Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1499 din 25 octombrie 2006

pentru aprobarea atributiilor, componentei si Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei Interdepartamentale pentru Asistenta Medicala Comunitara

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 912 din 9 noiembrie 2006



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 128 alin. (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - (1) Comisia Interdepartamentală pentru Asistenţă Medicală Comunitară, denumită în continuare Comisia, se organizează şi funcţionează ca organism fără personalitate juridică în subordinea primului-ministru.

(2) Comisia funcţionează pe lângă Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar, cu sediul în municipiul Bucureşti, Str. Vaselor nr. 31, sectorul 2.

Art. 2. - (1) Pentru îndeplinirea funcţiei de coordonare a programelor naţionale de asistenţă medicală comunitară, Comisia, prevăzută la art. 128 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, are următoarele atribuţii principale:

a)  fundamentează şi elaborează, cu sprijinul Unităţii de Management al Programelor de Asistenţă Comunitară, denumită în continuare UMPAMC, strategia naţională în domeniul asistenţei medicale comunitare şi o supune spre aprobare Guvernului;

b)   analizează rapoartele realizate şi înaintate Comisiei de către UMPAMC şi stabileşte priorităţile şi planurile de acţiune comune/integrate, pe termen scurt, mediu şi lung din domeniul asistenţei medicale comunitare;

c)   identifică şi propune instituţiilor administraţiei publice centrale şi locale, precum şi altor instituţii cu atribuţii în domeniu programe şi proiecte integrate pentru dezvoltarea asistenţei medicale comunitare;

d)  evaluează modalităţile de finanţare a programelor şi proiectelor prevăzute la lit. c) şi le propune spre aprobare Guvernului sau, după caz, instituţiilor responsabile, în condiţiile legii;

e)   evaluează şi monitorizează aplicarea măsurilor şi acţiunilor prevăzute în strategia naţională în domeniul asistenţei medicale comunitare, precum şi eficienţa programelor şi proiectelor din domeniu;

f)  stabileşte şi propune autorităţilor competente, în baza fundamentărilor realizate de UMPAMC, programele de formare iniţială şi continuă a personalului care lucrează în reţeaua de asistenţă medicală comunitară;

g)   propune spre aprobare instituţiilor administraţiei publice centrale proiectele de acte normative privind reglementări din domeniul asistenţei medicale comunitare ce necesită o intervenţie comună şi integrată;

h) stabileşte grupuri de lucru pentru elaborarea strategiei naţionale şi a programelor în domeniul asistenţei medicale comunitare;

i) acordă asistenţă autorităţilor competente pentru elaborarea programelor şi proiectelor din domeniu;

j) propune Guvernului, în condiţiile legii, spre adoptare programele şi măsurile ce se impun pentru dezvoltarea şi implementarea reţelei de asistenţă medicală comunitară;

k) colaborează cu autorităţile administraţiei publice şi alte instituţii, persoane juridice şi fizice în vederea realizării rolului şi atribuţiilor sale.

(2) Comisia îndeplineşte orice alte atribuţii în vederea realizării scopului pentru care a fost constituită, stabilite prin acte normative sau dispuse de primul-ministru.

Art. 3. - Comisia îşi realizează atribuţiile cu suportul UMPAMC din cadrul Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar.

Art. 4. - Principalele atribuţii ale preşedintelui sunt următoarele:

a)   coordonează activitatea Comisiei, inclusiv a secretariatului tehnic al acesteia;

b)   reprezintă Comisia în raporturile cu autorităţile administraţiei publice, cu alte persoane juridice şi fizice;

c)   reprezintă Comisia în relaţiile cu organismele internaţionale în domeniu;

d)   urmăreşte şi controlează aplicarea recomandărilor Comisiei;

e)   monitorizează respectarea prevederilor convenţiilor şi acordurilor internaţionale în domeniu la care România este parte şi propune Guvernului măsurile necesare pentru îndeplinirea acestora, în condiţiile legii;

f)   deleagă, prin recomandare, anumite atribuţii membrilor Comisiei;

g)  elaborează şi înaintează Guvernului rapoarte semestriale privind activitatea Comisiei şi stadiul implementării strategiei naţionale şi a programelor în domeniul asistenţei comunitare.

Art. 5. - (1) Principalele atribuţii ale membrilor Comisiei sunt următoarele:

a)   reprezintă instituţiile şi organismele care i-au desemnat şi asigură comunicarea permanentă cu acestea;

b)   elaborează documentaţia necesară pentru integrarea programelor de asistenţă comunitară în politicile şi strategiile instituţiilor pe care le reprezintă;

c)   asigură, în condiţiile legii, informaţiile din domeniul de competenţă al instituţiei pe care o reprezintă în vederea elaborării strategiei naţionale şi a programelor de asistenţă medicală comunitară;

d)   participă la elaborarea strategiei naţionale şi a programelor de asistenţă medicală comunitară şi susţin activitatea UMPAMC şi a grupurilor de lucru;

e)   monitorizează şi evaluează aplicarea strategiei naţionale şi a programelor în domeniu.

(2) Membrii Comisiei îndeplinesc orice alte atribuţii stabilite prin acte normative, dispuse de preşedinte sau care sunt necesare realizării funcţiilor Comisiei.

Art. 6. - (1) Comisia are următoarea componenţă:

a)   un preşedinte - numit prin decizie a primului-ministru;

b)  7 membri cu funcţie de decizie - numiţi prin ordin sau, după caz, decizie de către conducătorii instituţiilor din care fac parte, respectiv câte un reprezentant al Ministerului Sănătăţii Publice, al Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, al Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap, al Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Familiei şi al Federaţiei Autorităţilor Locale din România.

(2)   Componenţa nominală se stabileşte în termen de 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

(3)  Mandatul preşedintelui şi al membrilor Comisiei este de 4 ani şi poate fi reînnoit o singură dată.

(4)  Preşedintele poate fi revocat prin decizie a primului-ministru.

(5)   Revocarea membrilor Comisiei se realizează la solicitarea preşedintelui Comisiei sau a conducătorilor instituţiilor care i-au nominalizat.

Art. 7. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei Interdepartamentale pentru Asistenţă Medicală Comunitară, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 8. - Prezenta hotărâre intră în vigoare la 30 de zile de la publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul sănătăţii publice,

Gheorghe Eugen Nicolăescu

p. Ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei,

Cătălin-Ionel Dănilă,

secretar de stat

Ministrul administraţiei şi internelor,

Vasile Blaga

ANEXĂ

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare a Comisiei Interdepartamentale pentru Asistenţă Medicală Comunitară

Art. 1. - Comisia Interdepartamentală pentru Asistenţă Medicală Comunitară, denumită în continuare Comisia, se întruneşte obligatoriu de două ori pe an în şedinţe ordinare şi ori de câte ori este necesar în şedinţe extraordinare, în funcţie de programul propriu de activitate, la convocarea preşedintelui.

Art. 2. - Activitatea executivă a Comisiei este realizată de către un secretariat tehnic permanent, asigurat de Unitatea de Management al Programelor de Asistenţă Comunitară, denumită în continuare UMPAMC.

Art. 3. - Şedinţele Comisiei se desfăşoară în prezenţa a minimum 4 membri.

Art. 4. - Şedinţele Comisiei în care se aprobă evaluarea anuală a activităţii şi se adoptă strategiile şi planurile anuale de acţiune viitoare se desfăşoară numai în prezenţa a minimum 4 membri.

Art. 5. - In exercitarea atribuţiilor ce îi revin, Comisia adoptă recomandări prin consens. Dacă acesta nu se realizează, recomandările vor fi luate prin vot cu majoritatea simplă a membrilor prezenţi. In caz de paritate a voturilor, votul preşedintelui este hotărâtor.

Art. 6. - Recomandările adoptate se comunică membrilor Comisiei care nu au participat la şedinţă.

Art. 7. - Şedinţele Comisiei se desfăşoară de două ori pe an şi ori de câte ori este nevoie, la convocarea preşedintelui acesteia.

Art. 8. - La şedinţele Comisiei participă conducătorul UMPAMC în calitate de invitat permanent.

Art. 9. - La şedinţele Comisiei, preşedintele poate invita să participe ca observatori/contributori reprezentanţi ai instituţiilor publice sau ai organizaţiilor neguvernamentale care desfăşoară activităţi în domeniile specifice de interes. Preşedintele poate decide şi asupra invitării altor persoane care au atribuţii şi competenţe în domeniul politic şi social.

Art. 10. - Participanţii la şedinţe, alţii decât membrii Comisiei, nu au drept de vot. Aceştia pot face propuneri pe care consiliul le poate dezbate şi supune la vot, dacă este cazul.

Art. 11. - Convocarea şedinţelor ordinare ale Comisiei se face în scris, cu sprijinul UMPAMC, cu cel puţin 15 zile înainte de data desfăşurării reuniunii, conţine, în mod obligatoriu, ziua, ora, locul desfăşurării, ordinea de zi şi se transmite împreună cu documentele care urmează a fi analizate şi aprobate de către Comisie.

Art. 12. - Convocarea şedinţelor extraordinare ale Comisiei se face cu cel puţin 5 zile înainte de data desfăşurării întrunirii.

Art. 13. - La începutul fiecărei şedinţe, preşedintele Comisiei supune la vot ordinea de zi a acesteia, care se aprobă cu votul majorităţii membrilor prezenţi.

Art. 14. - Ordinea de zi poate fi completată şi cu alte probleme decât cele comunicate iniţial, cu aprobarea majorităţii simple.

Art. 15. - La sfârşitul fiecărei şedinţe se stabileşte data viitoarei şedinţe.

Art. 16. - Adoptarea şi modificarea regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei se face prin hotărâre de Guvern.

Art. 17. - Dacă la o şedinţă a Comisiei nu sunt întrunite condiţiile de participare formulate la art. 1, 2, 8 şi 9, atunci ea se amână, urmând să fie convocată o nouă şedinţă în termen de 15 zile de la data la care trebuia să aibă loc.

Art. 18. - Secretariatul Comisiei este asigurat de UMPAMC, iar activităţile de secretariat cuprind:

a)    pregătirea documentelor necesare convocării reuniunilor Comisiei;

b)   întocmirea procesului-verbal al şedinţei, pe care îl trimite, semnat de preşedinte, tuturor membrilor Comisiei, în termen de 10 zile de la data la care a avut loc reuniunea;

c)   asigurarea între şedinţe a asistenţei de specialitate preşedintelui Comisiei;

d)   primirea şi distribuirea corespondenţei destinate Comisiei;

e)   asigurarea activităţilor de registratură şi arhivare pentru toate documentele privind activităţile Comisiei.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1499/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1499 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1499/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu