HOTARARE Nr. 775 din 29 octombrie 1998
privind aprobarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a
salariilor de baza intre limite si a normelor de evaluare a performantelor
profesionale individuale pentru personalul angajat in structurile
administratiei publice locale si in serviciile publice din subordinea acestora
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 420 din 6 noiembrie 1998
In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si in aplicarea
prevederilor art. 12 alin. (1) si (2) din Legea nr. 154/1998 privind sistemul
de stabilire a salariilor de baza in sectorul bugetar si a indemnizatiei pentru
persoane care ocupa functii de demnitate publica,
Guvernul Romaniei hotaraste:
Art. 1
Se aproba Metodologia de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor
de baza intre limite si a normelor de evaluare a performantelor profesionale
individuale pentru personalul angajat in structurile administratiei publice
locale si in serviciile publice din subordinea acestora, prevazuta in anexa
care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 2
Incepand cu anul 1999, premiile individuale ce pot fi acordate, cu
aprobarea ordonatorului de credite bugetare, personalului din structurile
administratiei publice locale si din serviciile publice din subordinea acestora
se stabilesc pe baza evaluarilor rezultate din aplicarea, in mod corespunzator,
a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale, prevazute la
art. 1.
Art. 3
In vederea aplicarii metodologiei prevazute la art. 1, ordonatorii de
credite bugetare vor asigura perfectionarea pregatirii profesionale a
persoanelor cu atributii in acest domeniu, utilizand in acest scop si resursele
alocate, potrivit dispozitiilor in vigoare, reformei administratiei publice
locale.
PRIM-MINISTRU
RADU VASILE
Contrasemneaza:
Secretar de stat,
seful Departamentului pentru
Administratie Publica Locala,
Vlad Rosca
Ministrul muncii si
protectiei sociale,
Alexandru Athanasiu
Ministrul finantelor,
Decebal Traian Remes
ANEXA 1
METODOLOGIA
de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite si a
normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru
personalul angajat in structurile administratiei publice locale si in
serviciile publice din subordinea acestora
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
Metodologia de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza
intre limite si a normelor de evaluare a performantelor profesionale
individuale pentru personalul angajat in structurile administratiei publice
locale si in serviciile publice din subordinea acestora reglementeaza:
a) criteriile de evaluare a posturilor, care reprezinta cerinte de ocupare
a posturilor pentru personalul angajat in structurile administratiei publice
locale si in serviciile publice din subordinea acestora;
b) normele de evaluare a performantelor profesionale individuale ale
angajatilor din structurile administratiei publice locale si din serviciile
publice din subordinea acestora, in raport cu exigentele postului;
c) elementele necesare pentru stabilirea salariului de baza individual si,
dupa caz, a indemnizatiei de conducere individuale, intre limitele prevazute de
lege, in functie de performantele profesionale ale angajatului din structurile
administratiei publice locale si din serviciile publice din subordinea
acestora, in scopul asigurarii concordantei dintre cerintele postului si
calitatile angajatului salarizat potrivit Legii nr. 154/1998 privind sistemul
de stabilire a salariilor de baza in sectorul bugetar si a indemnizatiilor
pentru persoane care ocupa functii de demnitate publica.
Art. 2
Prevederile prezentei metodologii se aplica de catre ordonatorii de credite
bugetare, cu incadrarea in numarul de posturi aprobat anual prin statul de
functii pentru structurile administratiei publice locale si pentru serviciile
publice din subordinea acestora, in limita resurselor financiare aprobate
anual, potrivit competentelor prevazute de lege.
Art. 3
Salariul de baza individual si, dupa caz, indemnizatia de conducere
individuala, intre limitele prevazute de lege, se stabileste in functie de:
a) evaluarea postului, cuprinsa in fisa de evaluare a postului;
b) evaluarea performantelor profesionale ale angajatilor, in raport cu
cerintele postului.
CAP. 2
Criteriile de evaluare a posturilor in functie de cerintele de ocupare a
acestora
Art. 4
(1) Evaluarea posturilor din statul de functii aprobat anual se realizeaza
in scopul stabilirii functiei angajatului si a nivelului salariului de baza
individual intre limitele prevazute de lege.
(2) Postul reprezinta un ansamblu de operatiuni sau de activitati prin care
se realizeaza, total sau partial, anumite atributii specifice din domeniul de
activitate al institutiei publice. Postul se caracterizeaza, in principal, dupa
caz, prin functia, gradul profesional sau treapta profesionala a ocupantului
postului.
Art. 5
(1) Evaluarea posturilor se face pe baza unor criterii reprezentand cerinte
de ocupare a acestora, care sunt prezentate in fisa de evaluare a postului, al
carei model este prevazut in anexa nr. 1.
(2) Evaluarea posturilor se face in functie de punctajul acordat fiecarui
criteriu, dupa cum urmeaza:
- formarea profesionala, respectiv pregatirea de baza corespunzatoare
studiilor absolvite, potrivit prevederilor legale = 1 punct;
- responsabilitatea implicata, respectiv nivelul decizional = 0 - 6 puncte;
- restul criteriilor se evalueaza astfel: 5 puncte = foarte mare; 4 puncte
= mare; 3 puncte = medie; 2 puncte = mica; 1 punct = foarte mica.
(3) Ordonatorul de credite bugetare poate completa fisa de evaluare a postului
si cu alte criterii specifice activitatii, stabilind punctajele
corespunzatoare.
Art. 6
(1) Pentru criteriile prevazute la art. 5 se stabilesc punctaje diferite,
conform punctajului orientativ pentru evaluarea posturilor cu studii superioare,
cu studii de scurta durata, cu studii medii si cu studii generale,
corespunzatoare, dupa caz, functiei, gradului sau treptei profesionale,
prezentat in anexa nr. 1a).
(2) Fisa de evaluare a postului se intocmeste distinct pentru fiecare
dintre posturile utilizate in structurile administratiei publice locale si in
serviciile publice din subordinea acestora.
Art. 7
(1) Acordarea punctajului pentru evaluarea posturilor se face de catre
ordonatorul de credite bugetare, punctajul inscriindu-se in fisa de evaluare a
postului.
(2) Organigrama, statul de functii si fisele de evaluare a posturilor se
aproba de catre consiliul local sau consiliul judetean, dupa caz.
Art. 8
(1) Pe baza fisei de evaluare a postului, seful ierarhic intocmeste fisa
postului pentru fiecare angajat, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 2.
(2) Fisa postului se aproba de ordonatorul de credite bugetare si se
transmite, sub semnatura, fiecarui angajat, respectarea acesteia fiind
obligatorie pentru partile raportului de munca.
CAP. 3
Evaluarea performantelor profesionale ale angajatilor in raport cu
cerintele postului
Art. 9
Procedura de evaluare a performantelor profesionale individuale se aplica
fiecarei functii, in raport cu indeplinirea atributiilor si raspunderilor
corespunzatoare postului ocupat de angajat.
Art. 10
Evaluarea performantelor profesionale ale angajatilor in raport cu
indeplinirea atributiilor si a raspunderilor corespunzatoare postului se face
pe baza criteriilor de evaluare a performantelor profesionale individuale,
prezentate in fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale,
prevazuta in anexa nr. 3.
Art. 11
(1) Evaluarea performantelor profesionale ale fiecarui angajat se face
anual, fiecarui angajat acordandu-i-se cate o nota corespunzatoare
calificativului obtinut pentru indeplinirea fiecarui criteriu prevazut la art.
10, dupa cum urmeaza: 5 = foarte bine; 4 = bine; 3 = satisfacator; 2 =
nesatisfacator.
(2) Punctajul acordat angajatului este cuprins intre un punctaj minim egal
cu 20 si un punctaj maxim egal cu 50.
Art. 12
(1) Dupa evaluarea performantelor profesionale individuale se pot deosebi
urmatoarele situatii:
a) daca, timp de 2 ani consecutivi, angajatul realizeaza un punctaj evaluat
intre 20 - 29 de puncte, el nu corespunde sub raport profesional cerintelor
postului pe care il ocupa si poate fi trecut, in conditiile legii, pe alt post
corespunzator;
b) angajatul realizeaza un punctaj evaluat intre 30 - 49 de puncte, ceea ce
inseamna ca el corespunde sub raport profesional cerintelor postului;
c) daca, timp de 2 ani consecutivi, angajatul realizeaza un punctaj maxim
de 50 puncte, el poate fi promovat, prin concurs sau examen, pe un alt post cu
un grad profesional superior, treapta profesionala superioara sau functie
superioara, dupa caz.
(2) Daca angajatul se afla in situatia prevazuta la alin. (1) lit. c), in
limita resurselor financiare aprobate anual potrivit competentelor prevazute de
lege si a numarului de posturi libere de grad profesional superior, treapta
profesionala superioara sau, dupa caz, functie superioara celei ocupate de
angajat pe statul de functii aprobat la inceputul anului urmator evaluarii
performantelor profesionale individuale si stabilirii nivelului salariului de
baza individual si daca legea nu prevede altfel, se procedeaza dupa cum
urmeaza:
a) promovarea pe un post cu un grad profesional superior, treapta
profesionala superioara sau, dupa caz, functie superioara se face prin
sustinerea unui examen sau, dupa caz, prin concurs, daca sunt mai multi
candidati pentru acelasi grad profesional, treapta profesionala sau functie,
dupa caz;
b) examenul sau concursul pentru promovare pe un grad profesional superior,
treapta profesionala superioara sau, dupa caz, functie superioara, in anul
urmator evaluarii performantelor profesionale individuale si stabilirii
nivelului salariului de baza individual, are loc dupa cel putin 45 de zile
lucratoare de la data evaluarii performantelor profesionale individuale,
definitive, de care angajatul a luat cunostinta;
c) locul, data, ora si scopul concursului se afiseaza la sediul autoritatii
administratiei publice locale sau al serviciului public din subordinea
acesteia;
d) examenul sau concursul se desfasoara in prezenta unei comisii de
examinare, stabilita de ordonatorul de credite bugetare, formata din presedinte
care poate fi ordonatorul de credite sau persoana imputernicita de acesta si
din cel putin doi membri: seful ierarhic al angajatului care sustine examenul
sau concursul de promovare si un angajat din compartimentul respectiv, care are
gradul profesional, treapta profesionala sau, dupa caz, functia cea mai mare;
e) comisia de examinare stabileste tematica examenului sau a concursului,
care se pune la dispozitie candidatului cu cel putin 15 zile lucratoare inainte
de data sustinerii examenului sau a concursului;
f) secretarul comisiei de examinare este responsabilul compartimentului de
resurse umane din institutia respectiva si are sarcina de a organiza
desfasurarea examenului sau a concursului si de a pastra toate documentele
respective;
g) examenul sau concursul consta intr-o lucrare din tematica anuntata,
scrisa de candidat in prezenta comisiei de examinare;
h) daca lucrarea scrisa a candidatului care participa la examen este
apreciata de comisia de examinare cel putin cu nota 8, atunci candidatul este
declarat "reusit" la examenul sustinut. In cazul concursului, este
declarat "reusit" candidatul a carui lucrare a fost apreciata cu nota
cea mai mare, dar care nu poate fi mai mica de 8. Daca concurentii obtin note
egale, se organizeaza un nou concurs;
i) rezultatele examenului sau ale concursului se comunica candidatilor in
termen de 3 zile, in scris, si pot fi contestate in conditiile legii.
(3) Evaluarea performantelor profesionale individuale la avansarea in grade
profesionale, trepte profesionale sau functii se face in cadrul examenului sau
concursului, de catre comisia de examinare desemnata de ordonatorul de credite
bugetare.
(4) Cuantumul majorarilor sau al diminuarilor salariilor de baza intre
limitele prevazute de lege se propune de seful ierarhic si se aproba de
ordonatorul de credite bugetare.
Art. 13
(1) Reevaluarea performantelor profesionale individuale, a nivelului
salariului de baza individual si, dupa caz, a indemnizatiei de conducere
individuale, cu incadrarea intre limitele prevazute de lege, se realizeaza
anual, in conformitate cu prezenta metodologie, de catre seful ierarhic si se
aproba de ordonatorul de credite bugetare.
(2) Pentru anul 1998 salariul de baza individual si, dupa caz, indemnizatia
de conducere individuala se stabilesc in conformitate cu prezenta metodologie,
pe baza evaluarii performantelor profesionale individuale, facuta in perioada 1
ianuarie - 30 septembrie 1998, cu respectarea art. 6 alin. (2) si (5) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 14/1998 cu privire la rectificarea
bugetului de stat pe anul 1998.
Art. 14
(1) Fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale, precum si
nivelul salariului de baza individual si, dupa caz, al indemnizatiei de
conducere individuale, stabilite conform prezentei metodologii, se aduc la
cunostinta fiecarui angajat.
(2) Angajatul nemultumit de rezultatul evaluarii performantelor
profesionale individuale si de nivelul salariului de baza individual intre
limite, stabilite potrivit prezentei metodologii, se poate adresa instantei
judecatoresti competente, in conditiile legii.
Art. 15
(1) Procesul de evaluare a performantelor profesionale individuale si
stabilirea salariului de baza si, dupa caz, a indemnizatiei de conducere au
caracter de continuitate si sunt determinate de cresterea exigentelor in
exercitarea atributiilor si raspunderilor postului corespunzator gradului sau
treptei profesionale ori functiei respective, dupa caz.
(2) Evaluarea performantelor profesionale individuale si stabilirea
nivelului salariului de baza si, dupa caz, al indemnizatiei de conducere se fac
in luna ianuarie a anului urmator celui pentru care se evalueaza performantele
profesionale individuale.
(3) Prevederile alin. (2) nu se aplica:
a) persoanelor angajate ca debutant, pentru care evaluarea se face dupa
expirarea perioadei corespunzatoare stagiului de debutant;
b) angajatilor care se reangajeaza in structurile administratiei publice
locale sau in serviciile publice din subordinea acestora dupa o perioada mai
mare de un an, pentru care evaluarea se face la expirarea unui an de la
reangajarea in sistem;
c) angajatilor din structurile administratiei publice locale sau din
serviciile publice din subordinea acestora, al caror contract individual de
munca este suspendat, potrivit legii, pentru care evaluarea se face la
expirarea unui an de la reluarea activitatii;
d) angajatilor aflati in concediu platit pentru ingrijirea copilului in
varsta de pana la 2 ani, pentru care evaluarea se face la expirarea unui an de
la data reluarii activitatii;
e) angajatilor care nu au prestat activitate in ultimele 120 de zile, aflandu-se
in concediu medical si in concediu fara plata, acordate potrivit legii, pentru
care momentul evaluarii se stabileste de seful ierarhic si se aproba de catre
ordonatorul de credite bugetare.
(4) Reevaluarea anuala a salariului individual de baza intre limite, precum
si, dupa caz, a indemnizatiei de conducere se face pe baza rezultatelor
evaluarii performantelor profesionale individuale din anul precedent
reevaluarii.
CAP. 4
Stabilirea salariului de baza individual intre limite
Art. 16
Stabilirea salariilor de baza individuale intre limitele prevazute de lege,
precum si, dupa caz, a indemnizatiei de conducere individuale se face pe baza
evaluarii performantelor profesionale individuale ale angajatului, in raport cu
indeplinirea atributiilor si a raspunderilor prevazute in fisa postului.
Art. 17
(1) Salariul de baza individual intre limitele prevazute de lege se
calculeaza pe baza coeficientului de multiplicare corespunzator performantelor
profesionale ale angajatului, care se inmulteste cu valoarea de referinta
sectoriala, stabilita potrivit legii.
(2) Coeficientul de multiplicare corespunzator performantelor profesionale
ale angajatului se determina astfel: suma notelor acordate potrivit
prevederilor art. 11 alin. (1) si anexei nr. 3 se inmulteste cu diferenta
dintre coeficientul maxim si coeficientul minim de multiplicare stabilit
potrivit legii pentru gradul, treapta sau functia ocupata de fiecare angajat,
iar rezultatul se imparte la 50, cifra care reprezinta suma notelor maxime ce
pot fi acordate fiecarui criteriu.
(3) Pentru stabilirea indemnizatiei de conducere individuale, pentru
fiecare functie de conducere, se procedeaza astfel: suma notelor acordate
potrivit prevederilor art. 11 alin. (1) si anexei nr. 3 se imparte la 50, cifra
care reprezinta suma notelor maxime ce pot fi acordate fiecarui criteriu, si se
inmulteste cu procentul maxim al indemnizatiei de conducere prevazut de lege
pentru functia respectiva.
CAP. 5
Dispozitii finale
Art. 18
(1) Persoanei nou-angajate i se stabileste un salariu de baza intre
limitele corespunzatoare functiei, gradului sau treptei profesionale pe care o
ocupa.
(2) La angajare, stabilirea salariului de baza individual si, dupa caz, a
indemnizatiei de conducere individuale se face in cadrul examenului sau al
concursului, de catre comisia de examinare desemnata de ordonatorul de credite
bugetare, pe baza evaluarii performantelor profesionale potentiale, in raport
cu cerintele postului, in conditiile prezentei metodologii.
Art. 19
Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta metodologie.
ANEXA Nr. 1
la metodologie
FISA DE EVALUARE A UNUI POST
- model -
--------------------------------------------------------------------------
Criterii de evaluare Punctajul corespunzator gradului
a posturilor postului dintr-o activitate
--------------------------------
debutant IV III II I IA
--------------------------------------------------------------------------
a) formarea profesionala
- pregatirea de baza corespunzatoare
studiilor absolvite 1 1 1 1 1 1
- pregatire de specialitate: tehnica,
economica, juridica sau de alta
specialitate necesara postului:
...............................
- perfectionari in domeniu pentru
mentinerea competentei pe post - 1 2 3 4 5
TOTAL: 1 2 3 4 5 6
b) adaptabilitatea la locul de munca:
- experienta in munca - 1 2 3 4 5
- experienta in specialitatea postului - 1 2 3 4 5
- perioada de proba (nr. luni):
...............................
TOTAL: - 2 4 6 8 10
c) dificultatea si complexitatea
operatiunilor:
- activitate de conceptie - 1 2 3 4 5
- activitate de analiza si sinteza 1 2 3 4 5 5
- activitate de rutina (repetitiva) 5 5 4 4 3 3
TOTAL: 6 8 9 11 12 13
d) responsabilitatea implicata:
- pentru obtinerea si utilizarea
informatiilor in vederea pregatirii
unor decizii 1 2 2 3 4 5
- de nivelul decizional - 3 4 5 6 6
TOTAL: 1 5 6 8 10 11
e) capacitatea relationala
- gradul de solicitare din partea
structurilor interne din institutie 1 2 3 4 5 5
- gradul de solicitare din afara
institutiei, din partea cetatenilor
si/sau a serviciilor 1 2 3 4 5 5
TOTAL: 2 4 6 8 10 10
TOTAL punctaj pentru evaluarea posturilor: 10 21 28 37 45 50
--------------------------------------------------------------------------
ANEXA Nr. 1a)
la metodologie
Tabelul nr. 1 - model
--------------------------------------------------------------------------
Gradul functiei pentru Punctajul orientativ Punctajul orientativ
angajati cu studii acordat gradului pentru indeplinirea
superioare (S) profesional conform de catre angajat a
postului cerintelor de ocupare
a postului
--------------------------------------------------------------------------
IA 50 46 - 50
I 45 38 - 45
II 37 29 - 37
III 28 22 - 28
debutant 10 10 - 21
--------------------------------------------------------------------------
Tabelul nr. 2 - model
--------------------------------------------------------------------------
Gradul functiei pentru Punctajul orientativ Punctajul orientativ
angajati cu studii de acordat gradului pentru indeplinirea
scurta durata (SSD) profesional conform de catre angajat a
postului cerintelor de ocupare
a postului
--------------------------------------------------------------------------
IA 50 46 - 50
I 45 38 - 45
II 37 29 - 37
debutant 10 10 - 28
--------------------------------------------------------------------------
Tabelul nr. 3 - model
--------------------------------------------------------------------------
Gradul functiei Punctajul orientativ Punctajul orientativ
pentru angajati cu acordat treptei pentru indeplinirea
studii medii (M) profesionale conform de catre angajat a
postului cerintelor de ocupare
a postului
--------------------------------------------------------------------------
IA 45 38 - 45
I 37 29 - 37
II 28 22 - 28
III 21 11 - 21
debutant 10 10
--------------------------------------------------------------------------
Tabelul nr. 4 - model
--------------------------------------------------------------------------
Gradul functiei pentru Punctajul orientativ Punctajul orientativ
angajati cu studii acordat treptei pentru indeplinirea
medii si generale (M; G) profesionale conform de catre angajat a
postului cerintelor de ocupare
a postului
--------------------------------------------------------------------------
I 37 29 - 37
II 28 22 - 28
III 21 11 - 21
debutant 10 10
--------------------------------------------------------------------------
ANEXA Nr. 2
la metodologie
Aprob,
Functia ordonatorului de credite ..............................
Numele si prenumele ordonatorului de credite .......................
Semnatura si data .....................................
FISA POSTULUI
- model -
A. Denumirea institutiei:
B. Compartimentul, conform organigramei aprobate: Autorizatii de construire
C. Denumirea postului: Intocmirea autorizatiilor de construire
D. Nivelul postului: - de executie:
- de conducere:
E. Functia si gradul profesional ce caracterizeaza postul: arhitect, gradul
I
F. Descrierea postului (prezentarea criteriilor de evaluare a postului din
fisa de evaluare a postului si a punctajului acordat fiecarui criteriu - anexa
nr. 1):
G. Punctajul orientativ acordat gradului, cuprins in fisa de evaluare a
postului: 38 - 45
H. Numele si prenumele angajatului (ocupantului postului):
I. Punctajul acordat angajatului pentru indeplinirea fiecarui criteriu din
fisa de evaluare a postului (anexa nr. 1) si punctajul total: 40 (sa fie
cuprins intre 38 - 45)
J. Perioada de proba a angajatului, stabilita potrivit legii (daca este
cazul): ........................
K. Atributiile si raspunderile ce revin angajatului:
1. primirea documentatiilor si verificarea corectitudinii acestora;
2. verificarea avizelor solicitate conform legii;
3. intocmirea si emiterea autorizatiei de construire;
4. ...........
L. Data si semnatura angajatului,
..........................
ANEXA Nr. 3
la metodologie
Numele si prenumele Functia, gradul sau Perioada
angajatului treapta profesionala, de evaluare
dupa caz
................... ..................... de la ... pana la ...
Aprob,
Functia ordonatorului de credite .....................
Numele si prenumele ordonatorului de credite ..........................
Data si semnatura ...................
FISA DE EVALUARE
a performantelor profesionale individuale (criterii)
a) Rezultatele obtinute:
- cantitatea si calitatea lucrarilor si sarcinilor realizate
2 3 4 5
- nivelul de indeplinire a sarcinilor si lucrarilor in termenele
stabilite
2 3 4 5
- eficienta lucrarilor si sarcinilor realizate, in contextul atingerii
obiectivelor propuse
2 3 4 5
b) Adaptarea la complexitatea muncii:
- adaptarea la conceptia de alternative de schimbare sau de solutii
noi (creativitatea)
2 3 4 5
- analiza si sinteza riscurilor, influentelor, efectelor si
consecintelor evaluate
2 3 4 5
- evaluarea lucrarilor si sarcinilor de rutina (repetitive)
2 3 4 5
c) Asumarea responsabilitatii:
- intensitatea implicarii si rapiditatea interventiei in realizarea
atributiilor
2 3 4 5
- evaluarea nivelului riscului decizional
2 3 4 5
d) Capacitatea relationala si disciplina muncii:
- capacitatea de evitare a starilor conflictuale si respectarea
relatiilor ierarhice
2 3 4 5
- adaptabilitatea la situatii neprevazute
2 3 4 5
A = suma notelor acordate fiecarui criteriu de evaluare ................
B = diferenta dintre coeficientul maxim si coeficientul minim de
multiplicare corespunzator, dupa caz, functiei, gradului sau treptei profesionale
a angajatului .......................
C = coeficientul concret al angajatului = A inmultit cu B si impartit la
50, iar rezultatul se aduna cu coeficientul minim de multiplicare
corespunzator, dupa caz, functiei, gradului sau treptei profesionale a angajatului
...............................................
Salariul de baza al salariatului = coeficientul concret al angajatului,
inmultit cu valoarea de referinta sectoriala prevazuta de lege
....................................
Indemnizatia de conducere individuala = A impartit la B, inmultit cu limita
maxima, in procente, a indemnizatiei de conducere din salariul de baza,
prevazuta de lege ..................................
Functia, numele si prenumele Data si semnatura sefului
sefului ierarhic care ierarhic care a intocmit
a intocmit fisa de evaluare fisa de evaluare
............................ .........................
Data si semnatura angajatului, pentru luare la cunostinta asupra evaluarii,
salariului de baza si indemnizatiei de conducere individuala, dupa caz
..................................................................
Contestatie cu privire la fisa de evaluare si salariul de baza Da/Nu (data
si semnatura angajatului) ........................................
..................................................................
..................................................................
Evaluarea definitiva:
A = suma notelor acordate fiecarui criteriu de evaluare .................
B = diferenta dintre coeficientul maxim si coeficientul minim de
multiplicare corespunzator, dupa caz, functiei, gradului sau treptei
profesionale a angajatului .......................
C = coeficientul concret al angajatului = A inmultit cu B si impartit la
50, iar rezultatul se aduna cu coeficientul minim de multiplicare
corespunzator, dupa caz, functiei, gradului sau treptei profesionale a
angajatului .....................
Salariul de baza al salariatului = coeficientul concret al angajatului,
inmultit cu valoarea de referinta sectoriala prevazuta de lege
.........................
Indemnizatia de conducere individuala = A impartit la B, inmultit cu limita
maxima, in procente, a indemnizatiei de conducere din salariul de baza,
prevazuta de lege ................................
Functia persoanei care a modificat evaluarea ...........................
Numele si prenumele persoanei care a modificat evaluarea .................
Data si semnatura ..........................
Data si semnatura angajatului, pentru luare la cunostinta asupra evaluarii
definitive, salariului de baza si, dupa caz, indemnizatiei de conducere
individuale ..........................................