E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 20 din  4 ianuarie 2001

privind organizarea si functionarea Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 16 din 10 ianuarie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Se organizeaza si functioneaza Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, ca organ de specialitate al administratiei publice centrale in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei, cu personalitate juridica, cu scopul de a realiza politica Guvernului in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei.
    (2) Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei are sediul in municipiul Bucuresti, Bd Libertatii nr. 14, sectorul 5.
    Art. 2
    In vederea indeplinirii rolului sau Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei are urmatoarele functii:
    a) de dezvoltare a strategiei, prin care se definesc obiectivele strategice si tactice ale sectorului, asigurand planul, elaborarea si implementarea politicilor in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei; monitorizare, evaluare si control privind realizarea acestor politici;
    b) de elaborare si implementare a politicilor si strategiei sectoriale de integrare in structurile Uniunii Europene si de armonizare a legislatiei nationale cu cea a Uniunii Europene;
    c) de administrare si gestionare de resurse, prin care planifica, aloca, urmareste si evalueaza utilizarea de resurse pentru implementarea politicilor in domeniu;
    d) de reglementare a activitatilor in domeniile comunicatiilor si tehnologia informatiei;
    e) de reglementare-implementare a cadrului normativ, metodologic si a procedurilor functionale, operationale si financiare, prin care se realizeaza politicile in domeniu, urmarirea si controlul respectarii acestora;
    f) de comunicare si reprezentare in organismele si organizatiile nationale, regionale si internationale, ca autoritate de stat pentru domeniul sau de activitate; comunicare cu celelalte structuri ale administratiei publice, cu societatea civila si cu cetatenii, precum si cu furnizorii de produse si servicii in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei;
    g) de arbitru si organ de decizie in solutionarea litigiilor dintre operatorii si furnizorii de servicii in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei, in scopul asigurarii liberei competitii si protectiei consumatorilor.
    Art. 3
    (1) In vederea exercitarii functiilor sale Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei are urmatoarele atributii si responsabilitati principale:
    1. defineste politicile de restructurare, privatizare si de atragere a investitiilor in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei; initiaza si coordoneaza procesul de privatizare a unitatilor aflate in subordine;
    2. analizeaza evolutia fenomenelor din domeniul sau de activitate prin definirea, monitorizarea si evaluarea de indicatori specifici si scheme de analiza pentru sistemele comunicatiilor si tehnologiei informatiei;
    3. garanteaza serviciul universal de posta si telecomunicatii pe intregul teritoriu al Romaniei;
    4. stimuleaza cercetarea, dezvoltarea, inovarea si transferul de tehnologii in comunicatii si tehnologia informatiei, valorifica rezultatele, urmareste absorbtia si difuzia acestora in randul agentilor economici si in economie in general;
    5. initiaza, conduce, finanteaza, monitorizeaza si implementeaza programe/proiecte de cercetare in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei; atribuie conducerea programelor/proiectelor, in conformitate cu reglementarile in vigoare;
    6. stimuleaza dialogul cu comunitatea stiintifica si cu alte structuri ale societatii civile; stimuleaza implicarea acestora in definirea si implementarea politicilor in domeniul tehnologiei comunicatiilor si al tehnologiei informatiei;
    7. elaboreaza principiile de politica tarifara pentru serviciile cu drepturi speciale de rezervare, urmarind implementarea acestora, si avizeaza, in conditiile legii, tarifele pentru aceasta categorie de servicii;
    8. asigura dezvoltarea si modernizarea, pe intreg teritoriul tarii, a serviciilor pentru care sunt acordate drepturi speciale;
    9. monitorizeaza implementarea programului de actiuni prevazut de strategia nationala de dezvoltare a comunicatiilor si de strategia nationala de dezvoltare a tehnologiei informatiei; prezinta Guvernului rapoarte privind stadiul de realizare a obiectivelor prevazute in aceste strategii;
    10. asigura finantarea dezvoltarii coerente a infrastructurii informationale nationale a administratiei publice si a nucleului informational;
    11. coordoneaza politicile privind realizarea retelelor publice de calculatoare, cu respectarea normelor recomandate de Comunitatea Europeana;
    12. promoveaza dezvoltarea Internetului si a comertului electronic la nivel national;
    13. stimuleaza dezvoltarea regionala si locala, precum si infiintarea si dezvoltarea de parcuri stiintifice si tehnologice, centre de inovare si incubare de afaceri, de transfer tehnologic si altele asemenea;
    14. prognozeaza, planifica si programeaza in proiectul de buget propriu resursele financiare necesare in vederea realizarii politicilor in domeniul sau de competenta;
    15. coordoneaza derularea programelor de asistenta financiara de la Uniunea Europeana si a acordurilor guvernamentale in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei;
    16. publica specificatiile tehnice emise de Uniunea Europeana in domeniul specific;
    17. acorda licente in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei, stabileste si incaseaza taxele de licenta in conformitate cu legislatia in vigoare si in concordanta cu costurile administrative aferente emiterii, managementului si controlului aplicarii licentelor;
    18. administreaza si gestioneaza in mod direct urmatoarele resurse din domeniul public pe teritoriul Romaniei: planul national de numerotare, spectrul de frecvente radio-electrice si pozitiile orbitale atribuite Romaniei;
    19. initiaza si elaboreaza proiecte de acte normative in domeniu si le supune spre aprobare Guvernului; propune si dezvolta cadrul institutional in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei; avizeaza proiecte de acte normative care contin prevederi ce intra sub incidenta domeniului sau de competenta; supune spre aprobare Guvernului cadrul legislativ pentru stimularea dezvoltarii sectorului privat al industriei de produse si servicii in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei;
    20. initiaza elaborarea de standarde nationale in acord cu cerintele nationale, cu standardele internationale in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei si propune spre aprobare standarde internationale;
    21. reglementeaza utilizarea comertului electronic, semnaturii digitale, bazelor de date electronice, transmisiilor de date si activitatea operatorilor de transmisii de date si a furnizorilor de Internet;
    22. elaboreaza reglementarile si normele necesare in vederea asigurarii protectiei mediului in domeniu;
    23. armonizeaza politicile proprii cu cele din domeniul industriei, comertului, educatiei, precum si din alte domenii, in conformitate cu Programul de guvernare;
    24. avizeaza proiectele directoare de informatizare pentru administratia publica, institutii publice si altele asemenea si desemneaza, dupa caz, reprezentantul sau in cadrul comisiilor de licitatii;
    25. promoveaza in colaborare cu Ministerul Educatiei si Cercetarii sistemul educational bazat pe tehnologia informatiei;
    26. promoveaza convergenta media, asigurand corelarea legislatiei in domeniul telecomunicatiilor, media si copyright;
    27. stimuleaza si monitorizeaza participarea Romaniei la programe si proiecte internationale, comunitare si bilaterale in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei;
    28. asigura reprezentarea in organe si organisme internationale de comunicatii si tehnologia informatiei, sustinand in cadrul acestora politica si strategia in domeniu, aprobate de Guvernul Romaniei;
    29. colaboreaza cu organisme si organizatii nationale si internationale din domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei; dezvolta si stimuleaza relatiile cu acestea;
    30. sustine activitatea de participare a Romaniei la targuri, expozitii si alte asemenea manifestari internationale in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei;
    31. publica rapoarte, studii si altele asemenea; realizeaza studii, analize, monitorizari si alte activitati in domeniu pentru evaluarea si controlul conducerii programelor si proiectelor; organizeaza seminarii si mese rotunde, actiuni promotionale de imagine, informare si de constientizare a publicului; in aceste scopuri poate contracta servicii de consultanta, expertiza, asistenta tehnica si altele asemenea, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare;
    32. adopta masurile necesare pentru cooperarea tehnica intre operatori si stabileste acordurile de interconectare;
    33. aplica sanctiuni pentru neindeplinirea conditiilor din licente sau autorizari;
    34. asigura respectarea regulilor competitiei, adopta masurile necesare impotriva discriminarii si supervizeaza aplicarea reglementarilor in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei;
    35. exercita atributiile ce ii revin potrivit legii ca organ al administratiei publice centrale, sub a carui autoritate directa functioneaza unitati aflate in subordinea sau in coordonarea sa; monitorizeaza si evalueaza activitati ale unitatilor specifice domeniului;
    36. urmareste si controleaza aplicarea prevederilor cuprinse in actele normative in vigoare, in conventiile si acordurile internationale in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei, luand masuri pentru prevenirea, inlaturarea si sanctionarea nerespectarii acestor prevederi.
    (2) Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei indeplineste orice alte atributii care ii revin prin acte normative.
    Art. 4
    (1) Intreaga activitate a Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei este condusa de ministru, care este ajutat in activitatea sa de 4 secretari de stat.
    (2) Pe langa ministru functioneaza Colegiul ministerului, ca organ consultativ. Componenta colegiului se stabileste prin ordin al ministrului. Colegiul se intruneste, la cererea si sub presedintia ministrului, pentru dezbaterea politicilor si strategiilor in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei.
    (3) Ministrul reprezinta Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei in raporturile cu Guvernul, cu ministerele, cu alte autoritati publice si organizatii, precum si cu persoane juridice si fizice, din tara si din strainatate.
    (4) In exercitarea atributiilor sale ministrul emite ordine si instructiuni.
    (5) Ministrul indeplineste, conform legii, functia de ordonator principal de credite.
    (6) Atributiile si sarcinile secretarilor de stat se stabilesc prin ordin al ministrului.
    (7) Ministrul poate delega secretarilor de stat unele dintre competentele sale, in conditiile legii.
    Art. 5
    Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei are un secretar general, functionar public, numit in conditiile legii, care indeplineste atributiile stabilite prin regulamentul de organizare si functionare si/sau alte atributii incredintate de ministru, realizand legaturile functionale intre structurile ministerului.
    Art. 6
    (1) Structura organizatorica a Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei este prevazuta in anexa nr. 1. In cadrul acesteia, prin ordin al ministrului comunicatiilor si tehnologiei informatiei se pot organiza servicii, birouri si colective temporare de lucru, conform legislatiei in vigoare.
    (2) Atributiile si sarcinile compartimentelor, precum si cele ale personalului din aparatul propriu al Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare a acestuia, care se aproba prin ordin al ministrului.
    (3) Numarul maxim de posturi la Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei este de 70, exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetului ministrului.
    Art. 7
    In exercitarea atributiilor sale Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei conlucreaza cu ministerele si cu alte organe de specialitate ale administratiei publice centrale, cu autoritatile administratiei publice locale si cu alte organisme interesate.
    Art. 8
    Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei are in coordonare directa Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica - ICI Bucuresti, Institutul National de Studii si Cercetari pentru Comunicatii - I.N.S.C.C. Bucuresti si Regia Autonoma "Inspectoratul General al Comunicatiilor", prevazute in anexa nr. 2.
    Art. 9
    Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei indeplineste atributiile pe care statul roman le are in calitate de actionar la societatile comerciale prevazute in anexa nr. 3.
    Art. 10
    Personalul Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei va fi incadrat numai pe baza de concurs sau examen, organizate si desfasurate conform legii.
    Art. 11
    Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei va prelua, pe baza de protocol, activul, pasivul, arhiva si documentele Agentiei Nationale pentru Comunicatii si Informatica, in termen de 15 zile de la data publicarii prezentei hotarari in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 12
    Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei are in dotare un numar de autoturisme al caror consum lunar de carburant este stabilit potrivit normelor legale in vigoare.
    Art. 13
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 14
    La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 973/1998*) privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Comunicatii si Informatica, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 527 din 31 decembrie 1998, precum si orice alte prevederi contrare.
-----------------
    In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 16/2001, acest act normativ era indicat in mod gresit ca fiind Hotararea Guvernului nr. 973/1999.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul comunicatiilor si
                         tehnologiei informatiei,
                         Dan Nica

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                                             Numarul maxim de posturi = 70
                                             (exclusiv demnitarii si posturile
                                             aferente cabinetelor ministrilor)

                         STRUCTURA ORGANIZATORICA
         a Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
                                                   _________________________
 ______________________                           |   PURTATOR DE CUVANT SI |
|COLEGIUL MINISTERULUI |_                        _|     RELATII MASS-MEDIA  |
|______________________| |                      | |_________________________|
 ______________________  |        __________    |  _________________________
|   CABINET MINISTRU   |_|_______| MINISTRU |___|_|   CONSILIER DIPLOMATIC  |
|______________________| |       |__________|   | |_________________________|
 ______________________  |              |       |  _________________________
|UNITATEA DE MANAGEMENT| |              |       | |   CORPUL DE CONTROL SI  |
|   A PROIECTELOR      |_|              |       |_|   AUDIT AL MINISTRULUI  |
|______________________|                |         |_________________________|
         _______________________________|________________________________
 _______|___________  ______|_____  ____|________  _______|_______  _____|_____
|     SECRETAR      ||  SECRETAR  ||  SECRETAR   ||    SECRETAR   ||  SECRETAR |
|     DE STAT       ||  DE STAT   ||  GENERAL    ||    DE STAT    ||  DE STAT  |
| PENTRU RELATII CU ||   PENTRU   ||_____________||    PENTRU     ||  PENTRU   |
|   PARLAMENT     || INTEGRARE  | ______|______ |  COMUNICATII  ||TEHNOLOGIA |
|___________________|| EUROPEANA  ||  ____|___   ||_______________||INFORMATIEI|
          |          | SI RELATII || |DIRECTIA|  |            |    |___________|
    ______|__        |  EXTERNE   || |JURIDICA|  |          __|_______      |
 __|________ |       |____________|| |________|  |      ___|_________ |     |
|* OFICIUL  ||    ________|_  _____|________  ___|____ |DIRECTIA     ||     |
|RELATII CU || __|________  ||   DIRECTIA   ||DIRECTIA||GENERALA DE  ||     |
|PARLAMENT|||  DIRECTIA | ||   GENERALA   ||RELATII ||REGLEMENTARI ||     |
|___________|||ARMONIZARE | ||  ECONOMICA,  ||PUBLICE ||SI LICENTE IN||     |
             ||LEGISLATIVA| ||  MANAGEMENT  ||________||COMUNICATII  ||     |
             ||EUROPEANA  | ||RESURSE UMANE |          |_____________||     |
             ||___________| ||     SI       |              ___________|__   |
             |              ||ADMINISTRATIVA|             |    DIRECTIA  |  |
             |              ||______________|             |  GENERALA DE |  |
     ________|_   __________|_                            |  STRATEGIE A |  |
    |*) OFICIUL| |*) OFICIU   |                           |  DEZVOLTARII |  |
    |RELATII CU| |   PENTRU   |                           |COMUNICATIILOR|  |
    |SINDICATE | |INVESTITORI |                           |______________|  |
    |    SI    | |AUTOHTONI SI|                       ______________________|
    |PATRONATE | |  STRAINI   |      ________________|______________
    |__________| |____________| ____|________  ______|_______  _____|________
                               |  DIRECTIA   ||   DIRECTIA   ||   DIRECTIA   |
                               | GENERALA DE ||  GENERALA DE ||   GENERALA   |
                               |REGLEMENTARI || STRATEGIE SI ||ANTIFRAUDA IN |
                               |IN TEHNOLOGIA|| DEZVOLTAREA  ||  TEHNOLOGIA  |
                               | INFORMATIEI ||  SOCIETATII  ||  INFORMATIEI |
                               |_____________||INFORMATIONALE||______________|
                                              |______________|
------------
    *) - la nivel de directie

    Anexa este reprodusa in facsimil.

    ANEXA 2

                              UNITATILE
care functioneaza in coordonarea Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
_______________________________________________________________________________
Nr.                        Denumirea unitatii
crt.
_______________________________________________________________________________
  1. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica - ICI Bucuresti
  2. Institutul National de Studii si Cercetari pentru Comunicatii - I.N.S.C.C.
     Bucuresti
  3. Regia Autonoma "Inspectoratul General al Comunicatiilor" (I.G.C.)
_______________________________________________________________________________

    ANEXA 3

                              UNITATILE
la care Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei indeplineste atributiile pe care statul roman le are in calitate de actionar
____________________________________________________
Nr.               Denumirea unitatii
crt.
____________________________________________________
  1. Compania Nationala "Posta Romana" - S.A.
  2. Societatea Nationala de Radiocomunicatii   S.A.
____________________________________________________



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 20/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 20 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu