Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1496 din 22 septembrie 2009

pentru aprobarea formatului standard, a termenelor si modalitatii de transmitere a datelor privind comisiile paritare si acordurile colective

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 655 din 2 octombrie 2009



Având în vedere:

- prevederile art. 72 şi art. 73 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile art. 36 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificările ulterioare,

în temeiul art. 21 alin. (2) şi al art. 22 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 7 lit. d) şi art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, cu modificările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin.

Art. 1. - (1) Prin prezentul ordin se asigură un cadru unitar privind stabilirea metodelor de completare, transmitere şi colectare periodică a datelor şi informaţiilor privind comisiile paritare şi acordurile colective din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice.

(2) Scopul prezentului ordin îl constituie asigurarea condiţiilor necesare îmbunătăţirii procesului de colectare a informaţiilor privind constituirea şi modificarea componenţei comisiilor paritare şi implementarea acordurilor colective.

Art. 2. - Se aprobă formatul standard de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective, denumit în continuare format standard şi prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 3. - (1) Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia de raportare către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, denumită în continuare Agenţia, a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective.

(2) Conducătorii autorităţilor şi instituţiilor publice răspund de corectitudinea datelor şi informaţiilor completate în anexă.

(3)  Autorităţile şi instituţiile publice îndeplinesc obligaţiile prevăzute de prezentul ordin prin persoana sau persoanele desemnate în condiţiile art. 9 din Hotărârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificările ulterioare.

Art. 4. - Conducătorii autorităţilor şi instituţiilor publice transmit Agenţiei datele şi informaţiile solicitate, după cum urmează:

a) formatul standard, până cel târziu la data de 1 februarie a fiecărui an;

b) o copie a acordului colectiv, în termen de cel mult 10 zile de la data încheierii;

c) o copie a actului adiţional la acordul colectiv, în termen de cel mult 15 zile de la data încheierii, în situaţia existenţei acestuia.

Art. 5. - (1) Conducătorii autorităţilor şi instituţiilor publice transmit formatul standard în format electronic, într-un singur document ataşat, la adresa de e-mail menţionată la alin. (3), în format Office Word, cu caractere Times New Roman, corp 12, cu diacritice, fără sublinieri sau prescurtări.

(2) Subiectul e-mailului prin care se transmit Agenţiei datele şi informaţiile în format electronic este format din „acronimul autorităţii sau instituţiei publice" raportare „anul" (de exemplu: ANFP raportare 2009).

(3) Transmiterea datelor şi informaţiilor în format electronic se face prin comunicare electronică, la adresa de email comisiiparitare@anfp.gov.ro

(4) Documentele prevăzute la art. 4 lit. b) şi c) se transmit pe suport hârtie prin depunere directă, la sediul Agenţiei, sau poştă militară, poştă civilă, fax.

Art. 6. - Agenţia recomandă prefecturilor şi consiliilor judeţene să acorde, la cererea acestora, sprijinul necesar primăriilor comunelor care nu au acces la mijloacele de comunicare informatică, în vederea transmiterii în format electronic a datelor şi informaţiilor din formatele de raportare, în condiţiile prevăzute la art. 5 alin. (1)-(3).

Art. 7. - (1) Agenţia centralizează datele şi informaţiile transmise în condiţiile prevăzute la art. 5, pe baza cărora elaborează raportul anual privind comisiile paritare şi acordurile colective.

(2) Agenţia poate prezenta în cuprinsul rapoartelor prevăzute la alin. (1) şi lista instituţiilor şi autorităţilor publice care nu au transmis de două ori consecutiv formatele standard de raportare completate în condiţiile şi termenele prevăzute în prezentul ordin.

(3)  Raportul anual privind comisiile paritare şi acordurile colective constituie parte integrantă din raportul anual privind managementul funcţiilor publice şi al funcţionarilor publici.

Art. 8. - Pentru anul 2009, informaţiile cuprinse în formatul standard se transmit în termen de 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.

Art. 9. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,

Andras Zsolt Szakal

ANEXĂ

FORMAT   STANDARD

de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective

Denumirea instituţiei care transmite datele

Datele de     contact     ale persoanei responsabile   cu   transmiterea   datelor referitoare la comisiile paritare şi acordurile colective

Nume si prenume:......................................................................................................................................................................

Funcţia deţinută:........................................................................................................................................................................

Telefon:........................................................................................................................................................................ .............

Fax:........................................................................................................................................................................ ..................

E-mail:........................................................................................................................................................................ ..............

Perioada la care se referă datele transmise

De la:......................................................................................................

La:...........................................................................................................

I.

Date generale privind constituirea şi componenţa comisiei paritare

1.1.

In cadrul autorităţii sau instituţiei publice a fost constituită şi funcţionează o comisie paritară?

|_| DA 1

Data constituirii comisiei paritare:................................................

|_|  NU 2, deoarece....................................................................

1.2.

In perioada la care se referă datele transmise au intervenit modificări ale actului administrativ de constituire a comisiei paritare?

|_| DA 3

Data modificării actului administrativ de constituire a comisiei paritare:....................................

- Motivul/Motivele modificării actului administrativ de constituire a comisiei paritare4:

|_| NU

1.3.

1.4.

Numărul membrilor titulari ai comisiei paritare, conform actului de constituire:

Secretarul desemnat al comisiei paritare este:

|_| 2, dintre care:

- ... funcţionari publici de conducere;

- ... funcţionari publici de execuţie;

- ... alte categorii de funcţionari publici, respectiv:

..........................................................................................................................................

|_| 4, dintre care:

- ... funcţionari publici de conducere;

- ... funcţionari publici de execuţie;

- ... alte categorii de funcţionari publici, respectiv:

..........................................................................................................................................

|_| 6, dintre care:

- ... funcţionari publici de conducere;

- ... funcţionari publici de execuţie;

- ... alte categorii de funcţionari publici, respectiv:

.............................................................................

|_| funcţionar public:

|_| secretarul titular

|_| secretarul supleant

|_|  persoană angajată cu contract individual de muncă:

|_| secretarul titular

|_| secretarul supleant

II.

Date specifice privind constituirea şi componenţa comisiei paritare

2.1.

Membrii comisiei paritare reprezentanţi ai funcţionarilor publici au fost desemnaţi:

|_| de către organizaţia sindicală reprezentativă a funcţionarilor publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice

|_|  prin acord între organizaţiile sindicale reprezentative ale funcţionarilor publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice

|_|  prin vot, de către funcţionarii publici

2.2.

Au fost înregistrate contestaţii cu privire la parcurgerea procedurilor de constituire a comisiei paritare?

|_| DA

|_| NU

1 In situaţia în care răspunsul este afirmativ, se va completa în mod corespunzător data emiterii actului administrativ de constituire a comisiei paritare, precum şi restul formularului.

2 In situaţia în care răspunsul este negativ, se vor detalia motivele pentru care nu a fost constituită comisia paritară, fără a se completa restul formularului.

3 In situaţia în care răspunsul este afirmativ, se va completa în mod corespunzător data modificării actului administrativ de constituire a comisiei paritare, precum şi restul formularului; în situaţia înregistrării mai multor modificări în perioada la care se referă datele transmise, se vor completa datele corespunzătoare fiecărei modificări în parte.

4 Se va completa cu articolul/articolele din Hotărârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificările ulterioare, aşa cum apare acesta/apar acestea scris/scrise în preambulul actului administrativ de modificare.

2.3.

Au fost înregistrate sentinţe judecătoreşti având ca obiect nerespectarea   procedurilor de   constituire  a  comisiei paritare?

|_| DA

|_| NU

2.4.

Persoanele desemnate ca membri în comisia paritară au beneficiat sau urmează a beneficia de instruire în domeniile în care urmează a analiza documentele supuse spre avizare comisiei paritare?

|_| DA, au beneficiat sau urmează a beneficia de:

|_|  instruire special   destinată   membrilor comisiilor paritare

|_|  instruire în domeniul evaluării şi ameliorării condiţiilor de muncă

|_|  instruire în domeniul asigurării sănătăţii şi securităţii în muncă

|_|  instruire în domeniul asigurării    perfecţionării profesionale a funcţionarilor publici

|_|  instruire în domeniul drepturilor şi   obligaţiilor funcţionarilor publici (inclusiv pe subiecte precum stabilirea    programului de lucru şi protecţia personalului în situaţii specifice)

|_|NU

III.

Date generale privind activitatea comisiei paritare în perioada la care se referă datele transmise

3.1.

Număr   şedinţe   ale   comisiei   paritare   organizate   şi desfăşurate în perioada la care se referă datele transmise:

.................., dintre care:

- .............. întrunite la solicitarea conducătorului autorităţii sau instituţiei publice;

-  ...............  întrunite  la  solicitarea  preşedintelui comisiei paritare;

-   ...............   întrunite   la   solicitarea   sindicatului reprezentativ/ reprezentanţilor funcţionarilor publici;

-   ...............   întrunite    la   solicitarea   majorităţii funcţionarilor publici.

3.2.

Număr de avize emise de comisia paritară în perioada la care se referă datele transmise:

..................., dintre care:

-............avize favorabile;

-............avize favorabile cu obiectiuni;

-............avize nefavorabile.

IV.

Date specifice privind activitatea comisiei paritare în perioada la care se referă datele transmise

4.1.

In cadrul şedinţelor comisiei paritare, conform ordinii de zi a fiecărei şedinţe, au făcut obiectul discuţiilor:

|_| propunerile membrilor comisiei  paritare de măsuri destinate îmbunătăţirii activităţii sau instituţiei publice, discutate într-un număr de        şedinţe

|_| măsurile privind pregătirea profesională a funcţionarilor publici, discutate într-un număr de şedinţe

|_| propunerile privind flexibilizarea programului de lucru al funcţionarilor publici, discutate într-un număr de şedinţe

|_|  propunerile privind încheierea de acorduri colective, discutate într-un număr de şedinţe

|_| rezultatele  urmăririi   realizării  acordurilor colective, discutate într-un număr de şedinţe

|_| aprobarea  rapoartelor cu  privire   la   respectarea acordurilor colective încheiate în condiţiile legii, discutate într-un număr de şedinţe

|_| alte subiecte decât cele menţionate anterior, discutate într-un număr de         şedinţe, dintre care:

-   solicitări/sesizări  ale  conducerii  autorităţii  sau instituţiei publice, discutate într-un număr de şedinţe;

- solicitări/sesizări individuale ale funcţionarilor publici, discutate într-un număr de şedinţe;

-  solicitări/sesizări ale membrilor comisiei paritare, discutate într-un număr de şedinţe.

4.2.

Au fost înregistrate contestaţii cu privire la avizele emise sau alte documente rezultate din activitatea comisiei paritare?

|_| DA

|_| NU

4.3.

Au fost înregistrate sentinţe judecătoreşti având ca obiect documente aprobate/neaprobate în baza avizului comisiei paritare?

|_| DA

|_| NU

4.4.

In general, care a fost durata media a unei şedinţe a comisiei paritare în perioada la care se referă datele transmise?

|_|  mai puţin de o oră

|_|  1-2 ore

|_| 2-3 ore

|_|  mai mult de 3 ore

4.5.

In general, care a fost numărul mediu de subiecte discutate în cadrul unei şedinţe a comisiei paritare în perioada la care se referă datele transmise?

|_|  un subiect

|_|  1-3 subiecte

|_| 3-5 subiecte

|_|  mai mult de 5 subiecte

V.

Date generale privind încheierea de acorduri colective şi aplicarea prevederilor acestora5

5.1.

In cadrul autorităţii sau instituţiei publice a fost semnat şi/sau se aplică prevederile unui acord colectiv?

|_| DA 6

Data semnării acordului colectiv:...................

Perioada pentru care a fost semnat acordul colectiv:

de la................până la................

|_| NU

5.2.

In perioada la care se referă datele transmise au intervenit modificări ale clauzelor acordului colectiv?

|_| DA 7

Data semnării actului adiţional la acordul colectiv:

|_| NU

5.3.

Acordul colectiv aplicat în cadrul autorităţii sau instituţiei publice conţine prevederi referitoare la:

|_| constituirea şi folosirea fondurilor destinate îmbunătăţirii condiţiilor de muncă, ca urmare a rezultatului negocierilor:

|_|  la semnarea acordului colectiv iniţial

|_|  la semnarea unui act adiţional ulterior

|_|   sănătatea  şi  securitatea în   muncă,   ca  urmare  a rezultatului negocierilor:

|_|  la semnarea acordului colectiv iniţial

|_|  la semnarea unui act adiţional ulterior

|_|   programul zilnic de lucru,' ca urmare a rezultatului negocierilor:

|_|  la semnarea acordului colectiv iniţial

|_|  la semnarea unui act adiţional ulterior

|_|  perfecţionarea profesionala, ca urmare a rezultatului negocierilor:

|_|  la semnarea acordului colectiv iniţial

|_|  la semnarea unui act adiţional ulterior

|_| protecţia persoanelor alese în organele de conducere ale organizaţiilor sindicale sau desemnate ca reprezentanţi ai funcţionarilor publici, ca urmare a rezultatului negocierilor:

|_| la semnarea acordului colectiv iniţial

|_|  la semnarea unui act adiţional ulterior

|_| alte subiecte decât cele menţionate anterior

5.4.

Semnatarii acordului colectiv din partea funcţionarilor publici au fost desemnaţi:

|_| de către organizaţia sindicală reprezentativă a funcţionarilor publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice

|_|  prin acord între organizaţiile sindicale reprezentative ale funcţionarilor publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice

|_|  prin vot, de către funcţionarii publici

5.5.

Au fost înregistrate solicitări de constatare a nulităţii acordului colectiv?

|_|  DA

|_|  NU

5.6.

Au fost înregistrate sentinţe judecătoreşti având ca obiect constatarea nulităţii acordului colectiv? '

|_|  DA

|_|  NU

5.7.

Au fost sesizate situaţii  de  neexecutare a acordului colectiv/de neîndeplinire a obligaţiilor asumate de către părţile semnatare?

|_|  DA, sesizările venind din partea:

|_| autorităţii sau instituţiei publice, în calitate de parte semnatară a acordului colectiv

|_|  reprezentanţilor funcţionarilor publici, în calitate de parte semnatară a acordului colectiv

|_| funcţionarilor publici, în calitate de beneficiari de drepturi si deţinători de obligaţii în aplicarea acordului colectiv

|_|  NU

5 Secţiunea V se va completa doar în situaţia în care în cadrul autorităţii sau instituţiei publice a fost semnat şi/sau se aplică prevederile unui acord colectiv, indiferent dacă respectivul acord colectiv a fost încheiat în perioada la care se referă datele transmise sau se aplică ca urmare a încheierii la o dată anterioară.

6 In situaţia semnării, în perioada la care se referă datele transmise, a mai mult de un acord colectiv, se vor completa datele corespunzătoare fiecărui document în parte. La completarea datelor nu se vor include modificări ale clauzelor acordului colectiv înregistrate sub forma actelor adiţionale.

7 In situaţia în care răspunsul este afirmativ, se vor completa în mod corespunzător data modificării actului administrativ de constituire a comisiei paritare, precum şi restul formularului; în situaţia înregistrării mai multor modificări în perioada la care se referă datele transmise, se vor completa datele corespunzătoare fiecărei modificări în parte.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1496/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1496 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1496/2009
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu