Ordinul Nr.153 din 03.03.2011privind modificarea şi completarea Regulamentului pentru circulaţia trenurilor şi manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.816/2005, şi pentru definirea trenurilor de călători în funcţie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor și Infrastructurii ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 200 din 22 martie 2011
În temeiul prevederilor art. 3 alin. (2) lit. k) pct. (i) din anexa nr. 1 „Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autorităţii de Siguranţă Feroviară Română - ASFR“ la Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autorităţii Feroviare Române - AFER, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 626/1998 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Feroviare Române - AFER, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin: Articolul IRegulamentul pentru circulaţia trenurilor şi manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.816/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.064 şi 1.064 bis din 28 noiembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 122, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 122
(1) Pentru stabilirea priorităţii în circulaţie, fiecărui tren i se atribuie un rang, după cum urmează:– peste orice rang: trenuri de serviciu puse în circulaţie pentru restabilirea circulaţiei trenurilor; – în ordinea rangului: a)rangul I - trenuri pentru care autoritatea de stat în transporturile feroviare dispune să circule în acest rang; b)rangul II - trenuri intercity; c)rangul III - trenuri interregio; d)rangul IV - trenuri regio, trenuri mixte; e)rangul V - trenuri internaţionale de marfă, trenuri de marfă specializate pentru transportul mărfurilor perisabile şi/sau al vietăţilor, trenuri de mesagerie, containere şi coletărie; f)rangul VI - trenuri de marfă interregionale sau regionale, trenuri navete, trenuri marşrute, trenuri cu vagoane goale; g)rangul VII - trenuri de marfă care urmează să manevreze pe secţie (locale), trenuri convoaie de manevră (în complexe feroviare), trenuri de serviciu, locomotive izolate.
2. La anexa 4, la litera I, punctul 1 se abrogă. 3. Anexa 8 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin. Articolul IIDefinirea trenurilor de călători în funcţie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători este prevăzută în anexa nr. 2 la prezentul ordin. Articolul IIIAnexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul IVPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data de 11 decembrie 2011. Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu ANEXA Nr. 1(Anexa 8 la Regulamentul nr. 005) Culori şi simboluri folosite pentru trasarea trenurilor pe graficul de circulaţie
Felul trenului |
Rangul |
Trasa trenului |
culoare |
mod de reprezentare grafică |
Trenuri peste orice rang şi de rangul I |
Trenuri peste orice rang şi de rangul I |
Roşu |
Linie întreruptă cu semnul „X“ |
Trenuri intercity şi trenuri interregio |
II şi III |
Roşu |
Linie continuă |
Trenuri regio şi trenuri mixte |
IV |
Albastru |
Linie continuă |
Trenuri internaţionale de marfă, trenuri de marfă cu afectări speciale (mărfuri perisabile, vietăţi, containere, trafic intermodal) |
V |
Verde |
Linie continuă |
Trenuri de marfă interregionale sau regionale (altele decât cele locale de marfă), trenuri navete, trenuri cu vagoane goale |
VI |
Negru |
Linie continuă |
Trenuri locale de marfă, trenuri convoaie de manevră, trenuri de serviciu, locomotive izolate, UAM |
VII |
Verde |
Linie întreruptă cu semnul „X“ |
NOTE: 1. Pentru locomotivele izolate, cu sau fără vagoane, se va trasa, în culoarea specifică rangului, o linie întreruptă. 2. Locomotivele de multiplă tracţiune se vor trasa cu linie punctată deasupra, respectiv sub trasa propriu-zisă a trenului, în funcţie de poziţia în tren. 3. Trasa unor trenuri va fi completată pe unele intervale cu următoarele semne suplimentare: – un cerc plin roşu, când în tren sunt vagoane din categoria explozibilelor; – literele „GD“, când în tren sunt vagoane cu transporturi excepţionale.4. Alte notaţii: – numărul dispoziţiei operatorului de circulaţie se va înscrie pe grafic într-un cerc; – linia de circulaţie din staţie ocupată se va reprezenta printr-o linie continuă neagră, iar linia închisă, printr-o linie continuă roşie. ANEXA Nr. 2Definirea trenurilor de călători în funcţie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători I. Trenurile intercity IC se clasifică astfel: • Intercity Eurocity IC-EC • Intercity Euronight IC-EN • Intercity IC • Intercity Night IC-N II. Trenurile interregio IR se clasifică astfel: • Interregio IR • Interregio Night IR-N III. Trenurile regio R se clasifică astfel: • Regio Express R-E • Regio R • Regio Urban R-U/Regio Suburban R-S I. Trenuri intercity IC Intercity Eurocity IC-EC Trenurile Intercity Eurocity IC-EC operează între oraşele importante, în trafic intern sau internaţional. Trenurile Intercity Eurocity IC-EC respectă în totalitate criteriile de calitate definite pentru marca Eurocity EC, conform prevederilor din Fişa UIC nr. C6/2001, appendix D. Intercity Euronight IC-EN Trenurile Intercity Euronight IC-EN operează între oraşele importante, au parcurs de noapte, în trafic intern sau internaţional. Trenurile Intercity Euronight IC-EN respectă în totalitate criteriile de calitate definite pentru marca Euronight EN, conform prevederilor din Fişa UIC nr. C6/2001, appendix D. Intercity IC Trenurile Intercity IC operează între oraşele importante şi circulă de regulă în timpul zilei, incluzând destinaţii internaţionale. Asigură o viteză medie comercială/tren de minimum 60 km/h. Nivelul minimal de servicii oferite pentru trenurile Intercity IC este:
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. I |
cls. II |
cls. I |
cls. II |
Servicii pentru planificarea călătoriei |
Permite selectarea locurilor în perioada de anticipaţie |
X |
X |
|
|
Facilităţi pentru dizabilităţi |
|
|
X |
X |
Sistem de informare pentru călători |
X |
X |
|
|
Vânzare de bilete on-line |
X |
X |
|
|
Regim de rezervare a locului |
X |
X |
|
|
Servicii la bordul trenului |
Climatizare |
X |
X |
|
|
Sonorizare |
X |
X |
|
|
Servicii video |
|
|
X |
X |
Prize 230 V/50 Hz |
X |
X |
|
|
Iluminat lizieră |
|
|
X |
X |
Conexiune internet |
|
|
X |
X |
Toalete ecologice |
X |
X |
|
|
Supraveghere video |
|
|
X |
X |
Difuzare presă cotidiană/reviste |
|
|
X |
X |
Pliante şi broşuri cu informaţii |
|
|
X |
X |
Servicii de alimentaţie publică |
|
|
X |
X |
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. I |
cls. II |
cls. I |
cls. II |
|
Asistenţă şi informare din partea personalului de tren |
X |
X |
|
|
Sistem automat de informare |
|
|
X |
X |
Servicii în staţii |
Acces la sala de aşteptare |
X |
X |
|
|
Informaţii în staţii |
X |
X |
|
|
Automate de vânzări bilete |
|
|
X |
X |
Plata electronică |
X |
X |
|
|
Asistenţă pentru călători |
X |
X |
|
|
Alte servicii |
Serviciul business |
|
|
X |
Intercity Night IC-N Trenurile Intercity Night IC-N operează între oraşele importante, incluzând destinaţii internaţionale, şi oferă servicii suplimentare de transport cu vagoane de dormit şi/sau cuşetă. Trenurile Intercity Night IC-N au parcurs de noapte. Asigură o viteză medie comercială/tren de minimum 55 km/h. Trenurile Intercity Night IC-N pot avea în compunere vagoane aparţinând operatorilor feroviari străini care oferă servicii specifice proprii. Pot avea serviciu opţional de transport al autoturismelor, în vagoane specializate. Nivelul minimal de servicii oferite pentru trenurile Intercity Night IC-N este:
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. I |
cls. II |
VD |
Bc |
cls. I |
cls. II |
VD |
Bc |
Servicii pentru planificarea călătoriei |
Permite selectarea locurilor în perioada de anticipaţie |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Facilităţi pentru dizabilităţi |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Sistem de informare pentru călători |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Vânzare de bilete on-line |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Regim de rezervare a locului |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Servicii la bordul trenului |
Climatizare |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Sonorizare |
X |
X |
|
|
|
|
X |
X |
Servicii video |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Prize 230 V/50 Hz |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Iluminat lizieră |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Conexiune internet |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Toalete ecologice |
X |
X |
|
X |
|
|
X |
|
Supraveghere video |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Difuzare presă cotidiană/reviste |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Pliante şi broşuri cu informaţii |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Servicii de alimentaţie publică |
|
|
X |
X |
X |
X |
|
|
Asistenţă şi informare din partea personalului de tren |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Sistem automat de informare |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Servicii în staţii |
Acces la sala de aşteptare |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Informaţii în staţii |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Automate de vânzări bilete |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Plata electronică |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Asistenţă pentru călători |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
II. Trenuri interregio IR Interregio IR Viteza medie comercială/tren este de minimum 45 km/h. În principalele staţii feroviare se vor asigura conexiuni convenabile cu celelalte trenuri de călători. Nivelul minimal de servicii oferite pentru trenurile Interregio IR este:
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. I |
cls. II |
cls. I |
cls. II |
Servicii pentru planificarea călătoriei |
Permite selectarea locurilor în perioada de anticipaţie |
|
|
X |
X |
Facilităţi pentru dizabilităţi |
|
|
X |
X |
Sistem de informare pentru călători |
X |
X |
|
|
Vânzare de bilete on-line |
X |
X |
|
|
Regim de rezervare a locului |
|
|
X |
X |
Servicii la bordul trenului |
Climatizare |
X |
|
|
X |
Sonorizare |
|
|
X |
X |
Prize 230 V/50 Hz |
|
|
X |
X |
Iluminat lizieră |
|
|
X |
X |
Toalete ecologice |
|
|
X |
X |
Supraveghere video |
|
|
X |
X |
Difuzare presă cotidiană/reviste |
|
|
X |
X |
Pliante şi broşuri cu informaţii |
|
|
X |
X |
Servicii de alimentaţie publică |
|
|
X |
X |
Asistenţă şi informare din partea personalului de tren |
X |
X |
|
|
Sistem automat de informare |
|
|
X |
X |
Servicii în staţii |
Acces la sala de aşteptare |
|
|
X |
X |
Informaţii în staţii |
X |
X |
|
|
Plata electronică |
|
|
X |
X |
Asistenţă pentru călători |
|
|
X |
X |
Automate de vânzări bilete |
|
|
X |
X |
Alte servicii |
Vagoane pentru schiuri şi biciclete |
|
|
X |
X |
Interregio Night IR-N Trenurile Interregio Night IR-N au parcurs de noapte şi oferă servicii suplimentare de transport cu vagoane de dormit şi/sau cuşetă. Trenurile Interregio Night IR-N pot avea în compunere vagoane aparţinând operatorilor feroviari străini care oferă servicii specifice proprii. Au opriri frecvente (în majoritatea oraşelor din parcurs). Viteza medie comercială/tren este de minimum 40 km/h. Pot avea serviciu opţional de transport al autoturismelor, în vagoane specializate. Nivelul minimal de servicii oferite pentru trenurile Interregio Night IR-N este:
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. I |
cls. II |
VD |
Bc |
cls. I |
cls. II |
VD |
Bc |
Servicii pentru planificarea călătoriei |
Permite selectarea locurilor în perioada de anticipaţie |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Facilităţi pentru dizabilităţi |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Sistem de informare pentru călători |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Vânzare de bilete on-line |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Regim de rezervare a locului |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Servicii la bordul trenului |
Climatizare |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Sonorizare |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Prize 230 V/50 Hz |
|
|
X |
X |
X |
X |
|
|
Iluminat lizieră |
|
|
X |
X |
X |
X |
|
|
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. I |
cls. II |
VD |
Bc |
cls. I |
cls. II |
VD |
Bc |
|
Toalete ecologice |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Supraveghere video |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Difuzare presă cotidiană/reviste |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Pliante şi broşuri cu informaţii |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Servicii de alimentaţie publică |
|
|
X |
X |
X |
X |
|
|
Asistenţă şi informare din partea personalului de tren |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Sistem automat de informare |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Servicii în staţii |
Acces la sala de aşteptare |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Informaţii în staţii |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
Automate de vânzări bilete |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Plata electronică |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
Asistenţă pentru călători |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
III. Trenuri regio R Regio Express R-E Asigură condiţii de transport pentru arii geografice restrânse. Viteza comercială medie/tren este de minimum 35 km/h. De regulă, nu circulă în intervalul orar 23,00-4,00. Trenurile Regio Express R-E pot fi: – trenul regio care, plecând din capitală/oraş mare, până la o anumită staţie opreşte în toate punctele de oprire, iar de la staţia respectivă circulă fără oprire până la staţia finală; – trenul regio care, plecând din capitală/oraş mare, până la o anumită staţie circulă fără oprire, iar de la staţia respectivă până la staţia finală opreşte în toate punctele de oprire.
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. I |
cls. II |
cls. I |
cls. II |
Servicii pentru planificarea călătoriei |
Sistem de informare pentru călători |
X |
X |
|
|
Regim de rezervare a locului |
|
|
X |
X |
Vânzare de bilete on-line |
|
|
X |
X |
Servicii la bordul trenului |
Climatizare |
|
|
X |
X |
Sonorizare |
|
|
X |
X |
Prize 230 V/50 Hz |
|
|
X |
X |
Toalete ecologice |
|
|
X |
X |
Asistenţă şi informare din partea personalului de tren |
X |
X |
|
|
Pliante şi broşuri cu informaţii |
|
|
X |
X |
Servicii în staţii |
Acces la sala de aşteptare |
|
|
X |
X |
Informaţii în staţii |
|
|
X |
X |
Automate de vânzări bilete |
|
|
X |
X |
Regio R Asigură condiţii de transport pentru arii geografice restrânse. Viteza comercială medie este de minimum 35 km/h. Opreşte în fiecare staţie şi haltă. Pentru asigurarea legăturii, trenurile regio vor fi trasate obligatoriu, la îndrumarea din staţiile noduri de cale ferată, la minimum 15 minute după sosirea trenurilor interregio sau intercity şi la sosirea în staţiile noduri de cale ferată cu minimum 15 minute înaintea sosirii trenurilor interregio sau intercity. Serviciul clasa I nu are caracter obligatoriu.
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. II |
cls. II |
Servicii pentru planificarea călătoriei |
Sistem de informare pentru călători |
X |
|
Vânzare de bilete on-line |
|
X |
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. II |
cls. II |
Servicii la bordul trenului |
Climatizare |
|
X |
Sonorizare |
|
X |
Toalete ecologice |
|
X |
Asistenţă şi informare din partea personalului de tren |
X |
|
Servicii în staţii |
Acces la sala de aşteptare |
|
X |
Informaţii în staţii |
|
X |
Automate de vânzări bilete |
|
X |
Regio Urban R-U/Regio Suburban R-S Asigură transportul în jurul marilor oraşe, pentru traficul suburban (de navetişti). Satisface nevoile de transport ale unui centru urban sau ale unei conurbaţii şi ale zonelor din proximitate/limitrofe. Asigură legăturile la/de la trenurile interregio. Serviciul clasa I nu are caracter obligatoriu.
|
Nivelul serviciului |
Caracterul serviciului |
obligatoriu |
opţional |
cls. II |
cls. II |
Servicii pentru planificarea călătoriei |
Sistem de informare pentru călători |
X |
|
Vânzare de bilete on-line |
|
X |
Servicii la bordul trenului |
Climatizare |
|
X |
Sonorizare |
|
X |
Toalete ecologice |
|
X |
Asistenţă şi informare din partea personalului de tren |
X |
|
Servicii în staţii |
Acces la sala de aşteptare |
|
X |
Informaţii în staţii |
|
X |
Automate de vânzări bilete |
|
X |
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Hotărârea 1475 2004
Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 153/2011
|