Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 86 din 30 august 1999

privind ratificarea Memorandumului de intelegere pentru facilitarea transportului rutier international de marfuri in regiunea SECI, semnat la Atena la 28 aprilie 1999

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 428 din 31 august 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei si al art. 1 lit. H pct. 12 din Legea nr. 140/1999 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Memorandumul de intelegere pentru facilitarea transportului rutier international de marfuri in regiunea SECI, semnat la Atena la 28 aprilie 1999.

                PRIM-MINISTRU
                 RADU VASILE

                      Contrasemneaza:
                      Ministrul transporturilor,
                      Traian Basescu

                      p. Ministrul afacerilor externe,
                      Ion Pascu,
                      secretar de stat

                      Ministrul finantelor,
                      Decebal Traian Remes

                      Ministru de interne,
                      Constantin Dudu-Ionescu

                      MEMORANDUM DE INTELEGERE
pentru facilitarea transportului rutier international de marfuri in regiunea SECI*)

    *) Traducere.

    In cadrul Initiativei de Cooperare Sud-Est Europene (SECI), cu sprijinul Guvernului Greciei, al Secretariatului Comisiei Economice pentru Europa a Organizatiei Natiunilor Unite (CEE - O.N.U.) si al Conferintei Europene a Ministrilor Transporturilor (CEMT), cu participarea tarilor care sprijina SECI si a Comisiei Europene, ministrii care raspund de transporturi din statele participante SECI, denumite in continuare parti,
    dorind sa intareasca cooperarea intre toate statele participante SECI in vederea facilitarii transportului si comertului, esentiala pentru dezvoltarea economica a regiunii,
    recunoscand existenta unor deficiente majore in desfasurarea transportului rutier international in sud-estul Europei, care nu se datoreaza numai lipsei unei infrastructuri corespunzatoare si a procedurilor de trecere a frontierei, ci si barierelor institutionale, de reglementare si economice,
    subliniind ca solutiile pentru astfel de probleme comune necesita o abordare noua si inovatoare intr-un cadru regional de cooperare,
    cunoscand toate obligatiile ce le revin din acceptarea acordurilor si declaratiilor internationale relevante,
    afirmand dorinta lor de a se conforma si/sau de a tine cont, dupa caz, de deciziile luate si de prevederile legale adoptate in domeniile transporturilor, in special in cel al transporturilor rutiere si protejarii mediului, in cadrul Comunitatii Europene (CE), al CEMT, al Organizatiei Natiunilor Unite, in special al CEE - O.N.U., si in cadrul altor forumuri si acorduri internationale si regionale relevante,
    convinse ca ar putea fi adoptate masuri de eficientizare a costurilor si de reducere a timpului afectat transportului, care sa conduca la o dezvoltare mai buna a sectorului de transporturi rutiere in regiune,
    cunoscand rolul pe care il poate avea transportul combinat in furnizarea unor servicii de transport eficiente in regiune,
    constiente de faptul ca anumite masuri pot fi implementate numai pe termen lung,
    convin asupra urmatorului memorandum de intelegere, ca un pas important spre facilitarea transportului rutier international de marfuri:

    Art. 1
    Scop
    1. Scopul acestui memorandum de intelegere este de a intensifica cooperarea si coordonarea dintre statele participante SECI in vederea armonizarii anumitor elemente-cheie care sa contribuie la transportul rutier international eficient de marfuri in regiune, in conformitate cu standardele si cu reglementarile acceptate pe plan international, intre care simplificarea si armonizarea procedurilor, formalitatilor si documentelor.
    2. Aceasta cooperare se va axa, in principal, pe dezvoltarea politicilor ce includ principii, masuri si actiuni comune cu caracter institutional, legislativ si economic, precum si pe mijloacele de implementare si monitorizare ale acestora.
    Art. 2
    Reguli generale
    1. Partile nu vor adopta masuri care sa prevada facilitati mai putin favorabile decat cele incluse in acordurile bilaterale existente, acordurile de asociere, acordurile de cooperare si in alte acorduri in domeniul transportului, in acorduri si conventii ale Organizatiei Natiunilor Unite si ale UE, rezolutii CEMT etc. In particular, partile vor reduce barierele administrative, tehnice, juridice si alte bariere in vederea facilitarii transportului rutier international de marfuri, asigurand un transport de tranzit si bilateral eficient in regiune, in conformitate cu standardele internationale, asa cum se stipuleaza in instrumentele juridice mentionate mai sus, si care sa asigure ca tarifele impuse transportatorilor reflecta costul real al transportului, bazandu-se pe politici armonizate de tarifare cu elemente standard pentru calcularea costurilor.
    2. Prevederile prezentului memorandum de intelegere nu vor afecta drepturile si obligatiile ce revin partilor din alte acorduri internationale la care acestea sunt sau pot deveni parti.
    Art. 3
    Liberalizarea treptata si dezvoltarea durabila a transportului rutier international
    1. Partile vor stabili treptat accesul liber pe piata pentru transportul rutier international, in conformitate cu principiile relevante dominante in cadrul Comunitatii Europene.
    2. Intr-o prima etapa partile vor stabili un regim fara contingentare pentru transportul rutier bilateral si in tranzit de marfuri, recunoscand ca accesul liber pe piata, asa cum este stipulat in paragraful 1, va fi un obiectiv pe termen lung pentru unele dintre parti. Autorizatiile pot fi totusi solicitate in scopuri administrative si statistice. Transportul in terte tari (triunghiular) si cabotajul sunt excluse din regimul de autorizatii necontingentat, mentionat mai sus.
    3. Ca masura pe termen scurt, acest regim necontingentat va fi aplicabil pana la sfarsitul anului 2000 pentru vehiculele de transport rutier de marfa "verzi", "mai verzi si sigure", conform definitiilor stabilite de Conferinta Europeana a Ministrilor Transporturilor (CEMT). Alte detalii privind implementarea acestui regim necontingentat se vor elabora de comitetul prevazut la art. 12.
    4. Regimul necontingentat nu va prejudicia avantajele ce decurg deja din acordurile bilaterale care sunt in vigoare intre parti in ceea ce priveste autorizatiile cu scutire de la plata taxelor de utilizare. De asemenea, acest regim nu va prejudicia drepturile suverane ale partilor, de a solicita plata taxelor de trecere sau a altor taxe de utilizare.
    5. Partile vor introduce si vor promova servicii eficiente si corespunzatoare de transport combinat, pentru a se asigura capacitati suplimentare si complementare transportului rutier international pe anumite sectoare ale principalelor coridoare de transport international in regiunea SECI.
    Art. 4
    Aderarea la acordurile internationale
    Partile vor face tot posibilul pentru a adera, daca nu au facut-o inca, la acordurile internationale in domeniul transporturilor incheiate sub auspiciile CCE - O.N.U., mentionate in anexa la prezentul memorandum de intelegere.
    Art. 5
    Armonizarea greutatii si a dimensiunilor maxime admisibile, precum si a procedurilor de cantarire
    Partile vor face tot posibilul pentru a-si armoniza prevederile nationale privind greutatea si dimensiunile maxime admisibile ale vehiculelor rutiere de marfuri cu cele aplicabile in Comunitatea Europeana (CE), precum si cu procedurile de cantarire. Partile se angajeaza sa identifice masuri care sa favorizeze armonizarea procedurilor de cantarire.
    Art. 6
    Drumuri utilizate in trafic international (Drumuri "E")
    Partile vor identifica toate sectoarele de drumuri "E" ce deservesc traficul international, care permit utilizarea vehiculelor rutiere de marfuri care sunt in conformitate cu reglementarile Comunitatii Europene (CE) referitoare la dimensiunile si greutatile maxime in transportul rutier international, care vor fi enumerate intr-o lista ce se va adauga sub forma unui protocol la prezentul memorandum de intelegere. De asemenea, partile vor determina acele sectoare din reteaua lor de drumuri "E" care nu sunt inca in conformitate cu reglementarile Comunitatii Europene (CE) mai sus mentionate si se vor stradui sa imbunatateasca aceste sectoare.
    Comitetul, asa cum este definit la art. 12, va examina, va adopta si va modifica, pe baza propunerilor partilor, daca este cazul, acest protocol la memorandumul de intelegere.
    Art. 7
    Certificat international SECI pentru greutatea vehiculelor rutiere ce transporta marfuri
    Partile vor introduce un certificat international SECI pentru greutatea vehiculelor rutiere ce transporta marfuri, care va fi emis sau confirmat de o autoritate guvernamentala desemnata in scopul eliminarii determinarilor repetate ale greutatii vehiculelor rutiere ce transporta marfuri pe parcurs. Utilizarea certificatului de catre operatorii de transport este optionala. Procedurile detaliate privind stabilirea certificatului, utilizarea sa, precum si toate masurile ce trebuie luate de autoritatile competente vor fi incluse intr-un protocol la prezentul memorandum de intelegere si vor fi convenite de comitetul mentionat la art. 12.
    Art. 8
    Politici tarifare
    1. Partile convin sa ia toate masurile corespunzatoare in vederea rationalizarii si corelarii treptate a politicilor tarifare in transportul rutier international de marfuri prin luarea in considerare a principiilor legate de costuri, nediscriminare si transparenta.
    2. Partile se vor asigura ca taxele de trecere si orice alte forme de taxe de utilizare nu se pot aplica in acelasi timp pentru folosirea aceluiasi sector de drum. Aceste taxe impuse transportatorilor se vor baza pe elemente standard, recunoscute pe plan international, pentru calcularea costurilor transportului rutier, precum si a unitatii de calcul (tona-km). Taxele respective se pot plati in moneda locala sau in valuta.
    3. Nici un fel de tarife pentru excesul de greutate si/sau depasirea dimensiunilor nu vor fi impuse vehiculelor rutiere de marfuri care sunt in conformitate cu reglementarile Comunitatii Europene (CE) privind greutatile si dimensiunile maxime admisibile in transporturile rutiere internationale atunci cand utilizeaza acele sectoare ale retelei de drumuri internationale "E", care vor fi identificate, conform art. 6, intr-un protocol la prezentul memorandum de intelegere, care va fi pregatit de comitetul prevazut la art. 12.
    Art. 9
    Sistem de informatii privind tarifele referitoare la transportul rutier
    Partile se vor stradui sa furnizeze informatii complete, exacte si actualizate privind toate tarifele aferente utilizarii retelei lor rutiere nationale de catre operatorii straini, inclusiv informatii despre orice modificari, inainte de intrarea lor in vigoare. Partile solicita Secretariatului CEE - O.N.U., in cooperare cu Uniunea Internationala a Transportatorilor Rutieri (IRU) si cu alte organizatii neguvernamentale, sa publice aceste informatii pentru a fi distribuite tuturor utilizatorilor interesati.
    Art. 10
    Facilitarea procedurilor de obtinere a vizei pentru soferii profesionisti
    Partile vor incuraja autoritatile lor competente sa examineze cu regularitate posibilitatile de facilitare a acordarii vizei pentru soferii profesionisti care efectueaza transporturi rutiere internationale in scopul simplificarii formalitatilor, limitarii numarului de documente solicitate, reducerii perioadei de timp necesare pentru obtinerea vizei si pentru emiterea de vize cu multiple intrari, valabile pe termen de un an, fara prejudicierea altor acorduri existente.
    Art. 11
    Implementare
    1. Partile se vor stradui sa implementeze prevederile relevante ale prezentului memorandum de intelegere prin introducerea lor in practica in acordurile de transport bilaterale existente sau care vor fi incheiate ori in protocoalele relevante la acestea, incheiate intre statele participante SECI. Partile vor incerca sa finalizeze acest proces pana la sfarsitul anului 2002.
    2. Partile sunt de acord sa intreprinda masurile necesare in vederea incheierii unui acord-cadru multilateral privind transportul rutier, inclusiv masuri suplimentare si complementare in vederea cresterii capacitatilor de transport si a promovarii tehnologiilor ecologice de protectie fonica, care sa cuprinda toate statele participante SECI, ale carui facilitati nu ar trebui sa fie mai putin favorabile decat cele furnizate prin prezentul memorandum de intelegere si ar trebui sa reflecte cele mai bune practici, asa cum sunt prevazute in acordurile bilaterale privind transportul rutier.
    Art. 12
    Mecanism institutional
    1. Partile sunt de acord sa infiinteze un comitet pentru transportul rutier regional, ce va fi alcatuit din reprezentantii autoritatilor competente din toate statele participante SECI, pentru a asigura coordonarea si monitorizarea adecvata a implementarii prevederilor prezentului memorandum de intelegere in regiune si, eventual, elaborarea unui acord-cadru multilateral privind transporturile rutiere, asa cum este stipulat la art. 11, care sa includa, de asemenea, prevederi referitoare la transportul de pasageri. Reprezentantii statelor si institutiilor ce sustin proiectul SECI, precum si ai altor organisme si institutii interesate, inclusiv ai comitetelor nationale PRO pot fi invitati la sedintele comitetului, daca se va considera necesar.
    2. Prima sedinta a comitetului va fi convenita in cursul anului 1999, la invitatia Guvernului Greciei, pentru a se examina in special progresul realizat in implementarea prezentului memorandum de intelegere si pentru elaborarea protocoalelor mentionate la art. 6 si 7. Ulterior comitetul va fi convocat si gazduit cel putin o data pe an sau ori de cate ori va fi necesar de catre unul dintre statele participante SECI. Comitetul isi va stabili propriile norme de procedura. Initial Secretariatul CEE - O.N.U. va furniza comitetului serviciile de secretariat.
    Art. 13
    Durata
    Prezentul memorandum de intelegere este incheiat pe o perioada de 5 ani. Durata acestuia va fi prelungita automat pentru urmatorii 5 ani, daca nici una dintre partile semnatare nu prezinta obiectii cu cel putin un an inainte de expirarea primei perioade de 5 ani.
    Art. 14
    Prevederi finale
    Prezentul memorandum de intelegere va intra in vigoare pentru partile semnatare in prima zi a celei de-a treia luni ce urmeaza semnarii lui de catre 6 parti.
    Acest memorandum de intelegere, redactat in 10 exemplare originale in limba engleza, va fi depus spre pastrare in arhivele partilor semnatare.
    Prezenta cooperare se bazeaza pe un angajament voluntar. La solicitarea oricareia dintre parti, prezentul memorandum de intelegere poate fi reexaminat.
    Alte state pot deveni parti la memorandumul de intelegere dupa aprobarea de catre toate partile semnatare ale acestuia.
    Semnat la Atena la 28 aprilie 1999, de catre guvernele statelor participante SECI. (Lista cuprinzand statele participante SECI si statele care sprijina SECI este anexata.)

    Semnatarii memorandumului de intelegere, in ordinea alfabetica, in limba engleza, a numelor lor.

    Ministrul transporturilor    - domnul Hasan Basri Aktan
    Ministrul afacerilor civile
    si comunicatiilor            - domnul Marko Asanin
    Ministrul transporturilor
    si comunicatiilor*)          - domnul Anton Bergauer
    Ministrul transporturilor
    si comunicatiilor            - domnul Victor Cheibas
    Pentru ministrul             - domnul Aleodor Marian
    transporturilor                Francu (secretar de stat)
    Ministrul transporturilor,
    comunicatiilor si
    gospodaririi apelor*)       - domnul Kalman Katona
    Ministrul transporturilor    - domnul Wilhelm Kraus
    Ministrul transporturilor    - domnul Anastasios
    si comunicatiilor              Mantelis
    Ministrul lucrarilor
    publice si transporturilor   - doamna Ingrid Shuli
    Ministrul transporturilor
    si comunicatiilor            - domnul Bobi Spirovski.
------------
    *) Cu rezerva la art. 3 paragrafele 1, 2, 3 si 4 si la art. 8 paragraful 3.
    *) Cu rezerva la art. 3 paragrafele 1, 2, 3 si 4.

    ANEXA 1

          ACORDURILE INTERNATIONALE PRIVIND TRANSPORTUL RUTIER,
stabilite sub auspiciile Comisiei Economice pentru Europa a Organizatiei Natiunilor Unite (CEE - O.N.U.) (in conformitate cu art. 4 al memorandumului de intelegere)

    1. Conventia referitoare la traficul rutier (8 noiembrie 1968)
    2. Acordul european care completeaza Conventia referitoare la traficul rutier (1 mai 1971)
    3. Conventia referitoare la semne si semnalizare rutiera (8 noiembrie 1968)
    4. Acordul european care completeaza Conventia referitoare la semne si semnalizare rutiera (1 mai 1971)
    5. Protocol privind marcajele rutiere, aditional la Acordul european care completeaza Conventia referitoare la semne si semnalizarea rutiera (1 martie 1973)
    6. Acordul european privind activitatea echipajelor vehiculelor care efectueaza transporturi rutiere internationale (AETR) (1 iulie 1970)
    7. Conventia referitoare la contractul de transport rutier international de marfuri (CMR) (19 mai 1956)
    8. Conventia vamala referitoare la importul temporar al vehiculelor rutiere private (4 iunie 1954)
    9. Conventia vamala referitoare la importul temporar de vehicule rutiere comerciale (18 mai 1956)
    10. Conventia vamala referitoare la transportul international de marfuri sub acoperirea carnetelor TIR (Conventia TIR) (14 noiembrie 1975)
    11. Conventia internationala referitoare la armonizarea controlului de marfuri la frontiere (21 octombrie 1982)
    12. Acordul european referitor la transportul rutier international de marfuri periculoase (ADR) (30 septembrie 1957)
    13. Acordul cu privire la transporturile internationale de produse perisabile si mijloacele de transport speciale care trebuie folosite la aceste transporturi (ATP) (1 septembrie 1970)
    14. Acordul european referitor la principalele artere de trafic international (AGR) (15 noiembrie 1975)
    15. Acordul european din 1991 privind marile linii de transport combinat international si instalatiile conexe (AGTC) (1 februarie 1991)
    16. Protocol la Acordul european din 1991 privind marile linii de transport combinat international si instalatiile conexe (AGTC) privind transportul combinat pe cai navigabile interioare (17 ianuarie 1997)

    ANEXA 2

    Statele participante SECI:
    (in ordinea alfabetica, in limba engleza, a numelor semnatarilor memorandumului de intelegere)
    Turcia, Bosnia si Hertegovina, Slovenia, Republica Moldova, Romania, Ungaria, Bulgaria, Grecia, Albania, Fosta Republica Iugoslava a Macedoniei
    Statele care sprijina SECI in Grupa pentru Proiectul privind facilitarea trecerii frontierei:
    Federatia Rusa, Statele Unite ale Americii.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 86/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 86 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu