E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 completeaza articolul 1 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 2 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 4 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 5 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 7 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 9 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 15 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 20 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 24 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 26 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 33 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 38 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 46 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 abrogă articolul 47 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 abrogă articolul 48 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 49 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 abrogă articolul 50 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 abrogă articolul 51 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 52 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 abrogă articolul 53 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 modifica articolul 54 din actul Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 58 2000 abrogă articolul 60 din actul Ordonanţa 21 1992
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 58 din 30 ianuarie 2000

pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 43 din 31 ianuarie 2000


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei si ale art. 1 lit. U din Legea nr. 206/1999 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:

    Art. 1
    Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 75 din 23 martie 1994, cu modificarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 1 se completeaza cu alineatul 2 cu urmatorul cuprins:
    "Prevederile prezentei ordonante se aplica la comercializarea produselor noi, uzate sau reconditionate si a serviciilor destinate consumatorilor, cu exceptia produselor uzate care se comercializeaza ca antichitati si a produselor destinate sa fie reparate sau reconditionate inainte de utilizare, cu conditia ca agentul economic sa informeze cumparatorul despre aceasta."
    2. Articolul 2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 2
    In sensul prezentei ordonante se intelege:
    - calitate - ansamblul de proprietati si caracteristici ale unui produs sau serviciu care ii confera acestuia aptitudinea de a satisface necesitatile explicite sau implicite;
    - consumator - persoana fizica care cumpara, dobandeste, utilizeaza ori consuma produse sau servicii, in afara activitatii sale profesionale;
    - agent economic - persoana fizica sau juridica, care fabrica, importa, transporta, depoziteaza sau comercializeaza produse ori parti din acestea ori presteaza servicii;
    - producator:
        - agentul economic care fabrica un produs sau care isi aplica numele, marca sau alt semn distinctiv pe produs ori care reconditioneaza produsul;
        - reprezentantul fabricantului, cand acesta nu isi are sediul in Romania sau, in lipsa acestuia, importatorul produsului;
        - agentul economic din lantul de distributie, in masura in care activitatea sa profesionala poate afecta caracteristicile produsului pus pe piata;
    - distribuitor - agentul economic din lantul de distributie, a carui activitate profesionala nu afecteaza caracteristicile produsului;
    - vanzator - distribuitorul care ofera produsul consumatorului;
    - prestator - agentul economic care presteaza servicii;
    - produs - bunul material destinat consumului sau utilizarii finale individuale ori colective;
    - produs sigur - produsul care, folosit in conditii normale sau previzibile, nu prezinta riscuri sau care prezinta riscuri minime, tinand seama de intrebuintarea acestuia.
    Riscul se considera acceptabil si compatibil cu un grad inalt de protectie pentru siguranta si sanatatea consumatorilor, in functie de urmatoarele aspecte:
    - caracteristicile produsului, ale ambalarii si ale instructiunilor de montaj si intretinere;
    - efectul asupra altor produse, impreuna cu care acesta poate fi folosit;
    - modul de prezentare a produsului, etichetarea, instructiunile de folosire si orice alte indicatii si informatii furnizate de producator;
    - categoria de consumatori expusa riscului prin folosirea produsului.
    Evaluarea securitatii produselor se face in conformitate cu cerintele minime de securitate prevazute in actele normative specifice. In lipsa acestora, in procesul de evaluare se au in vedere cerintele generale de securitate cuprinse in standardele romane, europene sau internationale, iar daca acestea nu exista, se au in vedere cunostintele stiintifice si tehnologice din domeniu;
    - produs periculos - produsul care nu indeplineste conditiile din definitia produsului sigur;
    - produs de folosinta indelungata - produsul relativ complex, constituit din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere;
    - serviciu - activitatea, alta decat cea din care rezulta produse, efectuata in scopul satisfacerii unor necesitati ale consumatorilor;
    - declaratie de conformitate - declaratia facuta de catre un producator sau un prestator, prin care acesta informeaza, pe propria raspundere, despre faptul ca un produs sau un serviciu este conform cu un document tehnic normativ;
    - clauza abuziva - o clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul si care prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor;
    - termen de garantie - limita de timp ce curge de la data dobandirii produsului sau serviciului, pana la care producatorul sau prestatorul isi asuma responsabilitatea remedierii sau inlocuirii produsului ori serviciului achizitionat, pe cheltuiala sa, daca deficientele nu sunt imputabile consumatorului;
    - termen de valabilitate - limita de timp stabilita de producator, pana la care un produs perisabil sau un produs care in scurt timp poate prezenta un pericol imediat pentru sanatatea consumatorului, isi pastreaza caracteristicile specifice, daca au fost respectate conditiile de transport, manipulare, depozitare si de pastrare; pentru produsele alimentare, acesta reprezinta data limita de consum;
    - data durabilitatii minimale - data stabilita de producator pana la care un produs alimentar isi pastreaza caracteristicile specifice in conditii de depozitare corespunzatoare; produsele pentru care se stabileste data durabilitatii minimale nu trebuie sa fie periculoase nici dupa aceasta data;
    - durata medie de utilizare - intervalul de timp stabilit in documente tehnice normative sau declarat de catre producator ori convenit intre parti, in cadrul caruia produsele de folosinta indelungata trebuie sa isi mentina caracteristicile functionale, daca au fost respectate conditiile de transport, manipulare, depozitare si exploatare;
    - viciu ascuns - deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat, care nu a fost cunoscuta si nici nu putea fi cunoscuta de catre consumator prin mijloacele obisnuite de verificare;
    - practici comerciale abuzive - metode de vanzare restrictive sau conditionate care afecteaza interesele consumatorilor."
    3. Articolul 4 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 4
    Se interzice punerea pe piata a produselor periculoase.
    Se interzic producerea, importul si comercializarea produselor falsificate sau contrafacute."
    4. Articolul 5 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 5
    Produsele se comercializeaza numai in cadrul termenului de valabilitate sau al datei durabilitatii minimale stabilite de producator.
    Se interzice modificarea termenului de valabilitate sau a datei durabilitatii minimale inscrise pe produs, pe eticheta sau pe ambalaj."
    5. Articolul 7 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 7
    Agentii economici sunt obligati:
    a) producatorii:
    - sa puna pe piata numai produse sigure si, daca actele normative in vigoare prevad, acestea sa fie testate si/sau certificate;
    - sa puna pe piata numai produse care respecta conditiile calitative prescrise sau declarate;
    - sa opreasca livrarile si sa retraga de la beneficiari produsele la care organele abilitate de lege au constatat ca sunt periculoase sau nu indeplinesc caracteristicile calitative prescrise sau declarate;
    - sa asigure in productie conditii igienico-sanitare conform normelor sanitare in vigoare;
    b) distribuitorii:
    - sa se asigure ca produsele oferite spre comercializare sunt sigure si respecta conditiile calitative prescrise sau declarate;
    - sa nu comercializeze produse despre care detin informatii sau considera ca pot fi periculoase;
    - sa anunte, imediat, autoritatile publice competente, precum si producatorul despre existenta pe piata a oricarui produs de care au cunostinta ca este periculos;
    - sa retraga de la comercializare si de la consumatori produsele la care organele abilitate de lege au constatat ca nu indeplinesc caracteristicile calitative prescrise sau declarate;
    - sa asigure conditiile tehnice stabilite de producator, precum si conditiile igienico-sanitare pe timpul transportului, manipularii, depozitarii si desfacerii, conform normelor in vigoare;
    c) prestatorii de servicii:
    - sa foloseasca, in cadrul serviciilor prestate, numai produse sigure si, dupa caz, daca actele normative in vigoare prevad, acestea sa fie testate si/sau certificate, si sa anunte imediat existenta pe piata a oricarui produs despre care au cunostinta ca este periculos;
    - sa presteze numai servicii care nu afecteaza viata, sanatatea sau securitatea consumatorilor ori interesele economice ale acestora;
    - sa respecte conditiile calitative prescrise sau declarate, precum si clauzele prevazute in contracte;
    - sa asigure, la prestarea serviciilor, conditiile tehnice stabilite de producator, precum si conditiile igienico-sanitare, conform normelor in vigoare."
    6. Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    Agentii economici sunt obligati sa puna pe piata numai produse care corespund caracteristicilor calitative prescrise sau declarate, sa se comporte in mod corect in relatiile cu consumatorii si sa nu foloseasca practici comerciale abuzive."
    7. Articolul 15 se completeaza cu alineatele 2 si 3, cu urmatorul cuprins:
    "Restituirea contravalorii produsului sau serviciului se face la valoarea actualizata a acesteia.
    Agentul economic are aceleasi obligatii pentru produsul sau serviciul inlocuit ca si pentru produsul sau serviciul vandut initial."
    8. Articolul 20 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 20
    Producatorul trebuie sa informeze despre denumirea produsului, denumirea si/sau marca producatorului, adresa producatorului, cantitatea si, dupa caz, termenul de garantie, de valabilitate sau data durabilitatii minimale, principalele caracteristici tehnice si calitative, compozitia, despre eventualele riscuri previzibile, modul de utilizare, manipulare, depozitare si despre contraindicatii.
    Produsele de folosinta indelungata trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie si, dupa caz, de declaratia de conformitate, de cartea tehnica ori de instructiunile de folosire, instalare, exploatare, intretinere, eliberate de catre producator.
    Vanzatorul trebuie sa informeze consumatorii despre pretul produsului si sa ofere acestora toate informatiile si documentele tehnice care trebuie sa insoteasca produsul.
    Informatiile trebuie sa fie scrise in limba romana, indiferent de tara de origine a produsului, fara a se exclude prezentarea acestora si in alte limbi straine."
    9. Articolul 24 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 24
    Se interzice prezentarea, prin orice mijloace, a afirmatiilor si indicatiilor care nu sunt conforme cu parametrii ce caracterizeaza produsele si serviciile si care nu pot fi probate."
    10. Articolul 26 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 26
    Comercializarea produselor si prestarea serviciilor se fac in locuri si in spatii autorizate conform reglementarilor legale in vigoare.
    Este obligatorie afisarea, in mod vizibil, a denumirii unitatii, afisarea si respectarea orarului de functionare."
    11. Articolul 33 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 33
    Asociatiile pentru protectia consumatorilor care apara drepturile si interesele legitime ale consumatorilor in general sunt, de drept, parteneri sociali in organismele consultative prevazute in prezenta ordonanta, daca:
    a) la nivel national, au cel putin 3.000 de membri si filiale in cel putin 10 judete;
    b) la nivel judetean si local, daca au desfasurat o activitate in domeniul protectiei consumatorilor pe o perioada de cel putin 3 ani."
    12. Litera e) a articolului 38 va avea urmatorul cuprins:
    "e) de a fi consultate cu ocazia elaborarii actelor normative, standardelor sau specificatiilor care definesc caracteristicile tehnice si calitative ale produselor si serviciilor destinate consumatorilor."
    13. Litera k) a articolului 38 se abroga.
    14. Articolul 46 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 46
    Constituie contraventii, daca nu au fost savarsite in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerate infractiuni, si se sanctioneaza dupa cum urmeaza:
    a) incalcarea dispozitiilor art. 4, art. 7 lit. a) si c) si ale art. 9, cu amenda contraventionala de la 1.000.000 lei la 10.000.000 lei;
    b) incalcarea dispozitiilor art. 5, art. 7 lit. b), art. 21 - 25 si ale art. 26 alin. 1, cu amenda contraventionala de la 500.000 lei la 5.000.000 lei;
    c) incalcarea dispozitiilor art. 10, 11, 13 - 15, 17 - 20 si ale art. 26 alin. 2, cu amenda contraventionala de la 250.000 lei la 2.500.000 lei.
    Sanctiunile pot fi aplicate si persoanelor juridice, caz in care limitele amenzilor se dubleaza."
    15. Dupa articolul 46 se introduc articolele 46^1 si 46^2, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 46^1
    Impiedicarea, sub orice forma, a organelor administratiei publice insarcinate cu protectia consumatorilor de a-si exercita atributiile de serviciu referitoare la prevenirea si combaterea faptelor care pot afecta viata, sanatatea sau securitatea consumatorilor, ori interesele economice ale acestora constituie contraventie, daca nu a fost savarsita in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerata infractiune, si se sanctioneaza cu inchisoare contraventionala de la 15 zile la 2 luni sau cu amenda de la 2.000.000 lei la 10.000.000 lei.
    Art. 46^2
    Valoarea amenzilor prevazute la art. 46 si 46^1 se va actualiza prin hotarare a Guvernului."
    16. Articolul 47 se abroga.
    17. Articolul 48 se abroga.
    18. Articolul 49 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 49
    Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor prevazute la art. 46 si 46^1 se fac de catre reprezentantii imputerniciti ai Oficiului pentru Protectia Consumatorilor, precum si de catre reprezentantii imputerniciti ai altor organe ale administratiei publice, potrivit competentelor stabilite prin actele normative in vigoare.
    In cazul sanctiunilor cu inchisoare contraventionala, masura se aplica de catre instanta competenta la sesizarea organului din care face parte agentul constatator.
    Organele de politie sunt obligate sa acorde, la cerere, sprijinul necesar persoanelor imputernicite prevazute la alin. 1, aflate in exercitiul functiunii, sau sa le insoteasca, dupa caz."
    19. Articolul 50 se abroga.
    20. Dupa articolul 50 se introduce articolul 50^1 cu urmatorul cuprins:
    "Art. 50^1
    Pentru limitarea prejudicierii consumatorilor agentul constatator poate dispune urmatoarele masuri:
    1. oprirea definitiva a comercializarii si retragerea din circuitul consumului uman a produselor care:
    a) sunt periculoase, falsificate sau contrafacute;
    b) au termenul de valabilitate expirat sau data durabilitatii minimale depasita;
    c) sunt interzise consumului uman prin reglementari legale;
    2. oprirea temporara a fabricatiei si importului produselor sau a prestarii serviciilor, pana la remedierea deficientelor, in cazurile in care:
    a) sunt periculoase, falsificate sau contrafacute;
    b) se presteaza servicii care pot pune in pericol viata, sanatatea sau securitatea consumatorilor;
    3. oprirea temporara a comercializarii produselor sau a utilizarii acestora la prestarea serviciilor, pana la remedierea deficientelor, daca:
    a) produsele nu sunt testate si/sau certificate conform normelor legale;
    b) produsele nu indeplinesc caracteristicile calitative prescrise sau declarate, fara ca acestea sa fie periculoase;
    c) produsele nu prezinta elementele de identificare si de caracterizare, precum si documentele de insotire, conform prevederilor art. 18 - 22;
    4. distrugerea produselor periculoase oprite definitiv de la comercializare, daca aceasta constituie singurul mijloc care face sa inceteze pericolul."
    21. Articolul 51 se abroga.
    22. Alineatul 1 al articolului 52 va avea urmatorul cuprins:
    "In cazul in care contravenientul nu a achitat amenda in termen de 30 de zile de la ramanerea definitiva a sanctiunii si nu exista posibilitatea executarii silite, organul din care face parte agentul constatator va sesiza instanta de judecata pe a carei raza teritoriala s-a savarsit contraventia, in vederea inlocuirii amenzii cu sanctiunea inchisorii contraventionale sau, daca exista consimtamantul contravenientului, cu sanctiunea obligarii acestuia la prestarea unei activitati in folosul comunitatii, tinandu-se seama de partea din amenda care a fost achitata."
    23. Articolul 53 se abroga.
    24. Articolul 54 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 54
    Produsele periculoase, falsificate sau contrafacute se confisca de organele abilitate de lege, la sesizarea agentului constatator.
    Veniturile incasate ilicit de catre agentii economici, ca urmare a incalcarii prevederilor art. 4, art. 7 lit. a) prima, a 2-a si a 3-a liniuta, ale art. 7 lit. b) prima si a 2-a liniuta si ale art. 7 lit. c) prima si a 2-a liniuta, se preiau la bugetul de stat de organele abilitate ale Ministerului Finantelor."
    25. Articolul 60 se abroga.
    Art. 2
    Prezenta ordonanta intra in vigoare la 30 de zile de la data publicarii ei in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Dispozitiile actelor normative emise in aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor se modifica si se aplica in mod corespunzator.
    Art. 3
    Ordonanta Guvernului nr. 21/1992, republicata, cu modificarile ulterioare si cu cele aduse prin prezenta ordonanta, se va republica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.

                  PRIM-MINISTRU
             MUGUR CONSTANTIN ISARESCU

                       Contrasemneaza:
                       Oficiul pentru Protectia
                       Consumatorilor
                       Eliade Mihailescu,
                       director general

                       Ministrul industriei
                       si comertului,
                       Radu Berceanu



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 58/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 58 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu