Ordinul Nr.2735 din 21.12.2011pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din cadrul Ministerului Justiţiei şi al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie ACT EMIS DE: Ministerul Justitiei ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 51 din 23 ianuarie 2012
Având în vedere prevederile art. 42 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011,în temeiul dispoziţiilor art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul justiţiei emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din cadrul Ministerului Justiţiei şi al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul justiţiei, Lidia Barac, secretar de stat ANEXĂREGULAMENT privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din cadrul Ministerului Justiţiei şi al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie Capitolul 1Dispoziţii generale Articolul 1(1) Promovarea în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din cadrul Ministerului Justiţiei şi al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, denumit în continuare personal contractual, se face, de regulă, pe un post vacant, iar în situaţia în care nu există un asemenea post se face prin transformarea postului din statul de funcţii în care acesta este încadrat într-unul de nivel imediat superior.(2) Promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare se face din 3 în 3 ani.(3) Promovarea persoanelor încadrate în funcţii contractuale de debutant se realizează în funcţia, gradul sau treapta profesională imediat superioară, la expirarea unei perioade de cel puţin 6 luni, dar nu mai mare de 1 an. Articolul 2Promovarea în grade sau trepte profesionale a personalului contractual se face prin examen, organizat anual de către compartimentul de resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie. Articolul 3(1) Data, locul, modul de organizare a examenului şi tematica pentru proba scrisă, aprobate de conducerea Ministerului Justiţiei sau, după caz, de conducerea Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, la propunerea compartimentului pentru resurse umane, precum şi probele de examen se comunică tuturor persoanelor interesate prin intermediul conducătorilor compartimentelor în care acestea îşi desfăşoară activitatea, se afişează la sediul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe paginile de internet ale acestor instituţii, cu cel puţin 30 de zile înainte de data stabilită pentru examen.(2) Cererile de înscriere la examen se depun, în termen de 15 zile de la afişarea datei examenului, la compartimentul pentru resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie. Capitolul 2Condiţii pentru înscrierea la examen Articolul 4Pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să fi obţinut calificativul „foarte bine“ la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani. Capitolul 3Organizarea şi desfăşurarea examenului Articolul 5(1) La propunerea compartimentului pentru resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, ministrul justiţiei, respectiv preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, numeşte, prin ordin:a)comisia de organizare a examenului; b)comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva rezultatelor verificării condiţiilor de participare la examen; c)comisia de examinare; d)comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării la proba scrisă, proba practică şi interviu. (2) Comisia de organizare a examenului este formată din persoane din cadrul compartimentului pentru resurse umane din Ministerul Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie.(3) Comisia de examinare este formată din 3 membri, din care un reprezentant al salariaţilor, cu experienţă şi cunoştinţe în domeniul postului în care se face promovarea.(4) Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării la proba scrisă, proba practică şi interviu este formată din 3 membri, cu experienţă şi cunoştinţe în domeniul postului în care se face promovarea.(5) Nu poate fi desemnată în calitatea de membru în comisiile prevăzute la alin. (1) persoana care se află în următoarele situaţii:a)are relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi sau interesele patrimoniale ale sale ori ale soţului sau soţiei pot afecta imparţialitatea şi obiectivitatea evaluării; b)este soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi ori cu un alt membru al acestor comisii. Articolul 6(1) Verificarea îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen se realizează în cel mult 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de înscriere la examen, de către comisia de organizare a examenului.(2) Rezultatele verificării îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen se comunică candidaţilor prin intermediul conducătorilor compartimentelor în care aceştia îşi desfăşoară activitatea, se afişează la sediul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe paginile de internet ale acestor instituţii.(3) Candidaţii ale căror cereri de înscriere la examen au fost respinse pot face contestaţie în termen de două zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor verificării îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen.(4) Contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificării îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen se soluţionează în termen de două zile lucrătoare.(5) Rezultatele contestaţiilor se comunică candidaţilor prin intermediul conducătorilor compartimentelor în care aceştia îşi desfăşoară activitatea, se afişează la sediul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe paginile de internet ale acestor instituţii. Articolul 7(1) Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual constă în susţinerea unei probe scrise sau a unei probe practice, după caz, stabilită de comisia de examinare, şi interviu.(2) Proba practică se susţine în cazul funcţiilor contractuale la care este necesară verificarea abilităţilor practice. Articolul 8Comisia de examinare evaluează candidatul în cadrul examenului de promovare în grade sau trepte profesionale pe baza următoarelor criterii: a)cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate; b)comportament în situaţii de criză; c)abilităţi de comunicare; d)capacitate de sinteză. Articolul 9(1) În cadrul probei scrise se evaluează criteriul prevăzut la art. 8 lit. a).(2) Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări sau în rezolvarea unui test-grilă.(3) Comisia de examinare are obligaţia de a elabora 3 variante de subiecte de examen. Fiecare dintre variantele de subiecte de examen este introdusă într-un plic sigilat şi semnat de membrii comisiei de examinare, cu cel puţin două ore înainte de desfăşurarea probei scrise.(4) Timpul alocat pentru desfăşurarea probei scrise se stabileşte de comisia de examinare şi nu poate depăşi două ore din momentul comunicării subiectelor. Articolul 10Aspectele constatate în timpul desfăşurării probei practice se consemnează în scris într-un proces-verbal care se semnează de către membrii comisiei de examinare şi candidat. Articolul 11(1) Proba scrisă sau, după caz, proba practică se notează cu un punctaj maxim de 100 de puncte.(2) Membrii comisiei de examinare acordă individual punctaje pentru proba scrisă sau, după caz, proba practică, ce se consemnează în borderoul de notare.(3) Punctajul final al probei scrise sau, după caz, al probei practice se calculează ca medie aritmetică a punctajelor prevăzute la alin. (2). Articolul 12Rezultatele obţinute la proba scrisă sau, după caz, la proba practică se afişează la sediul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe paginile de internet ale acestor instituţii. Articolul 13Candidaţii nemulţumiţi de notele obţinute la proba scrisă sau, după caz, la proba practică pot face contestaţie în termen de două zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor. Contestaţiile se soluţionează în maximum 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere. Articolul 14Rezultatele obţinute în urma soluţionării contestaţiilor împotriva notării la proba scrisă sau, după caz, la proba practică se afişează la sediul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe paginile de internet ale acestor instituţii. Articolul 15(1) În cadrul interviului sunt evaluate criteriile prevăzute la art. 8 lit. b)-d).(2) Comisia de examinare poate stabili şi alte criterii de evaluare specifice care vor fi evaluate în cadrul interviului, precum:a)complexitate, iniţiativă, creativitate şi diversitate a activităţilor; b)judecata şi impactul deciziilor; c)influenţă, coordonare şi supervizare. (3) Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de examinare pe baza criteriilor de evaluare.(4) Întrebările şi răspunsurile la interviu se consemnează în scris într-un proces-verbal care se semnează de către membrii comisiei de examinare şi de către candidat. Articolul 16(1) Interviul se notează cu un punctaj maxim de 100 de puncte.(2) Membrii comisiei de examinare acordă individual punctaje pentru interviu, care se consemnează în borderoul de notare.(3) Punctajul final al interviului se calculează ca medie aritmetică a punctajelor prevăzute la alin. (2). Articolul 17Rezultatele obţinute la interviu se afişează la sediul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică paginile de internet ale acestor instituţii. Articolul 18Candidaţii nemulţumiţi de notele obţinute la interviu pot face contestaţie în termen de două zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor. Contestaţiile se soluţionează în maximum 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere. Articolul 19Rezultatele obţinute în urma soluţionării contestaţiilor împotriva notării la interviu se afişează la sediul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe paginile de internet ale acestor instituţii. Articolul 20(1) Punctajul examenului de promovare se calculează ca medie aritmetică a punctajelor finale obţinute la fiecare dintre cele două probe, respectiv proba scrisă sau proba practică, după caz, şi interviu.(2) Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte. Articolul 21Rezultatele finale obţinute de candidaţi se afişează la sediul Ministerului Justiţiei sau, după caz, al Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe paginile de internet ale acestor instituţii.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2735/2011
|