Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2041 din  2 mai 2001

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult

ACT EMIS DE: MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 262 din 22 mai 2001


SmartCity3


    Ministrul culturii si cultelor,
    in temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) lit. n), ale art. 6 alin. (2) lit. b), ale art. 11 alin. (5) si ale art. 13 alin. (1), (3) si (4) din Hotararea Guvernului nr. 28/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Culturii si Cultelor, precum si ale art. 5 din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicata, cu modificarile ulterioare,
    emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind organizarea si functionarea Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia patrimoniu eclezial va pune in aplicare si va aduce la cunostinta celor interesati prezentul ordin.
    Art. 3
    La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga orice prevedere contrara dispozitiilor acestuia.
    Art. 4
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                       Ministrul culturii si cultelor,
                             Razvan Theodorescu

    ANEXA 1

                                REGULAMENT
privind organizarea si functionarea Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Prezentul regulament are ca obiect stabilirea modului de organizare si functionare a Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult, in directa subordine a Ministerului Culturii si Cultelor, denumita in continuare C.A.L.C., precum si a procedurii si a criteriilor pe baza carora se efectueaza avizarea lacasurilor de cult, conform unei metodologii unitare.
    (2) C.A.L.C. emite avize care indeplinesc conditiile si criteriile cuprinse in prezentul regulament.
    Art. 2
    Avizele C.A.L.C. emise in conditiile prezentului regulament constituie documente pe care cei interesati sunt obligati sa le prezinte in vederea obtinerii autorizatiei de construire.
    Art. 3
    C.A.L.C. este un organism tehnic de specialitate in domeniul patrimoniului arhitectural eclezial, care analizeaza oportunitatea realizarii lacasurilor de cult in Romania, amplasarea integrata, volumetria, spatialitatea interioara, plastica arhitecturala, respectarea dogmaticii specifice cultului religios sau a statutului organizatiei religioase solicitante, conform temei de proiect.
    Art. 4
    C.A.L.C. are urmatoarele atributii principale:
    1. ofera asistenta de specialitate la cererea cultelor religioase;
    2. avizeaza solutiile arhitectural-urbanistice din documentatiile tehnico-economice pentru constructii de lacasuri de cult si pentru alte constructii ce pot face parte dintr-un ansamblu religios apartinand cultelor sau asociatiilor si fundatiilor religioase;
    3. avizeaza documentatiile tehnico-economice pentru reparatii la lacasuri de cult si la alte constructii care fac parte dintr-un ansamblu religios apartinand cultelor religioase, ce fac parte din patrimoniul arhitectural neinscris in patrimoniul cultural national;
    4. avizeaza reparatii curente (lucrari de intretinere) la monumente istorice ecleziale, fara modificarea formelor existente;
    5. avizeaza documentatiile tehnico-economice pentru amenajari peisagistice, inclusiv pentru construirea cavourilor de suprafata in cimitire aflate in afara zonei de protectie a bisericilor inscrise in patrimoniul cultural national, apartinand cultelor, asociatiilor si fundatiilor religioase.
    Art. 5
    (1) Prin lacasuri de cult, in sensul prezentului ordin, se intelege imobilele, cum ar fi: biserici, case de rugaciune, temple, moschei, sinagogi, case de adunare etc., care deservesc cultele, asociatiile si fundatiile religioase pentru desfasurarea serviciilor religioase specifice.
    (2) Avizul C.A.L.C. se refera in mod exclusiv la destinatia lacasurilor de cult si nu probeaza statutul juridic al proprietarului acestora, statut care poate fi de cult religios, de asociatie sau de fundatie religioasa.
    Art. 6
    (1) Autorizatia de construire pentru lacasurile de cult si alte constructii apartinand cultelor, asociatiilor si fundatiilor religioase se elibereaza numai pe baza avizului emis de C.A.L.C.
    (2) Avizul C.A.L.C. este solicitat prin certificatul de urbanism.
    (3) Depunerea documentatiei la secretariatul C.A.L.C. se face dupa aprobarea planurilor urbanistice solicitate prin certificatul de urbanism si inaintea obtinerii celorlalte avize, data fiind determinarea pe care o are compozitia arhitecturala si cea structurala, ca etape in procesul de proiectare, pentru completarea documentatiei necesare in vederea obtinerii autorizatiei de construire.

    CAP. 2
    Organizarea si functionarea C.A.L.C.

    Art. 7
    (1) C.A.L.C. este numita prin ordin al ministrului culturii si cultelor, la propunerea presedintelui acesteia, si este formata din presedinte si vicepresedinte, membri, secretar. C.A.L.C. este compusa din 11 membri permanenti (angajati ai Ministerului Culturii si Cultelor si din partea altor institutii si asociatii profesionale), specialisti in domeniile arhitecturii, restaurarii monumentelor, urbanismului, peisagisticii, iconografiei, artei plastice, istoriei artei, istoriei, sociologiei, teologiei. Componenta C.A.L.C. este prevazuta in anexa nr. 2 la prezentul regulament.
    (2) La sedintele C.A.L.C. pot lua parte reprezentanti ai cultelor religioase si proiectanti, avand statut de invitat.
    (3) Membrii C.A.L.C. care nu sunt angajati ai Ministerului Culturii si Cultelor au calitatea de colaborator si isi pot desfasura activitatea in cadrul C.A.L.C. prin incheierea unor conventii civile de prestari de servicii, in conditiile legii.
    (4) Conventiile civile de prestari de servicii prevazute la alin. (3) se incheie pe durata pentru care membrii sunt numiti in cadrul C.A.L.C.
    (5) Membrii C.A.L.C. isi pastreaza calitatea de angajat al institutiei de la care provin.
    Art. 8
    Membrii C.A.L.C. sunt numiti pentru o perioada de maximum 4 ani.
    Art. 9
    (1) Indemnizatiile lunare acordate fiecarui membru C.A.L.C. care nu este salariat al Ministerului Culturii si Cultelor, indiferent de numarul sedintelor la care participa, nu pot depasi 10% din indemnizatia corespunzatoare functiei de secretar de stat pentru culte.
    (2) Indemnizatiile lunare prevazute la alin. (1) sunt stabilite, in conditiile legii, prin ordin al ministrului culturii si cultelor, in limita fondurilor aprobate prin bugetul de stat pentru cheltuielile de personal.
    Art. 10
    (1) C.A.L.C. este condusa de secretarul de stat pentru culte, in calitate de presedinte, iar in lipsa acestuia, de directorul Directiei patrimoniu eclezial, in calitate de vicepresedinte.
    (2) Seful Biroului patrimoniu eclezial imobil va fi secretarul C.A.L.C. Atributiile acestuia sunt stabilite de vicepresedintele C.A.L.C.
    (3) In termen de 7 zile de la data tinerii fiecarei sedinte a C.A.L.C. secretarul acesteia comunica centrelor de cult, respectiv asociatiilor si fundatiilor religioase, avizele intocmite conform anexei nr. 4 la prezentul regulament, precum si certificatele de respingere/recomandare (de completare a documentatiilor supuse avizarii), cu motivarea aferenta, conform anexei nr. 5 la prezentul regulament.
    (4) Domeniul de activitate al C.A.L.C. include toate constructiile ce fac parte din patrimoniul arhitectural eclezial, amplasate pe teritoriul Romaniei.
    Art. 11
    (1) C.A.L.C. functioneaza legal in prezenta presedintelui si/sau a vicepresedintelui si a unui numar de minimum 6 membri.
    (2) Hotararile C.A.L.C. se iau cu votul majoritatii simple a membrilor prezenti. Voturile sunt inregistrate nominal in procesele-verbale ale sedintelor de lucru ale C.A.L.C.
    (3) In cazul in care un membru al C.A.L.C. absenteaza nemotivat la mai mult de 3 sedinte consecutive, presedintele va sesiza ministrul culturii si cultelor in vederea inlocuirii persoanei respective.
    Art. 12
    (1) Lucrarile C.A.L.C. se desfasoara la sediul din municipiul Bucuresti, str. Nicolae Filipescu nr. 40, sectorul 2, unde se arhiveaza documentatiile inregistrate la secretarul acesteia.
    (2) In functie de volumul lucrarilor C.A.L.C. stabileste graficul sedintelor de lucru si se intruneste ori de cate ori este necesar.
    Art. 13
    Presedintele C.A.L.C. are urmatoarele atributii principale:
    a) aproba graficele cuprinzand programarea sedintelor de lucru ale C.A.L.C., la propunerea secretarului;
    b) semneaza, in conformitate cu hotararile C.A.L.C., avize sau, dupa caz, certificatele de respingere/recomandare (de completare a documentatiilor depuse in vederea avizarii), cu motivarea aferenta;
    c) propune retragerea, demiterea si numirea membrilor C.A.L.C.
    Art. 14
    Vicepresedintele C.A.L.C. are urmatoarele atributii principale:
    1. exercita atributiile presedintelui in lipsa acestuia si il informeaza in urmatoarea sedinta a C.A.L.C. despre actiunile intreprinse in sedinta pe care a prezidat-o;
    2. coordoneaza desfasurarea activitatii secretarului C.A.L.C.;
    3. semneaza avizele C.A.L.C. si certificatele de respingere/recomandare (de completare a documentatiilor depuse in vederea avizarii).
    Art. 15
    Secretarul C.A.L.C. raspunde de desfasurarea corespunzatoare a sedintelor de lucru ale acesteia, avand urmatoarele atributii principale:
    1. tine evidenta activitatii C.A.L.C. si intocmeste procesele-verbale ale sedintelor acesteia, pe care le inregistreaza in registrul proceselor-verbale ale sedintelor de lucru ale C.A.L.C.;
    2. examineaza cererile de avizare a documentatiilor depuse si propune C.A.L.C. documentatiile complete spre analiza;
    3. intocmeste graficul sedintelor de lucru ale C.A.L.C., pe care il propune spre aprobare presedintelui, si comunica centrelor de cult sau asociatiilor si fundatiilor religioase data la care au fost programate sa se prezinte la comisie pentru a sustine documentatiile depuse in vederea avizarii;
    4. solicita centrelor de cult sau asociatiilor si fundatiilor religioase informatiile necesare pentru buna desfasurare a lucrarilor C.A.L.C.;
    5. intocmeste ordinea de zi a sedintelor de lucru ale C.A.L.C.;
    6. intocmeste avizele si certificatele de respingere/recomandare (de completare a documentatiilor supuse avizarii), pe care le comunica centrelor de cult si asociatiilor si fundatiilor religioase, pe care le inregistreaza in registrul special de evidenta a avizelor C.A.L.C.;
    7. supune avizarii C.A.L.C. documentatiile refacute potrivit recomandarilor acesteia;
    8. prezinta C.A.L.C. comunicarile centrelor de cult sau ale asociatiilor si fundatiilor religioase cu privire la modificarile aduse documentatiilor avizate;
    9. elibereaza copii de pe avizele pentru constructia lacasurilor de cult sau de pe certificatele de respingere/recomandare (de completare a documentatiilor supuse avizarii).
    Art. 16
    (1) Membrii C.A.L.C. au urmatoarele drepturi si obligatii:
    a) participa la sedintele C.A.L.C., avand drept de vot in adoptarea hotararilor acesteia; absentarea nemotivata la mai mult de 3 sedinte atrage pierderea calitatii de membru;
    b) semneaza procesele-verbale intocmite in cadrul fiecarei sedinte de lucru a C.A.L.C.;
    c) solicita consemnarea in procesele-verbale ale sedintelor de lucru a opiniilor si punctelor de vedere divergente fata de hotararile adoptate de C.A.L.C.;
    d) il informeaza in timp util pe presedintele C.A.L.C. despre imposibilitatea participarii la sedinta, in situatii deosebite ce reclama aceasta absenta;
    e) comunica presedintelui in timp util demisia lor din cadrul C.A.L.C.;
    f) primesc o indemnizatie de sedinta, precum si contravaloarea cheltuielilor de deplasare si de cazare, pe baza de decont.
    (2) Membrii C.A.L.C. poarta intreaga raspundere pentru hotararile luate in sedintele de lucru.

    CAP. 3
    Criterii de avizare

    Art. 17
    Criteriile care stau la baza luarii in discutie a documentatiilor depuse in vederea avizarii de catre C.A.L.C. sunt urmatoarele:
    a) prezentarea dovezii calitatii de centru de cult sau de asociatie ori de fundatie religioasa;
    b) depunerea la secretariatul C.A.L.C. a documentatiilor prevazute in anexa nr. 3 la prezentul regulament;
    c) comunicarea datelor suplimentare solicitate de C.A.L.C.;
    d) prezentarea persoanelor abilitate sa sustina documentatiile supuse avizarii, in cadrul sedintelor de lucru ale C.A.L.C., in calitate de invitati.

    CAP. 4
    Documentele necesare in vederea avizarii

    Art. 18
    (1) Documentatia necesara in vederea eliberarii avizului C.A.L.C. va fi insotita de cererea forului ierarhic al cultului religios respectiv sau a presedintelui asociatiei ori fundatiei religioase solicitante, in conformitate cu anexa nr. 1, si va fi redactata potrivit anexei nr. 3, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
    (2) Documentatia prevazuta la alin. (1) va fi depusa la secretarul C.A.L.C. intr-un singur exemplar, iar Planul de situatie, Planul parter, Fatada principala si Sectiunea caracteristica se depun in doua exemplare.
    Art. 19
    Prezentarea incompleta a documentelor prevazute la art. 17 si a informatiilor cuprinse in acestea determina respingerea cererii de avizare.
    Art. 20
    Prezentarea de date eronate sau false in documentele mentionate la art. 17 determina, dupa caz, respingerea cererii de avizare sau anularea avizelor emise.

    CAP. 5
    Procedura de avizare

    Art. 21
    In cadrul procedurii de avizare C.A.L.C. are in vedere urmatoarele etape:
    a) analizarea cererilor si a documentatiilor prezentate de centrele de cult sau de asociatiile ori fundatiile religioase;
    b) discutii purtate in plen cu imputernicitii fiecarui solicitant in vederea formarii unui punct de vedere documentat;
    c) dezbateri in plen asupra fiecarui caz analizat si luarea hotararilor de eliberare a avizelor sau a certificatelor de respingere/recomandare de completare a documentatiilor supuse avizarii, insotite de motivele care au determinat adoptarea hotararilor prezentate.
    Art. 22
    C.A.L.C. este obligata sa analizeze, sa hotarasca si sa comunice fiecarui solicitant hotararea adoptata, in termen de maximum 30 de zile de la data inregistrarii cererii la secretariatul acesteia.
    Art. 23
    (1) Reprezentantii unitatilor de cult sau ai asociatiilor ori fundatiilor religioase, invitati la sedintele de lucru ale C.A.L.C., se vor legitima cu actul de identitate.
    (2) La discutiile purtate in cadrul sedintelor de lucru ale C.A.L.C. imputernicitii centrelor de cult sau ai asociatiilor ori fundatiilor religioase vor prezenta originalele documentelor mentionate la art. 17.
    (3) Neprezentarea solicitantilor la data, locul si ora anuntate pentru participarea la sedintele de lucru ale C.A.L.C. atrage reprogramarea acestora la o alta data stabilita de comisie. In cazul in care acestia nu se prezinta la noul termen C.A.L.C. va proceda la respingerea cererilor de avizare.
    Art. 24
    (1) Concluziile analizelor si hotararile adoptate la sedintele de lucru ale C.A.L.C. se consemneaza in procese-verbale semnate de toti membrii prezenti.
    (2) Procesele-verbale ale sedintelor de lucru ale C.A.L.C. se inregistreaza intr-un registru special ce se va pastra la secretarul C.A.L.C. In registrul de procese-verbale ale sedintelor de lucru ale C.A.L.C. se inscriu datele privind solicitantul, elementele esentiale privind documentatiile depuse la secretariat, data sedintei de lucru in care s-au analizat cererea de avizare si documentatia aferenta, precum si hotararea luata de comisie.
    Art. 25
    (1) Avizele intocmite conform modelului prezentat in anexa nr. 4 la prezentul regulament se numeroteaza in ordine cronologica si se inregistreaza intr-un registru special de evidenta a avizelor C.A.L.C., care se pastreaza la secretarul acesteia.
    (2) Avizele C.A.L.C. pot fi revizuite sau anulate in cazurile si in conditiile in care criteriile de avizare au suferit modificari care nu au fost comunicate acesteia. Aceasta situatie se constata in urma informatiilor solicitate sau primite de la persoanele interesate ori de la alte institutii publice.
    (3) C.A.L.C., in urma sesizarilor primite, reevalueaza indeplinirea conditiilor si criteriilor de avizare si modifica sau anuleaza avizul emis.
    (4) In cazul pierderii avizului, la solicitarea celor interesati C.A.L.C. elibereaza un duplicat al acestuia, in baza declaratiilor lor privind pierderea acestui act.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 26
    Avizele eliberate pana la data intrarii in vigoare a prezentului ordin raman valabile.
    Art. 27
    Anexele nr. 1 - 5 fac parte integranta din prezentul regulament.
    Art. 28
    Modificarea prezentului regulament se face prin ordin al ministrului culturii si cultelor, la propunerea majoritatii simple a membrilor C.A.L.C.
    Art. 29
    Prima sedinta de lucru a C.A.L.C. are loc in termen de maximum 10 zile de la data publicarii prezentului ordin in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

    ANEXA 1
    la regulament

    ..........................................
     (antetul persoanei juridice solicitante)

                  Catre Comisia de Avizare a Lacasurilor de Cult
                      De la persoana juridica solicitanta

    Nr. P.J. ......./Data ........           Nr. M.C.C. ....../Data ........

                              CERERE DE AVIZARE

    1. Persoana juridica solicitanta:
    - Denumirea ........................................................
    - Sediul ...........................................................
    - Telefon/fax/e-mail ...............................................
    2. Persoana imputernicita sa efectueze procedura de avizare:
    - Numele si prenumele ..............................................
    - Domiciliul .......................................................
    - Imputernicirea nr. .................... din data de ..............
    3. Temeiul juridic al cererii ......................................
    4. Obiectul cererii ................................................
    5. Proiect .........................................................
    6. Proiectant ......................................................
    7. Beneficiar ......................................................
    8. Enumerarea documentatiei anexate la cererea de avizare:
    - piese scrise .....................................................
    - piese desenate ...................................................
    - documentar foto ..................................................
    9. Data, semnatura persoanei imputernicite .........................
    10. Cererea va fi avizata si de catre forul ierarhic superior al persoanei juridice solicitante.

    ANEXA 2
    la regulament

                               COMPONENTA
                Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult

    Membri permanenti:
    Presedinte: secretar de stat pentru culte
    Vicepresedinte: director al Directiei patrimoniu eclezial
    Membri - angajati ai Ministerului Culturii si Cultelor:
    - sef Serviciu patrimoniu eclezial mobil;
    - sef Serviciu relatii culte;
    - sef Birou patrimoniu eclezial imobil - secretar;
    - arhitect - specialist in monumente istorice.
    Membri din partea altor institutii si asociatii profesionale:
    - Uniunea Arhitectilor din Romania - un membru;
    - Patriarhia Romana - un membru;
    - Comisia de pictura bisericeasca - un membru;
    - Facultatea de teologie ortodoxa - un membru;
    - Comisia nationala de seismologie - un membru.

    ANEXA 3
    la regulament

                               CONTINUTUL
documentatiei intocmite in vederea obtinerii avizului Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult

    I. Piese scrise

    1. Borderou
    2. Cerere scrisa, intocmita conform anexei nr. 1, care va cuprinde:
    - antetul parohiei (hramul, satul, comuna, judetul);
    - aprobarea din partea centrului de cult religios sau a organizatiei centrale religioase (aviz sau adresa).
    3. Lista cuprinzand semnaturile proiectantilor, numele si prenumele, profesia, calitatea si capitolul din proiect pentru care raspund, dupa cum urmeaza:
    - sef proiect;
    - proiectant;
    - verificator de proiect.
    4. Tema de proiectare de arhitectura religioasa, semnata de seful de proiect si de beneficiarul direct, care va cuprinde ca elemente de tema dogme specifice cultului respectiv sau obiective caracteristice statutului de organizare si functionare a organizatiei religioase, precum si motivatia elementelor de tema prezentate.
    5. Memoriu tehnic pe specialitati (arhitectura, amenajari exterioare, sistematizarea pe verticala, structura, instalatii):
    5.1. Memoriul de arhitectura va cuprinde:
    5.1.1. Date generale:
    - evaluarea estimativa conform normelor in vigoare;
    - precizarea surselor de finantare, inclusiv a programelor de cofinantare;
    - graficul lucrarilor de constructie.

    NOTA:
    Verificarea exigentelor de performanta ale proiectului, care face parte integranta din documentatia supusa avizarii, se face in conformitate cu Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si pe baza normelor metodologice de aplicare a acesteia.

    5.1.2. Date de plan general:
    - integrarea in localitate/sit;
    - prezentarea numarului de familii sau de credinciosi arondati la unitatea de cult, numarul vietuitorilor (in cazul manastirilor, schiturilor, metocurilor) si sursa acestei informatii;
    - prezentarea specificului multiculturalitatii in localitate;
    - prezentarea spatiului eclezial (parohial);
    - prezentarea patrimoniului eclezial existent apartinand cultului sau organizatiei religioase;
    - indicatorii teritoriali pe parcela, corelati cu cei de zona (din PUG);
    - prezentarea amenajarilor peisagistice.
    5.1.3. Arhitectura interioara si exterioara va fi prezentata prin:
    - schema functionala inscrisa in tema de proiectare si in normativele in vigoare;
    - surse de inspiratie, modele, model transformational, inovatie;
    - date metrice tridimensionale, proportii, modul;
    - conformarea volumetrica;
    - spatiul interior: planul orizontal, planurile verticale, planul de boltire, cromatica, finisajele folosite, componentele artistice (pictura, sculptura etc.), lumina, acustica;
    - plastica arhitecturala unitara.

    II. Piese desenate

    1. Incadrarea in unitatea teritorial-administrativa, cu indicarea pe plansa a altor bunuri imobile apartinand cultelor religioase sau organizatiilor religioase, la scara 1/2000 (Lista in clar cuprinzand denumirea acestor bunuri)
    2. Plan de situatie cu incadrarea in spatiul parohial (cultic), corelat cu planul de amenajare: amplasarea constructiilor existente, a constructiilor propuse, amplasarea functiunilor, cotele, relatia cu ansamblul, distantele fata de limitele terenului si fata de constructiile existente, sistematizarea pe verticala, accesele pietonale, rituale si uzuale, accesele auto, parcajele auto, imprejmuirile, spatiile verzi amenajate peisagistic, la scara 1/200 sau 1/100
    3. Planurile tuturor nivelurilor proiectate, la scara 1/100, 1/50
    4. Sectiunile caracteristice, cu explicitarea structurii, volumetriei si spatialitatii, la scara 1/100, 1/50
    5. Fatadele proiectate la scara 1/100, 1/50
    6. Orice alte materiale/detalii care ilustreaza proiectul de arhitectura.

    III. Acte si documente anexate in copie

    1. Certificatul de urbanism si plansa-anexa la acesta, vizata spre neschimbare
    2. Actul de proprietate asupra terenului, insotit de plansa cadastrala
    3. Plansa cuprinzand reglementari din planul urbanistic de detaliu (planul urbanistic zonal), solicitata prin certificatul de urbanism, inclusiv hotararea consiliului local sau a consiliului judetean, dupa caz, de aprobare a documentatiei
    4. Precizarea altor activitati profesionale intreprinse in domeniul arhitecturii ecleziale de catre autorii proiectului prezentat.

    NOTA:
    Fiecare plansa, in original, trebuie sa cuprinda in partea dreapta jos un cartus care va fi intocmit in conformitate cu legislatia in vigoare.

    ANEXA 4
    la regulament

                      MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
                 COMISIA DE AVIZARE A LACASURILOR DE CULT

                                                       Se aproba
                                                 Presedintele C.A.L.C.,
                                              secretar de stat pentru culte

                       AVIZ Nr. ......../...........
                privind ..................................
            ..................................................

    Catre ..................................................................
    Spre stiinta ...........................................................
    Faza: Avizul Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult
    Obiectiv ...............................................................
    Proiect ................................................................
    Proiectant .............................................................
    Beneficiar .............................................................
    Documentatia supusa avizarii:
    - piese scrise .........................................................
    - piese desenate .......................................................
    - documentar foto ......................................................
    C.A.L.C., intrunita in sedinta de lucru din data de .............., la care au fost prezenti ............. membri, in urma analizarii documentatiei aferente cererii dumneavoastra nr. ......... din data de ............, a hotarat acordarea prezentului aviz, cu respectarea, sub conditia nulitatii absolute, a urmatoarelor conditii:
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................

               Vicepresedinte,                     Secretar,
            ....................               ..................

    NOTA:
    Prezentul aviz se redacteaza in doua exemplare care sunt insotite de plansele nr. 1 - 4, vizate spre neschimbare.
    Avizul C.A.L.C. nu elimina raspunderea materiala, civila si penala a proiectantului, beneficiarului si executantului, dupa caz, cu privire la regimul autorizarii executarii constructiilor si respectarii normelor si legislatiei in vigoare.

    ANEXA 5
    la regulament

                      MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
                 COMISIA DE AVIZARE A LACASURILOR DE CULT

                                                       Se aproba
                                                 Presedintele C.A.L.C.,
                                              secretar de stat pentru culte

        CERTIFICAT DE RESPINGERE/RECOMANDARE Nr. ......./........
                 privind ....................................
          ......................................................

    Catre ..................................................................
          ..................................................................

    Spre stiinta ...........................................................
                 ...........................................................
    Faza: Avizul Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult
    Obiectiv ...............................................................
    Proiect ................................................................
    Proiectant .............................................................
    Beneficiar .............................................................
    Documentatia supusa avizarii:
    - piese scrise .........................................................
    - piese desenate .......................................................
    - documentar foto ......................................................
    C.A.L.C., intrunita in sedinta de lucru din data de ..............., la care au fost prezenti ............. membri, in urma analizarii documentatiei aferente cererii dumneavoastra nr. ........ din data de ............, a hotarat acordarea prezentului certificat de respingere/recomandare.
    Motivare:
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    ........................................................................
    Recomandari:
    ........................................................................
    ........................................................................

                Vicepresedinte,                    Secretar,
           .......................          ......................

    NOTA:
    Prezentul certificat de respingere/recomandare se redacteaza in doua exemplare.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2041/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2041 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu