Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1425 din  4 decembrie 2003

pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare si a structurii organizatorice ale Agentiei Nucleare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 904 din 17 decembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutie, republicata, si al art. 17^1 si art. 22 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 7/2003 privind utilizarea in scopuri exclusiv pasnice a energiei nucleare, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 321/2003,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare al Agentiei Nucleare, prevazut in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Se aproba structura organizatorica a Agentiei Nucleare, prevazuta in anexa nr. 2.
    Art. 3
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 4
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga art. 9 din Hotararea Guvernului nr. 741/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 481 din 4 iulie 2003, precum si orice alte dispozitii contrare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul educatiei,
                         cercetarii si tineretului,
                         Alexandru Athanasiu

                         Ministrul muncii,
                         solidaritatii sociale si familiei,
                         Elena Dumitru

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                                REGULAMENTUL
              de organizare si functionare al Agentiei Nucleare

    Art. 1
    (1) Agentia Nucleara, denumita in continuare AN, este organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea primului-ministru, si are ca principal obiect de activitate acordarea de asistenta tehnica de specialitate Guvernului in formularea politicii in domeniul nuclear, precum si promovarea si monitorizarea activitatilor nucleare in Romania.
    (2) AN are sediul in municipiul Bucuresti, str. D.I. Mendeleev nr. 21 - 25, sectorul 1.
    Art. 2
    In realizarea obiectului sau de activitate AN elaboreaza, implementeaza si coordoneaza realizarea strategiei si politicii Guvernului in domeniul nuclear, actioneaza pentru promovarea si utilizarea energiei nucleare in scopuri exclusiv pasnice si monitorizeaza desfasurarea activitatilor nucleare in Romania.
    Art. 3
    (1) AN indeplineste urmatoarele functii:
    a) functia de strategie, prin care se asigura elaborarea Strategiei de dezvoltare a domeniului nuclear, denumita in continuare Strategia nucleara, a Planului de actiune si a Planului nuclear national, denumit in continuare PNN, in conformitate cu prevederile art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2003 privind utilizarea in scopuri exclusiv pasnice a energiei nucleare, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 321/2003, denumita in continuare ordonanta;
    b) functia de coordonare, prin care asigura implementarea si coordonarea realizarii strategiilor in domeniul nuclear;
    c) functia de reprezentare, prin care asigura, in numele statului roman, reprezentarea pe plan extern in domeniul nuclear;
    d) functia de autoritate de stat, prin care asigura avizarea, din punct de vedere al cerintelor de securitate nucleara, a studiilor de fezabilitate si a proiectelor in domeniul investitiilor nucleare;
    e) functia de control, prin care asigura monitorizarea si controlul aplicarii si respectarii reglementarilor in domeniul nuclear, al functionarii institutiilor si organismelor care desfasoara activitati nucleare si al armonizarii legislatiei nationale cu reglementarile internationale in domeniu.
    (2) In exercitarea functiilor sale AN colaboreaza cu organele de specialitate ale administratiei publice centrale si locale, cu celelalte institutii publice si cu agentii economici care au responsabilitati si activeaza in domeniul nuclear, precum si cu asociatiile profesionale din domeniu.
    (3) AN prezinta trimestrial primului-ministru un raport privind activitatea sa, precum si analize de stadiu din domeniul nuclear.
    (4) AN prezinta primului-ministru, ori de cate ori este necesar, rapoarte, sinteze sau informari privind situatiile deosebite aparute in cadrul institutiilor si organismelor care desfasoara activitati nucleare de interes national, precum si problematica specifica domeniului nuclear, inclusiv evolutii internationale in domeniu.
    Art. 4
    (1) In indeplinirea functiilor sale AN exercita urmatoarele atributii principale:

    A. In procesul de elaborare si monitorizare a implementarii politicii in domeniul nuclear si a PNN:
    a) elaborarea Strategiei nucleare, a Planului de actiune si a PNN, precum si corelarea componentei de energetica nucleara cu Strategia nationala de dezvoltare energetica a Romaniei;
    b) elaborarea si implementarea planurilor nucleare anuale, denumite in continuare PNA, in vederea monitorizarii aplicarii Strategiei nucleare, a Planului de actiune si a PNN pe componentele organizatorice, tehnice si financiare;
    c) aprobarea programelor sectoriale nucleare pe termen scurt, mediu si lung;
    d) aprobarea strategiilor privind pregatirea personalului de specialitate din domeniul nuclear, inclusiv a personalului de interventie in caz de accident nuclear si/sau urgenta radiologica;
    e) avizarea documentatiilor privind amplasarea si urmarirea realizarii investitiilor, inclusiv a celor privind constructia reactoarelor nucleare de putere si de cercetare si a depozitelor definitive de deseuri radioactive si de combustibil nuclear uzat, precum si a celor privind dezafectarea reactoarelor nucleare de putere si de cercetare;
    f) emiterea de avize de specialitate privind capitolele de cheltuieli din bugetele autoritatilor din domeniu si titularilor de autorizatii nucleare, aferente tratarii, inclusiv depozitarii finale a deseurilor radioactive si a combustibilului nuclear uzat, in vederea asigurarii protectiei la radiatii, pe termen lung, a populatiei, personalului de exploatare si a mediului;
    g) analizarea periodica, impreuna cu ordonatorul principal de credite, a capitolelor de cheltuieli in vederea incadrarii in termenul aprobat de punere in functiune, pentru investitii aferente domeniului nuclear, in special pentru unitatile 2, 3 si 4 de la Centrala Nuclearoelectrica Cernavoda, denumita in continuare CNE Cernavoda, productiei de combustibil nuclear si apa grea, depozitelor intermediare si finale pentru deseuri radioactive, precum si pentru dezafectarea reactoarelor nucleare;
    h) analizarea performantelor sistemelor de protectie fizica a instalatiilor nucleare si radiologice, in vederea modernizarii continue;
    i) analizarea informarilor periodice prezentate de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare, denumita in continuare CNCAN, privind securitatea instalatiilor nucleare si radiologice si suportul tehnic national aferent, precum si a celor privind garantiile nucleare, in scopul coordonarii activitatilor din domeniul nuclear;
    j) monitorizarea functionarii in conditii de securitate a instalatiilor nucleare si radiologice;
    k) monitorizarea sistemelor de marcare a surselor radioactive in conformitate cu cerintele specifice internationale;
    l) analizarea periodica, impreuna cu ordonatorul principal de credite, a productiei de apa grea, combustibil nuclear si energie electrica de origine nucleara;
    m) promovarea si monitorizarea participarii capacitatilor de productie si servicii la realizarea PNN.

    B. In procesul de elaborare si de monitorizare a implementarii politicii de cercetare-dezvoltare si inovare in domeniul nuclear:
    a) promovarea programelor guvernamentale de cercetare-dezvoltare si inovare in domeniul utilizarii energiei nucleare in scopuri pasnice;
    b) monitorizarea implementarii activitatilor de utilizare a tehnicilor si tehnologiilor nucleare in economie si in viata sociala, in scopul dezvoltarii durabile a societatii;
    c) promovarea participarii unitatilor de cercetare-dezvoltare si a agentilor economici la activitatile desfasurate in cadrul PNN si a parteneriatului international;
    d) solicitarea finantarii si elaborarii de studii si proiecte nucleare in cadrul Planului national de cercetare-dezvoltare si inovare, a programelor sectoriale si a programelor-nucleu.

    C. In procesul de promovare si monitorizare a activitatilor privind exploatarea eficienta si in conditii de siguranta a Unitatii 1 CNE Cernavoda, precum si a altor instalatii in functiune, impreuna cu ordonatorul principal de credite:
    a) monitorizarea functionarii in conditii de siguranta a activitatilor de intretinere si exploatare a Unitatii 1 CNE Cernavoda, precum si a altor instalatii in functiune;
    b) initierea si urmarirea implementarii, impreuna cu institutiile implicate, a unor programe specifice managementului duratei de viata si securitatii nucleare;
    c) solicitarea de date si studii de specialitate institutelor si agentilor economici care desfasoara activitati in domeniul nuclear.

    D. In procesul de promovare si monitorizare a activitatilor de finalizare a lucrarilor la Unitatea 2 CNE Cernavoda, precum si a celor de reluare si finalizare a lucrarilor la unitatile 3 si 4 CNE Cernavoda, precum si a altor investitii din domeniul nuclear, impreuna cu ordonatorul principal de credite:
    a) urmarirea realizarii in conditii de calitate a lucrarilor de constructii-montaj si de punere in functiune a Unitatii 2 CNE Cernavoda, precum si a altor investitii din domeniul nuclear;
    b) sustinerea industriei romanesti prin asigurare de productie si servicii de calitate la lucrarile de investitii de la CNE Cernavoda;
    c) initierea si urmarirea implementarii, impreuna cu institutiile implicate, a unor programe specifice privind materialele si serviciile nucleare speciale cum sunt: combustibilul nuclear, apa grea, asistenta tehnica si altele asemenea;
    d) sustinerea si urmarirea promovarii pe plan international a ofertei privind executia lucrarilor la unitatile 3 si 4 CNE Cernavoda, inclusiv prin sistem BOT sau similar;
    e) solicitarea de date si studii de specialitate institutelor si agentilor economici care desfasoara activitati in domeniul nuclear.

    E. In procesul de armonizare a legislatiei nationale in domeniul nuclear cu cerintele Uniunii Europene si internationale:
    a) promovarea, analizarea si avizarea, dupa caz, a actelor normative care reglementeaza domeniul nuclear si propunerea de masuri corective in cazul sesizarii unor deficiente de ordin legislativ in domeniu;
    b) participarea la elaborarea de acte normative in domeniul nuclear si monitorizarea armonizarii legislatiei nationale cu legislatia, standardele si recomandarile internationale din domeniul nuclear.

    F. In procesul de consolidare a parteneriatului international:
    a) monitorizarea punerii in aplicare a acordurilor si tratatelor internationale din domeniul nuclear;
    b) reprezentarea Romaniei in relatiile cu Comisia Europeana pe proiecte specifice domeniului de activitate AN, cu Agentia Internationala pentru Energie Atomica de la Viena, denumita in continuare AIEA, si cu alte organizatii similare internationale, regionale sau nationale, in vederea promovarii parteneriatului international; in acest scop negociaza si semneaza acorduri de cooperare si contracte-cadru de tara, precum si contracte de asistenta tehnica, de expertiza, de informare si/sau de specializare a personalului din domeniul nuclear;
    c) reprezentarea ca punct national de contact al Romaniei pentru programul de cooperare tehnica cu AIEA; in acest scop elaboreaza Programul-cadru de tara si urmareste implementarea acestuia;
    d) initierea de acorduri de cooperare cu organisme similare in domeniul nuclear;
    e) avizarea acordurilor, programelor si proiectelor internationale din domeniul nuclear, la care Romania este parte;
    f) avizarea participarii Romaniei la programele sau proiectele internationale in domeniul nuclear;
    g) initierea si monitorizarea programelor de cooperare interne si internationale in domeniul nuclear, colaborand cu organizatii si institutii din tara si din strainatate, conform competentelor ce ii revin potrivit legii;
    h) avizarea componentei delegatiei Romaniei la Conferinta generala anuala a AIEA - Viena.

    G. In procesul de informare si educare a publicului privind utilizarea energiei nucleare in scopuri pasnice, inclusiv prin organizarea de manifestari stiintifice:
    a) solicitarea unitatilor nucleare autorizate a derularii unor programe de educare a publicului privind utilizarea energiei in scopuri pasnice;
    b) organizarea, impreuna cu unitati nucleare si agenti economici producatori de echipamente si prestatori de servicii din domeniul nuclear, de manifestari stiintifice nationale si internationale privind utilizarea energiei nucleare in scopuri pasnice.
    (2) AN asigura corelarea activitatilor cuprinse in PNA, propuse de organele administratiei publice centrale cu responsabilitati in domeniul nuclear, in vederea realizarii in bune conditii a acestora.
    (3) AN indeplineste orice alte atributii stabilite prin acte normative pentru domeniul sau de activitate.
    Art. 5
    (1) AN este condusa de un consiliu de administratie format din presedinte si 8 membri.
    (2) Membrii Consiliului de administratie al AN sunt reprezentanti ai urmatoarelor autoritati publice:
    a) Ministerul Afacerilor Externe;
    b) Ministerul Apararii Nationale;
    c) Ministerul Administratiei si Internelor;
    d) Ministerul Economiei si Comertului;
    e) Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului;
    f) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului;
    g) Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare;
    h) Serviciul Roman de Informatii.
    (3) Membrii consiliului de administratie sunt numiti si revocati prin decizie a primului-ministru, la propunerea presedintelui AN.
    (4) Consiliul de administratie functioneaza potrivit regulamentului propriu de organizare si functionare, aprobat in cadrul primei sedinte, si are urmatoarele atributii principale:
    a) avizeaza bugetul de venituri si cheltuieli al AN;
    b) avizeaza PNN si PNA;
    c) avizeaza proiectele nationale de cooperare tehnica cu AIEA.
    Art. 6
    (1) AN este condusa de un presedinte cu rang de ministru, in subordinea directa a primului-ministru.
    (2) Presedintele consiliului de administratie este presedintele AN.
    (3) Presedintele AN este numit si revocat prin decizie a primului-ministru.
    (4) Presedintele AN poate avea in coordonare, pe baza deciziei primului-ministru, institutii publice de interes national sau agentii cu atributii in domeniul nuclear.
    (5) Presedintele AN este asimilat din punct de vedere al salarizarii si al celorlalte drepturi cu functia de ministru.
    (6) Presedintele AN este ordonator de credite.
    (7) Presedintele AN fundamenteaza si propune necesarul de cheltuieli curente si de capital pentru sustinerea activitatilor AN si il transmite Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului.
    (8) Presedintele AN participa, in calitate de invitat, la sedintele Guvernului in care se dezbat probleme din domeniul nuclear.
    (9) In cazul in care presedintele AN, din diferite motive, nu isi poate exercita atributiile, secretarul general exercita atributiile acestuia.
    Art. 7
    (1) Presedintele AN are urmatoarele atributii:
    a) reprezinta AN in raporturile cu primul-ministru, cu Guvernul, cu organele de specialitate ale administratiei publice centrale si locale, cu alte autoritati publice, institutii si organizatii, cu persoane juridice si fizice, romane si straine, cu Comisia Europeana si AIEA, cu alte organizatii internationale, regionale sau nationale de profil;
    b) aproba strategiile, programele de activitate ale AN, precum si proiectele nationale de cooperare tehnica cu AIEA;
    c) asigura elaborarea Strategiei nucleare, a Planului de actiune si a PNN;
    d) coordoneaza, la nivel national, activitatile privind fundamentarea si dezvoltarea performantelor sistemelor de protectie fizica a instalatiilor nucleare de interes national, in conformitate cu legislatia interna si internationala;
    e) coordoneaza la nivel national activitatile privind prevenirea, combaterea si eliminarea traficului ilicit cu materiale radioactive si materiale nucleare;
    f) informeaza periodic primul-ministru asupra stadiului implementarii Strategiei nucleare, a Planului de actiune si a PNN;
    g) asigura informarea publicului prin publicatii oficiale, comunicate de presa si alte forme specifice de informare;
    h) numeste si elibereaza din functie personalul AN;
    i) acorda delegarile de competenta si imputernicirile de reprezentare personalului AN;
    j) aproba deplasarile in strainatate ale personalului AN;
    k) coordoneaza activitatea directiilor si a celorlalte compartimente aflate in subordinea sa directa;
    l) aproba statul de functii al AN in limita numarului de posturi aprobate;
    m) asigura elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli al AN, care se supune aprobarii conform legii.
    (2) Presedintele AN indeplineste orice alte atributii stabilite prin acte normative sau care sunt solicitate de primul-ministru.
    (3) In exercitarea atributiilor sale presedintele AN emite ordine si instructiuni.
    (4) Ordinele si instructiunile cu caracter normativ emise de presedintele AN se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, in conditiile legii.
    Art. 8
    (1) Pe langa AN functioneaza un colegiu consultativ, condus de presedintele AN.
    (2) Componenta si regulamentul de organizare si functionare ale Colegiului consultativ se stabilesc prin ordin al presedintelui AN.
    (3) Membrii Colegiului consultativ pot fi conducatori ai agentilor economici producatori de energie, de echipamente si prestatori de servicii, ai institutelor din domeniul nuclear, precum si reprezentanti ai organelor administratiei publice centrale.
    (4) Organizarea si functionarea Colegiului consultativ se stabilesc prin regulamentul propriu de organizare si functionare, aprobat prin ordin al presedintelui AN.
    Art. 9
    (1) Secretarul general al AN este functionar public, numit in conditiile legii. Acesta asigura stabilitatea functionarii AN, continuitatea conducerii si realizarea legaturilor functionale intre compartimentele AN.
    (2) Principalele atributii ale secretarului general sunt urmatoarele:
    a) coordoneaza activitatile de elaborare a Strategiei nucleare, a Planului de actiune si a PNN;
    b) coordoneaza activitatea de elaborare a strategiilor si a programelor de lucru ale AN;
    c) monitorizeaza si controleaza elaborarea rapoartelor periodice, analizelor de stadiu, sintezelor sau a informarilor privind activitatile nucleare, inclusiv evolutii internationale in domeniu;
    d) coordoneaza buna functionare a compartimentelor si activitatilor cu caracter functional din cadrul AN si asigura legatura operativa dintre presedintele AN si conducatorii compartimentelor.
    (3) Secretarul general al AN poate indeplini si alte insarcinari incredintate de presedintele AN.
    Art. 10
    (1) In cadrul AN, prin ordin al presedintelui, se pot organiza servicii, birouri si colective temporare de lucru.
    (2) Presedintele AN aproba regulamentul intern al AN.
    Art. 11
    Personalul AN este format din functionari publici si personal contractual.
    Art. 12
    (1) Structura organizatorica a AN este prevazuta in anexa nr. 2 la hotarare.
    (2) AN are un numar maxim de posturi de 29, exclusiv presedintele si posturile aferente cabinetului demnitarului, cu incadrarea in prevederile bugetare.
    (3) AN preia personalul Agentiei Nationale pentru Energie Atomica, care se desfiinteaza din cadrul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, si se subroga in drepturile si obligatiile acestui minister, ce decurg din raporturile de serviciu si de munca existente la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (4) Functionarii publici vor fi preluati prin transfer in interesul serviciului in conditiile legii.
    (5) Incadrarea personalului contractual preluat potrivit alin. (3) se face in termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei hotarari, in conditiile legii, potrivit structurii organizatorice a AN, pe baza de examen sau de concurs, dupa caz.
    Art. 13
    (1) In scopul indeplinirii atributiilor sale personalul AN are dreptul sa solicite informatii de la celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale si locale, de la alte institutii si autoritati publice, de la societatile comerciale care desfasoara activitati in domeniul nuclear.
    (2) In exercitarea atributiilor de serviciu, din punct de vedere al securitatii nucleare, personalul AN are acces in orice instalatie, laborator, incinta apartinand agentilor economici care desfasoara activitati in domeniul nuclear si la orice fel de documente, informatii si date referitoare la aspectele care fac obiectul activitatii acesteia.
    (3) Informatiile solicitate in scris de AN se pun la dispozitia acesteia cu promptitudine si in mod gratuit de catre persoanele juridice care detin aceste informatii.
    (4) Personalul AN este obligat sa pastreze confidentialitatea, conform prevederilor legale, asupra informatiilor obtinute in temeiul prezentei hotarari.
    Art. 14
    (1) Patrimoniul initial al AN se constituie prin preluarea patrimoniului Agentiei Nationale pentru Energie Atomica.
    (2) Mijloacele fixe si obiectele de inventar aflate in fisele de evidenta ale Agentiei Nationale pentru Energie Atomica din cadrul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului se preiau de catre AN, inclusiv mijloacele fixe si obiectele de inventar aflate in fisele de evidenta ale personalului transferat, pe baza de protocol de predare-primire incheiat in termen de 15 zile de la intrarea in vigoare a prezentei hotarari.
    (3) AN are in dotare trei autoturisme cu un consum normat, lunar, de 400 litri/autoturism.
    (4) Pana la stabilirea unui alt sediu, AN va utiliza in mod gratuit spatiile aflate in sediul din municipiul Bucuresti, str. D.I. Mendeleev nr. 21 - 25, sectorul 1, pe care le va prelua pe baza de protocol incheiat cu Regia Autonoma "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat", in termen de 15 zile de la intrarea in vigoare a prezentului regulament.
    Art. 15
    (1) Cheltuielile curente si de capital ale AN se finanteaza de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, si cuprind categoriile de cheltuieli necesare finantarii activitatilor privind functionarea AN pentru indeplinirea atributiilor ce ii revin.
    (2) Bugetul de venituri si cheltuieli AN se aproba in conditiile legii.
    Art. 16
    (1) AN este punct national de contact pentru programul de cooperare tehnica a Romaniei cu AIEA.
    (2) Ministerele, regiile autonome, societatile comerciale si alti beneficiari ai asistentei tehnice acordate de AIEA trebuie sa raporteze si sa transmita la AN copii de pe documentele de plata catre AIEA privind plata contributiei de 8% din valoarea asistentei tehnice primite de la AIEA.

    ANEXA 2

    Numarul total de posturi = 29, exclusiv presedintele
    si posturile aferente cabinetului demnitarului

                  STRUCTURA ORGANIZATORICA A AGENTIEI NUCLEARE

                          ____________________________
 _____________________   | CONSILIUL DE ADMINISTRATIE |   _____________________
|    COLEGIUL         |__|____________________________|__|    CABINETUL        |
|    CONSULTATIV      |  |         PRESEDINTE         |  |    DEMNITARULUI     |
|_____________________|  |____________________________|  |_____________________|
                                      |
 _____________________                |                   _____________________
| SERVICIU            |               |                  | COMPARTIMENT        |
| RESURSE UMANE,      |_______________|__________________| RELATII CU PUBLICUL |
| FINANCIAR, JURIDIC  |               |                  | SI MASS-MEDIA       |
|_____________________|               |                  |_____________________|
                          ____________|_______________
                         |    SECRETAR GENERAL        |
                         |____________________________|
                                      |
          ____________________________|_____________________________
         |                   |                  |                   |
   ______|_______     _______|______     _______|______     ________|________
  | DIRECTIA     |   |              |   |              |   | COMPARTIMENT    |
  | AVIZARE      |   | COMPARTIMENT |   | COMPARTIMENT |   | COOPERARI       |
  | DOCUMENTATII |   | TEHNOLOGIE   |   | CONTROL      |   | INTERNATIONALE, |
  | SI URMARIRE  |   | NUCLEARA     |   | FUNCTIONARE  |   | AIEA SI         |
  | INVESTITII   |   |              |   | INSTALATII   |   | COMISIA         |
  | NUCLEARE     |   |              |   | NUCLEARE     |   | EUROPEANA       |
  |______________|   |______________|   |______________|   |_________________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1425/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1425 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu