Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.37 din 08.02.2012

pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 212/2010 privind procedurile de lucru pentru activităţile autorităţilor naţionale competente din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor aferente semnalărilor din Sistemul Informatic Naţional de Semnalări sau Sistemul de Informaţii Schengen
ACT EMIS DE: Ministerul Administratiei si Internelor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 115 din 14 februarie 2012



SmartCity1

În temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul administraţiei şi internelor emite următorul ordin: Articolul IOrdinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 212/2010 privind procedurile de lucru pentru activităţile autorităţilor naţionale competente din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor aferente semnalărilor din Sistemul Informatic Naţional de Semnalări sau Sistemul de Informaţii Schengen, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 698 din 19 octombrie 2010, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 2 , după litera g) se introduc două noi litere, literele g1) şi g2), cu următorul cuprins: g1) semnalare naţională - semnalare de interes naţional sau semnalare de interes Schengen; g2) semnalare străină - semnalarea introdusă de o autoritate a unui stat membru, altul decât România, în SIS; 2. La articolul 2, după litera r) se introduce o nouă literă, litera s), cu următorul cuprins: s)aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE» - aplicaţie informatică ce permite schimbul de date şi informaţii, prin intermediul unor câmpuri predefinite, dintre Biroul SIRENE naţional şi autorităţile naţionale competente. Aplicaţia este disponibilă pe site-urile de Intranet ale acestor autorităţi. 3. La articolul 5, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Introducerea se realizează de către structura Poliţiei Române care a solicitat emiterea mandatului european de arestare ori a mandatului de urmărire internaţională sau pe a cărei rază teritorială domiciliază persoana urmărită, de către poliţiştii anume desemnaţi din cadrul Direcţiei de investigaţii criminale, serviciilor de investigaţii criminale de la nivelul inspectoratelor de poliţie judeţene şi Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti. 4. La articolul 6, alineatele (3) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:(3) La semnalarea creată în baza de date «Urmăriţi» se ataşează, ca date adiţionale, în mod obligatoriu, un fişier în format PDF cuprinzând imaginea scanată a mandatului european de arestare şi, atunci când este disponibilă, o traducere a mandatului european de arestare în una sau mai multe dintre limbile oficiale ale instituţiilor Uniunii Europene. Conform specificaţiilor SIS II-ICD-v3.0, dimensiunea maximă a fişierului cuprinzând mandatul european de arestare scanat este de 2 MB.(4) La semnalarea creată în baza de date «Urmăriţi» se ataşează fotografia cea mai recentă şi amprentele persoanei în cauză, dacă sunt disponibile. Conform specificaţiilor SIS II-ICD-v3.0, dimensiunea maximă a fişierului cuprinzând fotografia este de 1 MB, iar a fişierului cuprinzând amprentele este de 3 MB. 5. La articolul 7 alineatul (1), literele a) şi b) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)mandatul de executare a pedepsei închisorii, mandatul de arestare preventivă sau sentinţa penală de internare medicală care a stat la baza emiterii mandatului european de arestare; b)sentinţa penală sau rechizitoriul, doar în cazul în care nu există descrierea faptei în mandatul european de arestare sau mandatul de executare a pedepsei închisorii, inclusiv menţiuni privind prejudiciul, atunci când acesta este precizat; 6. Articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 9Utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare naţională introdusă în SINS/SIS referitoare la o persoană căutată pentru a fi arestată în vederea predării sau extrădării reţine persoana în cauză, predă persoana, pe bază de proces-verbal, poliţiştilor anume desemnaţi din cadrul Direcţiei de investigaţii criminale, serviciilor de investigaţii criminale de la nivelul inspectoratelor de poliţie judeţene şi Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi informează Biroul SIRENE naţional, electronic, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE», prin transmiterea formularului naţional de tip G prevăzut în anexa nr. 1, precum şi telefonic şi prin fax/e-mail. 7. Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 10(1) Utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare străină referitoare la o persoană căutată pentru a fi arestată în vederea predării sau extrădării reţine persoana în cauză, predă persoana, pe bază de proces-verbal, poliţiştilor anume desemnaţi din cadrul Direcţiei de investigaţii criminale, serviciilor de investigaţii criminale de la nivelul inspectoratelor de poliţie judeţene şi Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi informează Biroul SIRENE naţional, electronic, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE», prin transmiterea formularului naţional de tip G, precum şi telefonic şi prin fax/e-mail.(2) În situaţia în care utilizatorul final nu are certitudinea că s-a realizat un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare străină, acesta poate solicita Biroului SIRENE naţional informaţii suplimentare cu privire la persoana care face obiectul semnalării, prin intermediul formularului naţional de tip M - persoane, prevăzut în anexa nr. 5. Răspunsul la solicitare se transmite de către Biroul SIRENE naţional prin intermediul aceluiaşi tip de formular, în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 8 ore, prin mijloace electronice sau, în imposibilitatea utilizării acestora, prin orice mijloace care lasă urmă scrisă.(3) Până la primirea răspunsului prevăzut la alin. (2), utilizatorul final predă persoana care face obiectul semnalării, pe bază de proces-verbal, poliţiştilor anume desemnaţi din cadrul Direcţiei de investigaţii criminale, serviciilor de investigaţii criminale de la nivelul inspectoratelor de poliţie judeţene şi Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, comunicând acest fapt, telefonic şi în scris, Biroului SIRENE naţional. Biroul SIRENE naţional transmite răspunsul structurii din care fac parte poliţiştii care au preluat persoana care face obiectul semnalării. 8. La articolul 11, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 11(1) Persoana care face obiectul semnalării este prezentată de către poliţiştii anume desemnaţi din cadrul Direcţiei de investigaţii criminale, serviciilor de investigaţii criminale de la nivelul inspectoratelor de poliţie judeţene şi Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 10 ore, procurorului delegat din cadrul parchetului de pe lângă curtea de apel competentă în executarea mandatului european de arestare sau în procedura judiciară de extrădare, după caz. 9. La articolul 11 alineatul (2), litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins: a)semnalarea SIS, precum şi formularele A şi, eventual, M, aferente acesteia, primite de la Biroul SIRENE naţional; 10. La articolul 12, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 12(1) În cazul în care se realizează în străinătate un rezultat pozitiv în legătură cu o semnalare naţională privind o persoană căutată pentru a fi arestată în vederea predării sau extrădării, Biroul SIRENE naţional informează de îndată, în scris, structura Poliţiei Române care a introdus semnalarea, prin transmiterea unui formular naţional de tip G, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE 11. La articolul 16, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Introducerea se realizează de personalul anume desemnat din cadrul Direcţiei de investigaţii criminale, serviciilor de investigaţii criminale de la nivelul inspectoratelor judeţene de poliţie şi Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, precum şi din cadrul serviciilor de investigaţii criminale de la nivelul sectoarelor municipiului Bucureşti. 12. Articolul 18 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 18Utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare naţională introdusă în SINS/SIS referitoare la o persoană dispărută contactează structura Poliţiei Române care a introdus semnalarea, informează electronic Biroul SIRENE naţional, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE», prin transmiterea formularului naţional de tip G, şi realizează activităţile prevăzute la art. 20. 13. La articolul 19, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 19(1) Utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare străină referitoare la o persoană dispărută ia toate măsurile, potrivit legislaţiei naţionale, în vederea realizării scopului semnalării, informează în regim de urgenţă Biroul SIRENE naţional, electronic, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE», prin transmiterea formularului naţional de tip G, şi realizează activităţile prevăzute la art. 20. 14. Articolul 20 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 20După stabilirea cu certitudine a identităţii persoanei, utilizatorul final realizează următoarele activităţi: a)dacă persoana face parte din categoria prevăzută la art. 15 alin. (1) lit. a) - persoane dispărute care trebuie localizate (adulţi sănătoşi), după informarea acesteia despre faptul că face obiectul unei semnalări în SINS/SIS, i se cere consimţământul cu privire la transmiterea informaţiilor privind adresa la care locuieşte către biroul SIRENE din statul membru solicitant şi i se permite continuarea deplasării. În lipsa consimţământului, biroul SIRENE al statului membru solicitant va fi informat doar despre localizarea persoanei. Consimţământul persoanei va fi luat prin intermediul formularului prevăzut în anexa nr. 9. În cazul în care persoana nu ştie să scrie, formularul este completat de către utilizatorul final, pe baza datelor obţinute de la aceasta. În cazul refuzului persoanei de a completa declaraţia cu privire la comunicarea adresei la care locuieşte, utilizatorul final va întocmi un proces-verbal în care se vor consemna informaţiile privind localizarea persoanei. Datele cu privire la adresa persoanei căutate vor fi luate din documentele de identitate prezentate, precum şi din declaraţia persoanei. Biroul SIRENE naţional este informat despre realizarea rezultatului pozitiv, prin intermediul unui formular naţional de tip G; b)dacă persoana face parte din categoria prevăzută la art. 15 alin. (1) lit. b) - persoane dispărute care după localizare trebuie aduse în instituţii sau unităţi sanitare, după identificare, utilizatorul final anunţă serviciile medicale de urgenţă pentru asigurarea asistenţei de specialitate până la internarea, la recomandarea direcţiei de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti, într-o instituţie ori unitate sanitară ce are capacitatea de a-i acorda un tratament adecvat. Structura care a obţinut rezultatul pozitiv informează Biroul SIRENE naţional prin intermediul unui formular naţional de tip G; c)dacă persoana face parte din categoria prevăzută la art. 15 alin. (1) lit. c) - minori sau persoane puse sub interdicţie care, după localizare, trebuie reîntoarse alături de reprezentanţii lor legali, după identificare, la propunerea direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului din judeţul/sectorul municipiului Bucureşti pe al cărui teritoriu a fost localizată persoana în cauză, minorul este plasat în regim de urgenţă întrun serviciu destinat protecţiei speciale a copilului separat de părinţii săi, temporar sau definitiv, în condiţiile legii, respectiv persoana pusă sub interdicţie este admisă într-un centru rezidenţial destinat persoanei adulte. Structura care a obţinut rezultatul pozitiv informează Biroul SIRENE naţional prin intermediul unui formular naţional de tip G. 15. La articolul 21, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:(5) În cazul în care, în urma realizării unui rezultat pozitiv la o semnalare referitoare la o persoană care face parte din categoria prevăzută la art. 15 alin. (1) lit. c) - minori, utilizatorul final constată că persoana în cauză a devenit majoră, va informa de îndată Biroul SIRENE naţional, prin intermediul unui formular naţional de tip H, prevăzut în anexa nr. 2, iar apoi va aplica măsurile prevăzute la art. 20 lit. a). 16. La articolul 25, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (31), cu următorul cuprins: (31) În situaţia în care cererea de introducere a semnalărilor prevăzute la art. 24 nu conţine datele minime şi obligatorii prevăzute la art. 6 alin. (1), iar acestea nu au putut fi obţinute cu ocazia activităţilor derulate în cadrul cooperării cu autorităţile solicitante în vederea stabilirii exactităţii şi actualităţii datelor cuprinse în semnalare, COC-IGPF va remite solicitarea de introducere a semnalării autorităţii solicitante, fără a proceda la introducerea acesteia în baza de date prevăzută la alin. (1). 17. Articolul 26 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 26Utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare naţională introdusă în SINS/SIS referitoare la o persoană căutată în vederea participării la o procedură judiciară contactează COC-IGPF şi informează Biroul SIRENE naţional, electronic, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE», prin formularul naţional de tip G. 18. La articolul 27, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 27(1) Utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare străină referitoare la o persoană căutată în vederea participării la o procedură judiciară ia toate măsurile, potrivit legislaţiei naţionale, în vederea realizării scopului semnalării, precum şi măsuri de informare în regim de urgenţă a Biroului SIRENE naţional, electronic, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE», prin intermediul formularului naţional de tip G. 19. La articolul 28, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Persoanei i se ia o declaraţie scrisă, utilizându-se formularul prevăzut în anexa nr. 9, din care să rezulte aspectele menţionate la alin. (1). În cazul persoanei prevăzute la art. 24 lit. a)-c) care refuză să completeze declaraţia cu privire la comunicarea adresei la care locuieşte, utilizatorul final va întocmi un proces-verbal în care se vor consemna informaţiile privind localizarea persoanei respective. Datele cu privire la adresa persoanei căutate vor fi luate din documentele de identitate prezentate, precum şi din declaraţia persoanei. Pentru transmiterea informaţiilor referitoare la localizarea persoanei în cauză către Biroul SIRENE naţional nu este necesar consimţământul persoanei. După obţinerea acestor informaţii, persoanei respective i se permite continuarea deplasării. 20. La articolul 28, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:(3) În cazul în care utilizatorul final obţine un rezultat pozitiv la o semnalare naţională privind o persoană din categoria prevăzută la art. 24 lit. d), acesta reţine persoana şi contactează cea mai apropiată unitate de poliţie în vederea punerii în aplicare a măsurii educative care implică privarea de libertate. 21. La articolul 32, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:(4) În situaţia în care cererea de introducere a semnalărilor prevăzute la alin. (1) şi (2) nu conţine datele minime şi obligatorii prevăzute la art. 6 alin. (1), iar acestea nu au putut fi obţinute cu ocazia activităţilor derulate în cadrul cooperării prevăzute la alin. (3), COC-IGPF, structurile operative anume desemnate şi Biroul SIRENE naţional, după caz, vor remite solicitarea de introducere a semnalării autorităţii solicitante, fără a proceda la introducerea acesteia în bazele de date prevăzute la alin. (1). 22. Articolul 36 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 36(1) Utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare naţională prevăzută la art. 32 informează electronic, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE», prin intermediul formularului naţional de tip G, Biroul SIRENE naţional.(2) Se culeg şi se transmit maximum de date/informaţii ce pot fi obţinute, dintre cele prevăzute la art. 34 alin. (1), fără a periclita caracterul discret al activităţii. După obţinerea acestor informaţii sau a unei părţi dintre acestea, se permite continuarea deplasării persoanei care face obiectul unei semnalări în scopul realizării controlului discret sau a persoanei ce deţine bunul care face obiectul semnalării introduse în acest scop. 23. La articolul 37, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) După realizarea unui rezultat pozitiv, utilizatorul final informează în regim de urgenţă Biroul SIRENE naţional, electronic, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE», prin intermediul formularului naţional de tip G, şi transmite informaţiile obţinute în urma controlului discret. 24. Articolul 42 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 42Introducerea semnalărilor prevăzute la art. 41 alin. (1) reprezintă inserarea unui set de informaţii în SINS/SIS necesare identificării bunului, în funcţie de categoria din care face parte, din următoarele baze de date: a)bazele de date «Obiecte», «Furt-auto» şi «RNA» de la nivelul Poliţiei Române şi baza de date eSIF de la nivelul Poliţiei de Frontieră Române, pentru bunurile furate ori folosite în mod fraudulos; b)bazele de date administrate de autorităţile care le-au emis, respectiv Sistemul naţional informatic de evidenţă a paşapoartelor simple la nivelul DGP, Sistemul Informatic Naţional de Evidenţă a Permiselor de Conducere şi a Vehiculelor Înmatriculate (EVA) la nivelul DRPCIV, Sistemul Naţional Informatic de Evidenţă a Populaţiei (SNIEP) la nivelul DEPABD şi Sistemul Informatic de Management al Străinilor (SIMS) la nivelul ORI, pentru bunurile prevăzute la art. 41 alin. (1) lit. d)-f) declarate pierdute sau notificate emitentului de către orice autoritate publică naţională ca fiind pierdute ori cele anulate fără a fi făcute inutilizabile printr-o acţiune mecanică; c)bazele de date administrate de autorităţile care le-au emis, respectiv Sistemul naţional informatic de evidenţă a paşapoartelor simple la nivelul DGP, EVA la nivelul DRPCIV, SNIEP la nivelul DEPABD şi SIMS la nivelul ORI, pentru bunurile prevăzute la art. 41 alin. (1) lit. d)-f) notificate emitentului de misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României ca fiind declarate pierdute ori furate în străinătate. 25. La articolul 43, literele a) şi c) se modifică şi vor avea următorul cuprins: a)pentru Poliţia Română, structurilor de investigaţii criminale şi structurilor de arme, explozivi şi substanţe periculoase de la nivel central şi teritorial până la nivelul poliţiilor orăşeneşti; ........ ................ ................ ................ ................ ........... c)pentru autorităţile prevăzute la art. 42 lit. b) şi c), instituţiilor în cauză, doar la nivel central. 26. Articolul 44 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 44(1) Utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare naţională introdusă în SINS/SIS referitoare la bunurile prevăzute la art. 41 indisponibilizează sau ridică bunul în conformitate cu legislaţia naţională, în vederea confiscării sau a folosirii ca probă în cadrul unei proceduri penale, contactează structura care a introdus semnalarea şi informează electronic Biroul SIRENE naţional, utilizând aplicaţia Formulare «SIS/SIRENE», prin intermediul formularului naţional de tip G.(2) După indisponibilizarea sau ridicarea bunului în conformitate cu legislaţia naţională, utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv predă bunul pe bază de proces-verbal poliţiştilor anume desemnaţi din cadrul structurilor specializate, în funcţie de natura bunului semnalat, care vor aplica măsuri legale.(3) În cazul unui rezultat pozitiv la o semnalare naţională introdusă de către autorităţile prevăzute la art. 42 lit. b), documentele identificate sunt transmise autorităţilor emitente ale acestora, care vor notifica structura care a introdus semnalarea în vederea ştergerii acesteia. Dacă documentul identificat este reţinut pentru a fi folosit ca probă într-o procedură judiciară penală legată de folosirea documentului respectiv, se vor comunica autorităţii care a introdus semnalarea respectivă informaţiile necesare în vederea ştergerii semnalării, cu menţionarea motivului pentru care documentul a fost reţinut la unitatea utilizatorului care a identificat documentul. 2 7. La articolul 45 , după alineatul (2) se introduc şapte noi alineate, alineatele ( 3 )-( 9 ), cu următorul cuprins:(3) După indisponibilizarea sau ridicarea bunului în conformitate cu legislaţia naţională, utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv predă bunul pe bază de proces-verbal poliţiştilor anume desemnaţi din cadrul structurilor specializate, în funcţie de natura bunului semnalat, care vor aplica măsuri legale.(4) În cazul unui rezultat pozitiv la o semnalare străină privind un vehicul, utilizatorul final îl va putea prelua în vederea indisponibilizării la sediul unităţii de poliţie doar în cazul deschiderii unui dosar penal sau dacă acesta face obiectul unei cereri de asistenţă judiciară internaţională în materie penală, transmisă autorităţilor române sub forma comisiei rogatorii sau ordinului de indisponibilizare, în conformitate cu prevederile Legii nr. 302/2004, republicată. În toate celelalte cazuri, vehiculul este lăsat persoanei în posesia căreia a fost identificat.(5) În cazul unui rezultat pozitiv privind semnalările străine referitoare la documente, structura centrală din care face parte utilizatorul final, după realizarea schimbului de informaţii, prin intermediul Biroului SIRENE naţional, cu autoritatea străină care a introdus semnalarea, va transmite documentul identificat reprezentanţei diplomatice a statului emitent în România.(6) În cazul unui rezultat pozitiv privind semnalările străine referitoare la documentele eliberate de autorităţile naţionale competente române, după schimbul de informaţii suplimentare, prin intermediul Biroului SIRENE naţional, cu autoritatea străină care a introdus semnalarea, documentele identificate sunt transmise structurilor emitente ale documentelor respective, cu excepţia cazurilor în care documentul este solicitat de către autoritatea străină care a introdus semnalarea cu privire la acel document, în vederea folosirii ca probă în cursul unei proceduri judiciare penale. Biroul SIRENE naţional va notifica, prin canale specifice, Biroul SIRENE al statului emitent al semnalării în vederea ştergerii acesteia, deoarece scopul pentru care a fost introdusă semnalarea a fost realizat.(7) În cazul în care, în urma schimbului de informaţii suplimentare dintre Biroul SIRENE naţional şi Biroul SIRENE al statului care a introdus semnalarea referitoare la documentele eliberate de autorităţile competente, se stabileşte că utilizatorul final nu trebuie să dispună măsurile necesare în vederea confiscării ori ridicării documentului potrivit legislaţiei penale sau procesual penale, acesta poate fi lăsat în posesia titularului, numai dacă nu a fost deja anulat de către autoritatea emitentă, la momentul declarării pierderii sau furtului.(8) În cazul colantelor de viză/permiselor de şedere false/falsificate aplicate într-un document de călătorie valabil, utilizatorul final va anula colantul de viză/permisul de şedere fals/falsificat, va restitui documentul de călătorie titularului şi îi va întrerupe călătoria. În acest caz se va anunţa Biroul SIRENE naţional cu privire la obţinerea unui rezultat pozitiv, electronic, utilizând aplicaţia «Formulare SIS/SIRENE», prin intermediul formularului naţional de tip G.(9) Utilizatorul final care obţine un rezultat pozitiv cu privire la o semnalare străină referitoare la bunurile prevăzute la art. 41 alin. (1) lit. a), b), e) şi f), în cursul unei proceduri de emitere a unui act administrativ, întrerupe procedura de emitere a acestui act şi înaintează de urgenţă toate documentele aferente acestei operaţiuni unităţii de poliţie competente, care procedează potrivit alin. (1). 28. La articolul 50, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 50(1) Competenţa pentru introducerea unei semnalări prevăzute la art. 49 aparţine structurilor de specialitate centrale şi teritoriale ale ORI, respectiv COC-IGPF. 29. La articolul 51, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:(4) În cazul în care, ulterior introducerii unei semnalări privind străinii, în scopul refuzului intrării pe teritoriul statului român sau în scopul executării unei măsuri prin care se interzice şederea pe teritoriul României, se constată existenţa unui permis de şedere ori a unei vize, ORI declanşează procedura de consultare cu statul care a eliberat permisul de şedere sau viza, prin Biroul SIRENE naţional, folosind un formular naţional de tip O, prevăzut în anexa nr. 7. Semnalarea rămâne în SINS în cazul în care statul care a eliberat permisul de şedere sau viza nu ia măsuri de retragere a acestuia/acesteia, structura emitentă a semnalării având obligaţia ştergerii acesteia din SIS. Consultarea prin intermediul birourilor SIRENE, utilizând formularul naţional de tip O, are loc şi dacă se descoperă ulterior că titularul face obiectul unei semnalări privind interdicţia de intrare sau de şedere introduse în SIS. 30. La articolul 62 alineatul (1), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins: c)semnalările cu privire la persoane dispărute care trebuie plasate sub protecţie; 31. La articolul 63, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:(2) În cazul trimiterii unui formular naţional Biroului SIRENE naţional, utilizatorul final va completa întotdeauna datele de contact ale lucrătorului de caz, inclusiv structura din care acesta face parte şi numărul de telefon la care poate fi contactat. 32. La articolul 65, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 65(1) Structurile emitente pot crea conexiuni între diferite semnalări, în conformitate cu legislaţia internă, în vederea evidenţierii legăturii dintre două sau mai multe semnalări naţionale ori străine. 33. Titlul anexei nr. 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: M. Informaţii suplimentare Articolul II(1) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, conducătorii autorităţilor naţionale competente din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor emit dispoziţii pentru modificarea şi completarea în mod corespunzător a procedurilor de lucru emise în temeiul art. 70 alin. (1) din Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 212/2010.(2) Proiectele dispoziţiilor prevăzute la alin. (1) se transmit spre avizare Biroului SIRENE din cadrul Centrului de Cooperare Poliţienească Internaţională - Inspectoratul General al Poliţiei Române. Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul administraţiei şi internelor, Constantin-Traian Igaş


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 37/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 37 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu