E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Vreau reclama pe legex.ro!
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Produse Tradiţionale Sibiu
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 39 din 21 ianuarie 2003

privind prevenirea si combaterea criminalitatii organizate

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 50 din 29 ianuarie 2003




    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Prezenta lege reglementeaza masuri specifice de prevenire si combatere a criminalitatii organizate la nivel national si international.
    Art. 2
    In prezenta lege termenii si expresiile de mai jos au urmatorul inteles:
    a) grup infractional organizat - grupul structurat, format din trei sau mai multe persoane, care exista pentru o perioada si actioneaza in mod coordonat in scopul comiterii uneia sau mai multor infractiuni grave, pentru a obtine direct sau indirect un beneficiu financiar sau alt beneficiu material; nu constituie grup infractional organizat grupul format ocazional in scopul comiterii imediate a uneia sau mai multor infractiuni si care nu are continuitate sau o structura determinata ori roluri prestabilite pentru membrii sai in cadrul grupului;
    b) infractiune grava - infractiunea care face parte din una dintre urmatoarele categorii:
    1. omor, omor calificat, omor deosebit de grav;
    2. lipsire de libertate in mod ilegal;
    3. sclavie;
    4. santaj;
    5. infractiuni contra patrimoniului, care au produs consecinte deosebit de grave;
    6. infractiuni privitoare la nerespectarea regimului armelor si munitiilor, materiilor explozive, materialelor nucleare sau al altor materii radioactive;
    7. falsificare de monede sau de alte valori;
    8. divulgarea secretului economic, concurenta neloiala, nerespectarea dispozitiilor privind operatii de import sau export, deturnarea de fonduri, nerespectarea dispozitiilor privind importul de deseuri si reziduuri;
    9. proxenetismul;
    10. infractiuni privind jocurile de noroc;
    11. infractiuni privind traficul de droguri sau precursori;
    12. infractiuni privind traficul de persoane si infractiuni in legatura cu traficul de persoane;
    13. traficul de migranti;
    14. spalarea banilor;
    15. infractiuni de coruptie, infractiunile asimilate acestora, precum si infractiunile in legatura directa cu infractiunile de coruptie;
    16. contrabanda;
    17. bancruta frauduloasa;
    18. infractiuni savarsite prin intermediul sistemelor si retelelor informatice sau de comunicatii;
    19. traficul de tesuturi sau organe umane;
    20. orice alta infractiune pentru care legea prevede pedeapsa inchisorii, al carei minim special este de cel putin 5 ani;
    c) infractiune cu caracter transnational - orice infractiune care, dupa caz:
    1. este savarsita atat pe teritoriul unui stat, cat si in afara teritoriului acestuia;
    2. este savarsita pe teritoriul unui stat, dar pregatirea, planificarea, conducerea sau controlul sau are loc, in tot sau in parte, pe teritoriul altui stat;
    3. este savarsita pe teritoriul unui stat de un grup infractional organizat care desfasoara activitati infractionale in doua sau mai multe state;
    4. este savarsita pe teritoriul unui stat, dar rezultatul acesteia se produce pe teritoriul altui stat;
    d) informator - persoana care are cunostinta despre un grup infractional organizat si furnizeaza organelor judiciare informatii sau date relevante pentru prevenirea, descoperirea si sanctionarea savarsirii unor infractiuni grave de unul sau mai multi membri ai acestui grup.

    CAP. 2
    Prevenirea criminalitatii organizate

    Art. 3
    Autoritatile si institutiile publice, organizatiile neguvernamentale, precum si alti reprezentanti ai societatii civile desfasoara, separat sau in cooperare, activitati sustinute de prevenire a criminalitatii organizate.
    Art. 4
    (1) Autoritatile si institutiile publice desfasoara activitatea de prevenire a criminalitatii organizate in cadrul Grupului central de analiza si coordonare a activitatilor de prevenire a criminalitatii, care face parte din Comitetul National de Prevenire a Criminalitatii, infiintat prin Hotararea Guvernului nr. 763/2001.
    (2) Grupul central de analiza si coordonare a activitatilor de prevenire a criminalitatii ia masurile necesare pentru elaborarea si actualizarea periodica a Planului national de actiune pentru prevenirea si combaterea criminalitatii organizate, care va fi aprobat prin hotarare a Guvernului.
    Art. 5
    Ministerul de Interne, Ministerul Justitiei si Ministerul Public efectueaza studii periodice in scopul identificarii cauzelor care determina si a conditiilor care favorizeaza criminalitatea organizata si initiaza campanii de informare privind acest fenomen.
    Art. 6
    (1) Ministerul de Interne, prin structurile sale specializate, realizeaza si mentine in actualitate baza de date privind criminalitatea organizata, monitorizeaza si evalueaza periodic acest fenomen, luand in considerare atat categoriile de persoane care fac parte din grupurile infractionale organizate sau care au legatura cu asemenea grupuri, cat si victimele criminalitatii organizate.
    (2) Publicarea informatiilor statistice si a rapoartelor de evaluare se face anual de catre Inspectoratul General al Politiei Romane, cu avizul ministrului de interne.

    CAP. 3
    Infractiuni

    Art. 7
    (1) Initierea sau constituirea unui grup infractional organizat ori aderarea sau sprijinirea sub orice forma a unui astfel de grup se pedepseste cu inchisoare de la 5 la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.
    (2) Pedeapsa pentru faptele prevazute la alin. (1) nu poate fi mai mare decat sanctiunea prevazuta de lege pentru infractiunea cea mai grava care intra in scopul grupului infractional organizat.
    (3) Daca faptele prevazute la alin. (1) au fost urmate de savarsirea unei infractiuni grave, se aplica regulile de la concursul de infractiuni.
    Art. 8
    Initierea sau constituirea ori aderarea sau sprijinirea sub orice forma a unui grup, in vederea savarsirii de infractiuni, care nu este, potrivit prezentei legi, un grup infractional organizat, se pedepseste, dupa caz, potrivit art. 167 sau 323 din Codul penal.
    Art. 9
    (1) Nu se pedepseste persoana care, savarsind una dintre faptele prevazute la art. 7 alin. (1), denunta autoritatilor grupul infractional organizat mai inainte de a fi fost descoperit si de a se fi inceput savarsirea infractiunii grave care intra in scopul acestui grup.
    (2) Persoana care a savarsit una dintre faptele prevazute la art. 7 alin. (1) sau (3) si care, in cursul urmaririi penale sau al judecatii, denunta si faciliteaza identificarea si tragerea la raspundere penala a unuia sau mai multor membri ai unui grup infractional organizat beneficiaza de reducerea la jumatate a limitelor pedepsei prevazute de lege.
    Art. 10
    (1) Infractiunea de tainuire, prevazuta la art. 221 din Codul penal, daca bunul provine dintr-o infractiune grava savarsita de unul sau mai multi membri ai unui grup infractional organizat, se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 10 ani, fara ca sanctiunea aplicata sa poata depasi pedeapsa prevazuta de lege pentru infractiunea grava din care provine bunul tainuit.
    (2) Tainuirea savarsita de sot sau de o ruda apropiata nu se pedepseste.

    CAP. 4
    Dispozitii procedurale

    Art. 11
    Urmarirea penala pentru infractiunile prevazute la art. 7 se efectueaza in mod obligatoriu de procuror si se judeca in prima instanta de tribunal.
    Art. 12
    (1) Ministerul de Interne isi constituie structuri specializate pentru prevenirea si combaterea criminalitatii organizate, urmand sa asigure cadrul organizatoric necesar, precum si pregatirea si specializarea personalului in acest scop.
    (2) In cadrul structurilor specializate prevazute la alin. (1) se pot constitui, in conditiile legii, compartimente tehnice pentru desfasurarea activitatii de obtinere, prelucrare, verificare si stocare a informatiilor din acest domeniu.
    Art. 13
    (1) In cazul infractiunilor prevazute la art. 7 si 10 se aplica dispozitiile art. 118 din Codul penal privind confiscarea bunurilor.
    (2) Daca bunurile supuse confiscarii nu se gasesc, se confisca echivalentul lor in bani sau bunurile dobandite in locul acestora.
    (3) Veniturile sau alte beneficii materiale obtinute din bunurile prevazute la alin. (2) se confisca.
    (4) Daca bunurile supuse confiscarii nu pot fi individualizate fata de bunurile dobandite in mod legal, se confisca bunuri pana la concurenta valorii bunurilor supuse confiscarii.
    (5) Dispozitiile alin. (4) se aplica in mod corespunzator si veniturilor sau altor beneficii materiale obtinute din bunurile supuse confiscarii ce nu pot fi individualizate fata de bunurile dobandite in mod legal.
    (6) Pentru a garanta aducerea la indeplinire a confiscarii bunurilor se pot lua masurile asiguratorii prevazute de Codul de procedura penala.
    Art. 14
    In cazul infractiunilor prevazute la art. 7, secretul bancar si cel profesional, cu exceptia secretului profesional al avocatului, nu sunt opozabile procurorului, dupa inceperea urmaririi penale, si nici instantei de judecata. Datele si informatiile se solicita, in scris, in cursul urmaririi penale de procuror, pe baza autorizatiei motivate a procurorului anume desemnat de procurorul general al parchetului de pe langa curtea de apel, iar in cursul judecatii, de catre instanta.
    Art. 15
    (1) Cand sunt indicii temeinice cu privire la savarsirea infractiunilor prevazute la art. 7, in scopul strangerii de probe sau al identificarii faptuitorilor, procurorul poate dispune, pe o durata de cel mult 30 de zile:
    a) punerea sub supraveghere a conturilor bancare si a conturilor asimilate acestora;
    b) punerea sub supraveghere a sistemelor de comunicatii;
    c) punerea sub supraveghere sau accesul la sisteme informationale.
    (2) Pentru motive temeinice masurile prevazute la alin. (1) pot fi prelungite de procuror prin ordonanta motivata, fiecare prelungire neputand depasi 30 de zile.
    (3) Dispozitiile art. 91^1 - 91^5 din Codul de procedura penala se aplica in mod corespunzator.
    (4) In conditiile prevazute la alin. (1) procurorul poate dispune sa i se transmita inscrisuri, documente bancare, financiare sau contabile.
    Art. 16
    (1) Procurorul desemnat de procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie poate autoriza, la solicitarea institutiilor sau a organelor legal abilitate, efectuarea de livrari supravegheate, cu sau fara sustragerea sau substituirea totala ori partiala a bunurilor care fac obiectul livrarii.
    (2) Livrarea supravegheata este autorizata prin ordonanta motivata care trebuie sa cuprinda, pe langa mentiunile prevazute la art. 203 din Codul de procedura penala, urmatoarele:
    a) indiciile temeinice care justifica masura si motivele pentru care masura este necesara;
    b) detalii cu privire la bunurile care fac obiectul livrarii supravegheate si, dupa caz, la bunurile care urmeaza a fi sustrase ori substituite, precum si la bunurile care urmeaza a le inlocui pe acestea;
    c) timpul si locul efectuarii livrarii sau, dupa caz, itinerarul ce urmeaza a fi parcurs in vederea efectuarii livrarii, daca acestea sunt cunoscute;
    d) datele de identificare a persoanelor autorizate sa supravegheze livrarea.
    (3) Nu se poate autoriza efectuarea livrarilor supravegheate in cazul in care prin acestea s-ar pune in pericol siguranta nationala, ordinea sau sanatatea publica.
    Art. 17
    In cazul in care exista indicii temeinice ca s-a savarsit sau ca se pregateste savarsirea unei infractiuni grave de catre unul sau mai multi membri ai unui grup infractional organizat, care nu poate fi descoperita sau ai carei faptuitori nu pot fi identificati prin alte mijloace, pot fi folositi, in vederea strangerii datelor privind savarsirea infractiunii si identificarea faptuitorilor, politisti sub acoperire din cadrul structurilor specializate ale Ministerului de Interne.
    Art. 18
    (1) Autorizarea pentru folosirea politistilor sub acoperire se da de catre procurorul desemnat de procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie sau, dupa caz, de procurorul general al parchetului de pe langa curtea de apel, prin ordonanta motivata, care trebuie sa cuprinda, pe langa mentiunile prevazute la art. 203 din Codul de procedura penala, urmatoarele:
    a) indiciile temeinice care justifica masura si motivele pentru care masura este necesara;
    b) identitatea sub care politistul sub acoperire urmeaza sa desfasoare activitatile autorizate;
    c) numele lucratorului din structura specializata, desemnat ca persoana de legatura a politistului sub acoperire;
    d) activitatile pe care le poate desfasura politistul sub acoperire;
    e) perioada desfasurarii activitatilor autorizate.
    (2) Persoana de legatura din cadrul structurii specializate din care face parte politistul sub acoperire are obligatia de a prezenta procurorului rapoarte periodice referitoare la activitatile desfasurate de politistul sub acoperire. Rapoartele periodice au caracter confidential, se intocmesc in forma scrisa pe baza informatiilor furnizate, in masura posibilului, de catre politistul sub acoperire si trebuie sa cuprinda detalii referitoare la toate activitatile desfasurate de acesta, datele si informatiile culese cu privire la infractiunile grave savarsite sau care urmeaza sa fie savarsite si la faptuitori, precum si orice alte date si informatii necesare pentru prevenirea infractiunilor grave.
    Art. 19
    (1) In cazuri temeinic justificate politistul sub acoperire poate solicita autorizarea desfasurarii si a altor activitati decat cele pentru care exista autorizarea, potrivit art. 18 alin. (1), procurorul urmand sa se pronunte de indata prin ordonanta motivata, in cazul aprobarii acestei solicitari.
    (2) In cazul in care politistul sub acoperire desfasoara alte activitati decat cele pentru care a primit autorizarea prevazuta la alin. (1) sau la art. 18 alin. (1), precum si daca intra in posesia unor informatii referitoare la posibilitatea survenirii unui pericol imediat, acesta informeaza de indata ce este posibil persoana de legatura, care are obligatia de a aduce neintarziat aceste informatii la cunostinta procurorului care a dat autorizarea. Procurorul se pronunta de indata prin ordonanta motivata, autorizand activitatile desfasurate de politistul sub acoperire sau, dupa caz, retragand autorizatia acordata in conditiile alin. (1) sau ale art. 18 alin. (1) si luand masurile care se impun, in conditiile legii.
    Art. 20
    Daca prin desfasurarea activitatilor autorizate politistul sub acoperire cauzeaza pagube materiale persoanelor fizice sau juridice care nu au legatura cu grupul infractional organizat si cu activitatile infractionale desfasurate de acesta, plata despagubirilor se asigura din fondurile prevazute la art. 32.
    Art. 21
    In situatii exceptionale, daca exista indicii temeinice ca s-a savarsit sau ca se pregateste savarsirea unei infractiuni grave de catre unul sau mai multi membri ai unui grup infractional organizat, care nu poate fi descoperita sau ai carei faptuitori nu pot fi identificati prin alte mijloace, pot fi folositi informatori in vederea strangerii datelor privind savarsirea infractiunii si identificarea faptuitorilor.
    Art. 22
    Informatorii pot beneficia de recompense financiare, in conditiile stabilite prin ordin al ministrului de interne si al procurorului general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie.
    Art. 23
    Politistul sub acoperire, informatorul, precum si membrii de familie ai acestora pot beneficia de masuri specifice de protectie a martorilor, potrivit legii.

    CAP. 5
    Cooperarea internationala

    Art. 24
    (1) Ministerul de Interne, Ministerul Justitiei si Ministerul Public coopereaza in mod direct si nemijlocit, in conditiile legii si cu respectarea obligatiilor decurgand din instrumentele juridice internationale la care Romania este parte, cu institutiile avand atributii similare din alte state, precum si cu organizatiile internationale specializate in domeniu.
    (2) Cooperarea care se organizeaza si se desfasoara, potrivit alin. (1), in scopul prevenirii si combaterii infractiunilor transnationale savarsite de grupuri infractionale organizate poate avea ca obiect, dupa caz, asistenta judiciara internationala in materie penala, extradarea, identificarea, blocarea, sechestrarea si confiscarea produselor si instrumentelor infractiunii, desfasurarea anchetelor comune, schimbul de informatii, asistenta tehnica sau de alta natura pentru culegerea si analiza informatiilor, formarea personalului de specialitate, precum si alte asemenea activitati.
    Art. 25
    (1) In cadrul cooperarii internationale in domeniul confiscarii autoritatile competente, potrivit legii, iau masuri pentru:
    a) primirea, transmiterea si executarea deciziilor de confiscare ale autoritatilor competente straine, la cererea acestora, formulate in conditiile legii;
    b) dispunerea confiscarii bunurilor, in conditiile prezentei legi, in cazul in care exista o solicitare in acest sens din partea unei autoritati competente straine.
    (2) Instanta poate dispune transmiterea bunurilor confiscate, conform prezentului articol, la autoritatea competenta straina care a formulat o cerere in conditiile alin. (1), daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
    a) exista o solicitare formulata in acest sens de autoritatea competenta straina;
    b) bunurile care urmeaza sa fie transmise acestei autoritati sunt destinate sa fie restituite persoanelor vatamate sau sa serveasca la justa despagubire a acestora.
    Art. 26
    (1) La solicitarea autoritatilor competente romane sau ale altor state, pe teritoriul Romaniei se pot desfasura anchete comune, in vederea prevenirii si combaterii infractiunilor transnationale savarsite de grupuri infractionale organizate.
    (2) Anchetele comune prevazute la alin. (1) se desfasoara in baza tratatelor bilaterale sau multilaterale incheiate de autoritatile competente.
    (3) Reprezentantii autoritatilor competente romane pot participa la anchete comune desfasurate pe teritorii ale altor state, cu respectarea legislatiilor acestora.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 27
    Articolul 17 din Legea nr. 2/1998 privind prelevarea si transplantul de tesuturi si organe umane, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 8 din 13 ianuarie 1998, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    "Art. 17
    (1) Organizarea sau efectuarea prelevarii ori transplantului de tesuturi sau organe umane, in scopul obtinerii vreunui profit din vanzarea acestora, constituie infractiunea de trafic de tesuturi sau organe umane si se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 7 ani.
    (2) Cu aceeasi pedeapsa se sanctioneaza si cumpararea de tesuturi sau organe umane in scopul revanzarii in vederea obtinerii unui profit.
    (3) Tentativa se pedepseste."
    Art. 28
    Articolul 12 din Legea nr. 143/2000 privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 362 din 3 august 2000, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 12
    Daca faptele prevazute la art. 2, 6 - 8 si 11 au avut ca urmare moartea victimei, pedeapsa este inchisoarea de la 10 la 20 de ani si interzicerea unor drepturi."
    Art. 29
    Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a Romaniei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 352 din 30 iunie 2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 243/2002, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. La articolul 70, dupa alineatul (2) se introduce alineatul (3) cu urmatorul cuprins:
    "(3) Tentativa faptelor prevazute la alin. (1) si (2) se pedepseste."
    2. Articolul 71 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 71
    (1) Racolarea, indrumarea sau calauzirea uneia sau mai multor persoane in scopul trecerii frauduloase a frontierei de stat, precum si organizarea acestor activitati constituie infractiunea de trafic de migranti si se pedepseste cu inchisoare de la 2 la 7 ani.
    (2) Daca fapta prevazuta la alin. (1) este de natura a pune in pericol viata sau securitatea migrantilor ori a-i supune pe acestia unui tratament inuman sau degradant, pedeapsa este inchisoarea de la 5 la 10 ani.
    (3) Daca fapta prevazuta la alin. (2) a avut ca urmare moartea sau sinuciderea victimei, pedeapsa este inchisoarea de la 10 la 20 de ani.
    (4) Tentativa faptelor prevazute la alin. (1) si (2) se pedepseste."
    3. Articolul 72 se abroga.
    Art. 30
    Alineatul (2) al articolului 17 din Legea nr. 678/2001 privind prevenirea si combaterea traficului de persoane, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 783 din 11 decembrie 2001, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Daca fapta prevazuta la alin. (1) se savarseste in mod repetat, maximul special al pedepsei se majoreaza cu 2 ani."
    Art. 31
    Pentru actiuni deosebite si dovezi de inalt profesionalism lucratorii din structurile specializate, constituite conform art. 12, pot fi recompensati.
    Art. 32
    Fondurile necesare pentru desfasurarea activitatilor de prevenire si combatere a criminalitatii organizate se asigura din bugetele Ministerului de Interne, Ministerului Justitiei si Ministerului Public, in limita sumelor aprobate cu aceasta destinatie.
    Art. 33
    Prezenta lege intra in vigoare la 30 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 34
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga dispozitiile art. 14 si ale art. 18 alin. (3) din Legea nr. 678/2001, cu modificarile ulterioare, precum si ale art. 23 alin. (2) din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 904 din 12 decembrie 2002.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 12 decembrie 2002, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (1) din Constitutia Romaniei.

                         p. PRESEDINTELE SENATUI,
                             DORU IOAN TARACILA

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 16 decembrie 2002, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (1) din Constitutia Romaniei.

                   p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR,
                          OVIDIU CAMELIU PETRESCU



COMENTARII la Legea 39/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 39 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 262 2005
    Buna ziua Dl / Dna Email : finance.europa12@gmail.com Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani, și plătim 2000 € până la 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat *interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și nevoie **** contactați-mă și te voi ajuta. Email : finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 262 2005
    Buna ziua Dl / Dna Email : finance.europa12@gmail.com Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani, și plătim 2000 € până la 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat *interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și nevoie **** contactați-mă și te voi ajuta. Email : finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 2 2015
    Atenție, Aplica pentru un împrumut rapid și convenabil de a plăti facturile, împrumut Crăciun, de credit ipotecar, împrumut de consolidare și pentru a începe o noua afacere sau re finanțarea proiectelor tale la un mai ieftine rată a dobânzii de 3%. Nu ne contactati astăzi prin: Lemonbruceloancompany@gmail.com cu împrumut Suma necesară. Ne sunt certificate, înregistrate și creditor legitim. Ne puteti contacta astăzi dacă sunteți interesat în acest împrumut, contactați-ne pentru mai multe informații despre împrumutul proces, proces ca termenii de împrumut și Condiții și cum va fi împrumutul transferat la tine. Avem nevoie urgent ta răspuns dacă sunteți interesat. În primul rând Informații necesare de la tine: Nume complete: ............ Suma necesară ca împrumut: ........... Număr De Telefon: ............ Durata: ............ Țara: ............. Casă Adresa ............. Stat / Provincie: ............... Venitul lunar: .......... Starea Civilă: ........... Vârsta / Sex: .............. Scopul creditului: .............. NOTĂ: Toate răspunsurile ar trebui să fie transmise: LEMONBRUCELOANCOMPANY@GMAIL.COM pentru rapidă procesare. Mulțumesc. C.E.O / Lemon Bruce Gomez companie de împrumut.
ANONIM a comentat Legea 1 2015
    Atenție, Aplica pentru un împrumut rapid și convenabil de a plăti facturile, împrumut Crăciun, de credit ipotecar, împrumut de consolidare și pentru a începe o noua afacere sau re finanțarea proiectelor tale la un mai ieftine rată a dobânzii de 3%. Nu ne contactati astăzi prin: Lemonbruceloancompany@gmail.com cu împrumut Suma necesară. Ne sunt certificate, înregistrate și creditor legitim. Ne puteti contacta astăzi dacă sunteți interesat în acest împrumut, contactați-ne pentru mai multe informații despre împrumutul proces, proces ca termenii de împrumut și Condiții și cum va fi împrumutul transferat la tine. Avem nevoie urgent ta răspuns dacă sunteți interesat. În primul rând Informații necesare de la tine: Nume complete: ............ Suma necesară ca împrumut: ........... Număr De Telefon: ............ Durata: ............ Țara: ............. Casă Adresa ............. Stat / Provincie: ............... Venitul lunar: .......... Starea Civilă: ........... Vârsta / Sex: .............. Scopul creditului: .............. NOTĂ: Toate răspunsurile ar trebui să fie transmise: LEMONBRUCELOANCOMPANY@GMAIL.COM pentru rapidă procesare. Mulțumesc. C.E.O / Lemon Bruce Gomez companie de împrumut.
ANONIM a comentat Legea 10 1990
    Numele meu este cetățean domnul Gunther a USA.i au fost scammed de 20 creditor diferit împrumut internet, Ei tot promit să-mi dea un împrumut după ce mă plătească mai multe taxe care randament al nimic și s-au ridicat la nu possitive result..I pierdut mâna mea câștiga bani și a fost numărul total de 1493 dolari, o zi ca am fost de navigare pe internet cu lacrimi pe ochiul meu am dat peste o mărturie a unui om care a fost, de asemenea, scammed și evertually fost legat de o companie de împrumut legit numita TAYLORSMITHLOANFIRM unde în cele din urmă Trebuie împrumut balonul, așa că am decis să contacteze aceeași societate și le-am spus povestea mea despre cum am fost scammed de 20 creditor diferit de care a facut altceva decat sa-mi provoace mai multe dureri, la compania I explica prin e-mail și toți mi-au spus a fost mai nu să plângă pentru că i se va lua împrumut meu în compania lor și, de asemenea, i-au făcut alegerea dreptul de a contacta them..i umplut formularul de cerere de împrumut și a început cu toate a fost solicitat de mine și aici eu sunt fericit astăzi, deoarece taylorsmithloanfirm au mi-a dat un împrumut, așa că am făcut un jurământ de sine-mi că i se va păstra mărturisind pe internet cu privire la modul în care am primit loan..Do mea ai nevoie de un împrumut de urgență amabil și rapid de contact taylorsmithloanfirm pentru împrumut prin e-mail: taylorsmithloanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 284 2005
    bună Ziua Suntem organizație creștină formate pentru a ajuta oamenii în nevoie de ajutoare, cum ar fi help.So financiar dacă aveți de gând prin intermediul financiar dificultate sau sunteti in orice mizerie financiară, și aveți nevoie de fonduri pentru a porni propria afacere, sau ai nevoie de împrumut pentru a soluționa datoria dumneavoastră sau achita off facturile, începe o afacere frumos, sau le este greu să obțină împrumut de capital de la băncile locale, pentru Biblia spune: "" Luca 11:10 Cine cere, capătă; cine caută, găsește; și celui ce bate, i se deschide "asa ca nu lasa aceste oportunitate va trece prin pentru că Isus este același ieri, azi și în veci more.Please acestea este pentru grave minte și Dumnezeu Biografii temători. E-mail david.moyesfinancial0@gmail.com Sunteți consiliere pentru a umple și a reveni detaliile de mai jos .. CERERE CREDIT Numele solicitantului: ................ Țara: ................................ Ocupatia: ........................... Sex: ....................................... Scopul creditului: .................... Varsta: ...................................... Telefon: .................................. Suma necesară: ................... Împrumut Durata: ..................... Venit lunar: ..................
ANONIM a comentat Hotărârea 1223 1990
    Buna ziua, eu sunt domnul Gabriel Stanley, un creditor împrumut privat, care dă împrumuturi oportunitate de timp viața. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a achita datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea dvs.? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? Cautati mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru de domeniul trecutului. Am împrumuta fonduri pentru a persoanelor fizice care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, să investească în afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că oferim o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Deci, contactati-ne astăzi prin e-mail la: (insuranceloanhome@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 1 2015
    Buna Ziua, Aceasta este doamna Debra Morgan, pentru oricine are nevoie de nici un ajutor financiar de a informa publicul larg că un anumit împrumut este o oportunitate financiar deschis. Noi termeni clari și ușor de înțeles și cu condiția unui individ, firme și corporații da credit rata dobânzii de 2%. E-mail-ne azi: (Morgandebra816@Gmail.co I)
ANONIM a comentat Decretul 2 2015
    aveți nevoie de un împrumut de la 2% oferta rată trimite un email pentru noi acum: marekhaval2012@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 10 2013
    Email: finance.europa12@gmail.com Buna Sir / Madam Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani și ne-am împrumuta 2000€ pentru 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat * interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și au nevoie de **** ma contactati si te voi ajuta. Email: finance.europa12@gmail.com
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu