Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1008 din 6 octombrie 2010

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului sau examenului pentru ocuparea posturilor vacante ori temporar vacante si stabilirea criteriilor de evaluare a performantelor profesionale individuale la promovarea si avansarea prin examen a personalului contractual din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, precum si din institutiile publice din subordinea acestuia

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 733 din 3 noiembrie 2010



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 8 alin. (6) din anexa nr. I la Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare, şi al art. 30 alin. (4) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului sau examenului pentru ocuparea posturilor vacante ori temporar vacante şi stabilirea criteriilor de evaluare a performanţelor profesionale individuale la promovarea şi avansarea prin examen a personalului contractual din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din instituţiile publice din subordinea acestuia, denumite în continuare instituţii publice, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - (1) Incadrarea personalului contractual se face prin concurs sau examen organizat în limita posturilor vacante prevăzute în statul de funcţii.

(2) In cazul în care la concursul organizat în vederea ocupării unui post vacant nu s-au prezentat mai mulţi candidaţi, încadrarea în muncă se face prin examen.

Art. 3. - Condiţiile de desfăşurare, tematica, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul instituţiei publice organizatoare, pe pagina de internet şi, după caz, se publică în presa naţională sau locală, cu cel puţin 15 zile înainte de data desfăşurării concursului.

Art. 4. - (1) La concursurile organizate pentru ocuparea posturilor vacante şi temporar vacante pot participa persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege.

(2) Criteriile specifice de selecţie a candidaţilor în raport cu cerinţele postului vacant sau temporar vacant din instituţiile publice se stabilesc prin ordin al ministrului transporturilor şi infrastructurii.

(3) Criteriile privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii aflate în subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii se aplică şi personalului din unităţile sanitare din subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.

Art. 5. - (1) Concursul constă într-o probă scrisă şi o probă orală sau un interviu.

(2) Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări sau rezolvarea unui test-grilă, după caz, în prezenţa comisiei de concurs.

(3) Pentru funcţiile din activitatea de întreţinere-reparaţii, de deservire, pază şi curăţenie, precum şi pentru alte categorii de personal stabilite de conducătorul instituţiei publice, proba scrisă poate fi înlocuită cu o probă practică.

(4) Fiecare probă a concursului va fi notată cu note de la 1 la 10 de către fiecare membru al comisiei de concurs.

(5) Pentru a fi declaraţi admişi, candidaţii trebuie să obţină la fiecare probă cel puţin nota 7. Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea probei orale.

(6) Stabilirea candidaţilor care urmează să ocupe posturile vacante scoase la concurs se va face în ordinea mediei generale, determinată pe baza mediei aritmetice a notelor obţinute de către candidaţi la fiecare probă.

(7) Probele se susţin în limba română.

Art. 6. - (1) Candidaţii declaraţi admişi sunt încadraţi, în condiţiile legii, pe baza rezultatelor finale obţinute, pe posturile pentru care au candidat.

(2) In vederea angajării, candidatul declarat admis trebuie să se prezinte, în termen de 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului prevăzut pentru contestaţii, la instituţia publică în al cărei stat de funcţii este prevăzut postul vacant, în scopul stabilirii datei de întocmire a actului administrativ de angajare.

(3) Emiterea actului administrativ de angajare se face în termen de cel mult 15 zile lucrătoare de la data la care candidatul a fost declarat admis.

(4) Neprezentarea candidatului în termenul prevăzut la alin. (2) în vederea angajării atrage decăderea din dreptul de a ocupa postul pentru care a candidat. In această situaţie, instituţia publică notifică următorului candidat declarat admis din lista cuprinzând rezultatele finale ale concursului posibilitatea de a se angaja pe postul respectiv sau, după caz, declară postul vacant, urmând să se organizeze un nou concurs în condiţiile legii.

(5) Prin excepţie de la prevederile alin. (3), actul administrativ de angajare poate fi emis cu acordul conducătorului instituţiei publice, la solicitarea scrisă şi motivată a candidatului declarat admis, în cel mult 30 de zile calendaristice de la data declarării acestuia ca admis.

Art. 7. -In vederea organizării şi desfăşurării concursului sau examenului pentru ocuparea posturilor vacante se constituie comisii de concurs ori examen, respectiv comisii de soluţionare a contestaţiilor, prin act administrativ al conducătorului instituţiei publice organizatoare, în condiţiile prezentei hotărâri, cu cel puţin 15 zile înainte de data susţinerii concursului.

Art. 8. - (1) Comisia de concurs este formată din 3 sau 5 membri, după cum urmează:

a) şeful structurii în care urmează să se facă angajarea sau, după caz, un specialist care trebuie să aibă experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul în care urmează să se ocupe postul vacant;

b) 2-3 specialişti din cadrul instituţiei publice sau instituţiei publice ierarhic superioare, dintre care cel puţin unul să aibă experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul în care urmează să se ocupe postul vacant;

c) un specialist din învăţământul superior de specialitate, în cazul unităţilor sanitare, conform prevederilor legale.

(2) In situaţia în care în cadrul instituţiei publice nu există specialişti în profilul postului scos la concurs, în comisia de concurs pot fi cooptaţi specialişti din afara unităţii.

(3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor este formată din 3 membri, dintre care cel puţin un membru să aibă experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul în care urmează să se ocupe postul vacant.

Art. 9. - (1) Calitatea de membru în comisia de concurs este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(2) Preşedintele comisiei de concurs, respectiv al comisiei de soluţionare a contestaţiilor se desemnează din rândul membrilor, prin actul administrativ de constituire a comisiilor.

(3) Nu pot fi membri în comisia de concurs sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoanele care:

a) au calitatea de soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi;

b) au relaţii cu caracter patrimonial sau interese patrimoniale cu oricare dintre candidaţi.

(4) Situaţia de incompatibilitate poate fi sesizată de persoana în cauză, de oricare dintre candidaţi, de conducătorul instituţiei publice organizatoare a concursului sau de orice altă persoană interesată. In acest caz, persoana care are competenţa de numire a membrilor în comisia de concurs, potrivit prevederilor prezentei hotărâri, va constata situaţia de incompatibilitate şi va lua măsuri de înlocuire, în termen de două zile de la data sesizării, a membrului respectiv cu o altă persoană care să îndeplinească condiţiile cerute.

(5) Fiecare comisie de concurs şi, respectiv, fiecare comisie de soluţionare a contestaţiilor are un secretariat a cărui componenţă se stabileşte prin actul administrativ de constituire a comisiilor. Această activitate se realizează de către o persoană desemnată din cadrul compartimentelor de resurse umane sau de către o persoană cu atribuţii în acest domeniu prevăzute în fişa postului.

Art. 10. - Criteriile şi modul de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual se stabilesc prin ordin al ministrului transporturilor şi infrastructurii.

Art. 11. - Prevederile prezentei hotărâri se aplică instituţiilor publice din subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii în condiţiile prevăzute de art. 12 din anexa nr. II la Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Ministrul transporturilor şi infrastructurii,

Anca Daniela Boagiu

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Ioan Nelu Botiş

ANEXĂ

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului sau examenului pentru ocuparea posturilor vacante ori temporar vacante şi stabilirea criteriilor de evaluare a performanţelor profesionale individuale la promovarea şi avansarea prin examen a personalului contractual din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din instituţiile publice din subordinea acestuia

CAPITOLUL I

Activităţi premergătoare desfăşurării concursului sau examenului

Art. 1. - (1) In scopul organizării şi desfăşurării concursului sau examenului, compartimentele din cadrul instituţiei publice în a căror structură se găsesc posturile vacante ori temporar vacante au obligaţia să solicite avizul consultativ al compartimentului resurse umane şi aprobarea conducătorului instituţiei publice cu cel puţin 20 de zile înainte de data susţinerii concursului sau examenului.

(2) Solicitarea trebuie să cuprindă următoarele:

a) posturile vacante sau temporar vacante pentru ocuparea cărora se organizează concursul ori examenul, condiţiile de participare, alte condiţii specifice prevăzute în fişa postului aferentă postului vacant sau temporar vacant;

b) bibliografia şi tematica stabilite de către conducătorul compartimentului;

c) fişa postului vacant sau temporar vacant.

(3) Pentru posturile vacante de asistent medical pot participa persoane care îndeplinesc condiţiile de grad/treaptă profesional/profesională şi de specialitate la nivelul studiilor postului scos la concurs sau examen ori superioare acestuia.

Art. 2. - Pe baza avizului compartimentului resurse umane şi cu aprobarea conducătorului instituţiei publice, înainte cu cel puţin 15 zile de data susţinerii concursului sau examenului, instituţia publică organizatoare are obligaţia să afişeze la sediul instituţiei publice şi să publice, dacă este cazul, printr-un anunţ în presa naţională sau locală ori pe pagina de internet a instituţiei publice organizatoare condiţiile de desfăşurare a concursului sau examenului, condiţiile de participare, bibliografia, tematica şi actele solicitate candidaţilor pentru dosarul de înscriere.

CAPITOLUL II

Atribuţiile comisiei de concurs sau examen, ale comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretariatului

Art. 3. - Comisiile de concurs sau examen au următoarele atribuţii principale:

a) selectează dosarele de concurs ale candidaţilor;

b) stabilesc subiectele pentru proba scrisă;

c) stabilesc planul interviului şi realizează interviul;

d) stabilesc planul probei practice pentru posturile la care este necesară susţinerea probei practice şi asigură condiţiile necesare realizării ei;

e) notează fiecare probă a concursului pentru fiecare candidat;

f) transmit secretariatului comisiei rezultatele concursului sau examenului pentru a fi comunicate candidaţilor.

Art. 4. - Comisiile de soluţionare a contestaţiilor au următoarele atribuţii principale:

a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea fiecărei probe a concursului;

b) transmit secretariatului comisiei rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.

Art. 5. - Secretariatul comisiei de concurs sau examen are următoarele atribuţii principale:

a) preia dosarele de concurs depuse de candidaţi;

b) urmăreşte respectarea procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului sau examenului;

c) întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisia de concurs sau examen întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia;

d) asigură transmiterea rezultatelor concursului sau examenului pentru a fi comunicate candidaţilor;

e) îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului sau examenului.

Art. 6. - Secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor îndeplineşte în mod corespunzător atribuţia prevăzută la art. 4 lit. b).

CAPITOLUL III

Procedura de desfăşurare a concursului sau examenului

Art. 7. - Pentru a participa la concursurile sau examenele organizate pentru ocuparea posturilor vacante ori temporar vacante, candidatul trebuie să întrunească următoarele condiţii:

a) îndeplineşte condiţiile prevăzute de lege în vederea exercitării profesiei în România;

b) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

c) are capacitate deplină de exerciţiu;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată de medicul de familie sau de medicul de specialitate medicina muncii;

e) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru postul vacant sau temporar vacant;

f) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea postului vacant sau temporar vacant;

g) nu a fost condamnat pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu ori în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care l-ar face incompatibil cu exercitarea funcţiei vacante ori temporar vacante pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Art. 8. - (1) In vederea participării la concurs sau examen, în termen de 10 zile de la data publicării anunţului, candidaţii depun la secretariatul comisiei de concurs ori examen dosarul de concurs sau examen, care va conţine în mod obligatoriu:

a) copia actului de identitate;

b) cerere de înscriere;

c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

d) copia carnetului de muncă sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;

e) cazierul judiciar;

f) adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;

g) copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;

h) alte înscrisuri din care să rezulte îndeplinirea condiţiilor specifice de participare la concurs.

(2) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs ori examen, sau în copii legalizate.

(3) In cazul în care, din motive obiective, nu se pot respecta data şi ora desfăşurării concursului sau examenului, instituţia publică are obligaţia de a anunţa prin aceleaşi mijloace de informare prevăzute la art. 2 modificările intervenite în desfăşurarea concursului sau examenului.

Art. 9. - (1) In termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului prevăzut la art. 8 alin. (1), comisia de concurs sau examen are obligaţia de a selecta dosarele de concurs ori examen pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare.

(2) Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează, cu menţiunea „admis" sau „respins", la sediul instituţiei publice organizatoare a concursului sau examenului, în termenul prevăzut la alin. (1).

Art. 10. - (1) In termen de 24 de ore de la afişarea rezultatului selectării dosarelor de înscriere, candidaţii respinşi au dreptul să depună contestaţie.

(2) Rezultatul contestaţiei se comunică candidaţilor în termen de 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a contestaţiilor.

Art. 11. - (1) Subiectele sau testul-grilă pentru proba scrisă se stabilesc pe baza bibliografiei şi tematicii de concurs sau examen, în concordanţă cu nivelul şi specificul postului pentru care se organizează concursul sau examenul.

(2) Comisia de concurs sau examen va stabili subiectele sau testul-grilă pentru proba scrisă în ziua concursului ori a examenului.

(3) Seturile de subiecte sau testele-grilă se semnează de către toţi membrii comisiei de concurs sau examen şi se închid în plicuri sigilate purtând ştampila instituţiei publice organizatoare a concursului ori a examenului.

Art. 12. - (1) Cu 30 de minute înainte de începerea probei scrise se va face apelul nominal al candidaţilor, în vederea îndeplinirii formalităţilor prealabile, respectiv verificarea identităţii acestora. Verificarea identităţii candidaţilor se face numai pe baza buletinului de identitate sau a cărţii de identitate.

(2) După verificarea identităţii candidaţilor, ieşirea din sală a acestora, în intervalul de desfăşurare a probei scrise, atrage eliminarea din concurs sau examen, cu excepţia situaţiilor de urgenţă în care aceştia pot fi însoţiţi de unul dintre membrii comisiei de concurs sau examen ori de persoanele care asigură supravegherea.

(3) Durata probei scrise se stabileşte de comisia de concurs sau examen în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, dar nu poate depăşi 3 ore.

(4) La ora stabilită pentru începerea probei scrise, comisia de concurs sau examen prezintă candidaţilor seturile de subiecte ori testele-grilă şi invită un candidat să extragă un plic cu subiectele de concurs sau examen.

(5) După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaţilor care întârzie sau al oricărei persoane, în afara membrilor comisiei de concurs sau examen, precum şi a persoanelor care asigură secretariatul comisiei, respectiv supravegherea desfăşurării probei.

(6) Se interzice candidaţilor să deţină asupra lor pe timpul desfăşurării probelor scrise orice fel de lucrări care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, precum şi orice mijloc electronic de comunicare. Nerespectarea acestor dispoziţii duce la eliminarea din sală a candidatului, indiferent dacă materialele interzise au fost folosite sau nu. Comisia de concurs sau examen, constatând încălcarea acestor dispoziţii, va elimina candidatul din sală, va face menţiunea „fraudă" pe lucrare şi va consemna cele întâmplate în procesul-verbal.

(7) Lucrările vor fi redactate, sub sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de instituţia publică organizatoare a concursului sau examenului, purtând ştampila acesteia pe fiecare filă. Prima filă, după înscrierea numelui şi a prenumelui în colţul din dreapta sus, va fi lipită astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate şi se va aplica ştampila instituţiei publice organizatoare a concursului sau examenului.

(8) Candidatul are obligaţia de a preda comisiei de concurs sau examen lucrarea scrisă, respectiv testul-grilă, la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit în acest sens.

Art. 13. - Comisia de concurs sau examen notează proba scrisă cu note de la 1 la 10, care se afişează la finalizarea acestei probe, la locul desfăşurării concursului sau examenului.

Art. 14. - (1) Interviul se susţine, de regulă, nu mai târziu de două zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

(2) Comisia de concurs sau examen stabileşte planul de interviu în care vor fi testate cunoştinţele teoretice sau practice, abilităţile şi aptitudinile candidatului pe baza următoarelor criterii de evaluare a performanţelor profesionale individuale, în raport cu cerinţele postului:

a) pregătirea profesională;

b) pregătirea teoretică pe baza bibliografiei stabilite;

c) aptitudini de comunicare/reprezentare;

d) abilităţi impuse de exercitarea funcţiei;

e) motivaţia candidatului;

f) capacitatea de decizie şi organizare pentru funcţiile de conducere.

(3) Fiecare membru al comisiei de concurs sau examen poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, sex, stare materială, origine socială şi situaţie familială.

Art. 15. - La finalizarea fiecărei probe a concursului sau examenului se întocmeşte câte un proces-verbal. La finalizarea concursului sau examenului se întocmeşte un proces-verbal care să conţină modul de desfăşurare a concursului sau examenului şi rezultatele obţinute de candidaţi, semnat de membrii comisiei de concurs sau examinare.

CAPITOLUL IV

Notarea probelor şi comunicarea rezultatelor

Art. 16. - (1) Notarea probei scrise şi a interviului se face în termen de 24 de ore de la data susţinerii probelor.

(2) Rezultatul final pentru fiecare probă se întocmeşte pe baza mediei aritmetice a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs sau examen.

Art. 17. - (1) Lucrările scrise se corectează sigilate.

(2) Lucrările scrise care prezintă însemnări în scopul identificării candidaţilor se anulează şi nu vor mai fi notate. Pe lucrare se va face menţiunea „anulat" şi se va consemna în procesul-verbal.

(3) Lucrările scrise se desigilează după ce toate lucrările au fost notate de către fiecare membru al comisiei de concurs sau examen.

Art. 18. - Sunt declaraţi admişi candidaţii care au promovat cele două probe şi care au obţinut cel puţin nota 7 la fiecare probă. Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea interviului.

Art. 19. - (1) Punctajele obţinute, cu menţiunea „admis" sau „respins", se comunică candidaţilor prin afişare la sediul instituţiei publice organizatoare a concursului sau examenului, în termenul prevăzut la art. 16 alin. (1).

(2) Stabilirea candidaţilor care urmează să ocupe posturile vacante scoase la concurs se va face în ordinea descrescătoare a mediei generale, determinată pe baza mediei notelor obţinute de către candidaţi la fiecare probă.

(3) La rezultate finale egale are prioritate candidatul care a obţinut nota cea mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, are prioritate cel care are specializări în domeniul postului pentru care a candidat.

(4) Comunicarea rezultatelor finale ale concursului sau examenului se face prin afişare la locul desfăşurării concursului sau examenului, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data susţinerii ultimei probe.

Art. 20. - Rezultatele finale ale concursului, în ordine descrescătoare, vor fi înscrise într-un centralizator nominal în care se va menţiona, pentru fiecare candidat, nota obţinută la fiecare dintre probele concursului, în vederea depunerii eventualelor contestaţii. Centralizatorul nominal se semnează pe fiecare pagină de fiecare dintre membrii comisiei de concurs.

CAPITOLUL V

Soluţionarea contestaţiilor

Art. 21. - După afişarea rezultatelor obţinute la concurs sau examen, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de 24 de ore de la data afişării rezultatelor pentru fiecare probă a concursului ori examenului, la sediul instituţiei publice organizatoare a concursului sau examenului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Art. 22. - (1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza modul în care a fost notată fiecare probă a concursului sau examenului.

(2) Contestaţia va fi respinsă în următoarele situaţii:

a) dacă în urma analizării contestaţiei se constată că notele au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă;

b) dacă nota acordată de comisia de soluţionare a contestaţiilor este mai mică decât nota acordată de comisia de concurs sau examen.

Art. 23. - Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face în termen de 24 ore de la data expirării termenului de depunere a contestaţiilor, prin afişare la sediul instituţiei publice organizatoare a concursului sau examenului.

Art. 24. - In cazul respingerii contestaţiei, candidatul se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.

CAPITOLUL VI

Promovarea sau avansarea prin examen a personalului şi criteriile de evaluare a performanţelor profesionale individuale la promovare

Art. 25. - (1) Promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale se face prin examen, care constă în susţinerea a două probe: proba scrisă şi interviul.

(2) Comisia de examen va evalua şi va nota următoarele criterii de evaluare:

a) abilităţile profesionale, pe baza unui probe scrise/test-grilă din domeniul de activitate al angajatului, care să ateste pregătirea profesională şi gradul de acumulare a experienţei profesionale;

b) asumarea responsabilităţii;

c) adaptarea la complexitatea muncii;

d) iniţiativa şi creativitatea.

(3) Comisia de examen va nota fiecare criteriu cu note de la 1 la 10. Nota finală este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei la fiecare dintre criteriile de evaluare. Poate promova angajatul care a obţinut cel puţin nota 7 la fiecare probă.

(4) Comisia de examen la promovare se constituie prin act administrativ al conducătorului instituţiei publice şi este formată din 3 membri, după cum urmează:

a) şeful structurii unde se află angajatul care urmează să fie promovat;

b) un specialist care trebuie să aibă experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniu;

c) reprezentantul compartimentului de resurse umane. Secretariatul comisiei de examen se asigură de către un reprezentant al compartimentului de resurse umane.

(5) Pentru soluţionarea contestaţiilor, prin act administrativ al conducătorului instituţiei publice, se constituie comisia de soluţionare a contestaţiilor la promovare, formată din 3 membri, din care cel puţin un membru trebuie să aibă experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul postului în care se face promovarea.

Art. 26. - Examenul de avansare în cazul persoanelor încadrate în funcţii de debutant se face în termen de 5 zile lucrătoare de la terminarea perioadei prevăzute de lege, pe baza următoarelor criterii:

a) experienţa profesională, pe baza unei lucrări scrise care să ateste capacitatea de îndeplinire a atribuţiilor specifice locului de muncă;

b) gradul de cunoaştere a activităţilor specifice locului de muncă/domeniului de activitate;

c) adaptarea la complexitatea muncii.

Art. 27. - Pentru funcţiile din activităţi administrative, de întreţinere-reparaţii, de deservire, pază şi curăţenie, precum şi pentru alte categorii de personal stabilite de conducătorul instituţiei publice, comisia de examen la promovare poate stabili criterii de evaluare specifice.

Art. 28. - (1) La finalizarea examenului de promovare, respectiv avansare în cazul personalului contractual debutant, se întocmeşte un proces-verbal care conţine rezultatele obţinute de candidaţi, semnat de membrii comisiei de promovare.

(2) Rezultatele examenului de promovare sau avansare se aduc la cunoştinţa angajaţilor prin afişare la sediul instituţiei, în termen de 24 de ore de la data susţinerii ultimei probe.

(3) Angajaţii nemulţumiţi de rezultatele examenului de promovare sau avansare pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor finale.

(4) Contestaţia se analizează şi se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor la examenul de promovare sau de avansare.

(5) Rezultatele contestaţiilor se aduc la cunoştinţa angajaţilor în termen de două zile de la data depunerii acestora.

Art. 29. -In cazul respingerii contestaţiei, angajatul se poate adresa instanţei competente, în condiţiile legii.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1008/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1008 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1008/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu