Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 157 din 9 februarie 2009

pentru modificarea Ordinului ministrului muncii, familiei si egalitatii de sanse nr. 997/2008 privind aprobarea modelelor standard ale Notificarii referitoare la misiunea de control, Raportului de inspectie, Procesului-verbal de constatare si aplicare a sanctiunilor contraventionale, precum si Instiintarii de plata pentru debitor, destinate utilizarii in activitatea de inspectie a Inspectiei Sociale

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 98 din 18 februarie 2009



Având în vedere prevederile art. 22 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.059/2007,

în baza prevederilor art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:

Art. I. - Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 997/2008 privind aprobarea modelelor standard ale Notificării referitoare la misiunea de control, Raportului de inspecţie, Procesului-verbal de constatare şi aplicare a sancţiunilor contravenţionale, precum şi Inştiinţării de plată pentru debitor, destinate utilizării în activitatea de inspecţie a Inspecţiei Sociale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 790 din 26 noiembrie 2008, se modifică după cum urmează:

1. Articolul 5 se abrogă.

2.  Anexele nr. 1-4 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-4 la prezentul ordin.

3. Anexa nr. 5 se abrogă.

Art. II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Mariana Nedelcu,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 997/2008)

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

INSPECŢIA SOCIALĂ

Inspectoratul Social Regional...........................

Str...................nr......., localitatea....................

Judeţul/sectorul...............................................

Telefon....................., fax................................

Nr.............................din.................................

NOTIFICARE

In atenţia ........................................................................................................................................................................ ..........................................

                                                (Se menţionează numele reprezentantului legal al entităţii inspectate şi funcţia acestuia.)

Prin  prezenta vă aducem  la cunoştinţă faptul  că  Inspecţia Socială/Inspectoratul  Social  Regional  ............................................................................. va efectua în perioada..................................................o misiune de inspecţie la (Se va completa numele furnizorului şi al serviciului inspectat.) ..........................................................................................................................................

Misiunea de inspecţie se realizează în temeiul ordinului de misiune al inspectorului general de stat emis în conformitate cu Planul anual de control, evaluare şi consiliere al Inspecţiei Sociale pe anul.......şi are în vedere următoarele obiective (se va completa cu obiectivele din fişa de inspecţie).

- .......................................................................................................................

- .......................................................................................................................

- .......................................................................................................................

Pentru operativitatea şi asigurarea eficienţei activităţii de inspecţie vă solicităm ca pe perioada desfăşurării misiunii de inspecţie să fie puse la dispoziţia echipei de inspectori sociali următoarele documente:

- .......................................................................................................................

- .......................................................................................................................

- .......................................................................................................................

precum şi orice alt document ce poate contribui la îndeplinirea misiunii de inspecţie în bune condiţii.

In conformitate cu prevederile art. 23 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, aveţi obligaţia ca pe timpul efectuării misiunii de inspecţie să asiguraţi accesul echipei de inspectori sociali în incinta tuturor entităţilor inspectate şi să puneţi la dispoziţia acestora toate documentele ce pot contribui la îndeplinirea misiunii de inspecţie în bune condiţii, să facilitaţi intervievarea personalului din subordine şi a beneficiarilor.

Echipa de inspecţie este formată din următoarele persoane:

1...................................................................................................................;

2...................................................................................................................;

3....................................................................................................................

Inspector general de stat/Inspector social-şef,

........................................................................

Organismul/Autoritatea/Instituţia  ...............................................................................................................................

                                                   (Se menţionează datele de identificare ale persoanei juridice de drept public/privat.)

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 997/2008)

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

INSPECŢIA SOCIALA

Inspectoratul Social Regional................................

Str............nr..........., localitatea............................

Judeţul/sectorul....................................................

Telefon....................................., fax....................

Nr.............................................din.....................

Avizat

Inspector social-şef,

............................................................................

Aprobat

Inspector general de stat,

............................................................................

RAPORT DE INSPECŢIE

privind inspecţia efectuată la.............................

1.  Baza legală a inspecţiei efectuate:

Inspecţia desfăşurată la.......................................a avut loc în temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind

Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, al Hotărârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale şi al Ordinului de misiune nr.......din....................al inspectorului general de stat al inspecţiei sociale.

2.  Date de identificare ale entităţii supuse inspecţiei

3.  Obiectivele controlate şi evaluate, stabilite prin Planul anual de control, evaluare şi consiliere

4.  Date referitoare la organizarea misiunii de inspecţie

5.  Constatări:

Descrierea faptelor constatate şi încadrarea juridică a deficienţelor, precum şi organismul abilitat să aplice sancţiunile corespunzătoare sau, după caz, sancţiunea aplicată direct de echipa de inspectori

6.  Perioada de desfăşurare

7.  Echipa de inspecţie:

• componenţa echipei

• coordonatorul echipei

8.  Concluzii

9.  Propunerile şi recomandările formulate faţă de situaţiile constatate

10.  Numele, prenumele şi semnăturile membrilor echipei de inspecţie.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 997/2008)

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

INSPECŢIA SOCIALĂ

Inspectoratul Social Regional................................

Str............nr..........., localitatea............................

Judeţul/sectorul....................................................

Telefon....................................., fax....................

Regim special

Seria I.S. nr. 0000001

PROCES-VERBAL

de constatare şi aplicare a sancţiunilor contravenţionale privind nerespectarea dispoziţiilor legale referitoare la protecţia socială

Incheiat astăzi, ziua......luna.........anul......, ora........., în localitatea.................................................., judeţul/sectorul ....................................................

I. Agentul/Agenţii constatator/constatatori...................................................................................., având funcţia/funcţiile de .......................................................................................................în cadrul Inspecţiei Sociale/Inspectoratului Social Regional ................................................, în baza legitimaţiei/legitimaţiilor nr.......................... emise de Inspecţia Socială, în temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, ale Hotărârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al

Inspecţiei Sociale, conform atribuţiilor de control conferite de actele normative în vigoare, şi ale Ordinului de misiune nr................ din........................al inspectorului general de stat al Inspecţiei Sociale, cu ocazia misiunii de inspecţie efectuate în ziua.......luna ........anul......, ora........, la.............................................................................,

II. am constatat următoarele fapte contravenţionale astăzi,...........(data, ora si locul sus-mentionate):

1........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

2........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

3........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

fapte prevăzute şi sancţionate de:

1. art..............alin......lit...............din..........................................................;

2. art..............alin......lit...............din.........................................................;

3. art..............alin......lit...............din...................................................................,

(Se vor completa, în clar, de către inspectorul/inspectorii social/sociali prevederile articolului, alineatului, literei din actul normativ ale cărui dispoziţii au fost încălcate.) şi se sancţionează astfel:

1. cu amendă de la........................lei la............................lei;

2. cu amendă de la........................lei la............................lei;

3. cu amendă de la........................lei la............................lei.

Inspector(i) social(i) constatator(i),

............................................................

............................................................

Martor,

............................................................

Mi s-a înmânat şi am primit o copie a procesului-verbal astăzi,

ziua..................luna.......................anul...................................

..............................................................................................

(numele, prenumele şi semnătura contravenientului)

III. Contravenientul este:

1.  Numele şi prenumele................................................................., prenumele părinţilor:................................................... şi........................, data şi locul naşterii....................................................., domiciliul actual stabil................................................., CNP.................................................., BI/CI seria.....nr..........., emis/emisă de Poliţia.........................la data de....................., ocupaţia..................., locul de muncă............................................................

2. Numele şi prenumele..............................................................., prenumele părinţilor:........................................................... şi  ................................................., data şi  locul  naşterii  ..............................................................., domiciliul actual stabil ........................................................................., CNP......................................................,  BI/CI seria.....nr..........., emis/emisă de

Poliţia.............................................................. la data de..................................., ocupaţia.........................................., locul de muncă................................................

3.  Persoana juridică..................................................., cu sediul în..........................., str........................................nr....., bl......., sc......, ap....., judeţul/sectorul .............., constituită în baza..........................................................., având codul fiscal .................., cont  nr............................... la...........................,      reprezentată legal prin dl/dna ........................................................., în calitate de..........................................., domiciliat/domiciliată în........................................., str..............................nr.........., bl........, sc....., ap......., judeţul/sectorul ........................, având BI/CI seria.......nr.............., eliberat/eliberată de.......................la data de..............., CNP..................................

Aceste fapte contravenţionale au fost săvârşite în perioada........................................................................

Imprejurările   ce   pot  servi   la   aprecierea   gravităţii   faptelor  şi   la   evaluarea   eventualelor   pagube   pricinuite:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Contravenientul şi-a îndeplinit/nu şi-a îndeplinit obligaţia legală de a prezenta agenţilor constatatori, la cererea lor, actul de identitate ori documentele solicitate pentru buna desfăşurare a activităţii de control.

In cazul contravenienţilor cetăţeni străini, persoane fără cetăţenie sau cetăţeni români cu domiciliul în străinătate, în procesul-verbal vor fi cuprinse şi următoarele date: paşaport ori alt document de trecere a frontierei de stat seria...........nr.............., data eliberării.............., statul emitent.....................

In cazul în care contravenientul este minor, procesul-verbal va cuprinde şi numele, prenumele şi domiciliul părinţilor, tatăl .................., mama................................., alt reprezentant ori ocrotitor legal......................

IV. Sancţiunea aplicată şi măsurile dispuse:

Avertisment/Amendă contravenţională în cuantum de...................(..............................................................................) lei

Măsuri dispuse:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Termen de realizare  ........................................................................................................................................................................ .........................

                                                                                 (Se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund.)

Inspector(i) social(i) constatator(i),

...............................................................

...............................................................

Martor,

...............................................................

Mi s-a înmânat şi am primit o copie a procesului-verbal astăzi,

ziua..........................luna.............................anul......................

...............................................................................................

(numele, prenumele şi semnătura contravenientului)

V. Amenda se va achita în contul.......................................deschis la Trezoreria..........................................iar documentul    doveditor al plăţii va fi    prezentat sau comunicat prin poştă Inspecţiei Sociale la adresa ...................................................................,în termen de 15 zile de laînmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţării de plată.

Conform dispoziţiilor legale, contravenientul poate achita, în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal ori, după caz, de la data comunicării acestuia, jumătate din minimul amenzii prevăzute în actul normativ ale cărui dispoziţii au fost încălcate, adică suma de...............................lei.

VI. In conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării/comunicării acestuia. Plângerea se va depune la.........................................

VII. Contravenientul nu se află de faţă/refuză să semneze sau nu poate lua cunoştinţă despre conţinutul procesului-verbal (Se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund.), fapt atestat de martor, domnul/doamna...................................., domiciliat/domiciliată în................................str........................nr......., bl........, sc. ..., ap......Judeţul/sectorul.............., având BI/CI seria............nr...................., eliberat/eliberată de................................................la data de......................., CNP...................................

VIII. Alte menţiuni:

........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .......................................................

(Se pot menţiona observaţiile/obiecţiile contravenientului.)

Prezentul proces-verbal conţine...........pagini şi a fost întocmit în.......exemplare, dintre care un exemplar s-a înmânat contravenientului astăzi,.................., sau se va comunica acestuia în cel mult o lună de la data încheierii.

Inspector(i) social(i) constatator(i),

..........................................................

..........................................................

Martor,

..........................................................

Mi s-a înmânat şi am primit o copie a procesului-verbal astăzi,

ziua..................................luna.............................anul..............

...............................................................................................

(numele, prenumele şi semnătura contravenientului)

ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 4 la Ordinul nr. 997/2008)

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

INSPECŢIA SOCIALĂ

Inspectoratul Social Regional..........................

Str.....................nr......, localitatea..................

Judeţul/sectorul...............................................

Telefon.................., fax...................................

Regim special

Seria I.S. nr. 0000001

ÎNŞTIINŢARE   DE   PLATĂ

pentru debitorul:

Persoana juridică/fizică................................................................, cu sediul/domiciliul în........................................................, str....................................................................nr....., bl......., sc......, ap.....judeţul/sectorul...................................., constituită în baza..................................................................................................., având codul fiscal........................., cont nr............................ la..........................., reprezentată legal prin dl/dna.............................................., în calitate de.........................., domiciliat/domiciliată în........................., str.......................... nr......, bl........., sc......, ap......., judeţul/sectorul......................., având BI/CI seria....... nr..................., eliberat/eliberată...................................la data de.................................., CNP.....................................

In baza Procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei seria..........nr..................., încheiat în ziua....... luna.......anul........, vă comunicăm prezenta înştiinţare de plată pentru suma totală de................lei, constituită debit la instituţia noastră pe numele dumneavoastră.

După trecerea termenului-limită prevăzut în procesul-verbal sus-menţionat, acesta devine titlu executoriu fără nicio altă formalitate şi se supune executării silite în condiţiile dispoziţiilor legale imperative privind executarea silită a creanţelor bugetare.

Amenda se va achita în contul............................................................deschis la Trezoreria......................................, iar documentul doveditor al plăţii va fi prezentat sau comunicat prin poştă Inspecţiei Sociale la adresa........................................., în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţării de plată.

Această înştiinţare de plată se comunică dumneavoastră, în calitate de debitor bugetar, conform actelor normative în vigoare, pentru opozabilitate, împreună cu procesul-verbal în cauză.

Contravenientul nu se află de faţă/refuză să semneze/nu poate să semneze prezenta înştiinţare de plată.

(Se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund.)

Se confirmă de martorul:

Numele şi prenumele................................................, prenumele părinţilor.........................şi ............................, data şi locul naşterii................................., domiciliul actual stabil....................................................., CNP......................................, BI/CI seria.....nr..........., emis/emisă de Poliţia................la data de.............., ocupaţia..................., locul de muncă......................

Prezenta înştiinţare de plată face parte integrantă din Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor seria......nr..................din data de......................

Alte menţiuni:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Inspector(i) social(i) constatator(i),

............................................................

............................................................

Martor,

............................................................

Mi s-a înmânat şi am primit o copie a înştiinţării de plată astăzi,

ziua..............................luna......................anul..........................

................................................................................................

(numele, prenumele şi semnătura contravenientului)


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 157/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 157 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu