Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1214 din 18 iulie 2006

pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2006 a agentilor economici

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 641 din 25 iulie 2006



In baza art. 11  alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 4 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2006 a agenţilor economici, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Instituţiile de credit, unităţile de asigurare-reasigurare, precum şi cele care operează pe piaţa de capital vor depune la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice raportări contabile la 30 iunie 2006 în formatul şi la termenele prevăzute în reglementările emise de Banca Naţională a României, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor şi Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare.

Art. 3. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 918/2005 pentru aprobarea Sistemului de raportare contabilă la 30 iunie 2005 a agenţilor economici, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 582 din 6 iulie 2005.

Art. 4. - Direcţia de reglementări contabile va lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXĂ

SISTEMUL

de raportare contabilă la 30 iunie 2006 a agenţilor economici

CAPITOLUL I

A. NORME METODOLOGICE PRIVIND ÎNTOCMIREA Şl VERIFICAREA RAPORTĂRILOR CONTABILE ALE AGENŢILOR ECONOMICI LA 30 IUNIE 2006

1.  Generalităţi

Agenţii economici, indiferent de forma de organizare şi forma de proprietate, au obligaţia să întocmească şi să depună raportări contabile la 30 iunie 2006 la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice.

Agenţii economici pot depune raportările contabile la registratura unităţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice sau la oficiile poştale, prin scrisori cu valoare declarată, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 627/1995 privind îmbunătăţirea disciplinei depunerii bilanţurilor contabile şi a altor documente cu caracter financiar-contabil şi fiscal, de către agenţii economici şi alţi contribuabili, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 226 din 2 octombrie 1995. De asemenea, la depunere se vor avea în vedere şi prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic Naţional.

2.  Prezentarea şi modul de completare a raportărilor contabile la 30 iunie 2006

Persoanele juridice vor întocmi şi vor depune la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice raportări contabile care cuprind următoarele formulare:

a) Bilanţ (cod 10);

b)  Contul de profit şi pierdere (cod 20);

c)  Date informative (cod 30).

Persoanele juridice vor completa datele de identificare (denumirea unităţii, adresa, telefonul şi numărul de înmatriculare la registrul comerţului), precum şi pe cele referitoare la încadrarea corectă în forma de proprietate şi codul unic de înregistrare, citeţ, fără a se folosi prescurtări sau iniţiale. In căsuţe se vor trece codurile care delimitează încadrarea agentului economic.

Necompletarea corectă pe prima pagină a formularului „Bilanţ" a datelor prevăzute mai sus conduce la imposibilitatea identificării unităţii şi, în consecinţă, se consideră că lucrarea nu a fost depusă, unitatea fiind sancţionată potrivit prevederilor art. 42 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată.

Persoanele juridice completează codul privind activitatea, cod format din 4 cifre (clase de activităţi), din Clasificarea activităţilor din economia naţională - CAEN, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 656/1997, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 301 şi 301 bis din 5 noiembrie 1997, actualizată prin Ordinul preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 601/2002, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 908 din 13 decembrie 2002.

In cazul în care unitatea desfăşoară mai multe activităţi, se va trece codul activităţii preponderente, care defineşte profilul unităţii (respectiv codul clasei CAEN al activităţii preponderente).

Bilanţul prezintă, în formă sintetică, elementele de activ şi de pasiv, grupate după natură şi lichiditate, respectiv după natură şi exigibilitate.

Bilanţul se întocmeşte pe baza balanţei de verificare a conturilor sintetice la data de 30 iunie 2006, puse de acord cu soldurile din balanţa conturilor analitice, încheiată după înregistrarea tuturor documentelor în care au fost consemnate operaţiunile financiar-contabile aferente perioadei de raportare.

Contul de profit şi pierdere cuprinde cifra de afaceri netă, veniturile realizate şi cheltuielile efectuate, precum şi rezultatele financiare obţinute (profit sau pierdere), preluate din conturile de venituri şi cheltuieli cuprinse în balanţa de verificare la 30 iunie 2006.

Datele care se raportează în formularul „Contul de profit şi pierdere" sunt cumulate de la începutul anului până la sfârşitul perioadei de raportare. Rândul 63 se completează numai de către microîntreprinderi, încadrate ca atare potrivit Codului fiscal, cu suma reprezentând impozitul pe venitul acestora.

Persoanele juridice înscriu în formularul „Contul de profit şi pierdere", la rândul 16 „Salarii şi indemnizaţii", toate cheltuielile reprezentând drepturi salariale. La acelaşi rând se va cuprinde şi contravaloarea tichetelor de masă acordate salariaţilor în baza prevederilor Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă, cu modificările ulterioare.

Aceste informaţii sunt prezentate de asemenea la rândul 32 din formularul „Date informative" (cod 30).

In formularul „Date informative", la rândurile 01 şi 02 coloana 1, persoanele juridice care au în subordine subunităţi vor înscrie cifra 1, indiferent de numărul acestora.

La rândurile privind plăţile restante se înscriu sumele de la sfârşitul perioadei de raportare care au depăşit termenele de plată prevăzute în contracte sau acte normative.

Societăţile comerciale care au beneficiat de prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 37/2004 privind măsuri de diminuare a arieratelor din economie, cu completările ulterioare, vor prezenta sumele reprezentând facilităţile acordate în baza prevederilor acestui act normativ, la rândurile 30 şi 31 din formularul cod 30.

Formularele de raportare contabilă la 30 iunie 2006 se semnează de administratorul unităţii şi de conducătorul compartimentului financiar-contabil, iar în lipsa acestora, de către înlocuitorii de drept.

Administratorul unităţii şi conducătorul compartimentului financiar-contabil poartă răspunderea, potrivit legii, asupra realităţii informaţiilor cu privire la poziţia financiară, performanţa financiară, precum şi asupra celorlalţi indicatori cuprinşi în formularele de raportare.

Conducătorul compartimentului financiar-contabil are obligaţia să respecte prevederile din prezentele norme metodologice, corelaţiile dintre indicatorii din formulare, urmărind realitatea datelor ce se raportează, precum şi încadrarea în termenul de depunere la organele în drept.

Persoanele juridice prevăzute la art. 1 alin. (1) din Legea nr. 82/1991, republicată, care au în subordine sucursale sau alte subunităţi fără personalitate juridică, vor verifica şi vor centraliza balanţele de verificare ale acestora, întocmind raportările contabile la 30 iunie 2006.

Societăţile comerciale care au în subordine sucursale sau   alte   subunităţi   fără   personalitate  juridică,   care desfăşoară activitate şi au sediul în străinătate, vor evalua în lei rulajele şi soldurile exprimate în valută din balanţele de verificare a conturilor sintetice transmise de acestea, la cursul valutar din ultima zi a perioadei de raportare, şi le vor centraliza cu balanţa de verificare întocmită pentru operaţiunile economico-financiare desfăşurate în ţară.

In situaţia în care operaţiunile subunităţilor proprii în străinătate au fost evidenţiate în cursul perioadei atât în valută, cât şi în lei, pentru cuprinderea în raportările contabile la 30 iunie 2006 ale persoanei juridice din ţară vor fi preluate ca atare soldurile şi rulajele conturilor, exprimate în lei.

Formatul electronic al raportărilor contabile la 30 iunie 2006, conţinând formularistica necesară şi programul de verificare cu documentaţia de utilizare aferentă, se obţine prin folosirea programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice.

Programul de asistenţă este pus la dispoziţie agenţilor economici, gratuit, de unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice sau poate fi descărcat de pe serverul de web al Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.

Agenţii economici vor depune la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice discheta cu raportările contabile la 30 iunie 2006, însoţită de raportările contabile listate cu ajutorul programului de asistenţă, semnate şi ştampilate, conform legii. Aceste raportări se depun împreună cu o copie de pe codul unic de înregistrare, raportul administratorului, precum şi o copie a balanţei de verificare a conturilor sintetice.

Formularele care compun raportările contabile la 30 iunie 2006 se vor completa în lei.

Persoanele juridice care nu au desfăşurat activitate de la data înfiinţării până la 30 iunie 2006 nu întocmesc raportări contabile la 30 iunie 2006, urmând să depună o declaraţie pe propria răspundere la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice, care să cuprindă toate datele de identificare a societăţii:

-   denumirea completă (conform certificatului de înmatriculare);

-  adresa şi numărul de telefon;

-   numărul de înregistrare la registrul comerţului;

-  codul unic de înregistrare;

-  capitalul social.

O declaraţie similară vor depune şi persoanele juridice care se află în curs de lichidare, potrivit legii.

3.   Termenul pentru depunerea raportărilor contabile la 30 iunie 2006

Raportările contabile la 30 iunie 2006, precum şi declaraţiile agenţilor economici care nu au desfăşurat activitate sau se află în curs de lichidare se vor depune până cel mai târziu la 15 august 2006.

Nedepunerea dischetelor şi a formularelor listate, semnate şi ştampilate, sau a declaraţiilor, după caz, pentru data de 30 iunie 2006 se sancţionează conform prevederilor art. 42 din Legea nr. 82/1991, republicată.

4.  Completarea raportărilor contabile la 30 iunie 2006 de către agenţii economici se efectuează folosindu-se planul de conturi prevăzut la cap. IV din reglementările contabile conforme cu Directiva a IV-a a comunităţilor economice europene, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.752/2005.

B.   NOMENCLATOR  -   FORME  DE   PROPRIETATE*)

Codul

Denumirea

10

PROPRIETATE   DE   STAT

11

Regii   autonome

12

Societăţi   comerciale   cu   capital   integral   de   stat

13

Alte   unităţi   economice   de   stat  netransformate   in  societăţi comerciale   sau  regii   autonome

14

Companii   şi   societăţi   naţionale

20

PROPRIETATE  MIXTĂ   (cu  capital   de   stat  şi   privat) PROPRIETATE  MIXTĂ   (cu  capital   de   stat  -   sub   50%)

21

Societăţi   comerciale   cu   capital   de   stat  autohton  şi   de   stat străin

22

Societăţi   comerciale   cu   capital   de   stat  şi  privat   autohton  şi străin

23

Societăţi   comerciale   cu   capital   de   stat  şi  privat   autohton

24

Societăţi   comerciale   cu  capital   de   stat   şi  privat   străin

PROPRIETATE  MIXTĂ   (cu  capital   de   stat  -   50%   şi  peste   50%)

25

Societăţi   comerciale   cu   capital   de   stat  autohton  şi   de   stat străin

26

Societăţi   comerciale   cu   capital   de   stat  şi  privat   autohton  şi străin

27

Societăţi   comerciale   cu   capital   de   stat  şi  privat   autohton

28

Societăţi   comerciale   cu   capital   de   stat  şi  privat   străin

30

PROPRIETATE   INDIVIDUALĂ   -   PRIVATĂ

(cu  capital:   privat   autohton,   privat  autohton  şi   străin, privat   străin,   societăţi   agricole)

31

Societăţi   comerciale   in  nume   colectiv

32

Societăţi   comerciale   in   comandită   simplă

33

Societăţi   comerciale   in   comandită  pe   acţiuni

34

Societăţi   comerciale  pe   acţiuni

35

Societăţi   comerciale   cu   răspundere   limitată

36

Societăţi   agricole

37

Societăţi   comerciale   cu   capital   de   stat,   privatizate   in  cursul anului   2006

40

PROPRIETATE  COOPERATISTĂ

41

Cooperative   de   consum

42

Cooperative  meşteşugăreşti

43

Cooperative   şi   asociaţii   agricole  netransformate

44

Cooperative   de   credit

50

PROPRIETATE  OBŞTEASCĂ

(societăţi   comerciale   aparţinând  organizaţiilor   şi instituţiilor  politice   şi   obşteşti)

*) Nomenclatorul - forme de proprietate este reprodus în facsimil.

CAPITOLUL   II

Conţinutul de informaţii al modelelor de raportare contabilă la data de 30 iunie 2006

Judeţul  _______________________|_|_|

Persoana   juridică     ________________

Adresa:localitatea  ____,sectorul  _,

str.   _______________  nr.   __,   bl.   __,

sc.   _____________,   ap.   _______________

Telefon  ___________,   fax  _____________

Număr  din  registrul  comerţului____

Forma  de  proprietate  ___________l_l_l

Activitatea  preponderentă (denumire  clasă  CAEN)   _______________

Cod  clasă  CAEN______________|_|_|_|_|

Cod  unic  de  înregistrare |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

BILANŢ*)

la   data  de   30   iunie   2006

                                                                                                                     -   lei  -

10

Nr. rd.

Sold  la:

01.01.2006

30.06.2006

A

1

2

A.

ACTIVE   IMOBILIZATE

I.IMOBILIZĂRI   NECORPORALE

01

II.IMOBILIZĂRI   CORPORALE

02

III.IMOBILIZĂRI   FINANCIARE

03

ACTIVE   IMOBILIZATE   -  TOTAL

(rd.   01   la   03)

04

B.

ACTIVE   CIRCULANTE

I.    STOCURI

05

II.   CREANŢE

06

III.   INVESTIŢII   PE   TERMEN   SCURT

07

IV.   CASA  ŞI   CONTURI   LA  BĂNCI

08

ACTIVE   CIRCULANTE   -  TOTAL (rd.   05   la   08)

09

C.

CHELTUIELI   ÎN  AVANS

10

D.

DATORII:   SUMELE   CE  TREBUIE   PLĂTITE ÎNTR-O   PERIOADĂ  DE   PÂNĂ  LA  UN  AN

11

E.

ACTIVE   CIRCULANTE   NETE/DATORII CURENTE  NETE (rd.   09   +  10   -   11  -   18)

12

F.

TOTAL  ACTIVE  MINUS  DATORII   CURENTE (rd.04   +12   -  17)

13

G.

DATORII:   SUMELE   CE  TREBUIE   PLĂTITE ÎNTR-O   PERIOADĂ  MAI  MARE   DE  UN  AN

14

*) Formularul „Bilanţ" este reprodus în facsimil.

H.

PROVIZIOANE

15

I.

VENITURI   ÎN  AVANS      (rd.   17   +  18),

din   care:

16

-   subvenţii   pentru  investiţii

17

-   venituri   Înregistrate   în  avans

18

J.

CAPITAL   ŞI  REZERVE

I.   CAPITAL   (rd.   20   la   22), din   care:

19

-   capital   subscris  vărsat

20

-   capital   subscris   nevărsat

21

-  patrimoniul   regiei

22

II.    PRIME   DE   CAPITAL

23

III.REZERVE   DIN   REEVALUARE

24

IV.    REZERVE

25

ACŢIUNI   PROPRII

26

V.   PROFITUL   SAU   PIERDEREA REPORTAT(A)

SOLD  C

27

SOLD   D

28

VI.   PROFITUL   SAU   PIERDEREA EXERCIŢIULUI   FINANCIAR

SOLD  C

29

SOLD   D

30

Repartizarea  profitului

31

CAPITALURI   PROPRII   -  TOTAL

(rd.   19+23+24+25-26+27-28+29-30- 31)

32

Patrimoniul   public

33

CAPITALURI   -  TOTAL    (rd.    32   +   33)

34

ADMINISTRATOR,

Numele   şi  prenumele  ______________

Semnătura  __________________________

Ştampila   unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele   şi  prenumele  ____________

Semnătura  ____________________________

CONTUL  DE   PROFIT   ŞI   PIERDERE*)

la  data   de   30   iunie  2006

                                                                                                                            -   lei   -

20

Denumirea  indicatorilor

Nr. rd.

Realizări  aferente perioadei  de  raportare

Precedentă

Curentă

A

B

1

2

1.

Cifra   de   afaceri   netă (rd.   02   la   05)

01

Producţia   vândută

02

Venituri   din  vânzarea  mărfurilor

03

Venituri   din  dobânzi   inregistrate   de entităţile   al   căror   obiect  de activitate   ii   constituie   leasingul

04

Venituri   din  subvenţii   de   exploatare aferente   cifrei   de   afaceri   nete

05

2.

Variaţia   stocurilor   de produse   finite   si   a producţiei   in   curs   de execuţie

Sold  C

06

Sold   D

07

3.

Producţia   realizata   de   entitate  pentru scopurile   sale  proprii   si   capitalizata

08

4.

Alte   venituri   din  exploatare

09

VENITURI   DIN  EXPLOATARE   -  TOTAL

(rd.   01+06-07+08+09)

10

5.

a)   Cheltuieli   cu  materiile  prime   şi materialele   consumabile

11

Alte   cheltuieli  materiale

12

b)   Alte   cheltuieli   externe (cu  energie   şi   apă)

13

c)   Cheltuieli   privind  mărfurile

14

6.

Cheltuieli   cu  personalul (rd.   16+17),   din  care:

15

a)   Salarii  si  indemnizaţii

16

b)   Cheltuieli   cu  asigurările   şi protecţia   socială

17

7.

a)   Ajustări   de   valoare  privind imobilizările   corporale   şi   necorporale (rd.   19-20)

18

a.1)   Cheltuieli

19

a.2)   Venituri

20

b)   Ajustări   de   valoare  privind activele   circulante (rd.   22-23)

21

*) Formularul „Contul de profit şi pierdere" este reprodus în facsimil.

b.1)   Cheltuieli

22

b.2)   Venituri

23

8.

Alte   cheltuieli   de   exploatare   (rd.   25 la   28)

24

8.1.   Cheltuieli  privind  prestaţiile externe

25

8.2.   Cheltuieli   cu   alte   impozite,   taxe şi   vărsăminte   asimilate

26

8.3.   Cheltuieli   cu   despăgubiri, donaţii   şi   activele   cedate

27

Cheltuieli   privind   dobânzile   de refinantare   inregistrate   de   entităţile al   căror   obiect  de   activitate   il constituie   leasingul

28

Ajustări  privind  provizioanele (rd.   30-31)

29

-   Cheltuieli

30

-   Venituri

31

CHELTUIELI  DE  EXPLOATARE   -  TOTAL

(rd.   11   la   15+18+21+24+29)

32

PROFITUL   SAU   PIERDEREA   DIN EXPLOATARE:

33

-   Profit   (rd.   10-32)

-   Pierdere   (rd.   32-10)

34

9.

Venituri   din  interese   de  participare

35

-   din  care,   veniturile  obţinute  de  la entităţile   afiliate

36

10.

Venituri   din   alte   investiţii   si imprumuturi   care   fac  parte   din activele   imobilizate

37

-   din  care,   veniturile   obţinute  de  la entităţile   afiliate

38

11.

Venituri   din   dobânzi

39

-   din  care,   veniturile   obţinute  de  la entităţile   afiliate

40

Alte   venituri   financiare

41

VENITURI  FINANCIARE   -  TOTAL

(rd.   35+37+39+41)

42

12.

Ajustări   de  valoare  privind imobilizările   financiare   şi investiţiile   financiare   deţinute   ca active   circulante    (rd.   44-45)

43

-   Cheltuieli

44

-  Venituri

45

13.

Cheltuieli  privind   dobânzile

46

-   din  care,   cheltuielile   in   relaţia cu  entităţile   afiliate

47

Alte   cheltuieli   financiare

48

CHELTUIELI   FINANCIARE   -  TOTAL

(rd.   43+46+48)

49

PROFITUL   SAU  PIERDEREA  FINANCIAR(A):

50

-   Profit   (rd.   42-49)

-   Pierdere   (rd.   49-42)

51

14.

PROFITUL   SAU  PIERDEREA  CURENT (A)  :

52

-   Profit   (rd.   10+42-32-49)

-   Pierdere   (rd.   32+49-10-42)

53

15.

Venituri   extraordinare

54

16.

Cheltuieli   extraordinare

55

17.

PROFITUL   SAU  PIERDEREA  DIN ACTIVITATEA  EXTRAORDINARA:

56

-   Profit   (rd.   54-55)

-   Pierdere   (rd.   55-54)

57

VENITURI   TOTALE    (rd.    10+42+54)

58

CHELTUIELI  TOTALE    (rd.   32+4 9+5 5)

59

PROFITUL   SAU  PIERDEREA BRUT(A):

60

-   Profit   (rd.   58-59)

-   Pierdere   (rd.   59-58)

61

18.

Impozitul  pe  profit

62

19.

Alte   impozite   neprezentate   la elementele   de  mai   sus

63

20.

PROFITUL   SAU  PIERDEREA  NET(A)   A EXERCIŢIULUI   FINANCIAR:

64

-   Profit   (rd.    60-62-63)

Pierdere (rd.   61+62+63); (rd.   62 + 63-60)

65

ADMINISTRATOR,                                                                         

Numele   şi  prenumele  ______________

Semnătura  __________________________

Ştampila   unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele   şi  prenumele  ________________

Semnătura  ____________________________

DATE   INFORMATIVE1)

                                                                                                                      -   lei  -

30

I.   Date  privind  rezultatul   înregistrat

Nr. rd.

Nr.   unităţi

Sume

1

2

Unităţi   care   au  înregistrat  profit

01

Unităţi   care   au  înregistrat  pierdere

02

II.   Date  privind  plăţile  restante

Nr. rd.

Total Col.2+3

Din  care:

Pentru

activitate

curentă

Pentru activitate

de investiţii

A

B

1

2

3

Plăţi   restante   -   total

(rd.   04+08+14   la   18+22),   din  care:

03

Furnizori   restanţi   -   total    (rd.   05   la

07),   din   care:

04

-  peste   30   de   zile

05

-  peste   90   de   zile

06

-  peste   1   an

07

Obligaţii   restante   faţă   de  bugetul asigurărilor   sociale   -   total (rd.   09   la 13),   din   care :

08

-   contribuţii   pentru  asigurări   sociale de   stat  datorate   de   angajatori, salariaţi   şi   alte  persoane   asimilate

09

-   contribuţii   pentru   fondul asigurărilor   sociale   de   sănătate

10

-   contribuţia  pentru  pensia suplimentară

11

-   contribuţii   pentru  bugetul asigurărilor  pentru  şomaj

12

-   alte   datorii   sociale

13

Obligaţii   restante   faţă   de  bugetele fondurilor   speciale   şi   alte   fonduri

14

Obligaţii   restante   faţă   de   alţi creditori

15

Impozite   şi   taxe  neplătite   la   termenul stabilit   la  bugetul   de   stat

16

Impozite   şi   taxe  neplătite   la   termenul stabilit   la  bugetele   locale

17

Credite  bancare  nerambursate   la scadenţă   -   total    (rd.   19   la   21),din care :

18

-   restante   după   30   de   zile

19

-   restante   după   90   de   zile

20

-   restante   după   1   an

21

1) Formularul „Date informative" este reprodus în facsimil.

-   lei  -

30

Dobânzi   restante

22

III.   Număr  mediu  de  salariaţi

Nr. rd.

30   iunie   2005

30   iunie   2006

A

B

1

2

Număr  mediu  de   salariaţi

23

IV.   Plaţi   de  dobânzi  si  redevente

Nr. Rd.

Sume

A

B

1

Venituri   brute   din   dobânzi   plătite   de persoanele   juridice   române   către persoanele   fizice   nerezidente   din statele  membre   ale   Uniunii   Europene, din   care:

24

-   impozitul   datorat  la  bugetul   de   stat

25

Venituri   brute   din   dobânzi   plătite   de persoanele   juridice   române   către persoane   juridice   afiliate*) nerezidente   din  statele  membre   ale Uniunii   Europene,   din   care:

26

-   impozit  datorat   la  bugetul   de   stat

27

Venituri   din   redevente  plătite   de persoanele   juridice   române   către persoane   juridice   afiliate   nerezidente din   statele  membre   ale   Uniunii Europene,   din   care:

28

-   impozitul   datorat  la  bugetul   de   stat

29

V.   Obligaţii  amânate  la  plată  conform prevederilor  art.   3(4)   din   Ordonanţa de  Urgenţă  a  Guvernului  nr.   37/2004 privind  măsuri  de   diminuare   a arieratelor  din  economie,   evidenţiate în  conturi  extrabilantiere

Nr. rd.

Sume

A

B

1

Obligaţii   către  bugete   amânate   la plată

30

Obligaţii   comerciale   amânate   la  plată

31

VI.   Tichete  de  masa

Nr. rd.

Sume

Contravaloarea   tichetelor   de  masa acordate   salariaţilor

32

VII.   Cheltuieli  de   inovare   **)

Nr. Rd.

30   iunie  2005

30   iunie  2006

-   cheltuieli   de   inovare   finalizate   in cursul  perioadei

33

-   lei   -

30

-   cheltuieli   de   inovare   in   curs   de finalizare   in   cursul  perioadei

34

-   cheltuieli   de   inovare   abandonate   in cursul  perioadei

35

*)   Pentru  statutul   de   „persoane   juridice   afiliate"   se  vor   avea în   vedere   prevederile   art.    7   pct.    21   din   Legea   nr.    571/2003   privind Codul   fiscal,   cu  modificările   şi   completările   ulterioare.

**)  cheltuielile de inovare se determina  potrivit Regulamentului   Comisiei   nr.    1450/2004,    publicat   in   Jurnalul   Oficial al   Uniunii   Europene   L   2 67/14.08.2004.

ADMINISTRATOR,

Numele   şi  prenumele  ______________

Semnătura  __________________________

Ştampila   unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele   şi  prenumele  ________________

Semnătura  ____________________________


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1214/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1214 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1214/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu