E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 41 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 47 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 2 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 3 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 adauga dupa articolul 5 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 10 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 12 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 14 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 15 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 16 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 18 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 adauga dupa articolul 18 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 22 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 23 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 24 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 40 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica articolul 56 din actul Legea 137 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 in legatura cu articolul 1 din actul OUG 296 2000
Articolul 1 din actul Ordonanţa 36 2004 modifica OUG 88 1997
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 36 din 29 ianuarie 2004

pentru modificarea si completarea Legii nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 90 din 31 ianuarie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 1 pct. II.10 din Legea nr. 559/2003 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei adopta urmatoarea ordonanta:

    Art. 1
    Legea nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 215 din 28 martie 2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 2
    Prevederile prezentei legi se aplica societatilor comerciale, indiferent de actul normativ in baza caruia s-au infiintat, la care statul sau o autoritate a administratiei publice locale este actionar sau asociat, filialelor la care sunt actionari/asociati majoritari societati comerciale cu capital majoritar de stat, precum si regiilor autonome."
    2. La articolul 3 se introduc doua noi litere, literele k) si l), cu urmatorul cuprins:
    "k) societati din domeniul utilitatilor inseamna societati comerciale care produc, transporta, dispecerizeaza, distribuie sau furnizeaza energie electrica, energie termica, gaze naturale, abur, combustibil si alte utilitati;
    l) reglementari generale privind parteneriatul public-privat inseamna, impreuna, Ordonanta Guvernului nr. 16/2002 privind contractele de parteneriat public-privat, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 470/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, si normele metodologice emise in aplicarea acesteia, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 621/2002."
    3. Dupa articolul 5 se introduce un nou articol, articolul 5^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 5^1
    (1) Guvernul aproba prin strategia de privatizare elementele esentiale ale mandatului si, ulterior, conditiile principale ale contractului ce urmeaza a fi incheiat de institutia publica implicata pentru vanzarea actiunilor la societatile comerciale de interes strategic si ale societatilor comerciale din domeniul utilitatilor, precum si pentru majorarea capitalului social al acestor societati comerciale conform prevederilor art. 14 si 22.
    (2) Guvernul aproba prin strategia de privatizare elementele esentiale ale mandatului si, ulterior, conditiile principale ale contractului ce urmeaza a fi incheiat de societatea comerciala de interes strategic, respectiv societatea comerciala din domeniul utilitatilor, pentru vanzarea actiunilor pe care acestea le detin la filiale, precum si pentru majorarea capitalului social al filialelor conform prevederilor art. 14 si 22."
    4. Dupa alineatul (2) al articolului 10 se introduc doua noi alineate, alineatele (3) si (4), cu urmatorul cuprins:
    "(3) Guvernul poate acorda salariatilor societatilor comerciale si/sau filialelor acestora, supuse privatizarii, dreptul sa achizitioneze de la institutia publica implicata/societatea comerciala actiuni la aceste societati prin derogare de la art. 1, la acelasi pret pe actiune cu care acestea se vand in cadrul procesului de privatizare.
    (4) Societatile comerciale care cad sub incidenta alin. (3), cota procentuala din capitalul social oferit spre vanzare salariatilor, precum si conditiile de vanzare vor fi stabilite prin hotarare a Guvernului."
    5. Dupa alineatul (5) al articolului 12 se introduce un nou alineat, alineatul (5^1), cu urmatorul cuprins:
    "(5^1) Majorarea capitalului social cu valoarea terenurilor pentru care s-au eliberat certificate de atestare a dreptului de proprietate se realizeaza fara adaugarea unei prime de emisiune."
    6. Alineatul (8) al articolului 12 va avea urmatorul cuprins:
    "(8) Pretul de vanzare pentru actiunile suplimentare provenite din majorarea capitalului social cu valoarea terenului, in situatia exercitarii dreptului de preferinta, este egal cu valoarea nominala a actiunilor, in cazul in care pretul pe actiune platit de cumparator prin contractul initial de privatizare este mai mare decat valoarea nominala a actiunilor, sau este cel rezultat din negocierea directa dintre institutia publica implicata si cumparator, in cazul in care pretul pe actiune platit de cumparator prin contractul initial de privatizare este mai mic decat valoarea nominala a actiunilor. Plata actiunilor se va realiza integral sau in rate. Transferul dreptului de proprietate asupra actiunilor are loc in momentul platii integrale a pretului sau a avansului, dupa caz."
    7. Articolul 14 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 14
    (1) Institutia publica implicata poate decide, in conformitate cu strategia aprobata, sa propuna in adunarea generala a actionarilor diminuarea participatiei statului la societatea comerciala cu capital majoritar de stat sau diminuarea participatiei societatii comerciale cu capital majoritar de stat la filiala acesteia, prin majorarea capitalului social.
    (2) Majorarea capitalului social prin aport de capital privat se face prin aport in numerar sau in natura cu utilaje tehnologice performante (de varf), cu atragerea unui nou actionar privat sau cu participarea la majorarea capitalului social a unui actionar existent in societatea comerciala.
    (3) In situatia in care institutia publica implicata propune majorarea capitalului social si adunarea generala a actionarilor hotaraste majorarea capitalului social, se acorda dreptul preferential la subscriere actionarilor privati existenti in societatea comerciala, in termen de 10 zile de la adoptarea hotararii de majorare a capitalului social.
    (4) Actionarul privat existent in societate va putea subscrie atat actiunile aferente cotei detinute de institutia publica implicata, cat si actiunile aferente cotei actionarilor care nu isi exercita dreptul de preferinta.
    (5) Prin derogare de la prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care institutia publica implicata decide ca metoda de diminuare a participatiei statului majorarea capitalului social, convocarea adunarii generale a actionarilor se face in termen de doua zile lucratoare de la luarea deciziei, iar adunarea generala a actionarilor societatii comerciale se tine in termen de 5 zile de la publicarea anuntului de convocare.
    (6) Hotararea adunarii generale a actionarilor privind majorarea capitalului social poate fi atacata in termen de 5 zile de la data publicarii acesteia."
    8. Titlul sectiunii a 3-a din capitolul II va avea urmatorul cuprins:
    "Valorificarea activelor societatilor comerciale, inclusiv cele de interes strategic, si transferul cu titlu gratuit sau vanzarea activelor cu caracter social"
    9. Dupa alineatul (3) al articolului 15 se introduce un alineat nou, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:
    "(4) Vanzarea, inchirierea, asocierea in participatiune, aportul la capitalul social al unei societati comerciale, leasingul imobiliar si constituirea uzufructului avand ca obiect activele societatii comerciale, inclusiv cele de interes strategic, se aproba de catre adunarea generala a actionarilor pe baza mandatului acordat de institutia publica implicata."
    10. Alineatul (1) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 16
    (1) Administrarea speciala in perioada de privatizare se instituie la societatile comerciale la care statul sau o autoritate a administratiei publice locale detine un pachet majoritar de actiuni si la filialele acestora aflate in proces de privatizare, prin ordin al ministrului institutiei publice implicate sau prin hotarare a autoritatii administratiei publice locale."
    11. Alineatul (1^2) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
    "(1^2) Actiunile judiciare sau extrajudiciare pornite impotriva societatii comerciale inainte sau dupa instituirea supravegherii financiare se suspenda pe perioada cuprinsa intre data instituirii supravegherii financiare si data incheierii contractului de vanzare-cumparare a pachetului de actiuni, dar nu mai mult de 12 luni de la data instituirii supravegherii financiare."
    12. Litera c) a alineatului (5) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
    "c) creditorii bugetari vor suspenda, pana la transferul dreptului de proprietate asupra actiunilor, aplicarea oricarei masuri de executare silita inceputa asupra societatii comerciale si nu vor face nici un demers pentru instituirea unor noi astfel de masuri. Aceleasi dispozitii sunt aplicabile si institutiei publice implicate, daca are calitatea de creditor."
    13. Alineatul (1) al articolului 18 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 18
    (1) Institutiile publice implicate si institutiile bugetare creditoare, la solicitarea institutiei publice implicate, vor acorda societatilor comerciale cu capital majoritar de stat si filialelor acestora aflate in proces de privatizare urmatoarele inlesniri care vor fi cuprinse in mod estimativ in dosarul de prezentare:
    a) scutirea totala sau partiala la plata a obligatiilor restante la data de 31 decembrie 2001, reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri bugetare, precum si cele reprezentand creantele proprii si cele provenite din credite bugetare gestionate de institutia publica implicata. In cazul scutirii partiale, diferenta ramasa va fi achitata esalonat, conform graficului aprobat de catre creditorul bugetar, respectiv institutia publica implicata, dupa caz;
    b) scutirea totala sau partiala la plata a obligatiilor bugetare restante la data de 31 decembrie 2001 catre bugetele locale, reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri, precum si cele reprezentand creantele proprii si cele provenite din credite bugetare gestionate de autoritatea administratiei publice locale, ce pot fi acordate de catre consiliul local prin hotarare. In cazul scutirii partiale, diferenta ramasa va fi achitata esalonat, conform graficului aprobat de catre autoritatea administratiei publice locale;
    c) scutirea la plata a dobanzilor si a penalitatilor de orice fel, aferente obligatiilor bugetare datorate si neachitate la data de 31 decembrie 2001, calculate pana la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor, cuprinse in certificatele de obligatii bugetare eliberate de creditorii bugetari."
    14. Dupa articolul 18 se introduce un nou articol, articolul 18^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 18^1
    De inlesnirile prevazute la art. 18 beneficiaza si societatile comerciale cu capital majoritar de stat si filialele acestora, daca prin diminuarea participatiei, realizata potrivit art. 14 sau 22, ori prin aplicarea oricarei combinatii de metode de diminuare prevazute la art. 4 participatia statului/societatii comerciale cu capital majoritar de stat devine minoritara."
    15. Articolul 22 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 22
    Investitorii pot participa la majorarea capitalului social al societatilor comerciale cu capital majoritar de stat din domeniul utilitatilor si filialelor acestora, in conditiile stabilite de institutia publica implicata. Institutia publica implicata sau societatea comerciala poate sa acorde investitorului un drept de optiune la cumpararea unor pachete de actiuni."
    16. Articolul 23 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 23
    Institutia publica implicata si/sau societatea comerciala, in calitate de initiatori, vor urmari atragerea de investitii pentru:
    a) finalizarea investitiilor neterminate;
    b) reabilitarea unor obiective economice."
    17. Articolul 24 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 24
    (1) Atragerea de investitii se poate face prin parteneriat public-privat conform dispozitiilor prevazute de reglementarile generale privind parteneriatul public-privat.
    (2) In domeniul energiei, societatile comerciale de productie, transport si distributie, precum si autoritatile administratiei publice locale, dupa caz, sunt autorizate sa incheie contracte de cumparare de energie pe termen lung, pe baza avizului autoritatilor de reglementare in domeniu, cu societatile comerciale producatoare angajate in parteneriate publice-private, cu confirmarea ministerelor implicate si a autoritatilor administratiei publice locale, dupa caz, si cu aprobarea Guvernului.
    (3) Pot face obiectul atragerii de investitii prin parteneriat public-privat si bunurile detinute cu orice titlu din patrimoniul regiilor autonome si al societatilor comerciale cu capital majoritar de stat, precum si al filialelor acestora, in conditiile legii."
    18. Articolul 40^1 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 40^1
    Cererile formulate de institutia publica implicata, in legatura cu calitatea de actionar la societatile comerciale aflate in portofoliul acesteia, cu procesul de privatizare, cu obligatiile decurgand din contractele de vanzare-cumparare de actiuni, cu obligatiile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, sau de prezenta lege, cu executarea hotararilor judecatoresti si cu orice alte acte procedurale, efectuate de si pentru aceasta, sunt scutite de la plata taxelor judiciare de timbru si a timbrului judiciar, cautiuni si orice alte taxe care se fac, potrivit legii, venit la bugetul de stat."
    19. Alineatul (2) al articolului 41 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Notificarea prin care institutia publica implicata instiinteaza cumparatorul asupra desfiintarii contractului, ca efect al functionarii pactului comisoriu, constituie inscrisul in baza caruia se efectueaza reinregistrarea ca actionar a institutiei publice implicate de catre societatea de registru independenta care tine registrul actionarilor respectivei societati comerciale (in cazul societatilor comerciale detinute public) sau de catre societatea comerciala de tip inchis care isi tine propriul registru al actionarilor si de catre oficiul registrului comertului, fara a mai fi necesara indeplinirea vreunei alte formalitati. Notificarea prin care institutia publica implicata instiinteaza cumparatorul despre executarea gajului asupra actiunilor, in favoarea sa, ca efect al neindeplinirii obligatiilor investitionale asumate prin contract, constituie inscrisul in baza caruia se efectueaza reinregistrarea ca actionar a institutiei publice implicate de catre societatea de registru independenta care tine registrul actionarilor respectivei societati comerciale (in cazul societatilor comerciale detinute public) sau de catre societatea comerciala de tip inchis care isi tine propriul registru al actionarilor si de catre oficiul registrului comertului, fara a mai fi necesara indeplinirea vreunei alte formalitati."
    20. Articolul 47^1 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 47^1
    Sunt exceptate de la prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/2002 privind valorile mobiliare, serviciile de investitii financiare si pietele reglementate, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 525/2002, cu modificarile ulterioare, operatiunile de majorare a capitalului social efectuate in conformitate cu prevederile art. 14 si 22 din prezenta lege, precum si cele efectuate in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 25/2002 privind unele masuri de urmarire a executarii obligatiilor asumate prin contractele de privatizare a societatilor comerciale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 506/2002, cu modificarile si completarile ulterioare."
    21. Articolul 47^2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 47^2
    (1) Privatizarea societatilor comerciale infiintate ca filiale ale unor societati comerciale cu capital majoritar de stat se realizeaza sub autoritatea si coordonarea institutiei publice implicate, potrivit prevederilor prezentei legi si ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 88/1997, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (2) Institutia publica implicata va acorda mandat special reprezentantilor sai in adunarile generale ale actionarilor societatilor comerciale cu capital majoritar de stat, in vederea realizarii de catre acestea a privatizarii societatilor comerciale - filiale la care detin actiuni."
    22. Articolul 56 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 56
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga: alin. 14 al art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 23 din 31 ianuarie 1996, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare; lit. a), c), k) si l) ale art. 3, lit. b) a alin. (2) al art. 4^1, art. 4^2, art. 6, art. 7, alin. (2) si (3) ale art. 9, alin. (4) al art. 13, alin. (1), (3) - (6), (8) si (9) ale art. 14, art. 15^2, art. 19, alin. (2) - (5) ale art. 31, sectiunea I a cap. V^2, alin. (2) - (4) ale art. 32^2, art. 32^3, art. 32^4, alin. (1) - (3) ale art. 32^9, art. 32^10, art. 32^11, art. 32^12, alin. (1) si (3) ale art. 32^13, art. 32^14, alin. (2) al art. 32^15, art. 32^17, alin. (2) al art. 32^18, alin. (1) si (3) ale art. 32^19, alin. (1) si (4) ale art. 32^21, art. 32^28, art. 32^31, alin. (1) si (2) ale art. 34^2, art. 34^3, alin. (1) - (3) ale art. 34^4 si art. 41 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 381 din 29 decembrie 1997, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si orice alte dispozitii contrare."
    Art. 2
    Prezenta ordonanta intra in vigoare la 3 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul economiei si comertului,
                         Dan Ioan Popescu

                         Presedintele Autoritatii pentru Privatizare
                         si Administrarea Participatiilor Statului,
                         Ovidiu Tiberiu Musetescu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 36/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 36 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 221 2000
    Locuiesc în SUA Florida și sunt azi o femeie fericită? Mi-am spus sinelui că orice creditor împrumutat care mi-ar putea schimba Viața și familia, mă voi referi la orice persoană care le caută împrumut. Dacă aveți nevoie de împrumut și sunteți 100% sigur că veți plăti împrumutul, contactați-le și vă rugăm să le spuneți că doamna Sandra v-a trimis la ei. sabinhelps@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 37 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Ordin 5049 2019
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Hi everyone. My name is Wanetta Zabrina Yedda i am from Brașov i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Salut tuturor sau oricui mă numesc Vlad Toma. Sunt din București România am auzit despre această companie numită Patricia Kingsman că ajută oameni cu împrumuturi din întreaga lume. Am fost căutat cândva un împrumut online și am fost înșelat de 2 companii care a fost fals și după acel moment nu am crezut niciodată că o companie de împrumut bună ar putea veni de pe internet, am crezut că toate sunt o fraudă până când am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman am găsit oameni care au depus mărturie despre această companie și am fost surprins de ce am făcut nu găsiți această companie la timp. Nu am crezut niciodată ce au spus oamenii despre companie până când nu am depus cererea și i-am încercat suma pe care o căutam era mare și era pentru o proprietate imobiliară suma împrumutului a fost de 10,5 milioane de euro și așa am aplicat și doamna Patricia Kingsman a vorbit pentru mine, dar având în vedere că împrumutul meu a fost mare, a fost nevoie de doar 15 ore pentru a primi creditul meu, mi-au spus că serviciul de împrumut este de 8 ore pentru a primi împrumut. Singurul lucru pe care mi-a spus să-l fac a fost să depun taxa de transfer bancar pe care banca urma să o folosească pentru a-mi transfera împrumutul în contul meu bancar atunci când mi-a spus că odată mi-a fost teamă că este o înșelătorie, dar am spus să mă dau o încercare am depus taxa de transfer, care a fost declarată și asta a fost depus în total în mai puțin de 15 ore am primit un mesaj de la banca mea că suma de bani care a fost de 10,5 milioane de euro a fost creditată în contul meu bancar și totul despre banii detaliile și de la cine a venit au fost, iată, a fost Patricia Kingsman care m-a ajutat când am văzut-o prima dată, am fost surprinsă, nu am crezut niciodată ochii, dar era adevărat. Așa că mi-am spus mie, de la alți oameni că compania a ajutat să depună mărturie despre faptele bune, mă las să fac din cauza mea că nu este ușor să văd o companie de împrumut legitim online în zilele noastre, astfel încât oricine de oriunde are nevoie de un împrumut online fără să fie înșelat să solicite de la această companie pentru că numai asta te pot ajuta, am confirmat-o și este adevărat că sunt atât de fericit și știu că această companie va face și mai mulți oameni mai fericiți decât mine. Puteți contacta această companie prin e-mail sau Whatsapp, dar am folosit Whatsapp pentru că a fost mai rapid adresa de mail a companiei este patriciakingsman.loans2016@gmail.com, iar Whatsapp este +1 (575) 655-0066. Mulțumesc tuturor salutărilor lui Vlad Toma din București România.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Mulțumesc lui Patricia Kingsman că m-a ajutat cu împrumutul meu, după ce au fost escrocați de 6 ori de oameni falsi care clamează să fie creditori de împrumuturi. Numele meu este Viorica Waleis Viviana, sunt din România și locuiesc în orașul Constanța. În urmă cu o lună am căutat un împrumut online și am văzut diferite credite pe internet și cu câteva mărturii false și am aplicat de la ele și tot ce am primit a fost escroci am aplicat mai mult de 6 companii și am fost înșelat până la capăt. Așa că am renunțat la speranță până când am decis să verific din nou dacă voi găsi ajutor în timp ce căutam și m-am stabilit să caut o companie de împrumuturi legitime. Am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman. Am văzut o mulțime de mărturii despre care oamenii comentează. ea, dar pentru că am fost înșelată în mai multe rânduri, am crezut că este o înșelătorie, dar am făcut ceea ce mi s-a cerut să fac și am așteptat împrumutul meu, iar doamna Patricia Kingsman mi-a spus în mai puțin de 8 ore când sunteți cu împrumutul meu în siguranță, nu am crezut pentru că am crezut că este și o înșelătorie, așa că în acea zi era ora nopții în România și m-am culcat dimineața din cuib în timp ce m-am trezit am primit o alertă de la banca mea că există bani pe contul meu și imediat am sunat la banca pentru a confirma iar directorul bancar mi-a spus să vin imediat la bancă și m-am dus imediat banca s-a deschis în timp ce managerul bancar mi-a verificat contul, am văzut o sumă de 135.000,00 Euro și i-am explicat managerului meu că am solicitat un împrumut online și banca managerul a fost șocat dacă există st sunt o companie de împrumut real și legitim online, sunt atât de fericită, mulțumesc lui Patricia Kingsman, am decis să scriu pe internet pentru că am văzut alte persoane care o fac și mărturisesc despre această companie, de aceea postez acest mesaj online tuturor celor care au nevoie de împrumut, chiar dacă ați fost înșelat înainte de a aplica de la această companie și fiți sigur că această companie nu vă va da jos. Salutări pentru oricine care îmi citește mesajul și puteți contacta această companie prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com, de asemenea, folosesc Whatsapp, numărul care este +1 (575) 655-0066. Din nou, mulțumesc tuturor celor care îmi citesc mesajul și vă rog să fiți fericiți, deoarece sunt astăzi cu această companie, deoarece aduc mai mulți oameni în această companie pentru a vă ajuta.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Cu respect tuturor, numele meu este Kojonka Moe și sunt din România am auzit despre oameni care mărturisesc despre această companie numită Patricia Kingsman și aceasta este prima dată când solicit un împrumut online, mi-a fost teamă să solicit un împrumut online din cauza escrocheriei pe care o văd pe internet, dar după ce am citit atât de multe mărturii despre această companie, am decis să încerc și să solicit un împrumut de la această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman, aveam nevoie de bani și aveam nevoie de un împrumut de 5.000,00 Euro. Așa că am aplicat și mi s-a spus ce să fac mi-a fost teamă, dar am oferit companiei o șansă să mă ajute și m-au asigurat că în mai puțin de 8 ore îmi voi primi împrumutul în cont. Nu am crezut niciodată, dar așteptam în mai puțin de 8 ore când am primit un apel de la banca mea că o sumă de 5.000,00 Euro era în contul meu și imediat banca m-a sunat am contactat compania și le-am anunțat că am primit împrumutul meu iar astăzi sunt fericit. Așadar, dacă ați dat mesajul meu și l-ați citit și aveți nevoie de un împrumut legitim să aplicați de la această companie și să fiți siguri că veți fi mulțumiți de această companie, cred că această companie este trimisă de Dumnezeu și vă rog să dureze și să continue să ajute oamenii . Contactati aceasta companie prin adresa de mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu