Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1334 din 20 septembrie 2010

privind aprobarea liniilor prioritare pentru subventionarea în anul 2011, de la bugetul de stat, a asociatiilor si fundatiilor, în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor române cu personalitate juridica, care înfiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala, precum si pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Comisiei de evaluare si selectionare si a Grilei de evaluare a asociatiilor si fundatiilor

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 665 din 28 septembrie 2010



Având în vedere:

- prevederile art. 1 alin. (3) şi ale art. 5 alin. (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 539/2005 pentru aprobarea Nomenclatorului instituţiilor de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, a Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a instituţiilor de asistenţă socială, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile sociale, cu modificările ulterioare,

în baza art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă unităţile de asistenţă socială şi capitolele de cheltuieli pentru care asociaţiile şi fundaţiile pot solicita subvenţii de la bugetul de stat, pentru anul 2011, în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, prevăzute în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Comisiei de evaluare şi selecţionare, prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 3. - Se aprobă Grila de evaluare a asociaţiilor şi fundaţiilor, prevăzută în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă art. 2 şi 3, precum şi anexele nr. 1 şi 2 din Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 1.634/2009 privind aprobarea liniilor prioritare pentru subvenţionarea în anul 2010, de la bugetul de stat, în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, a asociaţiilor şi fundaţiilor, precum şi pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Comisiei de evaluare şi selecţionare şi a Grilei de evaluare a asociaţiilor şi fundaţiilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 697 din 16 octombrie 2009.

Art. 5. - Direcţia generală asistenţă socială va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Ioan Nelu Botis

ANEXA Nr. 1

UNITĂŢILE DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI CAPITOLELE DE CHELTUIELI

pentru care asociaţiile şi fundaţiile pot solicita subvenţii de la bugetul de stat, pentru anul 2011, în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează si administrează unităţi de asistentă socială

Unităţi de asistenţă socială

Categorii de persoane beneficiare/încadrarea în Nomenclatorul instituţiilor de asistenţă socială

Categorii de cheltuieli eligibile

centre rezidenţiale, centrele care acordă găzduire mai mult de 24 de ore

- copii separaţi sau cu risc de separare de părinţi

- persoane cu handicap

- persoane vârstnice

- persoane victime ale violenţei în familie

- persoane toxicodependente

- persoane victime ale traficului de persoane

- persoane imigrante şi refugiaţi

- persoane fără adăpost

1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenţei sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistenţă socială: asistent social, lucrător social, pedagog social;

2. cheltuieli cu hrana pentru persoanele asistate;

3. cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei;

Unităţi de asistenţă socială

Categorii de persoane beneficiare/încadrarea în Nomenclatorul instituţiilor de asistenţă socială

Categorii de cheltuieli eligibile

- persoane tinere care părăsesc sistemul de protecţie a copilului

4. cheltuieli cu iluminatul;

5. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon;

6. cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate (numai pentru centrele pentru copii);

7. cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată şi echipament pentru persoanele asistate;

8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şi însoţitorii lor;

9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate;

10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate;

11. cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială.

cantine sociale şi alte servicii de acordare a hranei (masă pe roţi)

- persoane şi familii cu venituri mici

1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenţei sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistenţă socială: asistent social, lucrător social;

2. cheltuieli cu hrana pentru persoanele asistate;

3. cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei;

4. cheltuieli cu iluminatul;

5. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon;

6. cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială.

unităţi de îngrijiri la domiciliu, pentru serviciile prevăzute la art. 35 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile sociale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 515/2003, cu modificările şi completările ulterioare

- persoane cu handicap

- persoane vârstnice

1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenţei sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistenţă socială: asistent social, lucrător social, îngrijitor la domiciliu;

2. cheltuieli cu iluminatul (strict pentru spaţiul destinat funcţionării unităţii de îngrijiri);

3. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon;

4. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şi însoţitorii lor;

5. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate;

6. cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială.

centre de zi (inclusiv adăposturile şi centrele care acordă găzduire mai puţin de 24 de ore) care acordă cel puţin unul sau mai multe dintre următoarele servicii: găzduire, îngrijire personală şi supraveghere, recuperare şi terapii de recuperare, terapii ocupaţionale

- copii separaţi sau cu risc de separare de părinţi

- persoane cu handicap

- persoane vârstnice

- persoane victime ale violenţei în familie

- persoane toxicodependente

- persoane victime ale traficului de persoane

- persoane imigrante şi refugiaţi

1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenţei sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistenţă socială: asistent social, lucrător social, pedagog social;

2. cheltuieli cu hrana pentru persoanele asistate;

Unităţi de asistenţă socială

Categorii de persoane beneficiare/încadrarea în Nomenclatorul instituţiilor de asistenţă socială

Categorii de cheltuieli eligibile

- persoane fără adăpost

- persoane tinere care părăsesc sistemul de protecţie a copilului

3. cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei;

4. cheltuieli cu iluminatul;

5. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon;

6. cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate (numai pentru centrele pentru copii);

7. cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată şi echipament pentru persoanele asistate;

8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şi însoţitorii lor;

9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate;

10. cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială.

ANEXA Nr. 2

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare al Comisiei de evaluare şi selecţionare Obiectivul Comisiei de evaluare şi selecţionare

Art. 1. - Comisia de evaluare şi selecţionare, denumită în continuare comisie, are ca obiectiv evaluarea şi selecţionarea asociaţiilor şi fundaţiilor în vederea acordării subvenţiilor în temeiul Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, şi al Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001, cu modificările şi completările ulterioare, denumite în continuare Norme metodologice.

Perioada în care comisia evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile

Art. 2. - (1) Perioada în care comisia evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile începe luni, 1 noiembrie 2010, după perioada de expirare a termenului-limită pentru depunerea documentaţiei în vederea solicitării subvenţiilor, respectiv 29 octombrie 2010, ora 16,30.

(2) Perioada în care comisia evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile încetează la data de 15 decembrie 2010, dată după care comisia predă Direcţiei generale asistenţă socială documentele care au stat la baza evaluării şi selecţionării.

(3) Activitatea secretarului comisiei începe la data înregistrării la registratura generală a Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale a primei documentaţii pentru solicitarea subvenţiei pentru anul 2011.

Atribuţiile comisiei

Art. 3. - Comisia are următoarele atribuţii:

a) analizează conţinutul documentaţiei depuse de asociaţii sau fundaţii şi respectarea de către acestea a condiţiilor legale pentru acordarea subvenţiilor;

b) solicită agenţiilor teritoriale de prestaţii sociale în a căror rază teritorială îşi au sediul unităţile de asistenţă socială raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data începerii activităţii prevăzute la art. 2 alin. (1);

c) solicită, dacă este cazul, ca raportul prevăzut la lit. b) să fie însoţit de documente justificative pentru susţinerea recomandărilor;

d) evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile pe baza criteriilor stabilite la art. 6 din Normele metodologice şi prevăzute în grila de evaluare;

e) comunică asociaţiilor şi fundaţiilor neselecţionate motivele care au stat la baza luării acestei decizii;

f) propune spre aprobare ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale lista asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate, precum şi nivelul subvenţiilor ce urmează a fi acordate;

g) comunică, în termen de 5 zile de la data emiterii ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale prevăzut la art. 9 alin. (1) din Normele metodologice, asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate, precum şi agenţiilor teritoriale de prestaţii sociale în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile nivelul subvenţiilor aprobate;

h) transmite, în vederea încheierii convenţiilor, agenţiilor teritoriale de prestaţii sociale în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile selectate două exemplare ale cererilor de solicitare a subvenţiei.

Sarcinile şi responsabilităţile comisiei

Art. 4. - Sarcinile şi responsabilităţile preşedintelui comisiei sunt următoarele:

a) reprezintă comisia în relaţiile cu conducerea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, agenţiile teritoriale de prestaţii sociale şi asociaţiile şi fundaţiile solicitante de subvenţii;

b) coordonează activitatea membrilor şi a secretarului comisiei;

c) repartizează documentaţiile primite membrilor comisiei în vederea evaluării, astfel încât fiecare grilă de evaluare să fie semnată de 3 membri ai comisiei, iar numărul unităţilor de asistenţă să fie distribuit în mod egal tuturor membrilor;

d) mediază situaţiile în care există divergenţe între membrii comisiei;

e) participă cu drept de vot la şedinţele de lucru ale comisiei;

f) avizează lista asociaţiilor şi fundaţiilor şi a unităţilor de asistenţă socială ale acestora evaluate cu un punctaj final de cel puţin 60 de puncte;

g) păstrează confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.

Art. 5. - Sarcinile şi responsabilităţile membrilor comisiei sunt următoarele:

a) verifică respectarea termenului de depunere a documentaţiei;

b) verifică documentaţia de solicitare a subvenţiei;

c) verifică îndeplinirea de către asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate;

d) evaluează îndeplinirea condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială;

e) analizează raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei;

f) evaluează asociaţiile şi fundaţiile în conformitate cu criteriile prevăzute la art. 6 din Normele metodologice;

g) stabileşte numărul mediu lunar de persoane asistate pentru care se propune acordarea subvenţiei;

h) stabileşte suma reprezentând subvenţia care se propune a fi acordată unităţii de asistenţă socială;

i) păstrează confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.

Art. 6. - Sarcinile şi responsabilităţile secretarului comisiei sunt următoarele:

a) preia de la registratura generală a Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale toate solicitările pentru acordarea de subvenţii pentru anul 2011, le înregistrează în registrul special al comisiei şi le păstrează nedesfăcute până la data la care comisia îşi începe activitatea;

b) organizează şedinţele comisiei, săptămânal sau la solicitarea preşedintelui;

c) întocmeşte şi transmite agenţiilor teritoriale de prestaţii sociale în a căror rază teritorială îşi au sediul unităţile de asistenţă socială adresele prin care se solicită întocmirea raportului privind oportunitatea acordării subvenţiei;

d) întocmeşte şi transmite asociaţiilor şi fundaţiilor comunicările privind rezultatul selecţiei;

e) întocmeşte şi transmite agenţiilor teritoriale de prestaţii sociale în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile comunicările privind asociaţiile şi fundaţiile selecţionate, însoţite de două exemplare ale cererii de solicitare a subvenţiei, în vederea încheierii convenţiei;

f) întocmeşte şi răspunde de evidenţa documentelor emise şi primite de comisie;

g) întocmeşte orice alt document solicitat de preşedintele comisiei în legătură cu activitatea acesteia;

h) păstrează confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.

Procedura de lucru a comisiei în vederea evaluării şi selecţionării

Art. 7. - (1) Evaluarea asociaţiilor şi fundaţiilor se realizează pe baza criteriilor prevăzute în Normele metodologice şi a grilei de evaluare de către membrii comisiei.

(2) Fiecare unitate de asistenţă socială se evaluează de către 3 membri ai comisiei, potrivit repartizării realizate de preşedintele comisiei.

Art. 8. - In cadrul comisiei au drept de vot numai membrii şi preşedintele acesteia. Deciziile comisiei se iau cu majoritate simplă, în şedinţe de lucru colective, convocate o dată pe săptămână.

Art. 9. - Pe parcursul evaluării, comisia întocmeşte lista asociaţiilor şi fundaţiilor şi a unităţilor de asistenţă socială ale acestora eliminate în diferite etape de evaluare.

Art. 10. - La încheierea procesului de evaluare, comisia întocmeşte lista asociaţiilor şi fundaţiilor şi a unităţilor de asistenţă socială ale acestora evaluate cu un punctaj final de cel puţin 60 de puncte.

Art. 11. -In cazul în care sumele ce urmează a fi acordate cu titlu de subvenţie se încadrează în fondul prevăzut în bugetul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu această destinaţie, comisia întocmeşte proiectul ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale prevăzut la art. 9 alin. (1) din Normele metodologice.

Art. 12. - (1) In cazul în care sumele ce urmează a fi acordate cu titlu de subvenţie depăşesc fondul prevăzut în bugetul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu această destinaţie, comisia va proceda după cum urmează:

a) propune pentru aprobare unităţile de asistenţă socială ale asociaţiilor şi fundaţiilor, în ordinea punctajului obţinut, astfel încât totalul sumelor propuse cu titlu de subvenţie să se încadreze în fondul menţionat;

b) departajează unităţile de asistenţă socială care au obţinut acelaşi punctaj cu punctajul obţinut de ultima unitate de asistenţă socială propusă pentru aprobare, potrivit listei prevăzute la art. 10.

(2) Departajarea prevăzută la alin. (1) lit. b) se realizează prin aplicarea, în ordine, a următoarelor criterii:

1. recunoaşterea ca fiind de utilitate publică a asociaţiilor şi fundaţiilor;

2. necesităţile şi priorităţile Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale în domeniul asistenţei sociale şi politicilor familiale, comunicate de secretarul de stat responsabil cu politicile familiale, asistenţa socială şi incluziunea socială, în conformitate cu art. 12 alin. (4) din Normele metodologice.

Art. 13. - Lista prevăzută la art. 10-11 cuprinde atât numărul de persoane asistate, cât şi suma reprezentând subvenţia propusă a fi acordată unităţilor din cadrul asociaţiilor şi fundaţiilor.

Art. 14. -In termen de 5 zile de la data emiterii ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale prevăzut la art. 9 alin. (1) din Normele metodologice, comisia procedează după cum urmează:

a) comunică asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate nivelul subvenţiilor aprobate;

b) transmite agenţiilor teritoriale de prestaţii sociale în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile două exemplare ale cererii de solicitare a subvenţiei şi o copie a ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale pentru aprobarea nivelului subvenţiilor, în vederea încheierii convenţiei;

c) solicită agenţiilor teritoriale de prestaţii sociale o copie a convenţiei încheiate.

Dispoziţii finale

Art. 15. - Documentele emise şi primite de comisie se evidenţiază într-un registru special.

Art. 16. - Documentele care au stat la baza evaluării şi selecţionării asociaţiilor şi fundaţiilor, precum şi documentele şi registrul special prevăzute la art. 15 se predau pe bază de proces-verbal Direcţiei generale asistenţă socială la încheierea activităţii comisiei.

ANEXA Nr. 3

GRILA DE EVALUARE

Denumirea asociaţiei/fundaţiei solicitante....................................................

Etapa 1 -Verificarea respectării termenului de depunere a documentaţiei

Nr./data înregistrării la Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale:

Rezultatul etapei1:

Documentaţia a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare continuă. |_|

Documentaţia nu a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare este sistat. |_|

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 2 - Verificarea administrativă

Tipul documentului

Rezultatul verificării2

Observaţii3

DA

NU

a)

Cererea de solicitare a subvenţiei (cerere de solicitare), conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001, cu modificările şi completările ulterioare, denumite în continuare Norme metodologice

b)

Raportul privind activitatea asociaţiei/fundaţiei în domeniul asistenţei sociale în ultimele 12 luni calendaristice

c)

Dovada dreptului de a acorda servicii sociale, respectiv certificatul de acreditare

d)

Dovada dobândirii personalităţii juridice

e)

Ultimul bilanţ contabil, înregistrat la direcţia finanţelor publice judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti sau la administraţia financiară municipală, respectiv a municipiului Bucureşti

f)

Balanţa contabilă de verificare la data de 30 septembrie a anului curent

g)

Dovada privind bonitatea asociaţiei/fundaţiei emisă de banca unde are deschis contul

h)

Dovada privind situaţia juridică a sediului unităţii de asistenţă socială4

i)

Autorizaţia sanitară de funcţionare a unităţii de asistenţă socială pe anul curent, potrivit legislaţiei în vigoare5

Rezultatul etapei:

Procesul de evaluare continuă pentru următoarele unităţi de asistenţă socială:

Documentaţia este incompletă, procesul de evaluare este sistat pentru următoarele unităţi de asistenţă socială:

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

1 Se bifează.

2 Se bifează.

3 Este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU.

4 Se elimină unitatea de asistenţă socială pentru care nu este prezentat documentul.

5 Se elimină unitatea de asistenţă socială pentru care nu este prezentat documentul.

Etapa 3 - Verificarea eligibilităţii

Verificarea îndeplinirii de către asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate

Condiţia

Documentul analizat

Rezultatul verificării6

Observaţii7

DA

NU

1. Este persoană juridică română de drept privat fără scop patrimonial, constituită şi acreditată sau licenţiată să acorde servicii sociale, potrivit legii

Certificatul de acreditare

2. Are activitate de asistenţă socială care se adresează unor beneficiari din mai multe judeţe ale ţării

Cap. II pct. 4 din cererea de solicitare

Pct. 5 din Fişa tehnică privind unitatea de asistenţă socială prevăzută în anexa A la cererea de solicitare

3. Acordă de cel puţin 12 luni servicii de asistenţă socială

Raportul de activitate pe ultimele 12 luni, certificatul de acreditare şi ultimul bilanţ contabil

Rezultatul etapei8:

Asociaţia/Fundaţia îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, procesul de evaluare continuă. |_|

Asociaţia/Fundaţia nu îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, procesul de evaluare este sistat. |_|

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 4 - Verificarea tehnică

Evaluarea îndeplinirii condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială

Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru fiecare unitate de asistenţă socială a asociaţiei/fundaţiei evaluate.

Unitatea de asistenţă socială......................, sediul ...................................

Numărul de beneficiari pentru care se solicită subvenţia.............................

Condiţia

Documentul analizat

Rezultatul verificării9

Observaţii10

DA

NU

1. Se încadrează în liniile de subvenţionare prioritare

Fişa tehnică

2. Pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială sunt utilizate şi alte resurse

Fişa tehnică şi bugetul unităţii de asistenţă socială

Rezultatul etapei11:

Serviciile de asistenţă socială sunt acordate cu îndeplinirea condiţiilor legale; se solicită Direcţiei Teritoriale de Muncă şi Protecţie Socială................raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei. |_|

Serviciile de asistenţă socială nu sunt acordate cu îndeplinirea condiţiilor legale, nu se solicită raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei. |_|

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

6 Se bifează.

7 Este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU.

8 Se bifează.

9 Se bifează.

10 Este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU.

11 Se bifează.

Etapa 5 - Evaluarea de teren

Rezultatul raportului de oportunitate12

Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru fiecare unitate de asistenţă socială a asociaţiei/fundaţiei evaluate.

Raportul de oportunitate este favorabil acordării subvenţiei, procesul de evaluare continuă. |_|

Raportul de oportunitate nu este favorabil acordării subvenţiei, procesul de evaluare este sistat. |_|

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 6 - Evaluarea criteriilor prevăzute în Normele metodologice

Punctaj maxim

Punctaj acordat

6.1. Justificarea unităţii de asistenţă socială în raport cu necesităţile şi priorităţile de asistenţă socială ale comunităţii

10

6.2. Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială acordate în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfăşurate de asociatie/fundatie

20

6.3. Resurse materiale şi umane adecvate acordării serviciilor de asistenţă socială

30

6.4. Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială şi subvenţia lunară solicitată pentru acea unitate de asistenţă socială

20

6.5. Experienţa asociaţiei/fundaţiei în domeniul serviciilor de asistenţă socială

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

1. Experienţa unităţii de asistenţă socială, respectiv durata de funcţionare a acesteia de la înfiinţare până în prezent, potrivit pct. 6.1 din fişa tehnică privind unitatea de asistenţă socială Se acordă următorul punctaj:

15

- pentru unitatea de asistenţă socială care funcţionează de peste 10 ani inclusiv, se acordă 15 puncte

- pentru unitatea de asistenţă socială care funcţionează de o perioadă situată între 5 şi 9 ani inclusiv, se acordă 10 puncte

- pentru unitatea de asistenţă socială care funcţionează de o perioadă situată între 1 şi 4 ani inclusiv, se acordă 5 puncte

- pentru unitatea de asistenţă socială care funcţionează de o perioadă situată sub un an, se acordă 2 puncte

2. Complexitatea proiectelor derulate de asociaţie/fundaţie în ultimele 12 luni

5

TOTAL:

20

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICĂ A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

REZULTATUL APLICĂRII CRITERIILOR DE EVALUARE

Nr. crt.

Criteriul

Punctaj acordat

6.1.

Justificarea unităţii de asistenţă socială în raport cu necesităţile şi priorităţile de asistenţă socială ale comunităţii

6.2.

Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfăşurate

6.3.

Resurse materiale si umane adecvate acordării serviciilor de asistentă socială

6.4.

Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială şi subvenţia lunară solicitată pentru acea unitate de asistenţă socială

6.5.

Experienţa asociatiei/fundatiei în domeniul serviciilor de asistentă socială

PUNCTAJ FINAL

12 Se bifează.

Etapa 7 - Stabilirea numărului mediu lunar de persoane asistate în unitatea de asistenţă socială pentru care se propune acordarea subvenţiei

Număr

1. Număr de persoane pentru care asociaţia/fundaţia solicită subvenţia

2. Număr de persoane prevăzut în Autorizaţia sanitară13

3. Număr de persoane propuse în Raportul de oportunitate

PROPUNEREA COMISIEI

Justificarea propunerii comisiei:......................................

Etapa 8 - Stabilirea sumei reprezentând subvenţia care se propune a fi acordată unităţii de asistenţă socială

Suma

1. Subvenţia solicitată de asociaţie/fundaţie (lei/an)

2. Subvenţia propusă în Raportul de oportunitate (lei/an)

PROPUNEREA COMISIEI

(lei/persoană/lună)

(lei/an)

Justificarea propunerii comisiei:.............................................

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

13 Dacă este cazul.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1334/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1334 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu