Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1164 din 14.11.2012

pentru aprobarea Metodologiei privind condiţiile şi modalitatea de stingere a obligaţiilor de plată ale unităţilor sanitare publice cu paturi înregistrate peste termenul de scadenţă mai vechi de 90 de zile şi neachitate până la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 775 din 16 noiembrie 2012



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare nr. RA 160/2012 al Ministerului Sănătăţii şi nr. DG 2.622/2012 al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,în temeiul prevederilor art. 38 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, ale art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin: Articolul 1(1) Se aprobă Metodologia privind condiţiile şi modalitatea de stingere a obligaţiilor de plată ale unităţilor sanitare publice cu paturi înregistrate peste termenul de scadenţă mai vechi de 90 de zile şi neachitate până la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, respectiv până la data de 29 octombrie 2012, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.(2) Stingerea obligaţiilor de plată restante, reprezentând bunuri şi servicii achiziţionate care au depăşit cu peste 90 de zile termenul contractual de plată la data de 29 octombrie 2012, se realizează pentru unităţile sanitare publice cu paturi, indiferent de reţeaua sanitară din care fac parte. Au prioritate spitalele din reţeaua regională de spitale de urgenţă, definite în conformitate cu art. 100 alin. (1) şi art. 101 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare. Lista spitalelor din reţeaua regională de spitale de urgenţă este cea aprobată prin Ordinul ministrului sănătăţii, interimar, nr. 1.085/2012 privind măsuri de organizare şi funcţionare a spitalelor regionale de urgenţă şi a unităţilor funcţionale regionale de urgenţă. Articolul 2Plata obligaţiilor se efectuează în limita sumei de 150.000 mii lei aprobată în bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate. Articolul 3Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, ale Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, casele de asigurări de sănătate, precum şi unităţile sanitare cu paturi din reţeaua Ministerului Sănătăţii şi din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Raed Arafat Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Doru Bădescu ANEXĂMETODOLOGIE privind condiţiile şi modalitatea de stingere a obligaţiilor de plată ale unităţilor sanitare publice cu paturi înregistrate peste termenul de scadenţă mai vechi de 90 de zile şi neachitate până la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 1. În sensul prezentei metodologii, obligaţiile restante la plată cuprind sumele datorate furnizorilor de medicamente, de materiale sanitare, altor furnizori de bunuri şi servicii achiziţionate de unităţile sanitare publice cu paturi, indiferent de reţeaua sanitară din care fac parte, ale căror facturi au depăşit cu peste 90 de zile termenul contractual de plată la data de 29 octombrie 2012, data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012. Au prioritate la plată obligaţiile restante ale spitalelor din reţeaua regională de spitale de urgenţă, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii, interimar, nr. 1.085/2012 privind măsuri de organizare şi funcţionare a spitalelor regionale de urgenţă şi a unităţilor funcţionale regionale de urgenţă. 2. Sunt recunoscute ca obligaţii de plată contravaloarea produselor, bunurilor şi serviciilor care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept, la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012. Din sumele primite pentru stingerea obligaţiilor de plată restante nu se pot efectua angajamente legale noi la nivelul unităţilor sanitare cu paturi. Nu se cuprind obligaţiile de plată peste termenul de scadenţă provenite din cheltuielile de administrare şi funcţionare, respectiv bunuri şi servicii, investiţii, reparaţii capitale, consolidări, extinderi, modernizări, dotări cu echipamente medicale ale unităţilor sanitare, alocate în limita creditelor bugetare aprobate cu această destinaţie din bugetele locale. 3. Plata obligaţiilor restante ale unităţilor sanitare publice cu paturi se realizează în limita sumei de 150.000 mii lei, încheindu-se în acest sens acte adiţionale, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012, după cum urmează: a)în limita serviciilor medicale efectuate în anul 2011 peste valoarea de contract, respectiv în limita serviciilor medicale efectuate în anul 2012 peste valoarea de contract până la data de 30 septembrie 2012, încheindu-se în acest sens acte adiţionale la contractele încheiate cu menţionarea serviciilor medicale ce urmează a fi contractate din cadrul celor efectuate peste valoarea de contract în anul 2011, respectiv în anul 2012 până la data de 30 septembrie 2012. Datele se prezintă potrivit machetei prevăzute în anexa nr. 1.1, care face parte integrantă din prezenta metodologie; b)pentru unităţile sanitare publice cu paturi care nu se încadrează în prevederile lit. a), pe răspunderea ordonatorului principal de credite cu privire la faptul că obligaţiile de plată sunt mai vechi de 90 de zile la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012, reprezintă bunuri şi servicii care au fost achiziţionate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi pe baza documentelor justificative şi se încadrează în bugetul aprobat pe anul 2011, respectiv pe anul 2012. Datele se prezintă potrivit machetei prevăzute în anexa nr. 1.2, care face parte integrantă din prezenta metodologie.4. Unităţile sanitare cu paturi care îndeplinesc condiţiile menţionate la pct. 2 şi 3 au obligaţia ca, în termen de 5 zile calendaristice de la data intrării în vigoare a prezentei metodologii, să prezinte casei de asigurări de sănătate teritoriale situaţia pe furnizori a facturilor prezentate în ordine cronologică, reprezentând obligaţiile de plată restante cu termen de scadenţă mai vechi de 90 de zile, înregistrate în evidenţa contabilă şi rămase neachitate până la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012, precum şi valoarea serviciilor medicale efectuate în anul 2011 peste valoarea de contract, respectiv în limita serviciilor medicale efectuate în anul 2012 peste valoarea de contract până la data de 30 septembrie 2012. Datele se prezintă potrivit machetei prevăzute în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta metodologie. 5. Situaţiile menţionate la pct. 3 şi 4 se întocmesc potrivit modelului prevăzut în anexele nr. 1.1, 1.2 şi 2, pe răspunderea managerului, a conducătorului compartimentului financiar-contabil de la nivelul fiecărei unităţi sanitare publice cu paturi şi, după caz, a ordonatorului principal de credite, care vor semna pentru exactitatea şi realitatea datelor transmise, certificând prin semnătura acestora că produsele, bunurile şi serviciile au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi în cadrul prevederilor bugetare aprobate şi sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi pe baza documentelor justificative. 6. La nivelul fiecărui judeţ, în termen de 3 zile calendaristice de la data depunerii situaţiilor de către unităţile sanitare cu paturi, o comisie mixtă constituită din directorul coordonator al direcţiei de sănătate publică şi, respectiv, preşedintele-director general al casei de asigurări de sănătate teritoriale, în calitate de preşedinţi ai comisiei, precum şi din 1-2 specialişti de la nivelul celor două instituţii va analiza:

dacă situaţiile menţionate la pct. 3 şi 4 transmise de fiecare unitate sanitară cu paturi au fost avizate şi certificate prin semnătură de persoanele menţionate la pct. 5, atestându-se faptul că sunt îndeplinite condiţiile în vederea efectuării plăţilor;

dacă spitalele publice au prezentat situaţia din care rezultă că valoarea obligaţiilor de plată se încadrează/nu se încadrează în valoarea serviciilor medicale efectuate în anul 2011 peste valoarea de contract, încheiat cu casa de asigurări de sănătate teritorială, respectiv în limita serviciilor medicale efectuate în anul 2012 peste valoarea de contract, încheiat cu casa de asigurări de sănătate, până la data de 30 septembrie 2012, în conformitate cu modelul prevăzut în anexele nr. 1.1 şi 1.2;

dacă unităţile sanitare cu paturi din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia obligaţiilor de plată mai vechi de 90 de zile peste termenul de scadenţă, pe categorii de furnizori, în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 2;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil al fiecărei unităţi sanitare cu paturi au semnat situaţiile mai sus menţionate, certificând realitatea şi exactitatea datelor;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil, respectiv ordonatorul principal de credite au certificat pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile din situaţia prezentată au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi în cadrul prevederilor bugetare aprobate.Faţă de cele de mai sus comisia stabileşte că au fost îndeplinite condiţiile pentru ca unităţilor sanitare să li se aloce fondurile aferente plăţii obligaţiilor peste termenul de scadenţă. 7. Constatările comisiilor ca urmare a analizei efectuate vor fi consemnate în procese-verbale de constatare pentru sumele de plată, denumite în continuare procese-verbale. 8. Procesele-verbale vor fi întocmite conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezenta metodologie, şi vor fi semnate de preşedinţii şi membrii comisiei mixte de la nivelul razei de competenţă a fiecărei case de asigurări de sănătate teritoriale. 9. Procesele-verbale se emit în 4 exemplare originale şi se transmit după cum urmează:

un exemplar Ministerului Sănătăţii;

un exemplar Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate;

un exemplar rămâne la nivelul casei de asigurări de sănătate teritoriale, însoţit de situaţiile menţionate la pct. 3 şi 4;

un exemplar rămâne la nivelul comisiei mixte.10. Procesele-verbale transmise caselor de asigurări de sănătate teritoriale, însoţite de situaţiile menţionate la pct. 3 şi 4, sunt documente care stau la baza actelor adiţionale la contractele de furnizare a serviciilor spitaliceşti care se încheie între casele de asigurări de sănătate teritoriale şi unităţile sanitare publice cu paturi. 11. Procesele-verbale transmise Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate stau la baza solicitărilor lunare de deschidere de credite bugetare. 12. În limita creditelor bugetare deschise, pe baza documentelor menţionate şi a actelor adiţionale încheiate, casele de asigurări de sănătate teritoriale virează în contul unităţii sanitare cu paturi sumele aferente efectuării plăţilor către furnizori. 13. Unităţile sanitare cu paturi au obligaţia să prezinte caselor de asigurări de sănătate teritoriale, în termen de 48 de ore de la data efectuării plăţilor, situaţia pe furnizori a obligaţiilor stinse, copii ale ordinelor de plată şi ale extraselor de cont. 14. Lunar, până la sfârşitul acestei acţiuni, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate va transmite Ministerului Sănătăţii situaţia centralizatoare pe judeţe a plăţilor efectuate pentru stingerea obligaţiilor. 15. Ministerul Sănătăţii şi Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, prin direcţiile de sănătate publică şi casele de asigurări de sănătate teritoriale, supraveghează modul de derulare şi de stingere a obligaţiilor de plată ale unităţilor sanitare publice cu paturi către furnizorii de bunuri şi servicii peste termenul de scadenţă mai vechi de 90 de zile şi neachitate la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012. ANEXA Nr. 1.1la metodologie SPITALUL ........ ................ SITUAŢIA privind valoarea obligaţiilor de plată restante cu termen mai vechi de 90 de zile de la data scadenţei şi neachitate la data de 29 octombrie 2012 - în limita serviciilor medicale realizate peste valoarea de contract cu casele de asigurări de sănătate teritoriale lei -

Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare Valoarea serviciilor medicale realizate peste valoarea de contract cu casele de asigurări de sănătate teritoriale în anul 2011 Valoarea serviciilor medicale realizate peste valoarea de contract cu casele de asigurări de sănătate teritoriale în anul 2012 la data de 30 septembrie 2012 Valoarea obligaţiilor de plată restante cu termen mai vechi de 90 de zile de la data scadenţei şi neachitate la data de 29 octombrie 2012, din care: Aferente angajamentelor legale ale anului 2011, încheiate în limita prevederilor bugetare aprobate Aferente angajamentelor legale ale anului 2012, încheiate în limita prevederilor bugetare aprobate Valoarea obligaţiilor de plată restante cu termen mai vechi de 90 de zile de la data scadenţei şi neachitate la data de 29 octombrie 2012 în limita serviciilor medicale realizate peste valoarea de contract
1 2 3 4 5 = 6 + 7 6 7 8

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor. Certificăm pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile cuprinse în prezenta situaţie au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile, sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi pe baza documentelor justificative şi se încadrează în bugetul aprobat pe anul 2011, respectiv pe anul 2012. Manager, Conducătorul compartimentului financiar-contabil, ........ ........ ............ ........ ................ ................ .............. ANEXA Nr. 1.2la metodologie SPITALUL ........ ........ .............

Se aprobă
Ordonator principal,
........ ................ ........ .........

SITUAŢIA privind valoarea obligaţiilor de plată restante cu termen mai vechi de 90 de zile de la data scadenţei şi neachitate la data de 29 octombrie 2012 - pentru care nu se înregistrează servicii medicale realizate peste valoarea de contract cu casele de asigurări de sănătate teritoriale lei -

Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare Valoarea obligaţiilor de plată restante cu termen mai vechi de 90 de zile de la data scadenţei şi neachitate la data de 29 octombrie 2012, din care: Aferente angajamentelor legale ale anului 2011, încheiate în limita prevederilor bugetare aprobate Aferente angajamentelor legale ale anului 2012, încheiate în limita prevederilor bugetare aprobate Valoarea obligaţiilor de plată restante cu termen mai vechi de 90 de zile de la data scadenţei şi neachitate la data de 29 octombrie 2012 a căror plată se efectuează pe răspunderea ordonatorului principal de credite şi reprezintă bunuri şi servicii care au fost achiziţionate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi pe baza documentelor justificative şi se încadrează în bugetul aprobat pe anul 2011, respectiv pe anul 2012
1 2 3 = 4 + 5 4 5 6

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor. Certificăm pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile cuprinse în prezenta situaţie au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile, sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi pe baza documentelor justificative şi se încadrează în bugetul aprobat pe anul 2011, respectiv pe anul 2012. Manager, Conducătorul compartimentului financiar-contabil, ........ ........ ............ ........ ................ ................ .............. N O T Ă: Pentru unităţile sanitare publice cu paturi care nu au realizate servicii medicale peste valoarea de contract încheiat cu casa de asigurări de sănătate, plata obligaţiilor restante se efectuează pe răspunderea ordonatorului principal de credite cu privire la faptul că obligaţiile de plată sunt mai vechi de 90 de zile la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, reprezintă bunuri şi servicii care au fost achiziţionate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi pe baza documentelor justificative şi se încadrează în bugetul aprobat pe anul 2011, respectiv pe anul 2012. ANEXA Nr. 2la metodologie SPITALUL ........ .............. Judeţul ........ ............... SITUAŢIA obligaţiilor restante la plată cu termen de scadenţă la plată mai vechi de 90 de zile la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, pe categorii de furnizori

Nr. crt. Denumirea furnizorului Codul fiscal Nr. şi data facturii Data scadenţei facturii Valoarea facturii - lei -*) Categoria de produse, bunuri şi servicii livrate
1 2 3 4 5 6 7
TOTAL: x x x x x

*) Total col. 6 = col. 8 din anexa nr. 1.1 la metodologie + col. 6 din anexa nr. 1.2 la metodologie. Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor. N O T E: În coloana 7 se vor menţiona produsele, bunurile şi serviciile livrate, grupate în 3 categorii, după cum urmează: medicamente, materiale sanitare, alte bunuri şi servicii. În situaţie nu se cuprind obligaţiile de plată peste termenul de scadenţă provenite din cheltuielile de administrare şi funcţionare, respectiv bunuri şi servicii, investiţii, reparaţii capitale, consolidări, extinderi, modernizări, dotări cu echipamente medicale ale unităţilor sanitare, alocate în limita creditelor bugetare aprobate cu această destinaţie din bugetele locale. Certificăm pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile cuprinse în prezenta situaţie au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi pe baza documentelor justificative şi se încadrează în bugetul aprobat pe anul 2011, respectiv pe anul 2012. Manager, Conducătorul compartimentului financiar-contabil, ........ ........... ........ ........ ............ ANEXA Nr. 3la metodologie Comisia mixtă a judeţului ............. Proces-verbal de constatare pentru sumele de plată încheiat astăzi, ........ ......... Comisia mixtă formată din doamna/domnul ........ ........ ..............., preşedinte-director general al Casei de Asigurări de Sănătate ..............., şi doamna/domnul ........ ........ ........, director coordonator al Direcţiei de Sănătate Publică ........ ........., în calitate de preşedinţi ai comisiei, precum şi doamna/domnul ........ .............., din partea Casei de Asigurări de Sănătate ........ .........., şi doamna/domnul ........ ........ ........., din partea Direcţiei de Sănătate Publică ........ ..............., în calitate de membri ai comisiei, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de plată înregistrate peste termenul de scadenţă mai vechi de 90 de zile la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 61/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 au constatat următoarele:

spitalele publice au prezentat situaţia din care rezultă că valoarea obligaţiilor de plată se încadrează/nu se încadrează în valoarea serviciilor medicale efectuate în anul 2011 peste valoarea de contract, încheiat cu casa de asigurări de sănătate teritorială, respectiv în limita serviciilor medicale efectuate în anul 2012 peste valoarea de contract, încheiat cu casa de asigurări de sănătate teritorială, până la data de 30 septembrie 2012, în conformitate cu modelul prevăzut în anexele nr. 1.1 şi 1.2 la metodologie;

unităţile sanitare cu paturi din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia obligaţiilor de plată mai vechi de 90 de zile peste termenul de scadenţă, pe categorii de furnizori, în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 2 la metodologie;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil ai fiecărei unităţi sanitare cu paturi au semnat situaţiile mai sus menţionate, certificând realitatea şi exactitatea datelor;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil, respectiv ordonatorul principal de credite au certificat pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile din situaţia prezentată au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi în cadrul prevederilor bugetare aprobate.Faţă de cele de mai sus comisia stabileşte că au fost îndeplinite condiţiile pentru ca următoarelor unităţi sanitare să li se aloce fondurile aferente plăţii obligaţiilor peste termenul de scadenţă: 1. Spitalul ................, total obligaţii de plată .............. lei, din care:

valoarea obligaţiilor de plată în limita serviciilor medicale realizate peste valoarea de contract cu casa de asigurări de sănătate teritorială ...............lei;

valoarea obligaţiilor restante a căror plată se efectuează pe răspunderea ordonatorului principal de credite ...............lei.2. Spitalul ........ ........., total obligaţii de plată .............. lei, din care:

valoarea obligaţiilor de plată în limita serviciilor medicale realizate peste valoarea de contract cu casa de asigurări de sănătate teritorială ...............lei;

valoarea obligaţiilor restante a căror plată se efectuează pe răspunderea ordonatorului principal de credite ...............lei.3. Spitalul ........ ........., Total judeţ obligaţii în sumă de ............. lei, din care:

valoarea obligaţiilor de plată în limita serviciilor medicale realizate peste valoarea de contract cu casa de asigurări de sănătate teritorială ...............lei, conform anexei nr. 1.1 la metodologie, centralizată pe unităţi sanitare cu paturi;

valoarea obligaţiilor restante a căror plată se efectuează pe răspunderea ordonatorului principal de credite ...............lei, conform anexei nr. 1.2 la metodologie, centralizată pe unităţi sanitare cu paturi.Alte menţiuni*): ........ ................ ................ ........ ......... Comisia mixtă a judeţului ........ ................ ........ ......... Semnătura: ........ ................ ................ ........ ............. Doamna/Domnul ........ ................ ............., ................ preşedinte-director general al Casei de Asigurări de Sănătate ........ ........ ........... Doamna/Domnul ........ ................ ............., ................ director coordonator al Direcţiei de Sănătate Publică ........ ........ ............ Doamna/Domnul ........ ................ ............., ................ din partea Casei de Asigurări de Sănătate ............... Doamna/Domnul ........ ................ ............., ................ din partea Direcţiei de Sănătate Publică ........ ............. Data ........ ......... *) Se vor enumera cazurile sau situaţiile în care comisia constată că nu sunt îndeplinite condiţiile pentru alocarea parţială sau totală a sumelor aferente plăţii obligaţiilor peste termenul de scadenţă.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1164/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1164 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1164/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu