Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 891 din 3 noiembrie 2009

privind modificarea si completarea Deciziei presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare în Comunicatii si Tehnologia Informatiei nr. 2.858/2007 privind regimul de autorizare generala pentru furnizarea serviciilor postale

ACT EMIS DE: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU ADMINISTRARE SI REGLEMENTARE IN COMUNICATII

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 771 din 11 noiembrie 2009



In temeiul prevederilor art. 10 alin. (2) pct. 30, art. 11 alin. (1)şi art. 12 alin. (1)şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 22/2009 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, precum şi ale art. 15, 16 şi 18 din Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile poştale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 642/2002, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii emite prezenta decizie.

Art. I. - Decizia preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei nr. 2.858/2007 privind regimul de autorizare generală pentru furnizarea serviciilor poştale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 608 din 4 septembrie 2007, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La articolul 3, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:

„(3) Nu au obligaţia de a transmite notificarea prevăzută la alin. (1) persoanele care furnizează următoarele servicii:

a) transport şi livrare a trimiterilor poştale proprii personal de către expeditorul acestora;

b) transport şi livrare a trimiterilor poştale proprii ale expeditorului prin intermediul unui sediu secundar al acestuia, în cazul în care trimiterile în cauză se referă la activitatea expeditorului şi urmăresc nemijlocit satisfacerea unui interes al acestuia legat de activitatea în cauză;

c)  transport şi livrare a unei singure trimiteri poştale a expeditorului, efectuate cu titlu gratuit şi în mod nemijlocit de către o persoană fizică împuternicită de expeditor în acest scop;

d) colectare, sortare, transport şi livrare a trimiterilor poştale în cadrul unui serviciu organizat pentru uzul exclusiv al autorităţilor publice, în conformitate cu prevederile legale;

e)  transport şi livrare cu titlu gratuit a înscrisurilor care însoţesc bunurile transportate şi livrate împreună cu acestea."

2. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - (1) Solicitantul persoană română care are calitatea de comerciant   va anexa la formularul-tip următoarele documente, care fac parte integrantă din notificare:

a)  certificatul de înregistrare la oficiul registrului comerţului al persoanei juridice sau, după caz, al persoanei fizice autorizate, al asociaţiei familiale autorizate, al întreprinderii individuale ori al întreprinderii familiale, în copie;

b)  actul constitutiv, cu toate modificările şi completările ulterioare, însoţit de certificate de înscriere menţiuni, în copie, sau un certificat constatator eliberat în acest scop de către oficiul registrului comerţului cu cel mult 15 zile înainte de transmiterea notificării;

c) dovada calităţii de reprezentant legal al solicitantului a persoanei menţionate în formularul-tip al notificării, în copie;

d) actul de identitate al solicitantului persoană fizică autorizată, în copie;

e) condiţiile generale privind furnizarea serviciilor poştale, semnate şi ştampilate de reprezentantul solicitantului.

(2) Solicitantul persoană juridică română care nu are calitatea de comerciant va anexa la formularul-tip următoarele documente, care fac parte integrantă din notificare:

a)  certificatul de înregistrare fiscală, în copie, precum şi certificatul de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul federaţiilor, după caz, în copie;

b)  actul de înfiinţare, cu toate modificările şi completările ulterioare, în copie;

c)  dovada calităţii de reprezentant legal al solicitantului a persoanei menţionate în formularul-tip al notificării, în copie;

d)  condiţiile generale privind furnizarea serviciilor poştale, semnate şi ştampilate de reprezentantul solicitantului.

(3) Solicitanţii persoane străine cu sediul principal în statele membre ale Uniunii Europene sau ale Spaţiului Economic European, care intenţionează să furnizeze servicii poştale în România, în condiţiile dreptului de stabilire, precum şi solicitanţii persoane străine cu sediul principal într-un stat terţ vor anexa la formularul-tip documentele prevăzute la alin. (1) sau (2), după caz.

(4) In cazurile prevăzute la alin. (1)-(3), dacă este cazul, solicitanţii pot depune dovada calităţii de reprezentant al solicitantului a persoanei împuternicite să reprezinte solicitantul în relaţia cuANCOM.

(5) Solicitanţii persoane străine cu sediul principal în statele membre ale Uniunii Europene sau ale Spaţiului Economic European, care intenţionează să furnizeze servicii poştale în România, cu caracter temporar, în condiţiile libertăţii de a furniza servicii, vor anexa la formularul-tip următoarele documente:

a) documentele echivalente celor prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) sau la alin. (2) lit. a) şi b), după caz;

b) desemnarea adresei de contact de pe teritoriul României pentru desfăşurarea parţială sau  integrală a activităţii de furnizare de servicii poştale pe teritoriul României, unde se transmite corespondenţa legată de această activitate, inclusiv în relaţia cu ANCOM;

c)  desemnarea unei persoane împuternicite să angajeze răspunderea solicitantului în relaţia cu ANCOM şi adresa de contact aleasă a acesteia de pe teritoriul României;

d) actul de identitate sau certificatul de înregistrare la oficiul registrului comerţului al persoanei juridice ori, după caz, al persoanei fizice autorizate, al întreprinderii individuale sau al întreprinderii familiale al persoanei prevăzute la lit. c) ori documente echivalente, în copie;

e)  condiţiile generale privind furnizarea serviciilor poştale, semnate şi ştampilate de reprezentantul solicitantului;

f)  un document din care să rezulte perioada pentru care se intenţionează furnizarea de servicii poştale pe teritoriul României.

(6)  Solicitantul poate indica în cuprinsul formularului-tip al notificării data estimativă a începerii furnizării fiecărui serviciu poştal. Data estimativă reprezintă data de la care solicitantul va dobândi, cu respectarea condiţiilor prevăzute la art. 5 alin. (1), drepturile şi obligaţiile prevăzute de regimul de autorizare generală pentru fiecare serviciu poştal.

(7)  In cazul în care solicitantul nu a indicat nicio dată estimativă ori a indicat o dată estimativă anterioară datei realizării notificării, acesta dobândeşte drepturile şi obligaţiile prevăzute de regimul de autorizare generală pentru serviciile indicate în notificare de la data realizării notificării în condiţiile art. 5 alin. (1).

(8) Toate documentele într-o limbă străină transmise ANCOM de către un solicitant trebuie însoţite şi de o traducere în limba română."

3.  La articolul 5, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) In cazul prevăzut la alin. (2), notificarea este considerată realizată la data transmiterii către ANCOM a documentelor care atestă îndeplinirea cerinţelor, prevederile art. 4 alin. (6) şi (7) aplicându-se în mod corespunzător."

4.  La articolul 6, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 6. - (1) Solicitantul care a realizat notificarea în condiţiile prevăzute de prezenta decizie este considerat furnizor de servicii poştale, denumit în continuare furnizor, şi dobândeşte drepturile şi obligaţiile specifice prevăzute de regimul de autorizare generală pentru serviciile poştale indicate în notificare, de la data prevăzută la art. 4 alin. (6) şi (7), după caz."

5. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 7. -In termen de 7 zile de la data realizării notificării, ANCOM eliberează şi transmite solicitantului un certificat-tip care atestă că acesta beneficiază de dreptul de a furniza serviciile poştale indicate în notificare, precum şi data de la care se naşte dreptul de a furniza fiecare dintre aceste servicii poştale, în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (6) şi (7), după caz."

6. Articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - (1) Dreptul de a furniza servicii poştale, precum şi celelalte drepturi şi obligaţiile prevăzute de regimul de autorizare generală încetează în următoarele cazuri:

a)  la cererea furnizorului, prin transmiterea, în original, a cererii-tip prevăzute în anexa nr. 4, însoţită de dovada calităţii de reprezentant al solicitantului, dacă acesta este altul decât reprezentantul solicitantului menţionat în formularul-tip al notificării;

b) de la data intrării în faliment în condiţiile Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare;

c) în cazul aplicării sancţiunii retragerii acestui drept;

d) la data dizolvării ori a încetării, în orice alt mod, a existenţei furnizorului.

(2) Cererea prevăzută la alin. (1) lit. a) îşi produce efectele de la data transmiterii către ANCOM sau de la o dată ulterioară prevăzută în cuprinsul acesteia. ANCOM va confirma în scris furnizorului încetarea dreptului de a furniza unele sau toate serviciile poştale şi va emite un nou certificat-tip în cazul în care furnizorul nu a renunţat la dreptul de a furniza toate serviciile poştale.

(3)  Retragerea dreptului de a furniza toate sau anumite categorii de servicii poştale se dispune prin decizie a preşedintelui ANCOM, în condiţiile legii, se comunică furnizorului şi se publică pe pagina de internet a ANCOM. Persoana căreia i s-a aplicat sancţiunea retragerii dreptului de a furniza servicii poştale nu mai poate dobândi dreptul de a furniza servicii poştale pe o perioadă de 3 ani de la retragerea dreptului.

(4) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) lit. a), furnizorii de serviciu universal nu pot renunţa, pe perioada desemnării, la dreptul de a furniza serviciile poştale pentru care au fost desemnaţi furnizori de serviciu universal."

7. După articolul 9 se introduce un nou articol, articolul 91, cu următorul cuprins:

„Art. 91. - (1) Dreptul de a furniza toate sau anumite categorii de servicii poştale se suspendă în următoarele cazuri:

a)  la cererea furnizorului, în caz de inactivitate temporară, însoţită de o copie a încheierii judecătorului-delegat sau a hotărârii judecătoreşti irevocabile, după caz;

b) în cazul aplicării sancţiunii suspendării acestui drept, prin decizie a preşedintelui ANCOM, care se comunică furnizorului şi se publică pe pagina de internet a ANCOM.

(2)  Pe perioada suspendării dreptului de a furniza servicii poştale potrivit alin. (1) lit. a) se suspendă toate drepturile şi obligaţiile furnizorului în relaţia cu ANCOM, precum şi cu alte persoane fizice sau juridice, legate de activitatea de furnizare de servicii poştale.

(3) Incetarea inactivităţii temporare a furnizorului produce renaşterea drepturilor şi a obligaţiilor prevăzute de regimul de autorizare generală, în urma transmiterii către ANCOM a unei copii a încheierii judecătorului-delegat sau a hotărârii judecătoreşti irevocabile, după caz, privind reluarea activităţii furnizorului.

(4)  Sancţiunea suspendării dreptului de a furniza servicii poştale se dispune de către ANCOM pentru o perioadă de cel mult 6 luni.

(5)  Pe perioada suspendării dreptului de a furniza servicii poştale potrivit alin. (1) lit. b), furnizorul are în relaţia cu ANCOM, precum şi cu alte persoane fizice sau juridice obligaţiile prevăzute de autorizaţia generală şi de alte prevederi legale, legate de activitatea de furnizare de servicii poştale.

(6) Incetarea sancţiunii suspendării dreptului de a furniza servicii poştale produce renaşterea drepturilor prevăzute de regimul de autorizare generală. Dacă, după expirarea perioadei de suspendare, furnizorul nu elimină cauzele care au determinat luarea acestei măsuri, ANCOM va putea dispune retragerea dreptului de a furniza servicii poştale."

8. La articolul 10 alineatul (2), după litera d) se introduce o nouă literă, litera e), cu următorul cuprins:

,,e) menţiuni privind suspendarea sau încetarea dreptului de a furniza servicii poştale."

9. In anexa nr. 1 la punctul 1.1, litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,e) serviciul de publicitate prin poştă - serviciu poştal având ca obiect un număr de minimum 500 de trimiteri poştale interne sau internaţionale depuse la acelaşi punct de acces, în acelaşi timp, care urmează să fie transportate şi livrate la adresa indicată de expeditor pe trimiterea în sine sau pe ambalajul acesteia, constând exclusiv în materiale de reclamă, marketing sau publicitate, care conţin mesaje identice, cu excepţia numelui, adresei şi a numărului de identificare ale destinatarului, precum şi a altor modificări care nu alterează natura mesajului. Nu constituie publicitate prin poştă chitanţele, facturile, situaţiile financiare şi alte mesaje având un conţinut diferit, precum şi trimiterile care conţin, în afară de publicitate prin poştă, şi alte trimiteri în acelaşi ambalaj;".

10.  La anexa nr. 1, punctul 3.8.1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„3.8.1. Furnizorul are dreptul de a încheia contracte având ca obiect prestarea de către terţi a unor servicii de colectare, sortare, transport şi livrare a trimiterilor poştale. Colectarea şi livrarea trimiterilor poştale nu se pot realiza decât direct de către un furnizor de servicii poştale sau indirect, prin intermediul unui terţ care exercită aceste activităţi în numele şi pe seama furnizorului de servicii poştale, pe baza unui contract încheiat în formă scrisă cu acesta."

11. La anexa nr. 1, după punctul 3.8.1 se introduce un nou punct, punctul 3.8.11, cu următorul cuprins:

„3.8.11. Furnizorul de servicii poştale răspunde faţă de utilizatori pentru prestarea serviciului poştal în condiţiile pct. 3.8.1."

12. La anexa nr. 1, punctul 3.13.1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„3.13.1. Furnizorul are obligaţia de a inscripţiona în mod lizibil toate trimiterile poştale introduse în reţeaua sa poştală cu:

a) denumirea sau marca sa comercială;

b) data acceptării trimiterilor poştale înregistrate; sau

c) data colectării trimiterilor poştale neînregistrate, cu excepţia trimiterilor poştale care fac obiectul serviciului de publicitate prin poştă francate cu amprente obţinute cu presă de imprimerie sau un alt procedeu de imprimare ori de timbrare."

13. In anexa nr. 1 la punctul 3.21.1, litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,c) de a transmite o copie a contractului având ca obiect colectarea sau livrarea trimiterilor poştale, în termen de 15 zile de la încheiere;".

14. Anexa nr. 2 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.

15. Anexa nr. 3 se abrogă.

Art. II. - Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare la 3 zile de la data publicării.

Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii,

Marius Cătălin Marinescu

ANEXA1) (Anexa nr. 2 la Decizia nr. 2.858/2007)

NOTIFICARE

privind furnizarea serviciilor poştale în condiţiile regimului de autorizare generală

A. Date necesare identificării solicitantului şi comunicării eficiente cu acesta*:

Denumirea/Numele solicitantului:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Sediul/Domiciliul solicitantului:

Strada:                                                                       Nr.             BL                 Sc,           Apt.

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|      |__|__|__|   |__|__|__|__|  |__|__|__|   |__|__|__|

Localitatea:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Judeţ/ Sector:                                   Telefon:                        Fax:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|   |__|__|__|__|__|__|__|__|__|    |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

E-mail:                                                                Pagina de internet:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|    |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Solicitantul este înregistrat în registrul comerţului:

Judet/Sector:                                         Cod unic de înregistrare:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|         |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Cont bancar:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Reprezentantul solicitantului - date de identificare şi date de contact:

Nume:                                                                   Prenume:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|      |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

CNP:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Strada:                                                              Nr.                   Bl.                 Sc.          Apt.

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|          |__|__|__|__|__|     |__|__|__|        |__|__|__|    |__|__|__|

Localitatea:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Judet/Sector:                                      Telefon:                     Fax:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|                   |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|        |__|__|__|__|__|__|__|__|__|

E-mail:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Adresa de corespondenţă a solicitantului:

Strada:                                                                           Nr.           Bl.               Sc.              Apt.

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|          |__|__|__|     |__|__|__|     |__|__|__|     |__|__|

Localitatea:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Judet/Sector:                                 Telefon:                        Fax:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|       |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|   |__|__|__|__|__|__|__|__|

Persoana de contact a solicitantului:

Nume:                                                                                    Prenume:

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|      |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Telefon:                  Fax:                                    E-mail:

|__|__|__|__|__|__|__|__|   |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|       |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

* In cazul solicitanţilor persoane străine cu sediul principal în statele membre ale Uniunii Europene sau ale Spaţiului Economic European, care intenţionează să furnizeze servicii poştale, în condiţiile libertăţii de a furniza servicii, se vor prezenta informaţiile de identificare echivalente.

1) Anexa este reprodusă în facsimil.

B. Descrierea tipurilor de servicii pe care solicitantui intentioneaza sa le furnizeze si data estimativa a mceperii activitatii (data la care se va naste dreptui de a furniza serviciul respectiv):

Tipurile de servicii pe care solicitantui intentioneaza sa le furnizeze

Data (se completeaza cu data de la care solicitantui intentioneaza sa dobandeasca dreptui de a furniza serviciile postale:

[ z.z.ll. a.a.a.a.]

|___| A. Servicii

postale

inciuse in

sfera

serviciului

universal

|___|   A.l. Cotectarea, sortarea, transports si livrarea trimiterilor postale in greutate de pana la 2 kg (corespondents, imprimate)

|___|   A.2. Pubiicitate prin posta avand ca obiect trimiteri postale in greutate de pana la 2 kg

|___|    A.3.   Colectarea,   sortarea,  transportul  si   livrarea  coletelor  postale in greutate de pana la 10 kg

|___|   A.4. Distribuirea coletelor postale in greutate de pana ia 20 kg expediate din afara teritoriului Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul acesteia

|___|   A.5. Serviciul de trimitere recomandata avand ca obiect trimiteri postale in greutate de pana la 2 kg sau colete postale in greutate de pana la 10 kg, respectiv colete postale cu limita de greutate intre 10 si 20 kg expediate din afara teritoriului Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul acesteia

|___|   A.6. Serviciul de trimitere cu valoare declarata avand ca obiect trimiteri postale in greutate de pana la 2 kg sau colete postale in greutate de pana la 10 kg, respectiv colete postale cu limita de greutate intre 10 si 20 kg expediate din afara teritoriului Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul acesteia

|___| B, Servicii

postale

neinduse in

sfera

serviciului

universal

|___|   B.l. Servicii avand ca obiect trimiteri postale in greutate mai mare de 2 kg (corespondenta, imprimate)

|___|   B.2. Serviciul de pubiicitate prin posta avand ca obiect trimiteri postale in greutate mai mare de 2 kg

|___|   B.3. Servicii avand ca obiect colete postale interne cu limite de greutate intre 10 si 50 kg

|___|   B.4. Servicii avand ca obiect colete postale cu limite de greutate intre 10 si 50 kg expediate de pe teritoriul Romaniei catre o adresa aflata in afara teritoriului acesteia

|___|   B.5. Servicii avand ca obiect colete postale cu limite de greutate intre 20 si 50 kg expediate din afara teritoriului Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul acesteia

B.6. Serviciul Ramburs

B.7. Serviciul Schimbare destinatie

B.8. Serviciul Livrare speciala

B.9. Serviciul Confirmare de primire

B.10. Serviciul Express

B.ll. Serviciul de schimb de documente

C. Detalii privind reteaua posta la utilizata pentru furnizarea servicii lor postale:

Lista continand toate punctele fixe de acces si de contact, deservite de personal, precum si toate celefalte constructii apartinand retelei postale (in cazut in care tabelul de mat jos nu contine spatiu suficient pentru inscrierea tuturor informatiitor se va anexa o lista cu acestea).

Nr.

crt.

Tipul

Adresa completa

Telefon

Fax

Program de lucru cu publicul (zile/ore)

1.

Puncte de acces fixe deservite de personal

2.

Puncte de contact fixe deservite de personal

3.

Alte cladiri ce apartin retelei postale (de ex. centre de sortare etc.)

-

D. Urmatoarele documente sunt anexate notificarii:

|___|  certificatul de inregistrare la oficiul registrului comertului al persoanei juridice sau, dupa caz, al persoanei fizice autorizate, al Tntreprinderii individuale sau al intreprinderii familiale, in copie, ori documente echivalente;

|___|   actul constitutiv, cu toate modificarile si completarile ulterioare, insotite de certificate de inscriere mentiuni, in copie, sau un certificat constatator eliberat in acest scop de catre oficiul registrului comertului, cu eel mult 15 zile inainte de transmiterea notificarii, ori documente echivalente;

|___|   dovada calitatii de reprezentant legal al solicitantului, in copie sau actui de identitate al solicitantului persoana fizica autorizata, in copie;

|___|   numai atunci cand este cazul, desemnarea adresei de contact de pe teritoriul Romaniei pentru desfasurarea partiala sau integrala a activitatii de furnizare de servicii postale pe teritoriul Romaniei, unde se transmite corespondenta legata de aceasta activitate, inclusiv in relatia cu ANCOM;

|___|   numai atunci cand este cazul, desemnarea unei persoane Tmputernicite sa angajeze raspunderea solicitantului in relatia cu ANCOM si adresa de contact aleasa a acesteia de pe teritoriul Romaniei si actul de identitate sau certificatul de inregistrare la oficiul registrului comertului al persoanei juridice sau, dupa caz, al persoanei fizice autorizate, al intreprinderii individuale sau al intreprinderii familiale al acesteia ori documente echivalente, in copie;

|___|     numai atunci cand este cazul, un document din care sa rezulte perioada pentru care se intentioneaza furnizarea de servicii postale pe teritoriul Romaniei;

|___|    conditiile generale privind furnizarea serviciilor postale.

Subsemnatul,    ...................,....................................................,    declar    pe    propria raspundere, cunoscand prevederile art.292 din Codul Penal privind infractiunea de fals in declaratii, ca am calitatea de reprezentant al solicitantului si ca toate datele si informatiile cuprinse in prezenta notificare si in documentele anexate sunt corecte si complete.

Semnatura reprezentantului si stampila solicitantului


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 891/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 891 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu