Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1026 din 12 iulie 2000

privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adaugata pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 339 din 20 iulie 2000


SmartCity3


    Ministrul finantelor,
    in baza prevederilor art. 17 lit. B.n), o) si ale ultimului alineat din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 113 din 15 martie 2000,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    (1) Potrivit prevederilor art. 17 lit. B.n) si o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata se aplica cota zero a taxei pe valoarea adaugata pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios.
    (2) Cota zero a taxei pe valoarea adaugata se aplica pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios, pentru lucrarile care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
    a) sunt prevazute in autorizatia eliberata in conditiile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicata;
    b) sunt executate de persoane fizice si/sau juridice autorizate, cu respectarea reglementarilor privind proiectarea si executarea constructiilor.
    (3) Beneficiaza de cota zero a taxei pe valoarea adaugata urmatoarele categorii de persoane:
    a) persoanele fizice care au cetatenie romana si domiciliul in Romania, pentru constructia de locuinte noi, precum si pentru lucrarile privind extinderea, consolidarea si reabilitarea cladirilor de locuit existente;
    b) chiriasii, pentru lucrarile de extindere, consolidare si reabilitare a locuintei, pentru executarea carora s-au obligat conform contractului de inchiriere inregistrat la organele fiscale;
    c) persoanele juridice romane, pentru constructia de locuinte de serviciu sau de interventie pentru salariatii lor, precum si pentru extinderea, consolidarea si reabilitarea acestora;
    d) Patriarhia Romana, mitropoliile, episcopiile, manastirile, protopopiatele si parohiile, precum si cultele religioase recunoscute, partile lor componente, asezamintele, asociatiile, ordinele, congregatiile, pentru constructia de lacasuri de cult religios.
    (4) Termenii locuinta, locuinta de serviciu si locuinta de interventie, utilizati in prezentul ordin, sunt cei definiti in Legea locuintei nr. 114/1996, republicata, cu modificarile ulterioare.
    (5) Prin termenii de mai jos se intelege:
    a) lucrari de consolidare - totalitatea lucrarilor de interventie asupra elementelor structurale sau ansamblului structural, precum si introducerea de elemente structurale suplimentare care au ca scop refacerea sau ridicarea gradului de stabilitate si rezistenta al unor constructii existente.
    In categoria lucrarilor de consolidare pot fi incluse si interventiile asupra unor elemente nestructurale care insa prin degradarea lor ar putea periclita siguranta elementelor structurale;
    b) lucrari de extindere - lucrarile efectuate in scopul cresterii suprafetelor construite, cu conditia mentinerii starii tehnice a lucrarilor existente;
    c) lucrari de reabilitare - totalitatea lucrarilor efectuate pentru readucerea unei constructii existente la un grad de confort si siguranta corespunzator starii initiale a constructiei sau chiar imbunatatirii acesteia.
    Art. 2
    (1) Cota zero a taxei pe valoarea adaugata se realizeaza astfel:
    a) prin facturarea lucrarilor executate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrarilor, pe baza autorizatiei de construire, in limita valorii autorizate si a perioadei de valabilitate a autorizatiei, pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor;
    b) prin facturarea lucrarilor executate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrarilor, pe baza autorizatiei de construire, in limita perioadei de valabilitate a autorizatiei, pentru constructia de lacasuri de cult religios.
    Pe facturi se vor inscrie numarul si data, precum si emitentul autorizatiei.
    In cazul in care la realizarea lucrarilor prevazute la lit. a) si b) participa mai multi executanti care factureaza direct beneficiarului lucrarile executate, numai un singur prestator desemnat de beneficiar factureaza fara taxa pe valoarea adaugata, urmand ca ceilalti prestatori sa factureze cu taxa pe valoarea adaugata. Beneficiarul este obligat sa faca cunoscut organelor fiscale prestatorul desemnat sa factureze fara taxa pe valoarea adaugata;
    c) prin restituirea taxei pe valoarea adaugata aferente lucrarilor executate de prestatori care nu au fost desemnati de beneficiar sa factureze fara taxa pe valoarea adaugata, la terminarea lucrarilor de constructie, extindere, consolidare si reabilitare;
    d) prin restituirea taxei pe valoarea adaugata aferente lucrarilor facturate peste limita valorii autorizate a lucrarilor, la terminarea lucrarilor de constructie, extindere, consolidare si reabilitare a locuintelor, in limita valorii reale a lucrarilor, declarate conform art. 28 din Legea nr. 27/1994 privind impozitele si taxele locale, republicata, cu modificarile ulterioare.
    (2) Persoanele mentionate la art. 1 alin. (3) vor depune cerere de restituire a taxei pe valoarea adaugata, conform modelului prezentat in anexele nr. 1 a), 1 b) si 1 c), la organul fiscal teritorial la care sunt inregistrate ca platitoare de taxe si impozite, pana la data de 31 decembrie a anului urmator celui in care s-au finalizat lucrarile.
    Cererea de restituire a taxei pe valoarea adaugata va fi insotita de urmatoarele documente:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala, respectiv de pe buletinul de identitate sau cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe documentul prin care s-a aprobat constructia de locuinte de serviciu sau de interventie pentru salariati, precum si extinderea, consolidarea sau reabilitarea locuintelor existente;
    - copie de pe autorizatia de construire, extindere, consolidare sau reabilitare a locuintei, respectiv de constructie a lacasului de cult religios;
    - copie de pe certificatul de urbanism, dupa caz;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copii de pe procesele-verbale de predare-primire a apartamentelor construite, dupa caz;
    - dovada inregistrarii cladirii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe actul de proprietate a constructiei (contract de vanzare-cumparare, de vanzare-cumparare cu plata in rate, de construire a locuintei cu credit, dupa caz);
    - copie de pe contractul de inchiriere, dupa caz;
    - contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile mai sus mentionate, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale, atat pentru lucrarile facturate fara taxa pe valoarea adaugata, cat si pentru cele facturate cu taxa pe valoarea adaugata;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale;
    - dovada declararii de catre solicitant a valorii reale a lucrarii, conform art. 28 din Legea nr. 27/1994, republicata, cu modificarile ulterioare;
    - orice alte documente considerate necesare pentru solutionarea cererii.
    In cazul persoanelor juridice cererea de restituire a taxei pe valoarea adaugata va fi semnata de persoanele care angajeaza legal persoana juridica solicitanta.
    (3) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata se analizeaza si se verifica, in termen de 30 de zile de la data depunerii, de compartimentul cu atributii de verificare si rambursare a taxei pe valoarea adaugata, urmarindu-se respectarea reglementarilor in vigoare, existenta autorizatiei de constructie, existenta facturilor fiscale in care sunt mentionate lucrarile din autorizatie si concordanta acestora cu copiile anexate la cerere, determinarea corecta a bazei de impozitare si a taxei pe valoarea adaugata, calitatea de platitor a persoanei care a efectuat lucrarile, concordanta documentelor justificative anexate la cerere cu natura si destinatia cheltuielilor efectuate, achitarea facturilor fiscale.
    Organele fiscale vor verifica, de asemenea, exactitatea, realitatea si inregistrarea sumelor facturate in evidenta contabila a unitatilor prestatoare, precum si daca materialele inscrise in situatiile de lucrari sau devize au fost procurate pe cai legale.
    Dupa verificare se va intocmi, in 3 exemplare, un proces-verbal de control din care sa rezulte: valoarea autorizata si valoarea facturata a lucrarilor, suma de restituit si/sau suma neaprobata, cu mentionarea detaliata a motivelor ce au condus la aceasta decizie.
    (4) Procesele-verbale de control pot fi contestate de titularul cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, conform prevederilor Legii nr. 105/1997 pentru solutionarea obiectiunilor, contestatiilor si a plangerilor asupra sumelor constatate si aplicate prin actele de control sau de impunere ale organelor Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare.
    (5) Dupa aprobarea procesului-verbal de control se intocmesc comunicarea catre trezorerie, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 2, precum si comunicarea catre solicitant privind modul de solutionare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 3.
    In baza comunicarii primite si a unui exemplar din procesul-verbal de control aprobat, trezoreria va intocmi ordine de plata tip trezorerie (OPHT) pentru sumele care se restituie prin virament, iar pentru sumele restituite in numerar, prin casierie, se va intocmi dispozitie de plata catre casierie, cu respectarea normelor metodologice privind organizarea si functionarea trezoreriilor finantelor publice. Plata se va face numai titularului cererii, pe baza actelor de identitate, inscriindu-se pe dispozitia de plata suma restituita, numele si prenumele persoanei careia i s-a efectuat plata, seria si numarul actului de identitate si unitatea care l-a eliberat. Persoana care a primit numerarul semneaza pe dispozitia de plata, indicand data primirii sumei.
    Trezoreria restituie taxa pe valoarea adaugata din contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adaugata restituita", deschis la trezoreria statului. Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat a judetului Ilfov restituie taxa pe valoarea adaugata din contul 60.13. x. 02, deschis la Banca Comerciala Romana - S.A., Sucursala Municipiului Bucuresti.
    Dupa efectuarea restituirii, trezoreria va remite catre compartimentul cu atributii de verificare si rambursare a taxei pe valoarea adaugata o copie de pe Jurnalul contului "Taxa pe valoarea adaugata restituita", care se pastreaza la dosarul de solutionare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, ca document pentru evidenta si justificare.
    Art. 3
    (1) Pentru evidenta cererilor de restituire a taxei pe valoarea adaugata, organele fiscale teritoriale vor tine cate un "Registru de evidenta a restituirilor de taxa pe valoarea adaugata", potrivit modelului prezentat in anexa nr. 4, pentru:
    a) constructia de locuinte noi;
    b) extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor existente;
    c) constructia de lacasuri de cult religios.
    (2) Fiecare registru va fi completat, parafat, numerotat si pastrat de unitatea fiscala care solutioneaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata.
    Art. 4
    (1) Prezentul ordin se aplica pentru lucrarile executate incepand cu data de 1 ianuarie 2000, cu respectarea termenului de valabilitate a autorizatiei de construire.
    (2) Pentru lucrarile executate in cursul anului 2000 si facturate cu taxa pe valoarea adaugata pana la data intrarii in vigoare a prezentului ordin se restituie taxa pe valoarea adaugata conform procedurii stabilite la art. 2.
    Art. 5
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                           Ministrul finantelor,
                           Decebal Traian Remes

    ANEXA 1 a)

                           CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata
 _________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea solicitantului ......................................... |
|____|____________________________________________________________________|
| 2. | Adresa:                                                            |
|    | Localitatea .............., str. .......... nr. ..., sectorul ..., |
|    | codul postal ........., codul fiscal ........, judetul ........... |
|____|____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru constructia locuintei situate in ........................................
                                             (adresa)
in suma ................... lei .................................. .
             (in cifre)                    (in litere)

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala, respectiv de pe buletinul de identitate sau de pe cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe autorizatia de construire;
    - copie de pe certificatul de urbanism;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copii de pe procesele-verbale de predare-primire a apartamentelor construite, dupa caz;
    - dovada inregistrarii cladirii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale.
    Solicitam restituirea in numerar/prin virament in contul nr. .............., deschis la ......................, dupa caz.

    Solicitant,
    Numele ............. Prenumele ............... Functia ..................
                                                            (daca este cazul)
    Semnatura .............. Stampila (daca este cazul)

    ANEXA 1 b)

                            CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata
 _________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea solicitantului ......................................... |
|____|____________________________________________________________________|
| 2. | Adresa:                                                            |
|    | Localitatea .............., str. .......... nr. ..., sectorul ..., |
|    | codul postal ........., codul fiscal ........, judetul ........... |
|____|____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru extinderea, consolidarea sau reabilitarea locuintei situate in ..............
                                                                  (adresa)
in suma ................... lei .................................. .
             (in cifre)                      (in litere)

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala, respectiv de pe buletinul de identitate sau de pe cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe autorizatia de extindere, consolidare sau reabilitare a locuintei;
    - copie de pe certificatul de urbanism, dupa caz;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copie de pe dovada inregistrarii cladirii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996 sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe actul de proprietate a constructiei (contract de vanzare-cumparare, de vanzare-cumparare cu plata in rate, de construire a locuintei cu credit, dupa caz);
    - copie de pe contractul de inchiriere, dupa caz;
    - copie de pe contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile mai sus mentionate, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale.

    Solicitam restituirea in numerar/prin virament in contul nr. ............., deschis la ............................., dupa caz.

    Solicitant,
    Numele ............. Prenumele ............... Functia ..................
                                                            (daca este cazul)
    Semnatura .............. Stampila (daca este cazul)

    ANEXA 1 c)

                            CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata
 _________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea solicitantului ......................................... |
|____|____________________________________________________________________|
| 2. | Adresa:                                                            |
|    | Localitatea .............., str. .......... nr. ..., sectorul ..., |
|    | codul postal ........., codul fiscal ........, judetul ........... |
|____|____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru constructia lacasului de cult religios situat in ..........................,
                                                          (adresa)
in suma ................... lei .................................. .
             (in cifre)                      (in litere)

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala;
    - copie de pe autorizatia de construire;
    - copie de pe certificatul de urbanism;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copie de pe dovada inregistrarii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile mai sus mentionate, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale.

    Solicitam restituirea prin virament in contul nr. ................., deschis la .......................... .

    Solicitant,
    Numele ............. Prenumele ............... Functia ..................
    Semnatura .............. Stampila

    ANEXA 2

    UNITATEA FISCALA ...............                Nr. ....../.........
    COMPARTIMENTUL .................

                                  Catre

                     Trezoreria ..................

    Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata a ................................................................................
                (denumirea titularului/numele si prenumele)
inregistrata la ................................. sub nr. ......./.............,
                   (denumirea organului fiscal)
in baza prevederilor art. 17 lit. B.n) sau o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ......................... lei, pentru .......................... .
    Va rugam ca suma de mai sus sa fie restituita in numerar/prin virament in contul nr. ................, deschis la Banca ..............., Sucursala/Filiala ..................... .
    Alaturat va remitem un exemplar al procesului-verbal de control aprobat, pe baza caruia va rugam sa efectuati restituirea.
    Dupa efectuarea restituirii va rugam sa ne transmiteti o copie de pe Jurnalul contului "Taxa pe valoarea adaugata restituita", pentru evidenta si justificare.

                             Sef compartiment,

    ANEXA 3

    UNITATEA FISCALA ...............                Nr. ....../.........
    COMPARTIMENTUL .................

                                  Catre
               .............................................
                (denumirea titularului/numele si prenumele)

    Prin prezenta va comunicam, ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la ......................................... sub
                                           (denumirea organului fiscal)
nr. ...../........, in baza prevederilor art. 17 lit. B.n) sau o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, ca vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ................ lei, pentru ...................., urmand ca plata sa se efectueze, dupa caz:
    a) prin virament in contul nr. ..........., deschis la Banca .............., Sucursala/Filiala ....................;
    b) in numerar, prin casieria unitatii, incepand cu data de .........., intre orele ............. .
    De asemenea, va comunicam ca nu s-a aprobat restituirea sumei de ....... din urmatoarele motive: ...................................................... .

                                 Director,

    ANEXA 4

    MINISTERUL FINANTELOR
    UNITATEA TERITORIALA ...............
    COMPARTIMENTUL .....................


       REGISTRU DE EVIDENTA A RESTITUIRILOR DE TAXA PE VALOAREA ADAUGATA
                   pentru ............................

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Nr.
    B - Data
    C - Data (ziua, luna, anul)
    D - Suma
    E - Titularul
    F - Proces-verbal de control
    G - Numele si prenumele inspectorului
    H - Semnatura
    I - Suma aprobata
    J - Pozitia
    K - Suma restituita
    L - Semnatura de control privind solutionarea cererii de restituire
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Descrierea |Autorizatie|  Cererea de   |   Analiza si    |Jurnalul   |   |
|crt.|operatiunii|           |  restituire   |   verificarea   |contului   |   |
|    |care a     |           |   a T.V.A.    |   cererii de    |"Taxa pe   |   |
|    |generat    |           |               |   restituire    |valoarea   |   |
|    |T.V.A.     |           |               |                 |adaugata   |   |
|    |           |           |               |                 |restituita"|   |
|____|___________|___________|_______________|_________________|___________|   |
|    |           |  A  |  B  | A | C | D | E |  F  | G | H | I | B | J | K | L |
|    |           |     |     |   |   |   |   |_____|   |   |   |   |   |   |   |
|    |           |     |     |   |   |   |   |A |B |   |   |   |   |   |   |   |
|____|___________|_____|_____|___|___|___|___|__|__|___|___|___|___|___|___|___|
|    |           |     |     |   |   |   |   |  |  |   |   |   |   |   |   |   |
|____|___________|_____|_____|___|___|___|___|__|__|___|___|___|___|___|___|___|
|    |           |     |     |   |   |   |   |  |  |   |   |   |   |   |   |   |
|____|___________|_____|_____|___|___|___|___|__|__|___|___|___|___|___|___|___|

    Prezentul registru contine ..... pagini numerotate de la 1 la ....., fiecare fila fiind parafata/stampilata in data de ....................... .

                                         Conducatorul unitatii,
                                       ..........................
                                         (semnatura si stampila)



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1026/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1026 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu