E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 41 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 47 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 2 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 3 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 adauga dupa articolul 5 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 10 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 12 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 14 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 15 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 16 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 18 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 adauga dupa articolul 18 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 22 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 23 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 24 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 40 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 56 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 in legatura cu articolul 1 din actul OUG 296 2000
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica OUG 88 1997
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 36 din 29 ianuarie 2004

pentru modificarea si completarea Legii nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 90 din 31 ianuarie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 1 pct. II.10 din Legea nr. 559/2003 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei adopta urmatoarea ordonanta:

    Art. 1
    Legea nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 215 din 28 martie 2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 2
    Prevederile prezentei legi se aplica societatilor comerciale, indiferent de actul normativ in baza caruia s-au infiintat, la care statul sau o autoritate a administratiei publice locale este actionar sau asociat, filialelor la care sunt actionari/asociati majoritari societati comerciale cu capital majoritar de stat, precum si regiilor autonome."
    2. La articolul 3 se introduc doua noi litere, literele k) si l), cu urmatorul cuprins:
    "k) societati din domeniul utilitatilor inseamna societati comerciale care produc, transporta, dispecerizeaza, distribuie sau furnizeaza energie electrica, energie termica, gaze naturale, abur, combustibil si alte utilitati;
    l) reglementari generale privind parteneriatul public-privat inseamna, impreuna, Ordonanta Guvernului nr. 16/2002 privind contractele de parteneriat public-privat, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 470/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, si normele metodologice emise in aplicarea acesteia, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 621/2002."
    3. Dupa articolul 5 se introduce un nou articol, articolul 5^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 5^1
    (1) Guvernul aproba prin strategia de privatizare elementele esentiale ale mandatului si, ulterior, conditiile principale ale contractului ce urmeaza a fi incheiat de institutia publica implicata pentru vanzarea actiunilor la societatile comerciale de interes strategic si ale societatilor comerciale din domeniul utilitatilor, precum si pentru majorarea capitalului social al acestor societati comerciale conform prevederilor art. 14 si 22.
    (2) Guvernul aproba prin strategia de privatizare elementele esentiale ale mandatului si, ulterior, conditiile principale ale contractului ce urmeaza a fi incheiat de societatea comerciala de interes strategic, respectiv societatea comerciala din domeniul utilitatilor, pentru vanzarea actiunilor pe care acestea le detin la filiale, precum si pentru majorarea capitalului social al filialelor conform prevederilor art. 14 si 22."
    4. Dupa alineatul (2) al articolului 10 se introduc doua noi alineate, alineatele (3) si (4), cu urmatorul cuprins:
    "(3) Guvernul poate acorda salariatilor societatilor comerciale si/sau filialelor acestora, supuse privatizarii, dreptul sa achizitioneze de la institutia publica implicata/societatea comerciala actiuni la aceste societati prin derogare de la art. 1, la acelasi pret pe actiune cu care acestea se vand in cadrul procesului de privatizare.
    (4) Societatile comerciale care cad sub incidenta alin. (3), cota procentuala din capitalul social oferit spre vanzare salariatilor, precum si conditiile de vanzare vor fi stabilite prin hotarare a Guvernului."
    5. Dupa alineatul (5) al articolului 12 se introduce un nou alineat, alineatul (5^1), cu urmatorul cuprins:
    "(5^1) Majorarea capitalului social cu valoarea terenurilor pentru care s-au eliberat certificate de atestare a dreptului de proprietate se realizeaza fara adaugarea unei prime de emisiune."
    6. Alineatul (8) al articolului 12 va avea urmatorul cuprins:
    "(8) Pretul de vanzare pentru actiunile suplimentare provenite din majorarea capitalului social cu valoarea terenului, in situatia exercitarii dreptului de preferinta, este egal cu valoarea nominala a actiunilor, in cazul in care pretul pe actiune platit de cumparator prin contractul initial de privatizare este mai mare decat valoarea nominala a actiunilor, sau este cel rezultat din negocierea directa dintre institutia publica implicata si cumparator, in cazul in care pretul pe actiune platit de cumparator prin contractul initial de privatizare este mai mic decat valoarea nominala a actiunilor. Plata actiunilor se va realiza integral sau in rate. Transferul dreptului de proprietate asupra actiunilor are loc in momentul platii integrale a pretului sau a avansului, dupa caz."
    7. Articolul 14 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 14
    (1) Institutia publica implicata poate decide, in conformitate cu strategia aprobata, sa propuna in adunarea generala a actionarilor diminuarea participatiei statului la societatea comerciala cu capital majoritar de stat sau diminuarea participatiei societatii comerciale cu capital majoritar de stat la filiala acesteia, prin majorarea capitalului social.
    (2) Majorarea capitalului social prin aport de capital privat se face prin aport in numerar sau in natura cu utilaje tehnologice performante (de varf), cu atragerea unui nou actionar privat sau cu participarea la majorarea capitalului social a unui actionar existent in societatea comerciala.
    (3) In situatia in care institutia publica implicata propune majorarea capitalului social si adunarea generala a actionarilor hotaraste majorarea capitalului social, se acorda dreptul preferential la subscriere actionarilor privati existenti in societatea comerciala, in termen de 10 zile de la adoptarea hotararii de majorare a capitalului social.
    (4) Actionarul privat existent in societate va putea subscrie atat actiunile aferente cotei detinute de institutia publica implicata, cat si actiunile aferente cotei actionarilor care nu isi exercita dreptul de preferinta.
    (5) Prin derogare de la prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care institutia publica implicata decide ca metoda de diminuare a participatiei statului majorarea capitalului social, convocarea adunarii generale a actionarilor se face in termen de doua zile lucratoare de la luarea deciziei, iar adunarea generala a actionarilor societatii comerciale se tine in termen de 5 zile de la publicarea anuntului de convocare.
    (6) Hotararea adunarii generale a actionarilor privind majorarea capitalului social poate fi atacata in termen de 5 zile de la data publicarii acesteia."
    8. Titlul sectiunii a 3-a din capitolul II va avea urmatorul cuprins:
    "Valorificarea activelor societatilor comerciale, inclusiv cele de interes strategic, si transferul cu titlu gratuit sau vanzarea activelor cu caracter social"
    9. Dupa alineatul (3) al articolului 15 se introduce un alineat nou, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:
    "(4) Vanzarea, inchirierea, asocierea in participatiune, aportul la capitalul social al unei societati comerciale, leasingul imobiliar si constituirea uzufructului avand ca obiect activele societatii comerciale, inclusiv cele de interes strategic, se aproba de catre adunarea generala a actionarilor pe baza mandatului acordat de institutia publica implicata."
    10. Alineatul (1) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 16
    (1) Administrarea speciala in perioada de privatizare se instituie la societatile comerciale la care statul sau o autoritate a administratiei publice locale detine un pachet majoritar de actiuni si la filialele acestora aflate in proces de privatizare, prin ordin al ministrului institutiei publice implicate sau prin hotarare a autoritatii administratiei publice locale."
    11. Alineatul (1^2) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
    "(1^2) Actiunile judiciare sau extrajudiciare pornite impotriva societatii comerciale inainte sau dupa instituirea supravegherii financiare se suspenda pe perioada cuprinsa intre data instituirii supravegherii financiare si data incheierii contractului de vanzare-cumparare a pachetului de actiuni, dar nu mai mult de 12 luni de la data instituirii supravegherii financiare."
    12. Litera c) a alineatului (5) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
    "c) creditorii bugetari vor suspenda, pana la transferul dreptului de proprietate asupra actiunilor, aplicarea oricarei masuri de executare silita inceputa asupra societatii comerciale si nu vor face nici un demers pentru instituirea unor noi astfel de masuri. Aceleasi dispozitii sunt aplicabile si institutiei publice implicate, daca are calitatea de creditor."
    13. Alineatul (1) al articolului 18 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 18
    (1) Institutiile publice implicate si institutiile bugetare creditoare, la solicitarea institutiei publice implicate, vor acorda societatilor comerciale cu capital majoritar de stat si filialelor acestora aflate in proces de privatizare urmatoarele inlesniri care vor fi cuprinse in mod estimativ in dosarul de prezentare:
    a) scutirea totala sau partiala la plata a obligatiilor restante la data de 31 decembrie 2001, reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri bugetare, precum si cele reprezentand creantele proprii si cele provenite din credite bugetare gestionate de institutia publica implicata. In cazul scutirii partiale, diferenta ramasa va fi achitata esalonat, conform graficului aprobat de catre creditorul bugetar, respectiv institutia publica implicata, dupa caz;
    b) scutirea totala sau partiala la plata a obligatiilor bugetare restante la data de 31 decembrie 2001 catre bugetele locale, reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri, precum si cele reprezentand creantele proprii si cele provenite din credite bugetare gestionate de autoritatea administratiei publice locale, ce pot fi acordate de catre consiliul local prin hotarare. In cazul scutirii partiale, diferenta ramasa va fi achitata esalonat, conform graficului aprobat de catre autoritatea administratiei publice locale;
    c) scutirea la plata a dobanzilor si a penalitatilor de orice fel, aferente obligatiilor bugetare datorate si neachitate la data de 31 decembrie 2001, calculate pana la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor, cuprinse in certificatele de obligatii bugetare eliberate de creditorii bugetari."
    14. Dupa articolul 18 se introduce un nou articol, articolul 18^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 18^1
    De inlesnirile prevazute la art. 18 beneficiaza si societatile comerciale cu capital majoritar de stat si filialele acestora, daca prin diminuarea participatiei, realizata potrivit art. 14 sau 22, ori prin aplicarea oricarei combinatii de metode de diminuare prevazute la art. 4 participatia statului/societatii comerciale cu capital majoritar de stat devine minoritara."
    15. Articolul 22 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 22
    Investitorii pot participa la majorarea capitalului social al societatilor comerciale cu capital majoritar de stat din domeniul utilitatilor si filialelor acestora, in conditiile stabilite de institutia publica implicata. Institutia publica implicata sau societatea comerciala poate sa acorde investitorului un drept de optiune la cumpararea unor pachete de actiuni."
    16. Articolul 23 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 23
    Institutia publica implicata si/sau societatea comerciala, in calitate de initiatori, vor urmari atragerea de investitii pentru:
    a) finalizarea investitiilor neterminate;
    b) reabilitarea unor obiective economice."
    17. Articolul 24 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 24
    (1) Atragerea de investitii se poate face prin parteneriat public-privat conform dispozitiilor prevazute de reglementarile generale privind parteneriatul public-privat.
    (2) In domeniul energiei, societatile comerciale de productie, transport si distributie, precum si autoritatile administratiei publice locale, dupa caz, sunt autorizate sa incheie contracte de cumparare de energie pe termen lung, pe baza avizului autoritatilor de reglementare in domeniu, cu societatile comerciale producatoare angajate in parteneriate publice-private, cu confirmarea ministerelor implicate si a autoritatilor administratiei publice locale, dupa caz, si cu aprobarea Guvernului.
    (3) Pot face obiectul atragerii de investitii prin parteneriat public-privat si bunurile detinute cu orice titlu din patrimoniul regiilor autonome si al societatilor comerciale cu capital majoritar de stat, precum si al filialelor acestora, in conditiile legii."
    18. Articolul 40^1 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 40^1
    Cererile formulate de institutia publica implicata, in legatura cu calitatea de actionar la societatile comerciale aflate in portofoliul acesteia, cu procesul de privatizare, cu obligatiile decurgand din contractele de vanzare-cumparare de actiuni, cu obligatiile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, sau de prezenta lege, cu executarea hotararilor judecatoresti si cu orice alte acte procedurale, efectuate de si pentru aceasta, sunt scutite de la plata taxelor judiciare de timbru si a timbrului judiciar, cautiuni si orice alte taxe care se fac, potrivit legii, venit la bugetul de stat."
    19. Alineatul (2) al articolului 41 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Notificarea prin care institutia publica implicata instiinteaza cumparatorul asupra desfiintarii contractului, ca efect al functionarii pactului comisoriu, constituie inscrisul in baza caruia se efectueaza reinregistrarea ca actionar a institutiei publice implicate de catre societatea de registru independenta care tine registrul actionarilor respectivei societati comerciale (in cazul societatilor comerciale detinute public) sau de catre societatea comerciala de tip inchis care isi tine propriul registru al actionarilor si de catre oficiul registrului comertului, fara a mai fi necesara indeplinirea vreunei alte formalitati. Notificarea prin care institutia publica implicata instiinteaza cumparatorul despre executarea gajului asupra actiunilor, in favoarea sa, ca efect al neindeplinirii obligatiilor investitionale asumate prin contract, constituie inscrisul in baza caruia se efectueaza reinregistrarea ca actionar a institutiei publice implicate de catre societatea de registru independenta care tine registrul actionarilor respectivei societati comerciale (in cazul societatilor comerciale detinute public) sau de catre societatea comerciala de tip inchis care isi tine propriul registru al actionarilor si de catre oficiul registrului comertului, fara a mai fi necesara indeplinirea vreunei alte formalitati."
    20. Articolul 47^1 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 47^1
    Sunt exceptate de la prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/2002 privind valorile mobiliare, serviciile de investitii financiare si pietele reglementate, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 525/2002, cu modificarile ulterioare, operatiunile de majorare a capitalului social efectuate in conformitate cu prevederile art. 14 si 22 din prezenta lege, precum si cele efectuate in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 25/2002 privind unele masuri de urmarire a executarii obligatiilor asumate prin contractele de privatizare a societatilor comerciale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 506/2002, cu modificarile si completarile ulterioare."
    21. Articolul 47^2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 47^2
    (1) Privatizarea societatilor comerciale infiintate ca filiale ale unor societati comerciale cu capital majoritar de stat se realizeaza sub autoritatea si coordonarea institutiei publice implicate, potrivit prevederilor prezentei legi si ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 88/1997, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (2) Institutia publica implicata va acorda mandat special reprezentantilor sai in adunarile generale ale actionarilor societatilor comerciale cu capital majoritar de stat, in vederea realizarii de catre acestea a privatizarii societatilor comerciale - filiale la care detin actiuni."
    22. Articolul 56 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 56
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga: alin. 14 al art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 23 din 31 ianuarie 1996, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare; lit. a), c), k) si l) ale art. 3, lit. b) a alin. (2) al art. 4^1, art. 4^2, art. 6, art. 7, alin. (2) si (3) ale art. 9, alin. (4) al art. 13, alin. (1), (3) - (6), (8) si (9) ale art. 14, art. 15^2, art. 19, alin. (2) - (5) ale art. 31, sectiunea I a cap. V^2, alin. (2) - (4) ale art. 32^2, art. 32^3, art. 32^4, alin. (1) - (3) ale art. 32^9, art. 32^10, art. 32^11, art. 32^12, alin. (1) si (3) ale art. 32^13, art. 32^14, alin. (2) al art. 32^15, art. 32^17, alin. (2) al art. 32^18, alin. (1) si (3) ale art. 32^19, alin. (1) si (4) ale art. 32^21, art. 32^28, art. 32^31, alin. (1) si (2) ale art. 34^2, art. 34^3, alin. (1) - (3) ale art. 34^4 si art. 41 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 381 din 29 decembrie 1997, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si orice alte dispozitii contrare."
    Art. 2
    Prezenta ordonanta intra in vigoare la 3 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul economiei si comertului,
                         Dan Ioan Popescu

                         Presedintele Autoritatii pentru Privatizare
                         si Administrarea Participatiilor Statului,
                         Ovidiu Tiberiu Musetescu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 36/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 36 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu