E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 217 din 10 aprilie 1995    * Republicata

privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Privatizare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 6 din 15 ianuarie 1996


SmartCity3


   *) Republicata in temeiul art. III din Hotararea Guvernului nr. 1.031 din 19 decembrie 1995, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 299 din 28 decembrie 1995, dandu-se alineatelor si punctelor o noua numerotare.
    Hotararea Guvernului nr. 217 din 10 aprilie 1995 a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I nr. 71 din 19 aprilie 1995.

    Art. 1
    Agentia Nationala pentru Privatizare este organ de specialitate al administratiei publice centrale in subordinea Guvernului, care realizeaza, in conformitate cu legea, administrarea programelor in domeniul privatizarii.
    Art. 2
    Agentia Nationala pentru Privatizare, in conditiile prevazute de lege si ale strategiei guvernamentale de reforma economica, are urmatoarele atributii:
    1. coordoneaza, indruma si controleaza intregul proces de privatizare;
    2. urmareste functionarea mecanismului procesului de privatizare in toate sectoarele economiei nationale si ia masuri pentru buna desfasurare a acestuia si pentru crearea conditiilor optime societatilor comerciale ce urmeaza a fi privatizate;
    3. prezinta Guvernului propuneri privind strategia si mecanismele de dezvoltare a sectorului privat;
    4. stabileste listele cu societatile comerciale ce urmeaza a fi supuse procesului de privatizare;
    5. participa cu rol de mediator, in numele Guvernului, pentru rezolvarea eventualelor divergente dintre Fondul Proprietatii de Stat si Fondurile Proprietatii Private, pe linia privatizarii societatilor comerciale;
    6. aproba privatizarea societatilor comerciale in situatia cand Fondul Proprietatii de Stat isi pierde calitatea de actionar cu rol de control in cadrul respectivelor societati comerciale;
    7. asigura realizarea cadrului legal si institutional pentru crearea fondurilor mutuale;
    8. asigura introducerea, in forma standard, a evidentei actionarilor la nivelul fiecarei societati comerciale, realizand si evidenta miscarilor acestora, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990, prin Registrul unic al actionarilor;
    9. avizeaza propunerile de acordare de concesiuni si de organizare de licitatii pentru incheierea de contracte de concesiune pentru activitati economice, servicii publice si unitati de productie ale unor regii autonome si terenuri proprietate de stat;
    10. controleaza respectarea de catre concesionari a obligatiilor asumate prin contractul de concesiune;
    11. propune Guvernului, spre aprobare, incheierea de contracte de subconcesiune;
    12. elaboreaza si prezinta Guvernului spre aprobare norme metodologice privind conditiile de organizare si desfasurare a vanzarilor de actiuni si active, de schimbare a certificatelor de proprietate in actiuni la societatile comerciale ce urmeaza a fi privatizate;
    13. rezolva, in conditiile legii, contestatiile formulate de detinatorii certificatelor de proprietate impotriva solutiilor date de Fondurile Proprietatii Private, in exercitarea dreptului de control si initiativa al detinatorilor certificatelor de proprietate;
    14. aproba incheierea de contracte de asistenta de specialitate cu firme de consultanta straine;
    15. urmareste realizarea programului de asistenta tehnica din strainatate si asigura organizarea de forme de pregatire a personalului in domeniile evaluarii societatilor comerciale, organizarii de licitatii, vanzarii de actiuni, brokeraj si alte activitati legate de procesul de privatizare;
    16. realizeaza activitati de comunicatie, pe plan intern si extern, in vederea promovarii procesului de privatizare;
    17. efectueaza, tinand seama de practica internationala, analize si studii in domeniul privatizarii societatilor comerciale cu capital de stat;
    18. controleaza respectarea de catre institutiile cu sarcini si atributii in domeniul privatizarii a prevederilor Legii nr. 58/1991, precum si a celorlalte acte normative din acest domeniu;
    19. raspunde de aducerea la indeplinire a prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 25/1993 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, aprobata si modificata prin Legea nr. 83/1994;
    20. presteaza, pe baza de contract, servicii de asistenta tehnica si consultanta pe linia realizarii procesului de privatizare in domeniile: economic, financiar, comercial si juridic;
    21. editeaza periodic Buletinul informativ privind desfasurarea procesului de privatizare;
    22. indeplineste orice alte atributii stabilite prin acte normative pentru domeniul sau de activitate.
    Art. 3
    (1) Agentia Nationala pentru Privatizare este condusa de un presedinte care se asimileaza cu functia de secretar de stat, numit prin decizia primului - ministru. Pe langa presedintele Agentiei Nationale pentru Privatizare functioneaza, ca organ consultativ, Colegiul de conducere al Agentiei Nationale pentru Privatizare. Componenta colegiului se aproba prin ordinul presedintelui, cu avizul membrului din Guvern care coordoneaza aceasta activitate. Presedintele agentiei indeplineste si functia de presedinte al colegiului de conducere.
    (2) Presedintele conduce intreaga activitate a Agentiei Nationale pentru Privatizare si o reprezinta in raporturile cu ministerele, alte autoritati publice si organizatii, precum si cu persoane juridice si fizice din tara sau din strainatate.
    (3) In realizarea atributiilor Agentiei Nationale pentru Privatizare presedintele emite, potrivit legii, ordine si instructiuni.
    Art. 4
    (1) Numarul maxim de posturi este de 170, exclusiv demnitarul si personalul Oficiului de Prestari Servicii si Buletin informativ.
    (2) Structura organizatorica a Agentiei Nationale pentru Privatizare este prevazuta in anexa la prezenta hotarare. Salarizarea personalului agentiei se face conform anexei nr. 8 la Legea nr. 40/1991, republicata. In cadrul acesteia, prin ordin al presedintelui agentiei, se pot organiza servicii si birouri, precum si colective temporare.
    (3) Personalul incadrat la Directia generala intreprinderi mici si mijlocii si reprezentare in teritoriu din structura Agentiei Romane de Dezvoltare, cu exceptia celui de reprezentare in teritoriu, trece in structura Agentiei Nationale pentru Privatizare, cu mentinerea gradului sau a treptei profesionale si a gradatiei avute la data preluarii prin transfer in interesul serviciului.
    (4) Secretariatul permanent al Centrului balcanic de Cooperare intre intreprinderi mici si mijlocii se organizeaza la nivel de serviciu.
    (5) In cadrul numarului maxim de posturi aprobat, Agentia Nationala pentru Privatizare va include in statul de functii personal de specialitate pentru coordonare in profil teritorial, care isi va desfasura activitatea cu sprijinul prefecturilor.
    (6) Atributiile concrete ale directiilor generale, directiilor, serviciilor si birourilor din structura organizatorica se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare si se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale pentru Privatizare.
    Art. 5
    (1) Agentia Nationala pentru Privatizare poate sa presteze pe baza contractuala activitati lucrative ca: servicii de asistenta tehnica si consultanta, brokeraj, evaluari de societati comerciale, studii de fezabilitate, caiete de sarcini si altele asemenea.
    (2) Pentru realizarea unor asemenea activitati, Agentia Nationala pentru Privatizare are in subordine Oficiul de Prestari Servicii si Buletin Informativ, organizat la nivel de directie generala, cu personalitate juridica, ale carui cheltuieli de functionare si investitii se acopera, in conditiile legii, din veniturile extrabugetare realizate. Numarul de posturi si structura organizatorica se aproba prin ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Privatizare.
    (3) Nivelurile de salarizare pentru personalul Oficiului de Prestari Servicii si Buletin Informativ sunt cele prevazute in anexa nr. 10 la Hotararea Guvernului nr. 281/1993.
    Art. 6
    (1) In exercitarea atributiilor sale, Agentia Nationala pentru Privatizare colaboreaza cu ministerele, organele centrale de specialitate din subordinea Guvernului, cu autoritatile publice locale.
    (2) Prefecturile vor asigura spatiul necesar desfasurarii activitatii in teritoriu a salariatilor Agentiei Nationale pentru Privatizare si vor suporta din bugetul propriu cheltuielile materiale, de intretinere si de comunicatii.
    Art. 7
    Agentia Nationala pentru Privatizare are in dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un numar de autoturisme stabilit potrivit prevederilor legale.
    Art. 8
    Ministerul Finantelor va introduce modificarile corespunzatoare in bugetul Agentiei Nationale pentru Privatizare.
    Art. 9
    (1) Prezenta hotarare intra in vigoare la 30 de zile de la data publicarii ei in Monitorul Oficial al Romaniei*) .
    (2) La aceeasi data se abroga Hotararea Guvernului nr. 4/1993 privind organizarea Agentiei Nationale pentru Privatizare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 24 din 10 februarie 1993.
------------
    *) Cu exceptia art. 2 pct. 19, art. 3 alin. (1) si art. 4 alin. (1), (3) si (4), art. 8 si a anexei, care au intrat in vigoare la 28 decembrie 1995.

    ANEXA 1

    Numarul maxim de posturi: 170
    (exclusiv demnitarul si personalul
    Oficiului de Prestari Servicii sa Buletin Informativ)

    AGENTIA NATIONALA PENTRU PRIVATIZARE

                    ---------------------------
                    |       PRESEDINTE        |
                    ---------------------------
                               |
                               |         ________________________
                               |---------|  SERVICIUL LEGISLATIE |
                               |         |  SI CONTENCIOS        |
                               |         -------------------------
    ----------------           |
   |   CONSILIERI  |-----------|
   ----------------            |         ------------------------
                               |         |  CONTROL FINANCIAR   |
                               |         |        PROPRIU       |
                               |         ------------------------
                               |
                               |
                               |
  -------------------------------------------------------------------
  |         |        |        |         |       |        |        |
  |         |        |        |         |       |        |        |
 ---       ---      ---      ---       ---     ---      ---      ---
  1         2        3        4         5       6        7        8

      SEMNIFICATIA COLOANELOR

    1 =  SECRETARIATUL PERMANENT AL CENTRULUI BALCANIC DE COOPERARE INTRE
         INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
    2 = DIRECTIA GENERALA STRATEGII SI CONTROL
    3 = DIRECTIA COORDONARE IN PROFIL TERITORIAL
    4 = DIRECTIA GENERALA PRIVATIZARI SI CONCESIONARI
    5 = DIRECTIA GENERALA DEZVOLTARE INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
    6 = DIRECTIA ECONOMICA
    7 = DIRECTIA GENERALA ASISTENTA DIN STRAINATATE
    8 = OFICIUL DE PRESTARI SERVICII SI BULETIN INFORMATIV - extrabugetar -
-------------------
    NOTA:
    Potrivit prevederilor art. II din Hotararea Guvernului nr. 1.031/1995, incepand cu data de 28 decembrie 1995, Agentia Nationala pentru Privatizare va exercita atributiile prevazute in Hotararea Guvernului nr. 256/1993 privind unele masuri referitoare la Centrul de consultanta si servicii pentru intreprinzatorii particulari, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei Partea I, nr. 148 din 2 iulie 1993, Hotararea Guvernului nr. 805/1994 privind facilitatile economico financiare acordate intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 333 din 1 decembrie 1994, si Hotararea Guvernului nr. 555/1995 privind Proiectul Regional pentru Sprijinirea Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Europa Centrala si de Est si Comunitatea Statelor Independente, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I nr. 174 din 7 august 1995.




SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 217/1995

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 217 din 1995
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu