Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 997 din 11 noiembrie 2008

privind aprobarea modelelor standard ale Notificarii referitoare la misiunea de control, Raportului de inspectie, Procesului-verbal de constatare si aplicare a sanctiunilor contraventionale, precum si instiintarii de plata pentru debitor, destinate utilizarii in activitatea de inspectie a Inspectiei Sociale

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII,FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 790 din 26 noiembrie 2008



Având în vedere:

- prevederile art. 22 alin. (1) şi (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.059/2007;

- prevederile art. 15 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă modelul standard al Notificării referitoare la misiunea de control, transmisă de Inspecţia socială, anterior demarării acţiunii de inspecţie, entităţilor ce urmează a fi inspectate, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - (1) Se aprobă modelul standard al Raportului de inspecţie utilizat de Inspecţia Socială, prevăzut în anexa nr. 2.

(2) Raportul de inspecţie cuprinde, în principal, datele de identificare ale entităţilor supuse inspecţiei, obiectivele controlate şi evaluate, descrierea faptelor constatate şi încadrarea juridică a acestora, propunerile şi recomandările formulate faţă de situaţia constatată, precum şi organismul abilitat să aplice sancţiunile corespunzătoare sau, după caz, sancţiunea aplicată direct de echipa de inspectori.

Art. 3. - (1) Se aprobă modelul standard al Procesului-verbal de constatare şi aplicare a sancţiunilor contravenţionale, utilizat de Inspecţia Socială, prevăzut în anexa nr. 3.

(2) Procesul-verbal de constatare şi aplicare a sancţiunilor contravenţionale este utilizat de către inspectorii sociali, posesori ai legitimaţiilor de serviciu emise de către Inspecţia Socială, care exercită controlul în cadrul misiunilor de inspecţie desfăşurate în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Art. 4. - Se aprobă modelul standard al Inştiinţării de plată pentru debitor, prevăzut în anexa nr. 4.

Art. 5. - Caracteristicile de tipărire ale modelelor standard menţionate la art. 3 şi 4 sunt prevăzute în anexa nr. 5.

Art. 6. - (1) Persoanele împuternicite prin ordinul de misiune aprobat de inspectorul general de stat să exercite controlul îndeplinesc, conform legii, o funcţie care implică exerciţiul autorităţii de stat, în baza ordinului de misiune şi a legitimaţiei de serviciu. Orice faptă săvârşită împotriva organului de control se sancţionează potrivit legii.

(2) Evidenţa legitimaţiilor de serviciu ale inspectorilor sociali se ţine într-un registru general, la sediul Inspecţiei Sociale, în care se vor menţiona, pentru fiecare legitimaţie, seria (indicativul judeţului sau regiunii şi al municipiului Bucureşti), numărul de ordine, numele, prenumele, funcţia titularului.

(3) Atunci când calitatea de organ de control a inspectorului social încetează, acesta are obligaţia de a preda legitimaţia de serviciu organului care a eliberat-o, în vederea anulării, ce va fi consemnată în evidenţă.

Art. 7. -Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 8. - Inspecţia Socială şi inspectoratele sociale regionale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 9. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,

Mariana Câmpeanu

ANEXA Nr. 1

Nr:............/din.....................

NOTIFICARE

In atenţia (Se menţionează persoana/funcţia căreia îi este adresată notificarea.).........................................................................................

Prin prezenta, aducem la cunoştinţă faptul Inspecţia Socială/Inspectoratul Social Regional (Se va completa cu numele complet al instituţiei, după caz.) ........................................................................... va efectua în perioada(Se va trece perioada de realizare a misiunii de inspecţie) ........................................................................... o misiune de inspecţie la (Se vor completa numele furnizorului şi al serviciului inspectat.) ................................................................................

Misiunea de inspecţie se realizează în cadrul temei (Se va completa titlul temei integral.) ................................................., care face parte din Planul anual de control, evaluare, consiliere al Inspecţiei Sociale, şi are în vedere următoarele obiective:

· ........................................................................................................................................................................ ............................................

· ........................................................................................................................................................................ ............................................

· ........................................................................................................................................................................ ............................................

Pentru operativitatea şi asigurarea eficienţei activităţii de inspecţie, vă solicităm ca în momentul efectuării inspecţiei să fie puse la dispoziţia echipei de inspectori sociali atât următoarele documente:

· ........................................................................................................................................................................ ............................................

· ........................................................................................................................................................................ ............................................

· ........................................................................................................................................................................ ............................................

cât şi orice alt document ce poate contribui la îndeplinirea misiunii de inspecţie în bune condiţii.

De asemenea, vă rugăm să asiguraţi accesul inspectorilor sociali în serviciile subordonate instituţiei inspectate şi să permiteţi acestora discuţii cu personalul din subordinea dumneavoastră şi, după caz, cu beneficiarii.

După terminarea misiunii de inspecţie vă vom transmite raportul preliminar al echipei de inspectori sociali, ca să puteţi face observaţii cu privire la constatările efectuate, propunerile, recomandările, concluziile şi sancţiunile stabilite (după caz) la finalul misiunii de inspecţie.

După analiza observaţiilor dumneavoastră, raportul de inspecţie va fi redactat în formă finală şi va fi comunicat atât dumneavoastră, cât şi instituţiilor prevăzute de lege.

Inspector general de stat/inspector social-şef

.............................................................................................................................

Organismul/autoritatea/instituţia

.............................................................................................................................

(Se menţionează datele de identificare ale persoanei juridice de drept public/privat.)

ANEXA Nr. 2

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSPECŢIA SOCIALĂ

Str. Vasile Lascăr nr. 87, sector 2, Bucureşti, tel. 021/2119420

Aprob,

Inspector general de stat,

RAPORT DE INSPECŢIE

privind inspecţia efectuată la...........................

1. Baza legală a inspecţiei efectuate:

Inspecţia desfăşurată la.......................................a avut loc în temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, al Hotărârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale şi al Ordinului de misiune nr............................ din....................al inspectorului general de stat.

2. Obiectivele misiunii de inspecţie:

Obiectivele misiunii de inspecţie sunt stabilite în Planul anual de control, evaluare şi consiliere (acestea sunt variabile şi în funcţie de tipul serviciului inspectat).

3. Perioada de desfăşurare:

4. Echipa de inspecţie:

• componenţa echipei;

• coordonatorul echipei.

5. Denumirea entităţii inspectate şi a locaţiei acesteia (adresa):

6. Organizarea şi desfăşurarea misiunii de inspecţie:

7. Constatări:

• Descrierea faptelor constatate şi încadrarea juridică a acestora, unde este cazul.

8. Concluzii:

9. Recomandări, responsabili şi termene de remediere: Numele, prenumele şi semnăturile membrilor echipei de inspecţie.

ANEXA Nr. 3

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSPECŢIA SOCIALĂ

Inspectoratul Social Regional...........................

Str......................nr.......localitatea...................

judeţul/sectorul................................................

Tel.............................Fax...............................

Regim special

Seria I S nr. 0000001

PROCES-VERBAL

de constatare şi aplicare a sancţiunilor contravenţionale privind nerespectarea dispoziţiilor legale referitoare la protecţia socială

Incheiat astăzi, ziua.........., luna..............., anul.........., ora............, în localitatea...................................................., judeţul/sectorul.................................,

I. Agentul/Agenţii constatator/constatatori: ..........................................................................., având funcţia/funcţiile de.................................................................................................................în cadrul Inspecţiei Sociale/Inspecţiei Regionale ............................................., în baza legitimaţiei/legitimaţiilor nr....................., emise de Inspecţia Socială,

în temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, ale Hotărârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale, conform atribuţiilor de control conferite de actele normative în vigoare şi ale Ordinului de misiune nr................din........................al inspectorului general de stat al Inspecţiei Sociale, cu ocazia misiunii de inspecţie efectuate în ziua........Juna........., anul......., ora........, la................................................,

II. am constatat următoarele fapte contravenţionale, astăzi, data, ora si locul sus-mentionate:

1........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

2 ........................................................................................................................................................................ ......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

3........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

fapte prevăzute şi sancţionate de:

1. art...............alin.......lit...............din.............................;

2. art...............alin.......lit...............din.............................;

3. art...............alin.......lit...............din.............................

(Se vor completa, în clar, de către inspectorul/inspectorii social/sociali prevederile articolului, alineatului, literei din actul normativ ale căror dispoziţii au fost încălcate.)

şi se sancţionează astfel:

1. cu amendă de la........................lei la............................lei;

2. cu amendă de la........................lei la............................lei;

3. cu amendă de la........................lei la............................lei.

Inspector/inspectori social/sociali constatator/constatatori,

.............................................................................

.............................................................................

Martor,

.............................................................................

Mi s-a înmânat şi am primit o copie a Inştiinţării de plată, astăzi, ziua ..... luna....., anul........

.............................................................................

(numele, prenumele şi semnătura contravenientului)

III. Contravenientul este:

1. Numele şi prenumele ......................................................................, prenumele părinţilor .................................... şi............................., data şi locul naşterii................................................, domiciliul actual stabil................................................... CNP..................................................BI/CI, seria....., nr.................emis(ă) de Poliţia........................., la data de....................., ocupaţia..................., locul de muncă..................................................................

2. Numele şi prenumele ......................................................................, prenumele părinţilor .................................... şi............................., data şi locul naşterii................................................, domiciliul actual stabil................................................... CNP..................................................BI/CI, seria....., nr.................emis(ă) de Poliţia........................., la data de....................., ocupaţia..................., locul de muncă..................................................................

3. Persoana juridică..........................................cu sediul în...........................str..................................nr..... bl........sc.......ap......judeţ/sector.............., constituită în baza..............................................................................., având codul fiscal.................., cont nr......................................... la..........................., reprezentată legal prin dl/dna................................................., în calitate de..........................................., domiciliat/domiciliată în ......................................... str........................................ bl.........sc.....ap.......judeţ/sector..........................., având BI/CI seria......nr............., eliberat/eliberată de......................la data de...............CNP.................................

Aceste fapte contravenţionale au fost săvârşite în perioada.......................................................................

Imprejurările ce pot servi la aprecierea gravităţii faptelor şi la evaluarea eventualelor pagube pricinuite:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Contravenientul şi-a îndeplinit/nu şi-a îndeplinit obligaţia legală de a prezenta agenţilor constatatori, la cererea lor, actul de identitate ori documentele solicitate pentru buna desfăşurare a activităţii de control.

In cazul contravenienţilor cetăţeni străini, persoane fără cetăţenie sau cetăţeni români cu domiciliul în străinătate, în procesul-verbal vor fi cuprinse şi următoarele date: paşaport ori alt document de trecere a frontierei de stat seria...........nr............., data eliberării.............., statul emitent....................

In cazul în care contravenientul este minor, procesul-verbal va cuprinde şi numele, prenumele şi domiciliul părinţilor, tata....................., mama..................................., alt reprezentant ori ocrotitor legal..........................................................

IV. Sancţiunea aplicată şi măsurile dispuse:

Avertisment/Amendă contravenţională în cuantum de......................(................................) lei,

Măsuri dispuse:........................................................................................................................................................................ ..................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Termen de realizare: (Se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund.)..................................................................

V. Amenda se va achita în contul............................................., deschis la Trezoreria.........................................., iar documentul doveditor al plăţii va fi prezentat sau comunicat prin poştă Inspecţiei Sociale................................................... la adresa:............................................., în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţării de plată.

Conform dispoziţiilor legale, contravenientul poate achita, în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal ori, după caz, de la data comunicării acestuia, jumătate din minimul amenzii prevăzute în actul normativ ale căror dispoziţii au fost încălcate, adică suma de...............................lei.

Inspector/inspectori social/sociali constatator/constatatori,

.............................................................................

.............................................................................

Martor

.............................................................................

Mi s-a înmânat şi am primit o copie a Inştiinţării de plată, astăzi, ziua ..... luna....., anul........

.............................................................................

(numele, prenumele şi semnătura contravenientului)

VI. In conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării/comunicării acestuia.

VII. Contravenientul nu se află de faţă/refuză să semneze sau nu poate lua cunoştinţă despre conţinutul procesului-verbal (se barează cu o linie continua situaţiile care nu corespund), fapt atestat de martor, domnul/doamna............................................................................., domiciliat/domiciliată în........................................ str........................ nr........, bl........., sc ....., ap ....., judeţul/sectorul ........., având BI/CI seria .......nr.............., eliberat/eliberată de........................................la data de.......................CNP............................................................

VIII. Alte menţiuni........................................................................................................................................................................ .............................

..................................................................................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................................................................

(Se pot menţiona observaţiile/obiecţiunile contravenientului.)

Prezentul proces-verbal conţine...........pagini şi a fost întocmit în.......exemplare, din care un exemplar s-a înmânat contravenientului astăzi,....................., sau se va comunica acestuia în cel mult o lună de la data încheierii.

Inspector/inspectori social/sociali constatator/constatatori,

.............................................................................

.............................................................................

Martor,

.............................................................................

Mi s-a înmânat şi am primit o copie a înştiinţării de plată, astăzi, ziua ..... luna....., anul........

.............................................................................

(numele, prenumele şi semnătura contravenientului)

ANEXA Nr. 4

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSPECŢIA SOCIALĂ

Inspectoratul Social Regional..........................

Str......................nr.......localitatea..................

judeţul/sectorul...............................................

Tel...........................Fax................................

Regim special

Seria I.S. nr. 0000001

ÎNŞTIINŢARE DE PLATĂ

pentru debitorul:

Persoană juridică/fizică.............................................................., cu sediul/domiciliul în......................................, str.................................................. nr....., bl........, sc......., ap......, judeţul/sectorul ................................................, constituită în baza................................................................................, având codul fiscal ..........................................., cont nr.................................la..........................., reprezentată legal prin dl/dna..............................................................., în calitate de .........................., domiciliat /domiciliată în ........................., str............., bl........., sc....., ap......, judeţul/sectorul................., având BI/CI seria.......nr................., eliberat/eliberată.......................la data de................... CNP...,

In baza Procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei seria:.........nr............, încheiat în ziua......., luna......., anul........., vă comunicăm prezenta înştiinţare de plată pentru suma totală de.......................... lei, constituită debit la instituţia noastră pe numele dvs.

După trecerea termenului-limită prevăzut în procesul-verbal sus-menţionat, acesta devine titlu executoriu, fără nicio altă formalitate, şi se supune executării silite, în condiţiile dispoziţiilor legale imperative privind executarea silită a creanţelor bugetare.

Amenda se va achita în contul...........................................................deschis la Trezoreria......................................, iar documentul doveditor al plăţii va fi prezentat sau comunicat prin poştă Inspecţiei Sociale, la adresa ........................................., în termen de 15 zile de laînmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţării de plată.

Această înştiinţare de plată se comunică dvs., în calitate de debitor bugetar, conform actelor normative în vigoare, pentru opozabilitate, împreună cu procesul-verbal în cauză.

Contravenientul nu se află de faţă/refuză să semneze/nu poate să semneze prezenta înştiinţare de plată.

(Se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund.)

Se confirmă de martorul:

Numele şi prenumele............................................................., prenumele părinţilor...............................şi............................., data şi locul naşterii..............................., domiciliul actual stabil............................................................, CNP......................................, BI/CI, seria....., nr...........emis(ă) de Poliţia................, la data de.............., ocupaţia.................., locul de muncă......................

Prezenta înştiinţare de plată face parte integrantă din Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor cu seria......nr..................din data de......................

Alte menţiuni........................................................................................................................................................................ ......................................

..................................................................................................................................................................................................................................

Inspector/inspectori social/sociali constatator/constatatori,

.............................................................................

.............................................................................

Martor,

.............................................................................

Mi s-a înmânat şi am primit o copie a Inştiinţării de plată, astăzi, ziua ..... luna....., anul........

.............................................................................

(numele, prenumele şi semnătura contravenientului)

ANEXA Nr. 5

CARACTERISTICI DE TIPĂRIRE

Denumire:

A) Proces-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor se înseriază cu :

Seria I.S. Nr.......................

Formularele se broşează în carnete, a câte 25 de procese-verbale, conţinând câte 150 file fiecare.

B) Inştiinţare de plată pentru debitorul:

Fiecare formular se tipăreşte în 3 exemplare, pe format standard A4, de culori diferite.

Formularele se tipăresc pe hârtie de calitate, care să asigure lizibilitatea scrisului atât pe original, cât şi pe copii.

Formularele se broşează în carnete, a câte 50, conţinând câte 100 file fiecare.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 997/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 997 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu