Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1678 din 24 iunie 2010

pentru aprobarea Procedurii privind organizarea si desfasurarea examenului prevazut la art. 100 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 452 din 2 iulie 2010



In conformitate cu dispoziţiile art. 100 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul dispoziţiilor art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 5 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2009 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura privind organizarea şi desfăşurarea examenului prevăzut la art. 100 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţia resurse umane şi Direcţia generală sprijin logistic vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul justiţiei,

Cătălin Marian Predoiu

ANEXĂ

PROCEDURA

privind organizarea şi desfăşurarea examenului prevăzut la art. 100 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici

Art. 1. - Prezenta procedură reglementează modul de organizare şi desfăşurare a examenului prevăzut la art. 100 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 2. - (1) Examenul prevăzut la art. 1 constă în două etape succesive, după cum urmează:

a) proba scrisă;

b) interviul.

(2) Condiţiile de participare la examen şi de desfăşurare a examenului, bibliografia, tematica şi alte date necesare desfăşurării examenului se afişează la sediul Ministerului Justiţiei, cu cel puţin 20 de zile înainte de data stabilită pentru proba scrisă.

Art. 3. - In vederea participării la examen, în termen de 10 zile de la data afişării anunţului de examen, candidaţii depun o cerere de înscriere la examen la secretariatul compartimentului de resurse umane din Ministerul Justiţiei.

Art. 4. - (1) In vederea organizării şi desfăşurării examenului prevăzut la art. 1 se constituie comisii de examen, respectiv comisii de soluţionare a contestaţiilor, prin ordin al ministrului justiţiei, alcătuite din 3 membri, din care cel puţin unul trebuie să aibă calitatea de funcţionar public definitiv.

(2) Preşedintele comisiei de examen, respectiv al comisiei de soluţionare a contestaţiilor se desemnează din rândul membrilor acestora, prin actul de constituire a comisiilor.

(3) Fiecare comisie de examen, respectiv comisie de soluţionare a contestaţiilor are un secretar, numit prin actul prevăzut la alin. (1) dintre funcţionarii publici din cadrul compartimentului resurse umane.

Art. 5. - Nu poate fi desemnată membru în comisia de examen sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care se află în următoarele cazuri de conflict de interese:

a) are relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi sau interesele patrimoniale ale sale ori ale soţului sau soţiei pot afecta imparţialitatea şi obiectivitatea evaluării;

b) este soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi ori cu un alt membru al comisiei de examen sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor;

c) este sau urmează a fi, în situaţia ocupării unei funcţii publice de conducere pentru care se organizează examenul, direct subordonat ierarhic oricăruia dintre candidaţi.

Art. 6. - (1) Nu poate fi desemnată membru în comisia de examen sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care a fost sancţionată disciplinar, dacă sancţiunea aplicată nu a fost radiată, conform legii.

(2) Calitatea de membru în comisia de examen este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.

Art. 7. - (1) Situaţiile de incompatibilitate prevăzute la art. 6, precum şi situaţiile de conflict de interese prevăzute la art. 5 se sesizează de persoana în cauză, de oricare dintre candidaţi sau de orice altă persoană interesată, în orice moment al organizării şi desfăşurării examenului.

(2) Membrii comisiei de examen sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să informeze, în scris, cu celeritate, persoanele care i-au desemnat cu privire la orice conflict de interese care a intervenit sau ar putea interveni. In aceste cazuri, membrii comisiei de examen sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să se abţină de la participarea ori luarea vreunei decizii cu privire la examenul în cadrul căruia a intervenit conflictul de interese.

(3) In cazul constatării existenţei unei situaţii de incompatibilitate sau conflict de interese, actul de numire a comisiei se modifică în mod corespunzător, în termen de cel mult două zile de la data constatării, prin înlocuirea persoanei aflate în respectiva situaţie.

(4) In cazul în care situaţia de incompatibilitate sau conflictul de interese se constată ulterior desfăşurării uneia dintre etapele examenului, procedura de desfăşurare a examenului se reia.

Art. 8. - (1) Comisia de examen are următoarele atribuţii principale:

a) stabileşte subiectele pentru proba scrisă;

b) stabileşte planul interviului şi realizează interviul;

c) notează pentru fiecare candidat proba scrisă şi interviul;

d) transmite secretarului comisiei rezultatele examenului pentru a fi comunicate candidaţilor.

(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:

a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea probei scrise şi a interviului;

b) transmite secretarului comisiei rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.

(3) Secretarul comisiei de examen are următoarele atribuţii principale:

a) primeşte cererile de înscriere la examen ale candidaţilor;

b) convoacă membrii comisiei de examen;

c) întocmeşte procesul-verbal de desfăşurare a examenului;

d) asigură transmiterea rezultatelor examenului, prin afişarea acestora la sediul Ministerului Justiţiei;

e) îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a examenului.

(4) Secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:

a) convoacă membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor;

b) asigură transmiterea rezultatelor contestaţiilor candidaţilor, prin afişarea acestora la sediul Ministerului Justiţiei;

c) îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a examenului.

Art. 9. - (1) Pentru participarea la lucrările comisiei de examen, precum şi la cele ale comisiei de soluţionare a contestaţiilor, membrii acestora au dreptul la o indemnizaţie reprezentând 1% din salariul de bază, stabilit conform legii.

(2) Persoanele care asigură secretariatul comisiilor de examen şi al comisiilor de soluţionare a contestaţiilor au dreptul la o indemnizaţie de 1% din salariul de bază, stabilit conform legii.

Art. 10. - Desfăşurarea examenului constă în etapele cuprinse între prima zi de depunere a cererilor candidaţilor şi numirea în funcţiile publice vacante pentru care s-a organizat examenul.

Art. 11. - Etapele examenului se evaluează de fiecare membru al comisiei de examen, respectiv de fiecare membru al comisiei de soluţionare a contestaţiilor, independent.

Art. 12. - (1) Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unorteste-grilă.

(2) Prin proba scrisă se testează cunoştinţele teoretice şi abilităţile practice necesare ocupării funcţiei publice pentru care se organizează examenul. In cadrul probei scrise se testează, în mod obligatoriu, inclusiv cunoştinţele generale ale candidatului în domeniul administraţiei publice.

Art. 13. - (1) Subiectele pentru proba scrisă se stabilesc pe baza bibliografiei şi a tematicii de examen, astfel încât să reflecte capacitatea de analiză şi sinteză a candidaţilor, în concordanţă cu nivelul şi specificul funcţiilor publice pentru care se organizează examenul.

(2) Comisia de examen stabileşte subiectele şi alcătuieşte seturile de subiecte pentru proba scrisă, în ziua în care se desfăşoară proba scrisă.

(3) Membrii comisiei de examen răspund individual pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor propuse.

(4) Seturile de subiecte se semnează de toţi membrii comisiei de examen şi se închid în plicuri sigilate purtând ştampila compartimentului de resurse umane.

(5) Comisia de examen stabileşte punctajul maxim pentru fiecare subiect, care se comunică odată cu subiectele.

(6) Până la ora stabilită pentru terminarea probei scrise a examenului, membrii comisiei de examen au obligaţia de a stabili baremul detaliat de corectare a subiectelor. Acesta se afişează la locul desfăşurării examenului, anterior corectării lucrărilor.

Art. 14. - (1) Durata probei scrise se stabileşte de comisia de examen în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate a subiectelor, dar nu poate depăşi 3 ore.

(2) La ora stabilită pentru începerea probei scrise, comisia de examen prezintă candidaţilor seturile de subiecte şi invită un candidat să extragă un plic cu subiectele de examen.

(3) După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaţilor care întârzie sau al oricărei persoane, în afara membrilor comisiei de examen, precum şi a persoanelor care asigură secretariatul comisiei de examen, respectiv supravegherea desfăşurării probei.

(4) In încăperea în care are loc proba scrisă, pe toată perioada derulării acesteia, inclusiv a formalităţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanţă.

(5) Nerespectarea dispoziţiilor prevăzute la alin. (4) atrage eliminarea candidatului din proba de examen. Comisia de examen, constatând încălcarea acestor dispoziţii, elimină candidatul din sală, înscrie menţiunea „anulat" pe lucrare şi consemnează cele întâmplate în procesul-verbal.

(6) Lucrările se redactează, sub sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de Ministerul Justiţiei, purtând ştampila compartimentului de resurse umane pe fiecare filă. Prima filă, după înscrierea numelui şi a prenumelui în colţul din dreapta, se lipeşte astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate şi se aplică ştampila compartimentului de resurse umane.

(7) Candidatul are obligaţia de a preda comisiei de examen lucrarea scrisă, respectiv testul-grilă, la finalizarea lucrării ori la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit în acest sens.

Art. 15. - In cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.

Art. 16. - (1) Proba interviului poate fi susţinută doar de către candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă.

(2) Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de examen în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea planului de interviu sunt:

a) abilităţile de comunicare;

b) capacitatea de analiză şi sinteză;

c) abilităţile impuse de funcţie;

d) motivaţia candidatului;

e) comportamentul în situaţiile de criză.

(3) Pentru funcţiile de conducere planul de interviu include şi elemente referitoare la:

a) capacitatea de a lua decizii şi de a evalua impactul acestora;

b) exercitarea controlului decizional;

c) capacitatea managerială.

Art. 17. - (1) Interviul se susţine, de regulă, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

(2) Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.

Art. 18. - (1) In cadrul interviului, fiecare membru al comisiei de examen va adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.

(2) Intrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează audio cu acordul candidatului sau se consemnează în scris în anexa la procesul-verbal al examenului, care se semnează de membrii comisiei de examen şi de candidat.

(3) Inregistrarea interviului se păstrează, în condiţiile legii, timp de minimum un an de la data afişării rezultatelor finale ale examenului.

Art. 19. - Pentru etapele examenului, punctajele se stabilesc după cum urmează:

a) pentru proba scrisă punctajul este de maximum 100 de puncte;

b) pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte.

Art. 20. - (1) Anterior începerii corectării lucrărilor la proba scrisă, fiecare lucrare va fi numerotată.

(2) Notarea probei scrise sau a interviului se face, de regulă, în termen de maximum 72 de ore de la finalizarea fiecărei probe.

(3) Lucrările de la proba scrisă se corectează sigilate.

(4) Punctajele se acordă de către fiecare membru al comisiei de examen, pentru fiecare lucrare scrisă, şi se notează în borderoul de notare. Acordarea punctajului final pentru proba scrisă se face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de examen.

(5) Lucrările care prezintă însemnări în scopul identificării candidaţilor se anulează şi nu se mai corectează. Menţiunea „anulat" se înscrie atât pe lucrare, cât şi pe borderoul de notare şi pe centralizatorul nominal, consemnându-se aceasta în procesul-verbal al examenului.

(6) In situaţia în care pentru o lucrare se înregistrează diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii comisiei de examen, lucrarea se recorectează de către toţi membrii acesteia. Procedura recorectării se reia ori de câte ori se constată că există diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii comisiei de examen.

(7) Se interzice desigilarea lucrărilor anterior recorectării în condiţiile prevăzute la alin. (6).

Art. 21. - (1) Lucrările scrise, după acordarea punctajelor finale la proba scrisă cu respectarea prevederilor art. 20 alin. (4) şi (6), se desigilează.

(2) Punctajele obţinute de fiecare dintre candidaţi la proba scrisă şi menţiunea „admis" ori „respins" se afişează la sediul Ministerului Justiţiei în termenul prevăzut la art. 20 alin. (2), astfel încât să se asigure rămânerea a cel puţin 48 de ore până la susţinerea următoarei probe, pentru depunerea şi soluţionarea unor eventuale contestaţii.

(3) Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut:

a) minimum 50 de puncte, în cazul examenelor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie;

b) minimum 70 de puncte, în cazul examenelor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere.

Art. 22. - (1) Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute la art. 16 alin. (2) şi (3) şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de examen pentru aceste criterii prin planul de interviu.

(2) Membrii comisiei de examen acordă, individual, punctaje pentru fiecare dintre criteriile prevăzute la art. 16 alin. (2) şi (3). Punctajele se acordă de către fiecare membru al comisiei de examen, pentru fiecare candidat, şi se notează în borderoul de notare.

(3) Prevederile art. 20 alin. (4) şi (6) se aplică în mod corespunzător pentru stabilirea punctajului final la interviu al fiecărui candidat.

(4) Punctajele finale obţinute de fiecare dintre candidaţi la interviu, cu menţiunea „admis" ori „respins", se afişează la sediul Ministerului Justiţiei în termenul prevăzut la art. 20 alin. (2).

(5) Sunt declaraţi admişi la interviu candidaţii care au obţinut:

a) minimum 50 de puncte, în cazul examenelor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie;

b) minimum 70 de puncte, în cazul examenelor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere.

Art. 23. - (1) Punctajul final al examenului se calculează prin însumarea punctajelor finale obţinute la proba scrisă şi la interviu.

(2) Punctajele finale ale examenului, în ordine descrescătoare, sunt înscrise într-un centralizator nominal, în care se menţionează pentru fiecare candidat punctajul obţinut la fiecare dintre probele examenului. Centralizatorul nominal se semnează pe fiecare pagină de fiecare dintre membrii comisiei de examen.

(3) Comunicarea punctajelor finale ale examenului, cu menţiunea „admis" sau „respins", se face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii ultimei probe, prin afişare la sediul Ministerului Justiţiei.

(4) Se consideră admis la examen candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru aceeaşi funcţie publică, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar, potrivit prevederilor prezentei proceduri.

(5) La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de examen va decide asupra candidatului admis, cu respectarea termenului prevăzut la alin. (3).

Art. 24. - După afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă sau la interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului probei scrise ori al interviului, la secretariatul compartimentului de resurse umane, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Art. 25. - Comisia de soluţionare a contestaţiilor analizează lucrarea scrisă sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar, în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Art. 26. - Comisia de soluţionare a contestaţiilor admite contestaţia, modificând punctajul final acordat de comisia de examen, în situaţia în care constată că punctajele nu au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă sau că punctajele de la interviu nu au fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor formulate şi răspunsurilor candidaţilor în cadrul interviului.

Art. 27. - Contestaţia se respinge în situaţia în care punctajele au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă sau punctajele de la interviu au fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor formulate şi răspunsurilor candidaţilor în cadrul interviului.

Art. 28. - Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul Ministerului Justiţiei, imediat după soluţionarea acestora.

Art. 29. - La finalizarea examenului se întocmeşte un proces-verbal privind desfăşurarea examenului şi rezultatele obţinute de candidaţi, semnat de membrii comisiei de examen şi de secretarul acesteia, la care se anexează rezultatele probei scrise, ale interviului, rezultatele finale ale examenului, precum şi, după caz, rezultatele contestaţiilor depuse.

Art. 30. - (1) Ministerul Justiţiei pune la dispoziţie candidaţilor interesaţi, la solicitarea acestora, documentele elaborate de comisia de examen, respectiv de comisia de soluţionare a contestaţiilor, care sunt informaţii de interes public, cu respectarea confidenţialităţii datelor cu caracter personal, potrivit legii.

(2) Se exceptează de la prevederile alin. (1) documentele elaborate de comisia de examen, respectiv de comisia de soluţionare a contestaţiilor care conţin date cu caracter personal ale candidaţilor, potrivit legii.

(3) Orice candidat îşi poate consulta, la solicitarea sa, lucrarea scrisă individuală redactată în cadrul probei scrise a examenului, după corectarea şi notarea acesteia.

Art. 31. - Candidatul admis pentru ocuparea funcţiei publice pentru care s-a organizat examenul se numeşte în funcţie în termen de 15 zile de la data afişării rezultatelor finale ale examenului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1678/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1678 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1678/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu