Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1726 din 12 decembrie 2002

pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind procedura si competentele de acordare a inlesnirilor la plata obligatiilor restante la bugetul de stat, administrate de Ministerul Finantelor Publice, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 580/2002

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 914 din 16 decembrie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 14 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice,
    avand in vedere prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 40/2002 pentru recuperarea arieratelor bugetare, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 491/2002, cu modificarile ulterioare,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Anexa la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 580/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedura si competentele de acordare a inlesnirilor la plata obligatiilor restante la bugetul de stat, administrate de Ministerul Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza astfel:
    1. La articolul 1 alineatul (6), litera c) va avea urmatorul cuprins:
    "c) in totalul obligatiilor prevazute la art. 13 din ordonanta de urgenta, astfel cum a fost modificata prin Legea nr. 491/2002, intra totalul obligatiilor bugetare datorate si neachitate, creditele scandente (mai putin limitele de creditare pentru contul curent) si furnizorii neachitati peste termenele contractuale;"
    2. La articolul 1 alineatul (6), litera f) va avea urmatorul cuprins:
    "f) prin activitati sezoniere, in sensul alin. (2) al art. 13 din ordonanta de urgenta, astfel cum a fost modificata prin Legea nr. 491/2002, se intelege activitatile pentru care fluxul principal al veniturilor se localizeaza in anumite perioade ale anului; cuantumul ratelor se stabileste in corelatie cu fluxul veniturilor obtinute de comun acord cu debitorul, iar majorarile se datoreaza si se achita lunar. Debitorii vor intocmi o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte cat reprezinta veniturile obtinute din activitati sezoniere in totalul veniturilor realizate in ultimele 12 luni;"
    3. La articolul 1, alineatul (6) se completeaza cu literele g) si h) cu urmatorul cuprins:
    "g) pentru debitorii persoane juridice, care s-au format prin fuziune si care au obligatii restante la bugetul de stat, indicatorii prevazuti in anexa la ordonanta de urgenta vor fi calculati prin insumarea datelor din bilanturile contabile ale celor doua societati;
    h) pentru debitorii persoane juridice, care au avut intrerupta activitatea in anii anteriori anului in care au depus cerere de acordare a inlesnirilor la plata si care au obligatii restante la bugetul de stat, cifra de afaceri necesara la calcularea numarului de rate se estimeaza prin insumarea din balantele de verificare lunare, pe o perioada de 12 luni consecutive anterioare datei depunerii cererii, a veniturilor lunare care contribuie la constituirea cifrei de afaceri in conformitate cu prevederile legale privind tipul de situatii financiare anuale ce trebuie intocmite de debitori."
    4. La articolul 1 alineatul (8), literele c) si d) vor avea urmatorul cuprins:
    "c) debitorii care obtin peste 63 de puncte si la data depunerii cererilor de acordare a inlesnirilor la plata au toate obligatiile achitate la bugetul de stat, inclusiv ale anului curent, cu exceptia majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere aferente debitelor datorate pana la data de 31 decembrie 2001, vor beneficia de scutirea de plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere aferente obligatiilor datorate bugetului de stat pana la data de 31 decembrie 2001, datorate si calculate pana la data intrarii in vigoare a ordonantei de urgenta; debitorii care obtin intre 29 si 63 de puncte si la data depunerii cererilor de acordare a inlesnirilor la plata au toate obligatiile achitate la bugetul de stat, inclusiv ale anului curent, cu exceptia majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere aferente debitelor datorate pana la data de 31 decembrie 2001, vor beneficia de reducerea cu 50% a majorarilor de intarziere si penalitatilor de intarziere aferente obligatiilor datorate bugetului de stat pana la data de 31 decembrie 2001, datorate si calculate pana la data intrarii in vigoare a ordonantei de urgenta; diferenta de majorari de intarziere si penalitati de intarziere ramase de plata in sarcina debitorului dupa acordarea reducerii in conformitate cu prevederile alin. (2) al art. 14 din ordonanta de urgenta, modificata prin Legea nr. 491/2002, reprezinta obligatii cu termen de plata in anul curent, respectiv data intrarii in vigoare a conventiei;
    d) prevederile lit. c) se aplica si debitorilor in cazul in care au in derulare inlesniri la plata ce au ca obiect numai majorari de intarziere si penalitati de intarziere, scutirea acordandu-se pentru suma ramasa de plata la data incheierii conventiei."
    5. La articolul 3 alineatul (3), litera b) va avea urmatorul cuprins:
    "b) situatia privind soldurile conturilor de disponibilitati in lei si in valuta si depozitele bancare, inclusiv pe unitati platitoare, la data scadentei obligatiilor restante la bugetul de stat pentru care se solicita inlesnire la plata, precum si situatia privind creditele curente si creditele scadente; situatia va cuprinde cuantumul obligatiilor bugetare la data scadentei acestora in comparatie cu soldul disponibilitatilor in lei si in valuta, precum si cu diferentele neutilizate din limitele de creditare si depozitele bancare, la aceeasi data;"
    6. La articolul 3 alineatul (3), litera d^1) va avea urmatorul cuprins:
    "d^1) declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al societatilor agricole, infiintate in conformitate cu prevederile Legii nr. 36/1991 privind societatile agricole si alte forme de asociere in agricultura, din care sa rezulte structura asociatilor, mobilitatea sediului si/sau a asociatilor;"
    7. La articolul 3 alineatul (3), litera m) va avea urmatorul cuprins:
    "m) situatia privind totalul obligatiilor restante inregistrate in ultima balanta de verificare intocmita conform prevederilor legale, reprezentand obligatii catre toate bugetele, credite scadente (mai putin limitele de creditare pentru contul curent) si soldul furnizorilor neachitati la termenele contractuale;"
    8. La articolul 4, alineatul (7) va avea urmatorul cuprins:
    "(7) In cazul obligatiilor ce fac obiectul cererilor de inlesniri la plata ale debitorilor mentionati la art. 3 alin. (1) lit. a) din prezentele norme metodologice, organul fiscal respectiv va solicita organelor fiscale la care sucursalele sau punctele de lucru stabile sunt inregistrate ca platitoare de impozite si taxe intocmirea unor referate care sa cuprinda informatii referitoare la numarul de declaratii de impozite si taxe depuse in ultimele 24 de luni, obligatiile neachitate in contul impozitelor cu stopaj la sursa, daca a beneficiat anterior de inlesniri, situatia privind achitarea debitelor anului curent, daca contribuabilul a fost sanctionat pentru evaziune fiscala, situatia achitarii integrale a debitelor din anii precedenti, diferenta de obligatii ale bugetului de stat constatate prin control fiscal, totalul impozitelor declarate in cursul perioadei verificate."
    9. La articolul 4, alineatul (10) va avea urmatorul cuprins:
    "(10) In cazul in care competenta de acordare a inlesnirilor la plata este a Ministerului Finantelor Publice, directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, dupa caz, verifica si analizeaza documentatia si avizeaza, dupa caz, cap. I si II din referatul intocmit conform modelului prezentat in anexa nr. 4 de catre organul fiscal la care a fost depusa cererea, iar pentru debitorii mentionati la art. 3 alin. (1) lit. a) vor intocmi, pe baza referatelor transmise conform art. 4 alin. (7), si un referat centralizator pentru sucursale si puncte de lucru."
    10. La articolul 7, punctul 1 se completeaza cu literele h), i), j) si k) cu urmatorul cuprins:
    "h) garantia constituita in numerar la trezoreria organului fiscal poate fi utilizata si pentru stingerea ultimei/ultimelor rate ramase de plata din inlesnirea aprobata, dupa caz;
    i) in cazul in care debitorul achita in totalitate una dintre obligatiile care au facut obiectul inlesnirii la plata, nivelul garantiei constituite nu se schimba;
    j) nu se constituie garantie in cazul majorarilor de intarziere si penalitatilor de intarziere amanate in vederea reducerii sau scutirii;
    k) pentru obligatiile la bugetul de stat datorate si neachitate incepand cu 1 ianuarie 2003, pentru care se acorda amanare sau esalonare la plata, garantia este de 100% din totalul creantelor amanate/esalonate la plata. Pentru obligatiile la bugetul de stat restante la 31 decembrie 2002, la constituirea garantiei se aplica prevederile art. 7 pct. 1 lit. a), b) si c)."
    11. La articolul 7, punctul 4 va avea urmatorul cuprins:
    "4. Pe perioada derularii inlesnirilor la plata debitorii sunt obligati sa isi achite obligatiile curente la bugetul de stat, cu termene scadente incepand cu data de intai a lunii urmatoare intrarii in vigoare a conventiei. In cazul in care debitorii nu achita la scadenta obligatiile curente la bugetul de stat, pot efectua plata acestora in cel mult 90 de zile, impreuna cu majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere aferente. Obligatiile curente la bugetul de stat, cu scadenta dupa data de 1 octombrie a anului fiscal, impreuna cu eventualele majorari de intarziere si penalitati de intarziere trebuie achitate pana cel tarziu la data de 29 decembrie a anului fiscal. Debitorii care au sucursale si/sau puncte de lucru stabile sunt obligati sa respecte aceasta prevedere pentru toate sucursalele si/sau punctele de lucru stabile."
    12. La articolul 7, punctul 6 va avea urmatorul cuprins:
    "6. Pe perioada derularii inlesnirilor la plata debitorii vor transmite organului fiscal teritorial la care sunt inregistrati ca platitori de impozite si taxe orice intentie de instrainare de active pe toata perioada derularii inlesnirii la plata, cu exceptia debitorilor care se incadreaza in prevederile art. 21 din ordonanta de urgenta, modificata prin Legea nr. 491/2002. Organul fiscal va putea aproba instrainarea de active, cu conditia incasarii contravalorii acestora in contul obligatiilor bugetare pentru care s-au obtinut inlesniri la plata. Prin active care nu pot fi instrainate pe perioada derularii inlesnirilor la plata decat cu acordul organului fiscal teritorial se intelege activele corporale si necorporale, astfel cum sunt definite de Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata."
    13. Articolul 12 se completeaza cu alineatul (4) cu urmatorul cuprins:
    "(4) Pentru ratele achitate in avans reprezentand obligatii ale bugetului de stat si majorari datorate pe perioada esalonarii, majorarile se recalculeaza la achitarea ultimei rate din grafic."
    14. La articolul 19, dupa alineatul (3) se introduc alineatele (4) - (15) cu urmatorul cuprins:
    "(4) Pentru a beneficia de prevederile art. 28^1 alin. (1), (2) si (3) din ordonanta de urgenta, introdus prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 147/2002, debitorii vor depune o cerere la organul fiscal teritorial unde sunt inregistrati ca platitori de impozite si taxe.
    (5) Cererea depusa de debitor va contine numarul si data documentului prin care s-a aprobat inlesnirea initiala, sumele achitate din inlesnire, termenele la care au fost achitate si suma reprezentand majorari de intarziere si/sau penalitati de intarziere ce urmeaza a fi scutite la plata.
    (6) Organul fiscal teritorial la care debitorul este inregistrat ca platitor de impozite si taxe verifica, pe baza informatiilor din evidenta analitica pe platitori, respectarea intocmai a inlesnirii la plata mentionate in cerere, respectiv plata ratelor in cuantumul stabilit si la termen si a conditiilor in care inlesnirea a fost acordata, intocmindu-se in acest sens un referat.
    (7) Pe baza referatului intocmit conform alin. (6) directiile generale ale finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, solutioneaza cererile, cu exceptia celor pentru care ajutorul de stat este mai mare de 50 miliarde lei si pentru care solutionarea este de competenta Ministerului Finantelor Publice.
    (8) Pentru diferenta de impozite, taxe, contributii si alte venituri la bugetul de stat, esalonate la plata conform alin. (1) al art. 28^1 din ordonanta de urgenta, introdus prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 147/2002, se datoreaza majorari in conformitate cu prevederile art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (9) Ministerul Finantelor Publice sau directiile generale ale finantelor publice judetene ori a municipiului Bucuresti, dupa caz, incheie o conventie de plata cu debitorul, prin care precizeaza tipul obligatiilor si suma acestora, care fac obiectul inlesnirilor la plata, perioada de acordare, conditiile ce trebuie indeplinite pentru mentinerea valabilitatii inlesnirii, cuantumul majorarilor ce trebuie achitate, graficele de esalonare la plata, care fac parte integranta din aceasta.
    (10) Pe perioada derularii inlesnirilor la plata debitorii sunt obligati sa isi achite obligatiile curente la bugetul de stat, cu termene scadente incepand cu data de intai a lunii urmatoare incheierii conventiei. In cazul in care debitorii nu achita la scadenta obligatiile curente la bugetul de stat, pot efectua plata acestora in cel mult 90 de zile, impreuna cu majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere aferente. Obligatiile curente la bugetul de stat, cu scadenta dupa data de 1 octombrie a anului fiscal, impreuna cu eventualele majorari de intarziere si penalitati de intarziere trebuie achitate pana cel tarziu la data de 29 decembrie a anului fiscal. Debitorii care au sucursale si/sau puncte de lucru stabile sunt obligati sa respecte aceasta prevedere pentru toate sucursalele si/sau punctele de lucru stabile.
    (11) Majorarile datorate in conformitate cu prevederile art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, calculate si achitate pe perioada inlesnirii la plata pana la data depunerii cererii de aplicare a prevederilor art. 28^1 alin. (1) din ordonanta de urgenta, introdus prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 147/2002, nu se restituie.
    (12) Majorarile datorate in conformitate cu prevederile art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, si neachitate de catre debitorii care se incadreaza in prevederile art. 28^1 alin. (4) din ordonanta de urgenta, introdus prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 147/2002, se amana la plata pe 5 ani pe baza unei cereri depuse de debitori la organul fiscal teritorial la care sunt inregistrati ca platitori de impozite si taxe.
    (13) Organul fiscal teritorial intocmeste un referat din care sa rezulte ca inlesnirea la plata a fost respectata astfel cum a fost acordata, respectiv au fost achitate integral si in termen toate ratele si au fost respectate conditiile in care aceasta a fost aprobata.
    (14) Directiile generale ale finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, incheie o conventie cu debitorul in care se precizeaza suma amanata la plata si conditiile ce trebuie indeplinite pe perioada amanarii.
    (15) Pe perioada amanarii la plata a majorarilor prevazute la alin. (8), datorate in conformitate cu prevederile art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, debitorul este obligat sa achite obligatiile curente la bugetul de stat cu termene scadente incepand cu ziua lucratoare imediat urmatoare celei in care a achitat ultima rata din esalonarea initiala. In cazul in care debitorul nu achita la scadenta obligatiile curente la bugetul de stat, poate efectua plata acestora in cel mult 90 de zile, impreuna cu majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere aferente. Obligatiile curente la bugetul de stat, cu scadenta dupa data de 1 octombrie a anului fiscal, impreuna cu eventualele majorari de intarziere si penalitati de intarziere trebuie achitate pana cel tarziu la data de 29 decembrie a anului fiscal. Debitorii care au sucursale si/sau puncte de lucru stabile sunt obligati sa respecte aceasta prevedere pentru toate sucursalele si/sau punctele de lucru stabile. Neplata obligatiilor curente la bugetul de stat atrage anularea amanarii la plata a majorarilor datorate in conformitate cu prevederile alin. (12), acestea urmand sa se incaseze potrivit reglementarilor legale in vigoare."
    15. Litera d) din anexa nr. 3a) la normele metodologice va avea urmatorul cuprins:
    "d) pe perioada derularii inlesnirilor la plata debitorul este obligat sa isi achite obligatiile curente la bugetul de stat cu termene scadente incepand cu data de intai a lunii urmatoare intrarii in vigoare a conventiei. In cazul in care debitorul nu achita la scadenta obligatiile curente la bugetul de stat, poate efectua plata acestora in cel mult 90 de zile, impreuna cu majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere aferente. Obligatiile curente la bugetul de stat, cu scadenta dupa data de 1 octombrie a anului fiscal, impreuna cu eventualele majorari de intarziere si penalitati de intarziere trebuie achitate pana cel tarziu la data de 29 decembrie a anului fiscal."
    16. Punctele 3 si 15 din capitolul II al anexei nr. 4 la normele metodologice vor avea urmatorul cuprins:
    "3. Total datorii (bugetare + pe termen scurt) ........... lei;
    ............................................................................
    15. Situatia achitarii debitelor anului curent:
    15.1. Sume achitate in contul debitelor anului curent .............. lei;
    15.2. Total debite cu termen de plata in anul curent ............... lei:
    - neachitate
    - achitat pana la 30% inclusiv
    - achitat intre 30% si 65% inclusiv
    - achitat intre 65% si 90% inclusiv
    - achitat peste 90% ."
    17. Nota la capitolul II din anexa nr. 4 la normele metodologice se completeaza si va avea urmatorul cuprins:
    "a) Datele prevazute la pct. 9, 13, 14, 15, 16, 29 si 30 din acest capitol se prezinta pe fiecare unitate platitoare de impozite si taxe, cu precizarea organului fiscal la care aceasta este inregistrata ca platitor de impozite si taxe.
    b) La pct. 9: in situatia in care vechimea debitorului este mai mica de 24 de luni, dar s-au depus toate declaratiile de impozite, taxe si contributii, se va acorda punctajul maxim.
    c) La pct. 13: sintagma "obligatii neachitate in contul impozitelor cu stopaj la sursa" se refera la debitele neachitate reprezentand impozite cu retinere prin stopaj la sursa.
    d) La pct. 21: sintagma "unitati economice cu finantare bugetara" se refera la ministere, celelalte organe de specialitate ale administratiei publice, alte autoritati publice, institutiile publice autonome, precum si la institutiile din subordinea acestora. Situatia prevazuta la acest criteriu se intocmeste de catre debitor si se semneaza, pe propria raspundere, de catre reprezentantul legal al acestuia.
    e) In aplicarea prevederilor pct. 24 se face precizarea ca actionarul semnificativ este definit de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/2002 privind valorile mobiliare, serviciile de investitii financiare si pietele reglementate, aprobata si modificata prin Legea nr. 525/2002, cu modificarile si completarile ulterioare."
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                       Ministrul finantelor publice,
                          Mihai Nicolae Tanasescu



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1726/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1726 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu