alin. (2) şi întocmeşte un proces-verbal care va fi semnat de
membrii comisiei de evaluare. Acest proces-verbal se face public prin afişare
la sediul locatorului, imediat după semnare.
(4) Pentru continuarea
desfăşurării procedurii de licitaţie este necesar ca după deschiderea
plicurilor exterioare cel puţin două oferte să fie acceptate, în caz contrar
procedura de licitaţie urmând a fi refăcută în condiţiile prevăzute la art. 15.
(5) La şedinţa de deschidere a plicurilor interioare
pot participa ofertanţii acceptaţi pentru imobilul licitat.
(6) După deschiderea plicurilor interioare, comisia
de evaluare întocmeşte un proces-verbal, semnat de membrii comisiei de evaluare
şi de ofertanţii prezenţi.
Art. 13. - (1) Comisia de evaluare analizează ofertele
tehnico-economice din plicurile interioare şi alege oferta cea mai bună din
punctul de vedere al îndeplinirii criteriilor de selecţie precizate în caietul
de sarcini.
(2) Pe baza evaluării ofertelor, comisia de evaluare
întocmeşte raportul de evaluare, care va cuprinde descrierea procedurii de
închiriere şi operaţiunile de evaluare, elementele esenţiale ale ofertelor
depuse şi motivele alegerii ofertantului câştigător sau, în cazul în care nu a
fost desemnat câştigător niciun ofertant, cauzele respingerii.
(3) Comisia de evaluare procedează în termen de maximum
două zile la informarea tuturor ofertanţilor cu privire la rezultatul
licitaţiei.
Art. 14. - (1) Ofertanţii pot face contestaţie privind
eventualele încălcări ale dispoziţiilor prezentelor instrucţiuni.
(2) Termenul de depunere a contestaţiilor este de
maximum două zile de la data primirii înştiinţării privind rezultatul
licitaţiei publice. Contestaţiile se depun la sediul Agenţiei pentru Protecţia
Mediului Sibiu.
(3) Contestaţiile vor fi soluţionate de o comisie
compusă din 3 (trei) membri,
dintre care unul este preşedintele comisiei, şi un secretar care nu are drept
de vot, alţii decât cei din comisia de evaluare. Componenţa comisiei se
stabileşte de către Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu prin decizie a
conducătorului acesteia, în maximum 3 zile de la data transmiterii contestaţiei
la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Sibiu.
(4) Comisia de soluţionare a contestaţiilor decide cu
privire la oportunitatea suspendării procedurii de atribuire a contractelor de
închiriere.
Art. 15. - (1) In cazul în care licitaţia publică nu a
condus la desemnarea unui câştigător, se va consemna această situaţie într-un
proces-verbal, iar în termen de 20 de zile se va organiza o nouă licitaţie.
(2) Dacă în urma organizării unei noi licitaţii, în
condiţiile prevăzute la alin. (1), au fost depuse minimum două oferte, dar
numai una a fost acceptată, contractul de închiriere se poate încheia cu ofertantul a cărui ofertă a
fost acceptată, în condiţiile în care oferta tehnico-economică îndeplineşte
criteriile minime prevăzute în caietul de sarcini.
Art. 16. - (1) Contractul de închiriere se semnează în
maximum 5 zile de la desemnarea ofertantului câştigător şi intră în vigoare la
data constituirii garanţiei de bună execuţie, dar nu mai târziu de 10 zile de
la data semnării.
(2) Garanţia de participare la licitaţie se pierde în
cazul în care nu se perfectează contractul de închiriere din vina ofertantului
desemnat câştigător.
(3) In cazul nesemnării contractului de închiriere din
vina exclusivă a ofertantului desemnat câştigător sau în cazul neconstituirii
garanţiei de bună execuţie în termenul prevăzut la alin. (1), locatorul încheie
contractul cu ofertantul clasat pe locul următor.
Art. 17. - Contractul de închiriere va cuprinde în mod
obligatoriu prevederile din contractul-cadru, clauzele din caietul de sarcini
şi alte clauze convenite de părţile contractante, în completarea celor din
caietul de sarcini şi fără să contravină obiectivelor închirierii.
ANEXA Nr. 2
CONTRACT-CADRU DE ÎNCHIRIERE
I. Părţile
contractante
Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului -Agenţia
pentru Protecţia Mediului Sibiu, în calitate de
locator, cu sediul în..........................................,
telefon...................., fax.........................., cont virament
nr.................., deschis la.................., cod unic de
înregistrare......................., cod fiscal ..................., reprezentată prin...................,
şi
(nume şi prenume/denumirea)............................................în
calitate de locatar, cu domiciliul în......................, str............,
nr........., bl........, sc........., ap........, et...........judeţul................., identificat cu BI/CI,
seria.............., nr.............., CNP........................................sau, după caz, cu sediul
în......................, telefon..............., fax..............., cont virament nr............................,
deschis la....................................., număr de înregistrare la
registrul comerţului.........................,
cod unic de înregistrare....................., reprezentată
prin...........................
II. Obiectul contractului
ARTICOLUL 1
1.1. Obiectul contractului îl reprezintă transmiterea
dreptului de folosinţă asupra imobilelor situate în ......................şi a bunurilor mobile din dotarea
acestora, în scopul exploatării acestora în condiţiile
prezentului contract, precum şi în conformitate cu
prevederile legale specifice în vigoare.
1.2. Folosinţa efectivă a imobilelor închiriate se va
realiza începând cu data de............., pe baza procesului-verbal de predare-primire, anexă la prezentul contract.
1.3. Bunurile închiriate vor
fi folosite de locator numai potrivit specificului şi destinaţiei acestora şi
numai pentru îndeplinirea obiectului de activitate.
ARTICOLUL 2
Suprafaţa totală închiriată este de.........m2 (...........), conform schiţei
prevăzute în caietul de sarcini.
III. Durata de închiriere
ARTICOLUL 3
Durata de închiriere este de 5 (cinci) ani, cu începere
de la data semnării contractului şi înregistrării acestuia la sediul
locatorului.
ARTICOLUL 4
4.1. Contractul de închiriere poate fi prelungit prin acordul părţilor, pentru o perioadă egală cu cel mult
jumătate din durata sa iniţială. Intenţia de prelungire se notifică celeilalte
părţi contractante cu cel puţin 60 de zile înainte de expirarea duratei de
închiriere.
4.2. Refuzul locatorului de a
prelungi perioada de închiriere a bunurilor imobile nu dă dreptul locatarului
de a solicita despăgubiri, indiferent de natura acestora.
IV. Valoarea
chiriei, condiţii şi termene de plată
ARTICOLUL 5
Locatarul datorează locatorului o chirie lunară, care
va fi actualizată anual prin indexare cu indicele de inflaţie aferent anului
precedent.
ARTICOLUL 6
Chiria lunară este de.............lei.
ARTICOLUL 7
Chiria se achită lunar în ziua de...........a lunii
următoare celei pentru care se percepe chiria, la
sediul locatorului.
ARTICOLUL 8
In cazul neexecutării obligaţiei de plată prevăzute la
art. 6 şi 7 din prezentul contract, se percep penalităţi de întârziere de 0,1%
pentru fiecare zi de întârziere, cu decontarea prioritară a facturilor de
penalităţi, pentru sumele scadente, indiferent de instrucţiunile de pe ordinul
de plată.
ARTICOLUL 9
Cuantumul penalităţilor de întârziere în decontarea
debitelor restante va putea depăşi cuantumul sumei asupra căreia sunt
calculate.
V. Drepturi şi
obligaţii contractuale
ARTICOLUL 10
Drepturile locatarului:
10.1. să folosească bunul închiriat conform destinaţiei
stabilite prin prezentul contract;
10.2. să exploateze bunurile închiriate ca un bun
proprietar, evitând distrugerea, degradarea sau deteriorarea construcţiilor şi
a accesoriilor aferente;
10.3. să primească în folosinţă efectivă bunurile ce
fac obiectul prezentului contract la data stabilită la art. 1 pct. 1.2.
ARTICOLUL 11
Obligaţiile locatarului:
11.1. să achite locatorului chiria datorată în
condiţiile şi în termenele stabilite în prezentul contract;
11.2. să achite cheltuielile de întreţinere la
termenele convenite cu locatorul;
11.3. să nu subînchirieze bunul ce face obiectul
contractului de închiriere;
11.4. să suporte costul lucrărilor de reparaţie interioare
şi exterioare la partea de construcţii şi accesoriile aferente;
11.5. să permită locatorului să execute, într-o
perioadă stabilită de comun acord, lucrările de reparaţie şi întreţinere care
îi cad în sarcină;
11.6. să nu execute niciun fel de reparaţii sau
modificări în spaţiul închinători la instalaţiile aferente fără acordul
locatorului;
11.7. să restituie locatorului bunurile închiriate la
termenul stabilit pentru încetarea contractului;
11.8. să aducă la cunoştinţa locatorului orice fapte şi
acte care pun în pericol integritatea imobilului şi, de asemenea, să aducă la
cunoştinţa locatorului orice acte sau fapte de natură să împiedice folosinţa
normală a imobilului;
11.9. să suporte toate cheltuielile născute ca urmare
a neglijenţei sau folosirii în mod necorespunzător a bunurilor închiriate;
11.10. să întrebuinţeze bunurile care fac obiectul
prezentului contract potrivit specificului şi destinaţiei acestora şi numai
pentru îndeplinirea obiectului său de activitate;
11.11. să despăgubească locatorul pentru pagubele
pricinuite de un incendiu bunurilor care fac obiectul prezentului contract, cu
excepţia situaţiilor când incendiul:
- a provenit dintr-un caz fortuit sau de forţă majoră;
- a fost cauzat de un defect de construcţie; sau
- s-a propagat de la o
construcţie învecinată.
Dovada existenţei uneia dintre situaţiile de excepţie
anterior menţionate cade în sarcina locatarului.
ARTICOLUL 12
Drepturile locatorului:
12.1. să primească chiria în condiţiile şi în termenele
stabilite la art. 6 şi 7;
12.2. să controleze executarea obligaţiilor locatarului
şi respectarea condiţiilor închirierii;
12.3. să verifice şi să constate starea integrităţii
bunurilor care fac obiectul închirierii.
ARTICOLUL 13
Obligaţiile locatorului:
13.1. să predea bunurile închiriate, pe bază de
proces-verbal, la data de.............;
13.2. să asigure folosinţa bunurilor închiriate pe
toată durata prezentului contract;
13.3. să execute pe cheltuiala sa lucrările de
întreţinere la elementele de construcţii şi la instalaţii, devenite necesare ca
urmare a uzurii normale a acestora, pe toată durata contractului;
13.4. să nu îl împiedice pe locatar să îşi realizeze
drepturile legate de închiriere decât în condiţiile reglementate de legislaţia
în vigoare şi de prezentul contract.
VI. Garanţii pentru
executarea contractului de închiriere
ARTICOLUL 14
In scopul garantării îndeplinirii întocmai a obligaţiei
de plată a chiriei, precum şi a obligaţiei de reparare a oricărui prejudiciu
suferit de locator prin neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă de către
locatar a obligaţiilor prevăzute în prezentul contract, locatarul se obligă să
constituie în termen de 10 zile de la încheierea prezentului contract o
garanţie de bună execuţie.
ARTICOLUL 15
Locatorul poate executa garanţia
de bună execuţie, fără nicio formalitate prealabilă, în cazul în care locatarul
nu îşi îndeplineşte obligaţiile contractuale. In cazul executării scrisorii de
garanţie bancară, locatarul are obligaţia reconstituirii acesteia la valoarea
iniţială în termen de 15 zile de la data executării, sub sancţiunea rezilierii
de drept a contractului. Toate comisioanele şi spezele bancare, precum şi alte
cheltuieli necesare executării garanţiei de bună execuţie se suportă de către
locatar.
ARTICOLUL 16
Garanţia de bună execuţie este de......lei,
reprezentând 30% din valoarea anuală a contractului, şi se pune la dispoziţie locatorului în
termen de 10 zile de la data încheierii contractului de închiriere.
ARTICOLUL 17
Pentru fiecare dintre anii următori, garanţia este de
30% din chiria aferentă anului precedent şi se pune la dispoziţie locatorului
până la data de 31 ianuarie a anului pentru care se constituie garanţia.
VII. Răspunderea
contractuală
ARTICOLUL 18
18.1. Prezentul contract se reziliază de plin drept, în
cazul în care oricare dintre părţile contractante nu îşi execută obligaţiile
contractuale.
18.2. Rezilierea nu va avea niciun efect asupra
obligaţiilor deja scadente între părţi.
18.3. La încetarea contractului prin ajungere la termen
sau datorită rezilierii, în condiţiile pct. 18.1,
locatorul nu datorează despăgubiri locatarului pentru îmbunătăţirile aduse
bunului închiriat.
VIII. Incetarea contractului
ARTICOLUL 19
Prezentul contract încetează:
a) la expirarea termenului pentru care a fost încheiat;
b) cu acordul părţilor;
c) când locatarul nu face dovada constituirii garanţiei
de bună execuţie, conform art. 14.
IX. Modificarea contractului
ARTICOLUL 20
Contractul se modifică numai cu acordul părţilor, pe
bază de acte adiţionale, în următoarele cazuri:
a) actualizarea chiriei anuale, ca urmare a indexării
cu indicele de inflaţie;
b) apariţia unor împrejurări sau acte normative care
modifică în mod esenţial obligaţiile părţilor sau care impun obligaţii noi.
X. Forţa majoră
ARTICOLUL 21
21.1. Părţile convin să fie exonerate de răspundere
pentru neîndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract atunci când
această neîndeplinire este urmare a intervenţiei unui caz de forţă majoră.
21.2. Forţa majoră invocată va fi comunicată celeilalte
părţi, în scris, în termen de 5 zile de la apariţie, de către partea interesată
şi este opozabilă numai dacă este atestată de o autoritate competentă în raport
cu natura evenimentului.
21.3. Locatarul este obligat să accepte planurile de
măsuri stabilite de către organele competente, neavând dreptul la despăgubiri.
XI. Litigii
ARTICOLUL 22
Eventualele litigii în legătură cu modul de derulare a
prezentului contract vor fi soluţionate pe cale amiabilă, iar în caz contrar,
de către instanţele judecătoreşti competente.
XII. Dispoziţii
finale
ARTICOLUL 23
In înţelesul prezentului contract, orice notificare,
cerere, comunicare sau informare va fi făcută în scris, prin orice mijloc de
comunicare ce asigură transmiterea textului actului şi confirmarea primirii acestuia.
ARTICOLUL 24
Toate documentele prezentului contract, precum şi cele
legate de executarea lui se vor întocmi în limba română.
Prezentul contract a fost încheiat astăzi,
..................., în 3 (trei) exemplare originale, dintre care 2 (două) pentru locator şi 1 (unu)
pentru locatar.
LOCATOR
Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu
.........................................................................
(numele şi prenumele reprezentantului legal)
.........................................................................
(semnătura autorizată şi ştampila)
LOCATAR
(nume şi prenume/denumire)
.........................................................................
.........................................................................
(numele şi prenumele
reprezentantului legal, dacă este cazul)
.........................................................................
(semnătura şi ştampila, dacă este cazul)