E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 39 din 21 ianuarie 2003

privind prevenirea si combaterea criminalitatii organizate

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 50 din 29 ianuarie 2003


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Prezenta lege reglementeaza masuri specifice de prevenire si combatere a criminalitatii organizate la nivel national si international.
    Art. 2
    In prezenta lege termenii si expresiile de mai jos au urmatorul inteles:
    a) grup infractional organizat - grupul structurat, format din trei sau mai multe persoane, care exista pentru o perioada si actioneaza in mod coordonat in scopul comiterii uneia sau mai multor infractiuni grave, pentru a obtine direct sau indirect un beneficiu financiar sau alt beneficiu material; nu constituie grup infractional organizat grupul format ocazional in scopul comiterii imediate a uneia sau mai multor infractiuni si care nu are continuitate sau o structura determinata ori roluri prestabilite pentru membrii sai in cadrul grupului;
    b) infractiune grava - infractiunea care face parte din una dintre urmatoarele categorii:
    1. omor, omor calificat, omor deosebit de grav;
    2. lipsire de libertate in mod ilegal;
    3. sclavie;
    4. santaj;
    5. infractiuni contra patrimoniului, care au produs consecinte deosebit de grave;
    6. infractiuni privitoare la nerespectarea regimului armelor si munitiilor, materiilor explozive, materialelor nucleare sau al altor materii radioactive;
    7. falsificare de monede sau de alte valori;
    8. divulgarea secretului economic, concurenta neloiala, nerespectarea dispozitiilor privind operatii de import sau export, deturnarea de fonduri, nerespectarea dispozitiilor privind importul de deseuri si reziduuri;
    9. proxenetismul;
    10. infractiuni privind jocurile de noroc;
    11. infractiuni privind traficul de droguri sau precursori;
    12. infractiuni privind traficul de persoane si infractiuni in legatura cu traficul de persoane;
    13. traficul de migranti;
    14. spalarea banilor;
    15. infractiuni de coruptie, infractiunile asimilate acestora, precum si infractiunile in legatura directa cu infractiunile de coruptie;
    16. contrabanda;
    17. bancruta frauduloasa;
    18. infractiuni savarsite prin intermediul sistemelor si retelelor informatice sau de comunicatii;
    19. traficul de tesuturi sau organe umane;
    20. orice alta infractiune pentru care legea prevede pedeapsa inchisorii, al carei minim special este de cel putin 5 ani;
    c) infractiune cu caracter transnational - orice infractiune care, dupa caz:
    1. este savarsita atat pe teritoriul unui stat, cat si in afara teritoriului acestuia;
    2. este savarsita pe teritoriul unui stat, dar pregatirea, planificarea, conducerea sau controlul sau are loc, in tot sau in parte, pe teritoriul altui stat;
    3. este savarsita pe teritoriul unui stat de un grup infractional organizat care desfasoara activitati infractionale in doua sau mai multe state;
    4. este savarsita pe teritoriul unui stat, dar rezultatul acesteia se produce pe teritoriul altui stat;
    d) informator - persoana care are cunostinta despre un grup infractional organizat si furnizeaza organelor judiciare informatii sau date relevante pentru prevenirea, descoperirea si sanctionarea savarsirii unor infractiuni grave de unul sau mai multi membri ai acestui grup.

    CAP. 2
    Prevenirea criminalitatii organizate

    Art. 3
    Autoritatile si institutiile publice, organizatiile neguvernamentale, precum si alti reprezentanti ai societatii civile desfasoara, separat sau in cooperare, activitati sustinute de prevenire a criminalitatii organizate.
    Art. 4
    (1) Autoritatile si institutiile publice desfasoara activitatea de prevenire a criminalitatii organizate in cadrul Grupului central de analiza si coordonare a activitatilor de prevenire a criminalitatii, care face parte din Comitetul National de Prevenire a Criminalitatii, infiintat prin Hotararea Guvernului nr. 763/2001.
    (2) Grupul central de analiza si coordonare a activitatilor de prevenire a criminalitatii ia masurile necesare pentru elaborarea si actualizarea periodica a Planului national de actiune pentru prevenirea si combaterea criminalitatii organizate, care va fi aprobat prin hotarare a Guvernului.
    Art. 5
    Ministerul de Interne, Ministerul Justitiei si Ministerul Public efectueaza studii periodice in scopul identificarii cauzelor care determina si a conditiilor care favorizeaza criminalitatea organizata si initiaza campanii de informare privind acest fenomen.
    Art. 6
    (1) Ministerul de Interne, prin structurile sale specializate, realizeaza si mentine in actualitate baza de date privind criminalitatea organizata, monitorizeaza si evalueaza periodic acest fenomen, luand in considerare atat categoriile de persoane care fac parte din grupurile infractionale organizate sau care au legatura cu asemenea grupuri, cat si victimele criminalitatii organizate.
    (2) Publicarea informatiilor statistice si a rapoartelor de evaluare se face anual de catre Inspectoratul General al Politiei Romane, cu avizul ministrului de interne.

    CAP. 3
    Infractiuni

    Art. 7
    (1) Initierea sau constituirea unui grup infractional organizat ori aderarea sau sprijinirea sub orice forma a unui astfel de grup se pedepseste cu inchisoare de la 5 la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.
    (2) Pedeapsa pentru faptele prevazute la alin. (1) nu poate fi mai mare decat sanctiunea prevazuta de lege pentru infractiunea cea mai grava care intra in scopul grupului infractional organizat.
    (3) Daca faptele prevazute la alin. (1) au fost urmate de savarsirea unei infractiuni grave, se aplica regulile de la concursul de infractiuni.
    Art. 8
    Initierea sau constituirea ori aderarea sau sprijinirea sub orice forma a unui grup, in vederea savarsirii de infractiuni, care nu este, potrivit prezentei legi, un grup infractional organizat, se pedepseste, dupa caz, potrivit art. 167 sau 323 din Codul penal.
    Art. 9
    (1) Nu se pedepseste persoana care, savarsind una dintre faptele prevazute la art. 7 alin. (1), denunta autoritatilor grupul infractional organizat mai inainte de a fi fost descoperit si de a se fi inceput savarsirea infractiunii grave care intra in scopul acestui grup.
    (2) Persoana care a savarsit una dintre faptele prevazute la art. 7 alin. (1) sau (3) si care, in cursul urmaririi penale sau al judecatii, denunta si faciliteaza identificarea si tragerea la raspundere penala a unuia sau mai multor membri ai unui grup infractional organizat beneficiaza de reducerea la jumatate a limitelor pedepsei prevazute de lege.
    Art. 10
    (1) Infractiunea de tainuire, prevazuta la art. 221 din Codul penal, daca bunul provine dintr-o infractiune grava savarsita de unul sau mai multi membri ai unui grup infractional organizat, se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 10 ani, fara ca sanctiunea aplicata sa poata depasi pedeapsa prevazuta de lege pentru infractiunea grava din care provine bunul tainuit.
    (2) Tainuirea savarsita de sot sau de o ruda apropiata nu se pedepseste.

    CAP. 4
    Dispozitii procedurale

    Art. 11
    Urmarirea penala pentru infractiunile prevazute la art. 7 se efectueaza in mod obligatoriu de procuror si se judeca in prima instanta de tribunal.
    Art. 12
    (1) Ministerul de Interne isi constituie structuri specializate pentru prevenirea si combaterea criminalitatii organizate, urmand sa asigure cadrul organizatoric necesar, precum si pregatirea si specializarea personalului in acest scop.
    (2) In cadrul structurilor specializate prevazute la alin. (1) se pot constitui, in conditiile legii, compartimente tehnice pentru desfasurarea activitatii de obtinere, prelucrare, verificare si stocare a informatiilor din acest domeniu.
    Art. 13
    (1) In cazul infractiunilor prevazute la art. 7 si 10 se aplica dispozitiile art. 118 din Codul penal privind confiscarea bunurilor.
    (2) Daca bunurile supuse confiscarii nu se gasesc, se confisca echivalentul lor in bani sau bunurile dobandite in locul acestora.
    (3) Veniturile sau alte beneficii materiale obtinute din bunurile prevazute la alin. (2) se confisca.
    (4) Daca bunurile supuse confiscarii nu pot fi individualizate fata de bunurile dobandite in mod legal, se confisca bunuri pana la concurenta valorii bunurilor supuse confiscarii.
    (5) Dispozitiile alin. (4) se aplica in mod corespunzator si veniturilor sau altor beneficii materiale obtinute din bunurile supuse confiscarii ce nu pot fi individualizate fata de bunurile dobandite in mod legal.
    (6) Pentru a garanta aducerea la indeplinire a confiscarii bunurilor se pot lua masurile asiguratorii prevazute de Codul de procedura penala.
    Art. 14
    In cazul infractiunilor prevazute la art. 7, secretul bancar si cel profesional, cu exceptia secretului profesional al avocatului, nu sunt opozabile procurorului, dupa inceperea urmaririi penale, si nici instantei de judecata. Datele si informatiile se solicita, in scris, in cursul urmaririi penale de procuror, pe baza autorizatiei motivate a procurorului anume desemnat de procurorul general al parchetului de pe langa curtea de apel, iar in cursul judecatii, de catre instanta.
    Art. 15
    (1) Cand sunt indicii temeinice cu privire la savarsirea infractiunilor prevazute la art. 7, in scopul strangerii de probe sau al identificarii faptuitorilor, procurorul poate dispune, pe o durata de cel mult 30 de zile:
    a) punerea sub supraveghere a conturilor bancare si a conturilor asimilate acestora;
    b) punerea sub supraveghere a sistemelor de comunicatii;
    c) punerea sub supraveghere sau accesul la sisteme informationale.
    (2) Pentru motive temeinice masurile prevazute la alin. (1) pot fi prelungite de procuror prin ordonanta motivata, fiecare prelungire neputand depasi 30 de zile.
    (3) Dispozitiile art. 91^1 - 91^5 din Codul de procedura penala se aplica in mod corespunzator.
    (4) In conditiile prevazute la alin. (1) procurorul poate dispune sa i se transmita inscrisuri, documente bancare, financiare sau contabile.
    Art. 16
    (1) Procurorul desemnat de procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie poate autoriza, la solicitarea institutiilor sau a organelor legal abilitate, efectuarea de livrari supravegheate, cu sau fara sustragerea sau substituirea totala ori partiala a bunurilor care fac obiectul livrarii.
    (2) Livrarea supravegheata este autorizata prin ordonanta motivata care trebuie sa cuprinda, pe langa mentiunile prevazute la art. 203 din Codul de procedura penala, urmatoarele:
    a) indiciile temeinice care justifica masura si motivele pentru care masura este necesara;
    b) detalii cu privire la bunurile care fac obiectul livrarii supravegheate si, dupa caz, la bunurile care urmeaza a fi sustrase ori substituite, precum si la bunurile care urmeaza a le inlocui pe acestea;
    c) timpul si locul efectuarii livrarii sau, dupa caz, itinerarul ce urmeaza a fi parcurs in vederea efectuarii livrarii, daca acestea sunt cunoscute;
    d) datele de identificare a persoanelor autorizate sa supravegheze livrarea.
    (3) Nu se poate autoriza efectuarea livrarilor supravegheate in cazul in care prin acestea s-ar pune in pericol siguranta nationala, ordinea sau sanatatea publica.
    Art. 17
    In cazul in care exista indicii temeinice ca s-a savarsit sau ca se pregateste savarsirea unei infractiuni grave de catre unul sau mai multi membri ai unui grup infractional organizat, care nu poate fi descoperita sau ai carei faptuitori nu pot fi identificati prin alte mijloace, pot fi folositi, in vederea strangerii datelor privind savarsirea infractiunii si identificarea faptuitorilor, politisti sub acoperire din cadrul structurilor specializate ale Ministerului de Interne.
    Art. 18
    (1) Autorizarea pentru folosirea politistilor sub acoperire se da de catre procurorul desemnat de procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie sau, dupa caz, de procurorul general al parchetului de pe langa curtea de apel, prin ordonanta motivata, care trebuie sa cuprinda, pe langa mentiunile prevazute la art. 203 din Codul de procedura penala, urmatoarele:
    a) indiciile temeinice care justifica masura si motivele pentru care masura este necesara;
    b) identitatea sub care politistul sub acoperire urmeaza sa desfasoare activitatile autorizate;
    c) numele lucratorului din structura specializata, desemnat ca persoana de legatura a politistului sub acoperire;
    d) activitatile pe care le poate desfasura politistul sub acoperire;
    e) perioada desfasurarii activitatilor autorizate.
    (2) Persoana de legatura din cadrul structurii specializate din care face parte politistul sub acoperire are obligatia de a prezenta procurorului rapoarte periodice referitoare la activitatile desfasurate de politistul sub acoperire. Rapoartele periodice au caracter confidential, se intocmesc in forma scrisa pe baza informatiilor furnizate, in masura posibilului, de catre politistul sub acoperire si trebuie sa cuprinda detalii referitoare la toate activitatile desfasurate de acesta, datele si informatiile culese cu privire la infractiunile grave savarsite sau care urmeaza sa fie savarsite si la faptuitori, precum si orice alte date si informatii necesare pentru prevenirea infractiunilor grave.
    Art. 19
    (1) In cazuri temeinic justificate politistul sub acoperire poate solicita autorizarea desfasurarii si a altor activitati decat cele pentru care exista autorizarea, potrivit art. 18 alin. (1), procurorul urmand sa se pronunte de indata prin ordonanta motivata, in cazul aprobarii acestei solicitari.
    (2) In cazul in care politistul sub acoperire desfasoara alte activitati decat cele pentru care a primit autorizarea prevazuta la alin. (1) sau la art. 18 alin. (1), precum si daca intra in posesia unor informatii referitoare la posibilitatea survenirii unui pericol imediat, acesta informeaza de indata ce este posibil persoana de legatura, care are obligatia de a aduce neintarziat aceste informatii la cunostinta procurorului care a dat autorizarea. Procurorul se pronunta de indata prin ordonanta motivata, autorizand activitatile desfasurate de politistul sub acoperire sau, dupa caz, retragand autorizatia acordata in conditiile alin. (1) sau ale art. 18 alin. (1) si luand masurile care se impun, in conditiile legii.
    Art. 20
    Daca prin desfasurarea activitatilor autorizate politistul sub acoperire cauzeaza pagube materiale persoanelor fizice sau juridice care nu au legatura cu grupul infractional organizat si cu activitatile infractionale desfasurate de acesta, plata despagubirilor se asigura din fondurile prevazute la art. 32.
    Art. 21
    In situatii exceptionale, daca exista indicii temeinice ca s-a savarsit sau ca se pregateste savarsirea unei infractiuni grave de catre unul sau mai multi membri ai unui grup infractional organizat, care nu poate fi descoperita sau ai carei faptuitori nu pot fi identificati prin alte mijloace, pot fi folositi informatori in vederea strangerii datelor privind savarsirea infractiunii si identificarea faptuitorilor.
    Art. 22
    Informatorii pot beneficia de recompense financiare, in conditiile stabilite prin ordin al ministrului de interne si al procurorului general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie.
    Art. 23
    Politistul sub acoperire, informatorul, precum si membrii de familie ai acestora pot beneficia de masuri specifice de protectie a martorilor, potrivit legii.

    CAP. 5
    Cooperarea internationala

    Art. 24
    (1) Ministerul de Interne, Ministerul Justitiei si Ministerul Public coopereaza in mod direct si nemijlocit, in conditiile legii si cu respectarea obligatiilor decurgand din instrumentele juridice internationale la care Romania este parte, cu institutiile avand atributii similare din alte state, precum si cu organizatiile internationale specializate in domeniu.
    (2) Cooperarea care se organizeaza si se desfasoara, potrivit alin. (1), in scopul prevenirii si combaterii infractiunilor transnationale savarsite de grupuri infractionale organizate poate avea ca obiect, dupa caz, asistenta judiciara internationala in materie penala, extradarea, identificarea, blocarea, sechestrarea si confiscarea produselor si instrumentelor infractiunii, desfasurarea anchetelor comune, schimbul de informatii, asistenta tehnica sau de alta natura pentru culegerea si analiza informatiilor, formarea personalului de specialitate, precum si alte asemenea activitati.
    Art. 25
    (1) In cadrul cooperarii internationale in domeniul confiscarii autoritatile competente, potrivit legii, iau masuri pentru:
    a) primirea, transmiterea si executarea deciziilor de confiscare ale autoritatilor competente straine, la cererea acestora, formulate in conditiile legii;
    b) dispunerea confiscarii bunurilor, in conditiile prezentei legi, in cazul in care exista o solicitare in acest sens din partea unei autoritati competente straine.
    (2) Instanta poate dispune transmiterea bunurilor confiscate, conform prezentului articol, la autoritatea competenta straina care a formulat o cerere in conditiile alin. (1), daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
    a) exista o solicitare formulata in acest sens de autoritatea competenta straina;
    b) bunurile care urmeaza sa fie transmise acestei autoritati sunt destinate sa fie restituite persoanelor vatamate sau sa serveasca la justa despagubire a acestora.
    Art. 26
    (1) La solicitarea autoritatilor competente romane sau ale altor state, pe teritoriul Romaniei se pot desfasura anchete comune, in vederea prevenirii si combaterii infractiunilor transnationale savarsite de grupuri infractionale organizate.
    (2) Anchetele comune prevazute la alin. (1) se desfasoara in baza tratatelor bilaterale sau multilaterale incheiate de autoritatile competente.
    (3) Reprezentantii autoritatilor competente romane pot participa la anchete comune desfasurate pe teritorii ale altor state, cu respectarea legislatiilor acestora.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 27
    Articolul 17 din Legea nr. 2/1998 privind prelevarea si transplantul de tesuturi si organe umane, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 8 din 13 ianuarie 1998, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    "Art. 17
    (1) Organizarea sau efectuarea prelevarii ori transplantului de tesuturi sau organe umane, in scopul obtinerii vreunui profit din vanzarea acestora, constituie infractiunea de trafic de tesuturi sau organe umane si se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 7 ani.
    (2) Cu aceeasi pedeapsa se sanctioneaza si cumpararea de tesuturi sau organe umane in scopul revanzarii in vederea obtinerii unui profit.
    (3) Tentativa se pedepseste."
    Art. 28
    Articolul 12 din Legea nr. 143/2000 privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 362 din 3 august 2000, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 12
    Daca faptele prevazute la art. 2, 6 - 8 si 11 au avut ca urmare moartea victimei, pedeapsa este inchisoarea de la 10 la 20 de ani si interzicerea unor drepturi."
    Art. 29
    Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a Romaniei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 352 din 30 iunie 2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 243/2002, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. La articolul 70, dupa alineatul (2) se introduce alineatul (3) cu urmatorul cuprins:
    "(3) Tentativa faptelor prevazute la alin. (1) si (2) se pedepseste."
    2. Articolul 71 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 71
    (1) Racolarea, indrumarea sau calauzirea uneia sau mai multor persoane in scopul trecerii frauduloase a frontierei de stat, precum si organizarea acestor activitati constituie infractiunea de trafic de migranti si se pedepseste cu inchisoare de la 2 la 7 ani.
    (2) Daca fapta prevazuta la alin. (1) este de natura a pune in pericol viata sau securitatea migrantilor ori a-i supune pe acestia unui tratament inuman sau degradant, pedeapsa este inchisoarea de la 5 la 10 ani.
    (3) Daca fapta prevazuta la alin. (2) a avut ca urmare moartea sau sinuciderea victimei, pedeapsa este inchisoarea de la 10 la 20 de ani.
    (4) Tentativa faptelor prevazute la alin. (1) si (2) se pedepseste."
    3. Articolul 72 se abroga.
    Art. 30
    Alineatul (2) al articolului 17 din Legea nr. 678/2001 privind prevenirea si combaterea traficului de persoane, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 783 din 11 decembrie 2001, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Daca fapta prevazuta la alin. (1) se savarseste in mod repetat, maximul special al pedepsei se majoreaza cu 2 ani."
    Art. 31
    Pentru actiuni deosebite si dovezi de inalt profesionalism lucratorii din structurile specializate, constituite conform art. 12, pot fi recompensati.
    Art. 32
    Fondurile necesare pentru desfasurarea activitatilor de prevenire si combatere a criminalitatii organizate se asigura din bugetele Ministerului de Interne, Ministerului Justitiei si Ministerului Public, in limita sumelor aprobate cu aceasta destinatie.
    Art. 33
    Prezenta lege intra in vigoare la 30 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 34
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga dispozitiile art. 14 si ale art. 18 alin. (3) din Legea nr. 678/2001, cu modificarile ulterioare, precum si ale art. 23 alin. (2) din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 904 din 12 decembrie 2002.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 12 decembrie 2002, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (1) din Constitutia Romaniei.

                         p. PRESEDINTELE SENATUI,
                             DORU IOAN TARACILA

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 16 decembrie 2002, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (1) din Constitutia Romaniei.

                   p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR,
                          OVIDIU CAMELIU PETRESCU



SmartCity5

COMENTARII la Legea 39/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 39 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 45 2020
    ATENȚIE SUNTI NEVOIE DE ÎMPRUMUT PERSONAL / ÎMPRUMUT DE INVESTIȚIE / FINANȚARE PENTRU AFACERI ??? Email: goodnewsloancompany7@gmail.com Serviciile noastre includ următoarele de mai jos ______________________________________________________ * Împrumuturi personale * Împrumuturi pentru camioane și mașini * Credite pentru consolidarea datoriilor * Împrumuturi pentru studenți * Împrumuturi pentru casă și hotel * împrumuturi pentru căsătorie și sărbătoare * Împrumuturi pentru agricultură și fermă * Împrumuturi de pornire a afacerilor sau împrumuturi de extindere a afacerilor. Oferim toate tipurile de împrumuturi Suntem consultanți financiari care se ocupă de finanțele internaționale pentru orice cantitate de instrumente bancare. Avem accesul / contactele pentru a ridica de la 10 mii dolari la 700 milioane dolari. Am readus la viață industriile aflate în dificultate și ne-am întors idei de afaceri bune, oferind fonduri pentru demararea lor. Avem o rețea de investitori care sunt dispuși să ofere fonduri pentru orice persoană și organizații pentru a începe activitatea și operațiunile. Compania noastră a înregistrat o serie de progrese în furnizarea de servicii financiare de primă calitate clienților noștri, în special în domeniul sindicalizării împrumuturilor și al furnizării de capital pentru persoane fizice și companii. Oferim împrumuturi pentru sectorul public și individual care au nevoie de asistență financiară cu o dobândă scăzută de 2%. Credit acceptabil, Termenii și condițiile sunt foarte simpli și atenți, suntem un grup de profesioniști cu împrumut energetic și cu experiență, cu cunoștințe minuțioase ale piețelor financiare, ne angajăm să oferim clienților și furnizorilor noastre forme simple și competitive de soluții financiare pentru toți utilizatori de afaceri. Cred că s-ar putea să vă intereseze să inițiați o afacere nouă care are nevoie de finanțare sau să extindă sfera afacerilor dvs. deja existente, investitorii noștri sunt, de asemenea, interesați de finanțare / parteneriat și gata să investească o sumă mare în comercianții care sunt gata să dovedească expertiza lor în noua industrie, cu compania noastră de împrumuturi de încredere și alte BANE TOP PRIME AAA precum Bank of America, HSBC, Lloyds, Wells Fargo, The Best Banks for SBA Credit și multe altele. Nu veți regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece vă voi face fericit prin e-mail {goodnewsloancompany7@gmail.com} obținerea unui împrumut de la această companie este 100% contact garantat și garantat prin e-mail goodnewsloancompany7@gmail.com Salutari Goodnewsloancompany Contact telefonic: +1 (860)866-4085 E-mail: goodnewsloancompany7@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    O zi buna Ai nevoie de un împrumut pentru toate scopurile? Aveți o problemă financiară? Bridge Finance este garantat prin furnizarea de servicii financiare clienților la o rată a dobânzii favorabilă. Împrumuturile noastre sunt simple și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să contactați acum (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 9 2002
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 428 2006
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 253 2010
    We are Ireland based major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe. we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable. DESCRIPTION OF INSTRUMENTS: 1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A) 2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro 3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 . 4. Age: One Year, One Day 5. Leasing Price: 4+ 2% 6. Sale Price: 32+2% 7. Delivery by SWIFT . 8. Payment: MT103-23 9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days. If you have need for Corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF or MTN, we fund 100% of the face value of the financial instrument. Inquiries from agents/ brokers/ intermediaries are also welcomed; do get back to us if you are interested in any of our services and for quality service. Name : Finn Walsh E-mail : everydayfinancedesignated@gmail.com Skype id : everydayfinancedesignated@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 157 2001
    Stimate Domn / Ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știu că există o mulțime de familii care trăiesc cu plata pentru a verifica plata și alte care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare, care include: Planificare de afaceri, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (jeannietuckerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 4 1966
    DO YOU THINK OF GETTING A LOAN?? APPLY TODAY FOR AFFORDABLE 100% LEGITIMATE HOME/REAL ESTATE/PERSONAL/BUSINESS LOANS Email for immediate response: (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 DO YOU NEED A LOAN? Are Financially down, Cry no more, Financial problem is nothing to cry about, it something we will have to fight against in one Love, Understanding, Trust and Unity. So our faith as Legitimate Financial Consultants is putting an end to the financial hardship. We are investors providing financial services and we specialize in both start up projects,Home Finance and existing businesses needing funding or Loan for expansion. We are committed to helping businesses develop and succeed.Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes? Do you need an urgent loan to buy a house? If Yes worry no more for we are out here to help the less financial privileges get the loan they need to get back on their feet no matter your credit score, you can say goodbye to all your financial crisis and difficulties. We offer loans ranging from ($5,000.00.USD To $500,000,000.00.USD) At a low and affordable interest rate of 2%, without collateral and without credit check. Bradley Louis Loans holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Need emergency funds? Apply now and get your cash approval. we offer the following financial services: *Personal loans, *Debt consolidation loans, *Venture capital, *Business loans, *Education loans, *Home loans *Car Loans *Hotel Loans And many more. Are you looking for genuine loan? contacting the right company for legitimate loan lender have always been a huge problem to clients who have financial problem and in need of solution to it at an affordable interest rate? Are you in any financial mess or do you need funds to start up your own home project and real estate development? Do you need a loan to start a nice small or large scale and medium business? contact us today (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Look forward to your response, Dr. Bradley Louis Text/Call (917) 383-2689
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    Stimate domn / ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale. Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția de noi case, construcții, împrumuturi imobiliare, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bine ați venit în viitor! Finanțarea a fost ușoară cu noi. Contactați-ne deoarece oferim serviciul nostru financiar la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pe termen lung și scurt de împrumut. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumuturi prin: jeannietuckerfinancialservice@gmail.com Toate cele bune Jeannie Tucker
ANONIM a comentat Decretul 82 2020
    Stimate domn / ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale. Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția de noi case, construcții, împrumuturi imobiliare, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bine ați venit în viitor! Finanțarea a fost ușoară cu noi. Contactați-ne deoarece oferim serviciul nostru financiar la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pe termen lung și scurt de împrumut. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumuturi prin: jeannietuckerfinancialservice@gmail.com Toate cele bune Jeannie Tucker
ANONIM a comentat OUG 123 2002
    Atenție: Doamnelor / domnilor, Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă rezolva sarcina financiară sau pentru a investi? Dacă da! Contactați-ne azi pentru asistență de împrumut. Notă: Oferim un împrumut pe termen scurt și pe termen lung la o rată a dobânzii de 3%. Puteți împrumuta de la minimum 2000 și maximum 200.000.000. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: midland.credit2@gmail.com Cu stimă, Kumah James (directorul împrumutului).
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu