Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1652 din 30 noiembrie 2010

privind aprobarea formatului standard al bugetului, anexa la contractul de finantare încheiat pentru proiectele depuse în cadrul schemei de ajutor de stat pentru ocuparea fortei de munca, denumita „Bani pentru completarea echipei", al schemei de ajutor de stat pentru formare profesionala generala si specifica, denumita „Bani pentru formare profesionala", si al schemei de ajutor de minimis „Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor"

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 849 din 17 decembrie 2010



Având în vedere:

- Regulamentul (CE) nr. 800/2008 al Comisiei din 6 august 2008 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piata comuna în aplicarea art. 87 si 88 din tratat (Regulament general de exceptare pe categorii de ajutoare);

- Regulamentul (CE) nr. 1.998/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea art. 87 si 88 din tratat ajutoarelor de minimis;

- Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 308/2009 privind aprobarea Schemei de ajutor de stat pentru ocuparea fortei de munca „Bani pentru completarea echipei";

- Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 309/2009 privind aprobarea Schemei de ajutor de stat pentru formare profesionala generala si specifica „Bani pentru formare profesionala";

- Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 310/2009 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis „Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor";

- Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 294/2010 privind aprobarea Ghidului solicitantului pentru cereri de ajutor de stat si ajutor de minimis „Angajati mai multi, mai competenti, mai sanatosi - 3 propuneri în sprijinul angajatilor tai: Bani pentru completarea echipei; Bani pentru formare profesionala; Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor" necesar implementarii Programului operational sectorial „Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013";

- Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 448/2010 privind aprobarea modelelor de contracte aferente Ghidului solicitantului pentru cereri de ajutor de stat si ajutor de minimis „Angajati mai multi, mai competenti, mai sanatosi - 3 propuneri în sprijinul angajatilor tai: Bani pentru completarea echipei; Bani pentru formare profesionala; Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor", necesar implementarii Programului operational sectorial „Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013";

- Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale si al ministrului finantelor publice nr. 1.117/2.170/2010 pentru stabilirea regulilor de eligibilitate si a listei cheltuielilor eligibile în cadrul operatiunilor finantate prin Programul operational sectorial „Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013",

în baza art. 12 din Hotarârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cu modificarile si completarile ulterioare,

ministrul muncii, familiei si protectiei sociale emite urmatorul ordin:

Art. 1. - Prin prezentul ordin se aproba:

a)  formatul standard al bugetului, anexa la contractul de finantare încheiat pentru proiectele depuse în cadrul schemei de ajutor de stat pentru ocuparea fortei de munca, denumita „Bani pentru completarea echipei", prevazut în anexa nr. 1;

b)  formatul standard al bugetului, anexa la contractul de finantare încheiat pentru proiectele depuse în cadrul schemei de ajutor de stat pentru formare profesionala generala si specifica, denumita „Bani pentru formare profesionala", prevazut în anexa nr. 2;

c)  formatul standard al bugetului, anexa la contractul de finantare încheiat pentru proiectele depuse în cadrul schemei de ajutor de minimis, denumita „Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor", prevazut în anexa nr. 3.

Art. 2. - (1) In termen de 15 zile de la data publicarii prezentului ordin, beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de stat din cadrul schemei de ajutor de stat pentru ocuparea fortei de munca, denumita „Bani pentru completarea echipei" - liniile de finantare nr. 73 „Sprijin financiar pentru ocupare" si nr. 74 „Sprijin financiar pentru ocuparea persoanelor din mediul rural", au obligatia initierii unui act aditional privind modificarea bugetului în conformitate cu formatul standard prevazut în anexa nr. 1.

(2) In vederea încadrarii corespunzatoare a cheltuielilor eligibile prezentate în cadrul Ghidului solicitantului în conformitate cu prevederile ordinului de cheltuieli eligibile al Programului operational sectorial „Dezvoltarea resurselor umane", beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de stat din cadrul schemei de ajutor de stat pentru ocuparea fortei de munca, denumita „Bani pentru completarea echipei" - liniile de finantare nr. 73 „Sprijin financiar pentru ocupare" si nr. 74 „Sprijin financiar pentru ocuparea persoanelor din mediul rural" -, vor utiliza Ghidul de completare a bugetului prevazut în anexa nr. 4.

Art. 3. - (1) In termen de 15 zile de la data publicarii prezentului ordin, beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de stat din cadrul schemei de ajutor de stat pentru formare profesionala generala si specifica, denumita „Bani pentru formare profesionala" - liniile de finantare nr. 75 „Programe de mentorat pentru tinerii angajati", nr. 76 „Calificarea/Recalificarea angajatilor proprii" si nr. 77 „Specializarea/Perfectionarea angajatilor proprii" -, au obligatia initierii unui act aditional privind modificarea bugetului în conformitate cu formatul standard prevazut în anexa nr. 2.

(2) In vederea încadrarii corespunzatoare a cheltuielilor eligibile prezentate în cadrul Ghidului solicitantului în conformitate cu prevederile ordinului de cheltuieli eligibile al Programului operational sectorial „Dezvoltarea resurselor umane", beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de stat din cadrul schemei de ajutor de stat pentru formare profesionala generala si specifica, denumita „Bani pentru formare profesionala" - liniile de finantare nr. 75 „Programe de mentorat pentru tinerii angajati", nr. 76 „Calificarea/Recalificarea angajatilor proprii" si nr. 77 „Specializarea/Perfectionarea angajatilor proprii" -, vor utiliza Ghidul de completare a bugetului prevazut în anexa nr. 5.

Art. 4. - (1) In termen de 15 zile de la data publicarii prezentului ordin, beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de minimis din cadrul schemei de ajutor de minimis pentru asigurarea sanatatii si securitatii la locul de munca, denumita „Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor" - linia de finantare nr. 78 „Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor" -, au obligatia initierii unui act aditional privind modificarea bugetului în conformitate cu formatul standard prevazut în anexa nr. 3.

(2) In vederea încadrarii corespunzatoare a cheltuielilor eligibile prezentate în cadrul Ghidului solicitantului în conformitate cu prevederile ordinului de cheltuieli eligibile al Programului operational sectorial „Dezvoltarea resurselor umane", beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de minimis din cadrul schemei de ajutor de minimis pentru asigurarea sanatatii si securitatii la locul de munca, denumita „Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor" - linia de finantare nr. 78  „Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor" -, vor utiliza Ghidul de completare a bugetului prevazut în anexa nr. 6.

Art. 5. -Anexele nr. 1-6 fac parte integranta din prezentul ordin.

Art. 6. - Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, prin Directia generala Autoritatea de management pentru Programul operational sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane, si organismele intermediare POSDRU vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 7. - Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,

Ioan Nelu Botis

ANEXA Nr. 1

ANEXA 2:

Bugetul proiectului

Denumirea aplicantului:

Codul proiectului:

Titlul proiectului:

Categorii/Subcategorii de cheltuieli

Total  (fara TVA)

- lei -

1. Cheltuieli salariale

2. Cheltuieli generate de încadrarea în munca a lucratorilor cu handicap, din care:

2.1. Cheltuieli de tip FEDR (maximum 10% din total costuri eligibile)

3. Alte cheltuieli suplimentare (maximum 5% din costurile prevazute la pct. 1 si 2)

I. Asistenta financiara nerambursabila

II. Contributia eligibila a solicitantului

III. Valoarea totala eligibila, din care:

Valoarea activitatilor subcontractate/externalizate (maximum 30% din valoarea eligibila a proiectului)

IV. TVA nedeductibila estimata

V. Valoarea totala a proiectului

ANEXA Nr. 2

ANEXA 2:

Bugetul proiectului

Denumirea aplicantului:

Codul proiectului:

Titlul proiectului:

Categorii/Subcategorii de cheltuieli

Total  (fara TVA)

- lei -

a) Costurile de personal ale formatorilor

b) Costuri de deplasare pentru formatorii si participantii la formare, inclusiv cazare

c) Alte cheltuieli curente, precum cele pentru materiale si furnituri direct legate de proiect

d) Amortizarea instrumentelor si echipamentelor, în masura în care acestea sunt utilizate exclusiv pentru proiectul de formare

e) Costul serviciilor de îndrumare si consiliere privind proiectul de formare

f) Costurile de personal ale participantilor

g) Costuri indirecte generale, din care:

Cheltuieli generale de administratie [maximum 5% din cheltuielile prevazute la lit. a)-f) si h)] si închiriere

Inchiriere (locatii, bunuri)

h) Alte cheltuieli suplimentare [maximum 5% din cheltuielile prevazute la lit. a)-f)]

I. Asistenta financiara nerambursabila

II. Contributia eligibila a solicitantului

III. Valoarea totala eligibila, din care:

Valoarea activitatilor subcontractate/externalizate (maximum 60% din valoarea eligibila a proiectului)

IV. TVA nedeductibila estimata

V. Valoarea totala a proiectului

ANEXA Nr. 3

ANEXA 2:

Bugetul proiectului

Denumirea aplicantului:

Codul proiectului:

Titlul proiectului:

Categorii/Subcategorii de cheltuieli

Total

(fara TVA) - lei -

a) Cheltuieli cu personalul

b) Cheltuieli cu cazarea, transportul si diurna

c) Cheltuieli aferente managementului de proiect

d) Taxe

e) Cheltuieli financiare si juridice

f) Cheltuieli pentru închirieri, amortizari si leasing

g) Subventii si burse

h) Cheltuieli generale de administratie

i) Cheltuieli de informare si publicitate

j) Cheltuieli de tip FEDR (maximum 10% din valoarea totala a ajutorului acordat)

I. Asistenta financiara nerambursabila

II. Contributia eligibila a solicitantului

III. Valoarea totala eligibila, din care:

Valoarea activitatilor subcontractate/externalizate (maximum 60% din valoarea eligibila a proiectului)

IV. TVA nedeductibila estimata

V. Valoarea totala a proiectului

ANEXA Nr. 4

Ghid de completare a bugetului - corespondenta dintre categoriile de cheltuieli eligibile prezentate în Ghidul solicitantului si în ordinul de cheltuieli eligibile

Cheltuieli eligibile

prevazute în Ghidul

solicitantului

Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale si al ministrului finantelor publice nr. 1.117/2.170/2010 pentru stabilirea regulilor de eligibilitate si a listei cheltuielilor eligibile în cadrul operatiunilor finantate prin Programul operational sectorial

„Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013"

nr. pct. din anexa nr. 6

Denumirea punctului

1. Cheltuieli salariale

7.2 lit. b)

7.8

Subventii (ajutoare, premii) pentru plata salariilor pentru nou-angajati, pe o perioada stabilita în Ghidul solicitantului

Subventii (ajutoare, premii) pentru servicii sociale de îngrijire pentru persoanele dependente (batrâni, copii, persoane cu dizabilitati)

2.  Cheltuieli  generate de încadrarea în munca a lucratorilor cu handicap, din care:

1.1

1.3

2.1

3

Salarii si asimilate acestora

Contributii sociale aferente cheltuielilor salariale si cheltuielilor asimilate acestora

(contributii angajati si angajator)

Transport de persoane (personal propriu, participanti, alte persoane)

Cheltuieli pentru derularea proiectului

2.1. Cheltuieli de tip FEDR (maximum 10% din total costuri eligibile)

10

Cheltuieli de tip FEDR

3. Alte cheltuieli suplimentare (maximum 5% din costurile prevazute la pct. 1 si 2)

1.1

1.3

2.1

2.3

2.4

3

4

9

Salarii si asimilate acestora

Contributii sociale aferente cheltuielilor salariale si cheltuielilor asimilate acestora

(contributii angajati si angajator)

Transport de persoane (personal propriu, participanti, alte persoane)

Cazare

Diurna

Cheltuieli pentru derularea proiectului

Cheltuieli aferente activitatilor subcontractate

Cheltuieli de informare si publicitate

ANEXA Nr. 5

Ghid de completare a bugetului - corespondenta dintre categoriile de cheltuieli eligibile prezentate în Ghidul solicitantului si în ordinul de cheltuieli eligibile

Cheltuieli eligibile

prevazute în Ghidul

solicitantului

Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale si al ministrului finantelor publice nr. 1.117/2.170/2010 pentru stabilirea regulilor de eligibilitate si a listei cheltuielilor eligibile în cadrul operatiunilor finantate prin Programul operational sectorial

„Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013"

nr. pct. din anexa nr. 6

Denumirea punctului

a) Costurile de personal ale formatorilor

1.1

1.2

1.3

4

Salarii si asimilate acestora

Onorarii (inclusiv taxele si contributiile sociale aferente conform legislatiei în vigoare)

Contributii sociale aferente cheltuielilor salariale si cheltuielilor asimilate acestora

(contributii angajati si angajatori)

Cheltuieli aferente activitatilor subcontractate

b) Costuri de deplasare pentru formatorii si participantii la formare, inclusiv cazare

2.1

2.3

2.4

Transport de persoane (personal propriu, participanti, alte persoane)

Cazare

Diurna

c) Alte cheltuieli curente, precum celepentru materiale    si furnituri direct legate de proiect

3

Cheltuieli pentru derularea proiectului

d) Amortizarea instrumentelor si echipamentelor, în masura în care acestea sunt utilizate exclusiv pentru proiectul de formare

8

Cheltuieli indirecte/cheltuieli generale de administratie

e) Costul serviciilor de îndrumare si consiliere privind    proiectul de formare

4

Cheltuieli aferente activitatilor subcontractate

f) Costurile de personal ale participantilor

7.2

lit. c)

Alocatii financiare pentru întreprinderile ai caror angajati sunt implicati în programe de formare profesionala continua, în vederea suplinirii absentei acestora în perioada de formare

g) Costuri  indirecte generale

8 6.1

Cheltuieli indirecte/cheltuieli generale de administratie Inchiriere (locatii, bunuri)

h) Alte cheltuieli suplimentare (maximum 5% din cheltuielile prevazute la lit. a)-f)

1.1

1.3

3

4

5

9

Salarii si asimilate acestora

Contributii sociale aferente cheltuielilor salariale si cheltuielilor asimilate acestora

(contributii angajati si angajatori)

Cheltuieli pentru derularea proiectului

Cheltuieli aferente activitatilor subcontractate (externalizate)

Taxe

Cheltuieli de informare si publicitate

ANEXA Nr. 6

Ghid de completare a bugetului - corespondenta dintre categoriile de cheltuieli eligibile prezentate în Ghidul solicitantului si în ordinul de cheltuieli eligibile

Cheltuieli eligibile

prevazute în Ghidul

solicitantului

Ordinul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale si al ministrului finantelor publice nr. 1.117/2.170/2010 pentru stabilirea regulilor de eligibilitate si a listei cheltuielilor eligibile în cadrul operatiunilor finantate prin Programul operational sectorial

„Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013"

nr. pct. din anexa nr. 6

Denumirea punctului

a) Cheltuieli cu personalul

1.1

1.3

7.2

lit. c)

4

Salarii si asimilate acestora

Contributii sociale aferente cheltuielilor salariale si cheltuielilor asimilate acestora

(contributii angajati si angajatori)

alocatii financiare pentru întreprinderile ai caror angajati sunt implicati în programe de formare profesionala continua, în vederea suplinirii absentei acestora în perioada de formare

Cheltuieli aferente activitatilor subcontractate

b) Cheltuieli cu cazarea, transportul si diurna

2.1

2.3

2.4

Transport de persoane (personal propriu, participanti, alte persoane)

Cazare

Diurna

c) Cheltuieli  aferente managementului de proiect

3

Cheltuieli pentru derularea proiectului

d) Taxe

5

Taxe

e) Cheltuieli financiare si juridice

8

Cheltuieli indirecte/cheltuieli generale de administratie

f) Cheltuieli  pentru închirieri, amortizari si leasing

6

Cheltuieli pentru închirieri si leasing, necesare derularii activitatilor proiectului

g) Subventii si burse

7

Subventii (ajutoare, premii) si burse

h) Cheltuieli generale de administratie

8

Cheltuieli indirecte/cheltuieli generale de administratie

i) Cheltuieli de informare si publicitate

9

Cheltuieli de informare si publicitate

j) Cheltuieli de tip FEDR (maximum 10% din valoarea totala a ajutorului acordat)

10

Cheltuieli de tip FEDR


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1652/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1652 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1652/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu