Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1040 din 23 aprilie 2007

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de functionar public cu statut special definitiv din aparatul propriu al Ministerului Justitiei

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 296 din 4 mai 2007



Având în vedere dispoziţiile art. 14 alin. (1) şi ale art. 28 alin. (1) din Legea nr. 293/2004 privind Statutul funcţionarilor publici din Administraţia Naţională a Penitenciarelor, cu modificările şi completările ulterioare,

în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările si completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de funcţionar public cu statut definitiv din aparatul propriu al Ministerului Justiţiei, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 3. - Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Ministrul justiţiei,

Tudor-Alexandru Chiuariu

ANEXĂ

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de funcţionar public cu statut special definitiv din aparatul propriu al Ministerului Justiţiei

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Poate ocupa o funcţie vacantă, de conducere sau de execuţie, de funcţionar public cu statut special definitiv în aparatul propriu al Ministerului Justiţiei persoana care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a)  are cetăţenia română şi domiciliul stabil în România;

b)  cunoaşte limba română;

c)  îndeplineşte condiţiile de studii şi are o vechime de minimum 3 ani în specialitatea corespunzătoare studiilor absolvite sau de minimum 3 ani în instituţii de apărare naţională, ordine publică şi siguranţă naţională, corespunzătoare funcţiei pentru care candidează;

d)  are capacitate deplină de exerciţiu;

e)  este aptă din punct de vedere medical şi psihologic pentru îndeplinirea funcţiei;

f)   nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea de infracţiuni;

g)  îndeplineşte cerinţele specifice postului;

h) nu a fost eliberată din motive imputabile dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani;

i) are un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;

j) nu a fost agent sau colaborator al organelor de securitate ca poliţie politică.

Art. 2. - (1) Pentru înscrierea la concurs, candidatul va prezenta:

a) copie a actului de identitate;

b)   copie a certificatului de căsătorie, în cazul în care numele de pe actul de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;

c)  copie a actului doveditor al studiilor urmate;

d)  curriculum vitae (conform formatului afişat pe pagina web a Ministerului Justiţiei);

e)  copie a carnetului de muncă, dacă este cazul;

f)   adeverinţă medicală care să ateste că este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei;

g)   declaraţie pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale;

h) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a fost agent sau colaborator al organelor de securitate ca poliţie politică;

i) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a fost eliberat din motive imputabile dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani, dacă este cazul;

j) declaraţie pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a actelor prevăzute la lit. a), b), c) şi e);

k) dovada achitării taxei de înscriere la concurs.

(2)  In momentul angajării, candidaţii declaraţi admişi îşi completează dosarul cu certificatul de cazier judiciar şi prezintă originalul documentelor depuse în copie la dosarul de înscriere pentru verificarea conformităţii acestor copii cu originalul.

(3)   Cuantumul taxei de concurs se stabileşte de către ministrul justiţiei, prin ordin, astfel încât să acopere costurile necesare organizării şi desfăşurării concursului.

CAPITOLUL II

Organizarea şi desfăşurarea concursului

Art. 3. - (1) Concursul constă într-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi un interviu. Inainte de proba scrisă candidaţii vor susţine:

a)   pentru funcţiile de execuţie, un test psihologic cu caracter eliminatoriu;

b)  pentru funcţiile de conducere, un test psihologic şi un test pentru verificarea aptitudinilor manageriale, ambele cu caracter eliminatoriu.

(2)   Data şi locul susţinerii concursului, tematica şi bibliografia, numărul posturilor vacante, condiţiile şi cerinţele specifice pentru ocuparea fiecărui post, prezentarea generală a postului, regulamentul şi probele de concurs, datele de contact, actele necesare pentru depunerea dosarului de înscriere, termenul limită pentru depunerea actelor de înscriere la concurs şi cuantumul taxei de concurs se aduc la cunoştinţă celor interesaţi prin afişare la sediul Ministerului Justiţiei, la sediul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei, cu cel puţin 30 de zile înainte de data fixată pentru desfăşurarea testului psihologic.

(3)   In situaţia în care se modifică data sau locul desfăşurării testului psihologic, se va publica un nou anunţ cu cei puţin 7 zile lucrătoare înainte de data acestuia.

Art. 4. - (1) In funcţie de specificul posturilor scoase la concurs, ministrul justiţiei stabileşte, prin ordin, comisia sau comisiile de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(2)   Prin nota de aprobare a organizării concursului se desemnează şi persoanele din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii care sunt responsabile pentru organizarea şi desfăşurarea concursului.

(3)    Fiecare comisie are în componenţa sa un preşedinte, membri şi un secretar. Din comisia sau comisiile de concurs, precum şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor face parte cel puţin un funcţionar public cu statut special. Secretariatul fiecărei comisii este asigurat de o persoană din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(4)   Comisia sau comisiile de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor se constituie cu minimum 7 zile lucrătoare înainte de desfăşurarea testării psihologice. Preşedinţii acestor comisii stabilesc responsabilităţile şi termenele de realizare a acestora pentru fiecare membru în procesul de recrutare şi selecţie.

(5)  Din comisia ori comisiile de concurs sau din comisia de soluţionare a contestaţiilor nu pot face parte acele persoane care sunt soţi, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţii înscrişi la concurs. Situaţia de incompatibilitate poate fi sesizată de persoana în cauză, de oricare dintre candidaţi, de orice angajat al Ministerului Justiţiei sau de către oricare altă persoană interesată.

(6)   O persoană nu poate fi membru decât al uneia dintre comisiile menţionate la alin. (1), în cadrul aceluiaşi concurs. Această dispoziţie nu se aplică şi pentru secretarii acestor comisii.

(7)   Fiecare membru al comisiei de concurs sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor semnează după numirea ca membru o declaraţie pe propria răspundere în care precizează că:

a) nu se află în vreuna dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute la alin. (5);

b) va respecta secretul şi confidenţialitatea lucrărilor comisiei şi a variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.

(8) Membrii comisiei sau comisiilor de concurs şi ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor vor fi retribuiţi pentru munca depusă, în condiţiile Hotărârii Guvernului nr. 257/2005 privind înfiinţarea pe lângă Ministerul Justiţiei a unei activităţi finanţate integral din venituri proprii.

Art. 5. - (1) Comisia sau comisiile de concurs au următoarele atribuţii principale:

a) verifică cererile de înscriere şi actele depuse la dosarul candidatului, conform art. 2 alin. (1), şi resping cererile de înscriere ale candidaţilor care nu îndeplinesc toate condiţiile pentru a putea participa la concurs;

b)   stabilesc subiectele pentru testul de verificare a aptitudinilor manageriale, proba scrisă, şi corectează lucrările;

c) stabilesc planul interviului şi realizează interviul;

d) stabilesc baremele de notare aferente testului de verificare a aptitudinilor manageriale, probei scrise şi probei interviului;

e) notează pentru fiecare candidat fiecare probă a concursului;

f) recorectează şi stabilesc nota finală acordată la fiecare probă a concursului, dacă există o diferenţă în notare mai mare de două puncte între corectori;

g)  transmit în scris Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, prin secretariatul comisiei, rezultatele concursului pentru a fi comunicate candidaţilor.

(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:

a)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificării dosarelor acestora, precum şi contestaţiile cu privire la rezultatul testului de verificare a aptitudinilor manageriale, după caz;

b) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea fiecărei probe a concursului;

c)  transmite, prin secretariatul comisiei, Direcţiei pentru resurse   umane   şi   relaţii   cu   Consiliul   Superior   al Magistraturii rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.

(3) Persoanele responsabile pentru organizarea concursului au, în principal, următoarele atribuţii:

a) îndeplinesc atribuţiile specifice în legătură cu organizarea şi desfăşurarea concursului;

b) asigură afişarea rezultatelor verificării dosarelor candidaţilor;

c) asigură afişarea rezultatelor probelor de concurs şi a rezultatelor finale ale concursului;

d)  îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

(4) Secretariatul fiecăreia dintre comisiile menţionate la alin. (1) are următoarele atribuţii principale:

a) întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisie întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, inclusiv procesele-verbale ale fiecărei sesiuni de lucru a comisiei;

b) asigură transmiterea rezultatelor concursului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, pentru a fi comunicate candidaţilor;

c)   îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

Art. 6. - (1) Cererea de înscriere şi actele prevăzute la art. 2 alin. (1) se depun, cu cel puţin 7 zile lucrătoare înainte de data fixată pentru susţinerea testului psihologic, la secretariatul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din cadrul Ministerului Justiţiei. Cererea de înscriere va fi adresată directorului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(2)  Formularul-tip pentru cererea de înscriere şi modelul de curriculum vitae se publică pe pagina web a Ministerului Justiţiei, iar un exemplar al formularului-tip pentru cererea de înscriere la concurs este pus la dispoziţia candidaţilor în momentul înscrierii.

(3)  In cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidatul specifică:

a)  postul pentru care doreşte să susţină concursul;

b)  lista actelor depuse la dosarul de concurs.

(4)   Comisia de concurs are obligaţia de a verifica dosarele candidaţilor cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării testului psihologic. Cererile de înscriere la concurs sunt respinse dacă nu sunt însoţite de actele prevăzute la art. 2 alin. (1) sau dacă din actele depuse nu rezultă îndeplinirea condiţiilor pentru ocuparea postului.

(5)   Rezultatul verificării dosarelor de înscriere se afişează la sediul Ministerului Justiţiei şi se publică pe pagina web a Ministerului Justiţiei cu menţiunea „admis" sau „respins", cu cel puţin 4 zile lucrătoare înainte de desfăşurarea testului psihologic.

(6)   In termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor, candidaţii respinşi în urma verificării pot formula contestaţie.

(7)  Contestaţiile vor fi soluţionate la expirarea termenului prevăzut la alin. (6) de către comisia de soluţionare a contestaţiilor, iar rezultatele contestaţiilor vor fi afişate cu minimum două zile lucrătoare înainte de desfăşurarea testului psihologic.

Art. 7. - (1) Candidaţii pentru funcţiile de execuţie declaraţi admişi în urma verificării dosarelor de înscriere conform art. 6 alin. (4), (5), (6) şi (7) susţin testul psihologic.

(2) Rezultatele testării psihologice se afişează, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data susţinerii acesteia, pe pagina web a Ministerului Justiţiei, cu menţiunea „admis" sau „respins".

(3) Candidaţii declaraţi admişi în urma testului psihologic vor susţine proba scrisă de verificare a cunoştinţelor în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor conform alin. (2).

Art. 8. - (1) Candidaţii pentru funcţiile de conducere declaraţi admişi în urma verificării dosarelor de înscriere conform art. 6 alin. (4), (5), (6) şi (7) susţin testul psihologic. Prevederile art. 7 alin. (2) se aplică în mod corespunzător.

(2)  Candidaţii declaraţi admişi în urma testului psihologic susţin, în termen de maximum două zile lucrătoare, un test pentru verificarea aptitudinilor manageriale.

(3)   Testul pentru verificarea aptitudinilor manageriale constă în examinarea unor cunoştinţe teoretice prin intermediul unor teste-grilă sau întrebări deschise. Tematica şi bibliografia pentru acest test sunt incluse în anunţul de concurs şi se afişează pe pagina web a Ministerului Justiţiei.

(4)   Rezultatele testului se afişează, în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la susţinerea acestuia, pe pagina web a Ministerului Justiţiei, cu menţiunea „admis" sau „respins". Candidaţii sunt declaraţi admişi dacă întrunesc minimum 70% din punctajul maxim aferent acestui test.

(5)   Candidaţii pentru funcţiile de conducere declaraţi respinşi în urma testului pot depune contestaţie în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (4). Contestaţiile au ca obiect doar rezultatul testului pentru verificarea aptitudinilor manageriale.

(6)    Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (5).

(7)  Candidaţii declaraţi admişi în urma testului psihologic sau, după caz, a testului de verificare a aptitudinilor manageriale vor susţine proba scrisă de verificare a cunoştinţelor în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor conform alin. (6).

Art. 9. - (1) Tematica şi bibliografia pentru testul de verificare a aptitudinilor manageriale, pentru proba scrisă şi pentru interviu se propun de către conducătorii compartimentelor în care există posturi vacante scoase la concurs, în acord cu specificaţiile generale ale posturilor vacante, şi se prezintă spre aprobare ministrului justiţiei de către Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(2) Timpul destinat pentru elaborarea lucrării scrise este de maximum 3 ore, începând din momentul comunicării subiectelor.

Art. 10. - (1) Comisia de concurs stabileşte modalitatea de testare în cadrul probei scrise, respectiv tip grilă sau sinteză.

(2)   Comisia de concurs are obligaţia de a elabora minimum 3 variante de subiecte de concurs. Dacă proba scrisă este sub formă de test-grilă, comisia de concurs trebuie să elaboreze un număr de 3 ori mai mare decât numărul de întrebări stabilit pentru fiecare test-grilă.

(3)  Subiectele pentru proba scrisă se stabilesc pe baza tematicii şi bibliografiei prevăzute în anunţul de concurs, în concordanţă cu nivelul şi specificul funcţiei sau funcţiilor pentru care se organizează concursul, astfel încât să reflecte capacitatea de analiză şi sinteză a candidaţilor şi cunoştinţele de specialitate ale acestora.

(4)   Fiecare dintre variantele cu subiectele de concurs este introdusă într-un plic sigilat semnat de toţi membrii comisiei de concurs cu cel puţin două ore înainte de desfăşurarea probei scrise. Membrii comisiei de concurs semnează fiecare set de subiecte.

Art. 11. - (1) Intrarea candidaţilor în sălile de concurs se face pe baza listelor întocmite pentru fiecare sală şi a buletinului/cărţii de identitate, cu o jumătate de oră înainte de începerea probei scrise. Lista cu repartiţia pe săli a candidaţilor se afişează, cu o zi înainte de prima probă de concurs, pe pagina web a Ministerului Justiţiei. După verificarea identităţii, fiecare candidat va păstra pe bancă buletinul/cartea de identitate, până la predarea lucrării scrise. Pe listă se menţionează prezenţa fiecărui candidat.

(2)   Candidaţii care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba scrisă. Este interzisă intrarea în sală a candidaţilor cu mijloace de comunicare la distanţă, computere personale, PDA-uri etc.

(3)  Inainte de a se dicta subiectele, candidaţii îşi scriu numele şi prenumele pe colţul foii ce urmează a fi lipit, după care se aplică ştampila Ministerului Justiţiei, respectiv cea a Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii. Ştampila pe lucrările scrise şi semnătura pe ştampilă se aplică de către preşedintele comisiei de concurs.

(4)  Plicul cu subiectele de concurs este ales şi desfăcut de către un candidat dintre cele 3 plicuri cu variantele de subiecte. Acesta semnează procesul-verbal încheiat în ziua susţinerii probei scrise.

(5)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise, în sălile de concurs au acces numai membrii comisiei de concurs şi persoanele care supraveghează candidaţii.

(6)  In vederea elaborării lucrării scrise, candidaţii vor primi coli de hârtie având ştampila Ministerului Justiţiei. Se va putea folosi numai cerneală sau pix de culoare albastră. La cerere, se pot pune la dispoziţie în mod suplimentar coli de hârtie, iar dacă este necesar, cerneală sau pixuri.

(7)   La expirarea timpului prevăzut la art. 9 alin. (2), delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei strânge toate lucrările în ordinea predării lor de către candidaţi, sub semnătură, după care le predă numerotate comisiei de concurs, care le înscrie într-un borderou.

(8)   Dacă examinarea se face în mai multe săli, se întocmeşte câte un borderou pentru lucrările din fiecare sală.

(9)   Lucrarea se consideră predată de candidat după verificarea stării acesteia de către delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei şi după semnarea borderoului de către candidat.

(10)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise este interzisă părăsirea sălii de concurs de către candidaţi. In cazuri excepţionale, părăsirea temporară a sălii de concurs se va putea face numai cu însoţitor.

(11)   Orice fraudă sau încercare de fraudă dovedită se sancţionează prin eliminarea din concurs. In aceste cazuri, delegaţii care supraveghează lucrările îl sesizează de îndată pe preşedintele comisiei de concurs, care întocmeşte un proces-verbal despre constatările făcute şi măsurile luate, iar lucrarea se anulează cu menţiunea „fraudă".

Art. 12. - (1) Pentru a fi declaraţi admişi în urma probei scrise candidaţii trebuie să obţină cel puţin nota 7.

(2)   Dacă în proba scrisă au fost incluse discipline de concurs distincte, candidaţii vor fi declaraţi admişi dacă au obţinut minimum 5 la fiecare disciplină de concurs şi minimum nota 7 pentru întreaga probă.

(3)   Lucrările scrise se corectează sigilate. Acele lucrări care prezintă însemnări în scopul identificării candidaţilor se anulează şi nu vor mai fi notate. Menţiunea „anulat" se face atât pe lucrare, cât şi pe borderoul de notare. După corectare de către toţi  membrii comisiei,  lucrările se desigilează, iar notele se trec în borderoul de notare.

Art. 13. - (1) Rezultatele la proba scrisă se afişează în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei.

(2)   Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate la proba scrisă pot depune contestaţie la secretariatul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei, în termen de două zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor. Contestaţiile au ca obiect doar nota obţinută în urma probei scrise.

(3)  In vederea soluţionării contestaţiilor, colţurile lucrărilor se lipesc din nou.

(4)    Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (2).

(5)   Nota obţinută în urma contestaţiei nu poate fi mai mică decât nota contestată.

(6)   Contestaţia este admisă, iar comisia de soluţionare a contestaţiilor modifică nota finală acordată de comisia de concurs, în situaţia în care:

a)  constată că nota nu a fost acordată potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă;

b)   acordă o notă mai mare decât cea acordată de comisia de concurs.

(7)  Contestaţia va fi respinsă în următoarele situaţii:

a)   dacă în urma analizării contestaţiei se constată că nota a fost acordată potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă;

b)   dacă nota acordată de comisia de soluţionare a contestaţiilor este mai mică sau egală cu nota acordată de comisia de concurs.

Art. 14. - (1) Proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la proba scrisă.

(2)  Interviul se susţine în termen de maximum două zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor contestaţiilor pentru proba scrisă sau de la expirarea termenului prevăzut la art. 13 alin. (2), în cazul în care nu au fost depuse contestaţii.

(3)   Planul de interviu trebuie să conţină elemente care să evidenţieze în persoana candidatului:

a)  abilităţile de comunicare;

b)   factorii care motivează sau demotivează candidatul;

c)  gândirea sintetică;

d)  rezistenţa la stres;

e)  comportamentul în situaţiile de criză;

f)  cunoştinţele impuse de post;

g)  abilităţile impuse de post;

h) alte elemente considerate relevante.

(4)   Pentru funcţiile de conducere planul de interviu include şi elemente referitoare la:

a)  abilităţile de comunicare şi capacitatea de a lucra în echipă;

b)  capacitatea de a lua decizii şi de a evalua impactul acestora;

c)  exercitarea controlului decizional;

d)  capacitatea managerială;

e)  capacitatea profesională.

(5)  Intrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează audio. In acest sens, în cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidaţii îşi vor exprima acordul în vederea înregistrării interviului, urmând ca această înregistrare să fie pusă la dispoziţia comisiei de soluţionare a contestaţiilor, dacă este cazul.

(6)  Planul interviului se afişează pe uşa sălii de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea interviului.

(7)  Candidaţii sunt consideraţi admişi la proba interviului dacă obţin minimum nota 7.

(8)   Notele obţinute în urma probei interviului pot fi contestate în termen de 24 de ore de la afişare. Contestaţia se depune la secretariatul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.

(9)    Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (8).

Art. 15. - Media generală (nota) de promovare a concursului este de cel puţin 7.

CAPITOLUL III

Notarea probelor

Art. 16. - (1) Fiecare probă de concurs se notează cu note de la 0 la 10. Nu se acordă punct din oficiu.

(2)    Corectarea lucrărilor scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice şi aprecierea notei pentru interviu se fac pe baza unui punctaj/barem stabilit de toţi membrii comisiei de concurs.

(3)   Baremul de corectare corespunzător probei scrise, precum şi modul de notare a etapelor interviului se afişează pe uşa fiecărei săli de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea fiecărei probe de concurs.

(4)  Notele acordate la fiecare probă de concurs se trec în litere şi în cifre în borderoul de notare, care este semnat pe fiecare filă de membrii comisiei de concurs.

(5)   Nota finală a fiecărei probe de concurs este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs.

(6)   Nota finală a concursului este media aritmetică a probelor de concurs.

Art. 17. - (1) Admiterea candidaţilor reuşiţi la concurs se face în ordinea descrescătoare a notelor finale ale concursului obţinute, în funcţie de posturile vacante pentru care s-a înscris fiecare candidat.

(2) La note finale de concurs egale, comisia stabileşte candidatul admis în raport cu nota obţinută la proba scrisă.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 18. - Comisiile de concurs, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data finalizării concursului, predau întregul material de concurs Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.

Art. 19. - (1) Candidatul admis trebuie să se prezinte la post în maximum 15 zile de la data afişării rezultatelor finale. In cazul în care candidatul admis nu poate respecta termenul menţionat, acesta înaintează o cerere motivată, în scris, directorului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, în care prezintă motivele întârzierii şi termenul la care se poate prezenta la post.

(2) In cazul neprezentării la post la termenul stabilit sau al nemotivării prezentării la post, postul este declarat vacant, urmând să i se comunice următoarei persoane, declarată reuşită la concurs, posibilitatea de a se angaja pe postul respectiv.

Art. 20. - (1) Numirea candidaţilor declaraţi admişi în urma concursului se face prin ordin al ministrului justiţiei.

(2)   După numire, candidaţii declaraţi admişi depun jurământul de credinţă în faţa ministrului justiţiei sau a unui secretar de stat, în prezenţa a 2 martori, dintre care unul este conducătorul compartimentului în care a fost numit funcţionarul public cu statut special, iar celălalt, un alt funcţionar public definitiv.

(3)   Jurământul de credinţă are următorul conţinut: „Jur să respect Constituţia, drepturile şi libertăţile fundamentale ale omului, să aplic în mod corect şi fără părtinire legile ţării, să îndeplinesc conştiincios îndatoririle ce îmi revin în funcţia publică în care am fost numit, să păstrez secretul profesional şi să respect normele de conduită profesională şi civică." Refuzul depunerii jurământului se consemnează în scris şi atrage revocarea actului de numire în funcţie.

(4)   Procesul-verbal în care s-a consemnat jurământul, semnat de persoanele menţionate la alin. (2), se depune la dosarul profesional al funcţionarului public cu statut special.

Art. 21. - Lucrările scrise, fişele interviului şi procesele-verbale privind rezultatele concursului se anexează la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.

Art. 22. - Dosarele, lucrările scrise, procesele-verbale referitoare la ceilalţi candidaţi şi alte lucrări privind concursul se arhivează şi se păstrează potrivit nomenclatoarelor arhivistice.

Art. 23. - Taxa de înscriere se restituie candidaţilor care îşi anunţă retragerea cu cel puţin 5 zile înainte de prima probă de concurs.

Art. 24. - Nerespectarea prevederilor regulamentului de concurs de către comisiile prevăzute la art. 4 alin. (1) constituie faptă de natură a atrage răspunderea disciplinară a persoanei vinovate. Neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a responsabilităţilor stabilite în condiţiile art. 4 alin. (4) atrage neplata sau reducerea corespunzătoare a indemnizaţiei plătite pentru participarea în comisia de organizare a concursului, în comisia de concurs ori în comisia de soluţionare a contestaţiilor.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1040/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1040 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu