HOTARARE Nr. 3
din 7 februarie 2008
privind aprobarea
Regulamentului de desfasurare a concursului sau examenului pentru ocuparea
functiei de inspector de integritate in cadrul Agentiei Nationale de
Integritate
ACT EMIS DE:
CONSILIUL NATIONAL DE INTEGRITATE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 116 din 14 februarie 2008
In temeiul art. 21 alin. (3) şi
al art. 37 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 144/2007 privind înfiinţarea,
organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, cu modificările
şi completările ulterioare,
Consiliul Naţional de Integritate adoptă prezenta hotărâre:
Articol unic - Se aprobă Regulamentul de desfăşurare a
concursului sau examenului pentru ocuparea funcţiei de inspector de integritate
în cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate, prevăzut în anexa care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul
Naţional de Integritate în şedinţa din data de 7 februarie 2008.
Preşedintele Consiliului Naţional de Integritate,
Constantin Zaharia-Lefter
ANEXĂ
REGULAMENT
de desfăşurare a concursului sau examenului pentru
ocuparea funcţiei de inspector de integritate în cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - Concursul sau
examenul pentru ocuparea funcţiei de inspector de integritate în cadrul
Agenţiei Naţionale de Integritate, denumită în continuare Agenţia, se
organizează şi se desfăşoară în conformitate cu prevederile art. 17 alin. (2)
din Legea nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea
Agenţiei Naţionale de Integritate, cu modificările şi completările ulterioare,
pe baza normelor procedurale instituite prin prezentul regulament.
Art. 2. - Concursul/examenul se organizează şi se
desfăşoară în conformitate cu principiile:
a) accesului liber, în limitele condiţiilor prevăzute
la art. 18 alin. (2) din Legea nr. 144/2007, cu modificările şi completările
ulterioare;
b) competiţiei deschise;
c) profesionalismului;
d) egalităţii de şanse;
e) transparenţei.
Art. 3. - (1) Concursul/examenul constă în 3 etape,
după cum urmează:
a) selectarea dosarelor;
b) proba scrisă;
c) interviu.
(2) In vederea participării la concurs/examen, candidaţii
depun un dosar de înscriere. Pot susţine probele prevăzute la alin. (1) lit. b)
şi c) candidaţii ale căror dosare de înscriere au fost selectate de către
comisia de concurs/examen, în condiţiile prezentului regulament.
(3) Proba scrisă constă în elaborarea unei lucrări, pe
baza subiectelor stabilite de comisia de concurs, în condiţiile prezentului
regulament. Interviul se susţine în faţa comisiei de concurs/examen.
(4) Accesul presei la
desfăşurarea probelor de concurs/examen este permis numai cu acordul scris al
tuturor candidaţilor, potrivit declaraţiei prevăzute în anexa nr. 1 la
prezentul regulament.
Art. 4. - (1) In vederea organizării şi desfăşurării
concursului/examenului pentru ocuparea funcţiei de inspector de integritate în
cadrul Agenţiei se constituie două comisii: comisia de concurs/examen şi
comisia pentru soluţionarea contestaţiilor. Validarea concursului/examenului se
face în condiţiile legii.
(2) Comisia de concurs/examen
şi comisia pentru soluţionarea contestaţiilor sunt formate, fiecare, din câte 5
membri titulari: 4 din cadrul Agenţiei şi unul desemnat de Agenţia Naţională a
Funcţionarilor Publici (A.N.F.P.). Pentru fiecare membru titular, instituţiile amintite mai sus vor numi, respectiv vor desemna, câte un membru
supleant.
(3) Comisiile se constituie prin ordin al preşedintelui
Agenţiei.
(4) Membrii celor două comisii trebuie să deţină
cunoştinţele necesare evaluării candidaţilor.
(5) Preşedintele comisiei de concurs/examen, precum şi
al comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt numiţi din rândul membrilor
fiecărei comisii, prin ordin al preşedintelui Agenţiei.
(6) Secretariatul fiecărei comisii este asigurat de
câte o persoană din cadrul Agenţiei, numită de preşedinte în acest sens.
Art. 5. - (1) Calitatea de membru al comisiei de
concurs/examen este incompatibilă cu calitatea de membru al comisiei pentru
soluţionarea contestaţiilor.
(2) Membrii comisiilor se află în conflict de interese
specific procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului/ examenului,
dacă se află în una dintre următoarele situaţii:
a) au calitatea de soţ, soţie, rudă sau afin până la
gradul al IV-lea, inclusiv, cu oricare dintre candidaţi;
b) au relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre
candidaţi;
c) interesele patrimoniale sau personale ale soţului,
soţiei sau rudelor de gradul I pot influenţa deciziile pe care trebuie să le ia în exercitarea
atribuţiilor de membru;
d) ori de câte ori membrii comisiilor de examinare consideră că integritatea, imparţialitatea şi obiectivitatea
procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului/examenului pot fi
afectate.
(3) In situaţia existenţei unui potenţial conflict de
interese, membrul comisiei este obligat să se abţină de la participarea în
comisie şi să îl informeze de îndată pe preşedintele Agenţiei, care dispune
înlocuirea sa cu un membru supleant.
(4) Conflictul de interese poate fi sesizat de orice
persoană interesată, din momentul iniţierii procedurilor de organizare şi
desfăşurare a concursului/examenului.
Art. 6. - Comisia de concurs/examen are următoarele
atribuţii:
a) elaborează anunţul privind organizarea şi
desfăşurarea concursului/examenului de ocupare a postului de inspector de
integritate în cadrul Agenţiei;
b) verifică respectarea
îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor legale şi efectuează selecţia
dosarelor candidaţilor;
c) întocmeşte, pe baza tematicii şi a bibliografiei de
concurs, subiectele şi stabileşte, prin tragere la sorţi, variantele pentru
proba scrisă;
d) evaluează şi notează lucrările candidaţilor,
redactate în cadrul probei scrise a concursului/examenului, pe baza baremelor
de corectare;
e) stabileşte tematica, planul de interviu, evaluează
şi notează candidaţii la proba interviului;
f) comunică candidaţilor
rezultatul selecţiei dosarelor, rezultatele obţinute la proba scrisă, interviu,
precum şi rezultatele finale;
g) face publice rezultatele obţinute de candidaţi la
proba scrisă şi la proba interviului.
Art. 7. - Comisia de soluţionare a contestaţiilor are
următoarele atribuţii:
a) analizează contestaţiile depuse de candidaţi, iar,
pe baza acestora, reevaluează şi renotează lucrările şi, după caz, admite sau
respinge contestaţiile depuse, în condiţiile prezentului regulament;
b) face public, la avizierul
Agenţiei şi pe pagina de internet a instituţiei, modul de soluţionare a
contestaţiilor, cu precizarea punctajului acordat şi cu menţiunea „admis"
sau „respins", în condiţiile prezentului regulament.
Art. 8. - (1) In organizarea şi desfăşurarea
concursului/ examenului preşedintele Agenţiei are următoarele atribuţii:
a) asigură publicarea anunţului de concurs/examen în
Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, în cel puţin un ziar cu
răspândire naţională şi pe pagina de internet a Agenţiei;
b) aprobă bibliografia şi tematica pentru
concurs/examen, la propunerea comisiei de concurs/examen;
c) constată finalizarea procedurii de organizare şi
desfăşurare a concursului/examenului, la propunerea comisiilor prevăzute la
art. 4 alin. (1);
d) asigură afişarea, la
avizierul Agenţiei şi pe pagina de internet a instituţiei, a rezultatelor
obţinute de candidaţi la selecţia dosarelor, proba scrisă, interviu, precum şi
rezultatele soluţionării contestaţiilor şi rezultatele finale ale
concursului/examenului.
Art. 9. -Activităţile desfăşurate de comisii în
exercitarea atribuţiilor specifice, prevăzute la art. 6 şi 7 din prezentul
regulament, se consemnează în procese-verbale de către secretarul fiecărei
comisii, semnate de membrii acesteia. Procesele-verbale se păstrează şi se
arhivează la secretariatul Agenţiei.
Art. 10. -In exercitarea atribuţiilor care le revin,
membrii comisiilor au următoarele îndatoriri:
a) îşi îndeplinesc atribuţiile specifice în termenele
şi în conformitate cu normele legale, dând dovadă de integritate, imparţialitate
şi obiectivitate;
b) aduc la cunoştinţa preşedintelui Agenţiei orice
ingerinţă în activitatea lor, care ar putea să le afecteze independenţa sau
imparţialitatea ori ar putea crea suspiciuni cu privire la acestea;
c) participă la toate etapele procedurale ale
concursului/examenului, potrivit atribuţiilor care le revin, şi respectă
confidenţialitatea datelor cu caracter personal ale candidaţilor, în condiţiile
legii;
d) nu îşi exprimă public opinia cu privire la
candidaţi, pe perioada derulării procedurii de organizare şi desfăşurare a
concursului/examenului;
e) evită contactul în particular cu candidaţii, pe
durata procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului/ examenului şi în
legătură cu acesta;
CAPITOLUL II
Procedura de organizare şi desfăşurare a concursului/examenului
Art. 11. - Anunţul privind
organizarea şi desfăşurarea concursului/examenului va fi publicat, prin grija
preşedintelui Agenţiei, conform prevederilor art. 8 alin. (1) lit. a) din
prezentul regulament, în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, în cel
puţin un ziar cu răspândire naţională şi pe pagina de internet a Agenţiei şi va
cuprinde în mod obligatoriu următoarele:
a) informaţiile privind posturile scoase la
concurs/examen şi condiţiile generale de ocupare a posturilor de inspector de
integritate;
b) locul şi termenul în care pot fi depuse dosarele de
concurs/examen;
c) documentele necesare pentru înscrierea la concurs/
examen şi care atestă îndeplinirea condiţiilor legale, cu modificările şi
completările ulterioare;
d) data şi locul desfăşurării probei scrise şi a
interviului;
e) datele de contact, pentru lămuriri suplimentare.
Art. 12. - (1) Dosarul de concurs/examen trebuie sa
conţină următoarele documente:
a) cerere de înscriere privind participarea la concurs/
examen, conform anexei nr. 1 la prezentul regulament;
b) copia actului de identitate, certificată pentru
conformitate de către funcţionarul care primeşte dosarul;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altor acte,
în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul
de identitate, certificate în aceleaşi condiţii;
d) copia legalizată a diplomei de licenţă şi a foii
matricole a anilor de studii;
e) copia carnetului de muncă sau adeverinţă
doveditoare a vechimii, după caz;
f) cazierul judiciar;
g) cazierul fiscal;
h) adeverinţă medicală care să ateste că, din punct de
vedere medical, candidatul este apt pentru exercitarea funcţiei pentru care
candidează;
i) avizul psihologic emis de instituţii medicale autorizate potrivit legii, care să ateste că din punct
de vedere psihologic candidatul este apt pentru exercitarea funcţiei pentru
care candidează;
j) o declaraţie pe propria răspundere, autentificată de
un notar public, conform anexei nr. 2 la prezentul regulament, privind
îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiţii:
- nu face şi nici nu a făcut parte în ultimii 3 ani din
niciun partid politic, formaţiune sau alianţă politică;
- nu a fost agent sau colaborator al serviciilor de
informaţii înainte de anul 1990, nu a fost şi nu este lucrător operativ,
inclusiv acoperit, informator ori colaborator al serviciilor de informaţii;
- nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu
i-a încetat contractul individual de muncă, pentru motive imputabile, în ultimii 7 ani;
k) curriculum vitae, potrivit modelului comun european,
aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.021/2004, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 633 din 13 iulie
2004.
(2) Sunt considerate complete dosarele de concurs/examen care conţin toate documentele prevăzute la alin. (1),
depuse pană la termenul limită stabilit în anunţul de concurs/examen.
(3) Dosarele de candidatură se depun personal de către
candidaţi, în termen de 15 zile de la publicarea anunţului de concurs/examen,
la locul indicat în anunţul de concurs/examen.
(4) La data expirării termenului de depunere a
dosarelor, secretarul comisiei de concurs întocmeşte lista candidaţilor pentru
funcţia de inspector de integritate.
(5) In termen de cel mult două zile de la data expirării
termenului prevăzut la alin. (3), membrii celor două comisii vor analiza
listele candidaţilor şi vor completa o declaraţie pe propria răspundere că nu
se află într-o situaţie de conflict de interese prevăzut la art. 5 alin. (2).
Declaraţiile vor fi înregistrate la secretariatul Agenţiei şi vor fi arhivate.
(6) In termen de două zile de la expirarea termenului
prevăzut la alin. (5) comisia de concurs va verifica respectarea condiţiilor
legale şi va efectua selecţia dosarelor candidaţilor.
(7) La expirarea termenului prevăzut la alin. (6),
secretarul comisiei de concurs/examen afişează la avizierul instituţiei
rezultatul selecţiei dosarelor, cu menţiunea „admis" sau „respins",
precum şi data, locul şi ora organizării probei scrise a concursului/examenului.
(8) Respingerea dosarelor de concurs/examen se
motivează.
Art. 13. - (1) Dosarele de concurs/examen, înregistrate,
se păstrează de către Agenţie.
(2) Datele şi documentele cuprinse în dosarele de
concurs/ examen pot fi utilizate numai în scopul verificării îndeplinirii
condiţiilor legale.
(3) Dosarul de concurs/examen poate fi retras pe baza
cererii scrise a candidatului. In acest caz, secretariatul comisiei de
concurs/examen va păstra o copie a dosarului, pe care o va arhiva.
Art. 14. - Candidaţii vor
susţine proba scrisă la data prevăzută în anunţul de concurs, publicat în
condiţiile legii.
Art. 15. - (1) Bibliografia şi tematica de
concurs/examen, aprobate de preşedintele Agenţiei, se publică la avizierul
Agenţiei şi pe pagina de internet a instituţiei, în acelaşi timp cu anunţul de
concurs/examen.
(2) Subiectele la proba scrisă se formulează de către
comisia de concurs/examen, pe baza bibliografiei şi tematicii aprobate de
preşedintele Agenţiei. Acestea vor fi publicate, în condiţiile alin. (1), cu
cel puţin 5 zile înaintea susţinerii probei scrise.
(3) Inaintea probei scrise, comisia de concurs/examen
va selecta, prin tragere la sorţi, 3 variante a câte 3 subiecte. Acestea vor fi
introduse în plicuri sigilate, purtând ştampila Agenţiei. Unul dintre candidaţi
va extrage unul dintre cele 3 plicuri cu subiecte. Subiectele conţinute de
plicul extras vor trebui tratate de toţi candidaţii, în cadrul probei scrise a
concursului/examenului.
(4) Timpul alocat pentru
elaborarea lucrărilor scrise este stabilit de comisia de concurs/examen şi nu
poate depăşi 3 ore din momentul comunicării subiectelor.
(5) Fiecare subiect se notează de către fiecare membru
al comisiei de concurs/examen cu puncte de la 1 la 100.
(6) La finalizarea probei scrise, la sediul unde se
organizează concursul/examenul va fi afişat baremul de corectare.
(7) Lucrările se corectează de comisia de
concurs/examen, sigilate, pe baza criteriilor de evaluare şi a baremului de
corectare stabilite de către aceasta.
(8) Pentru a fi declaraţi admişi la proba scrisă,
candidaţii trebuie să obţină un punctaj de minimum 50 de puncte, la fiecare
subiect. Punctajul acordat fiecărui subiect se stabileşte pe baza mediei
aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs/examen,
pentru subiectul respectiv. Punctajul final al probei scrise se obţine prin
media aritmetică a punctajelor obţinute la fiecare subiect.
Art. 16. - (1) In vederea susţinerii probei scrise,
candidaţii care au fost declaraţi admişi la selecţia dosarelor se vor prezenta
la data, locul şi ora comunicate de Agenţie.
(2) Accesul candidaţilor în sală este permis numai până
la ora prevăzută pentru desfăşurarea probei scrise.
(3) Inainte de începerea probei scrise, comisia de concurs/examen verifică identitatea candidaţilor pe baza
actului de identitate al acestora.
(4) Candidaţii care nu prezintă actul de identitate nu
vor fi admişi în examen.
(5) In sala în care se organizează şi pe perioada în
care se desfăşoară proba scrisă a concursului/examenului, candidaţilor nu le
este permis:
a) să deţină şi să utilizeze documente sau orice fel de
material de documentare şi informare, indiferent de modul de arhivare şi
prezentare ale acestora;
b) să deţină mijloace electronice de comunicare la
distanţă;
c) să comunice între ei.
(6) Eliminarea candidatului din concurs/examen are loc
în următoarele cazuri:
a) nerespectarea prevederilor alin. (5);
b) încercarea de fraudare a probei scrise;
c) părăsirea sălii de examen.
(7) După verificarea identităţii candidaţilor, ieşirea
din sală a acestora atrage eliminarea din concurs, cu excepţia situaţiilor de
urgenţă în care aceştia pot fi însoţiţi de 2 membri ai comisiei de concurs.
Art. 17. - (1) Lucrările scrise vor fi redactate pe
câte un set de coli de hârtie, purtând în colţul din dreapta sus ştampila
Agenţiei, pus la dispoziţia candidaţilor de comisia de concurs/examen înainte
de ora începerii probei scrise.
(2) Pentru asigurarea confidenţialităţii lucrărilor,
candidaţii îşi vor scrie numele şi prenumele în colţul din dreapta sus al
primei coli a setului de coli pus la dispoziţie, în condiţiile prevăzute la
alin. (1), care va fi sigilat şi ştampilat cu ştampila Agenţiei.
(3) Comisia de concurs/examen va pune la dispoziţia
candidaţilor şi coli de hârtie purtând în colţul din dreapta sus ştampila
Agenţiei, care vor putea fi utilizate drept ciorne.
(4) Lucrările se redactează cu instrumente de scris de
culoare albastră, puse la dispoziţie de comisia de concurs/examen.
(5) Corecturile candidaţilor în lucrări se efectuează prin
tăierea cu o singură linie orizontală a textului respectiv.
(6) Lucrările care vor avea însemne distinctive sau
care nu sunt redactate în condiţiile prevăzute la alin. (1)-(5) vor fi anulate.
Anularea lucrării se motivează şi se menţionează în borderoul centralizator,
întocmit de comisia de concurs/examen.
(7) La finalizarea probei scrise, candidaţii predau
comisiei de organizare şi corectare atât lucrările, cât şi ciornele. Ciornele
se vor arhiva separat şi nu vor fi avute în vedere la corectarea lucrării.
Candidatul va semna de predare în borderoul centralizator privind lucrările din
cadrul probei scrise a concursului/examenului.
Art. 18. - Comisia de concurs/examen va corecta
lucrările în termen de maximum 4 zile de la data finalizării probei scrise.
Art. 19. - (1) Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele
obţinute la proba scrisă pot depune contestaţie în termen de două zile de la
afişarea rezultatelor.
(2) Contestaţiile se soluţionează de comisia de
soluţionare a contestaţiilor în termen de 3 zile de la expirarea
termenului de depunere.
(3) Rezultatul soluţionării contestaţiilor se
comunică în condiţiile prevăzute la art. 7 lit. b), cu menţiunea „admisă"
sau „respinsă", pe baza punctajelor acordate de comisia de soluţionare a
contestaţiilor.
(4) Contestaţia va fi respinsă în următoarele situaţii:
a) dacă în urma analizării contestaţiei se constată că
punctajele au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea
scrisă sau înregistrarea audio a interviului;
b) dacă între punctajul
acordat de comisia de concurs/examen şi cel acordat de comisia de soluţionare a
contestaţiilor nu este o diferenţă mai mare de 5 puncte la fiecare subiect
tratat în lucrarea scrisă şi 5 puncte la proba interviului.
Fac excepţie:
1. cazul în care totalul
punctelor acordate la cele 3 subiecte tratate la proba scrisă, adăugat la
punctajul obţinut şi contestat de către candidat la această probă, îi permite candidatului
depăşirea punctajului limită de 50 de puncte şi, implicit, promovarea probei scrise;
2. cazul în care, la soluţionarea contestaţiei la proba
interviului, în momentul reevaluării şi renotării tuturor răspunsurilor la
întrebările comisiei de concurs/examen, pe baza înregistrării audio, comisia de
soluţionare a contestaţiilor acordă un punctaj mai mic de 5 puncte, dar care
adăugat la punctajul obţinut şi contestat de către candidat la proba
interviului îi permite acestuia depăşirea punctajului limită de 60 de puncte
şi, implicit, promovarea probei interviului;
c) în cazul în care punctajul
acordat de comisia de soluţionare a contestaţiilor, ca urmare a reevaluării
lucrării, este mai mic decât punctajul acordat iniţial de comisia pentru
corectarea lucrărilor.
(5) Contestaţia va fi admisă în toate celelalte cazuri.
Art. 20. - (1) Candidaţii care
au obţinut un punctaj de minimum 50 de puncte la proba scrisă vor susţine, în
termen de două zile de la soluţionarea contestaţiilor, un interviu în faţa
comisiei de concurs/examen. Planificarea cuprinzând data şi ora susţinerii
interviului de către fiecare candidat se afişează la avizierul Agenţiei şi pe
pagina de internet a instituţiei.
(2) Membrii comisiei de concurs/examen adresează
întrebări candidaţilor, pe baza planului de interviu afişat la avizierul
Agenţiei, înainte de susţinerea interviului de către primul candidat.
(3) Interviul se înregistrează audio pe suport
magnetic, Inregistrarea video este permisă numai cu acordul scris al
candidaţilor.
(4) Interviul se notează cu puncte de la 1 la 100 de
către fiecare membru al comisiei. Punctajul minim necesar promovării
interviului este de 60 de puncte. Punctajul final acordat la interviu se
stabileşte pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru
al comisiei de concurs/examen.
(5) Rezultatele interviului se afişează la avizierul
Agenţiei şi pe pagina de internet a instituţiei, în termen de 24 de ore de la
susţinerea interviului de către toţi candidaţii.
(6) Rezultatele interviului pot fi contestate în termen
de două zile de la afişare. Contestaţia se depune la secretariatul Agenţiei.
(7) Contestaţiile se soluţionează de către comisia de
soluţionare a contestaţiilor, în termen de 3 zile de la expirarea termenului
prevăzut la alin. (6).
(8) Rezultatele contestaţiilor la proba interviului vor
fi făcute publice în condiţiile prevăzute la art. 7 lit. b) din prezentul
regulament.
(9) De îndată ce sunt făcute publice rezultatele la
soluţionarea contestaţiilor la proba interviului, comisia de concurs/examen
întocmeşte lista finală cu candidaţii admişi. Sunt consideraţi admişi la
concursul/examenul pentru ocuparea posturilor de inspector de integritate
candidaţii care au obţinut punctajul final cel mai mare, în ordine
descrescătoare, în limita numărului de posturi scoase la concurs/examen.
Punctajul final se obţine prin calcularea mediei aritmetice a celor două
punctaje obţinute la proba scrisă şi la proba interviului.
CAPITOLUL III
Finalizarea concursului/examenului
Art. 21. -In termen de 15 zile de la data primirii
listei cu rezultatele finale la concursul/examenul pentru ocuparea posturilor de inspector de integritate, preşedintele
Agenţiei emite ordinul pentru numirea în funcţie a candidatului declarat admis.
ANEXA Nr. 1 la regulament
CERERE DE ÎNSCRIERE
Subsemnatul/Subsemnata...................................................................................................., având
C.N.P.................................................................,
domiciliat/domiciliată în ..........................................................................................................,
vă rog să îmi aprobaţi înscrierea la concursul/examenul
organizat pentru ocuparea funcţiei de inspector de
integritate în cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate.
Menţionez că la data depunerii dosarul de candidatură
este format din.....file şi conţine următoarele documente:
Nr. crt.
|
Documente
|
DA
|
NU
|
1.
|
Cerere de înscriere
|
|
|
2.
|
Copia actului de identitate certificată pentru conformitate de
către funcţionarul care primeşte dosarul
|
|
|
3.
|
Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, în cazul în
care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de
identitate, certificate în aceleaşi condiţii
|
|
|
4.
|
Copia legalizată a diplomei de licenţă şi a foii matricole a
anilor de studii
|
|
|
5.
|
Copia carnetului de muncă sau adeverinţe doveditoare ale
vechimii, după caz
|
|
|
6.
|
Cazier judiciar
|
|
|
7.
|
Cazier fiscal
|
|
|
8.
|
Adeverinţă medicală
|
|
|
9.
|
Aviz psihologic
|
|
|
10.
|
Declaraţie pe propria răspundere, autentificată de un notar
public, conform anexei nr. 2, privind îndeplinirea cumulativă a următoarelor
condiţii:
- nu face şi nici nu a făcut parte în ultimii 3 ani din niciun
partid politic, formaţiune sau alianţă politică;
- nu a fost agent sau colaborator al serviciilor de informaţii
înainte de anul 1990, nu a fost şi nu este lucrător operativ, inclusiv
acoperit, informator ori colaborator al serviciilor de informaţii;
- nu a fost destituit/ destituită dintr-o funcţie publică sau nu
i-a încetat contractul individual de muncă, pentru motive imputabile, în
ultimii 7 ani.
|
|
|
11.
|
Curriculum vitae, potrivit modelului comun european, aprobat prin
Hotărârea Guvernului nr. 1.021/2004, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 633 din 13 iulie 2004
|
|
|
Am luat cunoştinţă de prevederile art. 12 din
Regulamentul de desfăşurare a concursului sau examenului pentru ocuparea
funcţiei de inspector de integritate în cadrul Agenţiei Naţionale de
Integritate.
Declar că sunt/nu sunt de acord cu accesul presei la
concursul/examenul pe care îl voi susţine.
Nr. de telefon:................................
Data............../............./.................
Semnătura
.....................................................
Spaţiu rezervat secretariatului
concursului/examenului
Cu privire la prezentul dosar de candidatură al
dlui/dnei ........................................................................,
conţinând un număr
de........pagini, înregistrat la Secretariatul Agenţiei în data
de......../......../............., se certifică următoarele:
|_| Dosarul este complet, conform art. 12 din
regulament;
|_| Dosarul este incomplet la data depunerii.
Documente
lipsă:........................................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Candidatul a fost înştiinţat cu privire la
posibilitatea completării dosarului până la termenul limită de depunere a
dosarelor de candidatură specificat în anunţul de concurs/examen.
Data............../............./.................
Semnătura
.....................................................
ANEXA Nr. 2 la regulament
DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
- Model -
Subsemnatul/Subsemnata.........................................................,
având C.N.P......................................, cetăţean român, fiul/fiica lui .......................... şi al/a
.............................................., născut/născută la data de
......../......../................. în localitatea
..................................................................................,
domiciliat/domiciliată
în...........................................................................,
adresa completă........................................................,
legitimat/legitimată cu CI/BI seria.....nr...........................,
eliberată/eliberat de
.........................................la data
de............................., cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal
cu privire la falsul în declaraţii, după luarea la
cunoştinţă a prevederilor Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea
şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, cu modificările şi
completările ulterioare, declar prin prezenta, pe propria răspundere, că:
- nu fac şi nici nu am făcut parte în ultimii 3 ani din
niciun partid politic, formaţiune sau alianţă politică;
- nu am fost agent sau colaborator al serviciilor de
informaţii înainte de anul 1990;
- nu am fost şi nu sunt lucrător operativ, inclusiv
acoperit, informator sau colaborator al serviciilor de informaţii;
- nu am fost destituit dintr-o funcţie publică şi nici
nu mi-a încetat contractul individual de muncă, pentru motive imputabile, în
ultimii 7 ani.
Dau această declaraţie şi o susţin.
Data............../............./.................
Semnătura
.....................................................