Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 5 din 4 ianuarie 2010

pentru aprobarea Procedurii de solutionare a cererilor de rambursare a taxei pe valoarea adaugata formulate de catre persoane impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în Romania, stabilite în afara Comunitatii

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 32 din 15 ianuarie 2010



In temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 5 alin. (4) şi art. 1472 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, al pct. 50 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VI „Taxa pe valoarea adăugată" din Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 85 alin. (2) şi al art. 228 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de soluţionare a cererilor de rambursare a taxei pe valoarea adăugată formulate de către persoane impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii, prevăzută în anexa nr. I.

Art. 2. - Se aprobă modelul şi conţinutul formularului 313 „Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii", cod MFP 14.13.03.02/13, prevăzut în anexa nr. II.

Art. 3. - Instrucţiunile de completare a formularului menţionat la art. 2 sunt prevăzute în anexa nr. III.

Art. 4. - Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare ale formularului menţionat la art. 2 sunt prevăzute în anexa nr. IV.

Art. 5. - Se aprobă modelul şi conţinutul formularului „Decizie de rambursare a taxei pe valoarea adăugată pentru persoanele impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii", cod MFP 14.13.02.02/13, prevăzut în anexa nr. V.

Art. 6. - (1) Referirile la Codul fiscal din cuprinsul prezentului ordin reprezintă trimiteri la titlul VI „Taxa pe valoarea adăugată" din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, iar referirile la normele metodologice reprezintă trimiteri la Normele metodologice de aplicare a titlului VI din Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Referirile la Codul de procedură fiscală din cuprinsul prezentului ordin reprezintă trimiteri la Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 7. -Anexele nr. I-V fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 8. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă orice alte dispoziţii contrare.

Art. 9. - Prevederile prezentului ordin se aplică cererilor de rambursare depuse după data de 31 decembrie 2009.

Art. 10. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 11. - Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală de tehnologia informaţiei şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

Sorin Blejnar

ANEXA Nr. I

PROCEDURA

de soluţionare a cererilor de rambursare a taxei pe valoarea adăugată formulate de către persoane impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii

1.  Rambursarea taxei pe valoarea adăugată către persoane impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Uniunii Europene, potrivit dispoziţiilor art. 1472 alin. (1) lit. b) din Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile pct. 50 din normele metodologice, se efectuează potrivit prezentei proceduri.

2.  Pentru a beneficia de rambursarea taxei pe valoarea adăugată achitate, persoana impozabilă trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la pct. 50 alin. (1) din normele metodologice şi să îşi desemneze un reprezentant în România în scopul rambursării, potrivit pct. 50 alin. (5) din aceleaşi norme.

3.  Reprezentantul solicită rambursarea taxei pe valoarea adăugată prin completarea şi depunerea formularului 313 „Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii", cod MFP 14.13.03.02/13, prevăzut în anexa nr. II la ordin.

4.1.  Reprezentantul desemnat în scopul rambursării trebuie să înregistreze la organul fiscal în a cărui rază teritorială îşi are domiciliul fiscal actul de împuternicire în formă autentică, potrivit dispoziţiilor art. 18 din Codul de procedură fiscală.

4.2. Conţinutul şi limitele reprezentării sunt cele stabilite prin lege, respectiv de pct. 50 alin. (6) şi (7) din normele metodologice.

4.3. In vederea înregistrării fiscale, reprezentantul desemnat depune la organul fiscal competent declaraţia de înregistrare fiscală, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.

4.4. Comunicarea certificatului de înregistrare fiscală se face fie la sediul organului fiscal, prin prezentarea reprezentantului, fie prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

4.5. Codul de înregistrare fiscală atribuit reprezentantului va fi utilizat numai pentru rambursarea taxei pe valoarea adăugată persoanei reprezentate, stabilită în afara Uniunii Europene.

5.   Cererea se depune la registratura organului fiscal competent sau la poştă, prin scrisoare recomandată, însoţită de documentaţia prevăzută la pct. 50 alin. (7) din normele metodologice, care să evidenţieze taxa a cărei rambursare se solicită.

6. Documentele justificative, documentele din care rezultă că persoana este angajată într-o activitate economică ce ar face-o să fie considerată persoană impozabilă în condiţiile art. 127 din Codul fiscal, dacă ar fi stabilită în România, precum şi declaraţiile în limba străină vor fi însoţite de traduceri în limba română certificate de traducători autorizaţi, potrivit prevederilor art. 8 alin. (2) din Codul de procedură fiscală.

7.  De la registratură, cererea însoţită de documentaţie se repartizează Compartimentului de analiză de risc, denumit în continuare compartiment de specialitate, care înregistrează cererile în Registrul de evidenţă a cererilor de rambursare a TVA, organizat potrivit anexei nr. 1 la prezenta procedură.

8. Toate documentele anexate la cererea de rambursare se scanează şi se arhivează în format electronic.

9.1. Compartimentul de specialitate analizează documentaţia depusă, verificând respectarea condiţiilor impuse pentru rambursare, potrivit pct. 50 alin. (1)-(11) din normele metodologice.

9.2.  De asemenea, acesta verifică pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice existenta acordurilor/declaraţiilor de reciprocitate în ceea ce priveşte rambursarea TVA între România şi ţara solicitantului.

9.3. Rezultatul analizei se consemnează într-un referat pentru analiza documentară, întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta procedură.

10.  In cazul în care există suspiciuni cu privire la unele facturi, compartimentul de specialitate poate solicita, cu avizul conducătorului organului fiscal competent, efectuarea unei cercetări la faţa locului, potrivit art. 57 din Codul de procedură fiscală, la persoana impozabilă stabilită în România care a emis factura respectivă, precum şi la reprezentant.

11.  Pe baza constatărilor cuprinse în referatul de analiză şi, după caz, în procesul-verbal întocmit ca urmare a cercetării la faţa locului, compartimentul de specialitate întocmeşte „Decizia de rambursare a taxei pe valoarea adăugată pentru persoanele impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii" (Decizie de rambursare a taxei pe valoarea adăugată), potrivit modelului prevăzut în anexa nr. V la ordin.

12.1.   Decizia prevăzută la pct. 11 se întocmeşte în 3 exemplare, se verifică şi se vizează de şeful compartimentului de specialitate şi se înaintează, împreună cu documentaţia, referatul de analiză şi, după caz, procesul-verbal, spre aprobare conducătorului unităţii fiscale.

12.2.  Deciziile de rambursare a TVA emise sunt decizii sub rezerva verificării ulterioare, potrivit art. 90 din Codul de procedură fiscală.

13.1.  Pentru soluţionarea cererii, organul fiscal are dreptul de a cere reprezentantului orice alte documente pe care le consideră necesare.

13.2.  Termenul de soluţionare se prelungeşte cu perioada cuprinsă între data solicitării documentelor şi data prezentării acestora, potrivit art. 70 alin. (2) din Codul de procedură fiscală.

14. Decizia de rambursare, aprobată de conducătorul unităţii fiscale, se transmite compartimentului de colectare în vederea compensării şi/sau restituirii, în conformitate cu prevederile art. 117 din Codul de procedură fiscală.

15. Compartimentul de colectare, după efectuarea operaţiunilor de stingere a creanţelor fiscale, transmite compartimentului   de   specialitate   ambele   exemplare   din documentele întocmite, un exemplar pentru a fi comunicat persoanei impozabile şi un exemplar în vederea arhivării, precum şi decizia de rambursare a TVA.

16. Restituirea taxei pe valoarea adăugată se efectuează în lei, în contul indicat de reprezentantul persoanei impozabile, deschis la o instituţie de credit din România. Comisioanele bancare se suportă de către persoana impozabilă.

17.1.  După operarea datelor privind soluţionarea cererii de rambursare în evidenţa specială, compartimentul de specialitate va transmite dosarul solicitării compartimentului de gestionare a dosarului fiscal, pentru arhivare.

17.2.  Dosarul solicitării va cuprinde:

a) cererea solicitantului;

b) referatul de analiză;

c) procesul-verbal privind rezultatul cercetării la faţa locului, după caz;

d) Decizia de rambursare a taxei pe valoarea adăugată;

e)  Nota privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau Nota privind restituirea/rambursarea unor sume, cuprinzând data la care s-a efectuat operaţiunea de compensare şi/sau de rambursare.

18.1.  După primirea Notei privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau a Notei privind restituirea/rambursarea unor sume de la compartimentul de colectare, compartimentul de specialitate îl înştiinţează pe solicitant despre modul de soluţionare a cererii, prin transmiterea deciziei de rambursare a taxei pe valoarea adăugată, a Notei privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau a Notei privind restituirea/rambursarea unor sume, precum şi a documentaţiei care evidenţia taxa pe valoarea adăugată a cărei rambursare a fost solicitată.

18.2.    Toate documentele se ştampilează de către compartimentul de specialitate, pentru a nu fi folosite pentru cereri viitoare de rambursare ale respectivei persoane impozabile.

19. Solicitările de rambursare se soluţionează în termen de 6 luni de la data la care cererea, însoţită de documentele necesare, se primeşte de organele fiscale competente, potrivit pct. 50 alin. (12) din normele metodologice.

ANEXA Nr. 1 la procedură

Registrul de evidenţă a cererilor de rambursare a TVA

Nr. crt.

Nr. de referinţă

Denumirea/numele şi prenumele solicitantului

Codul de identificare

fiscală din ţara în care

este stabilit

Nr. şi data

înregistrării

cererii de rambursare a TVA

Suma solicitată

Decizia

organului

fiscal*)

Suma aprobată

Diferenţe

constatate

faţă de suma

solicitată

Data efectuării compensării

şi/sau a restituirii

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

*) Se va completa cu:

A - în cazul cererilor aprobate;

R - în cazul cererilor respinse.

ANEXA Nr. 2 la procedură

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia Generală a Finanţelor Publice.....................................

Administraţia Finanţelor Publice..............................................

Nr.........................................................................................

Aprobat

Conducătorul unităţii fiscale,

..................................................................

Avizat

Şeful compartimentului de specialitate,

..................................................................

REFERAT   PENTRU   ANALIZA  DOCUMENTARĂ

A.  Datele de identificare ale persoanei impozabile

Cod de identificare fiscală.........................................

Denumire.................................................................

Domiciliu fiscal.........................................................

B.  Datele de identificare ale reprezentantului

Cod de identificare fiscală........................................

Denumire.................................................................

Domiciliu fiscal.........................................................

C. Analiza documentară a cererii de rambursare aferentă lunii/perioadei.............anul................

Au fost analizate următoarele documente:

........................................................................................................................................................................ ........................................................

In urma analizei s-au constatat următoarele:

........................................................................................................................................................................ ........................................................

D. Concluzii

a) Se propune aprobarea rambursării în urma analizei documentare   pentru suma de .............................lei                                                                                  |_|

b) Se transmite pentru efectuarea cercetării la faţa locului                         |_|

c) Se propune respingerea rambursării TVA pentru suma de..........lei        |_|

Intocmit

............................................

ANEXA Nr. II*)

Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii

313

Nr de inregistrare ca operator de date cu caracter personal 759

ANUL:

PERIOADA:  

DATE DE IDENTIFICARE A SOLICITANTULUI

DENUMIRE / NUME, PRENUME

COD DE ÎNREGISTRARE ÎN SCOPURI DE TVA

ŢARA DE REZIDENŢA

ADRESA COMPLETA ÎN ŢARA DE REZIDENŢĂ

COD POŞTAL

TELEFON

FAX

E-MAIL

OBIECTUL PRINCIPAL DE ACTIVITATE

DATE DE IDENTIFICARE A REPREZENTANTULUI

DENUMIRE / NUME, PRENUME

COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ

JUDEŢ

  SECTOR

LOCALITATE 

STRADA

NR.

BLOC

SC. 

ET.

AP.

COD POŞTAL

TELEFON            

FAX

E-MAIL

INFORMAŢII FINANCIARE

SUMA SOLICITATĂ LA RAMBURSARE

IBAN    

TITULARUL CONTULUI

CONT NUMARUL

CODUL BANCII

NUMELE BĂNCII

ADRESA BĂNCII

LOCALITATEA

ŢARA

 COD POŞTAL

NR.ANEXE

 NR.FACTURI

 NR.OOCUMENT DE IMPORT

Aţi mai avut cereri de rambursare anterioare?                                                                   Da

Nr.de referinţă al cererii

                                                               Nu

Mă angajez să returnez orice sumă mi-ar putea fi rambursată din greşeală                                             

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că în perioada la care se referă prezenta cerere de rambursare, nu am efectuat livrări de bunuri sau prestări de servicii ce au avut loc sau au fost considerate ca având loc în Romania, cu excepţia, dupa caz a serviciilor prevăzute la pct. 50 alin. (1) lit .b) din Normele metodologice de aplicare a Titlului VI din Codul fiscal, precum şi faptul că datele înscrise în acest formular sunt corecte şi complete

Numele persoanei care face declaraţia

Funcţia

Ştampila

Semnătura

Se completează de personalul organului fiscal

Organ fiscal

Număr înregistrare

Data înregistrare

Numele persoanei care a verificat

Cod MFP: 1413.03.02/13

Anexa nr.II este reprodusă în facsimil.

LISTA OPERAŢIUNILOR PENTRU CARE SE SOLICITĂ RAMBURSAREA

Nr crt.

Tipul*)

Natura bunurilor sau a serviciilor

Denumirea emitentului

facturii/documentului pentru

importuri

Codul de înregistrare

în scopuri de TVA

al emitentului

facturii/documentului

pentru importuri

Data

facturii/documentului

pentru importuri

Numărul

facturii/documentului

pentru importuri

Suma de taxă pe

valoarea adăugată

solicitată la

rambursare

TOTAL

*) A- achiziţie, I - import, S - prestări de servicii.

ANEXA Nr. III

INSTRUCŢIUNI

de completare a formularului 313 „Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii", cod MFP 14.13.03.02/13

1.  Cererea de rambursare se depune de către persoanele impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii, pentru rambursarea taxei facturate de alte persoane impozabile şi achitate de acestea pentru bunurile mobile care le-au fost livrate sau serviciile care le-au fost prestate în beneficiul lor în România, precum şi a taxei achitate pentru importul bunurilor în România pe o perioadă de minimum 3 luni sau de maximum un an calendaristic ori pe o perioadă mai mică de 3 luni rămasă din anul calendaristic.

2.  Cererea se depune în termen de maximum 9 luni de la sfârşitul anului calendaristic în care taxa devine exigibilă.

3.  Cererea se depune în format electronic la:

- registratura organului fiscal competent;

- poştă, prin scrisoare recomandată.

4. Formatul electronic, depus pe suport electronic, va fi însoţit de formularul editat de solicitant cu ajutorul programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice, semnat şi ştampilat, conform legii.

Formatul se editează în două exemplare:

- un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

- un exemplar se păstrează de către solicitant. Formatul  electronic al  cererii  se  obţine  prin  folosirea programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice şi se transmite organului competent pe suport electronic. Programul de asistenţă este pus la dispoziţia persoanelor impozabile, gratuit, de unitatea fiscală sau poate fi descărcat de pe serverul de web al Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.ro

Modul de completare a formularului 313 „Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii", cod MFP 14.13.03.02/13

Secţiunea 1

Anul la care se referă declaraţia - se înscrie cu cifre arabe cu 4 caractere (de exemplu: 2010).

Perioada aferentă operaţiunilor realizate (de exemplu: pentru perioada februarie-iunie, se va înscrie 01-06).

Cartuşul „Date de identificare a solicitantului" conţine:

1.   Denumire/nume, prenume - se înscriu, după caz, denumirea sau numele şi prenumele persoanei impozabile.

2.  Cod de înregistrare în scopuri de TVA - se completează codul primit la înregistrarea în scopuri de TVA, înscris în certificatul de înregistrare fiscală în ţara de origine a solicitantului.

3. Adresa completă în ţara de rezidenţă - se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al persoanei impozabile.

Cartuşul „Date de identificare a reprezentantului" conţine:

1.   Denumire/nume, prenume - se înscriu, după caz, denumirea sau numele şi prenumele reprezentantului.

2. Cod de identificare fiscală - se completează codul primit la înregistrare, înscris în certificatul de înregistrare fiscală al reprezentantului, pentru activitatea proprie.

Inscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta.

3.  Adresa - se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al reprezentantului.

Cartuşul „Informaţii financiare" conţine:

1.   Suma solicitată la rambursare - se înscrie suma solicitată. Inscrierea cifrelor în casetă se realizează cu aliniere la dreapta.

2.  IBAN - se înscrie codul IBAN al contului bancar în care se doreşte a fi transferată suma solicitată.

3. Titularul contului - se înscrie numele complet al titularului contului bancar.

4. Cont numărul - se înscrie numărul contului bancar în care se doreşte a fi transferată suma solicitată.

5.  Codul băncii - se înscrie codul băncii la care se află contul nominalizat mai sus.

6.  Numele băncii - se înscrie numele băncii.

7. Adresa băncii, localitatea, ţara, cod poştal - se înscrie adresa exactă a băncii nominalizate pentru realizarea transferului sumei solicitate.

Nr. anexe - se înscrie numărul anexelor ce însoţesc cererea.

Nr. facturi - se înscrie numărul facturilor ce însoţesc cererea pentru a dovedi validitatea sumei solicitate.

Nr. documente de import - se înscrie numărul documentelor de import ce însoţesc cererea pentru a dovedi validitatea sumei solicitate.

In cazul în care solicitantul a mai avut şi alte cereri de rambursare anterioare, acest lucru va fi specificat prin bifarea căsuţei corespunzătoare, precum şi prin specificarea numărului de referinţă repartizat acelei cereri. In cazul în care nu a mai avut alte cereri de rambursare anterioare, va bifa căsuţa „Nu".

Secţiunea a 2-a

Cuprinde operaţiunile care stau la baza sumei solicitate şi vor fi înscrise nominal toate achiziţiile şi importurile de bunuri, precum şi prestările de servicii care i-au fost efectuate solicitantului.

Tipul - se înscrie tipul operaţiunii. Se înscriu: A pentru achiziţii, I pentru import, S pentru prestări de servicii.

Natura bunurilor sau a serviciilor - se înscrie natura bunurilor achiziţionate sau importate ori natura serviciilor care i-au fost prestate.

Denumirea emitentului facturii/documentului pentru importuri - se înscriu numele şi prenumele sau denumirea furnizorului ori a prestatorului.

Codul de înregistrare în scopuri de TVA al emitentului facturii/documentului pentru importuri - se înscrie codul de înregistrare în scopuri de TVA comunicat de către furnizor sau de către prestator.

Data facturii/documentului pentru importuri şi numărul facturii/documentului pentru importuri - se înscriu data, respectiv numărul documentului din care reiese suma solicitată spre rambursare.

Suma de taxă pe valoarea adăugată solicitată la rambursare - se înscrie suma de taxă pe valoarea adăugată ce reiese din factură/documentul pentru importuri.

Toate sumele se înscriu în lei.

ANEXA Nr. IV

Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare ale formularului 313 „Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii", cod MFP 14.13.03.02/13

Denumirea formularului: Cerere de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii

Cod MFP: 14.13.03.02/13

Format: A4/t1

Caracteristici de tipărire:

- se utilizează echipament informatic pentru completare şi editare, cu ajutorul programului de asistenţă pus la dispoziţie gratuit.

Se difuzează: gratuit.

Se utilizează la: rambursarea taxei pe valoarea adăugată către persoane impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii.

Se întocmeşte de: persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii.

Circulă: -în format electronic, la organul fiscal competent; - în format hârtie, în două exemplare listate, semnate şi ştampilate, potrivit legii, din care:

• un exemplar la solicitant;

• un exemplar la organul fiscal.

Se păstrează: -formatul electronic, în arhiva de documente electronice;

- formatul hârtie, la dosarul fiscal al solicitantului.

ANEXA Nr. V

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia Generală a Finanţelor Publice a.......................................

Administratia Finanţelor Publice a................................................

Nr....................../Data.....................

Adresa:............................

Telefon:............................

Fax:..................................

E-mail:..............................

DECIZIE   DE   RAMBURSARE

a taxei pe valoarea adăugată pentru persoanele impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunităţii

Către: Denumire/Nume, prenume..........................................................................

Cod de identificare fiscală.....................................................................................

Adresa: Ţara....................................................Regiunea......................................

Localitate..............................................................................Cod poştal..............

Str...............................................nr.........................

Reprezentat prin:

Denumire/Nume, prenume.....................................................................................

Cod de identificare fiscală.....................................................................................

Adresa: Oraşul..........................................Str.......................................................

Cod poştal.................................................Nr.................Bl.........Et.......Ap..........

In baza art. 1472 alin (1) lit. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi a art. 85 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, a Cererii de rambursare pentru persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara

Comunităţii, pentru perioada........................, înregistrată sub nr..................din........................., cu numărul de referinţă................., şi a analizei/cercetării la faţa locului, efectuată în perioada......................., se stabileşte taxa pe valoarea adăugată de rambursat, astfel:

TVAsolicitată la rambursare..................................lei

TVAaprobată la rambursare..................................lei

TVArespinsă la rambursare...................................lei

Motivul de fapt

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Temeiul de drept

Act normativ:.................., art.........., paragraful........, pct..........lit.......alin.............

Suma aprobată la rambursare urmează procedura prevăzuta la art. 115, 116 sau 117, după caz, din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Prezenta decizie de rambursare a taxei pe valoarea adăugată poate fi contestată în termen de 30 de zile de la data comunicării, sub sancţiunea decăderii, la organul fiscal competent, potrivit art. 209 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Conducătorul unităţii fiscale,

Numele şi prenumele..........................

Semnătura şi ştampila unităţii...............

Aprobat,

Numele şi prenumele...........................

Funcţia...............................................

Data...................................................

Semnătura.........................................

Verificat,

Numele şi prenumele...........................

Funcţia...............................................

Data...................................................

Semnătura..........................................

Intocmit,

Numele şi prenumele...........................

Funcţia...............................................

Data...................................................

Semnătura.........................................

Cod MFP 14.13.02.02/13


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 5/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 5 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 5/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu