Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.734 din 24.07.2020

pentru aprobarea Normelor metodologice privind fundamentarea, acordarea şi justificarea sumelor primite de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului, pentru activitatea Comitetului Olimpic şi Sportiv Român
ACT EMIS DE: Ministerul Tineretului si Sportului
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 701 din 05 august 2020



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale politici, strategii şi programe în domeniul sportului din cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului nr. 2.240 din 24.07.2020, luând în considerare prevederile art. 301 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Tineretului şi Sportului, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 8 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 11/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Tineretului şi Sportului, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul tineretului şi sportului emite următorul ordin: Articolul 1 Se aprobă Normele metodologice privind fundamentarea, acordarea şi justificarea sumelor primite de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului, pentru activitatea Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul tineretului şi sportului, Marian Ionuţ Stroe ANEXĂ NORME METODOLOGICE privind fundamentarea, acordarea şi justificarea sumelor primite de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului, pentru activitatea Comitetului Olimpic şi Sportiv Român Articolul 1 Noţiuni introductive 1.1. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român beneficiază, pentru desfăşurarea activităţii, de sume de la bugetul de stat, sub forma transferurilor, sume pentru susţinerea activităţii conform statutului propriu şi legislaţiei incidente. 1.2. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român beneficiază de sume de la bugetul de stat pentru categoriile de cheltuieli eligibile din fonduri publice, în limitele şi condiţiile stabilite de lege. 1.3. Salarizarea personalului angajat pe posturile finanţate din sumele provenite de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului se stabileşte prin hotărâre a Comitetului executiv al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, prin asimilare cu salariile stabilite pentru funcţii similare din cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului sau instituţiile subordonate, după caz. Hotărârea Comitetului executiv al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român se comunică anual Ministerului Tineretului şi Sportului. 1.4. Prevederile prezentelor norme se vor aplica de către Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, beneficiar de sume de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului, pentru cheltuielile prevăzute la pct. 1.2 şi 1.3. Articolul 2 Fundamentarea bugetului 2.1. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român va prezenta Ministerului Tineretului şi Sportului proiectul de buget pe anul următor conform anexei nr. 1, în termen de 5 zile lucrătoare de la data solicitării, însoţit de proiectul fişei de finanţare, prevăzută în anexa nr. 2. 2.2. Anual, în etapa de elaborare a proiectului bugetului de stat, Comitetul Olimpic şi Sportiv Român fundamentează necesarul de fonduri pentru desfăşurarea activităţii. Fundamentarea se efectuează în concordanţă cu realizarea în condiţiile legii a obiectului de activitate şi a activităţii suport, cu încadrarea în limitele transmise Ministerului Tineretului şi Sportului prin scrisoarea-cadru de Ministerul Finanţelor Publice. 2.3. După publicarea legii bugetului de stat, Ministerul Tineretului şi Sportului va transmite Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, în termen de 5 zile lucrătoare, anexa reprezentând sume pentru Comitetul Olimpic şi Sportiv Român şi categoriile de cheltuieli finanţate din acestea. 2.4. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, în termen de 5 zile lucrătoare, va comunica fişa de finanţare actualizată, prevăzută în anexa nr. 3, şi defalcarea pe trimestre, prevăzută în anexa nr. 4, potrivit prevederilor bugetare aprobate de către Ministerul Finanţelor Publice. 2.5. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român beneficiar al sumelor respective răspunde potrivit legii de utilizarea acestora conform scopului pentru care au fost acordate. Articolul 3 Angajarea sumelor 3.1. Sumele aprobate de la bugetul de stat pentru activitatea Comitetului Olimpic şi Sportiv Român se angajează cu data de 1 ianuarie a fiecărui an, conform anexei nr. 3/21/2020 din legea bugetului anual. 3.2. În cazul în care legea bugetului de stat nu este în vigoare la data de 1 ianuarie a anului curent, Comitetul Olimpic şi Sportiv Român va putea angaja lunar sume în limita a 1/12 din bugetul anului precedent, până la îndeplinirea condiţiilor stabilite la art. 2 pct. 2.3. 3.3. Cheltuielile din anul precedent nu sunt eligibile, cu excepţia celor aferente lunii decembrie. Articolul 4 Solicitarea şi justificarea lunară de către Comitetul Olimpic şi Sportiv Român a sumelor acordate de Ministerul Tineretului şi Sportului prin transferuri 4.1. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român va solicita Ministerului Tineretului şi Sportului deschiderea creditelor bugetare şi plata sumelor lunar. 4.2. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, ca beneficiar al transferurilor de sume de la bugetul de stat pentru susţinerea activităţii, va întocmi lunar solicitarea de plată prevăzută în anexa nr. 5, privind deschiderea şi plata creditelor bugetare pentru Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, precum şi nota de fundamentare şi justificare a sumelor reprezentând transferuri primite de la bugetul de stat prevăzută în anexa nr. 6. 4.2.1. Solicitarea de plată privind deschiderea şi plata creditelor bugetare pentru Comitetul Olimpic şi Sportiv Român se face lunar pe baza datelor estimate de acesta, prin care se justifică şi se fundamentează sumele solicitate, conform prezentelor norme. 4.2.2. Solicitarea de plată privind deschiderea şi plata creditelor bugetare pentru Comitetul Olimpic şi Sportiv Român va fi transmisă până la data de 10 a fiecărei luni. 4.2.3. Solicitarea de plată va conţine detalierea pe categorii de cheltuieli, precum şi următoarele date: bugetul anual aprobat, deschiderea de credite pentru luna curentă, deschiderea de credite cumulate până la luna curentă, plăţi efectuate până la luna curentă, disponibil în cont la finalul lunii anterioare şi sume solicitate a fi deschise în luna curentă, conform anexei nr. 5. 4.2.4. Solicitarea de plată privind deschiderea şi plata creditelor bugetare pentru Comitetul Olimpic şi Sportiv Român va fi semnată de persoanele autorizate conform reglementărilor legale în vigoare, respectiv secretarul general şi directorul economic, şi avizate de controlul financiar preventiv propriu. 4.2.5. Solicitarea va fi însoţită de următoarele documente: • situaţia recapitulativă pentru cheltuieli de personal, prevăzută în anexa nr. 7; • centralizatorul cheltuielilor estimate privind justificarea sumelor estimate a se plăti în luna în curs, pentru cheltuieli cu bunuri şi servicii, alte transferuri sau cheltuieli de capital, prevăzut în anexa nr. 8; • centralizator privind necesarul lunar de finanţare pentru cheltuieli cu activitatea sportivă, prevăzut în anexa nr. 9. 4.2.6. Răspunderea privind respectarea termenelor prevăzute în prezentul articol, precum şi datele transmise către Ministerul Tineretului şi Sportului revine în exclusivitate Comitetului Olimpic şi Sportiv Român. 4.3. Nivelul transferurilor solicitate pentru luna de referinţă va rezulta ca diferenţă între valoarea sumelor solicitate şi sumele transferate şi neutilizate în luna anterioară, cu încadrarea în bugetul trimestrializat aprobat. 4.4. Justificarea sumelor primite de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului se va face lunar, pe baza execuţiei bugetare, conform anexei nr. 6. 4.5. Cheltuielile se vor defalca în funcţie de natura lor, pe titluri, articole, alineate. 4.6. Direcţiile de specialitate şi suport din cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului întocmesc şi avizează propunerea de finanţare pentru Comitetul Olimpic şi Sportiv Român în baza documentelor primite transmise de acesta. 4.7. Plăţile estimate pentru luna în curs vor fi prezentate detaliat conform documentelor care însoţesc deschiderea de credite. 4.8. Aceste plăţi urmează să se regăsească în conturile de cheltuieli, conturi care permit, conform prezentelor norme, justificarea în anul financiar curent a utilizării sumelor primite. Dacă la finele anului financiar plăţile respective nu se regăsesc în conturile de cheltuieli, se va proceda la regularizarea acestora cu bugetul de stat. 4.9. Propunerea de finanţare privind transferul sumelor către Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, avizată de direcţia de specialitate, inclusiv documentaţia depusă lunar de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, se prezintă până la data de 18 a fiecărei luni structurii cu atribuţii în domeniul economic din cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului, în vederea întocmirii cererii de deschidere a creditelor bugetare şi a efectuării plăţilor. 4.10. Pentru solicitarea creditelor bugetare, Ministerul Tineretului şi Sportului prezintă la Ministerul Finanţelor Publice cererea de deschidere a creditelor, împreună cu documentaţia întocmită în conformitate cu Normele metodologice privind deschiderea creditelor bugetare din bugetul de stat, elaborate de Ministerul Finanţelor Publice. 4.11. Ministerul Tineretului şi Sportului va transfera către Comitetul Olimpic şi Sportiv Român suma necesară în limita bugetului aprobat până cel târziu la data de 20 a lunii curente. 4.12. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, pentru sumele de care a beneficiat în cursul anului, reprezentând transferuri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului, are obligaţia de a verifica dacă alocaţiile bugetare primite sunt justificate şi, în cazul în care se constată că s-au primit sume în plus, acestea vor fi restituite după cum urmează: pentru sumele anului curent, în contul RO53TREZ23A670501550102X; pentru sumele din anul precedent, în contul RO24TREZ23A670501850103X deschis la Trezoreria Statului, până la data de 31 ianuarie a anului următor, dacă legea nu prevede altfel.4.13. Înregistrarea în contabilitatea Ministerului Tineretului şi Sportului a sumelor plătite către Comitetul Olimpic şi Sportiv Român se va face pa baza notei de fundamentare interne, întocmită de departamentul responsabil din cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului, pe baza documentelor prezentate de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român. Articolul 5 Condiţii de utilizare a sumelor de la bugetul de stat Pentru justificarea modului de utilizare a sumelor provenite de la bugetul de stat vor fi îndeplinite următoarele condiţii: a)utilizarea sumelor de la bugetul de stat se va face în baza raporturilor juridice încheiate de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român în limitele şi în condiţiile Legii finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi/sau stabilite prin dispoziţii legale speciale; b)Comitetul Olimpic şi Sportiv Român va utiliza finanţarea de la bugetul de stat conform contractelor de muncă, de prestări servicii, livrări produse, execuţie lucrări legal încheiat, precum şi a contractelor de finanţare încheiate de acesta cu structuri sportive pentru susţinerea activităţii sportive; c)Comitetul Olimpic şi Sportiv Român va transmite lunar, până la data de 10 ale lunii curente, pentru luna anterioară, situaţia centralizatoare a contractelor încheiate cu structuri sportive pentru susţinerea activităţii sportive, prevăzute în anexa nr. 10; d)În cazul în care se înregistrează diferenţe între sumele solicitate şi sumele decontate, sumele rămase pot fi utilizate de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român pentru acoperirea necesarului actualizat, cu încadrarea în limitele bugetare aprobate. e)Comitetul Olimpic şi Sportiv Român este pe deplin responsabil pentru înregistrarea în contabilitate a veniturilor şi cheltuielilor aferente finanţării acordate de la bugetul stat, precum şi de păstrarea documentelor justificative, care probează corecta lor înregistrare, timp de 5 ani. f)Comitetul Olimpic şi Sportiv Român are obligaţia să păstreze o evidenţă separată privind datele, rapoartele, corespondenţa, documentele contabile, precum şi originalele documentelor privind cheltuielile efectuate din fonduri de la bugetul de stat. Articolul 6 Dispoziţii finale 6.1. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român răspunde legal de modul de utilizare a sumelor încasate de la bugetul de stat. 6.2. Modul de utilizare a sumelor de la bugetul de stat transferate prin bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului Comitetului Olimpic şi Sportiv Român nu atrage răspunderea Ministerului Tineretului şi Sportului. 6.3. Ministerul Tineretului şi Sportului nu este responsabil de diminuarea finanţării pentru cauze produse prin efectul legii. 6.4. Sumele alocate Comitetului Olimpic şi Sportiv Român sunt supuse verificării organelor de specialitate cu atribuţii de supraveghere şi control. 6.5. Anexele nr. 5-10 cuprind în mod obligatoriu menţiunea: „Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise" şi vor purta semnătura responsabililor din cadrul fiecărui departament, conform atribuţiilor specifice. 6.6. Comitetul Olimpic şi Sportiv Român are obligaţia să notifice Ministerul Tineretului şi Sportului asupra oricărei schimbări privind datele sale de identificare şi contact (adresă, telefon, fax, cont IBAN etc.) sau statutul său legal. 6.7. Anexele nr. 1-10 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice. ANEXA Nr. 1 COMITETUL OLIMPIC ŞI SPORTIV ROMÂN PROIECT BUGET Sume pentru Comitetul Olimpic şi Sportiv Român şi categoriile de cheltuieli finanţate

Denumirea indicatorului* Codul BVC an N Propuneri BVC an N+1 Estimare BVC an N+1 Estimare BVC an N+1 Estimare
A B 1 2 3 4
CHELTUIELI TOTAL
BUGETUL DE STAT 50.00
CULTURĂ, RECREERE ŞI RELIGIE 50.01
SERVICII RECREATIVE ŞI SPORTIVE 67.01.05
SPORT 67.01.05.01
CHELTUIELI CURENTE 01
CHELTUIELI DE PERSONAL 10
Cheltuieli salariale în bani 10.01
Salarii de bază 01
Salarii de merit 02
Indemnizaţie de conducere 03
Spor de vechime 04
Sporuri pentru condiţii de muncă 05
Alte sporuri 06
Ore suplimentare 07
Fond de premii 08
Prima de vacanţă 09
Fond pentru posturi ocupate prin cumul 10
Fond aferent plăţii cu ora 11
Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 12
Indemnizaţii de delegare 13
Indemnizaţii de detaşare 14
Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă 15
Alocaţii pentru locuinţe 16
Alte drepturi salariale în bani 30
Cheltuieli salariale în natură 10.02
Tichete de masă 01
Norme de hrană 02
Uniforme şi echipament obligatoriu 03
Locuinţa de serviciu folosită de salariat şi familia sa 04
Transportul la şi de la locul de muncă 05
Alte drepturi salariale în natură 30
Contribuţii 10.03
Contribuţii de asigurări sociale de stat 01
Contribuţii de asigurări de şomaj 02
A B 1 2 3 4
Contribuţii de asigurări sociale de sănătate 03
Contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 04
Prime de asigurare viaţă plătite de angajator pentru angajaţi 05
Contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii 0,85% 06
Contribuţia la Fondul de garantare a creanţelor salariale 07
BUNURI ŞI SERVICII 20
Bunuri şi servicii 20.01
Furnituri de birou 01
Materiale pentru curăţenie 02
Încălzit, iluminat şi forţă motrică 03
Apă, canal şi salubritate 04
Carburanţi şi lubrifianţi 05
Piese de schimb 06
Transport 07
Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 08
Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional (activitate sportivă) 09
Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 30
Reparaţii curente 20.02
Hrană 20.03
Medicamente şi materiale sanitare 20.04
Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05
Uniforme şi echipament obligatoriu 01
Lenjerie şi accesorii de pat 02
Alte obiecte de inventar 03
Deplasări, detaşări, transferuri 20.06
Deplasări interne, detaşări, transferuri 01
Deplasări în străinătate 02
Materiale de laborator 20.09
Cercetare-dezvoltare 20.10
Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 20.11
Consultanţă şi expertiză 20.12
Pregătire profesională 20.13
Protecţia muncii 20.14
Studii şi cercetări 20.16
Cheltuieli judiciare şi extrajudiciare derivate din acţiuni în reprezentarea intereselor statului potrivit dispoziţiilor legale 20.25
Alte cheltuieli 20.30
Reclamă şi publicitate 01
Protocol şi reprezentare 02
Prime de asigurare non-viaţă 03
Chirii 04
Fondul preşedintelui/Fondul conducătorului instituţiei publice 07
Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 30
ALTE TRANSFERURI 55
Transferuri curente în străinătate 55.02
Contribuţii şi cotizaţii la organisme internaţionale (WADA) 55.02.01
CHELTUIELI DE CAPITAL 70
Active fixe (inclusiv reparaţii capitale) 71.01
Construcţii 01
Maşini, echipamente şi mijloace de transport 02
Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 03
Alte active fixe 30

Secretar general, ........ ............. Director economic, ........ ................ ........ Vizat C.F.P.P. ........ ........ .............. * Prezenta anexă se completează cu prevederile OMFP nr. 1.954/16.12.2005. ANEXA Nr. 2 ANEXA Nr. 3 ANEXA Nr. 4 COMITETUL OLIMPIC ŞI SPORTIV ROMÂN DEFALCAREA PE TRIMESTRE A SUMELOR DE LA BUGETUL DE STAT Sume pentru Comitetul Olimpic şi Sportiv Român şi categoriile de cheltuieli finanţate din acesta în anul N

Capitol Subcapitol Paragraf Titlu Articol Alineat Denumire indicator Buget an N Reţinere 10% conform art. 21 din Legea nr. 500/2000 Buget an N Reţinere 10% conform art. 21 din Legea nr. 500/2000 BVC an N trim. I BVC an N trim. II BVC an N trim. III BVC an N trim. IV
6701 SUME ALOCATE DE LA BUGETUL DE STAT Cultură, recreere şi religie
6701 05 01 10 CHELTUIELI DE PERSONAL
6701 05 01 20 BUNURI ŞI SERVICII
6701 55 02 01 01 ALTE TRANSFERURI
6701 05 01 71 01 CHELTUIELI DE CAPITAL

Secretar general, ........ ................ ................ .......... Director economic, ........ ................ ................ .......... Avizat CFPP ........ ................ ................ .......... ANEXA Nr. 5 Antet COSR Nr. de ieşire ........ ......../data ........ .......... Către Ministerul Tineretului şi Sportului SOLICITARE DE PLATĂ privind deschiderea şi plata creditelor bugetare de la capitolul 67.01 „Cultură, recreere şi religie", alineatul 55.01.02 „Sprijin financiar pentru activitatea Comitetului Olimpic şi Sportiv Român" pe luna ........ ........./............., în conformitate cu prevederile Contractului de finanţare nr. ............./........... MTS şi nr. ........ ......../........... COSR Vă solicităm să efectuaţi deschiderea de credite bugetare pentru luna ............/.......... şi, respectiv, plata în sumă de ........ ........... lei (fără zecimale), în contul ........ .............., deschis la ........ ................, reprezentând:

- Cheltuieli de personal ........ ........... lei
- Cheltuieli cu bunuri şi servicii ........ ........... lei
- Transferuri ........ ........... lei
- Cheltuieli de capital ........ ........... lei
Total: ........ ........... lei
Disponibilul luna precedentă: ........ ........... lei
Necesar de deschis ........ ........... lei

Anexăm documentele justificative, respectiv: situaţia recapitulativă pentru cheltuieli de personal; centralizatorul cheltuielilor estimate (memoriu) privind justificarea sumelor estimate a se plăti în luna în curs pentru cheltuieli cu bunuri şi servicii, alte transferuri sau cheltuieli de capital; centralizator privind necesarul lunar de finanţare pentru cheltuieli cu activitatea sportivă.Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise Secretar general, ........ ................ ................ .......... Director economic, ........ ................ ................ .......... Avizat C.F.P.P. ........ ................ ................ .......... ANEXA Nr. 6 COMITETUL OLIMPIC ŞI SPORTIV ROMÂN NOTĂ DE FUNDAMENTARE ŞI JUSTIFICARE a sumelor reprezentând transferuri primite de la bugetul de stat pentru ........ ........ ........ la data de ........ .........

Denumirea indicatorului Codul Prevederi buget perioadă*) Realizări în luna precedentă (cumulat de la începutul anului) Plăţi estimate pentru luna în curs Solicitări pentru luna**)
A B 1 2 3 4
CHELTUIELI TOTAL
BUGETUL DE STAT 50.00
CULTURĂ, RECREERE ŞI RELIGIE 50.01
SERVICII RECREATIVE ŞI SPORTIVE 67.01.05
SPORT 67.01.05.01
CHELTUIELI CURENTE 01
CHELTUIELI DE PERSONAL 10
Cheltuieli salariale în bani 10.01
Salarii de bază 01
Salarii de merit 02
Indemnizaţie de conducere 03
Spor de vechime 04
Sporuri pentru condiţii de muncă 05
Alte sporuri 06
Ore suplimentare 07
Fond de premii 08
Prima de vacanţă 09
Fond pentru posturi ocupate prin cumul 10
Fond aferent plăţii cu ora 11
Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 12
Indemnizaţii de delegare 13
Indemnizaţii de detaşare 14
Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă 15
Alocaţii pentru locuinţe 16
Alte drepturi salariale în bani 30
Cheltuieli salariale în natură 10.02
Tichete de masă 01
Norme de hrană 02
Uniforme şi echipament obligatoriu 03
Locuinţa de serviciu folosită de salariat şi familia sa 04
Transportul la şi de la locul de muncă 05
Alte drepturi salariale în natură 30
Contribuţii 10.03
Contribuţii de asigurări sociale de stat 01
Contribuţii de asigurări de şomaj 02
Contribuţii de asigurări sociale de sănătate 03
Contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 04
Prime de asigurare viaţă plătite de angajator pentru angajaţi 05
Contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii 0,85% 06
Contribuţia la Fondul de garantare a creanţelor salariale 07

*) Reprezintă bugetul cumulat la nivelul trimestrului care include luna pentru care se face deschiderea de credite bugetare. **) Luna următoare celei în care se solicită deschiderea de credite bugetare.

A B 1 2 3 4
BUNURI ŞI SERVICII 20
Bunuri şi servicii 20.01
Furnituri de birou 01
Materiale pentru curăţenie 02
Încălzit, iluminat şi forţă motrică 03
Apă, canal şi salubritate 04
Carburanţi şi lubrifianţi 05
Piese de schimb 06
Transport 07
Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 08
Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional (activitate sportivă) 09
Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 30
Reparaţii curente 20.02
Hrană 20.03
Medicamente şi materiale sanitare 20.04
Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05
Uniforme şi echipament obligatoriu 01
Lenjerie şi accesorii de pat 02
Alte obiecte de inventar 03
Deplasări, detaşări, transferuri 20.06
Deplasări interne, detaşări, transferuri 01
Deplasări în străinătate 02
Materiale de laborator 20.09
Cercetare-dezvoltare 20.10
Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 20.11
Consultanţă şi expertiză 20.12
Pregătire profesională 20.13
Protecţia muncii 20.14
Studii şi cercetări 20.16
Cheltuieli judiciare şi extrajudiciare derivate din acţiuni în reprezentarea intereselor statului, potrivit dispoziţiilor legale 20.25
Alte cheltuieli 20.30
Reclamă şi publicitate 01
Protocol şi reprezentare 02
Prime de asigurare nonviaţă 03
Chirii 04
Fondul preşedintelui/Fondul conducătorului instituţiei publice 07
Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 30
ALTE TRANSFERURI 55
Transferuri curente în străinătate 55.02
Contribuţii şi cotizaţii la organisme internaţionale (WADA) 55.02.01
CHELTUIELI DE CAPITAL 70
Active fixe (inclusiv reparaţii capitale) 71.01
Construcţii 01
Maşini, echipamente şi mijloace de transport 02
Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 03
Alte active fixe 30

Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise. Secretar general, ........ ................ ................ .......... Director economic, ........ ................ ................ .......... Vizat C.F.P.P. ........ ................ ................ .......... Prezenta anexă se completează cu prevederile Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.954/16.12.2005. ANEXA Nr. 7 COMITETUL OLIMPIC ŞI SPORTIV ROMÂN SITUAŢIA RECAPITULATIVĂ privind plata salariilor pe luna ......... an .........

Nr. crt. EXPLICAŢII Cuprins în stat plată Diminuare încadrare articole bugetare OP
1 Nr. salariaţi buget
2 Salarii brute de încadrare
3 Sporuri regl. din care:
3.1. - indemnizaţii Concediu medical UNITATE
3.2. - indemnizaţii Concediu medical din FNUAS
4 Indemnizaţii C.O.
5 Alte drepturi
5.1 - sporuri, ore suplimentare
5.2 - tichete de masă
6 TOTAL - VENIT BRUT
TOTAL - SALARII BRUTE
7 Total reţineri, din care:
7.1 - avans
7.2 - impozitul pe salarii
7.3 - scutire impozit pe salarii
7.4 - cota de 25% CAS
7.5 - cota de 10% sănătate
7.6 - alte reţineri*
8 REST DE PLATĂ
9 Contribuţia asiguratorie pentru muncă
10 Fd. handicapaţi (în cont impozit)
TOTAL GENERAL
din care virament la bugetul de stat, astfel:
11 IMP+SAN+CAS+FD. HAND. în cont RO14TREZ7015503XXXXXXXXX
12 CAM în cont RO54TREZ70120A470300XXXX
13 TOTAL VIRAMENTE BUGET

Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise. Secretar general, ........ ................ .............. Director resurse umane, ........ ................ .............. Avizat CFPP ........ ................ .............. Întocmit ........ ................ .............. ANEXA Nr. 8 COMITETUL OLIMPIC ŞI SPORTIV ROMÂN CENTRALIZATORUL cheltuielilor estimate privind justificarea sumelor a se plăti în luna ........... pentru cheltuieli cu bunuri şi servicii

Nr. crt. Tipul plăţii/Natura cheltuielilor Documentul (tip, nr. dată) - dacă există contract/comandă Suma estimată a se plăti
1
2
3
4
5
TOTAL 0 lei

Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise. Avizat Director Departamentul, ........ ................ .......... Întocmit Expert, ........ ................ .......... CENTRALIZATORUL cheltuielilor estimate privind justificarea sumelor a se plăti în luna ............. pentru transferuri

Nr. crt. Tipul plăţii/Natura cheltuielilor Documentul (tip, nr. dată) - dacă există contract/comandă Suma estimată a se plăti
1
2
3
4
5
TOTAL 0 lei

Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise. Avizat Director Departamentul, ........ ................ .......... Întocmit Expert, ........ ................ .......... CENTRALIZATORUL cheltuielilor estimate privind justificarea sumelor a se plăti în luna .............. pentru cheltuieli de capital

Nr. crt. Tipul plăţii/Natura cheltuielilor Documentul (tip, nr. dată) - dacă există contract/comandă Suma estimată a se plăti
1
2
3
4
5
TOTAL 0 lei

Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise. Avizat Director Departamentul, ........ ................ .......... Întocmit Expert, ........ ................ .......... ANEXA Nr. 9 COMITETUL OLIMPIC ŞI SPORTIV ROMÂN TABEL ESTIMATIV al cheltuielilor pe luna ..... an .........

Nr. crt. Activitate Activitate sportivă Nr. contract Suma lunară
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
TOTAL 0 lei

Federaţiile sportive transmit deconturile (ce conţin pontaje de masă, diagrame de cazare etc.) însoţite de factura emisă de către federaţiile sportive naţionale, pe care, în urma verificărilor, se aplică „Bun de plată" de către Departamentul sport din cadrul Comitetului Olimpic şi Sportiv Român. Menţionăm faptul că federaţiile sportive naţionale înaintează COSR aceste deconturi după ce perioada de pregătire/competiţie s-a încheiat, astfel că faţă de sumele estimate în tabelul de mai sus pot interveni diferenţe determinate de diverse situaţii cum ar fi accidentări, eliminări sau cooptări şi alte situaţii personale ale sportivilor şi ale membrilor colectivelor tehnice. Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise. Avizat Director sportiv, ........ ................ .......... Întocmit Expert, ........ ................ .......... ANEXA Nr. 10 COMITETUL OLIMPIC ŞI SPORTIV ROMÂN SITUAŢIA CENTRALIZATOARE a contractelor încheiate cu structuri sportive pentru susţinerea activităţii sportive

Nr. crt. Structura sportivă Lotul/Loturile beneficiar(e) ale programului finanţat Obiectul contractului Valoarea contractului
1
2
3
4
5
.....
TOTAL

Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise. Avizat Director Departamentul, ........ ................ .......... Întocmit Expert, ........ ................ ..........



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 734/2020

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 734 din 2020
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 734/2020
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu