E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Hotărârea 4 2001 abrogat de articolul 30 din actul Hotărârea 737 2003
Articolul 12 din actul Hotărârea 4 2001 articole noi... articolul 1 din actul Hotărârea 602 2003
Articolul 1 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 602 2003
Articolul 22 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 2 din actul Hotărârea 1149 2002
Articolul 1 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 2 din actul Hotărârea 1149 2002
Articolul 2 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 2 din actul Hotărârea 1149 2002
Articolul 14 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 824 2002
Articolul 22 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 824 2002
Articolul 2 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 824 2002
Articolul 22 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 10 din actul Hotărârea 773 2002
Articolul 1 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 10 din actul Hotărârea 773 2002
Articolul 2 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 10 din actul Hotărârea 773 2002
Articolul 14 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 1317 2001
Articolul 22 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 1317 2001
Articolul 1 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 1317 2001
Articolul 2 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 1317 2001
Articolul 3 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de Hotărârea 267 2001
Articolul 7 din actul Hotărârea 4 2001 modificat de Hotărârea 267 2001
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 4 din  4 ianuarie 2001

privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 9 din  9 ianuarie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale se organizeaza si functioneaza prin reorganizarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, avand rol de sinteza pentru asigurarea si coordonarea aplicarii strategiei si politicilor Guvernului in domeniul muncii, protectiei si solidaritatii sociale.
    Art. 2
    Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale are sediul in municipiul Bucuresti, str. Dem. I. Dobrescu nr. 2 - 4, sectorul 1.
    Art. 3
    In vederea realizarii rolului sau Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale indeplineste urmatoarele functii:
    a) de strategie, prin care se asigura elaborarea strategiei de punere in aplicare a Programului de guvernare in domeniul muncii, protectiei si solidaritatii sociale;
    b) de reglementare si sinteza, prin care se asigura elaborarea cadrului normativ si institutional necesar pentru realizarea obiectivelor strategice in domeniul sau de activitate;
    c) de administrare a bunurilor si de gestionare a bugetelor si fondurilor alocate;
    d) de reprezentare, prin care se asigura in numele statului roman reprezentarea pe plan intern si extern in domeniul sau de activitate;
    e) de autoritate de stat, prin care se asigura exercitarea controlului aplicarii unitare si respectarii reglementarilor legale in domeniul sau de activitate, precum si al functionarii institutiilor care isi desfasoara activitatea sub autoritatea sau in coordonarea sa.
    Art. 4
    Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale exercita controlul aplicarii unitare a dispozitiilor legale in domeniile sale de activitate, in unitatile din sectorul public, mixt si privat.
    Art. 5
    Conducerea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale se exercita de catre ministru.
    Art. 6
    In exercitarea atributiilor prevazute de lege ministrul muncii si solidaritatii sociale reprezinta ministerul in raporturile cu autoritatile administratiei publice, cu alte persoane juridice, cu persoane fizice, precum si cu organisme din tara si din strainatate.
    Art. 7
    In exercitarea atributiilor sale ministrul muncii si solidaritatii sociale emite ordine, norme si instructiuni.
    Art. 8
    Ministrul muncii si solidaritatii sociale este ajutat in activitatea de conducere a ministerului de 4 secretari de stat. Functiile de ministru si de secretar de stat sunt functii de demnitate publica, potrivit legii.
    Art. 9
    Secretarii de stat exercita atributiile stabilite prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale.
    Art. 10
    In cazul in care ministrul muncii si solidaritatii sociale nu isi poate exercita, din diferite motive, atributiile curente, el poate delega competente secretarilor de stat pentru exercitarea acestor atributii.

    CAP. 2
    Structuri si atributii

    Art. 11
    Structura organizatorica a Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale este prevazuta in anexa nr. 1.
    Art. 12
    In cadrul structurii organizatorice prevazute la art. 11, prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale se pot organiza servicii, birouri sau colective temporare, stabilindu-se numarul posturilor de conducere.
    Art. 13
    Atributiile directiilor generale si ale directiilor, sarcinile si raspunderile personalului din aparatul propriu al Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale se stabilesc in conformitate cu structura organizatorica prevazuta in anexa nr. 1, prin regulament de organizare si functionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale.
    Art. 14
    In exercitarea functiilor prevazute la art. 3 Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale indeplineste urmatoarele atributii principale:

    A. In domeniul fortei de munca si veniturilor salariale:

    1. elaboreaza politici, programe si planuri nationale in domeniile ocuparii, formarii profesionale si egalitatii de sanse pe piata muncii, prin colaborare cu ministere si cu alte organe centrale cu sarcini si atributii pe piata muncii, si exercita controlul asupra infaptuirii acestora de catre Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor;
    2. elaboreaza programe de ocupare si formare profesionala pentru integrarea in munca a persoanelor defavorizate;
    3. elaboreaza si avizeaza proiecte de acte normative in domeniile ocuparii, formarii profesionale, promovarii egalitatii de sanse pe piata muncii si circulatiei internationale a fortei de munca;
    4. realizeaza si actualizeaza, impreuna cu alte ministere si cu institutii de specialitate, Clasificarea ocupatiilor din Romania, tinand seama de schimbarile in structura economica si sociala a tarii si de cerintele alinierii Romaniei la standardele internationale;
    5. coordoneaza si controleaza activitatea de ocupare a fortei de munca in strainatate;
    6. acrediteaza, indruma si controleaza activitatea agentilor de recrutare si plasare a fortei de munca in strainatate;
    7. promoveaza programe, propune acorduri si implementeaza proiecte de colaborare internationala in domeniile ocuparii, formarii profesionale a fortei de munca si egalitatii de sanse pe piata muncii si atrage surse de finantare a acestora;
    8. elibereaza permise de munca strainilor pentru incadrarea in munca in Romania, in conditiile legii; gestioneaza sumele incasate din comisioanele percepute de la titularii de permise de munca;
    9. fundamenteaza proiectul bugetului Fondului pentru plata ajutorului de somaj, la propunerea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca;
    10. stabileste anual indicatorii sociali si nivelul acestora, in baza carora se elaboreaza programul anual de activitate al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca;
    11. urmareste, pe baza rapoartelor trimestriale si anuale, executia bugetului Fondului pentru plata ajutorului de somaj si realizarea programului anual de activitate al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca;
    12. elaboreaza propuneri privind sistemul de salarizare pentru functionarii publici si personalul contractual din sectorul bugetar si realizeaza controlul aplicarii legislatiei din acest domeniu;
    13. propune strategii cu privire la salarizarea in regii autonome, companii si societati nationale si in societati comerciale cu capital integral sau majoritar de stat;
    14. elaboreaza sistemul de ajustare a salariilor in raport cu evolutia preturilor de consum;
    15. elaboreaza metodologia de calcul al nivelului salariului minim garantat, fundamentat pe indicatori socioeconomici minimali, ca instrument de protectie a angajatilor;
    16. indeplineste atributiile prevazute de lege privind constatarea si aplicarea sanctiunilor in institutiile publice finantate integral din venituri extrabugetare;
    17. colaboreaza cu partenerii sociali si acorda asistenta de specialitate in domeniul veniturilor salariale;
    18. analizeaza si avizeaza actele normative elaborate de ministere si de alte organe centrale privind cheltuielile de personal in sectorul regiilor autonome, companiilor si societatilor nationale, precum si al institutelor nationale de cercetare-dezvoltare.

    B. In domeniul pensiilor si asigurarilor sociale:

    1. elaboreaza si avizeaza proiectele de acte normative in domeniu;
    2. elaboreaza politici si programe in colaborare cu alte ministere si organe centrale;
    3. exercita controlul asupra implementarii politicilor si programelor de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale;
    4. fundamenteaza proiectul bugetului asigurarilor sociale de stat pe baza propunerilor Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale;
    5. urmareste periodic, pe baza rapoartelor primite de la Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, executia bugetului asigurarilor sociale de stat;
    6. avizeaza metodologia de aplicare a prevederilor legale din domeniul stabilirii drepturilor de pensii, altor drepturi de asigurari sociale si a drepturilor acordate prin legi speciale, intocmita de Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale.

    C. In domeniul asistentei sociale si politicilor familiale:

    1. coordoneaza sistemul national de asistenta sociala;
    2. initiaza proiecte de acte normative si urmareste aplicarea legislatiei in domeniul asistentei sociale privind familia, copilul, persoanele varstnice, persoanele cu deficiente;
    3. evalueaza la nivel national programele de asistenta sociala si propune strategia in domeniu pe baza analizei indicatorilor sociali;
    4. initiaza, coordoneaza si urmareste realizarea unor programe de servicii sociale in colaborare cu administratia publica locala, cu organizatiile neguvernamentale si cu alti reprezentanti ai societatii civile;
    5. coordoneaza metodologic activitatea institutiilor specializate care asigura servicii de asistenta sociala, finantate de la bugetul de stat si de la bugetele locale;
    6. asigura plata ajutoarelor, a alocatiilor familiale si a altor drepturi banesti de la bugetul de stat, pentru care, potrivit legii, este ordonator principal de credite bugetare;
    7. acorda subventii, in conditiile prevazute de lege, asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala;
    8. acrediteaza asociatiile si fundatiile de utilitate publica, potrivit legii;
    9. dezvolta programe in parteneriat cu organisme si institutii internationale in domeniul asistentei sociale;
    10. administreaza si gestioneaza Fondul national de solidaritate, instituit in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 118/1999 privind infiintarea si utilizarea Fondului national de solidaritate.

    D. In domeniul relatiilor de munca, securitatii si sanatatii in munca:

    1. elaboreaza politici, programe si proiecte de acte normative in domeniul relatiilor de munca, securitatii si sanatatii in munca si urmareste aplicarea acestora;
    2. elaboreaza metodologia, normele, standardele si indicatorii privind securitatea si sanatatea in munca;
    3. coordoneaza activitatea sistemului de certificare a calitatii din punct de vedere al securitatii muncii si al echipamentelor tehnice, echipamentelor individuale de protectie a muncii si al echipamentelor individuale de lucru;
    4. elaboreaza si avizeaza proiecte de acte normative, metodologii sau proceduri pentru implementarea sistemului privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale;
    5. elaboreaza politici si strategii pentru functionarea eficienta a sistemului de asigurare si prevenire a accidentelor de munca si a bolilor profesionale;
    6. aproba clasificarea minelor din punct de vedere al emanatiilor de gaze, in baza documentatiilor prezentate de persoanele juridice;
    7. desfasoara activitati de informare-documentare cu privire la securitatea si sanatatea in munca, asigura elaborarea si editarea de carti, reviste, brosuri, pliante, afise si alte publicatii in acest domeniu si avizeaza materiale in acest scop;
    8. stabileste politici de prevenire in domeniul securitatii si sanatatii in munca, bazate pe factorii mediului de munca;
    9. indeplineste atributiile prevazute de lege privind contractul colectiv de munca.

    E. Alte domenii de activitate:

    1. examineaza prevederile instrumentelor juridice elaborate sub egida Consiliului Europei din punct de vedere al concordantei cu dreptul intern, in vederea ratificarii acestora, si coordoneaza elaborarea rapoartelor periodice privind indeplinirea prevederilor instrumentelor ratificate;
    2. pregateste, elaboreaza, negociaza si urmareste incheierea si ratificarea instrumentelor juridice bilaterale de cooperare in domeniul muncii si securitatii sociale;
    3. contribuie la initierea si formularea de propuneri in domeniul sau de activitate privind orientarile de baza referitoare la ansamblul actiunilor care vizeaza procesul de integrare europeana a Romaniei;
    4. coordoneaza elaborarea rapoartelor la conventiile adoptate sub egida Organizatiei Internationale a Muncii, ratificate de Romania;
    5. asigura actualizarea anuala a Programului national de aderare a Romaniei la Uniunea Europeana cu progresele inregistrate in pregatirea pentru aderare, in domeniul muncii, asigurarilor si asistentei sociale;
    6. coopereaza cu compartimentele de integrare europeana din celelalte institutii pentru realizarea activitatilor de pregatire pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana;
    7. asigura participarea expertilor desemnati din cadrul ministerului la lucrarile grupurilor de lucru ale Comitetului interministerial pentru integrare europeana, precum si la alte activitati legate de acest proces;
    8. colaboreaza cu partenerii sociali - patronat, sindicate - pentru o informare permanenta asupra solicitarilor acestora;
    9. consulta partenerii sociali asupra initiativelor legislative din sfera sa de activitate;
    10. organizeaza si coordoneaza activitatea de sistematizare, simplificare si imbunatatire a legislatiei muncii;
    11. efectueaza studii, analize si documentari privind oportunitatea initierii sau modificarii unor acte normative privind legislatia muncii;
    12. elaboreaza proiectul bugetului de stat pentru activitatea proprie si a institutiilor subordonate;
    13. analizeaza si avizeaza proiectele de acte normative initiate de ministere si de alte autoritati ale administratiei publice centrale, potrivit legii;
    14. indeplineste activitati de audit intern in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 119/1999 privind auditul intern si controlul financiar preventiv;
    15. editeaza buletine informative din domeniul sau de activitate; cheltuielile legate de tiparirea si difuzarea buletinelor informative vor fi suportate din alocatiile bugetare aprobate Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale;
    16. realizeaza coordonarea relatiei Guvernului cu partenerii sociali - patronat, sindicate -, astfel incat sa poata fi asigurata o informare permanenta asupra solicitarilor acestora, in vederea analizarii posibilitatii solutionarii lor impreuna cu celelalte ministere;
    17. exercita controlul asupra activitatilor desfasurate de institutiile subordonate;
    18. indeplineste orice atributii care ii sunt stabilite prin acte normative.
    Art. 15
    In exercitarea atributiilor sale Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale colaboreaza cu celelalte ministere si organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu alte autoritati publice si cu organisme guvernamentale si neguvernamentale.
    Art. 16
    Ministrul muncii si solidaritatii sociale propune si numeste, dupa caz, reprezentantii Guvernului in toate structurile nationale tripartite, conform legii.
    Art. 17
    Ministrul muncii si solidaritatii sociale deleaga atributiile prevazute de dispozitiile legale in vigoare pentru ordonatorul principal de credite al bugetului Fondului pentru plata ajutorului de somaj conducatorului executiv al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si pentru ordonatorul principal de credite al bugetului asigurarilor sociale de stat, conducatorului executiv al Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale.
    Art. 18
    Ministerele, celelalte autoritati ale administratiei publice, institutiile publice, precum si agentii economici au obligatia de a pune la dispozitie Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, la cererea acestuia, documentele, datele si informatiile necesare pentru realizarea atributiilor sale.
    Art. 19
    (1) Presedintele Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, institutie publica autonoma de interes national, organ al administratiei publice centrale de specialitate, este secretar de stat in Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale.
    (2) Presedintele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, institutie publica de interes national, organ de specialitate al administratiei publice centrale, este secretar de stat in Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale.
    Art. 20
    (1) Secretarul general este functionar public de cariera si se numeste in functie prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale.
    (2) Functia de secretar general se ocupa prin examen sau prin concurs in conditiile legii.
    (3) Secretarul general coordoneaza activitatile stabilite potrivit structurii organizatorice a ministerului, prevazuta in anexa nr. 1, indeplinind atributiile care ii sunt delegate de ministrul muncii si solidaritatii sociale si actionand pentru aducerea la indeplinire a ordinelor si masurilor stabilite de acesta.
    (4) Secretarul general poate indeplini si alte atributii prevazute de regulamentul de organizare si functionare a ministerului sau incredintate de ministrul muncii si solidaritatii sociale.
    Art. 21
    (1) Pe langa ministrul muncii si solidaritatii sociale functioneaza, ca organ consultativ, Colegiul ministerului.
    (2) Componenta si Regulamentul de organizare si functionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale.
    (3) Colegiul ministerului se intruneste periodic sub presedintia ministrului muncii si solidaritatii sociale, pentru dezbaterea unor probleme privind activitatea ministerului.

    CAP. 3
    Dispozitii finale

    Art. 22
    (1) Numarul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale este de 273 (exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetului ministrului), din care 256 de posturi finantate de la bugetul de stat, 15 posturi finantate din Fondul national de solidaritate si 2 posturi finantate din veniturile extrabugetare realizate din comisioanele incasate potrivit Legii nr. 203/1999 privind permisele de munca, cu incadrarea in cheltuielile prevazute cu aceasta destinatie din veniturile extrabugetare.
    (2) Personalul necesar pentru fiecare compartiment din structura organizatorica se stabileste prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale.
    (3) Pana la preluarea personalului din minister de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale posturile corespunzatoare vor fi finantate din bugetul asigurarilor sociale de stat.
    (4) Personalul prevazut la alin. (3) isi pastreaza nivelul de salarizare din luna decembrie a anului 2000.
    (5) Personalul care desfasoara activitati specifice din domeniul asigurarilor sociale din structura directiilor teritoriale de munca si solidaritate sociala, care urmeaza sa fie preluat la casele teritoriale de pensii, precum si personalul Oficiului Central de Plata a Pensiilor, care urmeaza sa fie preluat de Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, isi pastreaza, pana la preluare, nivelul de salarizare din luna decembrie a anului 2000, salariile acestora fiind finantate din bugetul asigurarilor sociale de stat.
    (6) Numarul de posturi prevazut la alin. (3) si (5), in limita caruia se face finantarea din bugetul asigurarilor sociale de stat, este cel aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.065/2000.
    Art. 23
    Incadrarea in numarul de posturi aprobat se realizeaza in maximum 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 24
    (1) Institutiile care functioneaza in subordinea sau in coordonarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, dupa caz, sunt prevazute in anexa nr. 2.
    (2) Infiintarea sau desfiintarea institutiilor subordonate Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale se face in conditiile legii.
    (3) Principalele atributii, sarcini si raspunderi ale institutiilor subordonate ministerului, prevazute in anexa nr. 2, se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare al acestora, aprobat prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale.
    (4) Repartizarea numarului maxim de posturi ale institutiilor subordonate ministerului, prevazute in anexa nr. 2, se aproba prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale.
    (5) Structura organizatorica, criteriile de constituire a compartimentelor si statele de functii ale institutiilor subordonate ministerului se aproba prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale.
    Art. 25
    In termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale va aplica masurile de restructurare in institutiile si unitatile subordonate.
    Art. 26
    Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale utilizeaza un parc propriu de transport pentru aparatul ministerului si pentru unitatile subordonate, care se stabileste potrivit prevederilor legale.
    Art. 27
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 28
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 188/1999 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 122 din 24 martie 1999, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si orice alte dispozitii contrare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                         Marian Sarbu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

    ANEXA 1

    Numar maxim de posturi = 273
    (exclusiv demnitarii si posturile
    aferente cabinetului ministrului)

                             __________________
                            |     MINISTRU     |
                            |__________________|
                            | CABINET MINISTRU |
                            |__________________|
 _________________________           |           ___________________
|  COLEGIUL MINISTERULUI  |__________|__________| Directia juridica |
|_________________________|          |          |___________________|
 _________________________           |           _____________________________
|   DIRECTIA GENERALA     |          |          | Directia audit intern si    |
|  ECONOMICA INVESTITII   |__________|__________| control financiar propriu*) |
|     SI FINANTARE        |          |          |_____________________________|
|_________________________|          |           ______________________________
|  Directia   | Directia  |          |          | Directia coordonare proiecte |
|investitii si|   buget   |          |__________|     cu finantare externa     |
| patrimoniu  | finantare |          |          |______________________________|
|_____________|___________|          |
 _________________________           |           ____________________________
|    DIRECTIA GENERALA    |__________|          |   Purtator de cuvant si    |
|      RESURSE UMANE      |          |__________|  relatii cu mass media*)  |
|_________________________|          |          |____________________________|
          ___________________________|________________________________
 ________|_______  ________|_______  |   _________|________  _________|________
|SECRETAR DE STAT||SECRETAR DE STAT| |  |SECRETAR DE STAT -||SECRETAR DE STAT -|
|________________||________________| |  |   Presedintele   ||   Presedintele   |
|Cabinet demnitar||Cabinet demnitar| |  |    A.N.O.F.M.    ||     C.N.P.A.S.   |
|________________||________________| |  |__________________||__________________|
        |          |                 |  | Cabinet demnitar || Cabinet demnitar |
        |          |                 |  |__________________||__________________|
        |          |           ______|___          :                  :
        |          |          | SECRETAR | ________:________  ________:________
        |          |          | GENERAL  ||Agentia Nationala|| Casa Nationala  |
        |          |          |__________|| pentru Ocuparea ||de Pensii si Alte|
        |          |                 |    | Fortei de Munca ||  Drepturi de    |
        |          |                 |    |_________________||Asigurari Sociale|
        |          |                 |                       |_________________|
        |          |      ___________|_______________________________________
        |          |  ___|____         _____|_____          _____|_____  | | |
        |          | |DIRECTIA|       | DIRECTIA  |        | DIRECTIA  | | | |
        |          | |GENERALA|       | GENERALA  |        | GENERALA  | | | |
        |          | |FORTA DE|       | ASIGURARI |        | ASISTENTA | | | |
        |          | | MUNCA  |       | SOCIALE   |        |  SOCIALA  | | | |
        |          | |________|       |___________|        |___________| | | |
        |          |        |             |            __________|       | | |
        |          |        |             |           |        __________| | |
        |          |        |             |           |       |    ________| |
   _____|_     ____|__     _|_____     ___|___     ___|___    |   |    ______|
 _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_
| A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S |
|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

    Semnificatia modulelor din organigrama de mai sus este urmatoarea:
    A - Directia relatii cu parlamentul
    B - Directia coordonarea relatiei guvernului cu patronatul si cu societatea
        civila
    C - Directia coordonarea relatiei guvernului cu sindicatele
    D - Directia armonizare legislativa cu legislatia europeana
    E - Oficiul pentru investitori straini si autohtoni*)
    F - Directia acorduri si relatii internationale
    G - Directia ocuparea fortei de munca
    H - Directia formare profesionala
    I - Directia pentru egalitatea de sanse intre femei si barbati
    J - Directia pensii
    K - Directia alte drepturi de asigurari
    L - Directia buget
    M - Directia prestatii si servicii sociale
    N - Directia programe
    O - Directia metodologie
    P - Directia venituri salariale
    R - Directia strategie indicatori sociali si informatica
    S - Directia securitatii si sanatatii in munca
------------
    *) Include si corpul de control al ministrului.
    *) Organizat la nivel de directie.

    ANEXA 2

                           INSTITUTIILE
care functioneaza in subordinea sau in coordonarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale

    A. In subordine:
    I. Institutie publica cu personalitate juridica, finantata din venituri extrabugetare si alocatii de la bugetul de stat (3.405 posturi):
    - Inspectia Muncii, din care:
    a) aparatul propriu 239 posturi;
    b) inspectoratele teritoriale de munca 3.166 posturi.
    II. Institutii de asistenta sociala cu personalitate juridica, finantate din venituri extrabugetare si alocatii de la bugetul de stat (80 de posturi), din care:
    1. Caminul pentru persoane varstnice Alba Iulia;
    2. Caminul pentru persoane varstnice Sibiu.
    III. Unitate cu personalitate juridica finantata integral din venituri extrabugetare:
    - Revista "Obiectiv".
    IV. Institutii publice cu personalitate juridica, finantate de la bugetul de stat (2.197 posturi), din care:
    1. directiile de munca si solidaritate sociala judetene, respectiv Directia generala de munca si solidaritate sociala a municipiului Bucuresti;
    2. Oficiul Muncii;
    3. Institutul National de Expertiza Medicala si Recuperare a Capacitatii de Munca;
    4. Centrul Social "Gavroche" de Integrare Familiala pentru Copii.
    V. Activitate de specialitate finantata din Fondul national de solidaritate, din cadrul directiilor de munca si solidaritate sociala judetene, respectiv al Directiei generale de munca si solidaritate sociala a municipiului Bucuresti (150 posturi).

    B. In coordonare
    I. Institute nationale de cercetare:
    1. Institutul National de Cercetare Stiintifica in Domeniul Muncii si Protectiei Sociale - I.N.C.S.D.M.P.S. Bucuresti;
    2. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Protectia Muncii - I.N.C.D.P.M. Bucuresti.
    II. Institutii cu personalitate juridica, in coordonare metodologica, finantate din venituri extrabugetare si din bugetele locale:
      caminele pentru persoane varstnice din judete si din municipiul Bucuresti.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 4/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 4 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 4/2001
Hotărârea 737 2003
privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei
Hotărârea 602 2003
pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale
Hotărârea 1149 2002
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 116/2002 privind prevenirea si combaterea marginalizarii sociale
Hotărârea 824 2002
pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale
Hotărârea 773 2002
pentru organizarea si functionarea Comisiei interministeriale privind asistenta sociala
Hotărârea 1317 2001
pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale
Hotărârea 267 2001
pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu