E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Vreau reclama pe legex.ro!
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Produse Tradiţionale Sibiu
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 290 din 24 iunie 2004

privind cazierul judiciar

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 586 din 30 iunie 2004




    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    In scopul prevenirii si combaterii faptelor prevazute si pedepsite de legea penala se organizeaza cazierul judiciar, ca mijloc de cunoastere si identificare operativa a persoanelor care au comis infractiuni contra persoanei si a libertatii acesteia, a patrimoniului si, in general, a ordinii de drept.
    Art. 2
    In cazierul judiciar se tine evidenta persoanelor condamnate ori impotriva carora s-au luat alte masuri cu caracter penal sau administrativ.
    Art. 3
    Comunicarea datelor din cazierul judiciar se face in conditiile prezentei legi si cu respectarea prevederilor Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, ale Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si ale Legii nr. 182/2002 privind protectia informatiilor clasificate, in cazul datelor de interes operativ.

    CAP. 2
    Organizarea cazierului judiciar

    Art. 4
    Cazierul judiciar se organizeaza de Ministerul Administratiei si Internelor si se tine de unitatile Politiei Romane, prin structuri specializate in acest domeniu.
    Art. 5
    (1) Cazierul judiciar informatizat se organizeaza si functioneaza in cadrul Politiei Romane, care asigura coordonarea activitatilor desfasurate in domeniul evidentei persoanelor aflate in bazele de date automatizate constituite in acest scop.
    (2) Activitatea cazierului judiciar va fi condusa, la nivel central, de Inspectoratul General al Politiei Romane, prin Directia cazier judiciar-statistica si evidente operative.
    Art. 6
    (1) La Inspectoratul General al Politiei Romane functioneaza cazierul judiciar central in care se tine evidenta persoanelor care fac obiectul cazierului judiciar, al evidentei operative si al evidentelor speciale ale Politiei si care au comis infractiuni pe teritoriul Romaniei si au fost condamnate la pedepse privative de libertate sau la pedepse cu amenda penala sau administrativa, precum si a celor aflate in una dintre situatiile prevazute la art. 12 alin. (2).
    (2) In cazierul judiciar central se tine, de asemenea, si evidenta persoanelor despre care s-au primit comunicari de luare in evidenta din partea organelor competente ale altor state.
    Art. 7
    (1) La inspectoratele de politie judetene si la Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti este organizat si functioneaza cazierul judiciar local, in care se tine evidenta persoanelor nascute in raza administrativ-teritoriala a judetului, respectiv a municipiului Bucuresti.
    (2) In structura inspectoratelor de politie judetene si a Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti vor functiona servicii specializate in domeniu, care vor asigura la nivelul unitatilor teritorial-administrative activitatile pe linie de cazier judiciar, evidenta operativa si evidente speciale ale Politiei Romane.
    Art. 8
    (1) Inregistrarea in cazierul judiciar se face nominal, prin inscrierea datelor de stare civila si judiciare, si dactiloscopic, in cazurile prevazute in prezenta lege, prin luarea impresiunilor digitale, necesare pentru identificarea dactiloscopica a persoanelor inregistrate si cunoasterea exacta a situatiei lor juridice.
    (2) In acest scop, in cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane - Directia cazier judiciar-statistica si evidenta operativa functioneaza un serviciu de specialitate pe probleme de dactiloscopie decadactilara, cu compartimente distincte la nivelul serviciilor judetene de profil si al Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti.

    CAP. 3
    Inscrierea datelor in cazierul judiciar si procedura de scoatere din evidenta

    Art. 9
    In cazierul judiciar se inscriu date privind:
    a) pedepsele, masurile de siguranta si educative, pronuntate prin hotarari judecatoresti definitive;
    b) inceperea, intreruperea si incetarea executarii pedepsei inchisorii, a masurilor de siguranta si educative, liberarea conditionata si revocarea acesteia, achitarea amenzii penale;
    c) amnistia, gratierea, prescriptia executarii pedepsei, reabilitarea;
    d) pedepsele si masurile pronuntate prin hotarari penale definitive de instantele judecatoresti din strainatate, precum si masurile luate prin actele efectuate de organele judiciare penale din strainatate, daca aceste hotarari au fost recunoscute de organele romane competente;
    e) hotararile definitive care impun modificari in cazierul judiciar;
    f) extradarea.
    Art. 10
    In evidenta unitatilor de politie prevazute la art. 6 si 7 se noteaza in mod provizoriu in cazierul judiciar, pana la solutionarea definitiva a cauzei, cand se sterg din evidenta, date privind persoanele fata de care s-a dispus punerea in miscare a actiunii penale sau arestarea preventiva. Aceste date nu se inscriu in certificatul de cazier judiciar eliberat persoanei fizice.
    Art. 11
    Inscrierea datelor prevazute la art. 9 sau notarile provizorii mentionate la art. 10 se fac in baza:
    a) extraselor de pe hotararile judecatoresti definitive, precum si de pe incheierile de extindere a procesului penal, trimise de instanta judecatoreasca;
    b) comunicarilor de incepere, intrerupere ori incetare a executarii pedepsei inchisorii, a masurii arestarii preventive, de executare a masurilor de siguranta si a celor educative, trimise de unitatea unde acestea se executa sau de unitatea locala de politie in cazurile prevazute la art. 12 alin. (3);
    c) comunicarii privind ducerea la indeplinire a hotararii de extradare, trimisa de organul care a pus in executare aceasta masura;
    d) comunicarilor de punere in miscare a actiunii penale, a extraselor de pe ordonantele de scoatere de sub urmarire penala sau de incetare a acesteia, trimise de organul de urmarire penala care a luat masura;
    e) comunicarii privind achitarea amenzii penale.
    Art. 12
    (1) Extrasele, comunicarile si celelalte acte prevazute la art. 11 se trimit unitatilor de politie competente potrivit art. 6 si 7, in termen de cel mult 10 zile de la data ramanerii definitive a hotararii de condamnare, a luarii masurii, pronuntarii solutiei sau savarsirii faptului juridic ce trebuie luat in evidenta.
    (2) In cazurile de incepere a executarii pedepsei intr-un loc de detentie sau la locul de munca, a arestarii preventive, a internarii minorului intr-un centru de reeducare sau institut medical-educativ si a internarii medicale, comunicarile vor fi insotite de fisa dactiloscopica decadactilara. Aceste comunicari se trimit atat cazierului judiciar de la locul de nastere al persoanei in cauza, cat si cazierului judiciar central din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane.
    (3) Pentru persoanele internate in centre de reeducare sau in institute medical-educative, fisa dactiloscopica decadactilara se intocmeste de unitatea locala de politie, care trimite si comunicarea.
    Art. 13
    (1) Persoanele inscrise in cazierul judiciar sau cu privire la care s-au facut notari provizorii se scot din evidenta daca se afla in una dintre urmatoarele situatii:
    a) faptele pe care le-au savarsit nu mai sunt prevazute de lege ca infractiuni;
    b) a intervenit reabilitarea judecatoreasca sau de drept;
    c) a intervenit amnistia;
    d) au fost condamnate la pedeapsa amenzii sau la o pedeapsa privativa de libertate de cel mult 3 ani si au trecut 20 de ani de la data ramanerii definitive a condamnarii;
    e) au decedat;
    f) au fost scoase de sub urmarire, s-a dispus fata de ele incetarea urmaririi penale ori s-a pronuntat o hotarare definitiva de achitare sau de incetare a procesului penal;
    g) au executat masura educativa a libertatii supravegheate, a internarii intr-un centru de reeducare sau intr-un institut medical-educativ;
    h) a trecut un an de la data aplicarii masurii educative a mustrarii.
    (2) In cazul cand in cazierul judiciar al persoanelor prevazute la alin. (1) lit. a) - d) si f) exista si alte mentiuni, se sterg numai mentiunile care impun scoaterea din evidenta.

    CAP. 4
    Continutul certificatului de cazier judiciar

    Art. 14
    In certificatul de cazier judiciar se inscriu sanctiunile penale din hotararile judecatoresti ramase definitive.
    Art. 15
    In certificatul de cazier judiciar nu se inscriu:
    a) sanctiunile penale pronuntate pentru fapte savarsite in timpul minoritatii;
    b) masurile de siguranta luate fara aplicarea unei pedepse, cu exceptia internarii medicale, interzicerii de a ocupa o functie sau de a exercita o profesie, o meserie ori o alta ocupatie, interzicerii de a se afla in anumite localitati si a expulzarii.
    Art. 16
    (1) Organul de urmarire penala sau instanta de judecata poate dispune efectuarea identificarii dactiloscopice a unei persoane in cazurile in care aceasta nu prezinta un act de identitate sau exista suspiciuni asupra autenticitatii actului prezentat, uzeaza de nume sau acte de identitate false ori exista indicii temeinice ca a savarsit o fapta prevazuta de legea penala.
    (2) Identificarea dactiloscopica decadactilara se face la cazierul judiciar central din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane, precum si la cel local organizat la nivelul inspectoratelor de politie judetene, respectiv al Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, in a carui raza teritoriala se afla locul de nastere al persoanei in cauza.

    CAP. 5
    Comunicarea datelor din cazierul judiciar

    SECTIUNEA 1
    Modul si conditiile cerute pentru obtinerea copiei de pe cazierul judiciar

    Art. 17
    Organele de urmarire penala sau instantele de judecata pot solicita, ori de cate ori este necesar, copie de pe cazierul judiciar al persoanei aflate in curs de urmarire penala sau de judecata. De asemenea, institutiile din sistemul de aparare, ordine publica, siguranta nationala si justitie pot cere o copie de pe cazierul persoanei supuse obligatiilor militare ori pentru care se efectueaza verificari specifice.
    Art. 18
    In copia de pe cazierul judiciar se trec datele inscrise in cazier si notarile provizorii care nu au fost sterse.
    Art. 19
    (1) Cererea pentru obtinerea copiilor de pe cazierul judiciar trebuie sa fie motivata si sa cuprinda datele complete de stare civila, inclusiv codul numeric personal al persoanei in cauza.
    (2) Cererea se adreseaza unitatii de politie in a carei raza administrativ-teritoriala s-a nascut persoana pentru care se cere copia de pe cazierul judiciar, iar in cazurile prevazute la art. 6 alin. (2), Inspectoratului General al Politiei Romane.
    (3) Unitatile de politie prevazute la alin. (2) vor trimite de indata copia de pe cazierul judiciar al persoanei fata de care s-a dispus inceperea urmaririi penale pentru infractiuni flagrante ori masura arestarii preventive; in celelalte cazuri copia se va trimite in termen de cel mult 3 zile lucratoare de la primirea cererii.
    Art. 20
    (1) Trimiterea in strainatate a copiilor de pe cazierul judiciar se face potrivit intelegerilor internationale la care Romania este parte.
    (2) In statele fata de care Romania nu are angajamente rezultate din intelegerile internationale la care este parte, comunicarea copiilor de pe cazierul judiciar se face, pe baza de reciprocitate, de catre Ministerul Administratiei si Internelor, prin intermediul Ministerului Afacerilor Externe, la cererea acestor state, transmisa pe cale diplomatica, ori prin intermediul altor institutii abilitate.

    SECTIUNEA a 2-a
    Modul si conditiile cerute pentru obtinerea certificatului de cazier judiciar de catre persoanele fizice

    Art. 21
    (1) Persoanele fizice care au un interes legitim pot obtine propriul certificat de cazier judiciar.
    (2) Certificatul de cazier judiciar se elibereaza persoanelor fizice in cel mult 10 zile de la data solicitarii si este valabil 30 de zile de la data intocmirii si numai in scopul pentru care a fost eliberat.
    (3) Cererea-tip, cu datele complete de stare civila si motivata, se depune personal la unitatea de politie de la locul de nastere ori de domiciliu sau, dupa caz, la orice unitate ori subunitate de politie conectata la Sistemul National de Evidenta Informatizata a Cazierului Judiciar.
    (4) Pentru eliberarea certificatului de cazier judiciar persoanelor fizice, institutiile abilitate in acest domeniu vor percepe o taxa extrajudiciara, prin aplicarea unui timbru fiscal pe cererea respectiva.
    (5) Persoanele domiciliate in strainatate pot solicita eliberarea certificatului de cazier judiciar prin misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale Romaniei.
    (6) Certificatul de cazier judiciar pentru persoane fizice se poate solicita si prin imputernicitii acestora, conform procedurilor legale in vigoare, dupa cum urmeaza:
    a) in tara, numai pe baza unei procuri autentificate de catre un notar public;
    b) in strainatate, pe baza unei procuri autentificate prin misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale Romaniei ori de catre un notar, cu respectarea cerintelor legalizarii actelor oficiale straine. Pentru statele care au aderat la Conventia de la Haga din 5 noiembrie 1961 este suficient sa fie aplicata apostila.
    (7) Continutul procurii trebuie formulat in termeni clari, din care sa rezulte persoana care a fost mandatata, scopul si durata mandatului.
    (8) Cand certificatul de cazier judiciar este necesar pentru depunerea la dosarul de gratiere individuala, acesta poate fi solicitat de persoana condamnata, copii, aparatorul ori reprezentantul legal al acestuia, sotul persoanei condamnate, ascendentii, fratii ori surorile celui condamnat sau ai sotului acestuia.
    (9) In vederea eliberarii certificatului de cazier judiciar catre persoanele prevazute la alin. (8), cu exceptia persoanei condamnate, se vor solicita acestora prezentarea in original si depunerea unei copii a documentelor ce fac dovada calitatii.

    CAP. 6
    Rectificarea inscrierilor sau a notarilor din cazierul judiciar

    Art. 22
    (1) Persoana care figureaza in evidenta cazierului judiciar poate cere rectificarea datelor inscrise sau a notarilor provizorii daca acestea nu corespund situatiei reale sau daca inregistrarea lor nu s-a facut cu respectarea dispozitiilor legale.
    (2) Cererea de rectificare trebuie motivata si insotita de actele doveditoare si se adreseaza unitatii de politie care a emis certificatul de cazier judiciar, care este obligata sa verifice sustinerile petitionarului, iar in cazul in care constata ca in cazierul judiciar s-a inscris o mentiune gresita, procedeaza la rectificarea datelor si comunica sau elibereaza un nou act in locul celui contestat.
    (3) Certificatul de cazier judiciar eliberat in conditiile alin. (2) este scutit de taxa de timbru si de cheltuielile efectuate pentru eliberarea documentului.
    (4) Unitatea de politie va comunica petitionarului modul de solutionare a cererii, in termen de cel mult 20 de zile de la depunerea acesteia.
    Art. 23
    (1) Persoana careia i s-a respins cererea de rectificare a cazierului judiciar poate introduce contestatie, inclusiv pentru situatia in care eroarea inregistrarii in cazierul judiciar nu se datoreaza unitatii de politie, in termen de 30 de zile de la comunicare, la judecatoria in a carei raza teritoriala de competenta domiciliaza.
    (2) Contestatia este scutita de taxa de timbru, iar hotararea pronuntata este definitiva si irevocabila.
    (3) In caz de admitere a contestatiei, instanta va trimite copie de pe hotarare unitatii de politie care a eliberat actul contestat, in vederea rectificarii cazierului judiciar, atat la nivelul cazierului local, cat si central.

    CAP. 7
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 24
    (1) In scopul crearii bazelor de date automatizate privind persoanele aflate in evidenta cazierului judiciar, in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor se realizeaza Sistemul National de Evidenta Informatizata a Cazierului Judiciar.
    (2) In vederea utilizarii acestor evidente, la sistemul informatizat vor fi conectate toate unitatile si subunitatile de politie, precum si celelalte structuri si institutii din sistemul de ordine publica, siguranta nationala si justitie.
    (3) Organizarea si functionarea Sistemului National de Evidenta Informatizata a Cazierului Judiciar se stabileste prin hotarare a Guvernului, in termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi.
    Art. 25
    Pana la realizarea Sistemului National de Evidenta Informatizata a Cazierului Judiciar, structurile de politie isi desfasoara activitatea de evidenta nominala a cazierului judiciar conform sistemului in vigoare.
    Art. 26
    (1) Comunicarile cu privire la datele ce urmeaza a fi inscrise in cazierul judiciar sau notate provizoriu in evidenta unitatilor de politie, precum si cererile pentru obtinerea certificatelor si copiilor de pe cazierul judiciar se vor face pe formulare-tip, conform modelului stabilit prin hotarare a Guvernului, in conditiile prevazute de art. 24 alin. (3).
    (2) Certificatele de cazier judiciar eliberate prin Sistemul National de Evidenta Informatizata a Cazierului Judiciar vor cuprinde obligatoriu elemente de securizare a documentului. Modelul certificatului de cazier judiciar se stabileste prin hotarare a Guvernului.
    Art. 27
    Prezenta lege intra in vigoare in termen de 30 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, data la care se abroga Legea nr. 7/1972 privind cazierul judiciar, publicata in Buletinul Oficial, Partea I, nr. 43 din 29 aprilie 1972.

    Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata.

                     PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                              VALER DORNEANU

                          PRESEDINTELE SENATUI
                             NICOLAE VACAROIU



COMENTARII la Legea 290/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 290 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 290/2004
Legea 255 2013
OUG 54 2010
privind unele masuri pentru combaterea evaziunii fiscale
Legea 221 2009
privind condamnarile cu caracter politic si masurile administrative asimilate acestora, pronuntate în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989
Legea 172 2009
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 216/2008 pentru modificarea si completarea Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar
OUG 216 2008
pentru modificarea si completarea Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar
Hotărârea 2101 2004
privind organizarea si functionarea Sistemului National de Evidenta Informatizata a Cazierului Judiciar
Hotărârea 1373 2004
pentru aprobarea formularelor-tip privind comunicarile cu privire la datele ce urmeaza a fi inscrise in cazierul judiciar sau notate provizoriu in evidenta unitatilor de politie, precum si a celor privind cererile pentru obtinerea certificatelor si copiilor de pe cazierul judiciar
Decretul 500 2004
pentru promulgarea Legii privind cazierul judiciar
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu