E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1395 din  9 octombrie 2003

pentru aprobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 737 din 22 octombrie 2003


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 11 alin. (1) lit. k) si alin. (3) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 653 din 15 septembrie 2003, precum si ale art. 12 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 735/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga prevederile Ordinului ministrului finantelor publice nr. 816/2002 pentru aprobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata cu drept de deducere pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 478 din 4 iulie 2002.
    Art. 3
    Certificatele de scutire de taxa pe valoarea adaugata emise in baza prevederilor Ordinului ministrului finantelor publice nr. 816/2002 isi mentin valabilitatea pana la expirarea termenului prevazut in acestea.
    Art. 4
    Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti va lua masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 5
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                       p. Ministrul finantelor publice,
                              Gheorghe Gherghina,
                               secretar de stat

    ANEXA 1

                                    NORME
privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora

    Art. 1
    (1) Potrivit prevederilor art. 11 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, sunt scutite de taxa pe valoarea adaugata livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si a personalului acestora, cu exceptia cetatenilor romani, pe baza de reciprocitate. Limita plafonului pentru care se aplica aceasta scutire se stabileste de Ministerul Afacerilor Externe, pe baza de reciprocitate acordata misiunilor diplomatice romane si personalului acestora. Raspunderea pentru verificarea respectarii conditiilor de reciprocitate revine Directiei generale protocol national din cadrul Ministerului Afacerilor Externe. Sunt asimilate taxei pe valoarea adaugata si intra sub incidenta reciprocitatii impozitele pe consum generale, aplicate misiunilor diplomatice romane si personalului acestora de catre statele partenere.
    (2) De asemenea, sunt scutite de taxa pe valoarea adaugata livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora, cu exceptia cetatenilor romani.
    Art. 2
    Pentru livrarile de bunuri si/sau prestarile de servicii in favoarea persoanelor mentionate la art. 1, furnizorii de bunuri si/sau prestatorii de servicii au obligatia sa emita facturi fiscale sau alte documente specifice, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiara si contabila si a normelor metodologice privind intocmirea si utilizarea acestora sau prin ordine ale ministrului finantelor publice emise in baza Hotararii Guvernului nr. 831/1997, care sa cuprinda, in mod obligatoriu, denumirea misiunii diplomatice, a oficiului consular sau a reprezentantei internationale interguvernamentale acreditate in Romania, respectiv numele persoanei, in cazul personalului acestora, cu exceptiile prevazute la art. 5 alin. (2) si (3).
    Art. 3
    Scutirea de taxa pe valoarea adaugata se realizeaza prin urmatoarele modalitati:
    a) prin facturare fara taxa pe valoarea adaugata de catre furnizorii de bunuri si/sau prestatorii de servicii, in favoarea persoanelor mentionate la art. 1, pe baza certificatului de scutire de taxa pe valoarea adaugata eliberat de Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti, conform modelului prezentat in anexa nr. 1, si a legitimatiei speciale eliberate in acest scop de Ministerul Afacerilor Externe, in cazul in care incasarea contravalorii bunurilor livrate si a serviciilor prestate nu se efectueaza in numerar sau cu instrumente de plata nenominale;
    b) prin facturarea chiriei fara taxa pe valoarea adaugata de catre persoanele impozabile care inchiriaza spatii cu destinatia de sediu al misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare si al reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, resedinte ale sefilor acestora, precum si locuinte pentru personalul misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare sau al reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, pe baza avizului Ministerului Afacerilor Externe privind respectarea conditiilor de reciprocitate in cazul inchirierii de spatii pentru misiunile diplomatice, oficiile consulare si personalul acestora. Daca nu mai este respectata conditia de reciprocitate, Ministerul Afacerilor Externe isi va retrage avizul acordat si nu se mai aplica scutirea de taxa pe valoarea adaugata;
    c) prin restituirea taxei pe valoarea adaugata aferente bunurilor si serviciilor cumparate, efectuata de Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti. Restituirea se solicita de misiunile diplomatice, oficiile consulare, reprezentantele internationale interguvernamentale acreditate in Romania, pentru bunurile si/sau serviciile achizitionate atat de acestea, cat si de personalul lor, astfel cum este prevazut la art. 1.
    Art. 4
    (1) Certificatul de scutire de taxa pe valoarea adaugata prevazut la art. 3 lit. a) se elibereaza la cererea furnizorului de bunuri/prestatorului de servicii, intocmita conform modelului prezentat in anexa nr. 2, pe baza urmatoarelor documente:
    a) copie de pe actul constitutiv;
    b) copie de pe documentul care atesta calitatea de platitor de taxa pe valoarea adaugata;
    c) dovada dotarii cu aparatura necesara pentru utilizarea cartilor de credit;
    d) declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu se va incasa contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate in numerar ori cu instrumente nenominale.
    (2) Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti va comunica Ministerului Afacerilor Externe lista cuprinzand furnizorii de bunuri/prestatorii de servicii carora li s-au eliberat certificate de scutire de taxa pe valoarea adaugata.
    (3) Cererile de eliberare a certificatelor de scutire de taxa pe valoarea adaugata se solutioneaza in termen de 15 zile de la data depunerii cererii si documentelor prevazute la alin. (1).
    (4) Ministerul Afacerilor Externe elibereaza legitimatii speciale numai in cazurile de reciprocitate efectiva deplina, fara existenta unor restrictii sortimentale si plafonari valorice sau cantitative, acordate de statul partener misiunilor diplomatice romane si personalului acestora.
    Art. 5
    (1) Pentru restituirea taxei pe valoarea adaugata prevazuta la art. 3 lit. c), solicitantii trebuie sa completeze o cerere de restituire si un borderou conform modelului prezentat in anexa nr. 3, intocmit in doua exemplare, care trebuie sa cuprinda:
    a) documentele in care sunt consemnate bunurile si serviciile achizitionate in cursul trimestrului pentru care se solicita restituirea, cu exceptia cazurilor in care conditiile de reciprocitate prevad termene mai mari de 3 luni;
    b) documentele care atesta achitarea contravalorii bunurilor si serviciilor pana la data depunerii cererilor, dupa caz.
    (2) Pentru livrarile de bunuri si/sau prestarile de servicii efectuate in mod global pentru nevoile unui imobil cu mai multe apartamente, in care persoanele mentionate la art. 1 ocupa o parte, cu titlu de proprietar sau de chirias, documentele pe baza carora se face restituirea sunt urmatoarele:
    a) decontul cuprinzand cheltuielile comune si taxa pe valoarea adaugata, intocmit de administratorul imobilului, cu indicarea cotei-parti pe care colocatarul este obligat sa o plateasca, potrivit normelor legale privind repartizarea cheltuielilor comune pe locatari;
    b) chitanta emisa de administratia imobilului, prin care se certifica plata cheltuielilor comune si a taxei pe valoarea adaugata, rezultata din decont.
    (3) Pentru carburantii auto se admit bonurile fiscale emise conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, daca sunt stampilate si au inscrise denumirea cumparatorului si numarul de inmatriculare al autovehiculului.
    (4) Documentele justificative pe baza carora se solicita restituirea taxei pe valoarea adaugata prevazute de prezentul articol se depun in copie pentru bunurile si serviciile destinate uzului oficial al misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare si al reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania si in original pentru bunurile si serviciile destinate uzului personalului acestora. Pot fi prezentate in copie documentele pentru bunurile de folosinta indelungata, prevazute in anexa la Hotararea Guvernului nr. 394/1995 privind obligatiile ce revin agentilor economici - persoane fizice sau juridice - in comercializarea produselor de folosinta indelungata, destinate consumatorilor, republicata, cu modificarile ulterioare.
    (5) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, prevazute in anexele nr. 4 si 5, impreuna cu borderourile si documentele justificative, se transmit trimestrial Ministerului Afacerilor Externe, cel mai tarziu pana la finele lunii urmatoare incheierii trimestrului pentru care se solicita restituirea, cu exceptia cazurilor in care conditiile de reciprocitate prevad termene mai mari de 3 luni.
    (6) Prin derogare de la termenele de restituire a taxei pe valoarea adaugata prevazute la alin. (5), misiunile diplomatice si oficiile consulare ale statelor in care exercitiul bugetar se incheie la data de 30 septembrie pot solicita restituirea taxei pe valoarea adaugata pentru trimestrul III in doua transe, prin depunerea cererii de restituire si a documentelor justificative separat pentru lunile iulie si august pana la finele lunii septembrie si separat pentru luna septembrie pana cel tarziu la finele lunii octombrie.
    (7) Nedepunerea in termenul prevazut la alin. (5) a cererilor de restituire si/sau a documentatiei aferente atrage pierderea dreptului de restituire a taxei pe valoarea adaugata. Cererile de restituire si documentele justificative nedepuse in termen vor fi returnate de Ministerul Afacerilor Externe celor care le-au transmis.
    (8) Prin derogare de la prevederile alin. (7), in cazuri temeinic justificate, la solicitarea persoanelor mentionate la art. 1, ministrul finantelor publice poate aproba efectuarea restituirii taxei pe valoarea adaugata, in situatia in care cererea de restituire si/sau documentatia aferenta nu au fost depuse in termenul prevazut la alin. (5).
    Art. 6
    (1) Directia generala protocol national din cadrul Ministerului Afacerilor Externe are obligatia sa confrunte sumele evidentiate in borderouri cu documentele justificative prezentate. In urma verificarii, pe borderou se va face mentiunea, sub semnatura, "Confruntat cu documentele justificative".
    (2) Documentatia avizata favorabil de Ministerul Afacerilor Externe va fi transmisa solicitantilor prevazuti la art. 3 lit. c), care o vor depune la Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti.
    (3) Ministerul Afacerilor Externe va comunica Directiei generale a finantelor publice a municipiului Bucuresti, in termen de 15 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a prezentelor norme, lista cuprinzand statele pentru care conditiile de reciprocitate prevad termene de restituire mai mari de 3 luni. Informatiile respective vor fi actualizate ori de cate ori intervin modificari in relatiile reciproce dintre state.
    (4) Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti analizeaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata si documentele insotitoare. Verificarea si analiza efectuate urmaresc urmatoarele:
    a) documentele ce atesta achizitionarea de bunuri si de servicii sa corespunda formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adaugata, prevazute de reglementarile in vigoare, si sa se refere la trimestrul pentru care se solicita restituirea, cu exceptia cazurilor in care conditiile de reciprocitate prevad termene mai mari de 3 luni;
    b) existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe.
    (5) In urma verificarii si analizei se intocmeste o nota in care se consemneaza numarul si data cererii, rezultatul verificarii si propuneri cu privire la aprobarea restituirii sau, dupa caz, respingerea cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata.
    (6) Restituirea taxei pe valoarea adaugata se aproba de catre directorul general al Directiei generale a finantelor publice a municipiului Bucuresti. Pe baza aprobarii se intocmesc comunicarea catre trezorerie, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 6, precum si comunicarea catre solicitant privind modul de solutionare a cererii, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 7.
    Art. 7
    (1) In baza comunicarilor primite trezoreria va intocmi ordine de plata tip trezorerie pentru fiecare solicitant, in care se va inscrie suma care se restituie. Pe versoul ordinului de plata se vor mentiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice, oficiilor consulare sau reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania si suma restituita personalului acestora, in cazul in care nu sunt deschise conturi personale in care sa se faca varsamintele.
    (2) Operatiunile de restituire a taxei pe valoarea adaugata se evidentiaza in contabilitate prin contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adaugata restituita", deschis la Trezoreria Statului.
    Art. 8
    (1) Solutionarea de catre Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti a cererilor de restituire a taxei pe valoarea adaugata se face in termen de 30 de zile de la data depunerii cererii si a documentelor insotitoare, avizate de Ministerul Afacerilor Externe.
    (2) In situatiile prevazute la art. 5 alin. (6), termenul de solutionare a cererii pentru lunile iulie si august de catre Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti este de 15 zile de la data depunerii cererii si a documentelor insotitoare, avizate de Ministerul Afacerilor Externe.
    Art. 9
    Intra sub incidenta prezentelor norme numai bunurile si serviciile a caror contravaloare a fost achitata in lei pe teritoriul Romaniei.
    Art. 10
    Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata nesolutionate pana la intrarea in vigoare a prezentelor norme, aferente cumpararilor efectuate in trimestrul III al anului 2003, se solutioneaza potrivit acestora.
    Art. 11
    Anexele nr. 1 - 7 fac parte integranta din prezentele norme.

    ANEXA 1
    la norme

    MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
    DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCURESTI

                                 CERTIFICAT
                  de scutire de taxa pe valoarea adaugata

                          Nr. ...... din .............

    In conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.395/2003, a fost eliberat prezentul certificat care atesta dreptul furnizorului de bunuri/prestatorului de servicii ........................, cu sediul in ...................., str. .................. nr. ........., judetul/sectorul ............, codul postal ............., codul fiscal ............., inmatriculat la Registrul comertului sub nr. ............. din ............., sa efectueze livrari de bunuri/prestari de servicii in favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora, cu exceptia cetatenilor romani, in regim de scutire de taxa pe valoarea adaugata, cu drept de deducere, pe baza legitimatiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor Externe.

    Prezentul certificat este valabil 12 luni de la data de ................ .

                                Director general,
                         ...............................

    ANEXA 2
    la norme

                                  CERERE

    Denumirea solicitantului .......................
    Codul fiscal ...................................
    Sediul .........................................

    In conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.395/2003, prin prezenta cerere solicitam eliberarea unui certificat de scutire de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarea de bunuri si prestarea de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare, reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania si a personalului acestora, cu exceptia cetatenilor romani.
    Anexam urmatoarele documente:
    - copie de pe actul constitutiv;
    - copie de pe documentele care atesta calitatea de platitor de taxa pe valoarea adaugata;
    - dovada dotarii cu aparatura necesara pentru utilizarea cartilor de credit;
    - declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu se va incasa in numerar sau cu instrumente nenominale contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate.

              Semnatura si stampila                        Data
         ...............................             .................

    ANEXA 3
    la norme

                                   BORDEROU
cuprinzand documentele justificative prevazute la art. 5 alin. (2) din norme

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |    Documentul    |Valoarea|Valoarea |Total |Documentul de plata|  Suma  |
|crt.|                  |  fara  |  T.V.A. |      |   corespunzator   |achitata|
|    |__________________| T.V.A. |         |      |___________________|        |
|    |Denumirea|Nr.|Data|        |         |      |Denumirea|Nr.| Data|        |
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|___|_____|________|
| 0  |     1   | 2 |  3 |    4   |     5   |   6  |     7   | 8 |  9  |    10  |
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|___|_____|________|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|___|_____|________|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|___|_____|________|

                                 Solicitant,
                               ...............

          Semnatura                Stampila                   Data
       ...............          ..............          ................

    NOTA:
    In cazul bonurilor fiscale, documentul inscris in borderou in col. 1 - 3 se va inscrie si in col. 7 - 9, iar totalul de la col. 6 se va inscrie si in col. 10.

    ANEXA 4
    la norme

 ______________________________________________________________________________
|                                                                              |
| Nr. de inregistrare ...                              Nr. de inregistrare ... |
| Data: .................            CERERE            Data: ................. |
|     Loc rezervat pentru    de restituire a taxei         Loc rezervat pentru |
| Ministerul Finantelor      pe valoarea adaugata      Ministerul Afacerilor   |
| Publice                                              Externe                 |
|                                                                              |
|______________________________________________________________________________|
 ______________________________________________________________________________
|    Denumirea institutiei:                                                    |
|    a) Misiunea diplomatica ................................................. |
| 1. b) Oficiul consular ..................................................... |
|    c) Reprezentanta internationala interguvernamentala                       |
|    ......................................................................... |
|______________________________________________________________________________|
| 2. Adresa:                                                                   |
|    Localitatea ............, str. ............... nr. ...., sectorul ......, |
|    codul postal ..................                                           |
|______________________________________________________________________________|

    Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii, in conformitate cu procedura prevazuta, in suma de ................. lei.
                                            ____
    RESTITUIREA ESTE AFERENTA TRIMESTRULUI |    |
                                           |____|

    Solicitam restituirea in contul nr. ........................, deschis la ............................. Sucursala ....................... .

           Conducatorul institutiei,
           .........................
            (semnatura si stampila)

 ______________________________________________________________________________
|              CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE                  |
|                                                                              |
|    Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ..................... lei, |
| fiind indeplinite conditiile de reciprocitate.                               |
|                                                                              |
|          Directorul general al                                               |
|   Directiei generale protocol national,                                      |
|                                                                              |
|        Semnatura ...............                   Data ..................   |
|             Stampila                                                         |
|______________________________________________________________________________|
 ______________________________________________________________________________
|                 CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR PUBLICE               |
|                                                                              |
|    Aprobam restituirea T.V.A. in suma de ..................... lei.          |
|                                                                              |
|   Directorul general al Directiei generale                                   |
| a finantelor publice a municipiului Bucuresti,                               |
|                                                                              |
|        Semnatura ...............                   Data ..................   |
|             Stampila                                                         |
|______________________________________________________________________________|

    ANEXA 5
    la norme

 ______________________________________________________________________________
|                                                                              |
| Nr. de inregistrare ...                              Nr. de inregistrare ... |
| Data: .................            CERERE            Data: ................. |
|     Loc rezervat pentru    de restituire a taxei         Loc rezervat pentru |
| Ministerul Finantelor      pe valoarea adaugata      Ministerul Afacerilor   |
| Publice                                              Externe                 |
|                                                                              |
|______________________________________________________________________________|
 ______________________________________________________________________________
| Numele si prenumele solicitantului ......................................... |
| Institutia ................................................................. |
| Functia solicitantului ..................................................... |
| Numarul carnetului eliberat de Ministerul Afacerilor Externe ............... |
| Adresa institutiei:                                                          |
| Localitatea ..............., str. ............... nr. ...., sectorul ......, |
| codul postal ..................                                              |
|______________________________________________________________________________|

    Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii, in conformitate cu procedura prevazuta, in suma de ................. lei.
                                                  ____
    RESTITUIREA ESTE AFERENTA TRIMESTRULUI ..... |    |
                                                 |____|

    Solicitam restituirea in contul nr. ................., deschis la ......................... Sucursala ............................ .

         Conducatorul institutiei,
         .........................
          (semnatura si stampila)

 ______________________________________________________________________________
|              CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE                  |
|                                                                              |
|    Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ..................... lei, |
| fiind indeplinite conditiile de reciprocitate.                               |
|                                                                              |
|          Directorul general al                                               |
|   Directiei generale protocol national,                                      |
|                                                                              |
|        Semnatura ...............                   Data ..................   |
|             Stampila                                                         |
|______________________________________________________________________________|
 ______________________________________________________________________________
|                 CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR PUBLICE               |
|                                                                              |
|    Aprobam restituirea T.V.A. in suma de ..................... lei.          |
|                                                                              |
|   Directorul general al Directiei generale                                   |
| a finantelor publice a municipiului Bucuresti,                               |
|                                                                              |
|        Semnatura ...............                   Data ..................   |
|             Stampila                                                         |
|______________________________________________________________________________|

    ANEXA 6
    la norme

    DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
    A MUNICIPIULUI BUCURESTI

    Compartimentul ...............                  Nr. ......../..............

                                    Catre
                        Trezoreria ...................

    Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti sub nr. ......./.........., va comunicam aprobarea restituirii taxei pe valoarea adaugata aferente bunurilor si serviciilor cumparate de:
    a) Misiunea diplomatica/Oficiul consular/Reprezentanta internationala interguvernamentala ..............;
    b) personal al ...........................................................,
    in suma de:
        a) ................. lei;
        b) ................. lei.
    Va rugam ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament in contul
.............................. nr. ................, deschis la
(institutiei sau al persoanei)
Banca ......................, Sucursala/Filiala/Agentia ...................... .
    Alaturat ca remitem cererea de restituire aprobata, pe baza careia va rugam sa efectuati viramentul.

                               Sef de compartiment,
                          ............................

    ANEXA 7
    la norme

    DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
    A MUNICIPIULUI BUCURESTI

                                                      Nr. ......../............

                          Catre ...................

    Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti sub nr. ........./.........., va comunicam aprobarea restituirii taxei pe valoarea adaugata aferente bunurilor si serviciilor cumparate pentru:
    a) Misiunea diplomatica/Oficiul consular/Reprezentanta internationala interguvernamentala ...................;
    b) personalul Misiunii diplomatice/Oficiului consular/Reprezentantei internationale interguvernamentale ................., urmand ca plata sa se
efectueze prin virament in contul .............................................
                                          (institutiei sau al persoanei)
nr. ...................., deschis la Banca ..............................., Sucursala/Filiala/Agentia .......................... .
    Sumele aferente sunt:
    a) ................. lei;
    b) ................. lei.

                             Director general,
                        ..........................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1395/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1395 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1395/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu