Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 79 din 21 aprilie 2005

privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 422 din 19 mai 2005


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 26^1 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ale subpct. 6.1 alin. (2) din anexa la Hotararea Guvernului nr. 1.461/2004 privind aprobarea Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit si ale Deciziei Consiliului Concurentei pentru autorizarea ajutorului de stat nr. 305/2004,
    in temeiul art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,

    presedintele Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie emite prezentul ordin.

    ARTICOL UNIC
    (1) Se aproba Procedura de implementare a Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    (2) Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va intra in vigoare de la data publicarii.

                   Presedintele Agentiei Nationale pentru
                Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
                           Eugen Ovidiu Chirovici

    ANEXA 1

                          PROCEDURA DE IMPLEMENTARE
a Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit

    1. Obiectivul Programului
    Obiectivul principal al Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit, denumit in continuare Programul, il constituie cresterea competitivitatii si capitalizarea intreprinderilor mici si mijlocii prin alocarea de fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit, realizandu-se astfel o mai buna consolidare a capitalului autohton in perspectiva integrarii Romaniei in Uniunea Europeana si a competitiei la care vor fi supuse aceste societati pe piata unica.

    2. Bugetul Programului
    Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2005 este de 245 miliarde lei, din care:
    a) 99% pentru alocarea de fonduri conform pct. 4.1;
    b) 1% la dispozitia Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, constand in cheltuieli pentru implementarea, promovarea, administrarea, monitorizarea si evaluarea Programului.

    3. Beneficiari eligibili
    3.1. Pot beneficia de prevederile Programului agentii economici, astfel cum sunt definiti in art. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
    3.2. Agentii economici mentionati la pct. 3.1 pot beneficia de prevederile Programului, daca indeplinesc cumulativ la data solicitarii urmatoarele criterii de eligibilitate:
    a) au capital social integral privat;
    b) indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, de Regulamentul privind ajutorul de stat pentru intreprinderile mici si mijlocii, pus in aplicare prin Ordinul presedintelui Consiliului Concurentei nr. 55/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si de Instructiunile privind incadrarea unei intreprinderi in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Consiliului Concurentei nr. 57/2005, pentru a fi intreprinderi mici si mijlocii;
    c) si-au indeplinit la termen obligatiile exigibile de plata a contributiilor, impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetul asigurarilor pentru accidente de munca si boli profesionale si bugetele locale, prevazute de legislatia in vigoare;
    d) nu sunt in stare de faliment ori de lichidare, nu au afacerile administrate de un judecator-sindic, nu au activitatile comerciale suspendate sau nu se afla intr-o situatie similara cu cele mentionate mai sus, reglementata de lege;
    e) nu fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea lor in una dintre situatiile prevazute la lit. d);
    f) au incheiat anul fiscal anterior anului in curs cu bilant pozitiv si au reinvestit in tot sau in parte profitul;
    g) nu au aplicat amortizarea accelerata prevazuta de Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru activul respectiv.
    3.3. Nu beneficiaza de prevederile Programului agentii economici care desfasoara activitati legate de productia, procesarea sau comercializarea produselor prevazute in anexa nr. 3 la Regulamentul privind ajutorul de stat pentru intreprinderile mici si mijlocii, pus in aplicare prin Ordinul presedintelui Consiliului Concurentei nr. 55/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.

    4. Tipurile de ajutor financiar
    4.1. (1) Prin Program, beneficiarii eligibili primesc fonduri in limita impozitului aferent profitului pe care societatea l-a reinvestit (de exemplu: profitul unei societati la sfarsitul anului 2004 este de 10 milioane lei. Din acest profit societatea investeste 5 milioane lei. Valoarea ajutorului de stat este in acest caz 5.000.000 lei x 25% = 1.250.000 lei. Daca societatea ar fi investit intregul profit realizat, de 10 milioane lei, atunci ar fi putut beneficia de un ajutor de stat in valoare maxima de 10.000.000 lei x 25% = 2.500.000 lei), dar nu mai mult de 2 miliarde lei pentru fiecare beneficiar.
    (2) Beneficiarii fondurilor alocate prin Program sunt obligati sa asigure din surse proprii, care nu sunt atinse de ajutor de stat, minimum 25% din costurile eligibile aferente investitiei.
    4.2. Profitul brut reinvestit reprezinta sumele utilizate pentru efectuarea de investitii in active corporale (echipamente tehnologice, respectiv masini, unelte si instalatii, precum si pentru computerele si echipamentele periferice ale acestora) si necorporale (brevete, drepturi de autor, licente, marci de comert sau de fabrica si alte valori similare, precum si achizitionarea ori producerea programelor informatice) prevazute la art. 24 alin. (6) lit. b) si alin. (10) din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, aferente obiectului de activitate, exclusiv cele care au alte surse de finantare decat profitul brut, cum sunt: credite, imprumuturi nerambursabile sau civile.
    4.3. Suma maxima asupra careia se calculeaza valoarea fondului de stimulare este cea platita cu titlu de impozit pe profitul reinvestit, dar nu mai mult de 2 miliarde lei pentru fiecare beneficiar, incepand cu trimestrul IV al anului 2004.
    4.4. Fondurile vor fi alocate in anul 2005 in limita sumelor platite pentru impozitul aferent profitului pe care societatea l-a reinvestit in activele mentionate la pct. 4.2, dar nu mai mult de 2 miliarde lei pentru fiecare beneficiar, achizitionate dupa data de 1 octombrie 2004 si puse in functiune pana la sfarsitul anului 2004.
    4.5. In cazul echipamentelor tehnologice, respectiv al masinilor, uneltelor si instalatiilor, precum si al computerelor si echipamentelor periferice ale acestora, ajutorul financiar va fi acordat numai daca acestea sunt noi, introduse pe piata si puse in functiune cu respectarea reglementarilor tehnice aplicabile si pentru care nu s-a aplicat amortizarea accelerata prevazuta de Legea nr. 571/2003.
    4.6. Nu se acorda ajutor financiar pentru activele corporale si necorporale achizitionate in sistem de leasing si pentru activele corporale second hand.
    4.7. Agentii economici beneficiari ai fondurilor alocate conform acestui Program se angajeaza sa mentina investitia pentru care au primit fonduri pentru o perioada de minimum 5 ani, in caz contrar fiind obligati sa restituie fondurile alocate.
    4.8. Intensitatea bruta a ajutorului de stat nu poate depasi pragul pentru ajutor de stat regional cu mai mult de 15% procentul brut, cu conditia ca intensitatea neta a ajutorului de stat sa nu depaseasca 75% .

    5. Modalitatea de derulare a Programului
    5.1. (1) Beneficiarul potential va inainta, personal sau prin posta, cu confirmare de primire, cererea-tip pentru alocarea de fonduri, prevazuta in anexa nr. 1 la prezenta procedura, la sediul Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie - Unitatea de implementare a Programului (UIP), insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) certificatul constatator, in original, emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza teritoriala isi are sediul societatea, in care sa mentioneze actionarii/asociatii, reprezentantii legali ai societatii, situatia juridica, precum si toate domeniile de activitate principale si secundare ale societatii solicitante;
    b) declaratia pe propria raspundere privind numarul mediu anual al salariatilor;
    c) copie de pe bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente, semnata, pentru conformitate cu originalul, de reprezentantul legal al societatii;
    d) declaratia pe propria raspundere si certificatul de obligatii fiscale, din care rezulta ca nu are datorii exigibile de plata a contributiilor, impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetul asigurarilor pentru accidente de munca si boli profesionale si bugetele locale, prevazute de legislatia in vigoare;
    e) documentele care atesta plata impozitului pe profit datorat la nivelul anului 2004;
    f) documente in copie certificata care atesta valoarea investitiei (contracte, facturi fiscale, extrase de cont, ordine de plata, chitante fiscale si alte documente fiscale care pot dovedi efectuarea de plati care atesta investitia);
    g) declaratia pe propria raspundere, prevazuta in anexa nr. 2 la prezenta procedura;
    h) declaratia pe propria raspundere ca nu aplica amortizarea accelerata, cu privire la activul respectiv.
    (2) Formularul cererii-tip si modelul declaratiei pe propria raspundere sunt disponibile si pe pagina web a ANIMMC la adresa www.animmc.ro.
    5.2. Evaluarea cererilor-tip pentru alocarea de fonduri in conditiile pct. 4.1 va fi efectuata de catre Unitatea de implementare a Programului.
    5.3. Decizia cu privire la acordarea fondurilor prevazute la pct. 4.1 este de competenta UIP.
    5.4. (1) Acordarea fondurilor se face pe baza documentelor justificative prezentate de beneficiar.
    (2) Fondurile vor fi acordate dupa varsarea la bugetul de stat a impozitului aferent profitului realizat.

    6. Procedura de inregistrare, evaluare si selectie a beneficiarilor
    6.1. (1) Cererea-tip pentru alocarea de fonduri, completata, insotita de documentele justificative, va fi inregistrata la UIP-ANIMMC, in Registrul special al Programului, mentionandu-se data, ora si numarul de inregistrare al cererii.
    (2) Inregistrarea cererilor pentru alocarea de fonduri va incepe dupa intrarea in vigoare a prezentului ordin si se va efectua conform urmatorului program: Luni - Vineri, ora 8,30 - 16,30.
    6.2. Solicitarile vor fi analizate si selectate in concordanta cu data si ora inregistrarii la ANIMMC a documentelor prevazute la pct. 5.1, in baza verificarii cererii-tip pentru finantare, conformitatii criteriilor de eligibilitate a beneficiarilor, activitatilor si investitiilor eligibile.
    6.3. (1) UIP va finaliza procesul de evaluare a solicitarii in termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data inregistrarii cererii-tip pentru alocarea de fonduri, insotita de toate documentele justificative, sau de la data primirii clarificarilor solicitate conform alin. (3).
    (2) In cazul in care cererea-tip pentru alocarea de fonduri nu este completata corect sau nu este insotita de toata documentatia necesara ori exista neconcordante in informatiile furnizate, procesul de evaluare se va relua de la data inregistrarii unei noi cereri-tip pentru alocarea de fonduri cu completarile si corectiile corespunzatoare efectuate.
    (3) Verificarea cantitativa a continutului dosarului se face la momentul depunerii acestuia, iar existenta neconcordantelor in informatiile furnizate se va comunica solicitantului in termen de maximum 15 zile de la depunerea sa.
    6.4. UIP va transmite solicitantilor o notificare cu privire la alocarea sau nealocarea fondurilor respective si modalitatea de plata a acestora.

    7. Confidentialitate
    Documentele justificative depuse de solicitanti in cadrul Programului sunt confidentiale, membrii UIP avand obligatia de a nu dezvalui informatiile mentionate in acestea catre terte persoane.

    8. Solutionarea contestatiilor
    8.1. Orice persoana vatamata poate formula contestatie impotriva deciziilor UIP sau poate depune sesizari cu privire la activitatea acesteia. Contestatiile se depun la sediul ANIMMC, in scris, personal, prin posta sau fax.
    8.2. Contestatiile formulate impotriva deciziilor UIP sau sesizarile privind activitatea acesteia vor fi prezentate Comitetului consultativ pentru dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii si vor fi solutionate in baza avizului acestuia.
    8.3. Termenul de solutionare a contestatiilor si sesizarilor este de 7 zile lucratoare de la depunerea acestora.
    8.4. Persoanele nemultumite de raspunsurile la contestatii pot solicita solutionarea acestora de catre instantele judecatoresti competente.
    8.5. Obiectul contestatiilor si modul de solutionare a acestora vor fi publicate pe site-ul ANIMMC.

    9. Prevederi finale
    9.1. ANIMMC, prin membrii UIP, are dreptul sa verifice respectarea de catre beneficiari a conditiilor impuse de prezentul ordin.
    9.2. ANIMMC, prin UIP, va prezenta lunar Comitetului consultativ pentru dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii un raport de activitate privind derularea Programului.
    9.3. In vederea asigurarii monitorizarii, beneficiarii alocatiilor financiare nerambursabile au obligatia de a raporta efectele participarii la Program catre UIP din cadrul ANIMMC, pentru o perioada de 5 ani, incepand cu anul urmator acordarii alocatiei financiare nerambursabile, prin completarea si transmiterea prin posta, fax sau e-mail a formularului prevazut in anexa nr. 3 la prezenta procedura. Perioada de transmitere a formularului de raportare tehnica este 1 - 30 aprilie a anului urmator expirarii exercitiului financiar de referinta.

    ANEXA 1
    la procedura

                               CERERE-TIP
pentru alocarea de fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit
    (Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare.)

    Subscrisa ........................, avand datele de identificare mentionate mai jos, reprezentata legal prin domnul/doamna ........................., avand calitatea de ............................, identificat/identificata cu actul de identitate seria ..... nr. ......., eliberat de .................... la data de .........., cu domiciliul in localitatea ..................., str. ........... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judetul .............., codul postal ..........., solicit alocarea sumei de ............ lei reprezentand 25% din profitul reinvestit, dar nu mai mult de 2 miliarde lei, in conditiile prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.461/2004, ale Deciziei Consiliului Concurentei pentru autorizarea ajutorului de stat nr. 305/2004 si ale Ordinului presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie nr. ............. .

    Datele de identificare a societatii solicitante:
    Denumirea societatii comerciale .........................................
    Adresa ..................................................................
    Telefon .............., fax ..............., e-mail .....................
    Data inregistrarii societatii comerciale ................................
    Numarul de inmatriculare in registrul comertului ........................
    Codul fiscal ............................................................
    Codul unic de inregistrare ..............................................
    Cont IBAN nr. ............... deschis la Trezoreria .....................
    Anexez la prezenta urmatoarele documente prevazute la pct. 5 din Procedura de implementare a Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit:
    - certificatul constatator, in original, emis de oficiul
      registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza
      teritoriala isi are sediul societatea, in care sa mentioneze
      actionarii/asociatii, reprezentantii legali ai societatii,
      situatia juridica, precum si toate domeniile de activitate
      principale si secundare ale societatii solicitante;                _____
    - declaratia pe propria raspundere privind numarul mediu anual al
      salariatilor;                                                      _____
    - copie de pe bilantul contabil din anul precedent, vizat si
      inregistrat de organele competente, semnata, pentru conformitate
      cu originalul, de reprezentantul legal al societatii;              _____
    - declaratia pe propria raspundere si certificatul de obligatii
      fiscale, din care rezulta ca nu are datorii exigibile de plata a
      contributiilor, impozitelor si taxelor catre bugetul de stat,
      bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor
      pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurari
      sociale de sanatate, bugetul asigurarilor pentru accidente de
      munca si boli profesionale si bugetele locale, prevazute de
      legislatia in vigoare;                                             _____
    - documente in copie certificata care atesta valoarea investitiei
      (contracte, facturi fiscale, extrase de cont, ordine de plata,
      chitante fiscale si alte documente fiscale care pot dovedi
      efectuarea de plati care atesta investitia);                       _____
    - declaratia pe propria raspundere prevazuta in anexa nr. 2 la
      procedura;                                                         _____
    - declaratia pe propria raspundere ca nu aplica amortizarea
      accelerata, cu privire la activul respectiv.                       _____

    NOTA:
    Solicitantul nu este obligat sa suporte nici o taxa din partea nici unei persoane sau institutii care il ajuta in completarea acestei cereri. Reprezentantii ANIMMC pot discuta cu solicitantii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sa completeze cererea in locul acestora.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*)         Functia
    .................................................   .....................

    Data semnarii
    .......................

------------
    *) Toate cererile depuse pentru Program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

    ANEXA 2
    la procedura

            APLICANT
    ..........................
        (denumirea/numele)

                      DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE

    1. Subsemnatul
..............................................................................
(numele, prenumele, functia in cadrul societatii comerciale, cartea de identitate: seria, numarul, data eliberarii si institutia care a emis-o)
reprezentant imputernicit al ................................................,
                             (denumirea/numele si sediul/adresa aplicantului)
declar pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals in acte publice si respingerii cererii-tip pentru alocarea de fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit, ca societatea comerciala pe care o reprezint indeplineste criteriile de eligibilitate prevazute la pct. 3.2 lit. a) - g) din Programul pentru sprjinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit.
    2. Subsemnatul declar ca informatiile furnizate sunt complete si corecte in fiecare detaliu si inteleg ca ANIMMC, prin Unitatea de implementare a Programului, are dreptul de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii, orice informatii suplimentare privind eligibilitatea noastra, precum si experienta, competenta si resursele de care dispunem.
    3. Subsemnatul declar ca societatea comerciala a luat cunostinta de prevederile procedurii de implementare a Programului, de dispozitiile legale referitoare la ajutorul de stat.
    4. Subsemnatul declar ca societatea comerciala se angajeaza sa mentina investitia pentru care a beneficiat de fondurile alocate prin Program pentru o perioada de minimum 5 ani.
    5. Subsemnatul declar ca societatea comerciala pe care o reprezint se angajeaza sa restituie fondurile alocate in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit impreuna cu dobanzile si penalitatile stabilite de prevederile Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile ulterioare, pentru intarzierea platii datoriilor bugetare in situatia in care se constata ulterior ca societatea comerciala nu indeplinea criteriile de eligibilitate prevazute la pct. 3.2 lit. a) - g) din Program.

    Data completarii ...................
                                                             Aplicant,
                                                    ..........................
                                                      (semnatura autorizata)

    ANEXA 3
    la procedura

                       FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICA*)
pentru Programul pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit
    (Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare.)

    *) Transmiterea formularului este obligatorie pentru toti beneficiarii de alocatii financiare nerambursabile in cadrul Programului, pentru o perioada de 5 ani, incepand cu anul urmator acordarii alocatiei financiare de catre ANIMMC.

    Perioada pentru raportare:         anul ..........

    Datele de identificare a societatii:
    Denumirea societatii comerciale ..........................................
    Adresa ...................................................................
    Telefon ..............., fax ..............., e-mail .....................
    Data inregistrarii societatii comerciale .................................
    Numarul de inmatriculare in registrul comertului .........................
    Codul unic de inregistrare ...............................................
    Am obtinut Notificarea de alocare a sumei de ......... nr. ...../zz.ll.aa.

    Date de raportare tehnica:

    - Cifra de afaceri ......................... lei;
    - Profitul brut ............................ lei;
    - Ponderea valorii investitiei finantate din profit in totalul cifrei de afaceri .............................%;
    - Numarul mediu scriptic anual de personal ..............................;
    Subsemnatul/Subsemnata ..........................., identificat/identificata cu actul de identitate seria .......... nr. ...................., eliberat de ................... la data de ................, cu domiciliul in localitatea ............., str. ................ nr. ...., bl. ...., sc. ....., ap. ...., sectorul/judetul ............., in calitate de reprezentant legal al societatii ................, declar pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate si consemnate in prezentul formular sunt corecte si complete.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului    Functia ...............
    ...............................................

    Data semnarii .................................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 79/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 79 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 79/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu