E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
A fost modificat de:
Legea 129 1998 modificat de OUG 9 2017
Legea 129 1998 rectificat de Rectificare 129 2014
Legea 129 1998 modificat de Legea 187 2012
Articolul 3 din actul Legea 129 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 628 2001
Articolul 11 din actul Legea 129 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 628 2001
Articolul 18 din actul Legea 129 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 628 2001
Articolul 19 din actul Legea 129 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 628 2001
Articolul 23 din actul Legea 129 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 628 2001
Articolul 12 din actul Legea 129 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 120 2000
Articolul 35 din actul Legea 129 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 120 2000
Articolul 2 din actul Legea 129 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 120 2000
Legea 129 1998 in legatura cu Hotărârea 1 1999
Legea 129 1998 in legatura cu Hotărârea 2 1999
Legea 129 1998 in legatura cu Hotărârea 2 1999
Legea 129 1998 in legatura cu Hotărârea 2 1999
Legea 129 1998 republicat de Legea 129 1998
Legea 129 1998 republicat de Legea 129 1998
Legea 129 1998 promulgat de Decretul 232 1998
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 129 din 25 iunie 1998

privind infiintarea, organizarea si functionarea Fondului Roman de Dezvoltare Sociala

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 238 din 30 iunie 1998


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Se infiinteaza Fondul Roman de Dezvoltare Sociala, denumit in continuare Fondul, organism de interes public, fara scop lucrativ, cu personalitate juridica si cu sediul in municipiul Bucuresti.
    (2) Fondul isi desfasoara activitatea sub autoritatea Guvernului, in conditiile prezentei legi.
    Art. 2
    (1) In sensul prezentei legi, notiunile de mai jos au urmatorul inteles:
    a) beneficiarii sunt grupuri din comunitati rurale sarace, grupuri dezavantajate si grupuri productive provenind din comunitati sarace;
    b) comunitatile rurale sarace sunt acele grupuri de gospodarii si familii, traind intr-un sat sau intr-o asezare umana izolata, care se confrunta cu aceleasi probleme si obstacole, au interese identice si indeplinesc caracteristicile prevazute in Manualul de operare al Fondului;
    c) grupurile dezavantajate sunt alcatuite, dupa caz, din varstnici saraci, fara sprijin familial, anumite categorii de bolnavi, persoane lipsite de locuinte sau adapost, femei, victime ale violentei domestice, femei sarace, parinti saraci cu copii in intretinere, copii ai strazii, adolescente sarace gravide si alte asemenea categorii;
    d) grupurile productive provenite din comunitati sarace sunt cele ale producatorilor agricoli, mestesugarilor si artizanilor;
    e) contractul de grant este acea conventie incheiata intre Fond si reprezentantii de drept ai beneficiarilor, in temeiul careia Fondul transmite beneficiarilor sau, dupa caz, organizatiilor intermediare, cu titlu gratuit, sume de bani, denumite granturi, in scopul exclusiv al executarii proiectelor aprobate;
    f) proiectul este o initiativa venita din partea beneficiarilor, in conformitate cu regulamentele Fondului;
    g) facilitatorul este o persoana fizica sau o persoana juridica, selectata de Fond, care isi asuma obligatia sa ajute o comunitate rurala saraca, un grup dezavantajat sau un grup productiv dintr-o comunitate rurala saraca, dupa caz, sa se organizeze, sa-si identifice necesitatile proprii, sa le ierarhizeze si sa elaboreze un proiect;
    h) reprezentantii beneficiarilor sunt, dupa caz, comitetele de conducere a proiectelor, in cazul grupurilor din comunitati rurale sarace si al grupurilor productive provenind din comunitati sarace, sau organizatiile intermediare, in cazul grupurilor dezavantajate;
    i) comitetul de conducere a proiectului este unitatea de gestiune si conducere a proiectului, alcatuita din 3 persoane: presedinte, secretar, trezorier, din cadrul grupurilor comunitare rurale sarace, al grupurilor productive provenind din comunitati sarace sau al grupurilor dezavantajate si desemnate de acestea printr-o procura speciala, certificata de secretarul primariei locale;
    j) organizatiile intermediare sunt organizatii neguvernamentale, persoane juridice de drept privat, fara scop lucrativ, sau autoritati ale administratiei publice locale, dupa caz, aflate in raporturi contractuale de parteneriat cu organizatii neguvernamentale si grupuri dezavantajate.
    (2) Pentru a beneficia de prevederile prezentei legi, grupurile prevazute la alin. (1) lit. b) si d) trebuie sa dobandeasca personalitate juridica, pe baza actului de constituire, incheiat de cel putin 10 membri ai comunitatii si inregistrat la primaria comunei in raza careia se afla satul sau asezarea umana izolata. De personalitatea juridica astfel dobandita se poate face uz numai in raporturile juridice nascute in legatura cu aplicarea prevederilor prezentei legi. Persoana juridica astfel constituita inceteaza sa fiinteze dupa ce a fost realizat proiectul, potrivit unor proceduri stabilite de Fond.
    Art. 3
    (1) Fondul are ca scop contributia la reducerea saraciei, prin finantarea de proiecte in comunitatile sarace beneficiare si pentru grupurile dezavantajate, cresterea capacitatilor manageriale locale, sustinerea descentralizarii administrative, cresterea capacitatii de organizare la nivel local.
    (2) Finantarea proiectelor prevazute la alin. (1) se face pe baza ierarhizarii, in functie de criteriile de selectie si in limita fondurilor disponibile.
    (3) Fondul se infiinteaza pentru o durata initiala de 4 ani si reprezinta un program al Guvernului Romaniei, constituit cu sustinerea financiara a organizatiilor financiare internationale si a altor donatori din tara si din strainatate, a bugetului de stat si a bugetelor locale. Durata de functionare a Fondului poate fi prelungita prin lege.
    Art. 4
    (1) In realizarea scopului sau, Fondul adopta reglementari proprii, in conditiile prevazute de prezenta lege, opozabile numai persoanelor cu care intra in raporturi juridice. Aceste reglementari se vor referi la Manualul de operare al Fondului, Manualul procedurilor administrative si financiare, Ghidul pentru utilizarea tehnologiilor adecvate pentru proiectele de infrastructura, Ghidul facilitatorului, procedura de dobandire a personalitatii juridice, potrivit art. 2 alin. (2), precum si la alte asemenea reglementari, in functie de necesitati.
    (2) Reglementarile prevazute la alin. (1) intra in vigoare la data publicarii, in regim de gratuitate, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    (3) In baza reglementarilor sale, Fondul isi administreaza propriul buget de venituri si cheltuieli.
    Art. 5
    Pentru realizarea scopului sau, Fondul isi poate constitui, atunci cand este cazul, sucursale fara personalitate juridica, la nivel zonal.
    Art. 6
    Organizarea si functionarea Fondului se caracterizeaza prin:
    a) autonomie administrativa, in conditiile prezentei legi;
    b) neimplicare politica.
    Art. 7
    In activitatea sa Fondul promoveaza urmatoarele principii:
    a) transparenta in privinta administrarii bugetului de venituri si cheltuieli propriu;
    b) alocarea de fonduri pe baza evaluarii propunerilor de proiecte, in raport cu conditiile impuse de Fond;
    c) orientarea resurselor catre nevoile si cererile exprimate de grupurile din comunitatile rurale sarace si din grupurile dezavantajate;
    d) participarea comunitara si parteneriatul;
    e) asigurarea unui raport optim intre costurile si eficienta proiectelor;
    f) contributia beneficiarilor si a organizatiilor intermediare, dupa caz, la realizarea proiectelor, prin aporturi in munca, in natura si/sau in numerar.

    CAP. 2
    Organizarea Fondului

    Art. 8
    Organul de conducere al Fondului este consiliul director, alcatuit din 9 membri, dupa cum urmeaza:
    a) un reprezentant desemnat de primul-ministru;
    b) cate un reprezentant al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, Ministerului Finantelor si al Departamentului pentru Administratie Publica Locala, desemnati de conducatorii institutiilor respective;
    c) patru personalitati publice recunoscute, din societatea civila, care nu fac parte din organizatii neguvernamentale participante la Fond, numite de catre Presedintele Romaniei.
    Art. 9
    (1) Durata mandatului consiliului director este de 4 ani.
    (2) Membrii consiliului director, prevazuti la art. 8 lit. a) si b), sunt numiti prin hotarare a Guvernului.
    (3) In cadrul primei sedinte, membrii consiliului director fac propunerea pentru desemnarea presedintelui acestuia, pe care o inainteaza primului-ministru pentru aprobare.
    Art. 10
    (1) Membrii consiliului director pot fi revocati de autoritatea care i-a numit, in urmatoarele situatii:
    a) au savarsit fapte penale pentru care au suferit condamnari definitive sau orice alte fapte de natura sa afecteze autoritatea Fondului;
    b) se afla intr-o situatie de conflict de interese cu Fondul;
    c) nu promoveaza principiile prevazute la art. 7.
    (2) De asemenea, pot fi revocati membrii consiliului director desemnati de autoritatile prevazute la art. 8 lit. a) si b), in cazul in care si-au pierdut calitatea in temeiul careia au fost propusi de catre aceste autoritati.
    (3) Existenta uneia dintre situatiile care determina revocarea membrilor consiliului director se constata in baza sesizarii acestuia, a autoritatilor prevazute la art. 8 lit. a) si b) sau prin actul de control al organelor prevazute la art. 35 din prezenta lege.
    Art. 11
    (1) Consiliul director se intruneste in sedinte de lucru trimestriale si ori de cate ori este nevoie.
    (2) Pentru participarea la sedintele consiliului director, presedintele si membrii beneficiaza de o indemnizatie lunara de cel mult 25% din salariul brut al secretarului de stat.
    Art. 12
    Consiliul director coordoneaza si controleaza intreaga activitate a Fondului. In acest scop, acesta exercita urmatoarele atributii:
    a) stabileste strategia si politicile Fondului;
    b) urmareste concordanta si complementaritatea strategiei si politicilor Fondului cu strategiile si cu politicile sectoriale ale statului in domeniul combaterii saraciei;
    c) adopta reglementarile Fondului;
    d) aproba bugetul de venituri si cheltuieli si raportul anual de activitate al Fondului, elaborate de directorul executiv, le prezinta primului-ministru si dispune publicarea lor, in regim de gratuitate, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a;
    e) urmareste complementaritatea proiectelor in raport cu proiectele initiate de alte organizatii si evitarea paralelismelor determinate de proiecte similare;
    f) desemneaza cenzori externi independenti, in vederea verificarii situatiilor financiare ale Fondului, si primeste rapoartele acestora;
    g) aproba infiintarea de sucursale ale Fondului la nivel zonal;
    h) desemneaza un subcomitet, format din 3 dintre membrii consiliului director, insarcinat cu aprobarea recomandarilor de finantare a proiectelor reiesite in urma procesului de evaluare;
    i) adopta orice alte masuri necesare pentru realizarea scopului Fondului.
    Art. 13
    (1) Consiliul director se intruneste, in conditiile art. 11 alin. (1), la convocarea presedintelui sau a unei treimi din membrii sai.
    (2) Sedintele consiliului director sunt conduse de presedinte sau, in absenta acestuia, de catre unul dintre membrii desemnati de presedinte.
    (3) Consiliul director adopta hotarari in prezenta a cel putin 7 membri, dintre care unul trebuie sa fie presedintele consiliului sau, dupa caz, un inlocuitor mandatat de catre presedinte.
    (4) In situatia in care, cu ocazia adoptarii unei hotarari, unul dintre membrii consiliului director stie ca se afla intr-un conflict de interese, el este obligat sa se abtina de la vot. Incalcarea acestei obligatii poate conduce la revocarea sa si la anularea hotararii adoptate.
    (5) La sedintele consiliului director participa, in calitate de invitat, directorul executiv al Fondului.
    (6) Consiliul director isi aproba propriile reglementari de organizare si functionare.
    Art. 14
    Activitatea curenta a Fondului este condusa de directorul executiv, numit de primul-ministru, la propunerea consiliului director si cu conditia indeplinirii cerintelor de pregatire si de experienta profesionala, impuse de natura activitatii Fondului.
    Art. 15
    Directorul executiv al Fondului are urmatoarele atributii:
    a) conduce activitatea compartimentelor de specialitate ale Fondului;
    b) supravegheaza si indruma activitatea sucursalelor zonale ale Fondului;
    c) asigura colaborarea Fondului cu autoritatile administratiei publice centrale si locale, precum si cu organizatiile neguvernamentale;
    d) asigura elaborarea rapoartelor si a oricaror alte materiale, inclusiv a bugetului de venituri si cheltuieli si a raportului anual de activitate, care se supun analizei si aprobarii consiliului director;
    e) aproba, in limitele competentei stabilite de prezenta lege, eliberarea de fonduri banesti catre sucursalele zonale ale Fondului;
    f) informeaza periodic consiliul director asupra stadiului de implementare a proiectelor.
    Art. 16
    (1) Directorul executiv este reprezentantul legal al Fondului in relatiile cu persoanele fizice si persoanele juridice, precum si in fata autoritatii judecatoresti.
    (2) Directorul executiv angajeaza si concediaza, in conditiile legii si ale reglementarilor interne ale Fondului, personalul acestuia. De asemenea, incheie contracte civile cu colaboratori externi, in considerarea termenilor de referinta aprobati de consiliul director, pe o durata determinata.
    (3) Directorul executiv incheie orice fel de acte juridice circumscrise scopului Fondului si angajeaza patrimoniul acestuia, in conformitate cu reglementarile aprobate de consiliul director.
    Art. 17
    Organigrama Fondului este aprobata de catre consiliul director, la propunerea directorului executiv.
    Art. 18
    (1) Salariatii Fondului sunt incadrati cu contract de munca sau, dupa caz, prin conventie civila de prestari servicii.
    (2) Structura personalului, numarul salariatilor, precum si drepturile si obligatiile acestora, inclusiv sub aspectul nivelului salarizarii, se stabilesc prin reglementarile Fondului.
    (3) In legatura cu gestionarea fondurilor banesti si a celorlalte bunuri din patrimoniul Fondului, oricare dintre persoanele prevazute la alin. (1) poate fi subiect activ al infractiunilor de serviciu sau in legatura cu serviciul.

    CAP. 3
    Patrimoniul Fondului

    Art. 19
    (1) La data constituirii Fondului, patrimoniul acestuia este alcatuit din:
    a) dreptul de folosinta asupra bunurilor puse la dispozitie de Regia Autonoma "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat", potrivit prezentei legi;
    b) dreptul de folosinta asupra echipamentului de birotica si de comunicatii procurat din fonduri nerambursabile, provenite de la organisme financiare internationale.
    (2) Resursele financiare ale Fondului provin:
    a) de la organisme financiare internationale;
    b) din donatii ale persoanelor fizice si persoanelor juridice, din tara si din strainatate, si din sponsorizari;
    c) din venituri financiare, constand in dobanzi la conturi curente si depozite ale Fondului, care vor fi folosite exclusiv pentru finantarea proiectelor;
    d) de la bugetele locale, in limitele aprobate de consiliile locale sau de consiliile judetene, dupa caz;
    e) de la bugetul de stat, in limita echivalentului, in lei, a 5 milioane dolari S.U.A.
    (3) Sumele care se acorda anual de la bugetul de stat vor fi prevazute in bugetul Secretariatului General al Guvernului.
    (4) Disponibilitatile Fondului se pastreaza intr-un cont deschis la o banca si sunt purtatoare de dobanda.
    (5) Pentru desfasurarea activitatii Fondului, in primele 3 luni de la infiintare finantarea cheltuielilor se asigura din bugetul de stat, pe seama Fondului de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, nivelul sumelor necesare urmand a fi aprobat prin hotarare a Guvernului.
    Art. 20
    Patrimoniul Fondului este administrat de directorul executiv, in conformitate cu regulamentul adoptat de consiliul director.
    Art. 21
    (1) Resursele financiare ale Fondului sunt utilizate pentru:
    a) finantarea de proiecte;
    b) acoperirea cheltuielilor proprii, impuse de buna functionare a Fondului.
    (2) Alocarea resurselor financiare ale Fondului de proiecte se face numai pe baza de selectie si concurs, potrivit reglementarilor adoptate de consiliul director.
    (3) Plafoanele maxime ale contributiei financiare a Fondului la realizarea proiectelor, precum si costurile eligibile sunt stabilite prin reglementari ale Fondului.
    (4) Detalierea destinatiilor resurselor financiare ale Fondului este prevazuta in reglementarile adoptate de consiliul director.
    Art. 22
    Resursele Fondului nu pot fi utilizate pentru:
    a) achizitionarea de terenuri si cladiri;
    b) operatiuni speculative de orice tip;
    c) achizitionarea de valori mobiliare;
    d) constructii si amenajari pe terenul unor proprietari, persoane fizice sau persoane juridice cu scop lucrativ, altele decat cele care fac obiectul de preocupare al Fondului;
    e) intretinerea si alte costuri ulterioare finantarii, necesare bunei functionari a infrastructurilor rezultate ca urmare a executarii proiectelor;
    f) alte operatiuni prevazute in reglementarile adoptate de consiliul director.

    CAP. 4
    Functionarea Fondului

    Sectiunea 1
    Dispozitii generale

    Art. 23
    (1) In demersul de finantare a proiectelor, Fondul efectueaza urmatoarele operatiuni:
    a) promovarea si difuzarea informatiilor catre public cu privire la propria activitate si la proiectele pe care le poate finanta, precum si facilitarea, la nivelul beneficiarilor in procesul de identificare si ierarhizare a nevoilor acestora si al elaborarii proiectelor;
    b) organizarea procesului de evaluare, selectie si aprobare a propunerilor de proiecte primite de la beneficiari;
    c) incheierea contractului de grant cu reprezentantii beneficiarilor ori cu organizatiile intermediare, dupa caz;
    d) plata sumelor afectate realizarii proiectelor;
    e) monitorizarea, supravegherea si evaluarea executarii proiectelor;
    f) constatarea executarii contractului de grant, prin expertiza financiar-contabila independenta.
    (2) Desfasurarea operatiunilor prevazute la alin. (1) este stabilita in reglementarile Fondului.
    Art. 24
    In cursul efectuarii operatiunilor prevazute la art. 23, Fondul intra in raporturi juridice contractuale cu diferiti parteneri, cum sunt: agenti de piata, organizatii neguvernamentale, autoritati ale administratiei publice locale si persoane fizice.

    Sectiunea a 2-a
    Incheierea si executarea contractului de grant
    Art. 25
    (1) Contractul de grant se incheie, in forma scrisa, intre Fond, reprezentat de directorul executiv, pe de o parte, si reprezentantii beneficiarilor, in numele si pe seama acestora, pe de alta parte. In cazul grupurilor dezavantajate, contractul de grant se incheie intre Fond, reprezentat de directorul executiv, pe de o parte, si organizatia intermediara, in nume propriu si pe seama grupurilor, pe de alta parte.
    (2) Continutul-cadru al contractului de grant este stabilit prin reglementari ale Fondului.
    Art. 26
    Plata grantului se face in lei, la termenele stabilite in contractul de grant, la cursul dolarului din ziua efectuarii licitatiei valutare de catre Fond.
    Art. 27
    Utilizarea grantului in alte scopuri decat cele prevazute in contractul de grant este interzisa si atrage desfiintarea contractului de grant, fara interventia instantei judecatoresti sau a celei de arbitraj, dupa caz.
    Art. 28
    (1) Contractele dintre beneficiarii grantului si terti furnizori si prestatori de servicii se incheie in forma scrisa si constituie titluri executorii.
    (2) Contractele prevazute la alin. (1) trebuie sa cuprinda mentiuni referitoare la contractul de grant, la grant si la implicarea Fondului.
    (3) Pe bunurile rezultate din executarea contractelor prevazute la alin. (1), furnizorul, antreprenorul si prestatorul de servicii au obligatia sa aplice, in orice forma si la vedere, emblema si celelalte semne distinctive ale Fondului, stabilite prin reglementarile acestuia.
    Art. 29
    Daca in cursul executarii contractului de grant se constata incalcari ale obligatiilor contractuale sau nesocotiri ale dispozitiilor prezentei legi si ale prevederilor din reglementarile Fondului, acesta poate proceda la rezilierea contractului de grant, fara interventia instantei judecatoresti sau a instantei de arbitraj.

    CAP. 5
    Dispozitii finale

    Art. 30
    In termen de 10 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, Regia Autonoma "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat" va pune la dispozitie Fondului un imobil adecvat pentru instalarea sediului acestuia, inclusiv mobilierul necesar.
    Art. 31
    Pe toata perioada initierii, elaborarii, evaluarii, selectiei, aprobarii si realizarii proiectelor, beneficiarii, respectiv reprezentantii acestora si facilitatorii ori organizatiile intermediare, dupa caz, au dreptul la asistenta juridica gratuita din partea autoritatilor administratiei publice locale de pe raza judetului, indiferent de nivelul ierarhic al acestora, pentru pregatirea si incheierea oricaror acte juridice aferente prezentarii unui proiect spre finantare de catre Fond.
    Art. 32
    Comitetul de conducere al proiectului organizeaza si conduce contabilitatea drepturilor si obligatiilor patrimoniale in partida simpla, in conformitate cu prevederile Legii contabilitatii nr. 82/1991, cu modificarile ulterioare, cu avizul Ministerului Finantelor.
    Art. 33
    In termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, vor fi numiti membrii consiliului director, precum si directorul executiv al Fondului.
    Art. 34
    In termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, consiliul director va adopta reglementarile Fondului, va aproba organigrama acestuia si va proceda la angajarea personalului necesar desfasurarii activitatii.
    Art. 35
    Organele abilitate prin lege efectueaza controlul asupra modului in care sunt utilizate sumele corespunzatoare finantarii Fondului, provenite de la bugetul de stat, bugetele locale si din imprumuturi acordate statului roman de organisme financiare internationale.
    Art. 36
    (1) Sumele provenite din imprumuturi, contractate de statul roman cu organisme financiare internationale si utilizate pentru finantarea Fondului, in vederea realizarii scopului acestuia, reprezinta angajamente si responsabilitati ale statului roman si se ramburseaza de catre Ministerul Finantelor.
    (2) Sumele prevazute la alin. (1) se vor pune la dispozitie Fondului, pe transe, la solicitarea consiliului director.
    Art. 37
    La incetarea duratei de functionare, resursele financiare neutilizate ale Fondului se fac venit la bugetul de stat.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 28 aprilie 1998, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                       ANDREI IOAN CHILIMAN

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 8 iunie 1998, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     p. PRESEDINTELE SENATUI
                     CRISTIAN SORIN DUMITRESCU



SmartCity5

COMENTARII la Legea 129/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 129 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 140 2016
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm firme de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Norma 8 2020
    Sunt atât de încântat că am primit un împrumut de la un creditor care m-a ajutat cu împrumutul meu. A fost uimitor cum am primit un împrumut ... Am încercat un serviciu diferit, dar nu am putut niciodată să obțin un împrumut de la acel serviciu. Unii dintre ei îmi vor cere să completez o mulțime de documente, iar la sfârșitul zilei nu se va termina bine. Dar sunt fericit după întâlnirea cu Elena Nino. Am reușit să obțin împrumutul meu de 22.000 € Euro acum afacerea mea merge bine și vreau să știți toate acestea astăzi, deoarece sunt rapide și 100% fiabile. Acum plătesc împrumutul pe care l-am primit de la compania Elena Nino împrumuturi din toată lumea. Luați legătura cu aceștia și nu pierdeți timp cu acești creditori contactați cu drag acest e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 15 2020
    GET Rich with ATM CARD BLANC ... Whatsapp: +18033921735 Vreau să depun mărturie despre cardurile de ATM-uri Dark Web care pot retrage bani de la orice mașini de ATM din întreaga lume. Am fost foarte sărac înainte și nu am nicio treabă. Am văzut atât de multe mărturii despre modul în care hackerii Dark Web le trimit cardul gol ATM și îl folosesc pentru a colecta bani în orice mașină ATM și a deveni bogat. (darkwebblankatmcard@gmail.com) Le trimit prin e-mail și mi-au trimis cardul bancomat gol. L-am folosit pentru a obține 120.000 de euro. retrageți maxim 5.000 EUR zilnic. Dark Web dă cartea doar pentru a ajuta săracii. Păstrați și luați bani direct de pe orice seif de mașină ATM folosind cardul programat ATM care rulează în modul automat. E-mail: darkwebblankatmcard@gmail.com Text & Call sau WhatsApp: +18033921735
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    * Utilizați această perioadă de blocare pentru a investi și a începe să câștigați direct de acasă ..... Inbox me pentru a începe! * Investiți 300 € pentru a câștiga 3000 € Investiți 400 € pentru a câștiga 4000 € Investiți 500 € pentru a câștiga 5000 € Investiți 600 EUR pentru a câștiga 6000 € Investiți 700 € pentru a câștiga 7000 € Investiți 8000 EUR pentru a câștiga 80 000 EUR Investiți 9000 EUR pentru a câștiga 90.000 € Totul în 7 zile de profit și plata de 100% este asigurată. Dacă sunteți interesat să investiți cu noi, contactați-ne acum prin WhatsApp +15022064419 sau prin e-mail tradewithcarlos2156@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 817 2017
    Sunt Brette M. Wagner, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știm că există o mulțime de familii care trăiesc din salariu și altele care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare care include: Planificarea afacerilor, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (brettewagnerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 129/1998
OUG 9 2017
Rectificare 129 2014
Legea 187 2012
Legea 628 2001
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 120/2000 pentru modificarea si completarea Legii nr. 129/1998 privind infiintarea, organizarea si functionarea Fondului Roman de Dezvoltare Sociala
Ordonanţa 120 2000
pentru modificarea si completarea Legii nr. 129/1998 privind infiintarea, organizarea si functionarea Fondului Roman de Dezvoltare Sociala
Hotărârea 1 1999
privind acordul de grant incheiat intre Fond si reprezentantii de drept ai beneficiarilor
Hotărârea 2 1999
privind definirea termenilor Acord de grant si contract de grant
Hotărârea 2 1999
pentru aprobarea Manualului de operare si a Procedurii de dobandire a personalitatii juridice de catre grupurile din comunitatile rurale sarace si grupurile productive provenite din comunitatile sarace
Hotărârea 2 1999
pentru aprobarea Manualului de operare si a Procedurii de dobandire a personalitatii juridice de catre grupurile din comunitatile rurale sarace si grupurile productive provenite din comunitatile sarace
Legea 129 1998
Legea 129 1998
privind infiintarea, organizarea si functionarea Fondului Roman de Dezvoltare Sociala
Decretul 232 1998
pentru promulgarea Legii privind infiintarea, organizarea si functionarea Fondului Roman de Dezvoltare Sociala
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu