E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1283 din 22 iunie 1998

privind aprobarea Procedurii si competentelor de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri bugetare, administrate de Ministerul Finantelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 240 din  1 iulie 1998


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 82 coroborat cu art. 109 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, precum si in baza dispozitiilor art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare, ministrul finantelor emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Procedura si competentele de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri bugetare, administrate de Ministerul Finantelor, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, Directia Generala a Vamilor, Directia generala a trezoreriei, Directia generala a datoriei publice, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti, precum si organele din subordinea acestora vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prezentului ordin.
    Art. 3
    Pe data publicarii prezentului ordin in Monitorul Oficial al Romaniei inceteaza aplicabilitatea prevederilor Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.147 din 24 mai 1996, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 122 din 13 iunie 1996.

                      Ministrul finantelor,
                      Daniel Daianu

    ANEXA 1

                    PROCEDURA SI COMPETENTELE
de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri bugetare, administrate de Ministerul Finantelor

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    1. In temeiul art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, Ministerul Finantelor poate acorda inlesniri la plata sumelor datorate bugetului de stat si bugetului trezoreriei statului.
    2. Ministerul Finantelor si organele sale teritoriale pot acorda:
    - amanari la plata pentru orice fel de impozite, taxe sau alte venituri bugetare, inclusiv majorari de intarziere;
    - esalonari la plata creantelor bugetare, inclusiv a majorarilor de intarziere, care pot incepe cu o perioada de gratie de pana la 6 luni. Aceasta perioada este cuprinsa in intervalul stabilit in competenta fiecarui organ;
    - scutiri si reduceri la plata majorarilor de intarziere, iar pentru impozite si taxe, numai daca actele normative care reglementeaza venitul respectiv prevad expres posibilitatea acordarii unor asemenea inlesniri la plata;
    - scutiri, reduceri, amanari si esalonari pentru majorarile de intarziere calculate la sumele datorate fondului de risc pentru garantarea creditelor contractate de agentii economici, precum si pentru majorarile de intarziere aferente sumelor datorate bugetului trezoreriei statului.
    3. Inlesnirile la plata se pot acorda numai pentru sumele neachitate la termenele de plata sau, potrivit reglementarilor in materie, pentru taxele de timbru care se platesc anticipat.
    4. Nu se acorda inlesniri la plata obligatiilor bugetare sub 100 milioane lei pentru persoane juridice.

    CAP. 2
    Competentele de acordare a inlesnirilor la plata

    1. Competenta de solutionare a cererilor de acordare a inlesnirilor la plata se stabileste pe trei niveluri, dupa cum urmeaza:

 ------------------------------------------------------------------------
|                             |       Amanari si esalonari, reduceri     |
|                             |                 sau scutiri              |
|                             |------------------------------------------|
|          Organul            |     Plafon    |                          |
|                             |      suma     |          Perioada        |
|                             |  in milioane  |--------------------------|
|                             |       lei     |    Amanari   | Esalonari |
|-----------------------------|---------------|--------------|-----------|
|             1               |        2      |      3       |     4     |
|-----------------------------|---------------|--------------|-----------|
|          Nivelul I          |               |              |           |
| Administratia financiara*1) |  pana la 500  | pana la 1 an |    1 an   |
| Circumscriptia fiscala      |               |              |           |
|                             |               |              |           |
|          Nivelul II         |               |              |           |
| Directia de impozite si     | pana la 1.000 | pana la 1 an |    3 ani  |
| taxe din directiile         |               |              |           |
| generale ale finantelor     |               |              |           |
| publice si controlului      |               |              |           |
| financiar de stat judetene  |               |              |           |
| Directia regionala vamala*2)| pana la 1.000 | pana la 1 an |    3 ani  |
| Directia de impozite si     | pana la 3.000 | pana la 1 an |    3 ani  |
| taxe din Directia generala  |               |              |           |
| a finantelor publice si     |               |              |           |
| controlului financiar de    |               |              |           |
|stat a municipiului Bucuresti|               |              |           |
|                             |               |              |           |
|          Nivelul III        |               |              |           |
| Ministerul Finantelor prin: |               |              |           |
| Secretarul de stat          |  peste 1.000  |    pana la   |   pe cel  |
| coordonator sau directorul  |   sau peste   |     2 ani    |    mult   |
| general al Directiei        |     3000,     |              |   5 ani   |
| Generale a Vamilor, dupa    |   dupa caz    |              |           |
| caz                         |               |              |           |
 ------------------------------------------------------------------------
    *1) Cu exceptia administratiilor financiare de sector din municipiul Bucuresti, care se incadreaza in nivelul de competente al directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene.
    *2) Numai pentru sumele stabilite de organele vamale cu ocazia controlului ulterior.

    2. Directia de impozite si taxe din cadrul directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti solutioneaza inclusiv cererile care se incadreaza in nivelul I de competenta pentru platitorii aflati in evidentele acestora.
    3. Pentru nivelul III, competenta revine secretarului de stat coordonator al activitatii, care aproba inlesniri la plata pe baza documentatiei prezentate de catre:
    a) Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, pentru inlesniri la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri datorate bugetului de stat, neachitate la termenul scadent, inclusiv a majorarilor de intarziere aferente acestora, altele decat cele prevazute la lit. b)-d);
    b) Directia Generala a Vamilor, pentru inlesniri la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri cuvenite bugetului de stat si Fondului special pentru dezvoltarea si modernizarea punctelor de control pentru trecerea frontierei, ce sunt datorate in vama si constatate cu ocazia controlului ulterior, inclusiv a majorarilor de intarziere aferente acestora;
    c) Directia generala a trezoreriei, pentru inlesniri la plata majorarilor de intarziere aferente sumelor datorate bugetului trezoreriei statului;
    d) Directia generala a datoriei publice, pentru inlesniri la plata majorarilor de intarziere aferente sumelor datorate la fondul de risc pentru garantarea creditelor contractate de agentii economici.
    4. Prin exceptie de la prevederile privind competentele de acordare ale inlesnirilor la plata, in cazul impozitului pe salarii, Directia de impozite si taxe din cadrul directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti poate aproba amanarea cu 20 de zile a platii acestuia pentru orice suma.

    CAP. 3
    Procedura de solutionare

    1. Inlesnirile la plata se acorda numai pe baza cererilor motivate, insotite de documente justificative ale platitorilor.
    Dosarul privind cererea de inlesniri la plata trebuie sa cuprinda urmatoarele elemente principale:
    a) elemente de identificare a contribuabilului: denumirea, adresa/sediul, numarul contului de disponibilitati (daca are mai multe se vor preciza toate) si unitatea/unitatile bancara/e la care este deschis, numele si calitatea celor care reprezinta contribuabilul in relatiile patrimoniale;
    b) sumele datorate bugetului, mentionarea tuturor obligatiilor bugetare restante, chiar daca se solicita inlesnire la plata numai pentru unele;
    c) natura inlesnirilor solicitate si o succinta prezentare a posibilitatilor de realizare a programului propus pentru stingerea debitelor;
    d) in situatia in care s-au mai depus si s-au mai aprobat cereri pentru acordarea de inlesniri, conform art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, se vor mentiona datele si numerele de inregistrare la organul fiscal competent, precum si modul cum acestea au fost respectate;
    e) situatia platii obligatiilor bugetare curente;
    f) data sedintei consiliului de administratie (sau denumirea echivalenta) in care a fost analizata cererea si s-a hotarat solicitarea inlesnirilor la plata obligatiilor bugetare, semnaturile persoanelor care angajeaza unitatea solicitanta si stampila acesteia;
    g) ultimul bilant contabil, anterior depunerii cererii;
    h) situatia creditelor curente pana la data cererii si nerambursate;
    i) situatia privind rezultatele financiare la zi;
    j) situatia obligatiilor fata de bugetul asigurarilor sociale de stat;
    k) certificatul eliberat de Oficiul registrului comertului - anexa nr. 6 la Normele metodologice nr. 45.184/1996, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 106 din 24 mai 1996, cu modificarile ulterioare;
    l) comunicarea Fondului Proprietatii de Stat privind statutul economico-juridic al contribuabilului (restructurare, dizolvare, lichidare etc.), atunci cand se impune, precum si o comunicare de la autoritatea competenta, in cazul regiilor autonome;
    m) orice alte elemente si documente considerate utile pentru solutionarea cererii.
    In lipsa elementelor prevazute la pct. 1 lit. a)-k), cererea nu va fi inregistrata la organul fiscal competent.
    2. Pentru taxele judiciare de timbru solicitate anticipat prestarii serviciului sau eliberarii actului supus taxarii, inlesnirile la plata se acorda pe baza cererilor motivate ale petentilor, insotite de urmatoarele documente, in functie de obiectul cererii:
    - copie de pe actiunea in justitie, purtand mentiunea cuantumului taxei judiciare de timbru, stabilita si certificata de catre instanta de judecata, si, dupa caz, a numarului sub care, in mod exceptional, instanta a retinut cererea obligand partea sa plateasca taxa pana la primul termen de judecata;
    - confirmarea organului care elibereaza actul sau care presteaza serviciul supus taxelor de timbru, asupra cuantumului taxei datorate, precum si a obiectului actului sau serviciului taxabil;
    - acte doveditoare ale veniturilor petentilor - persoane fizice, respectiv date privind situatia economico-financiara la zi (inclusiv disponibilitatile din conturile bancare) ale petentilor - persoane juridice;
    - alte acte in sprijinul cererii (certificate de nastere ale copiilor aflati in intretinerea petentilor, adeverinte medicale, adeverinte privitoare la venitul realizat).
    3. Cererile prin care se solicita inlesniri la plata pentru creantele bugetare se depun la organul fiscal in evidenta caruia se afla platitorul, cu exceptia celor prevazute la pct. 11 si 12 din prezentul capitol.
    La primirea cererii, organul fiscal inregistreaza cererea intr-un registru special, cu rubricatia stabilita prin circulara de catre Ministerul Finantelor.
    Inlesnirile la plata pot fi solicitate si acordate atat inaintea inceperii executarii silite a debitului, cat si in timpul efectuarii acesteia.
    Pentru creantele bugetare pentru care s-au depus cereri de inlesniri la plata, executarea silita nu va fi pornita sau nu va fi continuata, dupa caz, pana la data comunicarii modului de solutionare a acesteia.
    Solutionarea cererii in ansamblul ei se va face de organul competent pentru suma cea mai mare, potrivit plafoanelor prevazute la cap. II.
    4. Pentru solutionarea fiecarei cereri de inlesniri la plata vor fi avute in vedere urmatoarele:
    a) rezultatele verificarii, care cuprind in principal:
    - realitatea datelor prezentate in cererea de acordare a unor inlesniri la plata obligatiilor bugetare; solicitantii sunt obligati sa prezinte toate actele si explicatiile necesare verificarii;
    - respectarea de catre solicitant a reglementarilor legale in vigoare privind disciplina financiara;
    - respectarea de catre solicitant a termenelor de plata a obligatiilor bugetare curente;
    - situatia creditelor angajate de solicitant;
    - existenta unor programe de restructurare in derulare, aprobate conform reglementarilor in vigoare;
    - orice elemente care pot contribui la formularea propunerii de aprobare sau de respingere a cererii;
    b) documentele justificative prezentate de platitor;
    c) informatiile cuprinse in documentele de control si in evidentele existente la organele fiscale unde este luat in evidenta platitorul;
    d) referatul cu concluziile verificarii si cu propunerile de rezolvare ale organului competent;
    e) verificarile si notele de constatare intocmite cu ocazia analizei pe teren a cererii contribuabilului;
    f) orice alte documente necesare solutionarii cererii;
    g) prevederile din legile speciale, potrivit carora se pot acorda, de la caz la caz, reduceri si scutiri de impozite si taxe, prevederile cuprinse in art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, precum si prevederile prezentului ordin.
    Alte elemente ce vor fi avute in vedere la analizarea si solutionarea cererilor de inlesniri la plata vor fi transmise unitatilor teritoriale de catre Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite si de catre Directia Generala a Vamilor din Ministerul Finantelor.
    5. Cererile privind acordarea de inlesniri la plata a sumelor datorate bugetului de stat, a caror rezolvare este in competenta organelor prevazute la nivelurile II si III, se solutioneaza de catre acestea pe baza dosarelor intocmite de organele de nivel inferior, ce cuprind documentele si informatiile prevazute la pct. 4 din prezentul capitol, care vor fi insotite in mod obligatoriu de punctul lor de vedere privind modul de solutionare a cererii de acordare de inlesniri la plata solicitate de platitor.
    Organele prevazute la nivelurile II si III de competenta vor comunica modul de solutionare a cererii de inlesnire la plata atat contribuabilului, cat si organului fiscal in evidenta caruia se afla acesta.
    In vederea luarii masurilor corespunzatoare in toate cazurile in care s-au aprobat inlesniri la plata, comunicarile respective vor fi aduse la cunostinta compartimentelor care tin evidenta pe platitori, in vederea efectuarii operatiunilor in aceste evidente.
    6. Solutionarea cererilor de inlesniri la plata se face de organele competente astfel:
    a) organul fiscal la care s-a depus cererea de inlesnire la plata va analiza cererea si va intocmi documentatia necesara in termen de 30 de zile lucratoare de la data inregistrarii acesteia.
    In urmatoarele 5 zile lucratoare documentatia, impreuna cu cererea, dupa caz:
    - vor fi supuse conducerii organului fiscal spre aprobare;
    - vor fi inaintate organului de nivel superior de competenta, impreuna cu referatul cuprinzand concluziile si propunerile de solutionare;
    b) organele prevazute la nivelurile II si III de competenta solutioneaza cererile de inlesniri la plata in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii documentatiei;
    c) in cazuri temeinic motivate, conducerea organelor competente poate aproba prelungirea termenelor de solutionare prevazute la lit. a) si b) cu cel mult 10 zile calendaristice.
    In cazul in care documentatia pentru acordarea inlesnirii la plata nu poate fi intocmita in termen, din motive dependente sau independente de vointa solicitantului, cum ar fi: netinerea la zi a evidentei contabile, refuzul de a pune la dispozitie organelor de control informatiile solicitate, intreruperea temporara a activitatii, neprezentarea tuturor documentelor solicitate de organul fiscal in vederea completarii dosarului, cererea se respinge, despre aceasta fiind informat si debitorul.
    7. Inlesnirea la plata se aproba de catre conducerea organelor teritoriale competente a solutiona cererea pentru nivelul I de competenta, de catre conducerea Directiei de impozite si taxe din cadrul directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti pentru nivelul II de competenta ori de secretarul de stat coordonator, dupa caz.
    8. De la data comunicarii aprobarii cererii de amanare sau de esalonare la plata a impozitelor, taxelor si a altor venituri datorate bugetului de stat sau bugetelor locale, dupa caz, se calculeaza majorari conform reglementarilor legale.
    Agentul economic beneficiaza de inlesnirile aprobate, cu conditia depunerii, in termen de pana la 10 zile de la data comunicarii, a unei garantii bancare echivalente cu doua rate de esalonare.
    9. Nerespectarea inlesnirilor la plata, astfel cum au fost acordate de organul competent, respectiv data stabilita pentru plata ratelor, cuantumul acestora, precum si conditiile stipulate conduc la pierderea valabilitatii acestora, la calcularea majorarilor de intarziere conform legii, pentru intreaga perioada, la inceperea sau continuarea, dupa caz, a procedurii de executare silita a debitului. O noua cerere de aprobare a unor inlesniri la plata obligatiilor bugetare nu poate fi depusa timp de 6 luni de la data constatarii nerespectarii conditiilor in care a fost aprobata.
    10. Daca prin cerere petitionarul solicita scutirea sau reducerea la plata a majorarilor de intarziere sau a taxelor judiciare de timbru, iar din analiza intregii documentatii intocmite pentru acordarea inlesnirii la plata rezulta ca acordarea unei inlesniri dintre cele mentionate mai sus nu este oportuna, organul sesizat, in limita competentei sale, poate acorda o alta inlesnire la plata, respectiv amanare sau esalonare.
    11. Cererile prin care se solicita inlesniri la plata impozitelor, taxelor si a altor sume cuvenite bugetului de stat si Fondului special pentru dezvoltarea si modernizarea punctelor de control pentru trecerea frontierei, datorate in vama si constatate cu ocazia controlului ulterior de organele vamale, inclusiv a majorarilor de intarziere aferente acestora, se depun la directia regionala vamala in a carei raza teritoriala se afla sediul sau domiciliul contribuabilului. Directiile regionale vamale pot solicita organelor fiscale competente intocmirea documentatiei necesare in vederea acordarii inlesnirilor la plata.
    12. Cererile pentru acordarea de inlesniri la plata obligatiilor catre bugetul trezoreriei statului vor fi prezentate de catre persoanele juridice astfel:
    - Directiei generale a trezoreriei, pentru majorarile de intarziere datorate bugetului trezoreriei statului;
    - Directiei generale a datoriei publice, pentru majorarile de intarziere aferente sumelor datorate la fondul de risc pentru garantarea creditelor contractate de agentii economici.
    Cererile vor fi fundamentate cu elemente din care sa rezulte situatia financiara a debitorului, cauzele neachitarii obligatiilor catre bugetul trezoreriei statului, estimarea indicatorilor financiari pe perioada imediat urmatoare. La cerere pot fi anexate si documente care sa stea la baza sustinerii cererii respective.
    Directiile generale mentionate mai sus vor analiza cererile primite si vor comunica rezultatul debitorului in maximum 30 de zile.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    1. Conducerile organelor abilitate sa acorde inlesniri la plata, indiferent de nivelul de competenta, vor urmari permanent tinerea evidentei acestor lucrari, stadiul solutionarii, respectarea termenelor si vor raspunde de rezolvarea acestora in cadrul reglementarilor legale si in termenele stabilite de acestea.
    2. In cazul nerespectarii prevederilor cuprinse in prezenta procedura, se vor aplica normele legale privind abaterile de la disciplina in munca si de la indeplinirea sarcinilor de serviciu.
    3. Organele care solutioneaza cereri de inlesniri la plata, indiferent de nivelul lor de competenta, sunt obligate sa tina evidenta separata a acestora. Pentru reducerile sau scutirile acordate la plata impozitelor sau a taxelor datorate de persoanele fizice (pensionari, veterani de razboi, persoane cu handicap, raniti in revolutie), conform prevederilor legilor in vigoare, se va tine o evidenta separata.
    4. Ministerul Finantelor, prin Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, organizeaza evidenta si controlul asupra modului de respectare a conditiilor stabilite la acordarea inlesnirilor la plata.
    5. De prevederile prezentei proceduri beneficiaza cererile depuse dupa data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a prezentului ordin, indiferent de vechimea sumelor pentru care se solicita inlesnirea la plata.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1283/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1283 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 37 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Ordin 5049 2019
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Hi everyone. My name is Wanetta Zabrina Yedda i am from Brașov i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Salut tuturor sau oricui mă numesc Vlad Toma. Sunt din București România am auzit despre această companie numită Patricia Kingsman că ajută oameni cu împrumuturi din întreaga lume. Am fost căutat cândva un împrumut online și am fost înșelat de 2 companii care a fost fals și după acel moment nu am crezut niciodată că o companie de împrumut bună ar putea veni de pe internet, am crezut că toate sunt o fraudă până când am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman am găsit oameni care au depus mărturie despre această companie și am fost surprins de ce am făcut nu găsiți această companie la timp. Nu am crezut niciodată ce au spus oamenii despre companie până când nu am depus cererea și i-am încercat suma pe care o căutam era mare și era pentru o proprietate imobiliară suma împrumutului a fost de 10,5 milioane de euro și așa am aplicat și doamna Patricia Kingsman a vorbit pentru mine, dar având în vedere că împrumutul meu a fost mare, a fost nevoie de doar 15 ore pentru a primi creditul meu, mi-au spus că serviciul de împrumut este de 8 ore pentru a primi împrumut. Singurul lucru pe care mi-a spus să-l fac a fost să depun taxa de transfer bancar pe care banca urma să o folosească pentru a-mi transfera împrumutul în contul meu bancar atunci când mi-a spus că odată mi-a fost teamă că este o înșelătorie, dar am spus să mă dau o încercare am depus taxa de transfer, care a fost declarată și asta a fost depus în total în mai puțin de 15 ore am primit un mesaj de la banca mea că suma de bani care a fost de 10,5 milioane de euro a fost creditată în contul meu bancar și totul despre banii detaliile și de la cine a venit au fost, iată, a fost Patricia Kingsman care m-a ajutat când am văzut-o prima dată, am fost surprinsă, nu am crezut niciodată ochii, dar era adevărat. Așa că mi-am spus mie, de la alți oameni că compania a ajutat să depună mărturie despre faptele bune, mă las să fac din cauza mea că nu este ușor să văd o companie de împrumut legitim online în zilele noastre, astfel încât oricine de oriunde are nevoie de un împrumut online fără să fie înșelat să solicite de la această companie pentru că numai asta te pot ajuta, am confirmat-o și este adevărat că sunt atât de fericit și știu că această companie va face și mai mulți oameni mai fericiți decât mine. Puteți contacta această companie prin e-mail sau Whatsapp, dar am folosit Whatsapp pentru că a fost mai rapid adresa de mail a companiei este patriciakingsman.loans2016@gmail.com, iar Whatsapp este +1 (575) 655-0066. Mulțumesc tuturor salutărilor lui Vlad Toma din București România.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Mulțumesc lui Patricia Kingsman că m-a ajutat cu împrumutul meu, după ce au fost escrocați de 6 ori de oameni falsi care clamează să fie creditori de împrumuturi. Numele meu este Viorica Waleis Viviana, sunt din România și locuiesc în orașul Constanța. În urmă cu o lună am căutat un împrumut online și am văzut diferite credite pe internet și cu câteva mărturii false și am aplicat de la ele și tot ce am primit a fost escroci am aplicat mai mult de 6 companii și am fost înșelat până la capăt. Așa că am renunțat la speranță până când am decis să verific din nou dacă voi găsi ajutor în timp ce căutam și m-am stabilit să caut o companie de împrumuturi legitime. Am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman. Am văzut o mulțime de mărturii despre care oamenii comentează. ea, dar pentru că am fost înșelată în mai multe rânduri, am crezut că este o înșelătorie, dar am făcut ceea ce mi s-a cerut să fac și am așteptat împrumutul meu, iar doamna Patricia Kingsman mi-a spus în mai puțin de 8 ore când sunteți cu împrumutul meu în siguranță, nu am crezut pentru că am crezut că este și o înșelătorie, așa că în acea zi era ora nopții în România și m-am culcat dimineața din cuib în timp ce m-am trezit am primit o alertă de la banca mea că există bani pe contul meu și imediat am sunat la banca pentru a confirma iar directorul bancar mi-a spus să vin imediat la bancă și m-am dus imediat banca s-a deschis în timp ce managerul bancar mi-a verificat contul, am văzut o sumă de 135.000,00 Euro și i-am explicat managerului meu că am solicitat un împrumut online și banca managerul a fost șocat dacă există st sunt o companie de împrumut real și legitim online, sunt atât de fericită, mulțumesc lui Patricia Kingsman, am decis să scriu pe internet pentru că am văzut alte persoane care o fac și mărturisesc despre această companie, de aceea postez acest mesaj online tuturor celor care au nevoie de împrumut, chiar dacă ați fost înșelat înainte de a aplica de la această companie și fiți sigur că această companie nu vă va da jos. Salutări pentru oricine care îmi citește mesajul și puteți contacta această companie prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com, de asemenea, folosesc Whatsapp, numărul care este +1 (575) 655-0066. Din nou, mulțumesc tuturor celor care îmi citesc mesajul și vă rog să fiți fericiți, deoarece sunt astăzi cu această companie, deoarece aduc mai mulți oameni în această companie pentru a vă ajuta.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Cu respect tuturor, numele meu este Kojonka Moe și sunt din România am auzit despre oameni care mărturisesc despre această companie numită Patricia Kingsman și aceasta este prima dată când solicit un împrumut online, mi-a fost teamă să solicit un împrumut online din cauza escrocheriei pe care o văd pe internet, dar după ce am citit atât de multe mărturii despre această companie, am decis să încerc și să solicit un împrumut de la această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman, aveam nevoie de bani și aveam nevoie de un împrumut de 5.000,00 Euro. Așa că am aplicat și mi s-a spus ce să fac mi-a fost teamă, dar am oferit companiei o șansă să mă ajute și m-au asigurat că în mai puțin de 8 ore îmi voi primi împrumutul în cont. Nu am crezut niciodată, dar așteptam în mai puțin de 8 ore când am primit un apel de la banca mea că o sumă de 5.000,00 Euro era în contul meu și imediat banca m-a sunat am contactat compania și le-am anunțat că am primit împrumutul meu iar astăzi sunt fericit. Așadar, dacă ați dat mesajul meu și l-ați citit și aveți nevoie de un împrumut legitim să aplicați de la această companie și să fiți siguri că veți fi mulțumiți de această companie, cred că această companie este trimisă de Dumnezeu și vă rog să dureze și să continue să ajute oamenii . Contactati aceasta companie prin adresa de mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Bună ziua tuturor Numele meu este Abiezer Petit Homme Sunt din România Vreau să folosesc acest mic timp trebuie să citesc pe internet că dacă ai nevoie de un împrumut real și legitim Patricia Kingsman este compania potrivită pentru a aplica de la am fost înșelat de 2 companii pe care le-am aplicat pentru un împrumut de la și Patricia Kingsman a fost a treia companie din care am solicitat de la am primit împrumutul meu de la compania de împrumuturi Patricia Kingsman în mai puțin de 8 ore, în timp ce compania mi-a spus, așa că oricine are nevoie de un împrumut online, fără a fi înșelat, să solicite de la Patricia Kingsman fiți sigur că veți fi mulțumit de această companie. Puteți contacta această companie doar prin e-mail sau prin adresa de mail whatsapp este patriciakingsman.loans2016@gmail.com Whatsapp +1 (575) 655-0066. Salutări oricui citește acest mesaj în toată lumea.
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1283/1998
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu