Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2815 din 19.12.2006

privind atribuţiile ordonatorilor de credite în domeniul obiectivelor noi de investiţii, al lucrărilor de intervenţie, al reparaţiilor curente, precum şi al dotărilor
ACT EMIS DE: Ministerul Justitiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 30 din 17 ianuarie 2007



SmartCity1


Având în vedere:

art. 20, art. 21 alin. (1)-(4), art. 22, 38, 39, 42, 43, art. 44 alin. (1) şi art. 46 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare;

art. 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 980/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind criteriile de evaluare şi selecţie a obiectivelor de investiţii publice şi pct. 3 din Normele metodologice privind criteriile de evaluare şi selecţie a obiectivelor de investiţii publice;

art. 3 alin. (2), art. 10 alin. (1) lit. m), art. 72 alin. (3) lit. h), i) şi j), art. 73 alin. (1) lit. b), art. 74 alin. (1) lit. g), art. 76 alin. (1) şi (2) din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 387/2005, cu modificările şi completările ulterioare;

art. 127 şi art. 130 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

art. 21, 25, 26 şi 28 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu completările ulterioare;

art. 2 şi 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.179/2002 privind aprobarea Structurii devizului general şi a Metodologiei privind elaborarea devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii, cu completările ulterioare, art. 6 şi 7, art. 8 partea I pct. 5.3 şi partea a II-a pct. 2 şi art. 13 din Metodologia privind elaborarea devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii;

Hotărârea Guvernului nr. 1.072/2003 privind avizarea de către Inspectoratul de Stat în Construcţii a documentaţiilor tehnico-economice pentru obiectivele de investiţii finanţate din fonduri publice;

Hotărârea Guvernului nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare;

Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006;

Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare,

Referatul nr. 117.461 din 27 noiembrie 2006 al Direcţiei buget-investiţii; în temeiul prevederilor art. 6 alin. (4) şi ale art. 4 pct. X.4 din Hotărârea Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul justiţiei emite următorul ordin: Articolul 1 Atribuţiile, competenţele şi responsabilităţile în domeniul promovării, achiziţiei şi al urmăririi derulării obiectivelor noi de investiţii, al lucrărilor de intervenţie, al reparaţiilor curente, precum şi al dotărilor sunt cele detaliate în anexele nr. I-IV la prezentul ordin. Articolul 2 Anexele I-IV fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3 Ordonatorii de credite vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Ministrul justiţiei,
Monica Luisa Macovei

Anexa nr. I OBIECTIVE DE INVESTIŢII PUBLICE NOI*1), contractate şi derulate de către Ordonatorul secundar de credite sau de către Ordonatorul terţiar de credite Notă
*1) Aceeaşi procedura se va aplica şi extinderilor.



┌────┬──────────────────────┬───────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┐ │    │                      │                                       │   COMPETENTE stabilite de   │                                               │ │    │                      │                                       │    prevederile legale în    │                                               │ │Nr. │ Etape în realizarea  │                                       │          vigoare*2)         │                                               │ │crt.│   obiectivelor de    │              ACTIVITĂŢI               ├─────────┬─────────┬─────────┤                    OBSERVAŢII                 │ │    │investiţii publice noi│                                       │Ordonator│Ordonator│Ordonator│                                               │ │    │                      │                                       │principal│secundar │ terţiar │                                               │ │    │                      │                                       │   OPC   │   OSC   │   OTC   │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │ a  │          1           │                   2                   │    3    │    4    │    5    │                        6                      │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Se va avea în vedere necesitatea şi oportuni-  │ │    │                      │                                       │         │         │         │tatea de a afecta fondurile publice, precum şi │ │    │                      │                                       │         │         │         │o estimare a fondurilor necesare elaborării    │ │    │Propunerea            │Elaborarea notelor de fundamentare     │         │    X    │    X    │S.P.F. şi S.F.                                 │ │ I  │obiectivelor de       │(Temă de proiectare)                   │         │         │         │La elaborarea temei de proiectare, ordonatorul │ │    │investiţii noi        │                                       │         │         │         │va lua obligatoriu în considerare şi va aplica │ │    │                      │                                       │         │         │         │prevederile "Manualului pentru Standardele de  │ │    │                      │                                       │         │         │         │Proiectare a clădirilor în care îşi desfăşoară │ │    │                      │                                       │         │         │         │activitatea instanţele de judecată din România"│ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Studiul de prefezabilitate reprezintă documen- │ │    │                      │                                       │         │         │         │taţia care cuprinde datele tehnice şi economice│ │    │                      │                                       │         │         │         │prin care autoritatea contractantă fundamen-   │ │    │                      │                                       │         │         │         │tează necesitatea şi oportunitatea realizării  │ │    │                      │Prevederea fondurilor necesare SPF şi  │    X    │         │         │unei investiţii.                               │ │    │                      │SF în buget                            │         │         │         │Studiul de fezabilitate reprezintă documentaţia│ │    │                      │                                       │         │         │         │care cuprinde caracteristicile principale şi   │ │    │                      │                                       │         │         │         │indicatorii tehnico-economici ai investiţiei,  │ │    │                      │                                       │         │         │         │prin care se asigură utilizarea raţională şi   │ │    │                      │                                       │         │         │         │eficientă a cheltuielilor de capital şi a      │ │    │                      │                                       │         │         │         │cheltuielilor materiale.                       │ │ II │Achiziţia şi recepţia ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │SPF şi SF             │Includerea achiziţiei SPF şi SF în     │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │planul anual al achiziţiilor           │         │         │         │Potrivit O.U.G. nr. 34/2006 şi                 │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤H.G. nr. 925/2006, cu modificările şi          │ │    │                      │Elaborarea documentaţiei de licitaţie  │         │    X    │    X    │completările ulterioare.                       │ │    │                      │şi achiziţionarea SF                   │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Pe parcursul elaborării şi la recepţia SF-ului │ │    │                      │                                       │         │         │         │se va urmări respectarea indicaţiilor cu       │ │    │                      │Recepţia SF-ului                       │         │    X    │    X    │caracter general din "Manualul pentru          │ │    │                      │                                       │         │         │         │Standardele de Proiectare a clădirilor în care │ │    │                      │                                       │         │         │         │îşi desfăşoară activitatea instanţele de       │ │    │                      │                                       │         │         │         │judecată din România"                          │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Avizarea de către Inspectoratul de Stat│         │         │         │Avizul este prealabil şi obligatoriu conform   │ │    │                      │în Construcţii a documentaţiilor       │         │         │         │art. 1 H.G. nr. 1.072/2003 privind avizarea de │ │    │                      │tehnico-economice având valori mai mari│         │    X    │    X    │către Inspectoratul de Stat în Construcţii a   │ │    │                      │sau egale cu 1 milion lei              │         │         │         │documentaţiilor tehnico-economice pentru       │ │    │                      │                                       │         │         │         │obiectivele de investiţii finanţate din fonduri│ │    │                      │                                       │         │         │         │publice.                                       │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Transmiterea documentaţiilor           │         │         │         │Pentru aprobarea indicatorilor tehnico-        │ │    │                      │tehnico-economice aferente obiectivelor│         │    X    │    X    │economici ai obiectivului nou de investiţii    │ │    │                      │noi de investiţii avizate către        │         │         │         │publice, potrivit prevederilor legale          │ │    │                      │ordonatorului principal de credite     │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Aprobarea documentaţiilor              │         │         │         │                                               │ │    │                      │tehnico-economice aferente obiectivelor│         │         │         │Conform dispoziţiilor art. 42, alin. (1) lit.  │ │    │Avizarea şi aprobarea │noi de investiţii finanţate din fonduri│    X    │         │         │b), din Legea nr. 500/2002 privind finanţele   │ │    │documentaţiilor       │publice pentru valori cuprinse între   │         │         │         │publice, cu modificările şi completările       │ │    │tehnico-economice     │1,8 milioane şi 13 milioane            │         │         │         │ulterioare                                     │ │III │aferente obiectivelor ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │noi de investiţii     │Aprobarea documentaţiilor              │         │         │         │                                               │ │    │finanţate din fonduri │tehnico-economice aferente obiectivelor│         │         │         │Conform dispoziţiilor art.42, alin. (1) lit. c)│ │    │publice               │noi de investiţii finanţate din fonduri│         │    X    │         │din Legea nr. 500/2002 privind finanţele       │ │    │                      │publice pentru valori până la 1,8      │         │         │         │publice cu modificările şi completările        │ │    │                      │milioane cu AVIZUL prealabil al        │         │         │         │ulterioare                                     │ │    │                      │ordonatorului principal de credite     │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┴─────────┴─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Aprobarea documentaţiilor              │                             │                                               │ │    │                      │tehnico-economice aferente obiectivelor│                             │                                               │ │    │                      │noi de investiţii finanţate din fonduri│                             │Conform dispoziţiilor art. 42, alin. (1) lit.  │ │    │                      │publice pentru valori mai mari de 13   │      GUVERNUL ROMÂNIEI      │a), şi art.42, alin. (2) din Legea nr. 500/2002 │    │                      │milioane şi investiţiile publice ce se │                             │privind finanţele publice cu modificările şi   │ │    │                      │realizează pe bază de credite externe  │                             │completările ulterioare                        │ │    │                      │contractate sau garantate de stat,     │                             │                                               │ │    │                      │indiferent de valoarea acestora        │                             │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┬─────────┬─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Analiza datelor transmise de           │         │         │         │                                               │ │    │                      │ordonatorii secundari de credite       │         │         │         │Ordin M.F.P. nr. 980/2005 pentru aprobarea     │ │    │                      │privind fiecare obiectiv nou de        │         │         │         │Normelor metodologice privind criteriile de    │ │    │                      │investiţii, potrivit Anexei nr. 2 la   │    X    │         │         │evaluare şi selecţie a obiectivelor de         │ │    │                      │Normele metodologice privind criteriile│         │         │         │investiţii publice                             │ │    │                      │de evaluare şi selecţie a obiectivelor │         │         │         │                                               │ │    │                      │de investiţii publice                  │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Actualizarea şi aprobarea valorii      │         │         │         │Conform dispoziţiilor art. 43, alin. (2) din   │ │    │                      │fiecărui obiectiv de investiţii nou sau│    X    │         │         │Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice cu│ │    │                      │în continuare, în funcţie de evoluţia  │         │         │         │modificările şi completările ulterioare        │ │    │                      │indicilor de preţuri (dacă este cazul) │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Elaborarea criteriilor de prioritizare │    X    │         │         │                                               │ │    │                      │specifice                              │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │ IV │Programul de          │Selecţia fişelor de proiect aferente   │         │         │         │                                               │ │    │investiţii publice    │fiecărui obiectiv nou de investiţii,   │         │         │         │                                               │ │    │                      │potrivit Anexei nr. 2 la normele       │    X    │         │         │                                               │ │    │                      │metodologice privind criteriile de     │         │         │         │                                               │ │    │                      │evaluare şi selecţie 9 obiectivelor de │         │         │         │                                               │ │    │                      │investiţii publice                     │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Întocmirea Tabelului centralizator cu  │         │         │         │                                               │ │    │                      │obiectivele de investiţii publice      │         │         │         │                                               │ │    │                      │prioritizate, potrivit Anexei nr. 3 la │    X    │         │         │                                               │ │    │                      │Normele metodologice privind criteriile│         │         │         │                                               │ │    │                      │de evaluare şi selecţie a obiectivelor │         │         │         │                                               │ │    │                      │de investiţii publice                  │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea obiectivelor de investiţii  │         │         │         │                                               │ │    │                      │în Programul de investiţii publice     │    X    │         │         │                                               │ │    │                      │anexa la buget                         │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Întocmirea fişelor obiectivelor noi de │    X    │         │         │                                               │ │    │                      │investiţii publice                     │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea în Programul anual al       │         │         │         │Proiectul tehnic şi detalii de execuţie        │ │    │                      │achiziţiilor publice a serviciilor de  │         │    X    │    X    │verificate, avizate şi aprobate potrivit       │ │    │                      │proiectare                             │         │         │         │prevederilor legale reprezintă documentaţia    │ │    │                      │                                       │         │         │         │scrisă şi desenată pe baza căreia se execută   │ │    │                      │                                       │         │         │         │lucrarea.                                      │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │ V  │Achiziţia Publică a PT│Elaborarea documentaţiei de licitaţie a│         │    X    │    X    │                                               │ │    │şi DDE                │PT+DDE şi achiziţia proiectării        │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Verificarea proiectelor de către       │         │    X    │    X    │Conform art.13 şi art. 22 din Legea nr. 10/1995 │    │                      │verificatori atestaţi                  │         │         │         │privind calitatea în construcţii               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Recepţia proiectului tehnic            │         │    X    │    X    │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea obiectivelor de investiţii  │         │         │         │                                               │ │    │                      │în Programul de investiţii publice     │         │         │         │                                               │ │    │                      │anexa la buget la subcapitolul         │    X    │         │         │                                               │ │    │Iniţierea execuţiei   │obiective noi pentru finanţarea        │         │         │         │                                               │ │ VI │obiectivelor noi de   │execuţiei                              │         │         │         │                                               │ │    │investiţii            ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Potrivit dispoziţiilor din Legea nr. 50/1991   │ │    │                      │Obţinerea autorizaţiei de construire   │         │    X    │    X    │republicată cu modificările şi completările    │ │    │                      │                                       │         │         │         │ulterioare                                     │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea în Programul anual al       │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │achiziţiilor publice                   │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Întocmirea documentaţiei de atribuire a│         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │execuţiei lucrării                     │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Publicarea anunţului de participare,   │         │         │         │                                               │ │    │                      │potrivit dispoziţiilor legale în       │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │vigoare                                │         │         │         │Potrivit O.U.G. nr. 34/2006 şi                 │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤H.G. nr. 925/2006, cu modificările şi          │ │    │                      │Constituirea comisiei de evaluare,     │         │         │         │completările ulterioare                        │ │VII │Achiziţia publică     │potrivit dispoziţiilor legale în       │         │    X    │    X    │                                               │ │    │execuţie              │vigoare                                │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Derularea procesului de achiziţie      │         │         │         │                                               │ │    │                      │publică; atribuirea contractului de    │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │achiziţie publică, potrivit            │         │         │         │                                               │ │    │                      │dispoziţiilor legale în vigoare        │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Elaborarea documentaţiei şi achiziţia  │         │    X    │    X    │Potrivit dispoziţiilor art. 21 lit. d) din     │ │    │                      │serviciilor inspectorilor de şantier   │         │         │         │Legea nr. 10/1995 privind calitatea în         │ │    │                      │                                       │         │         │         │construcţii                                    │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Elaborarea (actualizarea) devizului    │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │general cu valorile licitate           │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Realizarea lucrărilor de construcţii-  │         │         │         │                                               │ │    │                      │montaj (verificare situaţii de lucrări │         │         │         │                                               │ │    │                      │declarate; însuşirea lucrărilor        │         │         │         │                                               │ │    │                      │executate; angajarea, lichidarea,      │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │ordonanţarea şi plata situaţiilor de   │         │         │         │                                               │ │    │                      │lucrări, potrivit prevederilor legale, │         │         │         │                                               │ │    │                      │etc.);                                 │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Urmărirea execuţiei obiectivelor noi de│         │         │         │Potrivit dispoziţiilor prevăzute de:           │ │    │                      │investiţii publice şi transmiterea     │         │         │         │- Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice;│ │    │                      │lunară la Ordonatorul Principal de     │         │    X    │    X    │- Ordinului M.F.P. nr. 980/2005 pentru         │ │    │                      │credite a formularelor privind stadiile│         │         │         │aprobarea Normelor metodologice privind        │ │    │                      │fizice şi valorice                     │         │         │         │criteriile de evaluare şi selecţie a           │ │    │                      │                                       │         │         │         │obiectivelor de investiţii publice;            │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │- H.G. nr. 83/2005 privind organizarea şi      │ │    │                      │                                       │         │         │         │funcţionarea Ministerului de Justiţie,         │ │    │                      │                                       │         │         │         │- Hotărârea nr. 387/2005 a Consiliului Superior│ │    │                      │                                       │         │         │         │al Magistraturii pentru aprobarea              │ │    │                      │                                       │         │         │         │Regulamentului de ordine interioară a          │ │    │                      │                                       │         │         │         │instanţelor judecătoreşti                      │ │    │                      │Monitorizarea execuţiei lucrărilor     │    X    │    X    │    X    │- Legea nr. 304/2004 privind organizarea       │ │    │                      │                                       │         │         │         │judiciară, cu modificările şi completările     │ │    │                      │                                       │         │         │         │ulterioare                                     │ │    │                      │                                       │         │         │         │- Ordin M.F.P. nr. 1.792/2002 pentru aprobarea │ │    │                      │                                       │         │         │         │Normelor metodologice privind angajarea,       │ │    │                      │                                       │         │         │         │lichidarea, ordonanţarea şi lichidarea         │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Art. 8, pct. 5.3 din Metodologia privind       │ │    │                      │                                       │         │         │         │elaborarea devizului general pentru obiective  │ │    │Execuţia obiectivelor │Aprobarea notelor de renunţare şi a    │         │         │         │de investiţii şi lucrări de intervenţie        │ │VIII│noi de investiţii     │notelor de comandă suplimentară pentru │         │    X    │    X    │(H.G. nr. 1.179/2002 privind aprobarea         │ │    │publice               │lucrări                                │         │         │         │Structurii devizului general şi a Metodologiei │ │    │                      │                                       │         │         │         │privind elaborarea devizului general pentru    │ │    │                      │                                       │         │         │         │obiective de investiţii şi lucrări de          │ │    │                      │                                       │         │         │         │intervenţii)                                   │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Art. 1 al. (2) din H.G. nr. 1.072/2003 privind │ │    │                      │Avizul ISG pentru ceea ce depăşeşte    │         │         │         │avizarea de către Inspectoratul de Stat în     │ │    │                      │limită de 5% sau dacă se modifica      │         │    X    │    X    │Construcţii a documentaţiilor tehnico-economice│ │    │                      │soluţia tehnică                        │         │         │         │pentru obiectivele de investiţii finanţate din │ │    │                      │                                       │         │         │         │fonduri publice                                │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Solicitarea de credite anuale/lunare   │         │         │         │                                               │ │    │                      │pentru finanţarea cheltuielilor        │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │necesare realizării obiectivului de    │         │         │         │                                               │ │    │                      │investiţii                             │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Alocarea fondurilor solicitate         │    X    │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Susţinerea, justificarea cheltuielilor,│         │         │         │                                               │ │    │                      │respectarea proiectelor de execuţie,   │         │         │         │                                               │ │    │                      │încadrarea în prevederile contractuale │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │cu ocazia verificării de către organele│         │         │         │                                               │ │    │                      │de control                             │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Potrivit prevederilor H.G. nr. 273/1994 privind│ │    │                      │Recepţia la terminarea lucrărilor şi   │         │         │         │aprobarea Regulamentului de recepţie a         │ │    │                      │recepţia finală şi după caz eliberarea │         │         │         │lucrărilor de construcţii şi instalaţiilor     │ │    │                      │garanţiei de bună execuţie a           │         │         │         │aferente acestora, modificată şi completată de │ │    │                      │lucrărilor, conform dispoziţiilor din  │         │    X    │    X    │H.G. nr. 940/2006 şi prevederilor contractuale.│ │    │                      │contractul de achiziţie publică.       │         │         │         │La solicitarea ordonatorului secundar/terţiar  │ │    │                      │Predarea Cărţii tehnice a construcţiei │         │         │         │un reprezentant (funcţionar public) de la      │ │    │                      │                                       │         │         │         │Ordonatorul principal poate participă ca membru│ │    │                      │                                       │         │         │         │în comisia de recepţie                         │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Punerea în funcţiune                   │         │    X    │    X    │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Înregistrarea în evidenţa contabilă şi │         │         │         │Comunicarea acesteia ordonatorului principal de│ │    │                      │operativă a valorii rămase, actualizată│         │         │         │credite                                        │ │    │                      │a mijloacelor fixe în cadrul           │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │obiectivului nou de investiţie (active │         │         │         │                                               │ │    │                      │fixe corporale în evidenţa             │         │         │         │                                               │ │    │                      │tehnic-operativă)                      │         │         │         │                                               │ │ IX │Activităţi post       ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │recepţie              │Elaborarea cadastrului pentru          │         │         │         │Potrivit prevederilor Legii nr. 7/1996,        │ │    │                      │efectuarea înscrierii în Cartea        │         │         │         │republicată în anul 2005                       │ │    │                      │funciară (evidenţa tehnică, economică  │         │         │         │                                               │ │    │                      │şi juridică), potrivit dispoziţiilor   │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │legale în vigoare - efecte             │         │         │         │                                               │ │    │                      │opozabilitate pentru terţi. Comunicare │         │         │         │                                               │ │    │                      │ordonator principal de credite         │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Monitorizarea comportării în exploatare│         │         │         │Potrivit Legii nr. 10/1995 privind calitatea în│ │    │                      │a construcţiilor se face pe toată      │         │         │         │construcţii şi Regulamentul privind urmărirea  │ │    │                      │durata de existenţă a acestora, în     │         │    X    │    X    │comportării în exploatare, intervenţiile în    │ │    │                      │scopul menţinerii cerinţelor sistemului│         │         │         │timp şi postutilizarea construcţiilor aprobat  │ │ X  │Urmărirea comportării │de calitate în construcţii             │         │         │         │prin H.G. nr. 766/1997 pentru aprobarea unor   │ │    │în exploatare şi      │                                       │         │         │         │regulamente privind calitatea în construcţii   │ │    │intervenţii în timp   ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Urmărirea comportării în exploatare a  │         │         │         │Potrivit Legii nr. 10/1995 privind calitatea în│ │    │                      │construcţiilor se face pe toată durata │         │         │         │construcţii                                    │ │    │                      │de existenţa a acestora, în scopul     │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │menţinerii cerinţelor sistemului de    │         │         │         │                                               │ │    │                      │calitate în construcţii                │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Monitorizarea privind folosirea        │         │         │         │                                               │ │    │                      │construcţiilor conform instrucţiunilor │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │de exploatare prevăzute în Cartea      │         │         │         │                                               │ │    │                      │tehnică a construcţiei                 │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Folosirea construcţiilor conform       │         │         │         │                                               │ │    │                      │instrucţiunilor de exploatare prevăzute│         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │în Cartea tehnică a construcţiei       │         │         │         │                                               │ └────┴──────────────────────┴───────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴───────────────────────────────────────────────┘
NOTĂ:*2) Conform Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice cu completările şi modificările ulterioare. Anexa nr. II  Lucrări de intervenţie*1), contractate şi derulate de către Ordonatorul secundar de credite sau de către Ordonatorul terţiar de credite Notă
*1) Prin lucrări de intervenţie se înţelege lucrări asimilate obiectivelor de investiţii, care constau în: reparaţii capitale, transformări, modificări, modernizări, consolidări, reabilitări la construcţii şi instalaţii existente, efectuate în scopul asigurării cerinţelor de calitate şi funcţionale ale construcţiilor, potrivit destinaţiei lor.
┌────┬──────────────────────┬───────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┐ │    │                      │                                       │   COMPETENTE stabilite de   │                                               │ │    │                      │                                       │    prevederile legale în    │                                               │ │Nr. │ Etape în realizarea  │                                       │          vigoare*2)         │                                               │ │crt.│    lucrărilor de     │              ACTIVITATE               ├─────────┬─────────┬─────────┤                    OBSERVAŢII                 │ │    │     intervenţie      │                                       │Ordonator│Ordonator│Ordonator│                                               │ │    │                      │                                       │principal│secundar │ terţiar │                                               │ │    │                      │                                       │   OPC   │   OSC   │   OTC   │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │ 0  │          1           │                   2                   │    3    │    4    │    5    │                        6                      │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Se va avea în vedere necesitatea şi            │ │    │                      │                                       │         │         │         │oportunitatea de a afecta fondurile publice,   │ │    │                      │                                       │         │         │         │precum şi o estimare a fondurilor necesare     │ │    │Propunerea privind    │                                       │         │         │         │elaborării Expertizei Tehnice                  │ │ I  │consolidarea şi       │Elaborarea notelor de fundamentare     │         │    X    │    X    │La elaborarea temei de proiectare, ordonatorul │ │    │reparaţia capitală a  │(teme de proiectare)                   │         │         │         │va lua în considerare prevederile din "Manualul│ │    │unui imobil           │                                       │         │         │         │pentru Standardele de Proiectare a clădirilor  │ │    │                      │                                       │         │         │         │în care îşi desfăşoară activitatea instanţele  │ │    │                      │                                       │         │         │         │de judecată din România", şi îl va aplica acolo│ │    │                      │                                       │         │         │         │unde situaţia o permite                        │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Prevederea fondurilor necesare         │    X    │         │         │                                               │ │    │                      │realizării Expertizei Tehnice (dacă    │         │         │         │                                               │ │    │                      │este cazul) în buget                   │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Includerea achiziţiei Expertizei       │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │Tehnice în planul anual al achiziţiilor│         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Elaborarea documentaţiei de licitaţie  │         │    X    │    X    │Potrivit O.U.G. nr. 34/2006 şi                 │ │ II │Achiziţia şi recepţia │şi achiziţionarea Expertizei Tehnice   │         │         │         │H.G. nr. 925/2006, cu modificările şi          │ │    │ET şi SF              ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤completările ulterioare                        │ │    │                      │Prevederea fondurilor necesare SF în   │    X    │         │         │                                               │ │    │                      │buget                                  │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Includerea achiziţiei SF în planul     │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │anual al achiziţiilor                  │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Elaborarea documentaţiei de licitaţie  │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │şi achiziţionarea SF                   │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Pe parcursul elaborării şi la recepţia SF-ului │ │    │                      │                                       │         │         │         │se va urmări respectarea indicaţiilor cu       │ │    │                      │                                       │         │         │         │caracter general din "Manualul pentru          │ │    │                      │Recepţia SF-ului                       │         │    X    │    X    │Standardele de Proiectare a clădirilor în care │ │    │                      │                                       │         │         │         │îşi desfăşoară activitatea instanţele de       │ │    │                      │                                       │         │         │         │judecată din România", acolo unde situaţia o   │ │    │                      │                                       │         │         │         │permite                                        │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Prevederile art. 1 alin. (1) şi (2) din        │ │    │                      │                                       │         │         │         │H.G. nr. 1.072/2003 privind avizarea de către  │ │    │                      │                                       │         │         │         │Inspectoratul de Stat în Construcţii a         │ │    │                      │Avizarea de către Inspectoratul de Stat│         │         │         │documentaţiilor tehnico-economice pentru       │ │    │Avizarea              │în Construcţii a documentaţiei tehnico-│         │    X    │    X    │obiectivele de investiţii finanţate din fonduri│ │    │documentaţiilor       │economice                              │         │         │         │publice se aplică şi pentru lucrările de       │ │    │tehnico-economice     │                                       │         │         │         │reparaţii, reabilitări, consolidări, restaurări│ │III │aferente obiectivelor │                                       │         │         │         │ale construcţiilor existente, finanţate din    │ │    │noi de investiţii     │                                       │         │         │         │fonduri publice, indiferent de valoare         │ │    │finanţate din fonduri ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │publice               │Transmiterea documentaţiilor tehnico-  │         │         │         │                                               │ │    │                      │economice aferente lucrărilor de       │         │         │         │                                               │ │    │                      │intervenţie, avizate către             │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │ordonatorului principal de credite     │         │         │         │                                               │ │    │                      │pentru informare                       │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Elaborarea criteriilor de prioritizare │    X    │         │         │Aceleaşi ca şi în cazul obiectivelor noi       │ │    │                      │specifice                              │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Analiza datelor transmise de           │         │         │         │                                               │ │    │                      │ordonatorii secundari privind fiecare  │         │         │         │Ordin M.F.P. nr. 980/2005 pentru aprobarea     │ │    │                      │lucrare de intervenţie, din punct de   │    X    │         │         │Normelor metodologice privind criteriile de    │ │    │                      │vedere al criteriilor de evaluare şi   │         │         │         │evaluare şi selecţie a obiectivelor de         │ │    │                      │selecţie a obiectivelor de investiţii  │         │         │         │investiţii publice                             │ │    │                      │publice                                │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Actualizarea şi aprobarea valorii      │         │         │         │Conform dispoziţiilor art. 43 alin. (2) din    │ │    │                      │fiecărei lucrări de intervenţie, în    │    X    │         │         │Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice cu│ │    │                      │funcţie de evoluţia indicilor de       │         │         │         │modificările şi completările ulterioare        │ │    │                      │preţuri (dacă este cazul)              │         │         │         │                                               │ │ IV │Programul de          ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │investiţii publice    │Selecţia fişelor de proiect aferente   │         │         │         │Ordin M.F.P. nr. 980/2005 pentru aprobarea     │ │    │                      │lucrărilor de intervenţie, potrivit    │         │         │         │Normelor metodologice privind criteriile de    │ │    │                      │Anexei nr. 2 la normele metodologice   │    X    │         │         │evaluare şi selecţie a obiectivelor de         │ │    │                      │privind criteriile de evaluare şi      │         │         │         │investiţii publice                             │ │    │                      │selecţie                               │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Întocmirea Tabelului centralizator cu  │         │         │         │                                               │ │    │                      │obiectivele de investiţii publice      │         │         │         │Ordin M.F.P. nr. 980/2005 pentru aprobarea     │ │    │                      │prioritizate, potrivit Anexei nr. 3 la │    X    │         │         │Normelor metodologice privind criteriile de    │ │    │                      │Normele metodologice privind criteriile│         │         │         │evaluare şi selecţie a obiectivelor de         │ │    │                      │de evaluare şi selecţie a obiectivelor │         │         │         │investiţii publice                             │ │    │                      │de investiţii publice                  │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea obiectivelor de investiţii  │         │         │         │                                               │ │    │                      │în Programul de investiţii publice     │    X    │         │         │                                               │ │    │                      │anexa la buget                         │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea în Programul anual al       │         │         │         │Proiectul tehnic şi detalii de execuţie        │ │    │                      │achiziţiilor publice a serviciilor de  │         │    X    │    X    │verificate, avizate şi aprobate potrivit       │ │    │                      │proiectare                             │         │         │         │prevederilor legale reprezintă documentaţia    │ │    │                      │                                       │         │         │         │scrisă şi desenată pe baza căreia se execută   │ │    │                      │                                       │         │         │         │lucrarea                                       │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │ V  │Achiziţia Publică a PT│Elaborarea documentaţiei de licitaţie a│         │         │         │Potrivit H.G. nr. 925/2006 şi                  │ │    │şi DDE                │PT + DDE şi achiziţia proiectării      │         │    X    │    X    │O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi         │ │    │                      │                                       │         │         │         │completările ulterioare                        │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Verificarea proiectelor de către       │         │    X    │    X    │Conform art.13 şi art. 22 din Legea nr. 10/1995 │    │                      │verificatori atestaţi                  │         │         │         │privind calitatea în construcţii               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Recepţia proiectului tehnic            │         │    X    │    X    │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea lucrărilor de intervenţie în│         │         │         │                                               │ │    │                      │Programul de investiţii publice anexa  │    X    │         │         │                                               │ │    │Iniţierea execuţiei   │la buget la subcapitolul consolidări şi│         │         │         │                                               │ │ VI │lucrărilor de         │reparaţii capitale                     │         │         │         │                                               │ │    │consolidare şi        ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │reparaţii capitale    │                                       │         │         │         │Potrivit dispoziţiilor din Legea nr. 50/1991   │ │    │                      │Obţinerea autorizaţiei de construire   │         │    X    │    X    │republicată, cu modificările şi completările   │ │    │                      │                                       │         │         │         │ulterioare                                     │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea în Programul anual al       │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │achiziţiilor publice                   │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Întocmirea documentaţiei de atribuire a│         │    X    │    X    │Potrivit H.G. nr. 925/2006 şi                  │ │    │                      │execuţiei lucrări                      │         │         │         │O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi         │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤completările ulterioare                        │ │    │                      │Publicarea anunţului de participare,   │         │         │         │                                               │ │    │                      │potrivit dispoziţiilor legale în       │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │vigoare                                │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Constituirea comisiei de evaluare,     │         │         │         │                                               │ │VII │Achiziţia publică a   │potrivit dispoziţiilor legale în       │         │    X    │    X    │                                               │ │    │execuţiei             │vigoare                                │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Derularea procesului de achiziţie      │         │         │         │                                               │ │    │                      │publică; atribuirea contractului de    │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │achiziţie publică, potrivit            │         │         │         │                                               │ │    │                      │dispoziţiilor legale în vigoare        │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Elaborarea documentaţiei şi achiziţia  │         │         │         │Potrivit dispoziţiilor art. 21 lit. d) din     │ │    │                      │serviciilor de dirigenţie de şantier   │         │    X    │    X    │Legea nr. 10/1995 privind calitatea în         │ │    │                      │                                       │         │         │         │construcţii cu modificările şi completările    │ │    │                      │                                       │         │         │         │ulterioare                                     │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Elaborarea (actualizarea) devizului    │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │general cu valorile licitate           │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Realizarea lucrărilor de construcţii   │         │         │         │                                               │ │    │                      │montaj (verificare situaţii de lucrări │         │         │         │                                               │ │    │                      │declarate; însuşirea lucrărilor        │         │         │         │                                               │ │    │                      │executate; angajarea, lichidarea,      │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │ordonanţarea şi plata situaţiilor de   │         │         │         │                                               │ │    │                      │lucrări, potrivit prevederilor legale, │         │         │         │                                               │ │    │                      │etc.);                                 │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Urmărirea execuţiei lucrărilor de      │         │         │         │Potrivit dispoziţiilor prevăzute de            │ │    │                      │intervenţie şi transmiterea lunară la  │         │         │         │- Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice,│ │    │Execuţia lucrărilor de│Ordonatorul principal de credite a     │         │    X    │    X    │cu modificările şi completările ulterioare     │ │VIII│consolidare şi        │formularelor de monitorizare privind   │         │         │         │- Ordinul M.F.P. nr. 980/2005 pentru aprobarea │ │    │reparaţii capitale    │stadiile fizice şi valorice            │         │         │         │Normelor metodologice privind criteriile de    │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤evaluare şi selecţie a obiectivelor de         │ │    │                      │                                       │         │         │         │investiţii publice                             │ │    │                      │                                       │         │         │         │- H.G. nr. 83/2005 privind organizarea şi      │ │    │                      │                                       │         │         │         │funcţionarea Ministerului Justiţiei            │ │    │                      │                                       │         │         │         │- Ordin al Consiliului Superior al             │ │    │                      │                                       │         │         │         │Magistraturii pentru aprobarea Regulamentului  │ │    │                      │Monitorizarea execuţie lucrărilor      │    X    │    X    │    X    │de ordine interioară a instanţelor             │ │    │                      │                                       │         │         │         │judecătoreşti şi                               │ │    │                      │                                       │         │         │         │- Legea nr. 304/2004 privind organizarea       │ │    │                      │                                       │         │         │         │judiciară, cu modificările şi completările     │ │    │                      │                                       │         │         │         │ulterioare                                     │ │    │                      │                                       │         │         │         │- Ordin M.F.P. nr. 1.792/2002 pentru aprobarea │ │    │                      │                                       │         │         │         │Normelor metodologice privind ALOP             │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Aprobarea notelor de renunţare şi a    │         │         │         │Art. 8, pct. 5.3 din Metodologia privind       │ │    │                      │notelor de comandă suplimentară pentru │         │    X    │    X    │elaborarea devizului general pentru obiective  │ │    │                      │lucrări                                │         │         │         │de investiţii şi lucrări de intervenţie        │ │    │                      │                                       │         │         │         │(H.G. nr. 1.179/2002)                          │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Art. 1 al. (2) din H.G. nr. 1.072/2003 privind │ │    │                      │Avizul ISC pentru ceea ce depăşeşte    │         │         │         │avizarea de către Inspectoratul de Stat în     │ │    │                      │limită de 5% (15% pentru consolidări)  │         │    X    │    X    │Construcţii a documentaţiilor tehnico-economice│ │    │                      │sau dacă se modifica soluţia tehnică   │         │         │         │pentru obiectivele de investiţii finanţate din │ │    │                      │                                       │         │         │         │fonduri publice                                │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Solicitarea de credite anuale/lunare   │         │         │         │                                               │ │    │                      │pentru finanţarea cheltuielilor        │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │aferente lucrărilor de intervenţie     │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Alocarea fondurilor solicitate         │    X    │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Susţinerea, justificarea cheltuielilor,│         │         │         │                                               │ │    │                      │respectarea proiectelor de execuţie,   │         │         │         │                                               │ │    │                      │încadrarea în prevederile contractuale │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │cu ocazia verificării de către organele│         │         │         │                                               │ │    │                      │de control                             │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │                                       │         │         │         │Potrivit prevederilor H.G. nr. 273/1994 privind│ │    │                      │Recepţia la terminarea lucrărilor şi   │         │         │         │aprobarea Regulamentului de recepţie a         │ │    │                      │recepţia finală şi după caz eliberarea │         │         │         │lucrărilor de construcţii şi instalaţiilor     │ │ IX │Activităţi post       │garanţiei de bună execuţie a           │         │    X    │    X    │aferente acestora, modificată şi completată de │ │    │recepţie              │lucrărilor, conform dispoziţiilor din  │         │         │         │H.G. nr. 940/2006 şi prevederilor contractuale.│ │    │                      │contractul de achiziţie publică.       │         │         │         │La solicitarea ordonatorului secundar/terţiar  │ │    │                      │                                       │         │         │         │un funcţionar public de la Ordonatorul         │ │    │                      │                                       │         │         │         │principal poate participă ca membru în comisia │ │    │                      │                                       │         │         │         │de evaluare                                    │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Monitorizarea comportării în exploatare│         │         │         │Potrivit Legii nr. 10/1995 privind calitatea în│ │    │Urmărirea comportării │a construcţiilor supuse lucrărilor de  │         │         │         │construcţii şi Regulamentul privind urmărirea  │ │ X  │în exploatare şi      │intervenţie, se face pe toată durata de│         │         │         │comportării în exploatare, intervenţiile în    │ │    │intervenţii în timp   │existenţa a acestora, în scopul        │         │    X    │    X    │timp şi postutilizarea construcţiilor aprobat  │ │    │                      │menţinerii cerinţelor sistemului de    │         │         │         │prin H.G. nr. 766/1997 pentru aprobarea unor   │ │    │                      │calitate în construcţii                │         │         │         │regulamente privind calitatea în construcţii   │ └────┴──────────────────────┴───────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴───────────────────────────────────────────────┘ NOTĂ:*2) Conform Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice cu completările şi modificările ulterioare. Anexa nr. III  REPARAŢII CURENTE contractate şi derulate de către Ordonatorul secundar de credite sau de către Ordonatorul terţiar de credite ┌────┬──────────────────────┬───────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┐ │    │                      │                                       │   COMPETENTE stabilite de   │                                               │ │    │                      │                                       │    prevederile legale în    │                                               │ │Nr. │ Etape în realizarea  │                                       │          vigoare*1)         │                                               │ │crt.│   obiectivelor de    │              ACTIVITĂŢI               ├─────────┬─────────┬─────────┤                    OBSERVAŢII                 │ │    │investiţii publice noi│                                       │Ordonator│Ordonator│Ordonator│                                               │ │    │                      │                                       │principal│secundar │ terţiar │                                               │ │    │                      │                                       │   OPC   │   OSC   │   OTC   │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │ 0  │          1           │                   2                   │    3    │    4    │    5    │                        6                      │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Urmărirea comportării în timp a        │         │         │         │Legea nr. 10/1995 privind calitatea în         │ │    │                      │construcţiilor                         │         │    X    │    X    │construcţii, cu modificările şi completările   │ │    │                      │                                       │         │         │         │ulterioare                                     │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │ I  │Propunerea privind    │                                       │         │         │         │Se va avea în vedere necesitatea şi            │ │    │reparaţiile curente   │Elaborarea notelor de fundamentare.    │         │    X    │    X    │oportunitatea pentru a afecta fondurile        │ │    │                      │                                       │         │         │         │publice, precum şi o estimare a fondurilor     │ │    │                      │                                       │         │         │         │necesare efectuării reparaţiilor curente       │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea în Proiectul de buget la    │    X    │         │         │                                               │ │    │                      │Titlul II BUNURI ŞI SERVICII           │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea în Programul anual al       │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │achiziţiilor publice                   │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤                                               │ │    │                      │Elaborarea documentaţiei de atribuire  │         │         │         │                                               │ │ II │Achiziţia publică a RC│şi achiziţia reparaţiilor curente      │         │    X    │    X    │Potrivit H.G. nr. 925/2006 şi                  │ │    │                      │necesare                               │         │         │         │O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi         │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤completările ulterioare                        │ │    │                      │Constituirea comisiei de evaluare,     │         │         │         │                                               │ │    │                      │potrivit dispoziţiilor legale în       │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │vigoare                                │         │         │         │                                               │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Urmărirea execuţiei: Reparaţiilor      │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │curente                                │         │         │         │                                               │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Susţinerea, justificarea cheltuielilor,│         │         │         │                                               │ │    │                      │încadrarea în prevederile contractuale │         │    X    │    X    │                                               │ │    │                      │cu ocazia verificării de către organele│         │         │         │                                               │ │III │Urmărirea execuţiei şi│de control                             │         │         │         │                                               │ │    │Recepţia              ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────┤ │    │                      │Recepţia la terminarea lucrărilor şi   │         │         │         │Potrivit prevederilor H.G. nr. 273/1994        │ │    │                      │recepţia finală şi după caz eliberarea │         │         │         │privind aprobarea Regulamentului de recepţie a │ │    │                      │garanţiei de bună execuţie a           │         │    X    │    X    │lucrărilor de construcţii şi instalaţiilor     │ │    │                      │lucrărilor, conform dispoziţiilor din  │         │         │         │aferente acestora, modificată şi completată de │ │    │                      │contractul de achiziţie publică.       │         │         │         │H.G. nr. 940/2006 şi prevederilor contractuale.│ │    │                      │Predarea Cărţii tehnice a construcţiei.│         │         │         │                                               │ └────┴──────────────────────┴───────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴───────────────────────────────────────────────┘ NOTĂ:*1) Conform Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice cu completările şi modificările ulterioare. Anexa nr. IV  DOTĂRI INDEPENDENTE, achiziţionate de către Ordonatorul secundar de credite sau de către Ordonatorul terţiar de credite ┌────┬──────────────────────┬───────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐ │    │                      │                                       │   COMPETENTE stabilite de   │                                   │ │    │                      │                                       │    prevederile legale în    │                                   │ │Nr. │ Etape în realizarea  │                                       │          vigoare*1)         │                                   │ │crt.│   obiectivelor de    │              ACTIVITĂŢI               ├─────────┬─────────┬─────────┤            OBSERVAŢII             │ │    │investiţii publice noi│                                       │Ordonator│Ordonator│Ordonator│                                   │ │    │                      │                                       │principal│secundar │ terţiar │                                   │ │    │                      │                                       │   OPC   │   OSC   │   OTC   │                                   │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────┤ │ 0  │          1           │                   2                   │    3    │    4    │    5    │                 6                 │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────┤ │    │Evidenţa inventarului │                                       │         │         │         │Se va avea în vedere necesitatea şi│ │ I  │propriu existent      │Elaborarea notelor de fundamentare.    │         │    X    │    X    │oportunitatea pentru a afecta      │ │    │                      │                                       │         │         │         │fondurile publice                  │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────┤ │    │                      │Propunerea unei liste nominale cu      │         │         │         │                                   │ │    │                      │dotări respectând clasificarea din     │         │    X    │    X    │                                   │ │    │                      │H.G. nr. 2.139/2004, însoţită de o     │         │         │         │                                   │ │    │                      │estimare a preţurilor acestora         │         │         │         │                                   │ │ II │Includerea în buget   ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────┤ │    │                      │Verificarea cu alte programe derulate  │    X    │         │         │                                   │ │    │                      │în vederea evitării suprapunerilor     │         │         │         │                                   │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea în propunerea de buget      │    X    │         │         │                                   │ │    │                      │pentru anul următor                    │         │         │         │                                   │ ├────┼──────────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────┤ │    │                      │Includerea în Programul anual al       │         │    X    │    X    │                                   │ │    │                      │achiziţiilor publice                   │         │         │         │                                   │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────┤ │    │                      │Elaborarea documentaţiei de atribuire  │         │    X    │    X    │                                   │ │    │Achiziţia dotărilor şi│şi achiziţia a bunurilor               │         │         │         │                                   │ │III │înscrierea în         ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────┤ │    │inventarul unităţii   │Susţinerea, justificarea cheltuielilor,│         │         │         │                                   │ │    │                      │încadrarea în prevederile contractuale │         │    X    │    X    │                                   │ │    │                      │cu ocazia verificării de către organele│         │         │         │                                   │ │    │                      │de control                             │         │         │         │                                   │ │    │                      ├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────────────────────┤ │    │                      │Înscrierea în inventarul unităţii      │         │    X    │    X    │                                   │ └────┴──────────────────────┴───────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴───────────────────────────────────┘ NOTĂ:*1) Conform legii nr. 500/2002 privind finanţele publice cu completările şi modificările ulterioare.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2815/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2815 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu