Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1237 din  5 august 2004

pentru aprobarea amendamentului convenit prin schimbul de scrisori semnate la Luxemburg la 5 noiembrie 2002, respectiv la Bucuresti la 5 decembrie 2002 si 13 ianuarie 2003, precum si a amendamentelor convenite prin schimbul de scrisori semnate la Luxemburg la 12 ianuarie 2004, respectiv la Bucuresti la 30 ianuarie 2004 si 10 februarie 2004, intre Guvernul Romaniei, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A., la Acordul de imprumut dintre Romania, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A. privind finantarea Proiectului de modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a, semnat la Bucuresti la 6 noiembrie 2000

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 748 din 17 august 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutie, republicata, al art. 5 din Legea nr. 438/2001 pentru ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A. privind finantarea Proiectului de modernizare a metroului Bucuresti, etapa a II-a, semnat la Bucuresti la 6 noiembrie 2000, si al art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba amendamentul convenit prin schimbul de scrisori semnate la Luxemburg la 5 noiembrie 2002, respectiv la Bucuresti la 5 decembrie 2002 si 13 ianuarie 2003, precum si a amendamentelor convenite prin schimbul de scrisori semnate la Luxemburg la 12 ianuarie 2004, respectiv la Bucuresti la 30 ianuarie 2004 si 10 februarie 2004, intre Guvernul Romaniei, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A., la Acordul de imprumut dintre Romania, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A. privind finantarea Proiectului de modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a, semnat la Bucuresti la 6 noiembrie 2000, ratificat prin Legea nr. 438/2001.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

                         p. Ministrul transporturilor,
                         constructiilor si turismului,
                         Traian Panait,
                         secretar de stat

                         p. Ministrul afacerilor externe,
                         Bogdan Lucian Aurescu,
                         secretar de stat

    Banca Europeana de Investitii

    Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti - "Metrorex" - S.A.
    Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1
    79917 Bucuresti
    Romania

    In atentia domnului Marius Lapadat, director general

    a fi succesiv remisa
    Ministerului Finantelor Publice
    Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5
    70060 Bucuresti
    Romania

    In atentia domnului Mihai Nicolae Tanasescu, ministrul finantelor publice

    Luxemburg, 5 noiembrie 2002.       JU/OPS/KM/GDS/cr         JU Nr. 1985

    Prin posta
    Subiect: Romania - Proiectul de modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a (FI Nr. 20.780)
    Contractul de finantare dintre Romania, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti - "Metrorex" - S.A., datat 6 noiembrie 2000 (denumit in continuare Contractul de finantare)

    Amendamentul nr. 1

    Stimati domni,
    Cu privire la cererea dumneavoastra datata 12 august 2002, prin prezenta acceptam amendarea sus-mentionatului Contract de finantare in ceea ce priveste modificarea definitiei componentei materialului rulant din Proiect. Termenii definiti in Contractul de finantare vor avea acelasi continut ca si pana acum.
    In consecinta, Contractul de finantare va fi amendat dupa cum urmeaza:
    Anexa A - Descrierea tehnica va fi inlocuita cu anexa la aceasta scrisoare.

    Bd. Konrad Adenauer nr. 100, L-2950 Luxembourg tel. (+352) 4379-1 fax (+352) 437704
    Tx (+) 3530 bnkeu lu Videoconferinta (+352) 439367 Internet www.bei.org alias www.eib.org

    Toti ceilalti termeni si conditii din Contractul de finantare vor ramane neschimbate.
    Va rugam sa aveti amabilitatea sa semnati acest amendament prin initializarea fiecarei pagini (inclusiv a anexei A) si prin contrasemnarea si datarea fiecarui exemplar original al acestei scrisori in locurile indicate mai jos. De asemenea, va rugam sa aveti amabilitatea sa faceti demersurile necesare, astfel incat Ministerul Finantelor Publice sa consimta asupra modificarilor prin initializarea si semnarea in punctele indicate, inserand data semnarii, si apoi sa ne transmiteti o copie prin fax, iar cele doua originale ale scrisorii sa fie trimise prin curier.

                              Cu stima,
                     Banca Europeana de Investitii
                    R. Saerbeck         G. D. Spota

    De acord,
    In numele "Metrorex" - S.A.
    Marius Ionel Lapadat, director general
    Bucuresti, 5 decembrie 2002.

    De acord,
    in numele Romaniei
    Mihai Nicolae Tanasescu, ministrul finantelor publice
    Bucuresti, 13 ianuarie 2003.

    ANEXA A

                               DESCRIERE TEHNICA

    Romania - Proiect de modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a
    Proiectul consta in conservarea infrastructurii unei extensii a unei linii de metrou si in modernizarea a 40 de trenuri de metrou existente. Principalele caracteristici ale fiecarei componente sunt:

    Componenta A: Finalizarea lucrarilor de constructie pentru conservarea
                  infrastructurii existente de la statia Nicolae Grigorescu la
                  Linia de Centura

    Observatie:
    Inainte de inceperea lucrarilor si datorita stadiului actual al infrastructurii, este necesara elaborarea unui raport tehnic cu privire la actualul stadiu al tunelelor. Raportul trebuie intocmit de un expert international recunoscut in domeniul tunelelor si problemelor geotehnice si trebuie sa includa o revizuire a costului estimativ si un plan de lucru detaliat.

    Infrastructura cuprinde 4 statii: Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918, Policolor si Linia de Centura, iar caracteristicile de baza ale tunelului sunt:
________________________________________________________________________________
          Tunel                              Tip        Lungime (m) Finalizare*)
________________________________________________________________________________
Legatura cu reteaua existenta            Rectangular        448        50%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu                       Statie             255         0%
________________________________________________________________________________
Trecere                                  Rectangular         80         0%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu - 1 Decembrie 1918    Circular           935       100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918                         Statie             168        80%
________________________________________________________________________________
Trecere                                  Circular           289       100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918 - I.O.R.                Rectangular        812       100%
________________________________________________________________________________
I.O.R. - Policolor                       Circular           407       100%
________________________________________________________________________________
Policolor                                Statie             168        35%
________________________________________________________________________________
Trecere                                  Circular           391       100%
________________________________________________________________________________
Policolor - Linia de Centura             Rectangular        400        40%
________________________________________________________________________________
Policolor                                Statie + Capat     400       100%
________________________________________________________________________________
    *) Finalizarea se refera la starea infrastructurii in momentul abandonarii lucrarilor in anul 1993. Deteriorarea survenita de la aceasta data nu este evaluata.

    Lungimea totala a infrastructurii este de 4.753 m si lucrarile neefectuate de conservare constau, in principal, in:
    - Lucrari pregatitoare:
        - pomparea apei si curatarea infrastructurii existente;
        - aspecte/masuri de siguranta legate de acestea.
    - Lucrari civile:
        - constructia peretilor turnati;
        - excavari;
        - cladirea structurilor din beton;
        - tencuire initiala;
        - refacerea suprafetei de rulare in vederea furnizarii conditiilor standard pentru traficul obisnuit, de tramvaie si de calatori*1).
    - Echipament:
        - sistem de pompare a apei;
        - alimentare cu energie;
        - sistem de ventilatie.
-------------
    *1) Aceste lucrari vor fi efectuate in colaborare cu Primaria Municipiului Bucuresti.

    Componenta B: Modernizarea a 40 de trenuri (240 de vagoane in total) din
                  parcul existent de material rulant si modernizarea sistemului
                  de semnalizare si control al circulatiei trenurilor

    Principalele lucrari ce vor fi efectuate fiecarui vagon constau in:
    - fiabilizarea boghiului, incluzand motoare de tractiune noi asincrone, de curent alternativ;
    - inlocuirea actionarii clasice cu actionare in curent alternativ, incluzand canale de cabluri si cablaje conexiuni noi, imbunatatirea componentelor de siguranta si control;
    - modernizarea serviciilor auxiliare, incluzand un nou convertizor static, inlocuirea instalatiilor de actionare a usilor de acces pentru pasageri, inlocuirea sistemului de producere a aerului comprimat, echipament de aer conditionat in cabina de conducere;
    - imbunatatirea generala a sistemului de franare, incluzand sisteme de control si securitate;
    - inlocuirea dispozitivelor de siguranta a traficului cu un sistem automat de protectie a trenului (ATP-ATO), in scopul alinierii la cele mai inalte criterii internationale privind sistemul de control al sigurantei trenului;
    - efectuarea de lucrari de modernizare in salonul pasagerilor, incluzand sistem de protectie incendiu, ventilatie fortata si alte componente, in scopul asigurarii unor standarde ridicate de confort al calatorilor.
    Alte lucrari ce vor fi efectuate la nivelul infrastructurii sunt urmatoarele:
    - modernizarea echipamentului electric si electronic instalat pe magistralele 1 si 3 pentru asigurarea compatibilitatii depline intre materialul rulant modernizat si noul sistem ATP-ATO;
    - modernizarea atelierelor existente pentru asigurarea tuturor activitatilor standard de intretinere in conformitate cu noile cerinte ale trenurilor.
    Proiectul va fi finalizat si pus integral in functiune conform urmatorului calendar:
    - lucrarile de conservare a infrastructurii, in prima jumatate a anului 2004;
    - lucrarile de modernizare a materialului rulant, inainte de finele anului 2006.

    Banca Europeana de Investitii

    Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti - "Metrorex" - S.A.
    Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1
    79917 Bucuresti
    Romania

    In atentia domnului Marius Lapadat, director general

    a fi succesiv remisa
    Ministerului Finantelor Publice
    Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5
    70060 Bucuresti
    Romania
    In atentia domnului Mihai Nicolae Tanasescu, ministrul finantelor publice
    Luxemburg, 12 ianuarie 2004 JU/OPS/RB/nd/sl                   JU Nr. 48

    Subiect: Romania - Proiectul de modernizare a Metroului Bucuresti,
             etapa a II-a (FI Nr. 20.780)
             Contractul de finantare dintre Romania, Banca Europeana de
             Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul
             Bucuresti - "Metrorex" - S.A., datat 6 noiembrie 2000 (denumit in
             continuare Contractul de finantare)

    Amendamentul nr. 2

    Stimati domni,
    Cu privire la cererea dumneavoastra datata 22 august 2003, prin prezenta acceptam amendarea sus-mentionatului Contract de finantare in ceea ce priveste modificarea definitiei componentei materialului rulant, descrisa la punctul 4 din preambulul Contractului de finantare, precum si modificarea Descrierii tehnice a Proiectului. Termenii definiti in Contractul de finantare vor avea acelasi continut ca si pana acum.
    In consecinta Contractul de finantare va fi amendat dupa cum urmeaza:
    1. Punctul 4 din preambulul Contractului de finantare va fi amendat si va avea urmatoarea forma:
    "4. Imprumutatul a propus initierea unui proiect, denumit in cele ce urmeaza Proiectul, care se va realiza de catre Metrorex, cuprinzand incheierea lucrarilor de constructii pentru conservarea infrastructurii existente in reteaua de metrou, precum si achizitia si punerea in functiune a 20 de noi trenuri de metrou, dupa cum se arata in descrierea tehnica din anexa A (denumita in continuare Descrierea tehnica)."
    2. Anexa A - Descrierea tehnica va fi inlocuita cu anexa la aceasta scrisoare.

    Bd. Konrad Adenauer nr. 100, L-2950 Luxembourg tel. (+352) 4379-1 fax (+352) 437704
    Tx (+) 3530 bnkeu lu Videoconferinta (+352) 439367 Internet www.bei.org alias www.eib.org

    Toti ceilalti termeni si conditii din Contractul de finantare vor ramane neschimbate.
    Va rugam sa aveti amabilitatea sa semnati acest amendament prin initializarea fiecarei pagini (inclusiv a anexei A) si prin contrasemnarea si datarea fiecarui exemplar original al acestei scrisori in locurile indicate mai jos. De asemenea, va rugam sa aveti amabilitatea sa faceti demersurile necesare astfel incat Ministerul Finantelor Publice sa consimta asupra modificarilor prin initializarea si semnarea in punctele indicate, inserand data semnarii si apoi sa ne transmiteti o copie prin fax, iar cele doua originale ale scrisorii sa fie trimise prin curier.

                                 Cu stima,
                       Banca Europeana de Investitii
                      R. Saerbeck         G. D. Spota

    De acord,
    In numele "Metrorex" - S.A.
    Marius Ionel Lapadat, director general
    Bucuresti, 30 ianuarie 2004.
    De acord,
    In numele Romaniei
    Mihai Nicolae Tanasescu, ministrul finantelor publice
    Bucuresti, 10 februarie 2004.

    ANEXA A

                              DESCRIERE TEHNICA

    Romania - Proiect de modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a

    Proiectul consta in finalizarea lucrarilor de constructii pentru securizarea infrastructurii liniilor de metrou, precum si in achizitia si punerea in functiune a 20 de trenuri noi de metrou. Principalele caracteristici ale fiecarei componente sunt:

    Componenta A: Finalizarea lucrarilor de constructie pentru conservarea
                  infrastructurii existente de la statia Nicolae Grigorescu la
                  Linia de Centura

    Observatie:
    Inainte de inceperea lucrarilor si datorita stadiului actual al infrastructurii, este necesara elaborarea unui raport tehnic cu privire la actualul stadiu al tunelelor. Raportul trebuie intocmit de un expert international recunoscut in domeniul tunelelor si problemelor geotehnice si trebuie sa includa o revizuire a costului estimativ si un plan de lucru detaliat.
    Infrastructura cuprinde 4 statii: Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918, Policolor si Linia de Centura, iar caracteristicile de baza ale tunelului sunt:
________________________________________________________________________________
          Tunel                              Tip        Lungime (m) Finalizare*)
________________________________________________________________________________
Legatura cu reteaua existenta          Rectangular           448        50%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu                     Statie                255         0%
________________________________________________________________________________
Trecere                                Rectangular            80         0%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu - 1 Decembrie 1918  Circular              935       100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918                       Statie                168        80%
________________________________________________________________________________
Trecere                                Circular              289       100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918 - I.O.R.              Rectangular           812       100%
________________________________________________________________________________
I.O.R. - Policolor                     Circular              407       100%
________________________________________________________________________________
Policolor                              Statie                168        35%
________________________________________________________________________________
Trecere                                Circular              391       100%
________________________________________________________________________________
Policolor - Linia de Centura           Rectangular           400        40%
________________________________________________________________________________
Policolor                              Statie+capat          400        100%
________________________________________________________________________________
    *) Finalizarea se refera la starea infrastructurii in momentul abandonarii lucrarilor in anul 1993. Deteriorarea survenita de la aceasta data nu este evaluata.

    Lungimea totala a infrastructurii este de 4.753 m si lucrarile neefectuate de conservare constau in principal in:
    - Lucrari pregatitoare:
        - pomparea apei si curatarea infrastructurii existente;
        - aspecte/masuri de siguranta legate de acestea.
    - Lucrari civile:
        - constructia peretilor turnati;
        - excavari;
        - cladirea structurilor din beton;
        - tencuire initiala;
        - refacerea suprafetei de rulare in vederea furnizarii conditiilor standard pentru traficul obisnuit, de tramvaie si de calatori*1).
    - Echipament:
        - sistem de pompare a apei;
        - alimentare cu energie;
        - sistem de ventilatie.
------------
    *1) Aceste lucrari vor fi efectuate in colaborare cu Primaria Municipiului Bucuresti.

    COMPONENTA B: Achizitionarea si punerea in functiune a 20 de noi trenuri (in
                  total 120 de vagoane) pentru innoirea parcului existent de
                  material rulant si modernizarea sistemului de semnalizare si
                  control al circulatiei trenurilor

    Principalele caracteristici tehnice ale parcului rulant sunt urmatoarele:
    - Componenta trenului     - fiecare tren este compus din 6 vagoane
    - Lungimea trenului       - aproximativ 114 m
    - Latimea maxima          - 3,10 m
    - Capacitate (nominala)   - 1.200 de pasageri/tren, din care 200/210 asezati
    - Boghiu                  - tip bimotor
    - Motoare de tractiune    - asincron trifazate
    - Sistem de franare       - electrodinamic cu recuperarea energiei
                              - electropneumatic
    - Aer conditionat         - in cabina de conducere
    - Control si comenzi      - instalatie ATO (optional)
                              - instalatie ATP
                              - supraveghere automata
                              - inregistrarea automata a parametrilor de
                                exploatare.

    Alte lucrari ce vor fi efectuate la nivelul infrastructurii sunt urmatoarele:
    - Modernizarea echipamentului electric si electronic instalat pe magistralele 1 si 3 pentru asigurarea compatibilitatii depline intre materialul rulant modernizat si noul sistem ATP-ATO.
    - Modernizarea atelierelor existente pentru asigurarea tuturor activitatilor standard de intretinere, in conformitate cu noile cerinte ale trenurilor.
    Proiectul va fi finalizat si pus integral in functiune conform urmatorului calendar:
      lucrarile de conservare a infrastructurii, in prima jumatate a anului 2004;
      lucrarile de modernizare a materialului rulant, inainte de finele anului 2006.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1237/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1237 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu