Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1369 din 25.07.2014

pentru aprobarea Procedurii privind exercitarea controlului de stat al calităţii în construcţii prin controale la factorii implicaţi în procesul de execuţie - indicativ PCE 001
ACT EMIS DE: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 576 din 01 august 2014



SmartCity1

Potrivit dispoziţiilor art. 30 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare,în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobată cu modificări prin Legea nr. 707/2001, cu modificările şi completările ulterioare,luând în considerare dispoziţiile art. 3 pct. II lit. j) şi pct. III lit. a) din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 525/2013 pentru aprobarea atribuţiilor generale şi specifice, a structurii organizatorice şi a numărului maxim de posturi, precum şi a normării parcului auto şi a consumului de carburanţi ale Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., cu modificările ulterioare,ţinând seama de prevederile Regulamentului privind controlul de stat al calităţii în construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 272/1994,în temeiul art. 12 alin. (7) şi al art. 14 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cu modificările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emite prezentul ordin. Articolul 1Se aprobă Procedura privind exercitarea controlului de stat al calităţii în construcţii prin controale la factorii implicaţi în procesul de execuţie - indicativ PCE 001, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Mihaela Dincă, secretar general adjunct
ANEXĂPROCEDURĂ privind exercitarea controlului de stat al calităţii în construcţii prin controale la factorii implicaţi în procesul de execuţie - indicativ PCE 001 Capitolul IObiectul procedurii Articolul 1Prezenta procedură stabileşte cadrul normativ general privind exercitarea controlului de stat al calităţii în construcţii prin controale la factorii implicaţi în procesul de execuţie, în vederea asigurării nivelului de calitate corespunzător soluţiilor tehnice şi a cerinţelor de calitate cuprinse în documentaţiile tehnice de execuţie elaborate şi verificate în baza reglementărilor tehnice aplicabile la data controlului. Articolul 2Controlul de stat al calităţii în construcţii se organizează şi se exercită de către I.S.C. prin structurile sale teritoriale. Articolul 3Controlul de stat al calităţii în construcţii nu absolvă factorii implicaţi în conceperea şi realizarea construcţiilor de obligaţiile şi răspunderile care le revin potrivit prevederilor legale, şi nici de cele asumate prin contracte, dispoziţii sau prin autorizaţiile ce se emit. Capitolul IIScopul procedurii Articolul 4Scopul procedurii este acela de a crea baza metodologică, precum şi conţinutul-cadru al procesului-verbal de control, pentru aplicarea unitară a prevederilor legale în domeniul calităţii construcţiilor, în etapa de execuţie a construcţiilor, aplicarea măsurilor şi sancţiunilor prevăzute de lege. Capitolul IIIDomeniul de aplicare Articolul 5Prezenta procedură se aplică în exercitarea controlului de stat al calităţii în construcţii potrivit dispoziţiilor
Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare, pentru care este aplicabil sistemul calităţii în construcţii. Articolul 6(1) Activitatea de control al statului se organizează şi se exercită în mod diferenţiat, prin controale curente şi controale prin sondaj, efectuate de către personalul cu atribuţii de control din cadrul I.J.C., respectiv din cadrul I.C.M.B., cu participarea obligatorie a executantului, dirigintelui de şantier şi a factorilor responsabili implicaţi în conceperea şi realizarea construcţiilor: cercetători, proiectanţi, verificatori de proiecte atestaţi, producători şi distribuitori de produse pentru construcţii, responsabili tehnici cu execuţia, experţi tehnici, precum şi reprezentanţi ai autorităţilor administraţiei publice locale emitente ale autorizaţiilor de construire.(2) În funcţie de complexitatea problemelor care se impun a fi verificate, conducerea I.S.C., I.R.C. şi a I.J.C., respectiv a I.C.M.B. pot dispune controale tematice la factorii şi operatorii economici implicaţi în procesul de concepţie şi realizare a construcţiilor, ale căror obiective se stabilesc prin tematica de control.(3) Exercitarea activităţii de control se face de către personalul cu atribuţii de control din cadrul I.J.C., respectiv din cadrul I.C.M.B. Această activitate se poate face şi de către echipe de control, a căror componenţă este stabilită de conducerea I.S.C., I.R.C., I.J.C./I.C.M.B., după caz, în raport cu scopul şi obiectivele controlului, cu specificul, complexitatea şi gradul cu dificultate al lucrărilor, cu perioada de control.(4) Personalul cu atribuţii de control nu trebuie să fie supus niciunei presiuni comerciale, financiare sau de altă natură, care i-ar putea influenţa activitatea, integritatea, care să contravină independenţei în raţionamentul pe care îl au de făcut. Acesta nu poate fi implicat în activitatea de proiectare, verificare, expertizare, fabricare şi comercializare de materiale, echipamente şi componente pe care le controlează sau altele similare, care pot constitui o formă de concurenţă. Articolul 7Pentru întărirea rolului instituţional şi creşterea calităţii actului de control prin armonizarea reglementărilor specifice domeniilor de activitate, în vederea stabilirii şi soluţionării neconformităţilor, a defectelor apărute pe parcursul execuţiei lucrărilor şi pe întreaga durată de existenţă a acestora, precum şi pentru aplicarea corectă şi unitară a măsurilor impuse de cadrul de reglementare, I.S.C. poate dispune prelevarea de probe şi poate efectua încercări de laborator utilizând echipamente specifice din dotare sau poate dispune trimiterea acestora la laboratoare de încercări autorizate. Articolul 8 (1) Controalele tematice se dispun de conducerea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, conducerea I.S.C., precum şi de către conducerea I.R.C.(2) Controalele prin sondaj se efectuează din dispoziţia scrisă a inspectorului general, a inspectorilor-şefi regionali, respectiv a inspectorilor-şefi judeţeni, cu informarea Direcţiei coordonare, control şi sinteză a activităţii de control şi avizare din cadrul I.S.C.(3) Rezultatele activităţilor de control tematice vor fi consemnate într-un raport care va evidenţia constatările făcute, măsurile dispuse, concluzii şi recomandări, care va fi înaintat spre aprobare iniţiatorului, în maximum 3 zile lucrătoare de la încheierea acestuia.(4) Raportul încheiat ca urmare a activităţilor de control tematice, respectiv a controalelor prin sondaj, dispuse de conducerea I.R.C., I.J.C./I.C.M.B. vor fi comunicate conducerii I.S.C. în maximum 3 zile lucrătoare de la data întocmirii acestuia. Articolul 9Termenii, sintagmele specifice şi prescurtările utilizate în conţinutul procedurii sunt prevăzute în anexa nr. 1. Capitolul IVLegislaţia aplicabilă Articolul 10Legislaţia aplicabilă în exercitarea controlului de stat al calităţii în construcţii prin controale la factorii implicaţi în procesul de execuţie cuprinde: a)Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare;b)Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;c)Ordonanţa Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobată cu modificări prin Legea nr. 707/2001, cu modificările şi completările ulterioare;d)Hotărârea Guvernului nr. 525/2013 pentru aprobarea atribuţiilor generale şi specifice, a structurii organizatorice şi a numărului maxim de posturi, precum şi a normării parcului auto şi a consumului de carburanţi ale Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., cu modificările ulterioare;e)Regulamentul privind controlul de stat al calităţii în construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 272/1994; f)Hotărârea Guvernului nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;g)reglementări tehnice în vigoare, regulamente, proceduri, specificaţii tehnice, normative, instrucţiuni tehnice, ghiduri şi metodologii privind legalitatea executării lucrărilor de construcţii şi calitatea lucrărilor de construcţii executate. Capitolul VEtapele procedurii de control în execuţie Articolul 11(1) Descrierea etapelor procedurii de control:a)etapa pregătitoare:1. înregistrarea comunicării de începere a lucrării în sistemul de evidenţă al I.S.C.; 2. analiza complexităţii lucrărilor, ca urmare a iniţierii constituirii dosarului de obiectiv, stabilirea tipului de control - curent sau prin sondaj - şi a personalului cu atribuţii de control desemnat, care va exercita activitatea de control pentru obiectiv; 3. avizarea programului de faze determinante; 4. cuprinderea controlului în programul de activităţi de control; 5. verificarea soluţiilor din documentaţiile de execuţie, identificarea factorilor responsabili şi pregătirea controlului curent; b)etapa de exercitare a activităţii de control:1. exercitarea de către personalul cu atribuţii de control desemnat de inspectorul-şef judeţean a controlului în execuţie, finalizat prin încheierea procesului-verbal de control în etapa de execuţie a lucrărilor de construcţii, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2; 2. consemnarea în procesul-verbal de control a constatărilor/neconformităţilor raportate la prevederile soluţiei tehnice din documentaţia de execuţie şi cu reglementările aplicabile la data controlului, cu specificarea detaliată, până la nivel de articol/alineat din reglementarea tehnică/legală aplicabilă; 3. stabilirea în procesul-verbal de control a măsurilor, a persoanelor responsabile pentru realizarea acestora, precum şi a termenelor de îndeplinire a acestora; 4. înregistrarea procesului-verbal de control la factorii responsabili implicaţi; 5. urmărirea realizării măsurilor şi a termenelor dispuse prin actul de control încheiat. Stingerea măsurilor la termenele dispuse se realizează prin comunicarea îndeplinirii acestora de către unitatea controlată; 6. nerespectarea măsurilor şi termenelor dispuse constituie contravenţie şi se sancţionează potrivit prevederilor legale. (2) Selectarea documentelor şi a operaţiunilor semnificative, în cazul controalelor tematice care trebuie să reflecte respectarea cadrului legal şi asumarea responsabilităţilor de către factorii implicaţi, se apreciază de către personalul cu atribuţii de control desemnat, având în vedere tematica de control stabilită de către iniţiatorul acţiunii. Capitolul VICondiţii necesare exercitării activităţii de control la factorii implicaţi în procesul de execuţie a construcţiilor Articolul 12Personalul cu atribuţii de control verifică existenţa şi aplicarea sistemelor calităţii în construcţii de către factorii implicaţi în procesul de execuţie a construcţiilor pe baza: a)documentelor de identificare a factorilor implicaţi în activitatea de proiectare, execuţie, verificare şi recepţie calitativă a lucrărilor pentru obiectivul supus controlului; b)documentelor de identificare a persoanelor responsabile pentru funcţiile pe care le deţin; c)documentelor care să ateste legalitatea executării lucrărilor de construcţii: autorizaţia de construire însoţită de avizele şi acordurile prevăzute de lege, documentaţia tehnică de execuţie însoţită de detaliile tehnice de execuţie, verificate de verificatori de proiecte atestaţi, expertizele tehnice, programul de control al lucrărilor, anunţurile de începere a lucrărilor, deciziile de numire a persoanelor responsabile, alte documente impuse de complexitatea, dificultatea şi specificul lucrărilor; d)planului calităţii: extrase din contracte referitor la cerinţele calitative ale lucrărilor, de verificare şi control, contracte de furnizare a materialelor şi serviciilor, structura de organizare a societăţii, statutul, certificatul de înregistrare fiscală, procedurile de lucru, caietele de sarcini, lista materialelor de bază şi a furnizorilor, alte documente specifice, după caz; e)documentelor care justifică şi permit modificarea soluţiei tehnice, după caz; f)documentelor care se constituie în cartea tehnică a construcţiei, prin care se atestă realizarea cerinţelor de calitate ale investitorului: recepţia calitativă a lucrărilor, verificările şi încercările efectuate pe faze de execuţie, adaptate pentru fiecare categorie de lucrări executată sau cuprinsă în programul de lucrări, registrele de înregistrare a documentelor, dispoziţiile de şantier, principalele materiale puse în operă, fişele tehnologice, rapoartele de control intern, documente specifice, după caz; g)documentelor care confirmă îndeplinirea măsurilor dispuse în actul de control anterior, după caz. Articolul 13Pentru lucrările de instalaţii în domeniul gazelor naturale, al energiei electrice şi termice, pentru lucrările de intervenţie la monumente istorice şi situri protejate, precum şi pentru alte domenii cu reglementări specifice în domeniul proiectării şi al execuţiei, cum ar fi lucrările de îmbunătăţiri funciare, amenajamente silvice, lucrări hidrotehnice, personalul de proiectare şi execuţie trebuie să fie autorizat sau atestat de autorităţile de reglementare în aceste domenii. Capitolul VIIÎnregistrarea şi trasabilitatea documentelor Articolul 14În raport cu complexitatea lucrărilor, personalul cu atribuţii de control care efectuează controlul lucrărilor în execuţie poate solicita investitorului extrase din documentaţia tehnică de execuţie, pentru studiu. Documentele au caracter confidenţial şi se arhivează în dosarul de obiectiv împreună cu actele de control sau se restituie. Articolul 15Procesul-verbal de control încheiat de către personalul cu atribuţii de control va fi însoţit de material fotografic, cu înregistrarea datei şi orei, care se consemnează şi se ataşează acestuia. Articolul 16I.J.C., respectiv I.C.M.B. sunt obligate să ţină evidenţa activităţilor de control la construcţiile în curs de execuţie, pe baza înregistrării acestora în termen de maximum 3 zile lucrătoare în sistemul de evidenţă al I.S.C. Articolul 17Documentele de control încheiate de către I.S.C. se includ, prin grija investitorului sau a proprietarului construcţiei, în cartea tehnică a construcţiei. Articolul 18Realizarea de lucrări de construcţii cu încălcarea prevederilor Legii nr. 10/1995, cu modificările ulterioare, fără proiecte sau pe bază de proiecte neverificate, încălcarea prevederilor din reglementările tehnice referitoare la cerinţele construcţiei, neasigurarea verificării execuţiei prin diriginţi de şantier autorizaţi şi utilizarea de produse necertificate sau care nu au agremente tehnice sunt neconformităţi şi se sancţionează potrivit legii. Capitolul VIIIResponsabilităţi şi obligaţii Articolul 19Responsabilităţile şi obligaţiile factorilor implicaţi în conceperea, realizarea şi exploatarea construcţiilor, precum şi postutilizarea lor sunt prevăzute în Legea nr. 10/1995, cu modificările ulterioare. Articolul 20Controalele la construcţiile în curs de execuţie se exercită de către personalul cu atribuţii de control din cadrul I.J.C., respectiv I.C.M.B., potrivit structurii programului de activităţi de control aprobat de către conducerea I.S.C. Articolul 21Procesul-verbal de control în etapa de execuţie a lucrărilor de construcţii încheiat de către personalul cu atribuţii de control va fi vizat, cu sau fără obiecţii, de către inspectorul-şef judeţean/inspectorul-şef numai pe exemplarul care se va arhiva la I.J.C./I.C.M.B. Articolul 22Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta procedură. ANEXA Nr. 1 la procedură Termenii, sintagmele specifice şi prescurtările utilizate în cuprinsul procedurii 1. În cuprinsul prezentei proceduri se utilizează următorii termeni şi sintagme specifice domeniului: a)calitate - măsura în care un ansamblu de caracteristici intrinseci îndeplineşte cerinţele; b)cerinţă - nevoie sau aşteptare care este declarată, în general implicită sau obligatorie; c)asigurarea calităţii - parte a managementului calităţii concentrată pe îndeplinirea cerinţelor referitoare la calitate; d)control - activitate de verificare a conformităţii prin măsurare, examinare, observare, încercare sau verificare prin calibre a unei sau mai multor entităţi şi compararea rezultatelor cu cerinţele specificate, pentru a determina realizarea conformităţii pentru fiecare din caracteristici cu cerinţele specificate; e)control curent - activitate de evaluare a documentelor şi a operaţiunilor semnificative în procesul de execuţie a construcţiilor, care se exercită pe baza programelor de activităţi trimestriale întocmite şi aprobate de conducerea I.S.C.; f)control prin sondaj - activitate de evaluare selectivă a documentelor şi a operaţiunilor semnificative în procesul de execuţie a construcţiilor, care se exercită din dispoziţia scrisă a inspectorului general, a inspectorilor-şefi regionali, respectiv a inspectorilor-şefi judeţeni; g)control tematic - activitate de evaluare a documentelor şi a operaţiunilor semnificative în procesul de execuţie a construcţiilor, având ca obiect analizarea unor probleme complexe legate de calitatea construcţiilor sau de modul de funcţionare şi de aplicare a componentelor sistemului calităţii în construcţii, dispus de conducerea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, conducerea I.S.C., precum şi de către conducerea I.R.C., după caz; h)verificare - operaţiune prin care se urmăreşte confirmarea, prin furnizarea de dovezi obiective, că au fost îndeplinite cerinţele specificate; i)conformitate - îndeplinirea unei cerinţe; j)neconformitate - neîndeplinirea unei cerinţe; k)program de control - este o componentă a proiectului tehnic prin care sunt stabilite etapele de verificare pe domenii şi categorii de lucrări, în acord cu reglementările tehnice specifice, inclusiv fazele determinante, necesare asigurării realizării cerinţelor esenţiale; l)procedură - mod specificat de efectuare a unei activităţi sau a unui proces.2. Prescurtările utilizate în conţinutul procedurii: a)I.S.C. - inspectoratul de Stat în Construcţii; b)I.R.C. - inspectoratul regional în construcţii; c)I.J.C. - inspectoratul judeţean în construcţii; d)I.C.M.B. - Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti. ANEXA Nr. 2 la procedură INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII - I.S.C. Inspectoratul Regional în Construcţii ........ ........ ......... Inspectoratul Judeţean în Construcţii ........ ................ Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti Nr. de înregistrare I.J.C./I.C.M.B. ........ ........ ............ Nr. de înregistrare la unitatea controlată ........ ................ .............. PROCES-VERBAL de control în etapa de execuţie a lucrărilor de construcţii Încheiat astăzi, ........ ................ ............

Ca urmare a controlului* ........ ................ ................ ........ ............... efectuat în perioada ........ ........ ............... de către ........ ................ ........ ..............., cu legitimaţia/legitimaţiile de control seria ...... nr. ........ ........ ..............., la obiectivul ........ ................ ................ ........ .............., situat în localitatea ........ ................ ........ ............., judeţul/sectorul ........ ........ ..............., amplasat în str. ........ ................ ........ ............... nr. ......

* Se completează tipul controlului: curent sau prin sondaj. În prezenţa executantului: ........ ................ ........ ........, reprezentat de ........ ................ ................, având funcţia de ........ ........ ..............., cu adresa ........ ................ ..............., tel./fax ........ ........ ..............., număr de înregistrare la registrul comerţului ........ ................ ................, pentru persoane juridice, respectiv CNP ........ ........ ..............., pentru persoane fizice, cu participarea beneficiarului/investitorului/consultanţei ........ ................ ................ ................ ........., reprezentat(ă) de ........ ................ ............., având funcţia ........ ........ ..............., cu adresa ........ ................ ................ .............., tel./fax ........ ........ ..............., număr de înregistrare la registrul comerţului ........ ........ ..............., pentru persoane juridice, respectiv CNP ........ ........ ..............., pentru persoane fizice, a proiectantului ........ ................ ................ ................ ........ .........., reprezentat de ........ ........ ..............., având funcţia ........ ........ ..............., cu adresa ........ ................ ................ ................ ........, tel./fax ........ ........ ..............., număr de înregistrare la registrul comerţului ........ ................ ................ ................ ............, pentru persoane juridice, respectiv CNP ........ ........ ..............., pentru persoane fizice

În baza: - Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare; - Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; - Ordonanţei Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobată cu modificări prin Legea nr. 707/2001, cu modificările şi completările ulterioare; - Regulamentului privind controlul de stat al calităţii în construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 272/1994, completat de Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii; - Hotărârii Guvernului nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare; - reglementărilor tehnice în vigoare, regulamentelor, procedurilor, specificaţiilor tehnice, normativelor, instrucţiunilor tehnice, ghidurilor, metodologiilor
Au fost solicitate următoarele documente: DA NU
Autorizaţia de construire/desfiinţare însoţită de avizele şi acordurile prevăzute de lege
Documentaţia tehnică de autorizare
Proiectul tehnic
Detaliile de execuţie
Caietele de sarcini
Manualul calităţii/Planul calităţii
Procedurile şi instrucţiunile tehnice de lucru
Agrementele tehnice/Declaraţiile de performanţă ale produselor
Condica de betoane
Procesele-verbale de lucrări ascunse şi de recepţie calitativă pe faze de execuţie

SE CONSTATĂ URMĂTOARELE:

Date privind autorizarea executării lucrărilor:
Autorizaţia de construire/desfiinţare nr. ........ ........ ..............., emisă la data de ........ ........ ............... de către primarul/preşedintele Consiliului Judeţean ........ ................ ................ ................ ........... în baza Certificatului de urbanism nr. ........ ........ ............... din data de ........ ................ ........ ........, emis de către primarul/preşedintele Consiliului Judeţean ........ ........ ..............., însoţită de documentaţia tehnică vizată spre neschimbare, anexă la autorizaţia de construire, întocmită de către ........ ........ ..............., în calitate de proiectant general, proiect nr. ........ ........ ..............., şi verificată de: - verificator de proiecte atestat ........ ................ ........ ........ pentru cerinţa ........ ........ ..............., Certificat de atestare nr. ........ ........ ............... - verificator de proiecte atestat ........ ................ ........ ........ pentru cerinţa ........ ........ ..............., Certificat de atestare nr. ........ ........ ............... - verificator de proiecte atestat ........ ................ ........ ........ pentru cerinţa ........ ........ ..............., Certificat de atestare nr. ........ ........ ............... Valabilitate autorizaţie ............... luni, durata de execuţie ........ ........ ............... luni Documentaţia tehnică elaborată de către proiectant are la bază expertiza tehnică ........ ........ ..............., elaborată de către expert tehnic atestat ........ ................ ................ .............., Certificat de atestare nr. ........ ........ ............... pentru cerinţa/cerinţele ........ ........ ...............
Datele de recunoaştere a lucrării:
Soluţie constructivă: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Cod: ........ ........ ............
Caracteristici tehnice: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Categoria de importanţă a construcţiei: ........ ............
Valoarea lucrărilor autorizate ........ ........ ............... lei (Se completează la primul control.)

Investitorul asigură verificarea calităţii execuţiei lucrărilor prin: Firma de consultanţă

Denumire Adresă Tel/fax.

Diriginţi de şantier

Numele şi prenumele Nr. autorizaţiei/data Domeniul/Domeniile autorizat(e)

Executantul asigură controlul execuţiei lucrărilor prin:

Funcţia Numele şi prenumele Nr. atestatului/data Domeniul atestat Decizia de numire
Responsabil tehnic cu execuţia
Responsabil cu controlul tehnic de calitate
Şef de şantier

Producători şi distribuitori ai principalelor produse:

Operator economic Denumirea produsului

Laboratoare de încercări în construcţii:

Denumirea laboratorului Nr. autorizaţiei/data
Anunţ de începere a lucrării Număr/data:
Panou de identificare DA NU

Stadiul fizic al lucrărilor la data controlului:

........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............
Constatări/Neconformităţi: Abateri faţă de:
Măsuri dispuse:
1.
Termen:
Răspunde:
2.
Termen:
Răspunde:
3.
Termen:
Răspunde:
Îndeplinirea măsurilor dispuse va fi comunicată în scris la I.J.C./I.C.M.B ........ ................ ................ .............. până la data de ........ ........ ...............
Investitorul va achita suma aferentă cotei de 0,7% potrivit art. 40 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare, în contul ........ ................ ................ ................ nr. ........ ................ ........ .........deschis la Trezoreria ........ ........ ............... .
Factorii responsabili semnatari declară că datele prezentate sunt reale, că toate documentele sau documentaţiile relevante pentru efectuarea controlului au fost puse la dispoziţia personalului de control, că nu sunt pe rolul instanţelor de judecată cauze privind legalitatea autorizării lucrărilor şi calitatea lucrărilor contractate.
Prezentul proces-verbal conţine ........ pagini şi a fost întocmit în .......... exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară.**)
Neîndeplinirea măsurilor dispuse prin prezentul proces-verbal de control atrage răspunderea materială, civilă şi penală, după caz, a factorilor responsabili.
PĂRŢI SEMNATARE
INVESTITOR I.J.C. ........ ........ .............../I.C.M.B.
Nume operator economic/ Nume şi prenume persoană fizică Nume şi prenume ........ ................ ........ ............ Semnătura ........ ................ ........ ............ Nume şi prenume ........ ................ ........ ............ Semnătura ........ ................ ........ ............ Vizat inspector-şef judeţean/inspector-şef I.C.M.B.***) ........ ........ ...............
Nume şi prenume ........ ................ ........ Funcţia ........ ................ ........ ............... Semnătura ........ ................ ........ .........
PROIECTANT
Nume operator economic/ Nume şi prenume persoană fizică
Nume şi prenume ........ ................ ........ Funcţia ........ ................ ........ ............... Semnătura ........ ................ ........ .........
EXECUTANT
Nume operator economic/ Nume şi prenume persoană fizică
Nume şi prenume ........ ................ ........ Funcţia ........ ................ ........ ............... Semnătura ........ ................ ........ .........

**) Prezentul proces-verbal va fi adus la cunoştinţa factorilor implicaţi prin grija dirigintelui de şantier. ***) Se va viza numai exemplarul care se va arhiva la I.J.C./I.C.M.B.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1369/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1369 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1369/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu