Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.418 din 17.05.2018

privind procedura de avizare a structurilor şi personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzute la art. 7 alin. (7) şi art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
ACT EMIS DE: Ministerul Fondurilor Europene
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 447 din 29 mai 2018



SmartCity1

Luând în considerare Referatul de aprobare al Direcţiei generale managementul resurselor umane nr. 370/DGMRU din 15.05.2018 privind aprobarea procedurii de avizare a structurilor şi personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzute la art. 7 alin. (7) şi art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018,văzând prevederile art. 7 alin. (7) şi art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,în temeiul art. 14 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 52/2018 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Fondurilor Europene,ministrul fondurilor europene emite prezentul ordin. Articolul 1
(1) Pentru a beneficia de majorarea salarială prevăzută la art. 17 alin. (1) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, instituţiile publice nominalizate la art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice solicită Ministerului Fondurilor Europene avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene sau desfăşoară activităţi-suport pentru sistemul de management şi control al fondurilor europene.
(2) Dosarul în baza căruia se solicită avizarea structurilor şi a personalului prevăzut la alin. (1), conform art. 8 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018, se depune la registratura Ministerului Fondurilor Europene şi conţine următoarele documente:a)cererea cuprinzând solicitarea de aviz, întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul ordin; b)regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei publice/structurii care solicită avizul; c)structura organizatorică a instituţiei publice care solicită avizul; d)ordinul/decizia de constituire/desemnare a structurilor prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. b) pct. 4, 17, 19 şi 22 din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018, emis/emisă de către conducătorul instituţiei respective; e)ordinul/decizia de numire/încadrare a personalului pentru care se solicită avizarea, pe posturi cu atribuţii în gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene, emis/emisă de către conducătorul instituţiei respective, care va cuprinde şi lista persoanelor numite/încadrate în funcţie; f)fişele de post ale personalului pentru care se solicită avizarea, aprobate în condiţiile legii, care să cuprindă toate atribuţiile privind gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene; g)statul de funcţii al structurii din care face parte personalul pentru care se solicită avizarea sau extras din statul de funcţii, după caz; h)nota de fundamentare întocmită conform art. 8 alin. (1) lit. i) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018.
Articolul 2
(1) Avizul favorabil sau scrisoarea de respingere se emite de către ministrul fondurilor europene, în baza unui aviz consultativ, respectiv a unui document justificativ, cu caracter consultativ, elaborat de Direcţia generală managementul resurselor umane din Ministerul Fondurilor Europene, responsabilă cu verificarea îndeplinirii criteriilor prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a) şi b) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018.
(2) În cazul personalului cu atribuţii de gestionare a Mecanismului financiar al Spaţiului Economic European şi a Mecanismului financiar norvegian, avizul consultativ, respectiv documentul justificativ, emis de Direcţia generală managementul resurselor umane, va fi avizat de direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Fondurilor Europene care coordonează acele instrumente.
(3) Documentul justificativ cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, motive care sunt preluate în scrisoarea de respingere emisă de ministrul fondurilor europene.
Articolul 3Motivele de respingere a cererii de avizare sunt: a)netransmiterea de către instituţia publică care solicită eliberarea avizului favorabil a unuia sau a mai multor documente dintre cele prevăzute la art. 1 alin. (2); b)neîndeplinirea criteriilor prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018; c)nerespectarea condiţiilor de formă şi fond ale documentelor prevăzute la art. 1 alin. (2) în cazul documentelor reglementate prin acte normative; d)netransmiterea tuturor informaţiilor solicitate de Ministerul Fondurilor Europene pentru eliberarea avizului favorabil. Articolul 4Instituţia publică a cărei cerere de avizare a fost respinsă poate înainta o nouă cerere numai după remedierea problemelor constatate şi menţionate în scrisoarea de respingere emisă de ministrul fondurilor europene. Articolul 5
(1) Ministrul fondurilor europene poate retrage avizul favorabil acordat în următoarele cazuri:a)în cazul în care instituţiile publice al căror personal beneficiază de majorări salariale nu comunică Ministerului Fondurilor Europene orice modificare de personal, structură, organizare şi/sau funcţionare, intervenită după obţinerea avizului, împreună cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018; b)în cazul în care Ministerul Fondurilor Europene constată încălcări ale prevederilor art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018.
(2) După remedierea problemelor constatate care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz favorabil se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale.
Articolul 6Cererea de avizare, avizul favorabil, avizul consultativ şi documentul justificativ se întocmesc potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 7La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 75/2013 privind procedura internă de avizare a structurilor şi personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară, prevăzute la art. 4 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 126 din 7 martie 2013, cu modificările ulterioare. Articolul 8 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul fondurilor europene,Rovana PlumbANEXA Nr. 1[Antetul instituţiei solicitante] Nr. ........... din ................CERERE privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene Stimate domnule ministru/Stimată doamnă ministru, În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) şi art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, vă rugăm să eliberaţi un aviz favorabil care să ateste faptul că următoarele persoane din cadrul ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............. au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) nerambursabile europene sau desfăşoară activităţi-suport pentru sistemul de management şi control al fondurilor europene şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018:

Nr. Persoanele pentru care se solicită avizarea favorabilă (numele, prenumele) Funcţia Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul)
1. ........ ........... ........ .............. ........ ................ ................ ............
2. ........ ........... ........ ............... ........ ................ ................ ............
3. ........ ........... ........ ............... ........ ................ ................ ...............

Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre desemnată în acest sens este doamna/domnul ........ ................ ........ (tel. ........ .........., fax ........ ..........., e-mail ........ ...........). Cu stimă, ........ ................ ......... (numele şi prenumele) ........ ................ .......... (funcţia) [L.S.] Domnului/Doamnei ........ ................, ministrul fondurilor europene ANEXA Nr. 2Ministerul Fondurilor Europene Nr. ................/........ ........ AVIZ FAVORABIL În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) şi art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............. cu nr. .............. din ........ ..........., (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) în urma analizării reglementărilor europene şi naţionale privind gestionarea fondurilor nerambursabile europene şi a următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 3. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 4. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 5. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............, Ministerul Fondurilor Europene atestă faptul că persoanele menţionate în anexă au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene sau desfăşoară activităţi-suport pentru sistemul de management şi control al fondurilor europene şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018. Persoanele pentru care se acordă prezentul aviz favorabil beneficiază de majorarea salarială conform prevederilor art. 7 alin. (1)-(6) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018. ........ ................ ............., (numele şi prenumele) ministrul fondurilor europene [L.S.] ANEXĂla Avizul favorabil nr. ......./.............. LISTA PERSOANELOR pentru care se acordă avizul favorabil al Ministerului Fondurilor Europene, conform Cererii ........ ................ ................ ................ ........ ........ (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) cu nr. ............ din ........ ........

Nr. Persoanele pentru care se acordă avizul favorabil (numele, prenumele) Funcţia Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul)
1. ........ ........... ........ .............. ........ ................ ................ ............
2. ........ ........... ........ ............... ........ ................ ................ ............
3. ........ ........... ........ ............... ........ ................ ................ ...............

Semnătura ........ ........ .......... ANEXA Nr. 3Ministerul Fondurilor Europene Direcţia generală managementul resurselor umane Nr. ................/........ ........ AVIZ CONSULTATIV În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) şi art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ............... cu nr. ........ ............... din ........ ................, (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) în urma analizării reglementărilor europene şi naţionale privind gestionarea fondurilor nerambursabile europene şi a următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 3. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 4. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 5. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............, Direcţia generală managementul resurselor umane atestă faptul că persoanele menţionate în anexă au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene sau desfăşoară activităţi-suport pentru sistemul de management şi control al fondurilor europene şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018. ........ ................ ............., (numele şi prenumele) director [L. S.] Avizat: ........ ................ ........ .............. (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ................ ............... Redactat: ........ ................ ........ .......... (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ................ ............... ANEXĂla Avizul consultativ nr. ......./.............. LISTA PERSOANELOR pentru care se propune acordarea avizului favorabil conform Cererii ........ ................ ................ ................ ........ ........ (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) cu nr. ............ din ........ ........

Nr. Persoanele pentru care se acordă avizul consultativ (numele, prenumele) Funcţia Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul)
1. ........ ........... ........ .............. ........ ................ ................ ............
2. ........ ........... ........ ............... ........ ................ ................ ............
3. ........ ........... ........ ............... ........ ................ ................ ...............

Semnătura ........ ........ .......... ANEXA Nr. 4Ministerul Fondurilor Europene Direcţia generală managementul resurselor umane Nr. ................/........ ........ DOCUMENT JUSTIFICATIV privind respingerea cererii de avizare În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) şi art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ................ ........ ......... cu nr. ............... din ........ ............, (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) în urma analizării reglementărilor europene şi naţionale privind gestionarea fondurilor nerambursabile europene şi a următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 3. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 4. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; 5. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........; ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............, Direcţia generală managementul resurselor umane propune respingea Cererii ........ ................ ................ ................ .......... (denumirea instituţiei publice care a solicitat avizul favorabil) cu nr. .......... din ........ ........ privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexă. Propunerea de respingere a cererii de avizare se întemeiază pe următoarele considerente: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ............., (numele şi prenumele) director [L. S.] Avizat: ........ ................ ........ .............. (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ................ ............... Redactat: ........ ................ ........ .......... (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ................ ............... ANEXĂla Documentul justificativ nr. ....../........... privind respingerea cererii de avizare LISTA PERSOANELOR pentru care se propune respingerea Cererii de avizare a ........ ................ ................ ................ ................ ........ (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) cu nr. ........ ............... din ........ ........ .............

Nr. crt. Persoanele pentru care se propune respingerea cererii de avizare (numele, prenumele) Funcţia Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul)
1. ........ ........... ........ .............. ........ ................ ................ ............
2. ........ ........... ........ ............... ........ ................ ................ ............
3. ........ ........... ........ ............... ........ ................ ................ ...............

Semnătura ........ ........ ..........



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 418/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 418 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 418/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu