E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1283 din 22 iunie 1998

privind aprobarea Procedurii si competentelor de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri bugetare, administrate de Ministerul Finantelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 240 din  1 iulie 1998


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 82 coroborat cu art. 109 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, precum si in baza dispozitiilor art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare, ministrul finantelor emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Procedura si competentele de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri bugetare, administrate de Ministerul Finantelor, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, Directia Generala a Vamilor, Directia generala a trezoreriei, Directia generala a datoriei publice, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti, precum si organele din subordinea acestora vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prezentului ordin.
    Art. 3
    Pe data publicarii prezentului ordin in Monitorul Oficial al Romaniei inceteaza aplicabilitatea prevederilor Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.147 din 24 mai 1996, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 122 din 13 iunie 1996.

                      Ministrul finantelor,
                      Daniel Daianu

    ANEXA 1

                    PROCEDURA SI COMPETENTELE
de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri bugetare, administrate de Ministerul Finantelor

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    1. In temeiul art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, Ministerul Finantelor poate acorda inlesniri la plata sumelor datorate bugetului de stat si bugetului trezoreriei statului.
    2. Ministerul Finantelor si organele sale teritoriale pot acorda:
    - amanari la plata pentru orice fel de impozite, taxe sau alte venituri bugetare, inclusiv majorari de intarziere;
    - esalonari la plata creantelor bugetare, inclusiv a majorarilor de intarziere, care pot incepe cu o perioada de gratie de pana la 6 luni. Aceasta perioada este cuprinsa in intervalul stabilit in competenta fiecarui organ;
    - scutiri si reduceri la plata majorarilor de intarziere, iar pentru impozite si taxe, numai daca actele normative care reglementeaza venitul respectiv prevad expres posibilitatea acordarii unor asemenea inlesniri la plata;
    - scutiri, reduceri, amanari si esalonari pentru majorarile de intarziere calculate la sumele datorate fondului de risc pentru garantarea creditelor contractate de agentii economici, precum si pentru majorarile de intarziere aferente sumelor datorate bugetului trezoreriei statului.
    3. Inlesnirile la plata se pot acorda numai pentru sumele neachitate la termenele de plata sau, potrivit reglementarilor in materie, pentru taxele de timbru care se platesc anticipat.
    4. Nu se acorda inlesniri la plata obligatiilor bugetare sub 100 milioane lei pentru persoane juridice.

    CAP. 2
    Competentele de acordare a inlesnirilor la plata

    1. Competenta de solutionare a cererilor de acordare a inlesnirilor la plata se stabileste pe trei niveluri, dupa cum urmeaza:

 ------------------------------------------------------------------------
|                             |       Amanari si esalonari, reduceri     |
|                             |                 sau scutiri              |
|                             |------------------------------------------|
|          Organul            |     Plafon    |                          |
|                             |      suma     |          Perioada        |
|                             |  in milioane  |--------------------------|
|                             |       lei     |    Amanari   | Esalonari |
|-----------------------------|---------------|--------------|-----------|
|             1               |        2      |      3       |     4     |
|-----------------------------|---------------|--------------|-----------|
|          Nivelul I          |               |              |           |
| Administratia financiara*1) |  pana la 500  | pana la 1 an |    1 an   |
| Circumscriptia fiscala      |               |              |           |
|                             |               |              |           |
|          Nivelul II         |               |              |           |
| Directia de impozite si     | pana la 1.000 | pana la 1 an |    3 ani  |
| taxe din directiile         |               |              |           |
| generale ale finantelor     |               |              |           |
| publice si controlului      |               |              |           |
| financiar de stat judetene  |               |              |           |
| Directia regionala vamala*2)| pana la 1.000 | pana la 1 an |    3 ani  |
| Directia de impozite si     | pana la 3.000 | pana la 1 an |    3 ani  |
| taxe din Directia generala  |               |              |           |
| a finantelor publice si     |               |              |           |
| controlului financiar de    |               |              |           |
|stat a municipiului Bucuresti|               |              |           |
|                             |               |              |           |
|          Nivelul III        |               |              |           |
| Ministerul Finantelor prin: |               |              |           |
| Secretarul de stat          |  peste 1.000  |    pana la   |   pe cel  |
| coordonator sau directorul  |   sau peste   |     2 ani    |    mult   |
| general al Directiei        |     3000,     |              |   5 ani   |
| Generale a Vamilor, dupa    |   dupa caz    |              |           |
| caz                         |               |              |           |
 ------------------------------------------------------------------------
    *1) Cu exceptia administratiilor financiare de sector din municipiul Bucuresti, care se incadreaza in nivelul de competente al directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene.
    *2) Numai pentru sumele stabilite de organele vamale cu ocazia controlului ulterior.

    2. Directia de impozite si taxe din cadrul directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti solutioneaza inclusiv cererile care se incadreaza in nivelul I de competenta pentru platitorii aflati in evidentele acestora.
    3. Pentru nivelul III, competenta revine secretarului de stat coordonator al activitatii, care aproba inlesniri la plata pe baza documentatiei prezentate de catre:
    a) Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, pentru inlesniri la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri datorate bugetului de stat, neachitate la termenul scadent, inclusiv a majorarilor de intarziere aferente acestora, altele decat cele prevazute la lit. b)-d);
    b) Directia Generala a Vamilor, pentru inlesniri la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri cuvenite bugetului de stat si Fondului special pentru dezvoltarea si modernizarea punctelor de control pentru trecerea frontierei, ce sunt datorate in vama si constatate cu ocazia controlului ulterior, inclusiv a majorarilor de intarziere aferente acestora;
    c) Directia generala a trezoreriei, pentru inlesniri la plata majorarilor de intarziere aferente sumelor datorate bugetului trezoreriei statului;
    d) Directia generala a datoriei publice, pentru inlesniri la plata majorarilor de intarziere aferente sumelor datorate la fondul de risc pentru garantarea creditelor contractate de agentii economici.
    4. Prin exceptie de la prevederile privind competentele de acordare ale inlesnirilor la plata, in cazul impozitului pe salarii, Directia de impozite si taxe din cadrul directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti poate aproba amanarea cu 20 de zile a platii acestuia pentru orice suma.

    CAP. 3
    Procedura de solutionare

    1. Inlesnirile la plata se acorda numai pe baza cererilor motivate, insotite de documente justificative ale platitorilor.
    Dosarul privind cererea de inlesniri la plata trebuie sa cuprinda urmatoarele elemente principale:
    a) elemente de identificare a contribuabilului: denumirea, adresa/sediul, numarul contului de disponibilitati (daca are mai multe se vor preciza toate) si unitatea/unitatile bancara/e la care este deschis, numele si calitatea celor care reprezinta contribuabilul in relatiile patrimoniale;
    b) sumele datorate bugetului, mentionarea tuturor obligatiilor bugetare restante, chiar daca se solicita inlesnire la plata numai pentru unele;
    c) natura inlesnirilor solicitate si o succinta prezentare a posibilitatilor de realizare a programului propus pentru stingerea debitelor;
    d) in situatia in care s-au mai depus si s-au mai aprobat cereri pentru acordarea de inlesniri, conform art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, se vor mentiona datele si numerele de inregistrare la organul fiscal competent, precum si modul cum acestea au fost respectate;
    e) situatia platii obligatiilor bugetare curente;
    f) data sedintei consiliului de administratie (sau denumirea echivalenta) in care a fost analizata cererea si s-a hotarat solicitarea inlesnirilor la plata obligatiilor bugetare, semnaturile persoanelor care angajeaza unitatea solicitanta si stampila acesteia;
    g) ultimul bilant contabil, anterior depunerii cererii;
    h) situatia creditelor curente pana la data cererii si nerambursate;
    i) situatia privind rezultatele financiare la zi;
    j) situatia obligatiilor fata de bugetul asigurarilor sociale de stat;
    k) certificatul eliberat de Oficiul registrului comertului - anexa nr. 6 la Normele metodologice nr. 45.184/1996, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 106 din 24 mai 1996, cu modificarile ulterioare;
    l) comunicarea Fondului Proprietatii de Stat privind statutul economico-juridic al contribuabilului (restructurare, dizolvare, lichidare etc.), atunci cand se impune, precum si o comunicare de la autoritatea competenta, in cazul regiilor autonome;
    m) orice alte elemente si documente considerate utile pentru solutionarea cererii.
    In lipsa elementelor prevazute la pct. 1 lit. a)-k), cererea nu va fi inregistrata la organul fiscal competent.
    2. Pentru taxele judiciare de timbru solicitate anticipat prestarii serviciului sau eliberarii actului supus taxarii, inlesnirile la plata se acorda pe baza cererilor motivate ale petentilor, insotite de urmatoarele documente, in functie de obiectul cererii:
    - copie de pe actiunea in justitie, purtand mentiunea cuantumului taxei judiciare de timbru, stabilita si certificata de catre instanta de judecata, si, dupa caz, a numarului sub care, in mod exceptional, instanta a retinut cererea obligand partea sa plateasca taxa pana la primul termen de judecata;
    - confirmarea organului care elibereaza actul sau care presteaza serviciul supus taxelor de timbru, asupra cuantumului taxei datorate, precum si a obiectului actului sau serviciului taxabil;
    - acte doveditoare ale veniturilor petentilor - persoane fizice, respectiv date privind situatia economico-financiara la zi (inclusiv disponibilitatile din conturile bancare) ale petentilor - persoane juridice;
    - alte acte in sprijinul cererii (certificate de nastere ale copiilor aflati in intretinerea petentilor, adeverinte medicale, adeverinte privitoare la venitul realizat).
    3. Cererile prin care se solicita inlesniri la plata pentru creantele bugetare se depun la organul fiscal in evidenta caruia se afla platitorul, cu exceptia celor prevazute la pct. 11 si 12 din prezentul capitol.
    La primirea cererii, organul fiscal inregistreaza cererea intr-un registru special, cu rubricatia stabilita prin circulara de catre Ministerul Finantelor.
    Inlesnirile la plata pot fi solicitate si acordate atat inaintea inceperii executarii silite a debitului, cat si in timpul efectuarii acesteia.
    Pentru creantele bugetare pentru care s-au depus cereri de inlesniri la plata, executarea silita nu va fi pornita sau nu va fi continuata, dupa caz, pana la data comunicarii modului de solutionare a acesteia.
    Solutionarea cererii in ansamblul ei se va face de organul competent pentru suma cea mai mare, potrivit plafoanelor prevazute la cap. II.
    4. Pentru solutionarea fiecarei cereri de inlesniri la plata vor fi avute in vedere urmatoarele:
    a) rezultatele verificarii, care cuprind in principal:
    - realitatea datelor prezentate in cererea de acordare a unor inlesniri la plata obligatiilor bugetare; solicitantii sunt obligati sa prezinte toate actele si explicatiile necesare verificarii;
    - respectarea de catre solicitant a reglementarilor legale in vigoare privind disciplina financiara;
    - respectarea de catre solicitant a termenelor de plata a obligatiilor bugetare curente;
    - situatia creditelor angajate de solicitant;
    - existenta unor programe de restructurare in derulare, aprobate conform reglementarilor in vigoare;
    - orice elemente care pot contribui la formularea propunerii de aprobare sau de respingere a cererii;
    b) documentele justificative prezentate de platitor;
    c) informatiile cuprinse in documentele de control si in evidentele existente la organele fiscale unde este luat in evidenta platitorul;
    d) referatul cu concluziile verificarii si cu propunerile de rezolvare ale organului competent;
    e) verificarile si notele de constatare intocmite cu ocazia analizei pe teren a cererii contribuabilului;
    f) orice alte documente necesare solutionarii cererii;
    g) prevederile din legile speciale, potrivit carora se pot acorda, de la caz la caz, reduceri si scutiri de impozite si taxe, prevederile cuprinse in art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, precum si prevederile prezentului ordin.
    Alte elemente ce vor fi avute in vedere la analizarea si solutionarea cererilor de inlesniri la plata vor fi transmise unitatilor teritoriale de catre Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite si de catre Directia Generala a Vamilor din Ministerul Finantelor.
    5. Cererile privind acordarea de inlesniri la plata a sumelor datorate bugetului de stat, a caror rezolvare este in competenta organelor prevazute la nivelurile II si III, se solutioneaza de catre acestea pe baza dosarelor intocmite de organele de nivel inferior, ce cuprind documentele si informatiile prevazute la pct. 4 din prezentul capitol, care vor fi insotite in mod obligatoriu de punctul lor de vedere privind modul de solutionare a cererii de acordare de inlesniri la plata solicitate de platitor.
    Organele prevazute la nivelurile II si III de competenta vor comunica modul de solutionare a cererii de inlesnire la plata atat contribuabilului, cat si organului fiscal in evidenta caruia se afla acesta.
    In vederea luarii masurilor corespunzatoare in toate cazurile in care s-au aprobat inlesniri la plata, comunicarile respective vor fi aduse la cunostinta compartimentelor care tin evidenta pe platitori, in vederea efectuarii operatiunilor in aceste evidente.
    6. Solutionarea cererilor de inlesniri la plata se face de organele competente astfel:
    a) organul fiscal la care s-a depus cererea de inlesnire la plata va analiza cererea si va intocmi documentatia necesara in termen de 30 de zile lucratoare de la data inregistrarii acesteia.
    In urmatoarele 5 zile lucratoare documentatia, impreuna cu cererea, dupa caz:
    - vor fi supuse conducerii organului fiscal spre aprobare;
    - vor fi inaintate organului de nivel superior de competenta, impreuna cu referatul cuprinzand concluziile si propunerile de solutionare;
    b) organele prevazute la nivelurile II si III de competenta solutioneaza cererile de inlesniri la plata in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii documentatiei;
    c) in cazuri temeinic motivate, conducerea organelor competente poate aproba prelungirea termenelor de solutionare prevazute la lit. a) si b) cu cel mult 10 zile calendaristice.
    In cazul in care documentatia pentru acordarea inlesnirii la plata nu poate fi intocmita in termen, din motive dependente sau independente de vointa solicitantului, cum ar fi: netinerea la zi a evidentei contabile, refuzul de a pune la dispozitie organelor de control informatiile solicitate, intreruperea temporara a activitatii, neprezentarea tuturor documentelor solicitate de organul fiscal in vederea completarii dosarului, cererea se respinge, despre aceasta fiind informat si debitorul.
    7. Inlesnirea la plata se aproba de catre conducerea organelor teritoriale competente a solutiona cererea pentru nivelul I de competenta, de catre conducerea Directiei de impozite si taxe din cadrul directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti pentru nivelul II de competenta ori de secretarul de stat coordonator, dupa caz.
    8. De la data comunicarii aprobarii cererii de amanare sau de esalonare la plata a impozitelor, taxelor si a altor venituri datorate bugetului de stat sau bugetelor locale, dupa caz, se calculeaza majorari conform reglementarilor legale.
    Agentul economic beneficiaza de inlesnirile aprobate, cu conditia depunerii, in termen de pana la 10 zile de la data comunicarii, a unei garantii bancare echivalente cu doua rate de esalonare.
    9. Nerespectarea inlesnirilor la plata, astfel cum au fost acordate de organul competent, respectiv data stabilita pentru plata ratelor, cuantumul acestora, precum si conditiile stipulate conduc la pierderea valabilitatii acestora, la calcularea majorarilor de intarziere conform legii, pentru intreaga perioada, la inceperea sau continuarea, dupa caz, a procedurii de executare silita a debitului. O noua cerere de aprobare a unor inlesniri la plata obligatiilor bugetare nu poate fi depusa timp de 6 luni de la data constatarii nerespectarii conditiilor in care a fost aprobata.
    10. Daca prin cerere petitionarul solicita scutirea sau reducerea la plata a majorarilor de intarziere sau a taxelor judiciare de timbru, iar din analiza intregii documentatii intocmite pentru acordarea inlesnirii la plata rezulta ca acordarea unei inlesniri dintre cele mentionate mai sus nu este oportuna, organul sesizat, in limita competentei sale, poate acorda o alta inlesnire la plata, respectiv amanare sau esalonare.
    11. Cererile prin care se solicita inlesniri la plata impozitelor, taxelor si a altor sume cuvenite bugetului de stat si Fondului special pentru dezvoltarea si modernizarea punctelor de control pentru trecerea frontierei, datorate in vama si constatate cu ocazia controlului ulterior de organele vamale, inclusiv a majorarilor de intarziere aferente acestora, se depun la directia regionala vamala in a carei raza teritoriala se afla sediul sau domiciliul contribuabilului. Directiile regionale vamale pot solicita organelor fiscale competente intocmirea documentatiei necesare in vederea acordarii inlesnirilor la plata.
    12. Cererile pentru acordarea de inlesniri la plata obligatiilor catre bugetul trezoreriei statului vor fi prezentate de catre persoanele juridice astfel:
    - Directiei generale a trezoreriei, pentru majorarile de intarziere datorate bugetului trezoreriei statului;
    - Directiei generale a datoriei publice, pentru majorarile de intarziere aferente sumelor datorate la fondul de risc pentru garantarea creditelor contractate de agentii economici.
    Cererile vor fi fundamentate cu elemente din care sa rezulte situatia financiara a debitorului, cauzele neachitarii obligatiilor catre bugetul trezoreriei statului, estimarea indicatorilor financiari pe perioada imediat urmatoare. La cerere pot fi anexate si documente care sa stea la baza sustinerii cererii respective.
    Directiile generale mentionate mai sus vor analiza cererile primite si vor comunica rezultatul debitorului in maximum 30 de zile.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    1. Conducerile organelor abilitate sa acorde inlesniri la plata, indiferent de nivelul de competenta, vor urmari permanent tinerea evidentei acestor lucrari, stadiul solutionarii, respectarea termenelor si vor raspunde de rezolvarea acestora in cadrul reglementarilor legale si in termenele stabilite de acestea.
    2. In cazul nerespectarii prevederilor cuprinse in prezenta procedura, se vor aplica normele legale privind abaterile de la disciplina in munca si de la indeplinirea sarcinilor de serviciu.
    3. Organele care solutioneaza cereri de inlesniri la plata, indiferent de nivelul lor de competenta, sunt obligate sa tina evidenta separata a acestora. Pentru reducerile sau scutirile acordate la plata impozitelor sau a taxelor datorate de persoanele fizice (pensionari, veterani de razboi, persoane cu handicap, raniti in revolutie), conform prevederilor legilor in vigoare, se va tine o evidenta separata.
    4. Ministerul Finantelor, prin Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, organizeaza evidenta si controlul asupra modului de respectare a conditiilor stabilite la acordarea inlesnirilor la plata.
    5. De prevederile prezentei proceduri beneficiaza cererile depuse dupa data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a prezentului ordin, indiferent de vechimea sumelor pentru care se solicita inlesnirea la plata.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1283/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1283 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 1 2020
    AVANTAJ FINANCIAR Viața este într-adevăr Grace, sunt Daan Sophia în prezent în California SUA. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea cu privire la modul în care am primit un împrumut de 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o nouă afacere. Totul a început când mi-am pierdut casa și bunurile din cauza schiței bancare pe care am luat-o pentru a compensa unele facturi și unele nevoi personale. Am devenit atât de disperat și am început să caut fonduri cu orice mijloace. Din fericire pentru mine, am auzit un coleg de-al meu vorbind despre această companie, m-am interesat, deși mi-a fost frică să nu fiu înșelat, am fost obligat de situația mea și nu am avut de ales decât să cer sfatul prietenului meu cu privire la această companie și mi s-a numărul de contact, intrarea în contact cu ei m-a făcut să fiu sceptic din cauza experienței mele din trecut cu creditorii online, nu știam prea puțin această companie „Instituții de credit de împrumut. a fost un dar pentru mine și familia mea și întreaga lume a internetului, această companie a fost de mare ajutor pentru mine și unii dintre colegii mei și astăzi sunt un mândru proprietar de afaceri bine organizate, iar responsabilitățile sunt bine gestionate, toate datorită domnului Elijah de la (loancreditinstitutions00@gmail.com) .. Deci, dacă într-adevăr aveți cu adevărat nevoie de un împrumut fie pentru a vă extinde, fie pentru a vă înființa propria afacere sau în orice formă de dificultate financiară, vă sfătuiesc să-i oferiți domnului Ilie de la instituțiile de credit de împrumut posibilitatea de a vă ridica financiar în viața dvs. E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com SAU WhatsApp: +393510483991. Mulțumiri
ANONIM a comentat Ordin 384 2020
    AVANTAJ FINANCIAR Viața este într-adevăr Grace, sunt Daan Sophia în prezent în California SUA. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea cu privire la modul în care am primit un împrumut de 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o nouă afacere. Totul a început când mi-am pierdut casa și bunurile din cauza schiței bancare pe care am luat-o pentru a compensa unele facturi și unele nevoi personale. Am devenit atât de disperat și am început să caut fonduri cu orice mijloace. Din fericire pentru mine, am auzit un coleg de-al meu vorbind despre această companie, m-am interesat, deși mi-a fost frică să nu fiu înșelat, am fost obligat de situația mea și nu am avut de ales decât să cer sfatul prietenului meu cu privire la această companie și mi s-a numărul de contact, intrarea în contact cu ei m-a făcut să fiu sceptic din cauza experienței mele din trecut cu creditorii online, nu știam prea puțin această companie „Instituții de credit de împrumut. a fost un dar pentru mine și familia mea și întreaga lume a internetului, această companie a fost de mare ajutor pentru mine și unii dintre colegii mei și astăzi sunt un mândru proprietar de afaceri bine organizate, iar responsabilitățile sunt bine gestionate, toate datorită domnului Elijah de la (loancreditinstitutions00@gmail.com) .. Deci, dacă într-adevăr aveți cu adevărat nevoie de un împrumut fie pentru a vă extinde, fie pentru a vă înființa propria afacere sau în orice formă de dificultate financiară, vă sfătuiesc să-i oferiți domnului Ilie de la instituțiile de credit de împrumut posibilitatea de a vă ridica financiar în viața dvs. E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com SAU WhatsApp: +393510483991. Mulțumiri
ANONIM a comentat Ordin 384 2020
    AVANTAJ FINANCIAR Viața este într-adevăr Grace, sunt Daan Sophia în prezent în California SUA. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea cu privire la modul în care am primit un împrumut de 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o nouă afacere. Totul a început când mi-am pierdut casa și bunurile din cauza schiței bancare pe care am luat-o pentru a compensa unele facturi și unele nevoi personale. Am devenit atât de disperat și am început să caut fonduri cu orice mijloace. Din fericire pentru mine, am auzit un coleg de-al meu vorbind despre această companie, m-am interesat, deși mi-a fost frică să nu fiu înșelat, am fost obligat de situația mea și nu am avut de ales decât să cer sfatul prietenului meu cu privire la această companie și mi s-a numărul de contact, intrarea în contact cu ei m-a făcut să fiu sceptic din cauza experienței mele din trecut cu creditorii online, nu știam prea puțin această companie „Instituții de credit de împrumut. a fost un dar pentru mine și familia mea și întreaga lume a internetului, această companie a fost de mare ajutor pentru mine și unii dintre colegii mei și astăzi sunt un mândru proprietar de afaceri bine organizate, iar responsabilitățile sunt bine gestionate, toate datorită domnului Elijah de la (loancreditinstitutions00@gmail.com) .. Deci, dacă într-adevăr aveți cu adevărat nevoie de un împrumut fie pentru a vă extinde, fie pentru a vă înființa propria afacere sau în orice formă de dificultate financiară, vă sfătuiesc să-i oferiți domnului Ilie de la instituțiile de credit de împrumut posibilitatea de a vă ridica financiar în viața dvs. E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com SAU WhatsApp: +393510483991. Mulțumiri
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    Bună ziua tuturor, vă rog, numele meu este Victoria. doresc repede să folosesc acest mediu pentru a tăia o mărturie despre cum Dumnezeu m-a îndreptat către un împrumutat real care mi-a transformat viața din iarbă în grație, de la săracă la o femeie bogată care se poate lăuda acum cu o viață sănătoasă și bogată fără stres sau dificultăți financiare. După atâtea luni de încercări de a obține un împrumut pe internet, am fost înșelat cu suma de 2.700 de dolari. Am devenit atât de disperată în a obține un împrumut de la un împrumutător legitim, care nu va adăuga la durerile mele, apoi am decis să contactez un prieten a mea care a primit recent un împrumut online, am discutat despre această problemă și, până la concluzia noastră, mi-a spus despre un bărbat numit domnul Elijah, care este CEO al instituțiilor de credit de împrumut. împrumutul a fost aprobat cu ușurință fără stres și s-au făcut toate pregătirile referitoare la transferul împrumutului și în mai puțin de trei (3) zile împrumutul a fost depus în contul meu bancar, am crezut că este o glumă până când am primit un apel de la banca mea că Contul meu a fost creditat cu 70.000,00 dolari. Am devenit atât de fericit că, în cele din urmă, Dumnezeu mi-a răspuns rugăciunile îndreptându-mă către un împrumutător de împrumut adevărat, care a fost capabil să îmi satisfacă dorințele inimii. mulțumiri mari domnului Elijah pentru că mi-a făcut viața rezonabilă, așa că sfătuiesc pe toți cei interesați să primească un împrumut să-l contacteze cu amabilitate prin e-mail (loancreditinstitutions00@gmail.com) sau +393510483991 așa am reușit să-mi obțin împrumutul, așa că am putut să-mi achit facturile. Așadar, mulțumesc, pentru că ați petrecut timp pentru a citi despre povestea mea de succes și mă rog ca Dumnezeu să-și facă voia în viața voastră
ANONIM a comentat Hotărârea 965 2002
    BUNA ZIUA, VA ROG SA IMI TRIMITETI SI MIE ANEXELE LA HG NR. 965/2002 LA ADRESA DE E-MAIL avocat.elenagrecu@yahoo.com Multumesc anticpat!
ANONIM a comentat Decretul 118 1994
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor și a garanțiilor necorespunzătoare este întotdeauna o preocupare pentru clienți atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT COMPANY. El a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT COMPANY a fost acreditată de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la o rată a dobânzii de 3%. Am avut privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Emiterea creditului nu ar trebui să împiedice creditul necesar. Serviciile noastre includ: - * Împrumuturi pentru investitori * Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri * Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără verificare de securitate socială și credit, garanție 100%. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vă vom realiza visul. MIDLAND CREDIT COMPANY SPUNE DA când băncile sale spun NU. În cele din urmă, finanțăm companii de credit mici, intermediari, instituții financiare mici, deoarece avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii despre obținerea împrumutului: Vă rugăm să răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME E-mail al companiei: midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei este midlandcreditonline.com Motto: Investiții de generații.
ANONIM a comentat Decizia 263 2020
    Sunt atât de încântat ... Am primit un împrumut de la un creditor care m-a ajutat cu împrumutul meu. A fost uimitor cum am obținut un împrumut. Am încercat un alt serviciu, dar nu am putut obține niciodată un împrumut din acel serviciu. Unii dintre ei îmi vor cere să completez o mulțime de documente și la sfârșitul zilei nu se va termina bine. Dar sunt fericit după ce m-am întâlnit cu Elena Nino. Am reușit să obțin împrumutul meu de 22.000 de euro, acum afacerea mea merge bine și vreau să știți astăzi acest lucru cu toții, deoarece acestea sunt rapide și 100% fiabile. Acum plătesc împrumutul pe care l-am primit de la compania Elena Nino împrumuturi în toată lumea. Luați legătura cu ei și nu pierdeți timpul cu acei creditori contactați cu amabilitate acest e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 1322 2020
    Sunt atât de încântat ... Am primit un împrumut de la un creditor care m-a ajutat cu împrumutul meu. A fost uimitor cum am obținut un împrumut. Am încercat un alt serviciu, dar nu am putut obține niciodată un împrumut din acel serviciu. Unii dintre ei îmi vor cere să completez o mulțime de documente și la sfârșitul zilei nu se va termina bine. Dar sunt fericit după ce m-am întâlnit cu Elena Nino. Am reușit să obțin împrumutul meu de 22.000 de euro, acum afacerea mea merge bine și vreau să știți astăzi acest lucru cu toții, deoarece acestea sunt rapide și 100% fiabile. Acum plătesc împrumutul pe care l-am primit de la compania Elena Nino împrumuturi în toată lumea. Luați legătura cu ei și nu pierdeți timpul cu acei creditori contactați cu amabilitate acest e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 42 2005
    BINE AȚI VENIT: ÎMPRUMUTUL ÎNTRE PERSOANELE SERIOASE ȘI ONESTI ONLINE. Ofertă de împrumut între persoane fizice rapid Împrumut rapid pentru a vă pune capăt grijilor în mai puțin de 72 de ore Sunteți interzis de la banca dvs. și toate încercările dvs. în alte și alte instituții financiare nu au dat nimic până acum din cauza creditului dvs. nepotrivit sau a altora nu mă mai îngrijorează să mă contactați și în mai puțin de 72 de ore la o rată rezonabilă de 2% pe an și cu privire la timpul de rambursare care vă convine vă fac împrumutul care vă va salva viața. Vă rugăm să mă contactați prin e-mail: marialeydi06@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 106 2020
    Aveți nevoie de un împrumut rapid și urgent, cu o rată a dobânzii relativ mică, de până la 3%? Oferim credite de afaceri, credite personale, credite pentru locuințe, credite auto, credite pentru studenți, credite de consolidare a datoriilor e.t.c. indiferent de scorul dvs. de credit. Avem garanția că oferim servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de împrumut, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail: (midland.credit2@gmail.com) și asistați la o experiență financiară care schimbă viața.
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1283/1998
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu