HOTARARE Nr. 1492 din 9 septembrie 2004
privind principiile de organizare, functionarea si atributiile serviciilor de
urgenta profesioniste
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 885 din 28 septembrie 2004

In temeiul art. 108 din Constitutie, republicata, si al art. 6 alin. (1)
din Ordonanta Guvernului nr. 88/2001 privind infiintarea, organizarea si
functionarea serviciilor publice comunitare pentru situatii de urgenta, aprobata
cu modificari prin Legea nr. 363/2002, cu modificarile si completarile
ulterioare,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
Serviciile de urgenta profesioniste, constituite ca servicii publice
deconcentrate in subordinea Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta,
se infiinteaza, in fiecare judet si la nivelul municipiului Bucuresti, in
scopul managementului situatiilor de urgenta pe tipurile de risc din
competenta.
Art. 2
(1) Serviciile de urgenta profesioniste functioneaza ca inspectorate, cu
personalitate juridica, in subordinea Inspectoratului General pentru Situatii
de Urgenta, denumit in continuare Inspectoratul General.
(2) Inspectoratele sunt structuri specializate, destinate sa execute
misiuni de prevenire, monitorizare si gestionare a situatiilor de urgenta.
(3) Inspectoratele fac parte din fortele de protectie ale Sistemului de
securitate si aparare nationala si din subsistemul local de management al
situatiilor de urgenta.
(4) Activitatea inspectoratelor, ca servicii publice deconcentrate ale
Ministerului Administratiei si Internelor in teritoriu, este coordonata de
prefect.
CAP. 2
Principii de organizare si functionare
Art. 3
(1) Organizarea si functionarea inspectoratelor se bazeaza pe principiile
legalitatii, autonomiei, impartirii administrativ-teritoriale, deconcentrarii
si descentralizarii responsabilitatii, corelarii cerintelor si resurselor,
cooperarii si solidaritatii, in vederea:
a) pregatirii preventive si protectiei prioritare a populatiei;
b) realizarii conditiilor necesare supravietuirii in situatii de urgenta;
c) participarii la protectia valorilor culturale, arhivistice, de
patrimoniu si a bunurilor materiale, precum si a mediului;
d) desfasurarii pregatirii profesionale a personalului organismelor
specializate si serviciilor de urgenta;
e) organizarii si executarii interventiei operative pentru limitarea si
inlaturarea efectelor situatiilor de urgenta;
f) constituirii rezervelor de resurse financiare si tehnico-materiale
specifice.
(2) Aplicarea principiilor prevazute la alin. (1) vizeaza urmatoarele
obiective:
a) timpul de raspuns si operativitatea permanenta;
b) supletea organizatorica;
c) capacitatea de raspuns credibila;
d) restructurarea si modernizarea serviciilor de urgenta profesioniste;
e) parteneriatul operational intensificat;
f) interventia graduala;
g) interoperabilitatea la nivel local, zonal, regional si international;
h) managementul integrat al serviciilor de urgenta profesioniste;
i) participarea cu resurse a comunitatilor locale.
Art. 4
In cadrul inspectoratelor se constituie si functioneaza ca structuri
specializate:
a) centrul operational judetean, respectiv al municipiului Bucuresti, care
indeplineste permanent functiile de monitorizare, evaluare, instiintare,
avertizare, prealarmare, alertare si coordonare tehnica operationala a
interventiilor pentru gestionarea situatiilor de urgenta;
b) inspectia de prevenire, care indeplineste, la nivelul judetului,
respectiv al municipiului Bucuresti, functiile de reglementare,
avizare/autorizare, informare publica, indrumare si control privind prevenirea
situatiilor de urgenta, precum si pregatirea populatiei privind comportarea in
situatii de urgenta;
c) grupuri de prevenire si interventie, detasamente, detasamente speciale,
sectii, statii, pichete, echipe si echipaje, ca structuri de interventie de
pompieri, de protectie civila si securitate civila si mixte; in cadrul
structurilor de interventie se constituie un numar variabil de echipe si
echipaje specializate pe tipuri de interventii;
d) structuri de suport logistic;
e) alte structuri functionale;
f) garda de interventie a subunitatii specializate, constituita din
echipajele si personalul operativ care executa serviciul permanent in aceeasi
tura.
Art. 5
La dimensionarea structurilor specializate si compartimentelor functionale
ale inspectoratelor se au in vedere, cumulativ, urmatoarele elemente:
a) tipurile de risc gestionate si frecventa lor de manifestare;
b) suprafata unitatii/unitatilor administrativ-teritoriale din sfera de
competenta si potentialul economic al acesteia/acestora;
c) densitatea populatiei;
d) volumul si complexitatea atributiilor stabilite in competenta;
e) necesarul de inzestrare cu mijloace tehnice si performantele acestora,
in raport cu timpii de raspuns;
f) caracterul operativ, tehnic sau administrativ al atributiilor si
activitatilor;
g) nivelul de pregatire necesar si nevoile de specializare ale
personalului;
h) necesitatea asigurarii operativitatii permanente.
Art. 6
(1) Inspectoratul isi indeplineste misiunile specifice intr-o portiune din
teritoriul national, denumita zona de competenta, care coincide, de regula, cu
teritoriul judetului.
(2) Zonele de competenta, denumirile inspectoratelor si sediile acestora
sunt prezentate in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
(3) Pentru situatiile de urgenta care impun concentrari masive de forte si
mijloace de interventie, inspectoratele stabilesc din timp nevoile estimate si
solicita in sprijin grupari operative ori subunitati specializate, care vor
actiona temporar in afara zonelor de competenta.
(4) In situatii de urgenta inspectoratul poate actiona temporar si in afara
zonelor de competenta. Compunerea si valoarea gruparilor operative si
aliniamentele pana la care acestea pot actiona in afara zonelor de competenta
se stabilesc prin documente operative aprobate de inspectorul general al
Inspectoratului General, denumit in continuare inspector general.
(5) Pentru grupurile de interventie se stabilesc zone de responsabilitate
aprobate de seful inspectoratului.
Art. 7
(1) Inspectoratul este condus de seful inspectoratului, numit in conditiile
legii, la propunerea prefectului.
(2) Seful inspectoratului are calitatea de ordonator tertiar de credite.
(3) In exercitarea atributiilor sale seful inspectoratului emite ordine.
(4) Seful inspectoratului raspunde de aplicarea legii in domeniul de
competenta si asigura executarea dispozitiilor organelor ierarhice, precum si a
celor date de prefect in baza prevederilor art. 24 din Legea nr. 340/2004
privind institutia prefectului.
Art. 8
(1) Seful inspectoratului este ajutat de un prim-adjunct si un adjunct,
numiti prin ordin al inspectorului general.
(2) Prim-adjunctul sefului inspectoratului coordoneaza nemijlocit centrul
operational.
(3) Adjunctul sefului inspectoratului este seful inspectiei de prevenire.
(4) In absenta sefului inspectoratului conducerea se asigura de
prim-adjunctul prevazut la alin. (1) ori de alta persoana desemnata de acesta.
Art. 9
(1) In raport cu natura riscurilor si frecventa lor de manifestare se
constituie subunitati specializate de pompieri, de protectie civila si mixte.
(2) Pentru fiecare subunitate se stabileste un raion de interventie pe
principiul timpului de raspuns.
(3) Raioanele de interventie pot depasi limitele zonei de competenta numai
pentru nevoi operative.
(4) Conducerea subunitatii specializate se asigura de catre comandantul
acesteia, ajutat de un adjunct, dupa caz.
(5) Echipajele, echipele si personalul operativ care executa serviciul permanent
in aceeasi tura constituie garda de interventie.
(6) Garda de interventie este condusa nemijlocit de seful acesteia.
Art. 10
(1) Organigrama si statul de organizare ale inspectoratelor judetene se
elaboreaza de Inspectoratul General si se aproba prin ordin al ministrului
administratiei si internelor, contrasemnat de ministrul delegat pentru
administratia publica.
(2) Regulamentul de organizare si functionare al inspectoratului se aproba
de catre inspectorul general.
CAP. 3
Atributii
Art. 11
Inspectoratul indeplineste urmatoarele atributii principale:
a) planifica si desfasoara inspectii, controale, verificari si alte actiuni
de prevenire privind modul de aplicare a prevederilor legale si stabileste
masurile necesare pentru cresterea nivelului de securitate al cetatenilor si
bunurilor;
b) elaboreaza studii, prognoze si analize statistice privind natura si
frecventa situatiilor de urgenta produse si propune masuri in baza concluziilor
rezultate din acestea;
c) desfasoara activitati de informare publica pentru cunoasterea de catre
cetateni a tipurilor de risc specifice zonei de competenta, masurilor de
prevenire, precum si a conduitei de urmat pe timpul situatiilor de urgenta;
d) participa la elaborarea reglementarilor specifice zonei de competenta si
avizeaza dispozitiile in domeniul prevenirii si interventiei in situatii de
urgenta, emise de autoritatile publice locale si cele
deconcentrate/descentralizate;
e) emite avize si autorizatii, in conditiile legii;
f) monitorizeaza si evalueaza tipurile de risc;
g) participa la elaborarea si derularea programelor pentru pregatirea
autoritatilor, serviciilor de urgenta voluntare si private, precum si a
populatiei;
h) organizeaza pregatirea personalului propriu;
i) executa, cu forte proprii sau in cooperare, operatiuni si activitati de
instiintare, avertizare, alarmare, alertare, recunoastere, cercetare, evacuare,
adapostire, cautare, salvare, descarcerare, deblocare, prim ajutor sau
asistenta medicala de urgenta, stingere a incendiilor, depoluare, protectie
N.B.C. si decontaminare, filtrare si transport de apa, iluminat, asanare de
munitie neexplodata, protectie a bunurilor materiale si valorilor din
patrimoniul cultural, acordare de sprijin pentru supravietuirea populatiei
afectate si alte masuri de protectie a cetatenilor in caz de situatii de
urgenta;
j) controleaza si indruma structurile subordonate, serviciile publice si
private de urgenta;
k) participa la identificarea resurselor umane si materialelor disponibile
pentru raspuns in situatii de urgenta si tine evidenta acestora;
l) stabileste conceptia de interventie si elaboreaza/coordoneaza elaborarea
documentelor operative de raspuns;
m) avizeaza planurile de raspuns ale serviciilor de urgenta voluntare si
private;
n) planifica si desfasoara exercitii, aplicatii si alte activitati de
pregatire, pentru verificarea viabilitatii documentelor operative;
o) organizeaza banca de date privind interventiile, analizeaza periodic
situatia operativa si valorifica rezultatele;
p) participa cu grupari operative/solicita sprijinul gruparilor operative
stabilite si aprobate pentru/la interventii in zona/in afara zonei de
competenta;
q) participa la actiuni de pregatire si interventie in afara teritoriului
national, in baza acordurilor la care statul roman este parte;
r) participa la cercetarea cauzelor de incendiu, a conditiilor si
imprejurarilor care au determinat ori au favorizat producerea accidentelor si
dezastrelor;
s) stabileste, impreuna cu organele abilitate de lege, cauzele probabile
ale incendiului;
t) controleaza respectarea criteriilor de performanta, stabilite in
conditiile legii, in organizarea si dotarea serviciilor voluntare si private,
precum si activitatea acestora;
u) constata si sanctioneaza, prin personalul desemnat, incalcarea
dispozitiilor legale din domeniul de competenta;
v) desfasoara activitati privind solutionarea petitiilor in domeniul
specific;
w) organizeaza concursuri profesionale cu serviciile voluntare si private,
precum si actiuni educative cu cercurile tehnico-aplicative din scoli;
x) asigura informarea organelor competente si raportarea actiunilor
desfasurate, conform reglementarilor specifice;
y) incheie, dupa terminarea operatiunilor de interventie, documentele
stabilite potrivit regulamentului prevazut la art. 13;
z) indeplineste alte sarcini stabilite prin lege.
Art. 12
Inspectoratul asigura planificarea si mobilizarea resurselor proprii la
instituirea masurilor exceptionale prevazute de lege, precum si la declararea
starilor de mobilizare si razboi.
Art. 13
Planificarea, organizarea si desfasurarea activitatilor de prevenire si
interventie se realizeaza potrivit regulamentelor elaborate de Inspectoratul
General, aprobate de ministrul administratiei si internelor si contrasemnate de
ministrul delegat pentru administratia publica.
Art. 14
(1) Pentru identificarea si evaluarea tipurilor de risc specifice zonei de
competenta, precum si pentru stabilirea masurilor din domeniul prevenirii si
interventiei, inspectoratul elaboreaza "Schema cu riscurile teritoriale
din zona de competenta", in baza structurii de principiu stabilite de
Inspectoratul General.
(2) Pe baza schemei cu riscurile teritoriale, prevazuta la alin. (1),
consiliile locale intocmesc si aproba "Planul de analiza si acoperire a
riscurilor" in unitatile administrativ-teritoriale.
(3) Pentru conducerea actiunilor de interventie se elaboreaza planuri
specifice, conform reglementarilor interne emise de Inspectoratul General.
Art. 15
(1) Pentru indeplinirea atributiilor specifice, inspectoratul colaboreaza
cu autoritatile administratiei publice locale, cu celelalte structuri
deconcentrate ale Ministerului Administratiei si Internelor, unitati ale
armatei, serviciile voluntare si private, serviciile descentralizate, filialele
locale ale Societatii Nationale de Cruce Rosie, mass-media, precum si cu alte
asociatii, fundatii si organizatii neguvernamentale care activeaza in domeniul
specific.
(2) Inspectoratele colaboreaza cu servicii si organizatii locale de profil
din alte state, pe baza acordurilor, intelegerilor si programelor, stabilite
potrivit dispozitiilor legale.
Art. 16
(1) Centrul operational organizeaza si asigura secretariatul tehnic
permanent al comitetului pentru situatii de urgenta.
(2) Centrul operational se incadreaza cu personal specializat pe tipuri de
riscuri, precum si cu specialisti in comunicatii, informatica si in alte
domenii de activitate, conform cerintelor operative.
(3) Activitatea centrului operational se desfasoara permanent. Personalul
executa serviciul in ture, pe schimburi sau cu program normal, potrivit legii.
(4) In raport cu natura riscurilor si cu frecventa lor de manifestare,
precum si cu datele geografice si demografice, centrul operational se
incadreaza cu un numar de personal cuprins intre 25 si 60 de specialisti in
domeniu.
Art. 17
Centrul operational are urmatoarele atributii principale:
a) efectueaza activitati de analiza, evaluare si sinteza referitoare la
situatiile de urgenta din competenta;
b) monitorizeaza evolutia situatiilor de urgenta si informeaza operativ,
cand este cazul, presedintele comitetului pentru situatii de urgenta si celelalte
organisme abilitate sa intreprinda masuri cu caracter preventiv ori de
interventie, propunand, in conditiile legii, instituirea starii de alerta;
c) elaboreaza conceptia specifica privind planificarea, pregatirea,
organizarea si desfasurarea actiunilor de raspuns, precum si conceptia de
actiune in situatii de urgenta, conform reglementarilor interne, emise in baza
raspunderilor privind tipurile de risc gestionate si functiile de sprijin
indeplinite;
d) face propuneri comitetului pentru situatii de urgenta, respectiv
Comitetului National, prin Inspectoratul General, privind activitatea
preventiva si de interventie in situatii de urgenta;
e) urmareste aplicarea prevederilor regulamentului privind gestionarea
situatiilor de urgenta si a planurilor de interventie/cooperare specifice
tipurilor de riscuri;
f) asigura transmiterea operativa a deciziilor, dispozitiilor si ordinelor
si urmareste mentinerea legaturilor de comunicatii cu Centrul Operational
National, centrele operative cu functionare permanenta, cu alte organisme
implicate in gestionarea situatiilor de urgenta, precum si cu fortele proprii
aflate in indeplinirea misiunilor;
g) centralizeaza solicitarile privind necesarul de resurse pentru
indeplinirea functiilor de sprijin, premergator si in timpul situatiilor de
urgenta, si le inainteaza organismelor abilitate sa le solutioneze;
h) asigura transmiterea mesajelor de instiintare primite catre structurile
din subordine, cele cu care colaboreaza si catre autoritatile locale;
i) evalueaza consecintele probabile ale surselor de risc;
j) gestioneaza baza de date referitoare la situatiile de urgenta date in
competenta;
k) desfasoara activitati in domeniul primirii si acordarii asistentei
internationale, al medicinii de urgenta a dezastrelor, al asistentei
psihologice si religioase;
l) indeplineste alte atributii, conform reglementarilor interne, emise in
baza prevederilor legale.
CAP. 4
Personalul inspectoratelor pentru situatii de urgenta si atributiile
acestuia
Art. 18
La data infiintarii inspectoratelor personalul actual incadrat in
brigazile/grupurile de pompieri si in inspectoratele judetene de protectie
civila, precum si in celelalte unitati sau institutii de pompieri si protectie
civila se preia prin transfer in conditiile legii, cu incadrarea in numarul
maxim de posturi aprobat Ministerului Administratiei si Internelor si
unitatilor din subordinea sa, in compartimentele functionale si in structurile
specializate ale inspectoratelor.
Art. 19
(1) Personalul inspectoratului provine din institutii de invatamant aflate
in subordinea/coordonarea Inspectoratului General, alte institutii cu profil
adecvat, acreditate potrivit legii, precum si din institutii specializate din
strainatate.
(2) In raport cu nevoile, pot fi incadrati si alti specialisti cu studii
corespunzatoare din alte domenii de activitate.
(3) In baza planului de profesionalizare, inspectoratul asigura formarea si
incadrarea personalului necesar pentru inlocuirea esalonata a militarilor in
termen.
Art. 20
(1) Personalul inspectoratului cu atributii de indrumare si control, precum
si cel de interventie sunt investiti cu exercitiul autoritatii publice.
(2) In raport cu atributiile specifice, personalul prevazut la alin. (1)
are urmatoarele drepturi si obligatii:
a) sa efectueze inspectii si controale privind modul de respectare si
aplicare a normelor legale in materie;
b) sa elibereze/anuleze avize si autorizatii sau sa propuna, motivat,
eliberarea si anularea avizelor si autorizatiilor, potrivit legii;
c) sa indrume si sa controleze modul de pregatire a populatiei si
salariatilor pentru gestionarea situatiilor de urgenta;
d) sa organizeze si sa conduca exercitii, aplicatii si alte activitati de
pregatire la institutii publice si agenti economici;
e) sa solicite de la persoanele fizice si juridice datele, informatiile si
documentele necesare indeplinirii atributiilor legale;
f) sa stabileasca restrictii sau sa interzica orice operatiuni sau lucrari,
in scopul prevenirii unor situatii de urgenta;
g) sa sesizeze, in conditiile prevazute de lege, organele competente despre
infractiunile constatate in exercitarea atributiilor de serviciu;
h) sa constate si sa sanctioneze contraventiile, potrivit competentei
prevazute de lege;
i) sa dispuna, in indeplinirea atributiilor de serviciu, potrivit legii,
sistarea unor activitati, a lucrarilor de constructii sau oprirea functionarii
ori utilizarii constructiilor sau amenajarilor;
j) sa participe la coordonarea si conducerea interventiilor in situatii de
urgenta;
k) sa dispuna restrangerea utilizarii cladirilor incendiate, avariate ori
amenintate, inclusiv evacuarea persoanelor si animalelor din acestea, precum si
a folosirii terenurilor din vecinatatea imobilelor respective;
l) sa dispuna, in conditiile legii, incetarea activitatii obiectivelor din
subordinea institutiilor publice ori a altor organizatii si/sau a agentilor
economici, demolarea totala sau partiala a constructiilor afectate grav, precum
si a celor vecine, daca exista pericol de agravare a consecintelor unor
situatii de urgenta;
m) sa utilizeze, potrivit legii, gratuit apa, indiferent de sursa din care
provine;
n) sa se deplaseze cu autospecialele si mijloacele tehnice din dotare la
locul interventiei, pe drumuri care nu sunt deschise circulatiei publice ori pe
terenuri, indiferent de forma de proprietate, daca cerintele de operativitate
si de lucru impun aceasta;
o) sa solicite organelor abilitate oprirea ori limitarea traficului public
in zona desfasurarii operatiunilor de interventie;
p) sa intre, pentru indeplinirea atributiilor specifice, in orice incinta a
organismelor si organizatiilor, institutiilor si agentilor economici;
q) sa intre, in conditiile prevazute de lege, pentru indeplinirea
atributiilor specifice, in locuintele persoanelor fizice, la solicitarea sau cu
consimtamantul acestora, in conditiile prevazute de lege. In cazul in care se
impune inlaturarea unor factori de risc, care prin iminenta amenintarii lor pot
declansa o situatie de urgenta, consimtamantul nu este necesar;
r) sa solicite sprijinul autoritatilor publice, mijloacelor de informare in
masa si cetatenilor pentru luarea masurilor urgente in vederea prevenirii,
limitarii sau inlaturarii unor pericole iminente ce pot provoca situatii de
urgenta;
s) sa stabileasca, impreuna cu organele abilitate de lege, cauzele
probabile ale producerii situatiilor de urgenta si sa participe, la cererea
acestora, la identificarea si stabilirea factorilor de risc si imprejurarilor
care au generat unele situatii de urgenta.
(3) In exercitarea drepturilor si obligatiilor prevazute la alin. (2),
personalul desemnat isi face cunoscuta calitatea prin prezentarea legitimatiei
de serviciu sau de control si a ordinului de serviciu/misiune.
CAP. 5
Asigurarea materiala
Art. 21
(1) Pentru indeplinirea atributiilor stabilite prin lege, inspectoratele
utilizeaza mijloace tehnice specifice si de alta natura.
(2) Inzestrarea, dotarea si asigurarea cu mijloacele prevazute la alin. (1)
se fac pe baza tabelelor de inzestrare si a normelor tehnice intocmite si
aprobate potrivit competentelor.
Art. 22
(1) Exploatarea, mentenanta, scoaterea din functiune, declasarea si casarea
mijloacelor tehnice specifice se realizeaza in baza normelor tehnice aprobate
de inspectorul general.
(2) Pentru celelalte mijloace, exploatarea, mentenanta, scoaterea din
functiune, declasarea si casarea se realizeaza conform reglementarilor in
vigoare.
CAP. 6
Dispozitii finale
Art. 23
(1) Inspectoratele sunt continuatoare ale traditiilor si faptelor de arme
ale pompierilor militari si protectiei civile.
(2) Drapelele de lupta ale marilor unitati/unitatilor de pompieri militari
se preiau de inspectorate, fara a se modifica inscrisurile de pe acestea.
(3) La profesionalizare drapelele de lupta ale institutiilor prevazute la
alin. (2) devin drapele ale traditiilor, care se pastreaza si se utilizeaza
conform reglementarilor in vigoare.
Art. 24
La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea
Guvernului nr. 637/1997 privind aprobarea zonelor de competenta ale brigazilor
si grupurilor de pompieri militari, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea I, nr. 282 din 17 octombrie 1997.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
Ministru de stat,
ministrul administratiei si internelor,
Marian Florian Saniuta
Ministrul delegat
pentru Administratia publica,
Gheorghe Emacu
Ministrul muncii,
solidaritatii sociale si familiei
Dan Mircea Popescu
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1*)
*) Anexa este reprodusa in facsimil.
ZONELE DE COMPETENTA, DENUMIREA SI SEDIUL (ADRESA) INSPECTORATELOR
______________________________________________________________________________
|Nr. | Teritoriul | Denumirea Inspectoratului | Sediul
|
|crt.| zonei de | | (Adresa)
|
| | competenta | |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 1.| Alba | Inspectoratul pentru Situatii de| ALBA IULIA
|
| | | Urgenta "UNIREA" al Judetului | Str.
Clujului nr. 10 |
| | | Alba |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 2.| Arad | Inspectoratul pentru Situatii de| ARAD
|
| | | Urgenta "VASILE GOLDIS" al | str. Andrei
Saguna |
| | | Judetului Arad | nr. 66 - 72
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 3.| Arges | Inspectoratul pentru Situatii de| PITESTI
|
| | | Urgenta "Cpt. PUICA NICOLAE" al | str. Traian
nr. 26 |
| | | Judetului Arges |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 4.| Bacau | Inspectoratul pentru Situatii de| BACAU
|
| | | Urgenta "Mr. CONSTANTIN ENE" al | str. Milcov
nr. 49 |
| | | Judetului Bacau |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 5.| Bihor | Inspectoratul pentru Situatii de| ORADEA
|
| | | Urgenta "CRISANA" al Judetului | str. Avram
Iancu |
| | | Bihor | nr. 9
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 6.| Bistrita-Nasaud| Inspectoratul pentru Situatii de| BISTRITA
|
| | | Urgenta "BISTRITA" al Judetului | Str.
Sigmirului |
| | | Bistrita-Nasaud | nr. 16 |
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 7.| Botosani | Inspectoratul pentru Situatii de| BOTOSANI
|
| | | Urgenta "NICOLAE IORGA" al | Str. Uzinei
nr. 7 |
| | | Judetului Botosani |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 8.| Brasov | Inspectoratul pentru Situatii de| BRASOV
|
| | | Urgenta "TARA BARSEI" al | str. Mihai
Viteazu |
| | | Judetului Brasov | nr. 11
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 9.| Braila | Inspectoratul pentru Situatii de| BRAILA
|
| | | Urgenta, "DUNAREA" al Judetului | Bd.
Dorobantilor |
| | | Braila | nr. 468
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 10.| Buzau | Inspectoratul pentru Situatii de| BUZAU
|
| | | Urgenta "NERON LUPASCU" al | Str.
Bistritei nr. 51|
| | | Judetului Buzau |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 11.| Caras-Severin | Inspectoratul pentru Situatii de| RESITA
|
| | | Urgenta "SEMENIC" al Judetului | Str. Castanilor
|
| | | Caras-Severin | nr. 122
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 12.| Calarasi | Inspectoratul pentru Situatii de| CALARASI |
| | | Urgenta "BARBU STIRBEI" al | Prelungirea
Bucuresti|
| | | Judetului Calarasi | nr. 344
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 13.| Cluj | Inspectoratul pentru Situatii de| CLUJ-NAPOCA
|
| | | Urgenta "AVRAM IANCU" al | str. 21
Decembrie |
| | | Judetului Cluj | nr. 43
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 14.| Constanta | Inspectoratul pentru Situatii de| CONSTANTA
|
| | | Urgenta "DOBROGEA" al Judetului | bd. Mircea
cel Batran|
| | | Constanta | nr. 110
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 15.| Covasna | Inspectoratul pentru Situatii de| SFANTU GHEORGHE
|
| | | Urgenta "MIHAI VITEAZUL" al | Str.
Oltului nr. 33 |
| | | Judetului Covasna |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 16.| Dambovita | Inspectoratul pentru Situatii de| TARGOVISTE
|
| | | Urgenta "BASARAB I" al Judetului| Calea
Gaesti nr. 9 |
| | | Dambovita |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 17.| Dolj | Inspectoratul pentru Situatii de| CRAIOVA
|
| | | Urgenta "OLTENIA" al Judetului | str. C.D.
Fortunescu |
| | | Dolj | nr. 2
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 18.| Galati | Inspectoratul pentru Situatii de| GALATI
|
| | | Urgenta "General IEREMIA | str. Mihai
Bravu |
| | | GRIGORESCU" al Judetului Galati | nr.
36 |
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 19.| Giurgiu | Inspectoratul pentru Situatii de| GIURGIU
|
| | | Urgenta "VLASCA" al Judetului | Str. Uzinei
nr. 3 |
| | | Giurgiu |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 20.| Gorj | Inspectoratul pentru Situatii de| TARGU-JIU
|
| | | Urgenta "Lt. col. DUMITRU | Calea
Bucuresti |
| | | PETRESCU" al Judetului Gorj | nr. 9
bis |
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 21.| Harghita | Inspectoratul pentru Situatii de| MIERCUREA-CIUC
|
| | | Urgenta "OLTUL" al Judetului | str. Iancu
de |
| | | Harghita | Hunedoara nr. 8
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 22.| Hunedoara | Inspectoratul pentru Situatii de| DEVA
|
| | | Urgenta "IANCU DE HUNEDOARA" al | str. George
Cosbuc |
| | | Judetului Hunedoara | nr. 26
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 23.| Ialomita | Inspectoratul pentru Situatii de| SLOBOZIA
|
| | | Urgenta "BARBU CATARGIU" al | Str.
Lacului nr. 9 |
| | | Judetului Ialomita |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 24.| Iasi | Inspectoratul pentru Situatii de| IASI
|
| | | Urgenta "MIHAIL GRIGORE STURZA" | str. Lascar
Catargiu |
| | | al Judetului Iasi | nr. 59
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 25.| Ilfov*) | Inspectoratul pentru Situatii de| BUCURESTI
|
| | | Urgenta "CODRII VLASIEI" al | Calea 13
Septembrie |
| | | Judetului Ilfov | nr. 135
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 26.| Maramures | Inspectoratul pentru Situatii de| BAIA MARE
|
| | | Urgenta "GHEORGHE POP DE | str. Vasile Lucaciu
|
| | | BASESTI" al Judetului Maramures | nr.
87 |
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 27.| Mehedinti | Inspectoratul pentru Situatii de| DROBETA
TURNU-SEVERIN|
| | | Urgenta "DROBETA" al Judetului | str.
Dumitru Gheata |
| | | Mehedinti | nr. 16
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 28.| Mures | Inspectoratul pentru Situatii de| TARGU-MURES
|
| | | Urgenta "HOREA" al Judetului | str. Horea
nr. 28 |
| | | Mures |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 29.| Neamt | Inspectoratul pentru Situatii de| PIATRA-NEAMT
|
| | | Urgenta "PETRODAVA" al Judetului| str.
Cuiejdi nr. 34 |
| | | Neamt |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 30.| Olt | Inspectoratul pentru Situatii de| SLATINA
|
| | | Urgenta "MATEI BASARAB" al | str. A.I.
Cuza |
| | | Judetului Olt | nr. 143 A
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 31.| Prahova | Inspectoratul pentru Situatii de| PLOIESTI |
| | | Urgenta "SERBAN CANTACUZINO" al | Str.
Rudului nr. 96 |
| | | Judetului Prahova |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 32.| Satu Mare | Inspectoratul pentru Situatii de| SATU-MARE
|
| | | Urgenta "SOMES" al Judetului | Str.
Fabricii nr. 35 |
| | | Satu-Mare |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 33.| Salaj | Inspectoratul pentru Situatii de| ZALAU
|
| | | Urgenta "POROLISSUM" al | bd. Mihai
Viteazu |
| | | Judetului Salaj | nr. 57
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 34.| Sibiu | Inspectoratul pentru Situatii de| SIBIU
|
| | | Urgenta "Cpt. DUMITRU CROITORU" | str. Vasile
Carlova |
| | | al Judetului Sibiu | nr. 16 - 22
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 35.| Suceava | Inspectoratul pentru Situatii de| SUCEAVA
|
| | | Urgenta "BUCOVINA" al Judetului | Str.
Universitatii |
| | | Suceava | nr. 14
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 36.| Teleorman | Inspectoratul pentru Situatii de| ALEXANDRIA
|
| | | Urgenta "ALEXANDRU DIMITRIE | str. Carpati nr.
7 |
| | | GHICA" al Judetului Teleorman
| |
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 37.| Timis | Inspectoratul pentru Situatii de| TIMISOARA
|
| | | Urgenta "BANAT" al Judetului | Str.
Infratirii |
| | | Timis | nr. 13
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 38.| Tulcea | Inspectoratul pentru Situatii de| TULCEA
|
| | | Urgenta "DELTA" al Judetului | str. 1848
nr. 119 |
| | | Tulcea |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 39.| Vaslui | Inspectoratul pentru Situatii de| VASLUI
|
| | | Urgenta "PODUL INALT" al | Str.
Castanilor nr. 9|
| | | Judetului Vaslui |
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 40.| Valcea | Inspectoratul pentru Situatii de| RAMNICU VALCEA
|
| | | Urgenta "GENERAL MAGHERU" al | str.
Decebal nr. 7 |
| | | Judetului Valcea | |
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 41.| Vrancea | Inspectoratul pentru Situatii de| FOCSANI
|
| | | Urgenta "ANGHEL SALIGNY" al | Str.
Dornisoarei |
| | | Judetului Vrancea | nr. 10
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
| 42.| Municipiul | Inspectoratul pentru Situatii de| Bucuresti
|
| | Bucuresti | Urgenta "DEALU SPIRII" al | Calea 13
Septembrie |
| | | Municipiului Bucuresti | nr. 135, sectorul 5
|
|____|________________|_________________________________|______________________|
*) Consiliul Judetean Ilfov si prefectul judetului Ilfov vor intreprinde
demersurile necesare asigurarii spatiilor necesare sediului Inspectoratului
pentru Situatii de Urgenta "CODRII VLASIEI" al Judetului Ilfov. Pana
la data punerii la dispozitie a spatiilor proprii, Inspectoratul pentru
Situatii de Urgenta "CODRII VLASIEI" al Judetului Ilfov va functiona
in municipiul Bucuresti, Calea 13 Septembrie nr. 135.