ORDIN
Nr. 1395 din 9 octombrie 2003
pentru aprobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea
adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea
directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor
internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a
personalului acestora
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 737 din 22 octombrie 2003
In temeiul prevederilor art. 11 alin. (1) lit. k) si alin. (3) din Legea
nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 653 din 15 septembrie 2003, precum si ale
art. 12 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 735/2003 privind organizarea si
functionarea Ministerului Finantelor Publice,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata
pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a
misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale
interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora,
prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga prevederile
Ordinului ministrului finantelor publice nr. 816/2002 pentru aprobarea Normelor
privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata cu drept de deducere
pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a
misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale
interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora,
publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 478 din 4 iulie 2002.
Art. 3
Certificatele de scutire de taxa pe valoarea adaugata emise in baza
prevederilor Ordinului ministrului finantelor publice nr. 816/2002 isi mentin
valabilitatea pana la expirarea termenului prevazut in acestea.
Art. 4
Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti va lua
masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
Art. 5
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
ANEXA 1
NORME
privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de
bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice,
oficiilor consulare si reprezentantelor internationale interguvernamentale
acreditate in Romania, precum si a personalului acestora
Art. 1
(1) Potrivit prevederilor art. 11 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 345/2002
privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, sunt scutite de taxa pe
valoarea adaugata livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea
directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si a personalului
acestora, cu exceptia cetatenilor romani, pe baza de reciprocitate. Limita
plafonului pentru care se aplica aceasta scutire se stabileste de Ministerul
Afacerilor Externe, pe baza de reciprocitate acordata misiunilor diplomatice
romane si personalului acestora. Raspunderea pentru verificarea respectarii
conditiilor de reciprocitate revine Directiei generale protocol national din
cadrul Ministerului Afacerilor Externe. Sunt asimilate taxei pe valoarea
adaugata si intra sub incidenta reciprocitatii impozitele pe consum generale,
aplicate misiunilor diplomatice romane si personalului acestora de catre
statele partenere.
(2) De asemenea, sunt scutite de taxa pe valoarea adaugata livrarile de
bunuri si prestarile de servicii in favoarea directa a reprezentantelor
internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a
personalului acestora, cu exceptia cetatenilor romani.
Art. 2
Pentru livrarile de bunuri si/sau prestarile de servicii in favoarea
persoanelor mentionate la art. 1, furnizorii de bunuri si/sau prestatorii de
servicii au obligatia sa emita facturi fiscale sau alte documente specifice,
aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor
comune privind activitatea financiara si contabila si a normelor metodologice
privind intocmirea si utilizarea acestora sau prin ordine ale ministrului
finantelor publice emise in baza Hotararii Guvernului nr. 831/1997, care sa
cuprinda, in mod obligatoriu, denumirea misiunii diplomatice, a oficiului
consular sau a reprezentantei internationale interguvernamentale acreditate in
Romania, respectiv numele persoanei, in cazul personalului acestora, cu
exceptiile prevazute la art. 5 alin. (2) si (3).
Art. 3
Scutirea de taxa pe valoarea adaugata se realizeaza prin urmatoarele
modalitati:
a) prin facturare fara taxa pe valoarea adaugata de catre furnizorii de
bunuri si/sau prestatorii de servicii, in favoarea persoanelor mentionate la
art. 1, pe baza certificatului de scutire de taxa pe valoarea adaugata eliberat
de Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti, conform
modelului prezentat in anexa nr. 1, si a legitimatiei speciale eliberate in
acest scop de Ministerul Afacerilor Externe, in cazul in care incasarea
contravalorii bunurilor livrate si a serviciilor prestate nu se efectueaza in
numerar sau cu instrumente de plata nenominale;
b) prin facturarea chiriei fara taxa pe valoarea adaugata de catre
persoanele impozabile care inchiriaza spatii cu destinatia de sediu al
misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare si al reprezentantelor
internationale interguvernamentale acreditate in Romania, resedinte ale sefilor
acestora, precum si locuinte pentru personalul misiunilor diplomatice, al
oficiilor consulare sau al reprezentantelor internationale interguvernamentale
acreditate in Romania, pe baza avizului Ministerului Afacerilor Externe privind
respectarea conditiilor de reciprocitate in cazul inchirierii de spatii pentru
misiunile diplomatice, oficiile consulare si personalul acestora. Daca nu mai
este respectata conditia de reciprocitate, Ministerul Afacerilor Externe isi va
retrage avizul acordat si nu se mai aplica scutirea de taxa pe valoarea
adaugata;
c) prin restituirea taxei pe valoarea adaugata aferente bunurilor si
serviciilor cumparate, efectuata de Directia generala a finantelor publice a
municipiului Bucuresti. Restituirea se solicita de misiunile diplomatice,
oficiile consulare, reprezentantele internationale interguvernamentale
acreditate in Romania, pentru bunurile si/sau serviciile achizitionate atat de
acestea, cat si de personalul lor, astfel cum este prevazut la art. 1.
Art. 4
(1) Certificatul de scutire de taxa pe valoarea adaugata prevazut la art. 3
lit. a) se elibereaza la cererea furnizorului de bunuri/prestatorului de
servicii, intocmita conform modelului prezentat in anexa nr. 2, pe baza
urmatoarelor documente:
a) copie de pe actul constitutiv;
b) copie de pe documentul care atesta calitatea de platitor de taxa pe
valoarea adaugata;
c) dovada dotarii cu aparatura necesara pentru utilizarea cartilor de
credit;
d) declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu se va incasa
contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate in numerar ori cu
instrumente nenominale.
(2) Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti va
comunica Ministerului Afacerilor Externe lista cuprinzand furnizorii de
bunuri/prestatorii de servicii carora li s-au eliberat certificate de scutire
de taxa pe valoarea adaugata.
(3) Cererile de eliberare a certificatelor de scutire de taxa pe valoarea
adaugata se solutioneaza in termen de 15 zile de la data depunerii cererii si
documentelor prevazute la alin. (1).
(4) Ministerul Afacerilor Externe elibereaza legitimatii speciale numai in
cazurile de reciprocitate efectiva deplina, fara existenta unor restrictii
sortimentale si plafonari valorice sau cantitative, acordate de statul partener
misiunilor diplomatice romane si personalului acestora.
Art. 5
(1) Pentru restituirea taxei pe valoarea adaugata prevazuta la art. 3 lit.
c), solicitantii trebuie sa completeze o cerere de restituire si un borderou
conform modelului prezentat in anexa nr. 3, intocmit in doua exemplare, care
trebuie sa cuprinda:
a) documentele in care sunt consemnate bunurile si serviciile achizitionate
in cursul trimestrului pentru care se solicita restituirea, cu exceptia
cazurilor in care conditiile de reciprocitate prevad termene mai mari de 3
luni;
b) documentele care atesta achitarea contravalorii bunurilor si serviciilor
pana la data depunerii cererilor, dupa caz.
(2) Pentru livrarile de bunuri si/sau prestarile de servicii efectuate in
mod global pentru nevoile unui imobil cu mai multe apartamente, in care
persoanele mentionate la art. 1 ocupa o parte, cu titlu de proprietar sau de
chirias, documentele pe baza carora se face restituirea sunt urmatoarele:
a) decontul cuprinzand cheltuielile comune si taxa pe valoarea adaugata,
intocmit de administratorul imobilului, cu indicarea cotei-parti pe care
colocatarul este obligat sa o plateasca, potrivit normelor legale privind
repartizarea cheltuielilor comune pe locatari;
b) chitanta emisa de administratia imobilului, prin care se certifica plata
cheltuielilor comune si a taxei pe valoarea adaugata, rezultata din decont.
(3) Pentru carburantii auto se admit bonurile fiscale emise conform
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia agentilor economici
de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, daca sunt
stampilate si au inscrise denumirea cumparatorului si numarul de inmatriculare
al autovehiculului.
(4) Documentele justificative pe baza carora se solicita restituirea taxei
pe valoarea adaugata prevazute de prezentul articol se depun in copie pentru
bunurile si serviciile destinate uzului oficial al misiunilor diplomatice, al
oficiilor consulare si al reprezentantelor internationale interguvernamentale
acreditate in Romania si in original pentru bunurile si serviciile destinate
uzului personalului acestora. Pot fi prezentate in copie documentele pentru
bunurile de folosinta indelungata, prevazute in anexa la Hotararea Guvernului
nr. 394/1995 privind obligatiile ce revin agentilor economici - persoane fizice
sau juridice - in comercializarea produselor de folosinta indelungata,
destinate consumatorilor, republicata, cu modificarile ulterioare.
(5) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, prevazute in
anexele nr. 4 si 5, impreuna cu borderourile si documentele justificative, se
transmit trimestrial Ministerului Afacerilor Externe, cel mai tarziu pana la
finele lunii urmatoare incheierii trimestrului pentru care se solicita
restituirea, cu exceptia cazurilor in care conditiile de reciprocitate prevad
termene mai mari de 3 luni.
(6) Prin derogare de la termenele de restituire a taxei pe valoarea
adaugata prevazute la alin. (5), misiunile diplomatice si oficiile consulare
ale statelor in care exercitiul bugetar se incheie la data de 30 septembrie pot
solicita restituirea taxei pe valoarea adaugata pentru trimestrul III in doua
transe, prin depunerea cererii de restituire si a documentelor justificative
separat pentru lunile iulie si august pana la finele lunii septembrie si
separat pentru luna septembrie pana cel tarziu la finele lunii octombrie.
(7) Nedepunerea in termenul prevazut la alin. (5) a cererilor de restituire
si/sau a documentatiei aferente atrage pierderea dreptului de restituire a
taxei pe valoarea adaugata. Cererile de restituire si documentele justificative
nedepuse in termen vor fi returnate de Ministerul Afacerilor Externe celor care
le-au transmis.
(8) Prin derogare de la prevederile alin. (7), in cazuri temeinic
justificate, la solicitarea persoanelor mentionate la art. 1, ministrul
finantelor publice poate aproba efectuarea restituirii taxei pe valoarea
adaugata, in situatia in care cererea de restituire si/sau documentatia
aferenta nu au fost depuse in termenul prevazut la alin. (5).
Art. 6
(1) Directia generala protocol national din cadrul Ministerului Afacerilor
Externe are obligatia sa confrunte sumele evidentiate in borderouri cu
documentele justificative prezentate. In urma verificarii, pe borderou se va
face mentiunea, sub semnatura, "Confruntat cu documentele
justificative".
(2) Documentatia avizata favorabil de Ministerul Afacerilor Externe va fi
transmisa solicitantilor prevazuti la art. 3 lit. c), care o vor depune la
Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti.
(3) Ministerul Afacerilor Externe va comunica Directiei generale a
finantelor publice a municipiului Bucuresti, in termen de 15 zile de la data
publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a prezentelor norme,
lista cuprinzand statele pentru care conditiile de reciprocitate prevad termene
de restituire mai mari de 3 luni. Informatiile respective vor fi actualizate
ori de cate ori intervin modificari in relatiile reciproce dintre state.
(4) Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti
analizeaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata si documentele
insotitoare. Verificarea si analiza efectuate urmaresc urmatoarele:
a) documentele ce atesta achizitionarea de bunuri si de servicii sa
corespunda formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea taxei pe
valoarea adaugata, prevazute de reglementarile in vigoare, si sa se refere la
trimestrul pentru care se solicita restituirea, cu exceptia cazurilor in care
conditiile de reciprocitate prevad termene mai mari de 3 luni;
b) existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe.
(5) In urma verificarii si analizei se intocmeste o nota in care se
consemneaza numarul si data cererii, rezultatul verificarii si propuneri cu privire
la aprobarea restituirii sau, dupa caz, respingerea cererii de restituire a
taxei pe valoarea adaugata.
(6) Restituirea taxei pe valoarea adaugata se aproba de catre directorul
general al Directiei generale a finantelor publice a municipiului Bucuresti. Pe
baza aprobarii se intocmesc comunicarea catre trezorerie, potrivit modelului
prezentat in anexa nr. 6, precum si comunicarea catre solicitant privind modul
de solutionare a cererii, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 7.
Art. 7
(1) In baza comunicarilor primite trezoreria va intocmi ordine de plata tip
trezorerie pentru fiecare solicitant, in care se va inscrie suma care se
restituie. Pe versoul ordinului de plata se vor mentiona distinct suma care se
restituie misiunilor diplomatice, oficiilor consulare sau reprezentantelor
internationale interguvernamentale acreditate in Romania si suma restituita
personalului acestora, in cazul in care nu sunt deschise conturi personale in
care sa se faca varsamintele.
(2) Operatiunile de restituire a taxei pe valoarea adaugata se evidentiaza
in contabilitate prin contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adaugata
restituita", deschis la Trezoreria Statului.
Art. 8
(1) Solutionarea de catre Directia generala a finantelor publice a
municipiului Bucuresti a cererilor de restituire a taxei pe valoarea adaugata
se face in termen de 30 de zile de la data depunerii cererii si a documentelor
insotitoare, avizate de Ministerul Afacerilor Externe.
(2) In situatiile prevazute la art. 5 alin. (6), termenul de solutionare a
cererii pentru lunile iulie si august de catre Directia generala a finantelor
publice a municipiului Bucuresti este de 15 zile de la data depunerii cererii
si a documentelor insotitoare, avizate de Ministerul Afacerilor Externe.
Art. 9
Intra sub incidenta prezentelor norme numai bunurile si serviciile a caror
contravaloare a fost achitata in lei pe teritoriul Romaniei.
Art. 10
Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata nesolutionate pana la
intrarea in vigoare a prezentelor norme, aferente cumpararilor efectuate in
trimestrul III al anului 2003, se solutioneaza potrivit acestora.
Art. 11
Anexele nr. 1 - 7 fac parte integranta din prezentele norme.
ANEXA 1
la norme
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCURESTI
CERTIFICAT
de scutire de taxa pe valoarea adaugata
Nr. ...... din .............
In conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea
scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile
de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare
si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania,
precum si a personalului acestora, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor
publice nr. 1.395/2003, a fost eliberat prezentul certificat care atesta
dreptul furnizorului de bunuri/prestatorului de servicii ........................,
cu sediul in ...................., str. .................. nr. .........,
judetul/sectorul ............, codul postal ............., codul fiscal
............., inmatriculat la Registrul comertului sub nr. ............. din
............., sa efectueze livrari de bunuri/prestari de servicii in favoarea
directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internationale
interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a personalului acestora,
cu exceptia cetatenilor romani, in regim de scutire de taxa pe valoarea
adaugata, cu drept de deducere, pe baza legitimatiei speciale eliberate de
Ministerul Afacerilor Externe.
Prezentul certificat este valabil 12 luni de la data de ................ .
Director general,
...............................
ANEXA 2
la norme
CERERE
Denumirea solicitantului .......................
Codul fiscal ...................................
Sediul .........................................
In conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea
scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile
de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare
si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania,
precum si a personalului acestora, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor
publice nr. 1.395/2003, prin prezenta cerere solicitam eliberarea unui
certificat de scutire de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarea de bunuri si
prestarea de servicii in favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor
consulare, reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in
Romania si a personalului acestora, cu exceptia cetatenilor romani.
Anexam urmatoarele documente:
- copie de pe actul constitutiv;
- copie de pe documentele care atesta calitatea de platitor de taxa pe
valoarea adaugata;
- dovada dotarii cu aparatura necesara pentru utilizarea cartilor de
credit;
- declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu se va incasa
in numerar sau cu instrumente nenominale contravaloarea bunurilor livrate sau a
serviciilor prestate.
Semnatura si stampila Data
............................... .................
ANEXA 3
la norme
BORDEROU
cuprinzand documentele justificative prevazute la art. 5 alin. (2) din norme
______________________________________________________________________________
|Nr. | Documentul |Valoarea|Valoarea |Total |Documentul de plata| Suma
|
|crt.| | fara | T.V.A. | | corespunzator
|achitata|
| |__________________| T.V.A. | | |___________________|
|
| |Denumirea|Nr.|Data| | | |Denumirea|Nr.| Data|
|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|___|_____|________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|___|_____|________|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|___|_____|________|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|___|_____|________|
Solicitant,
...............
Semnatura Stampila Data
............... .............. ................
NOTA:
In cazul bonurilor fiscale, documentul inscris in borderou in col. 1 - 3 se
va inscrie si in col. 7 - 9, iar totalul de la col. 6 se va inscrie si in col.
10.
ANEXA 4
la norme
______________________________________________________________________________
|
|
| Nr. de inregistrare ... Nr. de inregistrare ...
|
| Data: ................. CERERE Data: .................
|
| Loc rezervat pentru de restituire a taxei Loc rezervat pentru
|
| Ministerul Finantelor pe valoarea adaugata Ministerul Afacerilor
|
| Publice Externe |
|
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Denumirea institutiei:
|
| a) Misiunea diplomatica .................................................
|
| 1. b) Oficiul consular .....................................................
|
| c) Reprezentanta internationala interguvernamentala
|
| .........................................................................
|
|______________________________________________________________________________|
| 2. Adresa: |
| Localitatea ............, str. ............... nr. ...., sectorul ......,
|
| codul postal ..................
|
|______________________________________________________________________________|
Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata
platite pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii, in conformitate cu
procedura prevazuta, in suma de ................. lei.
____
RESTITUIREA ESTE AFERENTA TRIMESTRULUI | |
|____|
Solicitam restituirea in contul nr. ........................, deschis la
............................. Sucursala ....................... .
Conducatorul institutiei,
.........................
(semnatura si stampila)
______________________________________________________________________________
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE
|
|
|
| Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ..................... lei,
|
| fiind indeplinite conditiile de reciprocitate. |
|
|
| Directorul general al
|
| Directiei generale protocol national, |
|
|
| Semnatura ............... Data ..................
|
| Stampila |
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR PUBLICE
|
| |
| Aprobam restituirea T.V.A. in suma de ..................... lei.
|
|
|
| Directorul general al Directiei generale
|
| a finantelor publice a municipiului Bucuresti,
|
|
|
| Semnatura ............... Data ..................
|
| Stampila
|
|______________________________________________________________________________|
ANEXA 5
la norme
______________________________________________________________________________
|
|
| Nr. de inregistrare ... Nr. de inregistrare ...
|
| Data: ................. CERERE Data: .................
|
| Loc rezervat pentru de restituire a taxei Loc rezervat pentru
|
| Ministerul Finantelor pe valoarea adaugata Ministerul Afacerilor
|
| Publice Externe
|
|
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Numele si prenumele solicitantului .........................................
|
| Institutia .................................................................
|
| Functia solicitantului .....................................................
|
| Numarul carnetului eliberat de Ministerul Afacerilor Externe ...............
|
| Adresa institutiei:
|
| Localitatea ..............., str. ............... nr. ...., sectorul ......,
|
| codul postal ..................
|
|______________________________________________________________________________|
Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata
platite pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii, in conformitate cu
procedura prevazuta, in suma de ................. lei.
____
RESTITUIREA ESTE AFERENTA TRIMESTRULUI ..... | |
|____|
Solicitam restituirea in contul nr. ................., deschis la
......................... Sucursala ............................ .
Conducatorul institutiei,
.........................
(semnatura si stampila)
______________________________________________________________________________
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE
|
|
|
| Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ..................... lei,
|
| fiind indeplinite conditiile de reciprocitate.
|
|
|
| Directorul general al
|
| Directiei generale protocol national,
|
|
|
| Semnatura ............... Data ..................
|
| Stampila
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR PUBLICE
|
|
|
| Aprobam restituirea T.V.A. in suma de ..................... lei.
|
|
|
| Directorul general al Directiei generale
|
| a finantelor publice a municipiului Bucuresti, |
|
|
| Semnatura ............... Data ..................
|
| Stampila
|
|______________________________________________________________________________|
ANEXA 6
la norme
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Compartimentul ............... Nr. ......../..............
Catre
Trezoreria ...................
Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata,
inregistrata la Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti
sub nr. ......./.........., va comunicam aprobarea restituirii taxei pe
valoarea adaugata aferente bunurilor si serviciilor cumparate de:
a) Misiunea diplomatica/Oficiul consular/Reprezentanta internationala
interguvernamentala ..............;
b) personal al ...........................................................,
in suma de:
a) ................. lei;
b) ................. lei.
Va rugam ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament in contul
.............................. nr. ................, deschis la
(institutiei sau al persoanei)
Banca ......................, Sucursala/Filiala/Agentia ......................
.
Alaturat ca remitem cererea de restituire aprobata, pe baza careia va rugam
sa efectuati viramentul.
Sef de compartiment,
............................
ANEXA 7
la norme
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Nr. ......../............
Catre ...................
Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata,
inregistrata la Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti
sub nr. ........./.........., va comunicam aprobarea restituirii taxei pe
valoarea adaugata aferente bunurilor si serviciilor cumparate pentru:
a) Misiunea diplomatica/Oficiul consular/Reprezentanta internationala
interguvernamentala ...................;
b) personalul Misiunii diplomatice/Oficiului consular/Reprezentantei
internationale interguvernamentale ................., urmand ca plata sa se
efectueze prin virament in contul .............................................
(institutiei sau al persoanei)
nr. ...................., deschis la Banca ...............................,
Sucursala/Filiala/Agentia .......................... .
Sumele aferente sunt:
a) ................. lei;
b) ................. lei.
Director general,
..........................