Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 722 din 20 decembrie 2005

al ministrului mediului si gospodaririi apelor si al ministrului economiei si comertului pentru aprobarea Procedurii si conditiilor de autorizare a persoanelor juridice în vederea preluarii responsabilitatii privind realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz   

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1178 din 27 decembrie 2005


SmartCity2

    

    În temeiul prevederilor art. 15 alin. (5) din Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004 privind gestionarea vehiculelor scoase din uz, ale art. 5 alin. (8) din Hotarârea Guvernului nr.408/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 3 lit. b) din Hotarârea Guvernului nr.459/2005 privind reorganizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului si ale art. 5 alin. (6) din Hotarârea Guvernului nr.738/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Economiei si Comertului, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul mediului si gospodaririi apelor si ministrul economiei si comertului emit urmatorul ordin:

    Art. 1. - Se aproba Procedura si conditiile de autorizare a persoanelor juridice în vederea preluarii responsabilitatii privind realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz, prevazute la art. 15 alin. (5) din Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004 privind gestionarea vehiculelor scoase din uz, prezentate în anexa care face parte integranta din prezentul ordin, denumita în continuare procedura.

    Art. 2. - Autorizarea persoanelor juridice prevazute la art. 1 se realizeaza prin acordarea licentei de operare.

    Art. 3. - (1) Se constituie Comisia de evaluare în vederea autorizarii persoanelor juridice prevazute la art. 1, cu urmatoarea componenta:

    a) secretar de stat în Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor - presedinte;

    b) presedintele Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului vicepresedinte;

    c) un reprezentant al Directiei deseuri si substante chimice periculoase din cadrul Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor - membru;

    d) un reprezentant al Directiei generale evaluare impact, controlul poluarii si managementului riscului din cadrul Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor - membru;

    e) un reprezentant al Directiei deseuri si substante chimice periculoase din cadrul Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului membru;

    f) un reprezentant al Ministerului Economiei si Comertului Comisia Nationala de Reciclare a Materialelor - membru;

    g) un reprezentant al Ministerului Administratiei si Internelor membru;

    h) un reprezentant al Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului - membru;

    i) un reprezentant al Garzii Nationale de Mediu - membru.

    (2) Agentia Nationala pentru Protectia Mediului asigura secretariatul Comisiei de evaluare.

    (3) Regulamentul de organizare si functionare a Comisiei de evaluare se aproba în prima sedinta a acesteia, în prezenta a cel putin jumatate din numarul membrilor, cu majoritatea simpla a membrilor prezenti.

    Art. 4. - Componenta nominala a Comisiei de evaluare se aproba prin ordin al ministrului mediului si gospodaririi apelor, în termen de 15 zile de la data publicarii prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I, pe baza comunicarilor primite din partea institutiilor prevazute la art. 3 alin. (1).

    Art. 5. - Agentia Nationala pentru Protectia Mediului va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    Art. 6. - Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    p. Ministrul mediului si gospodaririi apelor,

    Constantin Popescu,

    secretar de stat

    Ministrul economiei si comertului,

    Codrut Ioan Seres

    --------------------------------------------------------------------------------

    ANEXA

    PROCEDURA SI CONDITIILE

    de autorizare a persoanelor juridice în vederea preluarii responsabilitatii privind realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz

    CAPITOLUL I

    Prevederi generale

    1. Obiectul prezentei reglementari îl constituie stabilirea procedurii si a conditiilor de autorizare ce trebuie îndeplinite în vederea acordarii licentei de operare pentru persoanele juridice care preiau, în baza prevederilor art. 15 alin. (4) din Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004 privind gestionarea vehiculelor scoase din uz, responsabilitatile privind realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz, respectiv privind monitorizarea si raportarea modului de gestionare a vehiculelor scoase din uz.

    2. Preluarea responsabilitatii se poate efectua în urmatoarele moduri:

    a) integral, atât responsabilitatile privind realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz, cât si responsabilitatile privind monitorizarea si raportarea modului de gestionare a vehiculelor scoase din uz;

    b) numai responsabilitatile cu privire la realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz;

    c) numai responsabilitatile privind monitorizarea si raportarea modului de gestionare a vehiculelor scoase din uz.

    3. Conditiile si procedura de autorizare trebuie sa asigure o abordare integrata, eficienta si transparenta a gestionarii vehiculelor scoase din uz, prin promovarea, la nivel national, a unor solutii de colectare, reutilizare si valorificare eficienta din punctul de vedere al protectiei mediului si sa fie viabile din punct de vedere economic.

    CAPITOLUL II

    Competente de emitere, revizuire si anulare a licentei de operare

    4. Emiterea, revizuirea si anularea licentei de operare se fac de catre Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor prin Agentia Nationala pentru Protectia Mediului.

    5. Emiterea licentei de operare are la baza analiza documentatiei depuse si evaluarea planului de operare propus.

    6. Pentru emiterea, vizarea anuala si revizuirea autorizatiei se achita urmatoarele tarife:

    a) tariful de autorizare, în cuantum de 5.000 lei RON;

    b) tariful de vizare anuala a autorizatiei, în cuamtum de 2.000 lei RON;

    c) tariful de revizuire a autorizatiei, în cuantum de 2.000 lei RON.

    Tarifele se achita în contul indicat de Agentia Nationala pentru Protectia Mediului.

    CAPITOLUL III

    Depunerea solicitarii

    7. Dosarul de autorizare trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:

    a) cerere-tip - conform anexei nr. 1 la prezenta procedura;

    b) statutul sau, dupa caz, actul constitutiv al persoanei juridice (copie conform cu originalul);

    c) certificat de înregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului (copie conform cu originalul)/încheierea prin care s-a dispus înscrierea în Registrul asociatiilor si fundatiilor (copie conform cu originalul);

    d) certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (copie conform cu originalul)/certificat de înscriere în Registrul asociatiilor si fundatiilor (copie conform cu originalul);

    e) planul de operare pentru perioada de valabilitate a licentei, cu precizarea tipurilor de activitati ce urmeaza a fi desfasurate pentru atingerea obiectivelor prevazute în Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004, precum si modul de gestionare a vehiculelor scoase din uz;

    f) argumentatia de sustinere a realizarii planului de operare, în concordanta cu obiectivele Strategiei nationale pentru gestionarea deseurilor, ale Planului national pentru gestionarea deseurilor si Planului de implementare a directivei privind vehiculele scoase din uz;

    g) modelul de contract ce urmeaza a fi folosit în relatie cu partenerii;

    h) prezentarea sistemului de evidenta - baza de date - ce urmeaza a fi folosit, sistem care se va actualiza în functie de noile cerinte de raportare catre Comisia Europeana;

    i) dovezi privind capacitatea tehnico-financiara pentru derularea activitatii;

    j) copii ale acordurilor, precontractelor/contractelor de preluare a responsabilitatii, copii ale acordurilor, precontractelor/contractelor încheiate cu societati comerciale autorizate pentru colectarea, tratarea si valorificarea vehiculelor scoase din uz, a materialelor si componentelor acestora.

    8. Dosarul de autorizare, însotit de o copie în format electronic a acestuia, se depune la sediul Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului.

    CAPITOLUL IV

    Conditii de autorizare

    9. Persoana juridica ce solicita autorizarea în baza prevederilor Hotarârii Guvernului nr.2.406/2004 trebuie sa îndeplineasca urmatoarele conditii:

    a) sa aiba ca scop preluarea responsabilitatilor ce le revin agentilor economici privind realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz, precum si/sau a obligatiilor de monitorizare si raportare privind modul de gestionare a vehiculelor scoase din uz;

    b) sa elaboreze si sa prezinte scheme de fluidizare a fluxului de deseuri pentru crearea unui sistem integrat, eficient si transparent de gestionare a vehiculelor scoase din uz;

    c) sa demonstreze, prin planul de operare propus, ca are capacitatea de atingere a obiectivelor prevazute în Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004, a celor din Strategia nationala pentru gestionarea deseurilor, din Planul national pentru gestionarea deseurilor si din Planul de implementare a directivei privind vehiculele scoase din uz;

    d) sa fie deschisa si echidistanta fata de noi parteneri contractuali;

    e) sa actioneze fara discriminare fata de tipurile de vehicule scoase din uz si de cantitatile propuse spre contractare de catre oricare agent economic responsabil.

    10. Persoana juridica ce a obtinut licenta de operare are urmatoarele obligatii:

    a) sa realizeze integral obiectivele anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz pentru care preia responsabilitatea, prevazute la art. 15 alin. (1) din Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004, în cazul în care preluarea responsabilitatilor se face în conformitate cu pct. 2 lit. a) si b) din prezenta procedura;

    b) sa încheie contracte cu producatorii si importatorii profesionali conform art. 15 alin. (4) din Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004, în conformitate cu conditiile contractuale;

    c) sa încheie contracte cu agentii economici autorizati pentru colectarea vehiculelor scoase din uz;

    d) sa asigure reabilitarea infrastructurii de colectare mentionata la lit. c) astfel încât sa îndeplineasca cerintele cuprinse în anexa nr. 1 la Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004, în cazul în care preluarea responsabilitatilor se face în conformitate cu pct. 2 lit. a) si b) din prezenta procedura;

    e) sa faciliteze transferul vehiculelor scoase din uz catre agentii economici care asigura tratarea acestora, în cazul în care preluarea responsabilitatilor se face în conformitate cu pct. 2 lit. a) si b);

    f) sa încheie contracte cu agentii economici care efectueaza operatii de întretinere si reparatii auto pentru preluarea pieselor înlocuite care constituie deseuri, în cazul în care preluarea responsabilitatilor se face în conformitate cu pct. 2 lit. a) si b);

    g) sa încheie contracte cu agentii economici autorizati pentru dezmembrarea/reciclarea vehiculelor scoase din uz sau a materialelor si componentelor acestora;

    h) sa asigure desfasurarea activitatii de gestionare a vehiculelor scoase din uz în mod transparent fata de toti agentii economici de la care au preluat responsabilitatea;

    i) sa realizeze investitii pentru dezvoltarea sistemului de gestionare a vehiculelor scoase din uz;

    j) sa desfasoare în domeniul gestionarii deseurilor numai activitati legate de sprijinirea reutilizarii, reciclarii si valorificarii energetice a vehiculelor scoase din uz, derularea de programe educationale si de informare/constientizare, precum si realizarea de studii privind activitatea de colectare si tratare a vehiculelor scoase din uz;

    k) sa tina evidente lunare asupra fluxurilor de materiale si componente provenite de la vehiculele scoase din uz gestionate si/sau monitorizate si sa puna aceste date la dispozitia Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului, la cererea acesteia;

    l) sa transmita autoritatii publice centrale pentru protectia mediului raportul de activitate, complet, în termen de 30 de zile de la încheierea perioadei de raportare, impusa prin licenta de operare. Raportul trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii detaliate: persoanele juridice cu care s-au încheiat contracte (agentii economici care au transferat responsabilitatea, colectori, dezmembratori, reciclatori etc.), o centralizare a formularelor cuprinse în anexa nr. 2 la Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004, completate la zi de catre operatorii economici care desfasoara operatiuni de tratare a vehiculelor scoase din uz, fluxurile de deseuri gestionate, prezentarea activitatii derulate (atât din punct de vedere tehnic, cât si organizatoric), cuantumul si modul de utilizare a sumelor prevazute la lit. i), precum si orice alte informatii relevante pentru evaluarea activitatii;

    m) sa informeze în scris Comisia de evaluare si autorizare asupra oricarei schimbari semnificative a datelor care au stat la baza eliberarii licentei de operare, situatie în care Comisia de evaluare si autorizare va decide asupra necesitatii revizuirii licentei sau a reautorizarii persoanei juridice, dupa caz.

    CAPITOLUL V

    Etapa de evaluare a solicitarii

    11. În termen de 15 zile lucratoare de la depunerea documentatiei, Directia deseuri si substante chimice periculoase din cadrul Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului realizeaza analiza preliminara a solicitarii si înainteaza documentatia depusa catre Comisia de evaluare si autorizare, împreuna cu un raport preliminar.

    12. În termen de 10 zile lucratoare de la primirea raportului preliminar si a documentatiei, Comisia de evaluare si autorizare analizeaza solicitarea, verifica îndeplinirea criteriilor de autorizare, întocmeste raportul de evaluare si decide emiterea licentei sau respingerea solicitarii.

    13. În cazul îndeplinirii tuturor criteriilor de autorizare, se emite licenta de operare conform modelului prevazut în anexa nr. 2 la prezenta procedura, în maximum 5 zile lucratoare de la luarea deciziei.

    14. Respingerea solicitarii se motiveaza si se comunica în scris solicitantului în termen de 5 zile lucratoare de la luarea deciziei.

    15. Comisia de evaluare si autorizare poate invita pentru consultare reprezentanti ai autoritatilor publice implicate.

    

    16. În cazuri justificate, Comisia de evaluare si autorizare poate solicita completarea dosarului, documente sau informatii suplimentare în vederea conformarii cu criteriile de autorizare. În acest caz se decaleaza termenul prevazut la pct. 12, dar nu cu mai mult de 10 zile lucratoare.

    17. Solicitantul poate ataca decizia de respingere a autorizarii, potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004.

    CAPITOLUL VI

    Valabilitatea licentei de operare. Revizuirea si anularea licentei de operare. Reautorizare

    18. Licenta de operare se emite pentru o perioada de 2 ani.

    19. Reautorizarea se face în baza procedurii stabilite pentru autorizare, cu luarea în considerare a îndeplinirii obligatiilor mentionate la pct. 10. De asemenea, în vederea reautorizarii vor fi avute în vedere si urmatoarele criterii:

    a) investitiile sau masura în care eventualele sume rezultate dupa deducerea cheltuielilor din veniturile realizate au fost reinvestite pentru dezvoltarea sistemului de gestionare a vehiculelor scoase din uz prevazute la pct. 10 lit. d) si i);

    b) derularea de actiuni de sprijinire a reutilizarii, reciclarii si valorificarii energetice a vehiculelor scoase din uz;

    c) derularea de programe educationale si de informare/constientizare, precum si realizarea de studii privind activitatea de colectare si tratare a vehiculelor scoase din uz.

    20. Licenta de operare se revizuieste în cazul în care evaluarile rapoartelor de activitate anuale impun acest lucru sau daca apar elemente noi, necunoscute la data emiterii.

    21. Procedura de revizuire a licentei de operare poate fi initiata la cererea persoanei juridice autorizate sau a Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului, însotita de motivarea revizuirii. Revizuirea licentei de operare urmeaza procedura stabilita pentru autorizare.

    22. Licenta de operare se anuleaza în urmatoarele situatii:

    a) nerespectarea obligatiilor prevazute în prezenta procedura;

    b) nerealizarea obiectivelor prevazute la art. 15 din Hotarârea Guvernului nr.2.406/2004 în mod repetat, 2 ani consecutivi.

    23. Persoana juridica autorizata a carei licenta de operare se anuleaza este obligata ca în decurs de maximum 30 de zile sa comunice în scris acest lucru tuturor partilor contractante si sa transfere, cu acordul scris al acestora, toate contractele încheiate în baza transferului de responsabilitate catre o persoana juridica autorizata în acest scop.

    24. - (1) Constatarea neîndeplinirii obligatiilor prevazute la pct. 10 si a obiectivelor anuale de valorificare si reciclare revine autoritatilor publice competente din domeniul protectiei mediului.

    (2) Orice persoana fizica sau juridica poate sesiza Comisia de evaluare si autorizare în legatura cu neîndeplinirea obligatiilor asumate de catre organizatia colectiva autorizata.

    25. Dispozitia de anulare a autorizarii este executorie.

    26. Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta procedura.

    --------------------------------------------------------------------------------

    ANEXA Nr. 1

    la procedura

    Antetul solicitantului

    Nr. ........./............

    CERERE

    de acordare a licentei de operare

    Subscrisa, ....................................., cu sediul social în .........................................., str. .............................................. nr. ......, bl. ..., ap. ......., judetul/sectorul ............................, înregistrata sub nr. ......................, cod unic de înregistrare nr. ................./......................, cont bancar nr. ........................., deschis la ............................., sucursala .............................., telefon ........................, fax ..........................., e-mail ............................., reprezentata prin ..................................., în calitate de .........................................., solicita acordarea licentei de operare în vederea preluarii, dupa caz*):

    a) a responsabilitatii de realizare a obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz, precum si privind monitorizarea si raportarea modului de gestionare a vehiculelor scoase din uz;

    b) a responsabilitatilor cu privire la realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz;

    c) a responsabilitatilor privind monitorizarea si raportarea modului de gestionare a vehiculelor scoase din uz.

    Preluarea responsabilitatii producatorului se efectueaza conform prevederilor Hotarârii Guvernului nr.2.406/2004 privind gestionarea vehiculelor scoase din uz, în vederea atingerii obiectivelor anuale de valorificare, reutilizare si reciclare a vehiculelor scoase din uz, stabilite prin acte normative.

    Anexam documentele specifice, prevazute în Ordinul ministrului mediului si gospodaririi apelor si al ministrului economiei si comertului nr. 1.224/722/2005.

    Ne asumam raspunderea, sub sanctiunea legii penale, ca documentele prezentate în copie sunt conforme cu originalul.

    Data ................................

    Persoana autorizata,

    ................................................

    (semnatura si stampila)

    *) Se va bifa varianta pentru care se solicita licenta de operare.

    --------------------------------------------------------------------------------

    ANEXA Nr. 2

    la procedura

    CONTINUTUL LICENTEI DE OPERARE

    (model)

    MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR

    AGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI

    LICENTA DE OPERARE

    Nr. ...... din ............

    pentru ...................................... din localitatea ..............................., sectorul/judetul ................................, str. ...................... nr. ......, înregistrata sub nr. ......................., cod unic de înregistrare nr. ............/............, în scopul preluarii responsabilitatii producatorului, dupa cum urmeaza*):

    a) a responsabilitatii de realizare a obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz, precum si privind monitorizarea si raportarea modului de gestionare a vehiculelor scoase din uz;

    b) a responsabilitatilor cu privire la realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz;

    c) a responsabilitatilor privind monitorizarea si raportarea modului de gestionare a vehiculelor scoase din uz, în urmatoarele conditii: .................................................................................................

    (se vor înscrie în licenta de operare perioada de raportare si datele relevante din planul de operare propus)

    Prezenta licenta de operare este emisa în baza Hotarârii Guvernului nr.2.406/2004 privind gestionarea vehiculelor scoase din uz si a Ordinului ministrului mediului si gospodaririi apelor si al ministrului economiei si comertului nr. 1.224/722/2005, pentru aprobarea procedurii si conditiilor de autorizare a persoanelor juridice în vederea preluarii responsabilitatii privind realizarea obiectivelor anuale de reutilizare, reciclare si valorificare energetica a vehiculelor scoase din uz.

    Data emiterii ..............................                  Valabila pâna la ........................

    

    Presedintele Comisiei de evaluare si autorizare,    Vicepresedintele Comisiei de evaluare si autorizare,

       ....................................                  ..........................................

               Secretar de stat                                                  Presedintele

      în Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor              Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului

    

    *) Se va bifa varianta pentru care se obtine licenta de operare.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 722/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 722 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 722/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu