Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1026 din 12 iulie 2000

privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adaugata pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 339 din 20 iulie 2000


SmartCity3


    Ministrul finantelor,
    in baza prevederilor art. 17 lit. B.n), o) si ale ultimului alineat din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 113 din 15 martie 2000,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    (1) Potrivit prevederilor art. 17 lit. B.n) si o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata se aplica cota zero a taxei pe valoarea adaugata pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios.
    (2) Cota zero a taxei pe valoarea adaugata se aplica pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios, pentru lucrarile care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
    a) sunt prevazute in autorizatia eliberata in conditiile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicata;
    b) sunt executate de persoane fizice si/sau juridice autorizate, cu respectarea reglementarilor privind proiectarea si executarea constructiilor.
    (3) Beneficiaza de cota zero a taxei pe valoarea adaugata urmatoarele categorii de persoane:
    a) persoanele fizice care au cetatenie romana si domiciliul in Romania, pentru constructia de locuinte noi, precum si pentru lucrarile privind extinderea, consolidarea si reabilitarea cladirilor de locuit existente;
    b) chiriasii, pentru lucrarile de extindere, consolidare si reabilitare a locuintei, pentru executarea carora s-au obligat conform contractului de inchiriere inregistrat la organele fiscale;
    c) persoanele juridice romane, pentru constructia de locuinte de serviciu sau de interventie pentru salariatii lor, precum si pentru extinderea, consolidarea si reabilitarea acestora;
    d) Patriarhia Romana, mitropoliile, episcopiile, manastirile, protopopiatele si parohiile, precum si cultele religioase recunoscute, partile lor componente, asezamintele, asociatiile, ordinele, congregatiile, pentru constructia de lacasuri de cult religios.
    (4) Termenii locuinta, locuinta de serviciu si locuinta de interventie, utilizati in prezentul ordin, sunt cei definiti in Legea locuintei nr. 114/1996, republicata, cu modificarile ulterioare.
    (5) Prin termenii de mai jos se intelege:
    a) lucrari de consolidare - totalitatea lucrarilor de interventie asupra elementelor structurale sau ansamblului structural, precum si introducerea de elemente structurale suplimentare care au ca scop refacerea sau ridicarea gradului de stabilitate si rezistenta al unor constructii existente.
    In categoria lucrarilor de consolidare pot fi incluse si interventiile asupra unor elemente nestructurale care insa prin degradarea lor ar putea periclita siguranta elementelor structurale;
    b) lucrari de extindere - lucrarile efectuate in scopul cresterii suprafetelor construite, cu conditia mentinerii starii tehnice a lucrarilor existente;
    c) lucrari de reabilitare - totalitatea lucrarilor efectuate pentru readucerea unei constructii existente la un grad de confort si siguranta corespunzator starii initiale a constructiei sau chiar imbunatatirii acesteia.
    Art. 2
    (1) Cota zero a taxei pe valoarea adaugata se realizeaza astfel:
    a) prin facturarea lucrarilor executate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrarilor, pe baza autorizatiei de construire, in limita valorii autorizate si a perioadei de valabilitate a autorizatiei, pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor;
    b) prin facturarea lucrarilor executate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrarilor, pe baza autorizatiei de construire, in limita perioadei de valabilitate a autorizatiei, pentru constructia de lacasuri de cult religios.
    Pe facturi se vor inscrie numarul si data, precum si emitentul autorizatiei.
    In cazul in care la realizarea lucrarilor prevazute la lit. a) si b) participa mai multi executanti care factureaza direct beneficiarului lucrarile executate, numai un singur prestator desemnat de beneficiar factureaza fara taxa pe valoarea adaugata, urmand ca ceilalti prestatori sa factureze cu taxa pe valoarea adaugata. Beneficiarul este obligat sa faca cunoscut organelor fiscale prestatorul desemnat sa factureze fara taxa pe valoarea adaugata;
    c) prin restituirea taxei pe valoarea adaugata aferente lucrarilor executate de prestatori care nu au fost desemnati de beneficiar sa factureze fara taxa pe valoarea adaugata, la terminarea lucrarilor de constructie, extindere, consolidare si reabilitare;
    d) prin restituirea taxei pe valoarea adaugata aferente lucrarilor facturate peste limita valorii autorizate a lucrarilor, la terminarea lucrarilor de constructie, extindere, consolidare si reabilitare a locuintelor, in limita valorii reale a lucrarilor, declarate conform art. 28 din Legea nr. 27/1994 privind impozitele si taxele locale, republicata, cu modificarile ulterioare.
    (2) Persoanele mentionate la art. 1 alin. (3) vor depune cerere de restituire a taxei pe valoarea adaugata, conform modelului prezentat in anexele nr. 1 a), 1 b) si 1 c), la organul fiscal teritorial la care sunt inregistrate ca platitoare de taxe si impozite, pana la data de 31 decembrie a anului urmator celui in care s-au finalizat lucrarile.
    Cererea de restituire a taxei pe valoarea adaugata va fi insotita de urmatoarele documente:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala, respectiv de pe buletinul de identitate sau cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe documentul prin care s-a aprobat constructia de locuinte de serviciu sau de interventie pentru salariati, precum si extinderea, consolidarea sau reabilitarea locuintelor existente;
    - copie de pe autorizatia de construire, extindere, consolidare sau reabilitare a locuintei, respectiv de constructie a lacasului de cult religios;
    - copie de pe certificatul de urbanism, dupa caz;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copii de pe procesele-verbale de predare-primire a apartamentelor construite, dupa caz;
    - dovada inregistrarii cladirii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe actul de proprietate a constructiei (contract de vanzare-cumparare, de vanzare-cumparare cu plata in rate, de construire a locuintei cu credit, dupa caz);
    - copie de pe contractul de inchiriere, dupa caz;
    - contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile mai sus mentionate, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale, atat pentru lucrarile facturate fara taxa pe valoarea adaugata, cat si pentru cele facturate cu taxa pe valoarea adaugata;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale;
    - dovada declararii de catre solicitant a valorii reale a lucrarii, conform art. 28 din Legea nr. 27/1994, republicata, cu modificarile ulterioare;
    - orice alte documente considerate necesare pentru solutionarea cererii.
    In cazul persoanelor juridice cererea de restituire a taxei pe valoarea adaugata va fi semnata de persoanele care angajeaza legal persoana juridica solicitanta.
    (3) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata se analizeaza si se verifica, in termen de 30 de zile de la data depunerii, de compartimentul cu atributii de verificare si rambursare a taxei pe valoarea adaugata, urmarindu-se respectarea reglementarilor in vigoare, existenta autorizatiei de constructie, existenta facturilor fiscale in care sunt mentionate lucrarile din autorizatie si concordanta acestora cu copiile anexate la cerere, determinarea corecta a bazei de impozitare si a taxei pe valoarea adaugata, calitatea de platitor a persoanei care a efectuat lucrarile, concordanta documentelor justificative anexate la cerere cu natura si destinatia cheltuielilor efectuate, achitarea facturilor fiscale.
    Organele fiscale vor verifica, de asemenea, exactitatea, realitatea si inregistrarea sumelor facturate in evidenta contabila a unitatilor prestatoare, precum si daca materialele inscrise in situatiile de lucrari sau devize au fost procurate pe cai legale.
    Dupa verificare se va intocmi, in 3 exemplare, un proces-verbal de control din care sa rezulte: valoarea autorizata si valoarea facturata a lucrarilor, suma de restituit si/sau suma neaprobata, cu mentionarea detaliata a motivelor ce au condus la aceasta decizie.
    (4) Procesele-verbale de control pot fi contestate de titularul cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, conform prevederilor Legii nr. 105/1997 pentru solutionarea obiectiunilor, contestatiilor si a plangerilor asupra sumelor constatate si aplicate prin actele de control sau de impunere ale organelor Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare.
    (5) Dupa aprobarea procesului-verbal de control se intocmesc comunicarea catre trezorerie, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 2, precum si comunicarea catre solicitant privind modul de solutionare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 3.
    In baza comunicarii primite si a unui exemplar din procesul-verbal de control aprobat, trezoreria va intocmi ordine de plata tip trezorerie (OPHT) pentru sumele care se restituie prin virament, iar pentru sumele restituite in numerar, prin casierie, se va intocmi dispozitie de plata catre casierie, cu respectarea normelor metodologice privind organizarea si functionarea trezoreriilor finantelor publice. Plata se va face numai titularului cererii, pe baza actelor de identitate, inscriindu-se pe dispozitia de plata suma restituita, numele si prenumele persoanei careia i s-a efectuat plata, seria si numarul actului de identitate si unitatea care l-a eliberat. Persoana care a primit numerarul semneaza pe dispozitia de plata, indicand data primirii sumei.
    Trezoreria restituie taxa pe valoarea adaugata din contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adaugata restituita", deschis la trezoreria statului. Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat a judetului Ilfov restituie taxa pe valoarea adaugata din contul 60.13. x. 02, deschis la Banca Comerciala Romana - S.A., Sucursala Municipiului Bucuresti.
    Dupa efectuarea restituirii, trezoreria va remite catre compartimentul cu atributii de verificare si rambursare a taxei pe valoarea adaugata o copie de pe Jurnalul contului "Taxa pe valoarea adaugata restituita", care se pastreaza la dosarul de solutionare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, ca document pentru evidenta si justificare.
    Art. 3
    (1) Pentru evidenta cererilor de restituire a taxei pe valoarea adaugata, organele fiscale teritoriale vor tine cate un "Registru de evidenta a restituirilor de taxa pe valoarea adaugata", potrivit modelului prezentat in anexa nr. 4, pentru:
    a) constructia de locuinte noi;
    b) extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor existente;
    c) constructia de lacasuri de cult religios.
    (2) Fiecare registru va fi completat, parafat, numerotat si pastrat de unitatea fiscala care solutioneaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata.
    Art. 4
    (1) Prezentul ordin se aplica pentru lucrarile executate incepand cu data de 1 ianuarie 2000, cu respectarea termenului de valabilitate a autorizatiei de construire.
    (2) Pentru lucrarile executate in cursul anului 2000 si facturate cu taxa pe valoarea adaugata pana la data intrarii in vigoare a prezentului ordin se restituie taxa pe valoarea adaugata conform procedurii stabilite la art. 2.
    Art. 5
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                           Ministrul finantelor,
                           Decebal Traian Remes

    ANEXA 1 a)

                           CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata
 _________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea solicitantului ......................................... |
|____|____________________________________________________________________|
| 2. | Adresa:                                                            |
|    | Localitatea .............., str. .......... nr. ..., sectorul ..., |
|    | codul postal ........., codul fiscal ........, judetul ........... |
|____|____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru constructia locuintei situate in ........................................
                                             (adresa)
in suma ................... lei .................................. .
             (in cifre)                    (in litere)

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala, respectiv de pe buletinul de identitate sau de pe cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe autorizatia de construire;
    - copie de pe certificatul de urbanism;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copii de pe procesele-verbale de predare-primire a apartamentelor construite, dupa caz;
    - dovada inregistrarii cladirii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale.
    Solicitam restituirea in numerar/prin virament in contul nr. .............., deschis la ......................, dupa caz.

    Solicitant,
    Numele ............. Prenumele ............... Functia ..................
                                                            (daca este cazul)
    Semnatura .............. Stampila (daca este cazul)

    ANEXA 1 b)

                            CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata
 _________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea solicitantului ......................................... |
|____|____________________________________________________________________|
| 2. | Adresa:                                                            |
|    | Localitatea .............., str. .......... nr. ..., sectorul ..., |
|    | codul postal ........., codul fiscal ........, judetul ........... |
|____|____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru extinderea, consolidarea sau reabilitarea locuintei situate in ..............
                                                                  (adresa)
in suma ................... lei .................................. .
             (in cifre)                      (in litere)

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala, respectiv de pe buletinul de identitate sau de pe cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe autorizatia de extindere, consolidare sau reabilitare a locuintei;
    - copie de pe certificatul de urbanism, dupa caz;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copie de pe dovada inregistrarii cladirii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996 sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe actul de proprietate a constructiei (contract de vanzare-cumparare, de vanzare-cumparare cu plata in rate, de construire a locuintei cu credit, dupa caz);
    - copie de pe contractul de inchiriere, dupa caz;
    - copie de pe contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile mai sus mentionate, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale.

    Solicitam restituirea in numerar/prin virament in contul nr. ............., deschis la ............................., dupa caz.

    Solicitant,
    Numele ............. Prenumele ............... Functia ..................
                                                            (daca este cazul)
    Semnatura .............. Stampila (daca este cazul)

    ANEXA 1 c)

                            CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata
 _________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea solicitantului ......................................... |
|____|____________________________________________________________________|
| 2. | Adresa:                                                            |
|    | Localitatea .............., str. .......... nr. ..., sectorul ..., |
|    | codul postal ........., codul fiscal ........, judetul ........... |
|____|____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru constructia lacasului de cult religios situat in ..........................,
                                                          (adresa)
in suma ................... lei .................................. .
             (in cifre)                      (in litere)

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala;
    - copie de pe autorizatia de construire;
    - copie de pe certificatul de urbanism;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copie de pe dovada inregistrarii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile mai sus mentionate, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale.

    Solicitam restituirea prin virament in contul nr. ................., deschis la .......................... .

    Solicitant,
    Numele ............. Prenumele ............... Functia ..................
    Semnatura .............. Stampila

    ANEXA 2

    UNITATEA FISCALA ...............                Nr. ....../.........
    COMPARTIMENTUL .................

                                  Catre

                     Trezoreria ..................

    Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata a ................................................................................
                (denumirea titularului/numele si prenumele)
inregistrata la ................................. sub nr. ......./.............,
                   (denumirea organului fiscal)
in baza prevederilor art. 17 lit. B.n) sau o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ......................... lei, pentru .......................... .
    Va rugam ca suma de mai sus sa fie restituita in numerar/prin virament in contul nr. ................, deschis la Banca ..............., Sucursala/Filiala ..................... .
    Alaturat va remitem un exemplar al procesului-verbal de control aprobat, pe baza caruia va rugam sa efectuati restituirea.
    Dupa efectuarea restituirii va rugam sa ne transmiteti o copie de pe Jurnalul contului "Taxa pe valoarea adaugata restituita", pentru evidenta si justificare.

                             Sef compartiment,

    ANEXA 3

    UNITATEA FISCALA ...............                Nr. ....../.........
    COMPARTIMENTUL .................

                                  Catre
               .............................................
                (denumirea titularului/numele si prenumele)

    Prin prezenta va comunicam, ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la ......................................... sub
                                           (denumirea organului fiscal)
nr. ...../........, in baza prevederilor art. 17 lit. B.n) sau o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, ca vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ................ lei, pentru ...................., urmand ca plata sa se efectueze, dupa caz:
    a) prin virament in contul nr. ..........., deschis la Banca .............., Sucursala/Filiala ....................;
    b) in numerar, prin casieria unitatii, incepand cu data de .........., intre orele ............. .
    De asemenea, va comunicam ca nu s-a aprobat restituirea sumei de ....... din urmatoarele motive: ...................................................... .

                                 Director,

    ANEXA 4

    MINISTERUL FINANTELOR
    UNITATEA TERITORIALA ...............
    COMPARTIMENTUL .....................


       REGISTRU DE EVIDENTA A RESTITUIRILOR DE TAXA PE VALOAREA ADAUGATA
                   pentru ............................

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Nr.
    B - Data
    C - Data (ziua, luna, anul)
    D - Suma
    E - Titularul
    F - Proces-verbal de control
    G - Numele si prenumele inspectorului
    H - Semnatura
    I - Suma aprobata
    J - Pozitia
    K - Suma restituita
    L - Semnatura de control privind solutionarea cererii de restituire
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Descrierea |Autorizatie|  Cererea de   |   Analiza si    |Jurnalul   |   |
|crt.|operatiunii|           |  restituire   |   verificarea   |contului   |   |
|    |care a     |           |   a T.V.A.    |   cererii de    |"Taxa pe   |   |
|    |generat    |           |               |   restituire    |valoarea   |   |
|    |T.V.A.     |           |               |                 |adaugata   |   |
|    |           |           |               |                 |restituita"|   |
|____|___________|___________|_______________|_________________|___________|   |
|    |           |  A  |  B  | A | C | D | E |  F  | G | H | I | B | J | K | L |
|    |           |     |     |   |   |   |   |_____|   |   |   |   |   |   |   |
|    |           |     |     |   |   |   |   |A |B |   |   |   |   |   |   |   |
|____|___________|_____|_____|___|___|___|___|__|__|___|___|___|___|___|___|___|
|    |           |     |     |   |   |   |   |  |  |   |   |   |   |   |   |   |
|____|___________|_____|_____|___|___|___|___|__|__|___|___|___|___|___|___|___|
|    |           |     |     |   |   |   |   |  |  |   |   |   |   |   |   |   |
|____|___________|_____|_____|___|___|___|___|__|__|___|___|___|___|___|___|___|

    Prezentul registru contine ..... pagini numerotate de la 1 la ....., fiecare fila fiind parafata/stampilata in data de ....................... .

                                         Conducatorul unitatii,
                                       ..........................
                                         (semnatura si stampila)



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1026/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1026 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 289 2015
    Do You Seek Funds To Pay Off Credits and Debts? { EllinasFinances@gmail.com } Is Here To Put A Stop To Your Financial Problems. We Offer All Kinds Of Loan (Personal Loan, Commercial Loan, etc.) We Give Out Loan With An Interest Rate Of 2%. Interested Applicants Should Contact Us Via Email: EllinasFinances@gmail.com Please Fill the Application Form Below: - Complete Name: - Loan Amount Needed: - Loan Duration: - Purpose Of Loan: - City / Country: - Telephone: - How Did You Hear About Us: If You Are Interested To Get A Loan Then Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us via Email: EllinasFinances@gmail.com ,,,
ANONIM a comentat Hotărârea 737 2018
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Bridge Finance este garantat în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem potrivi orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Decretul 25 1949
    kota: Balikpapan pekerjaan.:::::bisnis WhatsApp. (* (*) *) * +447723553516 Daftar sekarang: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh Halo semua, mohon saran Anda semua di sini untuk tidak mengajukan pinjaman di setiap perusahaan pinjaman di situs ini, semua orang di sini adalah palsu dan curang, bahkan beberapa kesaksian di sini semuanya palsu, mereka adalah orang yang sama yang melakukan semuanya,. jadi harap berhati-hati untuk tidak menjadi korban penipuan pinjaman, saya telah ditipu 6 kali dari Rp150 juta untuk semacam biaya transfer, asuransi dan biaya perpajakan, tetapi setelah pembayaran saya saya tidak mendapatkan pinjaman saya, sebaliknya mereka bertanya kepada saya membayar lebih dan lagi. Tetapi Tuhan sangat bersyukur bahwa saya kemudian mendapat pinjaman modal sebesar Rp4,4 miliar dari Perusahaan tempat teman saya bekerja, (AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM), mereka adalah perusahaan terkemuka sekarang di Asia, mereka di sini untuk membantu kita semua yang memiliki telah scammed, jadi jika Anda memerlukan pinjaman lebih baik pergi ke kantor perusahaan di UNITED KINGDOM, Mereka memberikan pinjaman besar pinjaman internasional kepada pemilik bisnis di Malaysia dan Indonesia dan di seluruh dunia, mereka sangat cepat dalam pengiriman yang sah, yang sangat sederhana untuk mendapatkan dan hanya 1% tanpa jaminan. saya telah membayar semua hutang pinjaman bank dan bisnis saya dengan baik sekarang. Anda dapat menghubungi mereka baik-baik saja dengan Aplikasi Anda dengan mereka. Anda akan mendapatkan pinjaman dalam 1 jam, saya melakukan semua ini untuk membantu negara saya dari penipuan, dan saya juga membuat beberapa trik cara mengetahui pemberi pinjaman palsu.                            BAGAIMANA MENGETAHUI PEMENANG PALSU  Peminjam palsu tidak perlu meminta jaminan dan tidak ada situs web, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk pinjaman, Peminjam palsu tidak menggunakan gmail, tidak ada dominasi,Peminjam palsu tidak memiliki alamat kantor fisik, peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak. Email; jurjanibude0811@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
     HELLO IT XMAS AGAIN HAVE YOU BEEN LOOKING FOR A LOAN?? DO YOU NEED AN XMAS LOAN FOR YOU AND YOUR FAMILY FOR VACATION HARRYSTEVENLOANFIRM IS HERE TO HELP YOU FOR ANY AMOUNT OF LOAN CONTACT HIM ON harrystevenloanfirm@yahoo.com OR harrystevenloanfirm@gmail.com AS HE IS DYNAMIC,TRUSTWORTHY AND 100% RELIABLE......LOAN LENDER
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
     Three weeks ago my boyfriend broke up with me. it all started when i Travel to UK to spend my holiday with my friend,i was trying to contact him but it was not going through. So when i came back from UK i saw him with a lady kissing, i was frustrated and it gives me sleepless night. I called my friend told her what happened and she introduce me to a spell cater who helped her long time ago. Which i contact him and i never believed that the spell will work so easily because i have contacted many spell casters to get him back all they do is to take my money with no result. I am happy to tell you all that my boyfriend is back and committed to me alone and he do whatever i ask him to do with love and care. All thanks to DR ODUCK AYAMUD the great magician who helped me to restore my boy friend to me: oduckayamud49@yahoo.com OR oduckayamud49@gmail.com .... YOU CAN USE ANY OF THE EMAILS TO CONTACT HIM. Email this powerful and authentic spell caster via email now : oduckayamud49@yahoo.com OR oduckayamud49@gmail.com .... YOU CAN USE ANY OF THE EMAILS TO CONTACT HIM..YOU CAN ALSO CALL / ADD HIM UP ON WHATSAPP USING THIS MOBILE NUMBER:+2347059232579
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
     Attention: We at Harry Steven Loan Finance we offers loans at 2% interest rates to all our clients around the whole world, we are 100% guaranteed loan company that can deliver what we promise to our clients. With the track record that we have we can ensure you get the best of our service, we are proud to say that we help hundreds of thousands of people out that can't get help anywhere in the country, we can proudly say that we extended our business and it is as follows: We do Business Finance (Business Loan) for up to $9,000,000.00 and Above We do Consolidation Loan up to 5,000,000.00 even if you are blacklisted or under debt review We do home loans even if you are blacklisted or under debt review We do personal loans for up to $87,000.00 even if you are blacklisted or under debt review We do Car finance even if you are blacklisted or under debt review We do 2nd Bonds, Home Improvement and consolidation loans We do Wedding Finance loan well as well. We offer the above kinds of loans all at 2% interest That’s why we are proud to say we are the best and the only company that can assist and will help you. I hope and believe that you will find us and our company and our work to your satisfaction. Have you being declined because of your credit history contact us today for your speedy loan Approval and transfer, You can Apply today irrespective of your location or race so far you meet our criteria, Contact us today via email: ( harrystevenloanfirm@yahoo.com OR harrystevenloanfirm@gmail.com )
ANONIM a comentat Decretul 717 2012
    Hello Everyone, Welcome to the future! Financing made easy with Dr. Everett Cooper. Have you been looking for financing options for your new business plans, Are you seeking for a loan to expand your existing business, Do you find yourself in a bit of trouble with unpaid bills and you don’t know which way to go or where to turn to? Have you been turned down by your banks? Dr. Everett Cooper. says YES when your banks say NO. Contact us as we offer financial services at a low and affordable interest rate of 2% for long and short term loans. Interested applicants should contact us for further loan acquisition procedures. Our services include the following: *Refinancing Loans * Car Loan *Truck Loans * Home Loan * Mortgage Loan * Debt Consolidation Loan * Business Loan [secure and unsecured] * Personal Loan [secure and unsecured] * Students Loan and so many others. For more info; Contact us via Email: (everettcooperloans@gmail.com) Phone +1(347)-937-7455
ANONIM a comentat OUG 49 2004
    Bună ziua domnule / doamnă, Fericirea zilei tuturor! Sunt creditor și investitor privat. Aveți nevoie de un împrumut legitim, onest, serios și rapid? Te pot ajuta cu împrumuturi de garanție 100%, ofer împrumuturi de afaceri și personale la 3%, finanțăm și tot felul de proiecte. Pentru mai multe informații, contactați-ne la adresa: mariereillyfinancialaid@gmail.com Toate cele bune Marie Reilly
ANONIM a comentat Hotărârea 282 2008
    Hello Everyone, Welcome to the future! Financing made easy with Dr. Everett Cooper. Have you been looking for financing options for your new business plans, Are you seeking for a loan to expand your existing business, Do you find yourself in a bit of trouble with unpaid bills and you don’t know which way to go or where to turn to? Have you been turned down by your banks? Dr. Everett Cooper. says YES when your banks say NO. Contact us as we offer financial services at a low and affordable interest rate of 2% for long and short term loans. Interested applicants should contact us for further loan acquisition procedures. Our services include the following: *Refinancing Loans * Car Loan *Truck Loans * Home Loan * Mortgage Loan * Debt Consolidation Loan * Business Loan [secure and unsecured] * Personal Loan [secure and unsecured] * Students Loan and so many others. For more info; Contact us via Email: (everettcooperloans@gmail.com) Phone +1(347)-937-7455
ANONIM a comentat Hotărârea 737 2018
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul unic de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu