Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 31 din 15 ianuarie 2004

pentru aprobarea modificarilor la Procedurile privind implementarea subprogramului "Investitii in servicii sociale", aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltarii si prognozei nr. 39/2003

ACT EMIS DE: MINISTERUL INTEGRARII EUROPENE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 102 din  3 februarie 2004


SmartCity3


    In temeiul Hotararii Guvernului nr. 734/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Integrarii Europene,
    avand in vedere prevederile:
    - Legii nr. 151/1998 privind dezvoltarea regionala in Romania;
    - Hotararii Guvernului nr. 93/2003 privind aprobarea structurii, indicatorilor si fondurilor subprogramului "Investitii in servicii sociale", care se finanteaza prin bugetul Ministerului Dezvoltarii si Prognozei pe anul 2003 in cadrul programelor regionale specifice;
    - Ordinului ministrului dezvoltarii si prognozei nr. 39/2003 pentru aprobarea Procedurilor privind implementarea subprogramului "Investitii in servicii sociale",

    ministrul integrarii europene emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se aproba modificarile la Procedurile privind implementarea subprogramului "Investitii in servicii sociale", licitatia a II-a, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltarii si prognozei nr. 39/2003, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 3
    Directia implementare duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

                        Ministrul integrarii europene,
                              Alexandru Farcas

    ANEXA 1

                                 MODIFICARI
la Procedurile de implementare a subprogramului "Investitii in servicii sociale"

    1. Ministerul Dezvoltarii si Prognozei (MDP) se inlocuieste cu Ministerul Integrarii Europene (MIE).
    2. Pe tot parcursul procedurilor, adresa web: www.mdp.ro se inlocuieste cu www.mie.ro.
    3. Alineatul 1 din capitolul 3 "Bugetul programului" va avea urmatorul cuprins:
    "Bugetul total estimat al programului aferent celei de-a II-a licitatii este de 56.513.155.034 lei, din care:
    - suma de 49.862.839.531 lei este alocata de la bugetul de stat sprijinului financiar nerambursabil;
    - suma de 1.110.000.000 lei reprezinta asistenta tehnica in cadrul subprogramului."
    4. Bumbii 1 si 2 ai alineatului 2 al punctului 5.1 "Solicitantii" vor avea urmatorul cuprins:
    "- inregistreaza obligatii restante de plata a contributiilor la asigurarile sociale si de sanatate, la 31 decembrie 2003;
    - inregistreaza obligatii restante de plata a taxelor si impozitelor, conform prevederilor legale in vigoare, la 31 decembrie 2003."
    5. Alineatul 3 al punctului 5.2 "Parteneriate si eligibilitatea partenerilor" va avea urmatorul cuprins:
    "Pentru implementarea proiectului solicitantii, incepand cu data depunerii cererii de finantare si pana la indeplinirea obiectivelor propuse, pot actiona individual sau in asociere. Prin subprogram se urmareste crearea de parteneriate, in vederea stimularii implicarii comunitatilor locale in problemele cu care se confrunta acestea, atribuindu-se astfel un punctaj mai mare proiectelor care prevad implementarea in parteneriat."
    6. Alineatul 2 al punctului 5.3 "Eligibilitatea proiectelor" va avea urmatorul cuprins:
    "- Durata proiectului: sa nu depaseasca 8 luni de la semnarea contractului de finantare nerambursabila. In cazul proiectelor care prevad activitati de constructii-montaj nu se vor depasi 8 luni de la finalizarea proiectului tehnic."
    7. Alineatul 6 al punctului 5.4 "Costuri" va avea urmatorul cuprins:
    "Sunt neeligibile urmatoarele costuri:
    - cheltuieli de personal;
    - taxe si impozite;
    - amenzi;
    - asigurare, instruire, audit, garantii financiare;
    - provizioane pentru posibile pierderi sau datorii viitoare;
    - comisioane;
    - cumparari de terenuri;
    - cumparari de autovehicule;
    - pierderi de schimb valutar;
    - taxa pe valoarea adaugata;
    - costuri ale unor studii pregatitoare (proiect tehnic) sau ale altor activitati pregatitoare;
    - avize, autorizatii, taxe pentru constructii;
    - alimente si medicamente."
    8. La capitolul 8 "Completarea formularului <<Cerere de finantare nerambursabila>>", dupa alineatul 3 se adauga urmatoarele alineate:
    "Obiectivele proiectului trebuie sa fie specifice si nu generale, masurabile, realizabile, realiste si trebuie sa poata fi indeplinite pe durata de derulare a proiectului.
    Justificarea trebuie sa arate o cunoastere foarte buna a situatiei locale din sectorul respectiv, argumentata prin cifre, date si opinii din diferite surse.
    Activitatile trebuie descrise in detaliu. Orice detaliu este important pentru aprecierea importantei proiectului pentru respectiva comunitate locala.
    Rezultatele trebuie sa fie in stransa legatura cu obiectivele si activitatile. De modul in care este gandit proiectul in primul rand de beneficiar, de cel care il implementeaza conteaza si implementarea lui dupa aprobare. De aceea se recomanda gandirea proiectului in toate detaliile lui tehnice, economice si sociale pentru implementarea cat mai rapida a acestuia.
    Bugetul trebuie sa fie clar si detaliat pe linii bugetare (componentele esentiale). In buget trebuie trecuta o suma asiguratorie, pentru ca suma o data aprobata nu mai poate fi suplimentata. Pentru fiecare linie bugetara, valorile vor fi exprimate in mii lei, iar procentele corespunzatoare vor fi cifre intregi. Fiecare linie bugetara trebuie sa cuprinda sume aferente valorii totale a bunului ce urmeaza a fi achizitionat, respectiv a sumei care trebuie transferata din subprogram, precum si a sumei care reprezinta contributia privata, in limita de maximum 90%, respectiv de minimum 10% din valoarea totala a bunului."
    9. Alineatul 6 din capitolul 8 "Completarea formularului <<Cerere de finantare nerambursabila>>" va avea urmatorul cuprins:
    "Documentele care insotesc cererea de finantare nerambursabila:
    Pentru solicitanti si parteneri:
    1. copie de pe bilantul contabil la data de 30 iunie 2003;
    2. copie de pe hotararea consiliului local/judetean privind aprobarea cofinantarii proiectului;
    3. CV-ul managerului de proiect si al persoanelor responsabile cu realizarea activitatilor-cheie din proiect;
    4. copie de pe certificatul de inregistrare fiscala a solicitantului;
    5. declaratie de atestare fiscala, in original, eliberata de administratia financiara, care sa stipuleze ca solicitantul nu are datorii fiscale, eliberata intre data lansarii licitatiei si data termenului limita de depunere;
    6. certificat emis de casa judeteana de pensii, din care sa rezulte ca solicitantul nu are obligatii restante la plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat, eliberat intre data lansarii licitatiei si data termenului limita de depunere;
    7. certificat emis de casa de asigurari de sanatate judeteana, din care sa rezulte ca solicitantul nu are obligatii restante la plata catre fondul asigurarilor de sanatate, eliberat intre data lansarii licitatiei si data termenului limita de depunere;
    8. schema de organizare a solicitantului;
    9. actul de proprietate asupra terenului sau cladirii, in caz de modernizare sau constructie. Pentru proprietatea privata a beneficiarului se va prezenta extrasul de carte funciara inainte de semnarea contractului de finantare.
    Pentru parteneri:
    - copie de pe contractul de parteneriat.
    Toate documentele vor fi anexate la cererea de finantare, in ordinea enumerata mai sus. Cererea de finantare si documentele anexate trebuie sa fie in mod obligatoriu indosariate si sa aiba paginile numerotate."
    10. Alineatul 1 din capitolul 9 "Depunerea formularului <<Cerere de finantare nerambursabila>>" va avea urmatorul cuprins:
    "Cererile de finantare nerambursabila trebuie trimise prin posta cu confirmare de primire sau depuse la Ministerul Integrarii Europene, Str. Libertatii nr. 12, sectorul 5, Bucuresti, camera 409 (aducatorului i se va elibera o confirmare de primire cu data si semnatura)."
    11. La liniuta a 4-a a alineatului 3 din capitolul 9 "Depunerea formularului <<Cerere de finantare nerambursabila>>", dupa bumbul al doilea se adauga urmatorul bumb:
    "- denumirea proiectului;"
    12. Bumbul 5 de la liniuta a 4-a a alineatului 3 din capitolul 9 "Depunerea formularului <<Cerere de finantare nerambursabila>>" va avea urmatorul cuprins:
    "- termenul limita de depunere este 10 martie 2004, ora 16,00. Orice cerere primita dupa termenul limita va fi respinsa in mod automat si nu va fi deschisa chiar daca stampila postei indica o data anterioara datei limita."
    13. Alineatul 4 al punctului 10.3 "Evaluarea calitatii proiectelor" va avea urmatorul cuprins:
    "Punctajul maxim care poate fi acordat unui proiect este de 100 de puncte, iar cel minim este de 65 de puncte."
    14. Ultimul paragraf al anexei la proceduri "Documente care se anexeaza la cerere" va avea urmatorul cuprins:
    Pentru solicitant:
    1. copie de pe raportarea contabila la data de 30 iunie 2003;
    2. copie de pe hotararea consiliului local/judetean privind aprobarea cofinantarii proiectului;
    3. CV-ul managerului de proiect si al persoanelor responsabile cu realizarea activitatilor-cheie din proiect;
    4. copie de pe certificatul de inregistrare fiscala a solicitantului;
    5. declaratie de atestare fiscala, in original, eliberata de administratia financiara, care sa stipuleze ca solicitantul nu are datorii fiscale, eliberata intre data lansarii licitatiei si data termenului limita de depunere;
    6. certificat emis de casa judeteana de pensii, din care sa rezulte ca solicitantul nu are obligatii restante la plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat, eliberat intre data lansarii licitatiei si data termenului limita de depunere;
    7. certificat emis de casa de asigurari de sanatate judeteana, din care sa rezulte ca solicitantul nu are obligatii restante la plata catre fondul asigurarilor de sanatate, eliberat intre data lansarii licitatiei si data termenului limita de depunere;
    8. schema de organizare a solicitantului.
    Pentru parteneri:
    a) copie de pe contractul de parteneriat;
    b) copie de pe raportul de activitate pe anul 2003, care sa cuprinda elemente economice si financiare;
    c) CV ul persoanelor responsabile cu realizarea activitatilor cheie din proiect;
    d) declaratie pe propria raspundere ca indeplinesc conditiile de eligibilitate prevazute la pct. 5.2 din proceduri."



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 31/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 31 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu