Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1058 din 19 octombrie 2007

pentru aprobarea Normelor metodologice privind activitatea de control al respectarii perioadelor de conducere, pauzelor si perioadelor de odihna ale conducatorilor auto si al utilizarii aparatelor de inregistrare a activitatii acestora

ACT EMIS DE:                MINISTERUL TRANSPORTURILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 721 din 25 octombrie 2007



Având în vedere prevederile Regulamentului Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006 de armonizare a anumitor dispoziţii din domeniul social privind transportul rutier şi amendare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 şi Regulamentului Consiliului (CE) nr. 2.135/98 şi abrogare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.820/85 sau operaţiuni de transport rutier care fac obiectul Acordului european privind activitatea echipajelor vehiculelor care efectuează transporturi rutiere internaţionale (A.E.T.R.), inclusiv la anexele acestuia, încheiat la Geneva la 1 iulie 1970, la care România a aderat prin Legea nr. 101/1994, Directivei 2006/22/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 15 martie 2006 privind condiţiile minime pentru punerea în aplicare a regulamentelor (CEE) nr. 3.820/85 şi (CEE) nr. 3.821/85 ale Consiliului privind legislaţia socială referitoare la activităţile de transport rutier şi de abrogare a Directivei 88/599/CEE a Consiliului,

în temeiul prevederilor art. 5 alin. (2) lit. b) şi f), ale art. 5 alin. (3) lit. e) si ale art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 102/2006, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 11 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 37/2007 privind stabilirea cadrului de aplicare a regulilor privind perioadele de conducere, pauzele şi perioadele de odihnă ale conducătorilor auto şi utilizarea aparatelor de înregistrare a activităţii acestora, precum şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 367/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările ulterioare,

ministrul transporturilor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Normele metodologice privind activitatea de control al respectării perioadelor de conducere, pauzelor şi perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto şi al utilizării aparatelor de înregistrare a activităţii acestora, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. -Autoritatea Rutieră Română -A.R.R. va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin transpune prevederile art. 4 alin. (1)-(5), art. 5, art. 6 alin. (1)-(5), art. 9 alin. (1) şi (2), art. 11 alin. (2) şi (4) şi ale anexelor nr. I, II şi III la Directiva 2006/22/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 15 martie 2006 privind condiţiile minime pentru punerea în aplicare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.820/85 şi a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind legislaţia socială referitoare la activităţile de transport rutier şi de abrogare a Directivei 88/599/CEE a Consiliului, publicată în Jurnalul Oficial L nr. 102 din 11 aprilie 2006, p. 35-44.

Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.061/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind activitatea de control al respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 51 din 21 ianuarie 2004.

Art. 5. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul transporturilor,

Ludovic Orban

ANEXĂ

NORME   METODOLOGICE

privind activitatea de control al respectării perioadelor de conducere, pauzelor şi perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto şi al utilizării aparatelor de înregistrare a activităţii acestora

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Dispoziţiile prezentelor norme metodologice se aplică pentru controlul respectării perioadelor de conducere, pauzelor şi perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto şi al utilizării aparatelor de înregistrare a activităţii acestora, denumite tahografe sau tahografe digitale, care efectuează operaţiuni de transport rutier cu autovehicule care au masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone sau capacitate de peste 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto.

(2) Activitatea de control al respectării perioadelor de conducere, pauzelor şi perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto şi al utilizării aparatelor de înregistrare a activităţii acestora are ca obiectiv prioritar verificarea condiţiilor de muncă ale acestora, precum şi creşterea siguranţei rutiere şi respectarea principiilor concurenţei loiale între întreprinderi/operatorii de transport rutier.

CAPITOLUL II

Activitatea de control al respectării perioadelor de conducere, pauzelor şi perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto şi al utilizării aparatelor de înregistrare a activităţii acestora

Art. 2. - (1) Controlul respectării prevederilor Regulamentului Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006 de armonizare a anumitor dispoziţii din domeniul social privind transportul rutier şi amendare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 şi Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 2.135/98 şi abrogare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.820/85, ale Acordului european privind activitatea echipajelor vehiculelor care efectuează transporturi rutiere internaţionale (AETR), denumit in continuare Acordul AETR, şi ale Ordonanţei Guvernului nr. 37/2007 privind stabilirea cadrului de aplicare a regulilor privind perioadele de conducere, pauzele şi perioadele de odihnă ale conducătorilor auto şi utilizarea aparatelor de înregistrare a activităţii acestora se va desfăşura atât în trafic, cât şi la sediile întreprinderilor şi operatorilor de transport rutier.

(2) Controlul în trafic se efectuează de către personalul cu atribuţii de control din cadrul Autorităţii Rutiere Române - A.R.R. şi/sau de către poliţişti rutieri, potrivit competenţelor legale.

(3) Controlul la sediile întreprinderilor şi operatorilor de transport rutier se efectuează de către personalul cu atribuţii de control din cadrul Autorităţii Rutiere Române-A.R.R. şi/sau de către personalul cu atribuţii de control din cadrul Inspecţiei Muncii - I.M., Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, potrivit competenţelor legale.

(4)  La controalele efectuate în trafic, privind respectarea perioadelor de conducere, pauzelor şi perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto şi utilizarea aparatelor de înregistrare a activităţii acestora, va putea participa şi personalul specializat, cu atribuţii de inspecţie şi control al Regiei Autonome „Registrul Auto Roman", care va verifica starea tehnică şi funcţionarea tahografelor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

(5) In cursul exercitării atribuţiilor, personalul cu atribuţii de control are dreptul:

a) să pătrundă în orice vehicul care face obiectul prezentei ordonanţe şi să inspecteze orice parte a vehiculului şi a tahografului, putând sa verifice, să reţină şi/sau să copieze orice document ori înregistrare relevantă pentru activitatea de control;

b) să solicite conducătorului auto sau întreprinderii/ operatorului de transport rutier să prezinte de îndată vehiculul spre a fi inspectat într-o locaţie dotată corespunzător pentru evaluări tehnice amănunţite, dacă există indicii privind intervenţii neautorizate asupra tahografului sau privind existenţa unor mijloace ilegale de manipulare a tahografului care nu pot fi verificate corespunzător în trafic;

c) să pătrundă, în vederea efectuării controlului şi în timpul programului normal de lucru, în orice spaţiu în care îşi desfăşoară activitatea întreprinderea/operatorul de transport rutier, unde pot exista informaţii relevante pentru activitatea de control al respectării regulilor privind perioadele de conducere, pauzele şi perioadele de odihnă ale conducătorilor auto.

Art. 3. - Coordonatorul naţional al activităţilor de control cu privire la respectarea prevederilor Regulamentului Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006, ale Acordului AETR şi ale Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 este Autoritatea Rutieră Română -A.R.R., denumită în continuare Coordonator naţional.

Art. 4. - Coordonatorul naţional are următoarele atribuţii principale:

a) coordonează activitatea de control, astfel încât:

(i) să fie verificat anual cel puţin 1% din totalul zilelor lucrate în cursul anului de conducătorii auto care fac obiectul prezentei ordonanţe. Incepând cu 1 ianuarie 2008, vor fi verificate anual cel puţin 2% din totalul zilelor lucrate în cursul anului de conducătorii auto, iar începând cu 1 ianuarie 2010, vor fi verificate anual cel puţin 3% din totalul zilelor lucrate în cursul anului de conducătorii auto;

(ii) să fie verificate în trafic cel puţin 15% din totalul zilelor de lucru ale conducătorilor auto verificate anual şi cel puţin 25% din numărul acestora să fie verificate la sediile întreprinderilor de transport rutier. Incepând cu 1 ianuarie 2008, cel puţin 30% din totalul zilelor de lucru ale conducătorilor auto verificate anual vor fi verificate în trafic şi cel puţin 50% din numărul acestora vor fi verificate la sediul întreprinderilor de transport rutier;

b) colaborează cu organismele similare din celelalte state membre ale Uniunii Europene în vederea organizării unor activităţi comune de control;

c) transmite la fiecare 2 ani Comisiei Europene raportări statistice cu privire la activitatea de control, conform prevederilor art. 17 din Regulamentul Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006 şi ale Deciziei Comisiei nr. 93/173/CEE;

d) colaborează cu organismele similare din celelalte state membre ale Uniunii Europene în vederea depistării şi sancţionării unor eventuale încălcări ale prevederilor Regulamentului Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006, Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 şi/sau Acordului AETR, acolo unde există indicii în acest sens;

e) transmite informaţiile prevăzute la art. 22 alin. (2) din Regulamentul Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006 şi, respectiv, la art. 19 alin. (3) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 organismelor similare din celelalte state membre ale Uniunii Europene, la fiecare 6 luni şi ori de câte ori sunt solicitate astfel de informaţii cu privire la anumite cazuri particulare.

Art. 5. - (1) Controalele efectuate în trafic se vor desfăşura în locuri şi ore diferite, acoperind o suprafaţă extinsă a reţelei de drumuri, astfel încât să fie dificilă evitarea punctelor de control.

(2) Controalele vor fi efectuate fără discriminare. Personalul cu atribuţii de control al Coordonatorului naţional şi/sau poliţiştii rutieri nu vor face discriminări pe baza niciunul motiv, cum ar fi:

a) ţara în care a fost înmatriculat vehiculul;

b) ţara de reşedinţă a conducătorului auto;

c) ţara în care îşi are sediul întreprinderea;

d) punctul de plecare şi punctul de sosire ale călătoriei;

e) tipul tahografului: analogic sau digital.

Art. 6. - La controalele în trafic se vor verifica, în general, următoarele:

a) respectarea perioadelor de conducere zilnică şi săptămânală, a pauzelor şi perioadelor de repaus zilnic şi săptămânal;

b) foile de înregistrare pentru zilele precedente, care trebuie deţinute la bordul vehiculului în conformitate cu art. 15 alin. (7) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85;

c) datele înregistrate pentru aceeaşi perioadă pe cardul conducătorului auto şi/sau în memoria aparatului de înregistrare, în conformitate cu anexa II la Directiva 2006/22/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi/sau pe foile imprimate;

d) cazurile de depăşire a vitezei permise a vehiculului pentru perioada menţionată în art. 15 alin. (7) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85, definite ca perioade de peste un minut în care viteza vehiculului este mai mare de 90 km/h, pentru vehiculele din categoria N3, sau de 100 km/h, pentru vehiculele din categoria M3, categoriile N3 şi M3 fiind definite în anexa II partea A la Directiva 70/156/CEE a Consiliului din 6 februarie 1970 privind apropierea legislaţiilor statelor membre referitoare la omologarea de tip a autovehiculelor şi a remorcilor acestora;

e) funcţionarea corectă a aparatului de înregistrare, respectiv identificarea unui posibil abuz asupra aparaturii şi/sau a cardului conducătorului auto şi/sau a foilor de înregistrare ori, dacă este cazul, prezenţa documentelor prevăzute la art. 15 alin. (7) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.820/85.

Art. 7. - (1) Conducătorul auto care conduce un vehicul echipat cu un aparat de înregistrare în conformitate cu anexa I la Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 trebuie să prezinte, la cererea personalului cu atribuţii de control, următoarele:

a) foile de înregistrare din săptămâna în curs şi cele pe care Ie-a utilizat pe parcursul celor 15 zile precedente;

b)  cardul conducătorului auto, în cazul în care este titularul unui asemenea card;

c) orice informaţie introdusă manual şi orice imprimat scos în timpul săptămânii în curs şi în timpul celor 15 zile precedente, în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006;

d) formularul pentru atestarea activităţilor în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006 sau Acordul AETR, după caz.

(2) Conducătorul auto care conduce un vehicul echipat cu un aparat de înregistrare în conformitate cu anexa I B la Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 trebuie să prezinte, la cererea personalului cu atribuţii de control:

a) cardul conducătorului auto al cărui titular este;

b) orice informaţie introdusă manual şi orice imprimat scos în timpul săptămânii în curs şi în timpul celor 15 zile precedente, în conformitate cu prezentele norme metodologice şi cu Regulamentul Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006;

c) foile de înregistrare corespunzătoare perioadei prevăzute la lit. b), în cazul în care acesta ar fi condus, pe parcursul acestei perioade, un vehicul echipat cu un aparat de înregistrare în conformitate cu anexa I la Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85;

d) formular pentru atestarea activităţilor în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006 sau Acordul AETR, după caz.

Art. 8. - Pentru efectuarea verificărilor în trafic personalul cu atribuţii de control va dispune de echipamente pentru descărcarea datelor din unitatea montată pe vehicul şi de pe cardul conducătorului auto, de citirea datelor, analizarea datelor şi/sau transmiterea rezultatelor către o bază de date spre analiză, precum şi de echipamente pentru verificarea diagramelor-tahograf.

Art. 9. - (1) Constatarea nerespectării prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 37/2007 în trafic se va evidenţia şi se va consemna de către personalul cu atribuţii de control al Autorităţii Rutiere Române -A.R.R. într-un formular-tip, înseriat şi numerotat, denumit „Formular de control în trafic". Modelul acestuia este prezentat în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice.

(2) Formularul de control în trafic va fi compus din două exemplare autocopiante, dintre care un exemplar se înmânează sub semnătură conducătorului auto.

(3) In cazul în care acesta refuză să îl semneze sau să îl preia, agentul constatator va face această menţiune la rubrica „Semnătura conducătorului auto".

Art. 10. - (1) Verificările efectuate la sediile întreprinderilor/ operatorilor de transport rutier vor viza, în plus faţă de aspectele prevăzute la art. 6, următoarele:

a) respectarea perioadelor săptămânale de repaus şi, respectiv, a perioadelor de conducere a vehiculului dintre aceste perioade de odihnă;

b) respectarea limitării la două săptămâni a duratei de conducere a vehiculului;

c) foile de înregistrare, datele şi imprimările provenind de la unitatea montată pe vehicul şi de pe cardul conducătorului auto.

(2) Verificările vor fi efectuate în prezenţa persoanei desemnate să conducă permanent şi efectiv activitatea de transport rutier, care va pune la dispoziţia personalului de control toate înregistrările solicitate.

(3) La prelevarea înregistrărilor se completează un proces-verbal de prelevare, al cărui model este prezentat în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice, care va fi înregistrat la întreprinderea/operatorul de transport rutier, în care se vor înscrie în coloana 1 numele conducătorilor auto în cazul prelevării de diagrame şi/sau date din cardurile conducătorilor auto ori numărul de înmatriculare al vehiculului în cazul prelevării de date copiate din memoria tahografelor digitale. In coloana 2 se vor înscrie perioadele de timp pentru care s-au prelevat înregistrările.

(4) In cazul prelevării de diagrame-tahograf, se va verifica continuitatea dintre diagrame prin citirea kilometrilor înscrişi de conducătorul auto în zona centrală a diagramei completate, dacă este cazul, cu verificarea continuităţii la înregistrările distanţei parcurse. Din aceste verificări se determină lipsa înregistrărilor.

(5) Pentru fiecare conducător auto supus verificărilor se vor preleva înregistrări care să acopere minimum 28 de zile, astfel încât să se poată verifica şi respectarea condiţiilor referitoare la perioadele săptămânale de conducere şi de odihnă, cele referitoare la timpul total de conducere pentru două săptămâni consecutive, precum şi recuperarea timpului de odihnă săptămânală.

(6) Dacă la prelevare se constată lipsa unor înregistrări sau nerespectarea obligaţiei de a descărca periodic datele din cardurile de conducător auto sau din memoria tahografelor digitale, aceste fapte se vor consemna în rubrica „Menţiuni" a procesului-verbal de prelevare.

(7) Analiza înregistrărilor prelevate de la sediul operatorilor de transport rutier se face la sediul agenţiilor teritoriale ale ARR/Inspectoratului rutier prin utilizarea echipamentelor specifice aflate în dotare.

(8) Controlul documentelor şi datelor furnizate de către întreprinderi la cererea personalului cu atribuţii de control al agenţiilor teritoriale ale ARR/Inspectoratului rutier se consideră ca fiind control efectuat la sediile întreprinderilor/operatorilor de transport rutier.

(9) Verificările efectuate la sediul operatorilor de transport rutier privind respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 37/2007 se vor evidenţia în formularul-tip „Fişa de contravenţii", care, după completare, se va comunica întreprinderii/ operatorului de transport rutier. Modelul fişei de contravenţii este prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice.

Art. 11. - (1) Controalele la sediile întreprinderilor/ operatorilor de transport rutier se vor organiza şi atunci când cu ocazia controalelor efectuate în trafic s-au constatat încălcări grave ale regulamentelor (CEE) nr. 3.820/85 şi (CEE) nr. 3.821/85.

(2) Personalul cu atribuţii de control va ţine seama de toate informaţiile furnizate de organismul de legătură desemnat al unui alt stat membru, în conformitate cu art. 7 alin. (1) din Directiva 2006/22/CE a Parlamentului European şi a Consiliului, referitoare la întreprinderea/operatorul de transport rutier respectiv, în timpul controalelor efectuate.

Art. 12. - (1) Coordonatorul naţional va întreprinde, de cel puţin 6 ori pe an, controale concertate în trafic - controale efectuate în acelaşi timp de către autorităţile de control a două sau mai multe state membre, fiecare acţionând pe propriul teritoriu -, având ca tematică domeniul de aplicare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.820/85 şi a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85.

(2) Coordonatorul naţional va participa împreună cu organismele echivalente din statele membre ale Uniunii Europene la organizarea unor programe de formare privind cele mai bune practici în domeniul de aplicare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.820/85 şi a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 cel puţin o dată pe an şi va facilita schimbul de informaţii şi experienţă la nivelul angajaţilor din cadrul organismelor echivalente ale celorlalte state membre cel puţin o dată pe an.

Art. 13. - Coordonatorul naţional va elabora proceduri proprii de control pentru îndeplinirea prevederilor prezentului ordin.

Art. 14. - (1) Pentru verificarea respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere, a tahografelor şi a datelor înscrise pe foile de înregistrare utilizate, personalul cu atribuţii de inspecţie şi control al Coordonatorului naţional va fi pregătit profesional pentru desfăşurarea acestei activităţi.

(2) Pregătirea profesională va fi efectuată astfel încât să se asigure personalului şcolarizat cunoştinţele necesare despre tahografe şi foile de înregistrare, precum şi cunoştinţele necesare referitoare la reglementările în vigoare privind perioadele de conducere şi perioadele de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere.

CAPITOLUL III

Sistemul de evaluare a întreprinderilor/operatorilor de transport rutier

Art. 15. - Coordonatorul naţional va introduce un sistem de evaluare pentru întreprinderi/operatori de transport rutier pe baza numărului şi a gravităţii încălcărilor Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.820/85 sau ale Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85, comise de fiecare întreprindere/operator de transport rutier.

Art. 16. - Intreprinderile/operatorii de transport rutier evaluaţi ca prezentând un grad de risc ridicat vor face obiectul unor controale mai riguroase şi mai frecvente.

Art. 17. - Criteriile şi normele de punere în aplicare a unui astfel de sistem de evaluare vor fi elaborate de către Coordonatorul naţional prin instrucţiuni proprii.

CAPITOLUL IV

Sancţiuni

Art. 18. - (1) Nerespectarea prevederilor referitoare la perioadele de conducere şi perioadele de odihnă de către conducătorii auto care efectuează transporturi rutiere se sancţionează conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 37/2007.

(2) In măsura în care contravenţiile la care se face referire la art. 8 pct. 26-35 şi 37-48 din Ordonanţa Guvernului nr. 37/2007 sunt depistate în trafic, precum şi în toate celelalte situaţii în care conducătorul auto nu poate dovedi efectuarea pauzelor şi/sau perioadelor minime de odihnă prevăzute de legislaţia în vigoare, suplimentar faţă de sancţiunea cu amenda prevăzută la art. 9 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 37/2007 se va aplica şi sancţiunea imobilizării vehiculului până la îndeplinirea condiţiilor de legalitate pentru continuarea transportului.

(3) Imobilizarea vehiculului rutier se face astfel încât să nu fie afectată siguranţa rutieră.

ANEXA Nr. 1*)  la normele metodologice

Seria AETR nr...................

ARR

Autoritatea Rutiera Română -ARR Agenţia/Inspectoratul Rutier

Adresa

Tel.

Formular de control în trafic

Timpii de conducere şi odihnă

Reglementările UE 561/2006 - 3821/85

Acordul AETR

11. Rezultatul controlului

|_| Alte verificări

|_| Amenda

|_| Avertisment

|_| Imobilizare

|_|  Fără abateri

Locul controlului

13. Cod poştal al zonei autorităjii de control

13. Agent de control

1. Locul controlului                                                                  

2. Data:

   /       /

3. Ora:

          :

Categoria drumului

|_|Autostrada                              |_| Drum Naţional                             |_| Alta categorie

Vehicul

4. Număr înmatriculare al autovehiculului

6. Tipul de vehicul:

Masa totala maxima

8. Tara

5. Număr înmatriculare remorca

6. Tip remorca

Masa totala maxima

Tara

Conducător auto şi întreprinderea/operatorul de transport rutier

7. Numele operatorului de transport rutier:

Tara:

Adresa:

Telefon :

9. Numele conducătorului auto :

Data naşterii:

Tara :

Adresa:

Seria de card a conducătorului auto:

Telefon :

Angajator - daca este altul decât cel de la rubrica 7:

Tara:

Adresa, numărul de telefon :

Tipul de transport

|_| Naţional

|_|Internaţional

|_| De mărfuri

|_| De persoane

|_| Tahograf digital

|_|Tahograf analogic

|_| Pe teritoriul UE

|_| Pe teritoriul tarilor AETR

|_| Naţional/Altele

Perioada pentru care au fost analizate înregistrările

De la data

Ora

La data

Ora

Nr. de zile verificate

Citirea kilometrajului

           /             /

      :

           /              /

      :

Contravenţii - art. 8 din OG nr. 37/2007

Cod UE

Punctul:

Valoare amenda conform art. 9 alin. 1 litera:

Data si ora de început şi sfârşit

Cod UE

Data şi ora de început şi sfârşit

Imobilizarea se aplica până la :

Ora

           :

Data        /            /      Sau       

|_| Nu se aplica imobilizarea

12. Comentarii:

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

Date descărcate sau diagrame luate de la conducător auto şi/sau vehicul

Document eliberat pentru :

|_| Diagrame tahograf

Numărul

|_ |Raport tipărit

Numărul

|_| Date digitale din memoria tahografului

|_ |Date digitale din

cardul conducătorului auto

|_| Altele

(Specificaţi mai sus)

13. Semnătura agentului de control:

Semnătura conducătorului auto :

ANEXA Nr. 2 la normele metodologice

MINISTERUL TRANSPORTURILOR

AUTORITATEA RUTIERA ROMÂNĂ - ARR

AGENŢIA TERITORIALĂ AARR/INSPECTORATUL RUTIER............................................

PROCES-VERBAL   DE   PRELEVARE  A ÎNREGISTRĂRILOR

Operator transport rutier/întreprindere

Cod fiscal

Adresa

Nr. de vehicule utilizate

Tip/tipuri de transport

Nr. de conducători auto angajaţi

1. Conducători auto sau numere înmatriculare

2. Perioada prelevată

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

de la

până la

Menţiuni:

Primit,

Inspectorul/Inspectorii care a/au efectuat prelevarea

.................................................................................

(numele şi semnătura)

Predat,

Reprezentantul operatorului de transport rutier

...............................................................................

(numele, semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 3 la normele metodologice

MINISTERUL TRANSPORTURILOR

AUTORITATEA RUTIERA ROMÂNĂ - ARR

AGENŢIA TERITORIALĂ A ARR............................................

FIŞA   DE   CONTRAVENŢII

Prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 37/2007

Operator transport/întreprindere:

.............................................................. Sediul social:

.......................

Tipul de transport

.....................................

Data controlului

................................

Numărul de conducători auto controlaţi

................................................................... Numărul de vehicule utilizate

....................................................

Clasificarea abaterii

Incadrarea faptei

Proces-verbal de contravenţie: seria, numărul, valoarea

Intocmit.

........................................................

Şeful Agenţiei teritoriale a ARR,

........................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1058/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1058 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1058/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu