E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2830 din 29 octombrie 2003

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult

ACT EMIS DE: MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 791 din 10 noiembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 11 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 742/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Culturii si Cultelor,

    ministrul culturii si cultelor emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind organizarea si functionarea Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia relatii culte va pune in aplicare si va aduce la cunostinta celor interesati prezentul ordin.
    Art. 3
    La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului culturii si cultelor nr. 2.041/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 262 din 22 mai 2001, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 4
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                       Ministrul culturii si cultelor,
                             Razvan Theodorescu

    ANEXA 1

                                 REGULAMENT
privind organizarea si functionarea Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Prezentul regulament are ca obiect stabilirea modului de organizare si functionare a Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult, denumita in continuare C.A.L.C., in directa subordine a Ministerului Culturii si Cultelor, precum si a procedurii si a criteriilor pe baza carora se efectueaza avizarea lacasurilor de cult, conform unei metodologii unitare.
    (2) C.A.L.C. emite avize care indeplinesc conditiile si criteriile cuprinse in prezentul regulament.
    Art. 2
    Avizele C.A.L.C. emise in conditiile prezentului regulament constituie acte obligatorii cu caracter tehnic, pe care cei interesati le prezinta in vederea obtinerii autorizatiei de construire.
    Art. 3
    C.A.L.C. este un organism tehnic de specialitate in domeniul patrimoniului arhitectural eclezial, care analizeaza si avizeaza oportunitatea realizarii lacasurilor de cult din Romania, amplasarea integrata, volumetria, spatialitatea interioara, plastica arhitecturala, respectarea functiunii specifice cultului religios, respectiv asociatiei sau fundatiei religioase solicitante, conform temei de proiect.
    Art. 4
    C.A.L.C. are urmatoarele atributii principale:
    a) ofera asistenta de specialitate la cererea cultelor religioase;
    b) avizeaza solutiile arhitectural-urbanistice din documentatiile tehnico-economice pentru constructii de lacasuri de cult si ansambluri religioase apartinand cultelor sau organizatiilor religioase;
    c) avizeaza documentatiile tehnico-economice pentru reparatii capitale la lacasuri de cult si ansambluri religioase apartinand cultelor religioase, care nu sunt monumente istorice;
    d) in cazul in care documentatiile tehnico-economice nu respecta criteriile de avizare prevazute la art. 15, C.A.L.C. emite certificatul de respingere, intocmit in conformitate cu modelul prevazut in anexa nr. 2 la prezentul regulament.
    Art. 5
    (1) In sensul prezentului regulament, lacasuri de cult sunt: bisericile, casele de rugaciune, templele, moscheile, sinagogile, casele de adunare sau alte constructii asimilate acestora, care deservesc cultele, asociatiile ori fundatiile religioase pentru desfasurarea serviciilor religioase specifice.
    (2) In sensul prezentului regulament, ansambluri religioase sunt: manastirile, schiturile, complexurile monahale si salile sau cladirile polivalente care cumuleaza cel putin o functiune religioasa in structura constructiva propusa.
    (3) Avizul C.A.L.C. se refera in mod exclusiv la destinatia functionala a lacasurilor de cult si ansamblurilor religioase si nu probeaza statutul juridic al proprietarului acestora, statut care poate fi de cult religios, de asociatie sau fundatie religioasa.
    Art. 6
    (1) Autorizatia de construire pentru lacasurile de cult si pentru constructiile incluse intr-un ansamblu religios se elibereaza numai pe baza avizului emis de C.A.L.C.
    (2) Avizul C.A.L.C. este solicitat prin certificatul de urbanism.
    (3) Depunerea documentatiei la secretarul C.A.L.C. se face dupa aprobarea planurilor urbanistice solicitate prin certificatul de urbanism si anterior obtinerii avizelor legale necesare pentru completarea documentatiei tehnice care se prezinta in vederea obtinerii autorizatiei de construire.

    CAP. 2
    Organizarea si functionarea C.A.L.C.

    Art. 7
    (1) Componenta C.A.L.C. este aprobata prin ordin al ministrului culturii si cultelor si este formata din presedinte, vicepresedinte si 9 membri.
    (2) C.A.L.C. este condusa de secretarul de stat pentru culte, in calitate de presedinte, iar in lipsa acestuia, de directorul Directiei relatii culte, in calitate de vicepresedinte.
    (3) Functia de secretar al C.A.L.C. este detinuta de catre o persoana desemnata dintre cei 2 membri angajati in cadrul Directiei relatii culte. Atributiile acestuia sunt stabilite de catre vicepresedintele C.A.L.C.
    (4) Membrii C.A.L.C. sunt desemnati dupa cum urmeaza:
    a) Directia relatii culte din cadrul Ministerului Culturii si Cultelor - 2 membri;
    b) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului - 2 membri;
    c) Uniunea Arhitectilor din Romania - 2 membri;
    d) Patriarhia Romana - 2 membri;
    e) Uniunea Nationala a Restauratorilor de Monumente Istorice - 1 membru.
    (5) Membrii C.A.L.C. care nu sunt angajati ai Ministerului Culturii si Cultelor au calitatea de colaborator si isi pot desfasura activitatea in cadrul C.A.L.C. in baza unei conventii civile.
    (6) Membrii C.A.L.C. isi pastreaza calitatea de angajat sau de reprezentant al institutiei de la care provin.
    (7) La sedintele C.A.L.C. pot lua parte reprezentanti ai cultelor religioase, consultanti si proiectanti, avand statut de invitati.
    Art. 8
    Indemnizatiile lunare acordate fiecarui membru al C.A.L.C. care nu este salariat al Ministerului Culturii si Cultelor sunt stabilite prin ordin al ministrului culturii si cultelor, in conditiile legii.
    Art. 9
    (1) C.A.L.C. functioneaza legal in prezenta unui numar de 7 membri, obligatorie fiind prezenta presedintelui si/sau a vicepresedintelui.
    (2) Hotararile C.A.L.C. se iau cu votul majoritatii simple a membrilor prezenti. Voturile sunt inregistrate nominal in procesele-verbale ale sedintelor de lucru ale C.A.L.C.
    Art. 10
    (1) Lucrarile C.A.L.C. se desfasoara la sediul situat in municipiul Bucuresti, str. Nicolae Filipescu nr. 40, sectorul 2, unde se arhiveaza documentatiile inregistrate de catre secretarul C.A.L.C.
    (2) In functie de volumul lucrarilor depuse, se stabileste graficul sedintelor de lucru si C.A.L.C. se intruneste cel putin o data pe luna.
    Art. 11
    Presedintele C.A.L.C. are urmatoarele atributii principale:
    a) aproba graficele cu programarea sedintelor de lucru ale C.A.L.C., la propunerea secretarului;
    b) semneaza, in conformitate cu hotararile C.A.L.C., avizele sau, dupa caz, certificatele de respingere, cu motivarea aferenta.
    Art. 12
    Vicepresedintele C.A.L.C. are urmatoarele atributii principale:
    a) exercita, prin delegare, atributiile presedintelui in lipsa acestuia si il informeaza in urmatoarea sedinta a C.A.L.C. despre actiunile intreprinse in sedinta pe care a prezidat-o;
    b) coordoneaza desfasurarea activitatii secretarului C.A.L.C.
    Art. 13
    Secretarul C.A.L.C. raspunde de desfasurarea corespunzatoare a sedintelor de lucru ale acesteia, avand urmatoarele atributii principale:
    a) tine evidenta activitatii C.A.L.C. si intocmeste procesele-verbale ale sedintelor acesteia, pe care le inregistreaza in registrul proceselor-verbale ale sedintelor de lucru ale C.A.L.C.;
    b) examineaza documentatiile depuse si, in cazul in care acestea nu sunt complete, solicita centrului de cult, respectiv asociatiei sau fundatiei religioase solicitante, completarea acestora;
    c) propune C.A.L.C. documentatiile complete spre analiza;
    d) intocmeste graficul sedintelor de lucru ale C.A.L.C., pe care il propune spre aprobare presedintelui, si comunica centrelor de cult sau asociatiilor si fundatiilor religioase data la care au fost programate sa se prezinte la C.A.L.C. pentru a sustine documentatiile depuse in vederea avizarii;
    e) intocmeste ordinea de zi a sedintelor C.A.L.C.;
    f) intocmeste avizele si certificatele de respingere, in conformitate cu modelul prezentat in anexa nr. 1, respectiv cu modelul prezentat in anexa nr. 2 la prezentul regulament;
    g) comunica centrelor de cult, respectiv fundatiilor si asociatiilor religioase, avizele si certificatele de respingere, in termen de 7 zile de la data sedintei;
    h) inregistreaza avizele in registrul special de evidenta a avizelor C.A.L.C.;
    i) supune avizarii documentatiile refacute potrivit recomandarilor C.A.L.C.;
    j) prezinta C.A.L.C. comunicarile centrelor de cult sau ale asociatiilor si fundatiilor religioase cu privire la modificarile aduse documentatiilor avizate;
    k) elibereaza copii de pe avizele pentru constructia lacasurilor de cult sau de pe certificatele de respingere.
    Art. 14
    Membrii C.A.L.C. au urmatoarele drepturi si obligatii:
    a) participa la sedintele C.A.L.C., avand drept de vot in adoptarea hotararilor acesteia;
    b) semneaza procesele-verbale intocmite in cadrul fiecarei sedinte la care sunt prezenti;
    c) solicita consemnarea in procesele-verbale ale sedintelor de lucru a opiniilor si punctelor de vedere divergente fata de hotararile adoptate de C.A.L.C.;
    d) il informeaza, in timp util, pe presedintele C.A.L.C. despre imposibilitatea participarii la sedinta, in situatii deosebite ce reclama aceasta absenta;
    e) ii comunica presedintelui, in timp util, demisia lor din cadrul C.A.L.C.;
    f) primesc o indemnizatie de sedinta, precum si contravaloarea cheltuielilor de deplasare si de cazare, pe baza de decont, cu exceptia salariatilor Ministerului Culturii si Cultelor.

    CAP. 3
    Criterii de avizare

    Art. 15
    Criteriile care stau la baza avizarii documentatiilor supuse analizei C.A.L.C. sunt urmatoarele:
    a) respectarea reglementarilor urbanistice din zona;
    b) respectarea principiilor compozitionale si de detaliu de arhitectura stabilite de autori;
    c) adaptarea elementelor de arhitectura la tema de proiectare;
    d) functionalitatea interioara si exterioara, precum si amenajarile exterioare sa respecte functiile specifice cultului religios, respectiv asociatiei sau fundatiei religioase solicitante;
    e) arhitectura interioara si exterioara sa fie corelata cu principiile altor arte si stiinte cu impact in procesul specific de proiectare: structura de rezistenta, artele plastice, acustica, ingineria luminii;
    f) modul in care simbolistica religioasa specifica cultului respectiv se integreaza limbajului arhitectural, care trebuie sa fie unitar si coerent;
    g) conformarea volumetrica exterioara si spatialitatea interioara sa fie reprezentative pentru specificul cultului respectiv;
    h) elementele arhitecturale novatoare sa fie in armonie cu traditiile zonei si ale cultului religios;
    i) structura de rezistenta sa fie omogena si adecvata zonei din punct de vedere seismic, cu respectarea cerintelor privind calitatea in constructii;
    j) modul in care calculul seismic tine seama de prezenta turlelor si de influenta lor asupra structurii;
    k) modul in care se realizeaza preluarea impingerilor date de bolti si arce asupra zidurilor si fundatiilor;
    l) modul de realizare a saibelor plane sau spatiale si prevederea sistemului de rigidizare necesar;
    m) estimarea valorica a investitiei sa poata fi sustinuta de beneficiar pe durata executiei, estimata pentru o perioada de maximum 5 ani;
    n) alte trasaturi definitorii pentru lacasul de cult si integrarea lui in ansamblu, localitate si sit.

    CAP. 4
    Documentele necesare in vederea avizarii

    Art. 16
    (1) Pentru obtinerea avizului necesar realizarii lacasurilor de cult, centrele de cult, precum si asociatiile si fundatiile religioase interesate depun la secretarul C.A.L.C. documentatia prevazuta in anexa nr. 3 la prezentul regulament, insotita de dovada calitatii de centru de cult sau de asociatie, respectiv fundatie religioasa, pana la data de 15 a fiecarei luni.
    (2) Documentatia prevazuta la alin. (1) se depune intr-un singur exemplar, iar "Planul de situatie", "Planul parter", "Fatada principala" si "Sectiunea caracteristica" se depun in doua exemplare.
    (3) Cererea de eliberare a avizului se completeaza de catre conducatorul centrului de cult, respectiv de presedintele asociatiei sau fundatiei religioase, in conformitate cu modelul prezentat in anexa nr. 4 la prezentul regulament.
    Art. 17
    Prezentarea de date eronate sau false in documentele mentionate la art. 16 determina, dupa caz, respingerea cererii de avizare sau anularea avizelor emise.

    CAP. 5
    Procedura de avizare

    Art. 18
    Procedura de avizare se desfasoara in urmatoarele etape:
    a) analizarea cererilor si a documentatiilor complete, prezentate de centrele de cult sau de asociatiile si fundatiile religioase;
    b) discutii purtate in plen cu imputernicitii fiecarui solicitant, in vederea formarii unui punct de vedere documentat;
    c) dezbateri in plen asupra fiecarui caz analizat si luarea hotararilor de eliberare a avizelor sau a certificatelor de respingere, insotite de motivele care au determinat adoptarea hotararilor.
    Art. 19
    C.A.L.C. este obligata sa analizeze, sa hotarasca si sa comunice fiecarui solicitant hotararea adoptata, in termen de maximum 30 de zile de la data inregistrarii cererii la secretariatul acesteia.
    Art. 20
    (1) Concluziile analizelor si hotararile adoptate la sedintele de lucru ale C.A.L.C. se consemneaza in procese-verbale semnate de catre toti membrii prezenti.
    (2) Procesele-verbale ale sedintelor de lucru ale C.A.L.C. se inregistreaza intr-un registru special, care se pastreaza la secretarul C.A.L.C. In acest registru se inscriu datele privind solicitantul, elementele esentiale privind documentatiile depuse la secretarul C.A.L.C., data sedintei de lucru in care s-au analizat cererea de avizare si documentatia aferenta, precum si hotararea luata de C.A.L.C.
    Art. 21
    (1) Avizele se numeroteaza in ordine cronologica si se inregistreaza intr-un registru special de evidenta a avizelor C.A.L.C., care se pastreaza la secretarul acesteia.
    (2) In situatia in care elementele care au dus la acordarea avizului s-au modificat, avizul eliberat este anulat si se elibereaza un nou aviz.
    (3) Avizele eliberate pot fi anulate in cazul in care documentatiile tehnico-economice nu mai respecta criteriile de avizare prevazute la art. 15.
    (4) Situatiile prevazute la alin. (2) si (3) se constata in urma informatiilor solicitate sau primite de la persoanele fizice ori juridice interesate.
    (5) In urma sesizarilor primite, C.A.L.C. reevalueaza indeplinirea criteriilor de avizare si anuleaza avizul emis, eliberand, dupa caz, un nou aviz.
    (6) In cazul pierderii avizului, la solicitarea celor interesati, C.A.L.C. elibereaza un duplicat al acestuia in baza unei declaratii pe propria raspundere.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 22
    Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentul regulament.

    ANEXA 1
    la regulament

    MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
    COMISIA DE AVIZARE A LACASURILOR DE CULT

                         AVIZ Nr. ....../..........
                         privind ..................

    Catre: ....................................................................
    Spre stiinta: .............................................................
    Faza: Avizul Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult
    Obiectivul: ...............................................................
    Proiectul: ................................................................
    Proiectantul: .............................................................
    Beneficiarul: .............................................................
    Documentatia supusa avizarii:
    - piese scrise: ..........................................................;
    - piese desenate: ........................................................;
    - documentar foto: ...................................................... .
    Comisia de Avizare a Lacasurilor de Cult, intrunita in sedinta de lucru din data de ..........., la care au fost prezenti .............. membri, in urma analizarii documentatiei aferente cererii dumneavoastra nr. ........ din data de .............., a hotarat acordarea prezentului aviz, cu respectarea, sub conditia nulitatii absolute, a urmatoarelor conditii:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................

              Presedinte,                             Secretar,

     .............................           ...........................

    NOTA:
    Prezentul aviz se redacteaza in 3 exemplare, care sunt insotite de plansele nr. 1 - 4 vizate spre neschimbare.
    Avizul Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult nu inlatura raspunderea civila si penala a proiectantului, beneficiarului si executantului, dupa caz, cu privire la regimul autorizarii executarii constructiilor si respectarii normelor si legislatiei in vigoare.

    ANEXA 2
    la regulament

    MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
    COMISIA DE AVIZARE A LACASURILOR DE CULT

                 CERTIFICAT DE RESPINGERE Nr. ....../..........
                 privind ......................................

    Catre: ....................................................................
    Spre stiinta: .............................................................
    Faza: Avizul Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult
    Obiectivul: ...............................................................
    Proiectul: ................................................................
    Proiectantul: .............................................................
    Beneficiarul: .............................................................
    Documentatia supusa avizarii:
    - piese scrise: ..........................................................;
    - piese desenate: ........................................................;
    - documentar foto: ...................................................... .
    Comisia de Avizare a Lacasurilor de Cult, intrunita in sedinta de lucru din data de ............, la care au fost prezenti ...... membri, in urma analizarii documentatiei aferente cererii dumneavoastra nr. ....... din data de .........., a hotarat acordarea prezentului certificat de respingere.

    Motivare:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    Recomandari:
    ...........................................................................

              Presedinte,                             Secretar,

     .............................           ...........................

    NOTA:
    Prezentul certificat de respingere se redacteaza in 3 exemplare.

    ANEXA 3
    la regulament

                                  CONTINUTUL
documentatiei necesare in vederea obtinerii avizului Comisiei de Avizare a Lacasurilor de Cult

    I. Piese scrise

    1. Borderou
    2. Cerere scrisa, intocmita conform anexei nr. 4 la regulament, care cuprinde:
    - antetul parohiei (hramul, satul, comuna, judetul);
    - aprobarea din partea centrului de cult religios sau a organizatiei centrale religioase (aviz sau adresa).
    3. Lista cuprinzand semnaturile proiectantilor, numele si prenumele, profesia, calitatea si capitolul din proiect pentru care raspund, dupa cum urmeaza:
    - sef de proiect;
    - proiectanti cu drept de semnatura;
    - verificatori de proiecte autorizati.
    4. Tema de proiectare de arhitectura religioasa, semnata de seful de proiect si de beneficiarul direct, va cuprinde ca elemente de tema dogme specifice cultului respectiv sau obiective caracteristice statutului de organizare si functionare a organizatiei religioase, precum si motivatia elementelor de tema prezentate.
    5. Memoriu tehnic pe specialitati (arhitectura, amenajari exterioare, sistematizarea pe verticala, structura de rezistenta, instalatii)
    5.1. Memoriul de arhitectura va cuprinde:
    5.1.1. Date generale:
    - evaluarea estimativa a costurilor conform normelor in vigoare;
    - precizarea surselor de finantare, inclusiv a programelor de cofinantare;
    - graficul lucrarilor de constructie.

    NOTA:
    Verificarea exigentelor de performanta a proiectului, care face parte integranta din documentatia supusa avizarii, se face in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si ale normelor metodologice de aplicare a acesteia.

    5.1.2. Date urbanistice:
    - integrarea in localitate/sit;
    - prezentarea numarului de familii sau de credinciosi arondati la unitatea de cult, numarul locuitorilor din manastiri, schituri si metocuri, precum si sursa acestei informatii;
    - prezentarea specificului multiculturalitatii in localitate;
    - prezentarea spatiului eclezial (parohial);
    - prezentarea patrimoniului eclezial existent, apartinand cultului, respectiv asociatiei sau fundatiei religioase;
    - prezentarea patrimoniului religios cu valoare de monument istoric din zona;
    - indicatorii teritoriali pe parcela corelati cu cei de zona (din PUG);
    - prezentarea amenajarilor peisagistice.
    5.1.3. Arhitectura interioara si exterioara va fi prezentata prin:
    - schema functionala inscrisa in tema de proiectare si in normativele in vigoare;
    - surse de inspiratie, modele, model transformational, inovatie;
    - date metrice tridimensionale, proportii, modul;
    - conformarea volumetrica;
    - spatiul interior: planul orizontal, planurile verticale, planul de boltire, cromatica, finisajele folosite, componentele artistice (pictura, sculptura etc.), lumina, acustica;
    - plastica arhitecturala unitara.

    II. Piese desenate

    1. Incadrarea in unitatea teritorial-administrativa, cu indicarea pe plansa a altor bunuri imobile apartinand cultelor religioase, respectiv asociatiilor sau fundatiilor religioase, la scara 1/2.000 (lista in clar cu denumirea acestor bunuri)
    2. Planul de situatie cu incadrarea in spatiul parohial (cultic), corelat cu planul de amenajare: amplasarea constructiilor existente, a constructiilor propuse, amplasarea functiunilor, cotele, relatia cu ansamblul, distantele fata de limitele terenului si fata de constructiile existente, sistematizarea pe verticala, accesele pietonale, rituale si uzuale, accesele auto, parcajele auto, imprejmuirile, spatiile verzi amenajate peisagistic, la scara de 1/200 sau 1/100
    3. Planurile tuturor nivelurilor proiectate, la scara de 1/100; 1/50
    4. Sectiunile caracteristice cu explicitarea structurii, volumetriei si spatialitatii, la scara de 1/100; 1/50
    5. Fatadele proiectate la scara de 1/100; 1/50
    6. Orice alte materiale/detalii care ilustreaza proiectul de arhitectura

    III. Acte si documente anexate in copie

    1. Certificatul de urbanism si plansa-anexa la acesta, vizata spre neschimbare
    2. Actul de proprietate asupra terenului, insotit de plansa cadastrala
    3. Plansa cuprinzand reglementari din planul urbanistic de detaliu (planul urbanistic zonal), solicitata prin certificatul de urbanism, inclusiv hotararea consiliului local sau a consiliului judetean, dupa caz, de aprobare a documentatiei
    4. Precizarea altor activitati profesionale intreprinse in domeniul arhitecturii ecleziale de catre autorii proiectului prezentat

    NOTA:
    Fiecare plansa in original trebuie sa cuprinda in partea dreapta jos un cartus, care va fi intocmit in conformitate cu legislatia in vigoare.

    ANEXA 4
    la regulament

    ........................................
    (antetul persoanei juridice solicitante)

                 Catre Comisia de Avizare a Lacasurilor de Cult
                      De la persoana juridica solicitanta

    Nr. C.A.L.C. ........../ Data .................

                              CERERE DE AVIZARE

    1. Persoana juridica solicitanta:
       - denumirea: ...........................................................
       - sediul: ..............................................................
       - telefon/fax/e-mail: ..................................................
    2. Persoana imputernicita sa efectueze procedura de avizare:
       - numele si prenumele: .................................................
       - domiciliul: ..........................................................
       - imputernicirea nr. ................ din data de ......................
    3. Temeiul juridic al cererii: ............................................
    4. Obiectul cererii: ......................................................
    5. Proiectul: .............................................................
    6. Proiectantul: ..........................................................
    7. Beneficiarul: ..........................................................
    8. Enumerarea documentatiei anexate cererii de avizare:
       - piese scrise: ........................................................
       - piese desenate: ......................................................
       - documentar foto: .....................................................
    9. Data si semnatura persoanei imputernicite ..............................
    10. Cererea va fi avizata si de forul ierarhic superior al persoanei juridice solicitante.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2830/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2830 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2830/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu