Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1026 din 12 iulie 2000

privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adaugata pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 339 din 20 iulie 2000


SmartCity3


    Ministrul finantelor,
    in baza prevederilor art. 17 lit. B.n), o) si ale ultimului alineat din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 113 din 15 martie 2000,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    (1) Potrivit prevederilor art. 17 lit. B.n) si o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata se aplica cota zero a taxei pe valoarea adaugata pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios.
    (2) Cota zero a taxei pe valoarea adaugata se aplica pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios, pentru lucrarile care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
    a) sunt prevazute in autorizatia eliberata in conditiile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicata;
    b) sunt executate de persoane fizice si/sau juridice autorizate, cu respectarea reglementarilor privind proiectarea si executarea constructiilor.
    (3) Beneficiaza de cota zero a taxei pe valoarea adaugata urmatoarele categorii de persoane:
    a) persoanele fizice care au cetatenie romana si domiciliul in Romania, pentru constructia de locuinte noi, precum si pentru lucrarile privind extinderea, consolidarea si reabilitarea cladirilor de locuit existente;
    b) chiriasii, pentru lucrarile de extindere, consolidare si reabilitare a locuintei, pentru executarea carora s-au obligat conform contractului de inchiriere inregistrat la organele fiscale;
    c) persoanele juridice romane, pentru constructia de locuinte de serviciu sau de interventie pentru salariatii lor, precum si pentru extinderea, consolidarea si reabilitarea acestora;
    d) Patriarhia Romana, mitropoliile, episcopiile, manastirile, protopopiatele si parohiile, precum si cultele religioase recunoscute, partile lor componente, asezamintele, asociatiile, ordinele, congregatiile, pentru constructia de lacasuri de cult religios.
    (4) Termenii locuinta, locuinta de serviciu si locuinta de interventie, utilizati in prezentul ordin, sunt cei definiti in Legea locuintei nr. 114/1996, republicata, cu modificarile ulterioare.
    (5) Prin termenii de mai jos se intelege:
    a) lucrari de consolidare - totalitatea lucrarilor de interventie asupra elementelor structurale sau ansamblului structural, precum si introducerea de elemente structurale suplimentare care au ca scop refacerea sau ridicarea gradului de stabilitate si rezistenta al unor constructii existente.
    In categoria lucrarilor de consolidare pot fi incluse si interventiile asupra unor elemente nestructurale care insa prin degradarea lor ar putea periclita siguranta elementelor structurale;
    b) lucrari de extindere - lucrarile efectuate in scopul cresterii suprafetelor construite, cu conditia mentinerii starii tehnice a lucrarilor existente;
    c) lucrari de reabilitare - totalitatea lucrarilor efectuate pentru readucerea unei constructii existente la un grad de confort si siguranta corespunzator starii initiale a constructiei sau chiar imbunatatirii acesteia.
    Art. 2
    (1) Cota zero a taxei pe valoarea adaugata se realizeaza astfel:
    a) prin facturarea lucrarilor executate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrarilor, pe baza autorizatiei de construire, in limita valorii autorizate si a perioadei de valabilitate a autorizatiei, pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor;
    b) prin facturarea lucrarilor executate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrarilor, pe baza autorizatiei de construire, in limita perioadei de valabilitate a autorizatiei, pentru constructia de lacasuri de cult religios.
    Pe facturi se vor inscrie numarul si data, precum si emitentul autorizatiei.
    In cazul in care la realizarea lucrarilor prevazute la lit. a) si b) participa mai multi executanti care factureaza direct beneficiarului lucrarile executate, numai un singur prestator desemnat de beneficiar factureaza fara taxa pe valoarea adaugata, urmand ca ceilalti prestatori sa factureze cu taxa pe valoarea adaugata. Beneficiarul este obligat sa faca cunoscut organelor fiscale prestatorul desemnat sa factureze fara taxa pe valoarea adaugata;
    c) prin restituirea taxei pe valoarea adaugata aferente lucrarilor executate de prestatori care nu au fost desemnati de beneficiar sa factureze fara taxa pe valoarea adaugata, la terminarea lucrarilor de constructie, extindere, consolidare si reabilitare;
    d) prin restituirea taxei pe valoarea adaugata aferente lucrarilor facturate peste limita valorii autorizate a lucrarilor, la terminarea lucrarilor de constructie, extindere, consolidare si reabilitare a locuintelor, in limita valorii reale a lucrarilor, declarate conform art. 28 din Legea nr. 27/1994 privind impozitele si taxele locale, republicata, cu modificarile ulterioare.
    (2) Persoanele mentionate la art. 1 alin. (3) vor depune cerere de restituire a taxei pe valoarea adaugata, conform modelului prezentat in anexele nr. 1 a), 1 b) si 1 c), la organul fiscal teritorial la care sunt inregistrate ca platitoare de taxe si impozite, pana la data de 31 decembrie a anului urmator celui in care s-au finalizat lucrarile.
    Cererea de restituire a taxei pe valoarea adaugata va fi insotita de urmatoarele documente:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala, respectiv de pe buletinul de identitate sau cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe documentul prin care s-a aprobat constructia de locuinte de serviciu sau de interventie pentru salariati, precum si extinderea, consolidarea sau reabilitarea locuintelor existente;
    - copie de pe autorizatia de construire, extindere, consolidare sau reabilitare a locuintei, respectiv de constructie a lacasului de cult religios;
    - copie de pe certificatul de urbanism, dupa caz;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copii de pe procesele-verbale de predare-primire a apartamentelor construite, dupa caz;
    - dovada inregistrarii cladirii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe actul de proprietate a constructiei (contract de vanzare-cumparare, de vanzare-cumparare cu plata in rate, de construire a locuintei cu credit, dupa caz);
    - copie de pe contractul de inchiriere, dupa caz;
    - contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile mai sus mentionate, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale, atat pentru lucrarile facturate fara taxa pe valoarea adaugata, cat si pentru cele facturate cu taxa pe valoarea adaugata;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale;
    - dovada declararii de catre solicitant a valorii reale a lucrarii, conform art. 28 din Legea nr. 27/1994, republicata, cu modificarile ulterioare;
    - orice alte documente considerate necesare pentru solutionarea cererii.
    In cazul persoanelor juridice cererea de restituire a taxei pe valoarea adaugata va fi semnata de persoanele care angajeaza legal persoana juridica solicitanta.
    (3) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata se analizeaza si se verifica, in termen de 30 de zile de la data depunerii, de compartimentul cu atributii de verificare si rambursare a taxei pe valoarea adaugata, urmarindu-se respectarea reglementarilor in vigoare, existenta autorizatiei de constructie, existenta facturilor fiscale in care sunt mentionate lucrarile din autorizatie si concordanta acestora cu copiile anexate la cerere, determinarea corecta a bazei de impozitare si a taxei pe valoarea adaugata, calitatea de platitor a persoanei care a efectuat lucrarile, concordanta documentelor justificative anexate la cerere cu natura si destinatia cheltuielilor efectuate, achitarea facturilor fiscale.
    Organele fiscale vor verifica, de asemenea, exactitatea, realitatea si inregistrarea sumelor facturate in evidenta contabila a unitatilor prestatoare, precum si daca materialele inscrise in situatiile de lucrari sau devize au fost procurate pe cai legale.
    Dupa verificare se va intocmi, in 3 exemplare, un proces-verbal de control din care sa rezulte: valoarea autorizata si valoarea facturata a lucrarilor, suma de restituit si/sau suma neaprobata, cu mentionarea detaliata a motivelor ce au condus la aceasta decizie.
    (4) Procesele-verbale de control pot fi contestate de titularul cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, conform prevederilor Legii nr. 105/1997 pentru solutionarea obiectiunilor, contestatiilor si a plangerilor asupra sumelor constatate si aplicate prin actele de control sau de impunere ale organelor Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare.
    (5) Dupa aprobarea procesului-verbal de control se intocmesc comunicarea catre trezorerie, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 2, precum si comunicarea catre solicitant privind modul de solutionare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 3.
    In baza comunicarii primite si a unui exemplar din procesul-verbal de control aprobat, trezoreria va intocmi ordine de plata tip trezorerie (OPHT) pentru sumele care se restituie prin virament, iar pentru sumele restituite in numerar, prin casierie, se va intocmi dispozitie de plata catre casierie, cu respectarea normelor metodologice privind organizarea si functionarea trezoreriilor finantelor publice. Plata se va face numai titularului cererii, pe baza actelor de identitate, inscriindu-se pe dispozitia de plata suma restituita, numele si prenumele persoanei careia i s-a efectuat plata, seria si numarul actului de identitate si unitatea care l-a eliberat. Persoana care a primit numerarul semneaza pe dispozitia de plata, indicand data primirii sumei.
    Trezoreria restituie taxa pe valoarea adaugata din contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adaugata restituita", deschis la trezoreria statului. Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat a judetului Ilfov restituie taxa pe valoarea adaugata din contul 60.13. x. 02, deschis la Banca Comerciala Romana - S.A., Sucursala Municipiului Bucuresti.
    Dupa efectuarea restituirii, trezoreria va remite catre compartimentul cu atributii de verificare si rambursare a taxei pe valoarea adaugata o copie de pe Jurnalul contului "Taxa pe valoarea adaugata restituita", care se pastreaza la dosarul de solutionare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, ca document pentru evidenta si justificare.
    Art. 3
    (1) Pentru evidenta cererilor de restituire a taxei pe valoarea adaugata, organele fiscale teritoriale vor tine cate un "Registru de evidenta a restituirilor de taxa pe valoarea adaugata", potrivit modelului prezentat in anexa nr. 4, pentru:
    a) constructia de locuinte noi;
    b) extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor existente;
    c) constructia de lacasuri de cult religios.
    (2) Fiecare registru va fi completat, parafat, numerotat si pastrat de unitatea fiscala care solutioneaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata.
    Art. 4
    (1) Prezentul ordin se aplica pentru lucrarile executate incepand cu data de 1 ianuarie 2000, cu respectarea termenului de valabilitate a autorizatiei de construire.
    (2) Pentru lucrarile executate in cursul anului 2000 si facturate cu taxa pe valoarea adaugata pana la data intrarii in vigoare a prezentului ordin se restituie taxa pe valoarea adaugata conform procedurii stabilite la art. 2.
    Art. 5
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                           Ministrul finantelor,
                           Decebal Traian Remes

    ANEXA 1 a)

                           CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata
 _________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea solicitantului ......................................... |
|____|____________________________________________________________________|
| 2. | Adresa:                                                            |
|    | Localitatea .............., str. .......... nr. ..., sectorul ..., |
|    | codul postal ........., codul fiscal ........, judetul ........... |
|____|____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru constructia locuintei situate in ........................................
                                             (adresa)
in suma ................... lei .................................. .
             (in cifre)                    (in litere)

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala, respectiv de pe buletinul de identitate sau de pe cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe autorizatia de construire;
    - copie de pe certificatul de urbanism;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copii de pe procesele-verbale de predare-primire a apartamentelor construite, dupa caz;
    - dovada inregistrarii cladirii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale.
    Solicitam restituirea in numerar/prin virament in contul nr. .............., deschis la ......................, dupa caz.

    Solicitant,
    Numele ............. Prenumele ............... Functia ..................
                                                            (daca este cazul)
    Semnatura .............. Stampila (daca este cazul)

    ANEXA 1 b)

                            CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata
 _________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea solicitantului ......................................... |
|____|____________________________________________________________________|
| 2. | Adresa:                                                            |
|    | Localitatea .............., str. .......... nr. ..., sectorul ..., |
|    | codul postal ........., codul fiscal ........, judetul ........... |
|____|____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru extinderea, consolidarea sau reabilitarea locuintei situate in ..............
                                                                  (adresa)
in suma ................... lei .................................. .
             (in cifre)                      (in litere)

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala, respectiv de pe buletinul de identitate sau de pe cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe autorizatia de extindere, consolidare sau reabilitare a locuintei;
    - copie de pe certificatul de urbanism, dupa caz;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copie de pe dovada inregistrarii cladirii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996 sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe actul de proprietate a constructiei (contract de vanzare-cumparare, de vanzare-cumparare cu plata in rate, de construire a locuintei cu credit, dupa caz);
    - copie de pe contractul de inchiriere, dupa caz;
    - copie de pe contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile mai sus mentionate, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale.

    Solicitam restituirea in numerar/prin virament in contul nr. ............., deschis la ............................., dupa caz.

    Solicitant,
    Numele ............. Prenumele ............... Functia ..................
                                                            (daca este cazul)
    Semnatura .............. Stampila (daca este cazul)

    ANEXA 1 c)

                            CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata
 _________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea solicitantului ......................................... |
|____|____________________________________________________________________|
| 2. | Adresa:                                                            |
|    | Localitatea .............., str. .......... nr. ..., sectorul ..., |
|    | codul postal ........., codul fiscal ........, judetul ........... |
|____|____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru constructia lacasului de cult religios situat in ..........................,
                                                          (adresa)
in suma ................... lei .................................. .
             (in cifre)                      (in litere)

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de inregistrare fiscala;
    - copie de pe autorizatia de construire;
    - copie de pe certificatul de urbanism;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, dupa caz;
    - copie de pe dovada inregistrarii in Cartea funciara, in conditiile Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, sau in registrele de publicitate aflate in vigoare la judecatorii;
    - copie de pe contractul incheiat cu unitatea prestatoare care efectueaza lucrarile mai sus mentionate, dupa caz;
    - copie de pe certificatul de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a unitatii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada platii facturilor fiscale.

    Solicitam restituirea prin virament in contul nr. ................., deschis la .......................... .

    Solicitant,
    Numele ............. Prenumele ............... Functia ..................
    Semnatura .............. Stampila

    ANEXA 2

    UNITATEA FISCALA ...............                Nr. ....../.........
    COMPARTIMENTUL .................

                                  Catre

                     Trezoreria ..................

    Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata a ................................................................................
                (denumirea titularului/numele si prenumele)
inregistrata la ................................. sub nr. ......./.............,
                   (denumirea organului fiscal)
in baza prevederilor art. 17 lit. B.n) sau o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ......................... lei, pentru .......................... .
    Va rugam ca suma de mai sus sa fie restituita in numerar/prin virament in contul nr. ................, deschis la Banca ..............., Sucursala/Filiala ..................... .
    Alaturat va remitem un exemplar al procesului-verbal de control aprobat, pe baza caruia va rugam sa efectuati restituirea.
    Dupa efectuarea restituirii va rugam sa ne transmiteti o copie de pe Jurnalul contului "Taxa pe valoarea adaugata restituita", pentru evidenta si justificare.

                             Sef compartiment,

    ANEXA 3

    UNITATEA FISCALA ...............                Nr. ....../.........
    COMPARTIMENTUL .................

                                  Catre
               .............................................
                (denumirea titularului/numele si prenumele)

    Prin prezenta va comunicam, ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la ......................................... sub
                                           (denumirea organului fiscal)
nr. ...../........, in baza prevederilor art. 17 lit. B.n) sau o) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, ca vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ................ lei, pentru ...................., urmand ca plata sa se efectueze, dupa caz:
    a) prin virament in contul nr. ..........., deschis la Banca .............., Sucursala/Filiala ....................;
    b) in numerar, prin casieria unitatii, incepand cu data de .........., intre orele ............. .
    De asemenea, va comunicam ca nu s-a aprobat restituirea sumei de ....... din urmatoarele motive: ...................................................... .

                                 Director,

    ANEXA 4

    MINISTERUL FINANTELOR
    UNITATEA TERITORIALA ...............
    COMPARTIMENTUL .....................


       REGISTRU DE EVIDENTA A RESTITUIRILOR DE TAXA PE VALOAREA ADAUGATA
                   pentru ............................

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Nr.
    B - Data
    C - Data (ziua, luna, anul)
    D - Suma
    E - Titularul
    F - Proces-verbal de control
    G - Numele si prenumele inspectorului
    H - Semnatura
    I - Suma aprobata
    J - Pozitia
    K - Suma restituita
    L - Semnatura de control privind solutionarea cererii de restituire
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Descrierea |Autorizatie|  Cererea de   |   Analiza si    |Jurnalul   |   |
|crt.|operatiunii|           |  restituire   |   verificarea   |contului   |   |
|    |care a     |           |   a T.V.A.    |   cererii de    |"Taxa pe   |   |
|    |generat    |           |               |   restituire    |valoarea   |   |
|    |T.V.A.     |           |               |                 |adaugata   |   |
|    |           |           |               |                 |restituita"|   |
|____|___________|___________|_______________|_________________|___________|   |
|    |           |  A  |  B  | A | C | D | E |  F  | G | H | I | B | J | K | L |
|    |           |     |     |   |   |   |   |_____|   |   |   |   |   |   |   |
|    |           |     |     |   |   |   |   |A |B |   |   |   |   |   |   |   |
|____|___________|_____|_____|___|___|___|___|__|__|___|___|___|___|___|___|___|
|    |           |     |     |   |   |   |   |  |  |   |   |   |   |   |   |   |
|____|___________|_____|_____|___|___|___|___|__|__|___|___|___|___|___|___|___|
|    |           |     |     |   |   |   |   |  |  |   |   |   |   |   |   |   |
|____|___________|_____|_____|___|___|___|___|__|__|___|___|___|___|___|___|___|

    Prezentul registru contine ..... pagini numerotate de la 1 la ....., fiecare fila fiind parafata/stampilata in data de ....................... .

                                         Conducatorul unitatii,
                                       ..........................
                                         (semnatura si stampila)



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1026/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1026 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 130 2013
    Aveți nevoie de un împrumut pentru datorii pentru a plăti facturile? Preia controlul datoriei tale astăzi Disponibil acum Oferta de împrumut pentru extinderea afacerii? Aveți nevoie de un împrumut pentru a plăti facturile? Ai nevoie de împrumut? Ai nevoie de împrumut personal? Împrumut pentru extinderea afacerii? Înființare în afaceri, Educație, Împrumut pentru consolidarea datoriilor Împrumuturi cu bani grei Împrumut pentru orice lucru? Oferim împrumut cu o dobândă scăzută de 3% Împrumut fără cec de credit, e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 6 2020
    Bună tuturor, aici vine un împrumut accesibil care îți va schimba definitiv viața și o dovadă a modului în care am primit un împrumut pentru a-mi schimba viața de familie muritoare. Ma numesc doamna Clancy Dexter. Locuiesc în Florida SUA și sunt azi o femeie fericită? M-am gândit că orice creditor poate schimba viața lui Brock și a familiei mele, voi trimite pe oricine îi caută un împrumut. Mi-au oferit fericirea mea și familiei mele. Mi-a luat un împrumut de 250.000 USD pentru a-mi începe din nou viața ca văduvă cu trei copii. Am mers la această companie, care a împrumutat un credit onest și temător de Dumnezeu, care m-a ajutat să obțin un împrumut de 250.000 USD. . Dolar, ei sunt de fapt temători de Dumnezeu care lucrează cu o companie de creditare de renume. Dacă aveți nevoie de un împrumut și sunteți sigur 100% de rambursare, contactați-le și anunțați-le că doamna Clancy vi le-a oferit. Contact pe e-mail: happyday99loanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 421 2020
    Ai mare nevoie de ajutor financiar? Căutați un împrumut care să vă ajute în aceste momente critice? Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă susține afacerea? Trimiteți acum un e-mail la Lookoutrelief@gmail.com și obțineți împrumuturi promoționale fără dobândă ..
ANONIM a comentat Decizia 45 2020
    ATENȚIE SUNTI NEVOIE DE ÎMPRUMUT PERSONAL / ÎMPRUMUT DE INVESTIȚIE / FINANȚARE PENTRU AFACERI ??? Email: goodnewsloancompany7@gmail.com Serviciile noastre includ următoarele de mai jos ______________________________________________________ * Împrumuturi personale * Împrumuturi pentru camioane și mașini * Credite pentru consolidarea datoriilor * Împrumuturi pentru studenți * Împrumuturi pentru casă și hotel * împrumuturi pentru căsătorie și sărbătoare * Împrumuturi pentru agricultură și fermă * Împrumuturi de pornire a afacerilor sau împrumuturi de extindere a afacerilor. Oferim toate tipurile de împrumuturi Suntem consultanți financiari care se ocupă de finanțele internaționale pentru orice cantitate de instrumente bancare. Avem accesul / contactele pentru a ridica de la 10 mii dolari la 700 milioane dolari. Am readus la viață industriile aflate în dificultate și ne-am întors idei de afaceri bune, oferind fonduri pentru demararea lor. Avem o rețea de investitori care sunt dispuși să ofere fonduri pentru orice persoană și organizații pentru a începe activitatea și operațiunile. Compania noastră a înregistrat o serie de progrese în furnizarea de servicii financiare de primă calitate clienților noștri, în special în domeniul sindicalizării împrumuturilor și al furnizării de capital pentru persoane fizice și companii. Oferim împrumuturi pentru sectorul public și individual care au nevoie de asistență financiară cu o dobândă scăzută de 2%. Credit acceptabil, Termenii și condițiile sunt foarte simpli și atenți, suntem un grup de profesioniști cu împrumut energetic și cu experiență, cu cunoștințe minuțioase ale piețelor financiare, ne angajăm să oferim clienților și furnizorilor noastre forme simple și competitive de soluții financiare pentru toți utilizatori de afaceri. Cred că s-ar putea să vă intereseze să inițiați o afacere nouă care are nevoie de finanțare sau să extindă sfera afacerilor dvs. deja existente, investitorii noștri sunt, de asemenea, interesați de finanțare / parteneriat și gata să investească o sumă mare în comercianții care sunt gata să dovedească expertiza lor în noua industrie, cu compania noastră de împrumuturi de încredere și alte BANE TOP PRIME AAA precum Bank of America, HSBC, Lloyds, Wells Fargo, The Best Banks for SBA Credit și multe altele. Nu veți regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece vă voi face fericit prin e-mail {goodnewsloancompany7@gmail.com} obținerea unui împrumut de la această companie este 100% contact garantat și garantat prin e-mail goodnewsloancompany7@gmail.com Salutari Goodnewsloancompany Contact telefonic: +1 (860)866-4085 E-mail: goodnewsloancompany7@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    O zi buna Ai nevoie de un împrumut pentru toate scopurile? Aveți o problemă financiară? Bridge Finance este garantat prin furnizarea de servicii financiare clienților la o rată a dobânzii favorabilă. Împrumuturile noastre sunt simple și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să contactați acum (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 9 2002
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 428 2006
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 253 2010
    We are Ireland based major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe. we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable. DESCRIPTION OF INSTRUMENTS: 1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A) 2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro 3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 . 4. Age: One Year, One Day 5. Leasing Price: 4+ 2% 6. Sale Price: 32+2% 7. Delivery by SWIFT . 8. Payment: MT103-23 9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days. If you have need for Corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF or MTN, we fund 100% of the face value of the financial instrument. Inquiries from agents/ brokers/ intermediaries are also welcomed; do get back to us if you are interested in any of our services and for quality service. Name : Finn Walsh E-mail : everydayfinancedesignated@gmail.com Skype id : everydayfinancedesignated@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 157 2001
    Stimate Domn / Ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știu că există o mulțime de familii care trăiesc cu plata pentru a verifica plata și alte care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare, care include: Planificare de afaceri, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (jeannietuckerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 4 1966
    DO YOU THINK OF GETTING A LOAN?? APPLY TODAY FOR AFFORDABLE 100% LEGITIMATE HOME/REAL ESTATE/PERSONAL/BUSINESS LOANS Email for immediate response: (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 DO YOU NEED A LOAN? Are Financially down, Cry no more, Financial problem is nothing to cry about, it something we will have to fight against in one Love, Understanding, Trust and Unity. So our faith as Legitimate Financial Consultants is putting an end to the financial hardship. We are investors providing financial services and we specialize in both start up projects,Home Finance and existing businesses needing funding or Loan for expansion. We are committed to helping businesses develop and succeed.Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes? Do you need an urgent loan to buy a house? If Yes worry no more for we are out here to help the less financial privileges get the loan they need to get back on their feet no matter your credit score, you can say goodbye to all your financial crisis and difficulties. We offer loans ranging from ($5,000.00.USD To $500,000,000.00.USD) At a low and affordable interest rate of 2%, without collateral and without credit check. Bradley Louis Loans holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Need emergency funds? Apply now and get your cash approval. we offer the following financial services: *Personal loans, *Debt consolidation loans, *Venture capital, *Business loans, *Education loans, *Home loans *Car Loans *Hotel Loans And many more. Are you looking for genuine loan? contacting the right company for legitimate loan lender have always been a huge problem to clients who have financial problem and in need of solution to it at an affordable interest rate? Are you in any financial mess or do you need funds to start up your own home project and real estate development? Do you need a loan to start a nice small or large scale and medium business? contact us today (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Look forward to your response, Dr. Bradley Louis Text/Call (917) 383-2689
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu