Ordinul Nr.1443 din 11.06.2018pentru aprobarea formatului standard, a termenelor şi modalităţii de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective ACT EMIS DE: Agentia Nationala a Functionarilor Publici ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 516 din 22 iunie 2018
Având în vedere:– prevederile art. 72 şi art. 73 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; – prevederile art. 36 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificările ulterioare,în temeiul art. 21 alin. (2) teza a II-a şi al art. 22 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 8 lit. d) şi art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin. Articolul 1
(1) Prin prezentul ordin se asigură un cadru unitar privind stabilirea metodelor de completare, transmitere şi colectare periodică a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice.
(2) Scopul prezentului ordin îl constituie asigurarea condiţiilor necesare îmbunătăţirii procesului de colectare a datelor privind constituirea şi modificarea componenţei comisiilor paritare şi implementarea acordurilor colective. Articolul 2
(1) Se aprobă termenele şi instrucţiunile de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective, prevăzute în anexa nr. 1.
(2) Se aprobă formatul standard de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective, prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 3La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1.496/2009 pentru aprobarea formatului standard, a termenelor şi modalităţii de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 655 din 2 octombrie 2009, se abrogă. Articolul 4Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 5 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,Vasile-Felix CozmaANEXA Nr. 1 TERMENELE ŞI INSTRUCŢIUNILE de transmitere a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective Articolul 1
(1) Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia de raportare către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, denumită în continuare Agenţia, a datelor privind comisiile paritare şi acordurile colective.
(2) Conducătorii autorităţilor şi instituţiilor publice răspund de corectitudinea datelor completate în anexa nr. 2 la ordin.
(3) Autorităţile şi instituţiile publice îndeplinesc obligaţiile prevăzute de prezentul ordin prin persoana sau persoanele desemnate în condiţiile menţionate la art. 9 din Hotărârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificările ulterioare. Articolul 2Conducătorii autorităţilor şi instituţiilor publice transmit Agenţiei datele solicitate, după cum urmează: a)formatul standard, până cel târziu la data de 1 februarie a fiecărui an; b)o copie a acordului colectiv, respectiv a actului adiţional la acordul colectiv, în termen de cel mult 10 zile de la data încheierii. Articolul 3
(1) Formatul standard se transmite în format electronic, într-un singur document ataşat, la adresa de e-mail comisiiparitare@anfp.gov.ro, în format Office Word, cu caractere Times New Roman, corp 12, cu diacritice, fără sublinieri sau prescurtări.
(2) Subiectul e-mailului prin care se transmit Agenţiei datele în format electronic este format din „acronimul autorităţii sau instituţiei publice" raportare „anul".
(3) Documentele prevăzute la art. 2 lit. b) se transmit pe suport hârtie prin depunere directă la sediul Agenţiei sau poştă militară, poştă civilă, fax. Articolul 4
(1) Agenţia centralizează datele transmise în condiţiile prevăzute la art. 3, pe baza cărora elaborează raportul anual privind comisiile paritare şi acordurile colective.
(2) Agenţia poate prezenta în cuprinsul rapoartelor prevăzute la alin. (1) şi lista instituţiilor şi autorităţilor publice care nu au transmis de două ori consecutiv formatele standard de raportare completate în condiţiile şi termenele prevăzute în prezentul ordin.
(3) Raportul anual privind comisiile paritare şi acordurile colective constituie parte integrantă din raportul anual privind managementul funcţiilor publice şi al funcţionarilor publici. ANEXA Nr. 2
Format standard de completare şi transmitere a datelor referitoare la comisiile paritare şi acordurile colective |
Denumirea instituţiei care transmite datele |
........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... |
Date de contact ale persoanei responsabile cu transmiterea datelor referitoare la comisiile paritare şi acordurile colective |
Nume, prenume: ........ ................ ................ ................ ........... Funcţia deţinută:........ ................ ................ ................ ......... Telefon: ........ ................ ................ ................ ................ ........ Fax: ........ ................ ................ ................ ................ ............ E-mail: ........ ................ ................ ................ ................ ........ |
Perioada la care se referă datele transmise |
De la: ........ ................ ................ ................ ................ .......... La: ........ ................ ................ ................ ................ ............. |
I. |
Date generale privind constituirea şi componenţa comisiei paritare |
1.1. |
În cadrul autorităţii sau instituţiei publice a fost constituită şi funcţionează o comisie paritară? |
DA1 Data constituirii comisiei paritare :........ ................ ........ ......... NU2, deoarece ........ ................ ................ ................ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... |
1.2. |
În perioada la care se referă datele transmise, au intervenit modificări ale actului administrativ de constituire a comisiei paritare? |
DA3 Data modificării actului administrativ de constituire a comisiei paritare: ........ ............... Motivul/Motivele modificării actului administrativ de constituire a comisiei paritare4: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... NU |
1.3. |
Numărul membrilor titulari ai comisiei paritare, conform actului de constituire: |
2, dintre care: - ... funcţionari publici de conducere - ... funcţionari publici de execuţie - ... alte categorii de funcţionari publici, respectiv: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... 4, dintre care: - ... funcţionari publici de conducere - ... funcţionari publici de execuţie - ... alte categorii de funcţionari publici, respectiv: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... 6, dintre care: - ... funcţionari publici de conducere - ... funcţionari publici de execuţie - ... alte categorii de funcţionari publici, respectiv: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ |
1.4. |
Secretarul desemnat al comisiei paritare este: |
funcţionar public: secretarul titular secretarul supleant persoană angajată cu contract individual de muncă: secretarul titular secretarul supleant |
II. |
Date specifice privind constituirea şi componenţa comisiei paritare |
2.1. |
Membrii comisiei paritare reprezentanţi ai funcţionarilor publici au fost desemnaţi: |
de către organizaţia sindicală reprezentativă a funcţionarilor publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice prin acord între organizaţiile sindicale reprezentative ale funcţionarilor publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice prin vot, de către funcţionarii publici |
2.2. |
Au fost înregistrate contestaţii cu privire la parcurgerea procedurilor de constituire a comisiei paritare? |
DA NU |
2.3. |
Au fost înregistrate sentinţe judecătoreşti având ca obiect nerespectarea procedurilor de constituire a comisiei paritare? |
DA NU |
2.4. |
Persoanele desemnate ca membri în comisia paritară au beneficiat de instruire în domeniile în care urmează a analiza documentele supuse spre avizare comisiei paritare? |
DA, au beneficiat de: instruire special destinată membrilor comisiilor paritare instruire în domeniul evaluării şi ameliorării condiţiilor de muncă instruire în domeniul asigurării sănătăţii şi securităţii în muncă instruire în domeniul asigurării perfecţionării profesionale a funcţionarilor publici instruire în domeniul drepturilor şi obligaţiilor funcţionarilor publici (inclusiv pe subiecte precum stabilirea programului de lucru şi protecţia personalului în situaţii specifice) NU |
III. |
Date generale privind activitatea comisiei paritare în perioada la care se referă datele transmise |
3.1. |
Număr de şedinţe ale comisiei paritare organizate şi desfăşurate în perioada la care se referă datele transmise: |
........ ........., dintre care: - .............. întrunite la solicitarea conducătorului autorităţii sau instituţiei publice - ............... întrunite la solicitarea preşedintelui comisiei paritare - ............... întrunite la solicitarea sindicatului reprezentativ/ reprezentanţilor funcţionarilor publici - ............... întrunite la solicitarea majorităţii funcţionarilor publici |
3.2. |
Număr de avize emise de comisia paritară în perioada la care se referă datele transmise: |
........ .........., dintre care: - ............ avize favorabile - ............ avize favorabile cu obiecţiuni - ............ avize nefavorabile |
IV. |
Date specifice privind activitatea comisiei paritare în perioada la care se referă datele transmise |
4.1. |
În cadrul şedinţelor comisiei paritare, conform ordinii de zi a fiecărei şedinţe în parte, au făcut obiectul discuţiilor: |
propunerile membrilor comisiei paritare de măsuri destinate îmbunătăţirii activităţii sau instituţiei publice măsurile privind pregătirea profesională a funcţionarilor publici propunerile privind flexibilizarea programului de lucru al funcţionarilor publici propunerile privind încheierea de acorduri colective rezultatele urmăririi realizării acordurilor colective aprobarea rapoartelor cu privire la respectarea acordurilor colective încheiate în condiţiile legii alte subiecte decât cele menţionate anterior |
V. |
Date generale privind încheierea de acorduri colective şi aplicarea prevederilor acestora5 |
5.1. |
În cadrul autorităţii sau instituţiei publice a fost semnat şi/sau se aplică prevederile unui acord colectiv? |
DA6 Data semnării acordului colectiv: ........ .......... Perioada pentru care a fost semnat acordul colectiv: de la ................ până la ................ NU |
5.2. |
În perioada la care se referă datele transmise, au intervenit modificări ale clauzelor acordului colectiv? |
DA7 Data semnării actului adiţional la acordul colectiv: ........ ............... NU |
5.3. |
Acordul colectiv aplicat în cadrul autorităţii sau instituţiei publice conţine prevederi referitoare la: |
constituirea şi folosirea fondurilor destinate îmbunătăţirii condiţiilor de muncă, ca urmare a rezultatului negocierilor: la semnarea acordului colectiv iniţial la semnarea unui act adiţional ulterior sănătatea şi securitatea în muncă, ca urmare a rezultatului negocierilor: la semnarea acordului colectiv iniţial la semnarea unui act adiţional ulterior programul zilnic de lucru, ca urmare a rezultatului negocierilor: la semnarea acordului colectiv iniţial la semnarea unui act adiţional ulterior perfecţionarea profesională, ca urmare a rezultatului negocierilor: la semnarea acordului colectiv iniţial la semnarea unui act adiţional ulterior protecţia persoanelor alese în organele de conducere ale organizaţiilor sindicale sau desemnate ca reprezentanţi ai funcţionarilor publici, ca urmare a rezultatului negocierilor: la semnarea acordului colectiv iniţial la semnarea unui act adiţional ulterior alte subiecte decât cele menţionate anterior |
5.4. |
Semnatarii acordului colectiv din partea funcţionarilor publici au fost desemnaţi: |
de către organizaţia sindicală reprezentativă a funcţionarilor publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice prin acord între organizaţiile sindicale reprezentative ale funcţionarilor publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice prin vot, de către funcţionarii publici |
5.5. |
Au fost înregistrate solicitări de constatare a nulităţii acordului colectiv? |
DA NU |
5.6. |
Au fost înregistrate sentinţe judecătoreşti având ca obiect constatarea nulităţii acordului colectiv? |
DA NU |
5.7. |
Au fost sesizate situaţii de neexecutare a acordului colectiv/de neîndeplinire a obligaţiilor asumate de către părţile semnatare? |
DA, sesizările venind din partea: autorităţii sau instituţiei publice, în calitate de parte semnatară a acordului colectiv reprezentanţilor funcţionarilor publici, în calitate de parte semnatară a acordului colectiv funcţionarilor publici, în calitate de beneficiari de drepturi şi deţinători de obligaţii în aplicarea acordului colectiv NU |
1 În situaţia în care răspunsul este afirmativ, se vor completa în mod corespunzător data emiterii actului administrativ de constituire a comisiei paritare, precum şi restul formularului. 2 În situaţia în care răspunsul este negativ, se vor detalia motivele pentru care nu a fost constituită comisia paritară, fără a se completa restul formularului. 3 În situaţia în care răspunsul este afirmativ, se vor completa în mod corespunzător data modificării actului administrativ de constituire a comisiei paritare, precum şi restul formularului; în situaţia înregistrării mai multor modificări în perioada la care se referă datele transmise, se vor completa datele corespunzătoare fiecărei modificări în parte. 4 Se va completa cu articolul/articolele din Hotărârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificările ulterioare, aşa cum apare acesta/apar acestea scrise în preambulul actului administrativ de modificare. 5 Secţiunea a V-a se va completa doar în situaţia în care în cadrul autorităţii sau instituţiei publice a fost semnat şi/sau se aplică prevederile unui acord colectiv, indiferent dacă respectivul acord colectiv a fost încheiat în perioada la care se referă datele transmise sau se aplică ca urmare a încheierii la o dată anterioară. 6 În situaţia semnării, în perioada la care se referă datele transmise, a mai mult de un acord colectiv, se vor completa datele corespunzătoare fiecărui document în parte. La completarea datelor nu se vor include modificări ale clauzelor acordului colectiv înregistrate sub forma actelor adiţionale. 7 În situaţia în care răspunsul este afirmativ, se vor completa în mod corespunzător data modificării actului administrativ de constituire a comisiei paritare, precum şi restul formularului; în situaţia înregistrării mai multor modificări în perioada la care se referă datele transmise, se vor completa datele corespunzătoare fiecărei modificări în parte.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1443/2018
|