Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.834 din 18.05.2020

privind aprobarea comisiilor de evaluare a planurilor de acţiune la nivelul autorităţilor pentru protecţia mediului şi a regulamentului de funcţionare şi organizare a acestora
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 488 din 10 iunie 2020



SmartCity1

Ţinând cont de Referatul de aprobare al Direcţiei evaluare impact şi controlul poluării nr. 100.960/DM din 6.12.2019,luând în considerare prevederile art. 91 alin. (2) din Legea nr. 121/2019 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant,în temeiul art. 57 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 43/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor şi al art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul mediului, apelor şi pădurilor şi ministrul sănătăţii emit următorul ordin: Articolul 1Se aprobă comisiile de evaluare a planurilor de acţiune de la nivelul autorităţilor pentru protecţia mediului, denumite în continuare Comisii, prevăzute în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă Regulamentul de funcţionare şi organizare a comisiilor pentru evaluarea planurilor de acţiune, prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 3Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 4 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul mediului, apelor şi pădurilor, Costel Alexe Ministrul sănătăţii, Nelu Tătaru ANEXA Nr. 1COMISIILE pentru evaluarea Planurilor de acţiune 1. Comisia de la nivelul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului 2. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti 3. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Iaşi 4. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Cluj 5. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Timiş 6. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Constanţa 7. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Dolj 8. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Galaţi 9. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Braşov 10. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Prahova 11. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Argeş 12. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bacău 13. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bihor 14. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Botoşani 15. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Brăila 16. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Buzău 17. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Mureş 18. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Sibiu 19. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Arad 20. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Maramureş 21. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Ilfov 22. Comisia de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Satu Mare ANEXA Nr. 2REGULAMENT de funcţionare şi organizare a comisiilor pentru evaluarea planurilor de acţiune Articolul 1Comisia de la nivelul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului prevăzută în anexa nr. 1 la ordin se organizează astfel: a)un reprezentat al autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului care desfăşoară activităţi specifice de gestionare şi evaluare a zgomotului ambiant, având calitatea de preşedinte; b)un reprezentat al autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului care desfăşoară activităţi specifice de gestionare şi evaluare a zgomotului ambiant, având calitatea de membru; c)un reprezentant din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului care desfăşoară activităţi specifice de măsurare a zgomotului, având calitatea de membru; d)un reprezentant al Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului care desfăşoară activităţi specifice de reglementare, având calitatea de membru; e)un reprezentant al Institutului Naţional de Sănătate Publică, având calitatea de membru; f)un reprezentant al Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului care desfăşoară activităţi specifice de gestionare şi evaluare a zgomotului ambiant, având calitatea de secretar. Articolul 2Comisiile de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti şi al agenţiilor judeţene pentru protecţia mediului, prevăzute în anexa nr. 1 la ordin, se organizează astfel: a)un reprezentant din cadrul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti sau al agenţiilor judeţene de protecţia mediului, după caz, care desfăşoară activităţi specifice de gestionare şi evaluare a zgomotului ambiant, având calitatea de preşedinte; b)un reprezentant din cadrul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti sau al agenţiilor judeţene de protecţia mediului, după caz, care desfăşoară activităţi specifice de măsurare a zgomotului, având calitatea de membru; c)un reprezentant din cadrul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti sau al agenţiilor judeţene de protecţia mediului, după caz, care desfăşoară activităţi specifice de reglementare, având calitatea de membru; d)un reprezentant din cadrul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti sau al agenţiilor judeţene de protecţia mediului, după caz, care desfăşoară activităţi specifice de monitorizare a factorilor de mediu, având calitatea de membru; e)un reprezentant din cadrul direcţiei de sănătate publică judeţene din judeţul aferent agenţiilor judeţene pentru protecţia mediului specificate în anexa nr. 1 la ordin, respectiv din cadrul Direcţiei de sănătate publică a municipiului Bucureşti în cazul comisiei de la nivelul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti, având calitatea de membru; f)un reprezentant din cadrul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti sau al agenţiilor judeţene de protecţia mediului, după caz, care desfăşoară activităţi specifice de monitorizare a factorilor de mediu, având calitatea de secretar. Articolul 3Convocarea Comisiei se face în scris, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data şedinţei, prin grija secretarului. Articolul 4
(1) Comisiile sunt legal întrunite în prezenţa tuturor membrilor, iar hotărârile se adoptă cu votul majorităţii acestora.
(2) În situaţia în care nu este întrunit cvorumul prevăzut la alin. (1), şedinţa se amână pentru o dată ulterioară, dar nu cu mai mult de 5 zile lucrătoare.
(3) Pentru fiecare şedinţă a comisiilor se întocmeşte câte un proces-verbal, care va fi semnat de către toţi membrii comisiei.
(4) Secretarul comisiei nu are drept de vot în cadrul comisiei.
(5) Preşedintele comisiei şi membrii comisiei au drept de vot în cadrul comisiei.
Articolul 5
(1) În cazul în care, în urma procesului de evaluare a planurilor de acţiune, se constată necesitatea completării datelor sau a furnizării unor informaţii noi, comisiile solicită transmiterea acestora.
(2) Solicitarea datelor şi a informaţiilor noi se realizează după cum urmează: a)în baza proceselor-verbale încheiate de comisii, secretarul fiecărei comisii va redacta solicitarea de transmitere a datelor în baza prevederilor art. 47 din Legea nr. 121/2019 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant, sub forma unei adrese oficiale care se transmite de la nivelul conducerii agenţiilor pentru protecţia mediului şi, după caz, de la nivelul conducerii Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului; b)adresa oficială prevăzută la lit. a) se transmite către autorităţile administraţiei publice locale şi/sau operatorii economici care au obligaţia realizării planurilor de acţiune, cu specificarea unui termen de răspuns, precum şi spre ştiinţa autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului; c)în cazul în care autorităţile administraţiei publice locale şi/sau operatorii economici care au obligaţia realizării planurilor de acţiune nu transmit în termen datele solicitate de către autorităţile pentru protecţia mediului, acestea vor sesiza autoritatea publică centrală pentru protecţia mediului în termen de 7 zile de la expirarea termenului de răspuns solicitat autorităţilor administraţiei publice locale şi/sau operatorilor economici; d)în baza sesizării primite de la autorităţile pentru protecţia mediului prevăzute la lit. c), autoritatea publică centrală pentru protecţia mediului va solicita autorităţilor administraţiei publice locale şi/sau operatorilor economici care au obligaţia realizării planurilor de acţiune transmiterea datelor în baza art. 58 din Legea nr. 121/2019; e)în cazul în care autorităţile administraţiei publice locale şi/sau operatorii economici care au obligaţia realizării planurilor de acţiune nu transmit datele solicitate conform lit. d), autoritatea publică centrală pentru protecţia mediului va solicita Gărzii Naţionale de Mediu punerea în aplicare a prevederilor art. 81 lit. e) din Legea nr. 121/2019.
Articolul 6Comisiile prevăzute în anexa nr. 1 la ordin au obligaţia ca în cadrul activităţii de evaluare a planurilor de acţiune să solicite sprijinul autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului şi să ia în considerare punctul de vedere al acestuia, pentru a facilita prevenirea şi/sau gestionarea, după caz, a eventualelor proceduri de punere în întârziere referitoare la planurile de acţiune, deschise de către Comisia Europeană împotriva României. Articolul 7Preşedintele comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii specifice: a)convoacă, conduce şi coordonează şedinţele comisiei; b)urmăreşte ca procesele-verbale ale întrunirilor comisiei să conţină obligatoriu concluziile rezultate în urma analizării planurilor de acţiune; c)votează hotărârile comisiei alături de membrii comisiei. Articolul 8Secretarul comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii specifice: a)răspunde de realizarea sarcinilor administrative ale comisiei; b)transmite în scris convocarea membrilor comisiei, la solicitarea preşedintelui acesteia; c)pregăteşte documentele întrunirii; d)răspunde de întocmirea şi arhivarea proceselor-verbale ale întrunirilor; e)răspunde de arhivarea tuturor materialelor aferente activităţii de analizare a planurilor de acţiune; f)pune la dispoziţia reprezentantului Institutului Naţional de Sănătate Publică care este membru în comisia prevăzută la art. 1 un exemplar al procesului-verbal al comisiei; g)pune la dispoziţia reprezentantului direcţiei de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, care este membru în comisia prevăzută la art. 2, un exemplar al procesului verbal al comisiei. Articolul 9Comisiile prevăzute în anexa nr. 1 la ordin realizează evaluarea planurilor de acţiune care se pun la dispoziţia autorităţilor pentru protecţia mediului în conformitate cu prevederile art. 42 din Legea nr. 121/2019, luând în considerare: a)îndeplinirea criteriilor minime pentru planurile de acţiune, în conformitate cu prevederile anexei nr. 5 din Legea nr. 121/2019; b)existenţa zonelor liniştite identificate în cuprinsul planului de acţiune, în formatul solicitat de art. 42 lit. b) din Legea nr. 121/2019; c)existenţa în cadrul planurilor de acţiune a termenelor de implementare a măsurilor de reducere/gestionare a zgomotului, inclusiv în cazul zonelor liniştite, precum şi a autorităţilor responsabile cu implementarea acestora, în conformitate cu prevederile art. 42 lit. a) din Legea nr. 121/2019; d)realizarea procedurii de consultare publică în conformitate cu prevederile art. 34 şi 35, după caz, din Legea nr. 121/2019; e)respectarea prevederilor art. 49 lit. c) din Legea nr. 121/2019; f)respectarea prevederilor art. 55 lit. i) şi j) din Legea nr. 121/2019; g)solicitările autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului transmise în baza art. 58 din Legea nr. 121/2019; h)punctul de vedere al autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului în activitatea de evaluare a planurilor de acţiune; i)utilizarea la elaborarea planurilor de acţiune a valorilor-limită stabilite conform prevederilor art. 91 alin. (3) din Legea nr. 121/2019; j)Ghidul de evaluare a hărţilor strategice de zgomot şi a planurilor de acţiune care se aprobă conform prevederilor art. 91 alin. (4) din Legea nr. 121/2019; k)Ghidul de elaborare a planurilor de acţiune care se aprobă conform prevederilor art. 91 alin. (6) din Legea nr. 121/2019. Articolul 10
(1) Până la data intrării în vigoare a actelor normative care aprobă valorile-limită, Ghidul de evaluare a hărţilor strategice de zgomot şi a planurilor de acţiune şi Ghidul de elaborare a planurilor de acţiune, în conformitate cu prevederile art. 91 alin. (3), (4) şi (6) din Legea nr. 121/2019, comisiile evaluează planurile de acţiune ţinând seama de prevederile art. 9 lit. a)-h).
(2) După intrarea în vigoare a actelor normative care aprobă valorile-limită, Ghidul de evaluare a hărţilor strategice de zgomot şi a planurilor de acţiune şi Ghidul de elaborare a planurilor de acţiune, în conformitate cu prevederile art. 91 alin. (3), (4) şi (6) din Legea nr. 121/2019, comisiile evaluează planurile de acţiune ţinând seama de prevederile art. 9.
Articolul 11Activitatea desfăşurată în cadrul comisiei de către membrii acesteia, indiferent de funcţiile îndeplinite, nu este remunerată.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 834/2020

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 834 din 2020
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 834/2020
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu