Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.380 din 02.04.2014

pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 254 din 08 aprilie 2014



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare nr. N.B. 1.269 din 1 aprilie 2014 al Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice din cadrul Ministerului Sănătăţii,având în vedere art. 93 alin. (4) şi (41) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul IOrdinul ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 435 din 17 iulie 2013, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 1, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul conţinut:(2) Acţiunile prevăzute la alin. (1) se derulează de către secţiile ATI din spitalele nominalizate în anexă şi se finanţează din fonduri asigurate din bugetul Ministerului Sănătăţii, de la bugetul de stat şi din veniturile proprii ale acestuia. 2. La articolul 1, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:(4) În anul 2014, fondurile alocate acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI prevăzute la alin. (1) sunt în sumă de 157.800 mii lei. 3. În normele tehnice, la articolul 9 punctul 2, literele f) şi g) se abrogă. 4. În normele tehnice, la articolul 13, după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins: g)avizează documentele justificative (facturile) care însoţesc cererile de finanţare lunară. 5. În normele tehnice, articolul 18 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 18Anexele nr. 1, 1a), 1b), 2, 3, 4 şi 5 fac parte integrantă din prezentele norme tehnice. 6. Anexa nr. 1 la normele tehnice se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 1. 7. După anexa nr. 1 la normele tehnice se introduc două noi anexe , anexele nr. 1a) şi 1b), având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 2 şi 3. 8. După anexa nr. 3 la normele tehnice se introduc două noi anexe, anexele nr. 4 şi 5 , având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 4 şi 5. Articolul IIAnexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul IIIDirecţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică şi instituţiile publice care derulează AP-ATI vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul IVPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Nicolae Bănicioiu
ANEXA Nr. 1(Anexa nr. 1 la normele tehnice) STRUCTURA AP-ATI I. Activităţi: 1. Achiziţionarea medicaţiei necesare în tratamentul pacienţilor incluşi în AP-ATI:

soluţii perfuzabile;

soluţii perfuzabile combinate, gata de administrare, pentru administrare intravenoasă, sub formă de flacoane/pungi perfuzabile sau seringi preumplute pentru administrarea prin injectomat, pregătite prin metode standardizate de calitate şi siguranţă;

soluţii de alimentaţie enterală şi parenterală;

sedative, analgetice, curare, simptomatice;

antibiotice;

vasoactive, antiaritmice, medicaţie cardiologică;

medicaţie pentru profilaxia sau tratamentul bolii trombembolice;

medicaţie pentru profilaxia sau tratamentul ulcerului gastroduodenal de stres sau a hemoragiei digestive superioare;

medicaţie pentru tratamentul coagulopatiilor sau hemoragiilor;

medicaţie pentru tratamentul disfuncţiilor de organ;

antitoxice;

tratamente patogenetice specifice fiecărei patologii.2. Achiziţionarea de reactivi specifici si materiale consumabile pentru determinări de laborator în punctele de lucru proprii (gaze arteriale, electroliţi, hematologie, markeri biologici de sepsis şi inflamaţie). Achiziţionarea de casete de determinare automată rapidă pentru analizor tip PCR a agenţilor patogeni şi sensibilităţii/rezistenţei la antibiotice - se vor putea achiziţiona în cadrul unui program-pilot în: spitalele clinice judeţene de urgenţă Cluj, Târgu Mureş, Iaşi, Timişoara, Craiova, Spitalul de Urgenţă Floreasca Bucureşti, Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti, Spitalul Clinic Fundeni, Institutul de Boli Cardiovasculare „Prof. Dr. C. C. Iliescu“ Bucureşti. 3. Achiziţionarea de materiale consumabile necesare monitorizării pacienţilor:

catetere intravasculare;

kituri pentru monitorizare hemodinamică invazivă - inclusiv Swan Ganz;

kituri pentru monitorizare hemodinamică prin metode minim invazive - PICCO, Vigileo, LIDCCO, ecografie transtoracică sau transesofagiană;

consumabile pentru monitorizare standard - electrozi EKS, manşete şi cabluri tensiometre, senzori pulsoximetrie, senzori capnografie, senzori temperatură, gel electrozi;

kituri pentru monitorizarea presiunii intracraniene;

kituri pentru monitorizarea presiunii intravezicale;

kituri pentru monitorizare funcţie, circulaţie şi oxigenare cerebrală;

consumabile pentru monitorizarea noninvazivă, continuă a hemoglobinei sanguine;

consumabile pentru monitorizarea continuă, dinamică a coagulării şi funcţiei plachetare.4. Achiziţionarea de materiale consumabile necesare ventilaţiei mecanice:

sonde de intubaţie speciale, cu calităţi de etanşeitate şi protecţie superioare;

canule de traheostomie;

kituri de cricotirotomie;

măşti faciale sau alte sisteme pentru ventilaţie noninvazivă;

circuite/tuburi ventilator;

filtre antibacteriene;

senzori de flux ventilatoare;

senzori de oxigen;

sisteme de aspiraţie traheală în sistem închis, cu durată lungă de utilizare;

sisteme de aspiraţie pleurală.5. Achiziţionarea de kituri consumabile şi soluţii pentru efectuarea tehnicilor de epuraţie extrarenală continuă. 6. Achiziţionarea de kituri consumabile şi soluţii pentru efectuarea tehnicilor de dializă hepatică. 7. Achiziţionarea de kituri şi materiale consumabile pentru efectuarea tehnicilor de oxigenare extracorporeală sau eliminare extracorporeală a CO2. 8. Achiziţionarea de kituri şi materiale consumabile pentru aparate de tip Cell-Saver; 9. Achiziţionarea de kituri şi consumabile pentru dispozitive de asistare mecanică a circulaţiei. 10. Achiziţionarea de materiale consumabile necesare pentru tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici:

seringi şi kituri pentru injectomate;

kituri pentru infuzomate;

kituri pentru administrarea nutriţiei enterale pe nutripompă;

kituri pentru administrarea transfuziilor în ritm rapid şi încălzite;

seturi consumabile pentru încălzire activă pacienţi;

seturi consumabile pentru profilaxia mecanică a bolii trombembolice;

soluţii şi materiale sanitare necesare îngrijirii pacienţilor

consumabile tip etichete de siguranţă pentru seringile cu medicamente specifice şi cu administrare restricţionată;

echipamente de protecţie pentru personalul sanitar.11. Consumabile, kituri şi piese de schimb ale aparaturii şi echipamentelor din dotarea secţiei ATI II. Criterii de eligibilitate: De activităţile prevăzute la cap. I beneficiază pacienţii critici, cu funcţiile vitale afectate, internaţi în secţiile ATI cu următoarele diagnostice:

politraumatisme;

traumatisme craniocerebrale;

malformaţii vasculare, anevrisme cerebrale;

accidente vasculare cerebrale;

anevrisme vase mari;

mari urgenţe cardiovasculare, medicale sau chirurgicale;

arsuri;

intoxicaţii acute severe;

insuficienţă respiratorie acută ce necesită ventilaţie mecanică;

sepsis sever, şoc septic;

pancreatită acută severă;

cazuri ce necesită epuraţie extrarenală, dializă hepatică sau oxigenare extracorporeală şi eliminare extracorporeală a CO2.III. Indicatori de evaluare: 1. Indicatori fizici:

numărul de pacienţi critici din secţiile ATI (anexa nr. 4 la normele tehnice);

evidenţa nominală a pacienţilor critici din secţiile ATI pe bază de cod numeric personal [anexele 1a) şi 1b) la normele tehnice].2. Indicatori de eficienţă:

cost mediu/pacient critic din secţia ATI (anexa nr. 4 la normele tehnice);

execuţia bugetului aprobat pentru AP-ATI (anexa nr. 5 la normele tehnice).3. Indicatori de rezultat:

Realizarea de registre naţionale pentru patologiile specifice, de ghiduri şi protocoale de diagnostic şi tratament al pacienţilor critici, prezentarea acestora pentru aprobare Ministerului Sănătăţii şi implementarea lor în practica medicală.IV. Natura cheltuielilor AP-ATI:

cheltuieli pentru medicamente, materiale sanitare, consumabile, reactivi şi piese de schimb (pentru punctele de lucru proprii, în cazul în care secţia deţine aparat propriu de gaze arteriale şi electroliţi şi analizor automat rapid tip PCR pentru diagnosticarea infecţiilor şi rezistenţei la antibiotice) specifice monitorizării, tratamentului şi îngrijirii pacienţilor critici din secţiile ATI.V. Unităţi care derulează AP-ATI:

Nr. crt. Judeţul Unitatea sanitară Administrare
0 1 2 3
1 B Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti Ministerul Sănătăţii
2 B Institutul Clinic Fundeni Ministerul Sănătăţii
3 B Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare „Prof. Dr. C.C. Iliescu“ Bucureşti Ministerul Sănătăţii
4 B Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti Ministerul Sănătăţii
5 B Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Grigore Alexandrescu“ Bucureşti Ministerul Sănătăţii
6 B Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „M. S. Curie“ Bucureşti Ministerul Sănătăţii
7 B Spitalul Clinic de Urgenţă „Sfântul Ioan“ Ministerul Sănătăţii
8 B Spitalul Clinic de Urgenţă „Sf. Pantelimon“ Ministerul Sănătăţii
9 B Spitalul Clinic de Urgenţă „Bagdasar Arseni“ Bucureşti Ministerul Sănătăţii
10 B Spitalul Clinic de Urgenţă Chirurgie Plastică Reparatorie şi Arşi Bucureşti Ministerul Sănătăţii
11 B Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului „Prof. Dr. A. Rusescu“ Bucureşti Ministerul Sănătăţii
12 B Institutul de Pneumoftiziologie „M. Nasta“ Bucureşti Ministerul Sănătăţii
13 B Institutul Naţional de Boli Infecţioase „Prof. dr. M. Balş“ Bucureşti Ministerul Sănătăţii
14 B Institutul Naţional de Neurologie şi Boli Neurovasculare Bucureşti Ministerul Sănătăţii
15 B Institutul Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu“ Bucureşti Ministerul Sănătăţii
16 CJ Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca Ministerul Sănătăţii
17 CJ Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în cardiologie şi chirurgie cardiovasculară din cadrul Institutului Inimii de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare „N. Stancioiu“ Cluj-Napoca Ministerul Sănătăţii
18 CJ Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în gastroenterologie din Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie „Prof. Dr. O. Fodor“ Cluj-Napoca Ministerul Sănătăţii
19 CJ Institutul Oncologic „Prof. Dr. I. Chiricuţă“ Cluj-Napoca Ministerul Sănătăţii
20 DJ Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Craiova Ministerul Sănătăţii
21 IS Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Spiridon“ Iaşi Ministerul Sănătăţii
22 IS Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în cardiologie şi chirurgie cardiovasculară din cadrul Institutului de Boli Cardiovasculare „Prof. Dr. G.I.M. Georgescu“ Iaşi Ministerul Sănătăţii
23 IS Institutul Regional de Oncologie Iaşi Ministerul Sănătăţii
24 MS Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş Ministerul Sănătăţii
25 MS Institutul de Urgenţă pentru Boli Cardiovasculare şi Transplant Târgu Mureş Ministerul Sănătăţii
26 TM Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Timişoara Ministerul Sănătăţii
27 TM Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în cardiologie şi chirurgie cardiovasculară din cadrul Institutului de boli Cardiovasculare Timişoara Ministerul Sănătăţii
28 AB Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Alba Administraţia publică locală
29 AR Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad Administraţia publică locală
30 AG Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti Administraţia publică locală
0 1 2 3
31 AG Spitalul de Pediatrie Piteşti Administraţia publică locală
32 BC Spitalul Judeţean de Urgenţă Bacău Administraţia publică locală
33 BH Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Oradea Administraţia publică locală
34 BN Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bistriţa Administraţia publică locală
35 BT Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Botoşani Administraţia publică locală
36 BR Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Brăila Administraţia publică locală
37 BV Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov Administraţia publică locală
38 BV Spitalul Clinic de Copii Braşov Administraţia publică locală
39 B Spitalul Clinic Sfânta Maria Bucureşti Administraţia publică locală
40 BZ Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Buzău Administraţia publică locală
41 CJ Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă din cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca Administraţia publică locală
42 CJ Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă din cadrul Spitalului Municipal Cluj-Napoca Administraţia publică locală
43 CL Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Călăraşi Administraţia publică locală
44 CS Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Reşiţa Administraţia publică locală
45 CT Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa Administraţia publică locală
46 CV Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sfântu Gheorghe Administraţia publică locală
47 DB Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgovişte Administraţia publică locală
48 GL Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ Galaţi Administraţia publică locală
49 GL Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Sf. Ioan“ Galaţi Administraţia publică locală
50 GR Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Giurgiu Administraţia publică locală
51 GJ Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu Administraţia publică locală
52 HR Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Miercurea-Ciuc Administraţia publică locală
53 HD Spitalul Judeţean de Urgenţă Deva Administraţia publică locală
54 IL Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Slobozia Administraţia publică locală
55 IS Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă pentru copii din cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii „Sf. Maria“ Iaşi Administraţia publică locală
56 IS Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă în neurologie şi neurochirurgie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă „Prof. Dr. N. Oblu“ Iaşi: Administraţia publică locală
57 IF Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Ilfov Administraţia publică locală
58 MM Spitalul Judeţean de Urgenţă „Dr. C. Opriş“ Baia Mare Administraţia publică locală
59 MH Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Turnu Severin Administraţia publică locală
60 NT Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Piatra-Neamţ Administraţia publică locală
61 OT Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Slatina Administraţia publică locală
62 PH Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti Administraţia publică locală
63 PH Spitalul de Pediatrie Ploieşti Administraţia publică locală
64 SJ Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Zalău Administraţia publică locală
65 SM Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Satu Mare Administraţia publică locală
66 SB Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu Administraţia publică locală
67 SB Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu Administraţia publică locală
68 SV Spitalul Judeţean de Urgenţă „Sf. Ioan cel Nou“ Suceava Administraţia publică locală
69 TR Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Alexandria Administraţia publică locală
70 TM Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara Administraţia publică locală
0 1 2 3
71 TM Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă din cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii „L. Turcanu“ Timişoara Administraţia publică locală
72 TM Structurile implicate în asigurarea asistenţei medicale de urgenţă şi terapie intensivă din cadrul Spitalului Municipal Timişoara Administraţia publică locală
73 TL Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Tulcea Administraţia publică locală
74 VL Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Râmnicu Vâlcea Administraţia publică locală
75 VS Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Vaslui Administraţia publică locală
76 VN Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Focşani Administraţia publică locală
77 B Spitalul Universitar de Urgenţă Elias Academia Română
78 B Centrul Clinic de Urgenţă de Boli Cardiovasculare „Acad. Vasile Cândea Bucureşti Ministerul Apărării Naţionale
79 B Spitalul Universitar de Urgenţă Militar Central „Dr. Carol Davila“ Ministerul Apărării Naţionale

VI. Repartiţia fondurilor pentru unităţile sanitare care derulează AP-ATI se propune de către Comisia ATI a Ministerului Sănătăţii şi se aprobă de către Ministerul Sănătăţii. ANEXA Nr. 2[Anexa nr. 1a) la normele tehnice] FORMULAR de raportare lunară Unitatea sanitară ........ ................ ................ ..........

Nr. crt. CNP Localitatea de domiciliu Secţia de provenienţă

Lista beneficiarilor AP-IMA Luna/anul .............. Manager, Coordonator local, ............... ........ ........ ........... ANEXA Nr. 3[Anexa nr. 1b) la normele tehnice] FORMULAR de raportare pentru pacientul internat în secţia ATI (nu se transmite, se păstrează în secţia ATI; este destinat analizei medicale a complexităţii cazului şi tratamentului)

I. Date pacient
1. Numele, prenumele
2. F.O.
3. Data internării în secţia ATI
4. Data externării din secţia ATI
5. Diagnostic
II. Proceduri/Tratamente
1. Monitorizare standard o
2. Monitorizare complexă
a) PICCO o
b) Vigileo o
c) Swan-Ganz o
d) Presiunea intracraniană o
e) Presiunea intraabdominală o
f) Altele (INVOS, BIS, Vigilance etc.) o
- precizaţi -
3. Epuraţie extrarenală
a) Hemodializă intermitentă o
b) Hemodiafiltrare o
c) Plasmafereză o
d) Hemodiafiltrare kit sepsis o
4. Epuraţie extracorporeală CO2 (tip NOVALUNG) o
5. ECMO o
6. Dializă hepatică o
7. Balon contrapulsaţie aortică o
8. Tratamente specifice cu cost ridicat o
(Novoseven, Complex protrombinic, Factori de coagulare etc. - precizaţi)

ANEXA Nr. 4(Anexa nr. 4 la normele tehnice) MACHETA DE RAPORTARE a indicatorilor de evaluare (fizici şi de eficienţă) conform pct. III din anexa nr. 1 la normele tehnice Unitatea ........ ............... Acţiuni prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI Raportare pentru trimestrul*.... Nr. .... din ....

AP-ATI Prevedere bugetară anuală (lei) Finanţare primită în trimestrul de raportat (lei) Indicatori fizici realizaţi în trimestrul de raportat Finanţare primită de la începutul anului (lei) Indicatori fizici realizaţi cumulat de la începutul anului Cheltuiala efectivă realizată în trimestrul de raportat (lei) Cheltuiala efectivă realizată cumulat de la începutul anului (lei) Cost mediu realizat pe fiecare indicator fizic (lei) Plăţi efectuate în trimestrul de raportat (lei) Plăţi efectuate cumulat de la începutul anului (lei) Suma rămasă neutilizată de la începutul anului
1 2 3 4 5 6 7 8 9=8/6 10 11 12=5-11
Numărul de pacienţi critici din secţiile ATI

Managerul unităţii care derulează AP-ATI**, ........ ................ .......... Directorul financiar-contabil al unităţii sanitare**, ........ ................ ............. Coordonatorul AP-ATI, ........ ................ .......... Directorul executiv al direcţiei de sănătate publică*** ........ ................ ........ ........... Directorul executiv adjunct economic al direcţiei de sănătate publică*** ........ ................ ............... * Raportarea se întocmeşte trimestrial şi anual. ** Semnează raportările întocmite de unitatea sanitară pentru AP-ATI derulate la nivelul acesteia, pe care le transmit direcţiei de sănătate publică. Pentru unităţile sanitare aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii, raportările vor fi transmise Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI. *** Semnează raportările centralizate la nivelul judeţului pe care le transmit Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013. NOTĂ: Costul mediu/indicator fizic se calculează ca raport între cheltuielile efective şi indicatorii fizici realizaţi. În cazul în care au fost finanţate şi alte acţiuni pentru care nu au fost stabiliţi indicatori fizici, acestea vor fi evidenţiate distinct, indicându-se fiecare acţiune. Sumele care se găsesc în tabel se exprimă în lei. ANEXA Nr. 5(Anexa nr. 5 la normele tehnice) MACHETA DE RAPORTARE a execuţiei bugetare pentru AP-ATI Acţiuni prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI Unitatea care derulează AP-ATI*/Direcţia de sănătate publică** ........ ........ ........ Raportare pentru***........ ................ ........ .............. Execuţia bugetară

Nr. crt. Titlul bugetar Buget de stat Venituri proprii
Prevedere bugetară anuală (lei) Finanţare primită în trimestrul de raportat (lei) Finanţare primită de la începutul anului (lei) Plăţi efectuate în trimestrul de raportat (lei) Plăţi efectuate cumulat de la începutul anului (lei) Prevedere bugetară anuală (lei) Finanţare primită în trimestrul de raportat (lei) Finanţare primită de la începutul anului (lei) Plăţi efectuate în trimestrul de raportat (lei) Plăţi efectuate cumulat de la începutul anului (lei)
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Total, din care:
1.1 Bunuri şi servicii, din care:
1.1.1 Bunuri şi servicii AAPL
1.1.2 Bunuri şi servicii DSP
1.2 Transferuri

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor raportate. Managerul unităţii care derulează AP-ATI*, ........ ................ .......... Directorul financiar-contabil al unităţii sanitare*, ........ ................ ............. Coordonatorul local, ........ ................ .......... Directorul executiv al direcţiei de sănătate publică**, ........ ................ ........ ........... Directorul executiv adjunct economic al direcţiei de sănătate publică**, ........ ................ ............... * Semnează raportările întocmite de unitatea sanitară pentru AP-ATI derulate la nivelul acesteia, pe care le transmit direcţiei de sănătate publică. Pentru unităţile sanitare aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii, raportările vor fi transmise Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI. ** Semnează raportările centralizate la nivelul judeţului pe care le transmit Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013.

*** Raportarea se întocmeşte trimestrial şi anual.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 380/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 380 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 380/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu