E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
OUG 40 2002 in legatura cu articolul 10 din actul Ordonanţa 29 2004
Articolul 25 din actul OUG 40 2002 modificat de articolul 2 din actul Ordonanţa 86 2003
Articolul 28 din actul OUG 40 2002 modificat de articolul 2 din actul Ordonanţa 86 2003
Articolul 28 din actul OUG 40 2002 articole noi... articolul 12 din actul OUG 147 2002
Articolul 29 din actul OUG 40 2002 in legatura cu Ordin 359 2002
Articolul 30 din actul OUG 40 2002 in legatura cu Hotărârea 794 2002
OUG 40 2002 aprobat de Legea 491 2002
Articolul 7 din actul OUG 40 2002 modificat de Legea 491 2002
Articolul 9 din actul OUG 40 2002 modificat de Legea 491 2002
Articolul 13 din actul OUG 40 2002 modificat de Legea 491 2002
Articolul 14 din actul OUG 40 2002 modificat de Legea 491 2002
Articolul 21 din actul OUG 40 2002 modificat de Legea 491 2002
Articolul 27 din actul OUG 40 2002 modificat de Legea 491 2002
Articolul 28 din actul OUG 40 2002 modificat de Legea 491 2002
Articolul 1 din actul OUG 40 2002 modificat de Legea 491 2002
OUG 40 2002 in legatura cu Ordin 216 2002
OUG 40 2002 in legatura cu Ordin 580 2002
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 40 din 28 martie 2002

pentru recuperarea arieratelor bugetare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 233 din  8 aprilie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 114 alin. (4) din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

    Art. 1
    La cererea temeinic justificata a debitorilor, indiferent de forma de proprietate si de modul de organizare, creditorii bugetari vor acorda pentru obligatiile bugetare reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri bugetare restante la data de 31 decembrie 2001, inclusiv majorari de intarziere si penalitati de intarziere aferente acestora, calculate si datorate pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta:
    a) esalonari la plata impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor obligatii bugetare;
    b) amanari la plata impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor obligatii bugetare;
    c) esalonari la plata majorarilor de intarziere si/sau a penalitatilor de orice fel;
    d) amanari si/sau scutiri ori amanari si/sau reduceri de majorari de intarziere si/sau de penalitati de intarziere;
    e) scutiri sau reduceri de impozite si taxe, in conditiile legii.
    Art. 2
    Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, precum si alte autoritati ale administratiei publice centrale sau locale, dupa caz, vor acorda esalonarea la plata a impozitelor, taxelor si a altor obligatii bugetare, precum si a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de orice fel pe o perioada de cel mult 5 ani, cu termen de gratie de pana la 6 luni cuprins in perioada de esalonare, precum si amanari la plata impozitelor, taxelor si a altor obligatii bugetare pana la cel mult data de 29 decembrie a anului fiscal in curs.
    Art. 3
    Autoritatile administratiei publice locale vor acorda inlesniri la plata, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, pentru obligatiile bugetare care sunt venituri ale bugetelor autoritatilor administrativ-teritoriale.
    Art. 4
    Incepand cu data comunicarii aprobarii, pentru obligatiile bugetare pentru care s-au aprobat inlesniri la plata executarea silita nu se porneste sau nu se continua, dupa caz.
    Art. 5
    Orice suma de restituit sau de rambursat de la bugetul de stat, de la bugetul asigurarilor sociale de stat ori de la bugetul altor autoritati ale administratiei publice centrale sau locale, dupa caz, reprezentand impozite, taxe ori alte obligatii bugetare, se compenseaza din oficiu de catre fiecare creditor bugetar cu sume reprezentand obligatii bugetare esalonate sau amanate la plata ori obligatii bugetare curente datorate aceluiasi creditor bugetar, diferenta urmand sa se restituie conform reglementarilor legale in vigoare.
    Art. 6
    Inlesnirile la plata obligatiilor bugetare se acorda de fiecare creditor bugetar, iar graficul si conditiile in care se acorda inlesnirile se stabilesc printr-o conventie incheiata intre creditorul bugetar si debitor.
    Art. 7
    (1) Analiza oportunitatii acordarii inlesnirilor la plata obligatiilor bugetare restante se face pe baza criteriilor de performanta economico-financiara si de disciplina fiscala a contribuabililor.
    (2) Criteriile de performanta economico-financiara si de disciplina fiscala a contribuabililor, pe baza carora se analizeaza cererile de inlesniri la plata obligatiilor restante la bugetul de stat, sunt prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta ordonanta de urgenta. Aceste criterii pot fi actualizate anual prin hotarare a Guvernului.
    (3) Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, precum si ceilalti creditori bugetari vor utiliza criteriile prevazute in anexa.
    Art. 8
    Punctajul obtinut de debitori in urma analizei criteriilor prevazute la art. 7 se corecteaza dupa cum urmeaza:
    a) cu minus 10 puncte in situatia in care la data scadentei obligatiilor bugetare disponibilitatile banesti ale debitorului acopereau in intregime nivelul obligatiilor;
    b) cu minus 40 de puncte debitorii care desfasoara in principal activitati pentru care incaseaza contravaloarea marfii sau a serviciului prestat anticipat ori la data transferului dreptului de proprietate, respectiv a prestarii serviciului;
    c) cu minus 20 de puncte pentru debitorii care, pe perioada pentru care au acumulat obligatii bugetare restante, inregistreaza clienti neincasati si avansuri acordate furnizorilor cu care societatea comerciala sau actionarii/asociatii acesteia sunt in relatii de dependenta, relatia de dependenta fiind cea stabilita in situatia in care o persoana fizica ori juridica este actionar/asociat semnificativ in ambele societati comerciale;
    d) cu minus 20 de puncte pentru debitorii care inregistreaza capitaluri proprii negative;
    e) cu minus 10 puncte pentru debitorii care, in perioada in care au acumulat obligatii bugetare restante, au platit dividende actionarilor/asociatilor, altii decat institutiile publice implicate in procesul de privatizare.
    Art. 9
    (1) Nu beneficiaza de inlesniri la plata debitorii care in urma analizei criteriilor prevazute la art. 7 si 8 obtin un punctaj egal sau mai mic de 14 puncte, precum si debitorii al caror principal obiect de activitate il reprezinta organizarea jocurilor de noroc.
    (2) Debitorii care au solicitat inlesniri la plata obligatiilor bugetare restante si care obtin in urma analizei criteriilor prevazute la art. 7 si 8 un punctaj mai mic de 14 puncte, dar au o importanta economico-sociala nationala sau zonala semnificativa, precum si cei afectati de calamitati naturale in perioada in care au inregistrat obligatii bugetare restante vor beneficia de un punctaj aditional de 40 de puncte.
    (3) Incadrarea debitorilor in categoriile mentionate la alin. (2), de importanta nationala, precum si de importanta zonala semnificativa sau afectati de calamitati naturale, se va face pe baza unui referat motivat, intocmit de organele teritoriale ale creditorilor bugetari, avizat, dupa caz, de comisiile de dialog social constituite la nivelul creditorilor bugetari si, respectiv, de comisiile de dialog social constituite la nivelul prefecturilor.
    Art. 10
    (1) In cazul in care in urma analizei criteriilor mentionate la art. 7 debitorul obtine intre 15 si 28 de puncte, obligatiile bugetare datorate si neachitate, reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri bugetare, inclusiv majorari de intarziere si penalitati de intarziere, vor fi esalonate la plata.
    (2) In cazul in care debitorul obtine intre 29 si 63 de puncte, beneficiaza de urmatoarele inlesniri la plata obligatiilor bugetare:
    a) esalonarea la plata obligatiilor datorate si neachitate, reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri bugetare, cu exceptia majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere;
    b) amanarea la plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere pana la ultimul termen de plata din esalonarea acordata conform lit. a);
    c) reducerea cu 50% a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere in situatia in care au fost respectate intocmai termenele de plata din esalonare si conditiile in care aceasta a fost acordata.
    (3) In cazul in care debitorul obtine intre 64 si 110 puncte, beneficiaza de urmatoarele inlesniri la plata obligatiilor bugetare:
    a) esalonarea la plata obligatiilor datorate si neachitate, reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri bugetare, cu exceptia majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere;
    b) amanarea la plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere pana la ultimul termen de plata din esalonarea acordata conform lit. a);
    c) reducerea cu 75% a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere in situatia in care au fost respectate intocmai termenele de plata din esalonare si conditiile in care aceasta a fost acordata.
    (4) Daca debitorul obtine peste 110 puncte, beneficiaza de urmatoarele inlesniri la plata:
    a) esalonarea la plata obligatiilor datorate si neachitate, reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri bugetare, cu exceptia majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere;
    b) amanarea la plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere pana la ultimul termen de plata din esalonarea acordata conform lit. a);
    c) scutirea de la plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere in situatia in care au fost respectate intocmai termenele de plata din esalonare si conditiile in care aceasta a fost acordata.
    Art. 11
    (1) Majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere amanate la plata vor fi reflectate in contabilitatea debitorilor intr-un cont de ordine si evidenta in afara bilantului.
    (2) Veniturile rezultate in urma regularizarii contabile a operatiunilor prevazute la art. 10, 12, 14 si 28 nu se impoziteaza in conditiile in care cheltuielile care au fost influentate cu majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere nu au fost deductibile fiscal.
    (3) Sumele stabilite conform alin. (2) se utilizeaza ca surse proprii de finantare.
    Art. 12
    In situatia in care, dupa data depunerii cererii, debitorii achita pana la data aprobarii acesteia 30% din obligatiile bugetare datorate, exclusiv majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere, beneficiaza de esalonarea la plata a diferentei de 70% si scutirea de la plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere.
    Art. 13
    Numarul de luni de esalonare la plata a obligatiilor bugetare, care include si perioada de gratie, se determina in functie de raportul procentual dintre totalul obligatiilor bugetare si cifra de afaceri, astfel:
    a) pana la 5%         pana la 12 luni
    b) intre 5% si 15%    pana la 24 luni
    c) intre 15% si 30%   pana la 36 luni
    d) intre 30% si 50%   pana la 48 luni
    e) peste 50%          pana la 60 luni.
    Art. 14
    Debitorii care obtin peste 63 de puncte si au toate obligatiile bugetare achitate, inclusiv cele aferente anului curent, la data depunerii cererilor de acordare a inlesnirilor la plata vor beneficia de scutirea de la plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere aferente obligatiilor datorate pana la data de 31 decembrie 2001.
    Art. 15
    Inlesnirile la plata isi pierd valabilitatea in situatia in care debitorii nu isi achita obligatiile bugetare curente cu termene scadente incepand cu data de intai a lunii urmatoare intrarii in vigoare a conventiei incheiate in baza prevederilor prezentei ordonante de urgenta. In cazul in care debitorii nu achita la scadenta obligatiile bugetare curente, pot efectua plata acestora in cel mult 90 de zile, impreuna cu majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere aferente. Pana la data de 29 decembrie a fiecarui an fiscal debitorul trebuie sa aiba achitate toate obligatiile bugetare cu termen scadent in anul fiscal respectiv, impreuna cu majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere aferente, dupa caz.
    Art. 16
    Debitorii care beneficiaza de inlesniri la plata obligatiilor bugetare, conform dispozitiilor prezentei ordonante de urgenta, nu vor participa la nici o procedura de privatizare organizata de institutiile publice implicate sau de agentii de privatizare in vederea cumpararii de actiuni la alte societati comerciale sau la achizitionarea de alte valori mobiliare ori parti sociale pe perioada in care beneficiaza de inlesnirile la plata acordate.
    Art. 17
    Debitorii care beneficiaza de inlesniri la plata obligatiilor bugetare restante vor transmite organului de specialitate al creditorului bugetar la care sunt inregistrati ca platitori de impozite, taxe si contributii orice intentie de instrainare de active pe toata perioada derularii inlesnirii la plata.
    Art. 18
    Inlesnirile la plata se acorda atat inaintea inceperii executarii silite, cat si in timpul efectuarii acesteia. Pentru acordarea inlesnirilor la plata creditorii bugetari vor cere debitorilor persoane juridice constituirea de garantii, in termen de 60 de zile de la data incheierii conventiei.
    Art. 19
    Inlesnirile la plata obligatiilor bugetare administrate de Ministerul Finantelor Publice, de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, precum si de alte autoritati ale administratiei publice centrale sau locale, dupa caz, se acorda pe baza datelor din evidenta analitica pe platitori de la nivelul organelor teritoriale la care contribuabilii sunt inregistrati ca platitori de impozite, taxe, contributii si alte obligatii bugetare si/sau a unui document de verificare intocmit la sediul social al debitorului pe baza datelor din ultima balanta de verificare, precum si a procesului-verbal de calcul al majorarilor de intarziere si al penalitatilor de intarziere.
    Art. 20
    Diferentele de impozite, taxe, contributii si alte obligatii bugetare, precum si majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere aferente acestora, constatate in urma controalelor efectuate ulterior de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, precum si ale altor autoritati ale administratiei publice centrale sau locale, dupa caz, se achita conform prevederilor legale in vigoare.
    Art. 21
    De inlesnirile la plata prevazute la art. 1 beneficiaza si debitorii aflati in procedura de reorganizare judiciara conform legii, la cererea motivata a judecatorului-sindic, pe baza planului de reorganizare prezentat creditorului bugetar.
    Art. 22
    Pe perioada amanarii sau esalonarii la plata a obligatiilor bugetare, cu exceptia majorarilor de intarziere si a penalitatilor de orice fel, se datoreaza majorari in conformitate cu prevederile art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 23
    Ajutoarele de stat, constand in inlesnirile la plata prevazute la art. 1, mai mari de 50 miliarde lei, acordate in conditiile prezentei ordonante de urgenta, vor fi notificate Consiliului Concurentei de catre furnizorii ajutorului de stat, in conformitate cu reglementarile legale privind ajutorul de stat, reprezentand scutiri sau reduceri de majorari de intarziere si/sau penalitati de intarziere.
    Art. 24
    (1) Prevederile prezentei ordonante de urgenta nu se aplica obligatiilor bugetare stabilite in acte de constatare, in cazul faptelor ce constituie infractiuni de evaziune fiscala, daca instantele judecatoresti au pronuntat hotarari definitive in legatura cu aceste fapte comise anterior datei depunerii cererii de inlesniri la plata, indiferent de data la care a fost pronuntata hotararea definitiva.
    (2) In cazul hotararilor penale de condamnare, pronuntate de instantele judecatoresti, pentru infractiuni de evaziune fiscala, ramase definitive dupa acordarea inlesnirilor la plata prevazute in prezenta ordonanta de urgenta, inlesnirile se anuleaza, iar organele competente ale creditorilor bugetari vor determina obligatiile bugetare datorate ca urmare a luarii acestei masuri.
    Art. 25
    (1) Nerespectarea termenelor de plata si a conditiilor in care s-au aprobat inlesnirile la plata atrage anularea acestora, inceperea sau continuarea, dupa caz, a executarii silite pentru intreaga suma neplatita si obligatia de plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere calculate de la data la care termenele si/sau conditiile nu au fost respectate.
    (2) O noua cerere pentru acordarea unor inlesniri la plata obligatiilor bugetare nu poate fi depusa timp de 12 luni de la data nerespectarii inlesnirilor anterioare acordate.
    Art. 26
    Pentru obligatiile bugetare reprezentand impozite, taxe, contributii, majorari de intarziere si penalitati de orice fel, precum si alte obligatii bugetare datorate si neachitate la scadenta de debitori, altii decat persoanele fizice, dupa data de 1 ianuarie 2002 se acorda numai esalonare sau amanare la plata. Prevederile prezentei ordonante de urgenta, cu exceptia art. 1, 10 si 12, se aplica in mod corespunzator.
    Art. 27
    Pentru obligatii bugetare reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri bugetare, inclusiv majorari de intarziere si penalitati de orice fel, datorate si neachitate in termen de persoane fizice, precum si pentru taxele judiciare de timbru solicitate anterior prestarii serviciului taxabil, potrivit reglementarilor in vigoare, se pot acorda inlesnirile la plata prevazute la art. 1.
    Art. 28
    Debitorii care au in derulare esalonari la plata acordate in baza reglementarilor legale anterioare si isi achita, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, debitele ramase de plata din esalonare, precum si majorarile stabilite conform art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, recalculate pana la data achitarii debitelor, beneficiaza de scutirea la plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere ramase de plata din esalonare.
    Art. 29
    (1) In termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, prin ordin al ministrului finantelor publice sau al ministrului muncii si solidaritatii sociale, dupa caz, care va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, se stabilesc procedura si competentele de acordare a inlesnirilor la plata obligatiilor bugetare administrate de Ministerul Finantelor Publice sau de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, dupa caz, cu avizul Consiliului Concurentei.
    (2) In cazul celorlalte autoritati ale administratiei publice centrale procedura si competentele se stabilesc de catre acestea cu avizul Ministerului Finantelor Publice si al Consiliului Concurentei.
    Art. 30
    Pentru autoritatile administratiei publice locale procedura si competentele de acordare a inlesnirilor la plata se stabilesc prin hotarare a Guvernului, la propunerea Ministerului Administratiei Publice, cu avizul Ministerului Finantelor Publice si al Consiliului Concurentei.
    Art. 31
    La data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta se abroga prevederile art. 82 si 84 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 23 din 31 ianuarie 1996, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 43/2001 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 148 din 26 martie 2001, aprobata prin Legea nr. 561/2001.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

                         Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                         Marian Sarbu

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

    ANEXA 1

                                CRITERII
de performanta economico-financiara si de disciplina fiscala ce se pot analiza de catre Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale la acordarea inlesnirilor la plata obligatiilor bugetare restante

    1. Vechimea contribuabilului (data de inceperea activitatii; la societatile rezultate din divizare vechimea o da unitatea din care s-a divizat noua societate):

    - peste 10 ani                                                  10 puncte
    - intre 5 - 10 ani                                               5 puncte
    - intre 2 - 5 ani                                                3 puncte
    - mai putin de 2 ani                                             2 puncte
    2. Raportul dintre vechimea arieratelor si vechimea contribuabilului:
    - pana la 40%                                                   10 puncte
    - intre 40 - 50%                                                 8 puncte
    - intre 50 - 60%                                                 6 puncte
    - intre 60 - 70%                                                 4 puncte
    - intre 70 - 80%                                                 2 puncte
    - intre 80 - 100%                                                0 puncte
    3. Mobilitatea contribuabilului din punct de vedere al sediului:
    - sediu stabil in ultimii 5 ani                                 10 puncte
    - o schimbare in ultimii 5 ani                                   5 puncte
    - doua sau mai multe schimbari in ultimii 5 ani                  0 puncte
    4. Mentiuni la registrul comertului privind schimbarea actionarului/asociatului principal:
    - nici o schimbare sau o schimbare in ultimii 5 ani             10 puncte
    - doua sau mai multe schimbari in ultimii 5 ani                  0 puncte
    5. Indatorare financiara calculata ca aport:

                    Total datorii
(datorii bugetare + datorii pe termen scurt si mediu)
----------------------------------------------------- x 100 < 30%   10 puncte
                  Cifra de afaceri

                    Total datorii
(datorii bugetare + datorii pe termen scurt si mediu)
----------------------------------------------------- x 100 > 30%    5 puncte
                  Cifra de afaceri

    6. Lichiditate globala:
            Active circulante           buna > 1                    10 puncte
    Lc = -----------------------
         Datorii totale sub 1 an        slaba < 1                    5 puncte

    7. Solvabilitate:
         Total active                   0 - 1,00                     0 puncte
    S = ---------------
         Total datorii                  1,01 - 2,00                  5 puncte
                                        peste 2,00                  10 puncte
    8. Date privind declaratiile de impozite, taxe si contributii: numarul de declaratii depuse in cursul ultimelor 24 de luni:
    - 24                                                            15 puncte
    - intre 20 si 24                                                10 puncte
    - intre 10 si 19                                                 5 puncte
    - mai putin de 10                                                0 puncte
    9.
  Diferente de obligatii bugetare constatate
             prin control fiscal
  --------------------------------------------- x 100 < 20%          5 puncte
  Total impozite declarate in cursul perioadei
       verificate (pe feluri de impozite)

  Diferente de obligatii bugetare constatate
             prin control fiscal
  ----------------------------------------------- x 100 > 20%        2 puncte
  Total impozite declarate in cursul perioadei
       verificate (pe feluri de impozite)

    10. Obligatii neachitate in contul impozitelor cu stopaj la sursa:
    - NU                                                            20 puncte
    - DA                                                             0 puncte
    11. Daca a beneficiat anterior de inlesniri:
    - NU                                                            10 puncte
    - DA, respectate                                                 5 puncte
    - DA, nerespectate                                               0 puncte
    12. Contribuabilul a avut relatii contractuale cu unitati economice cu finantare bugetara si nu a incasat la termen contravaloarea acestora:
    - DA                                                            10 puncte
    - NU                                                             0 puncte
    13. Situatia privind achitarea debitelor anului curent:
    - neachitate                                                     0 puncte
    - achitat pana la 30%                                            5 puncte
    - achitat intre 30% si 65%                                      10 puncte
    - achitat intre 65% si 90%                                      15 puncte
    - achitat peste 90%                                             20 puncte
    14. Contribuabilul a fost sanctionat pentru evaziune fiscala:
    - NU                                                            10 puncte
    - DA                                                             0 puncte
    15.
  Suma totala solicitata pentru inlesniri la plata
               (debite si majorari)
  ------------------------------------------------- x 100
                 Cifra de afaceri

    - pana la 25% inclusiv                                           8 puncte
    - intre 25,01% si 50%                                            5 puncte
    - intre 50,01% si 75%                                            3 puncte
    - intre 75,01% si 100%                                           2 puncte
    - peste 100%                                                     0 puncte

    NOTA:
      punctaj minim                                                 14 puncte
      punctaj maxim                                                168 puncte



SmartCity5

COMENTARII la OUG 40/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 40 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 40/2002
Ordonanţa 29 2004
pentru reglementarea unor masuri financiare
Ordonanţa 86 2003
privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala
OUG 147 2002
pentru reglementarea unor probleme financiare si pentru modificarea unor acte normative
Ordin 359 2002
privind aprobarea Procedurii si competentelor de acordare a inlesnirilor la plata sumelor datorate la fondurile speciale gestionate de Ministerul Industriei si Resurselor in calitate de ordonator principal de credite
Hotărârea 794 2002
pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedura si competentele de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri ale bugetelor locale
Legea 491 2002
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 40/2002 pentru recuperarea arieratelor bugetare
Ordin 216 2002
pentru aprobarea Procedurii si competentelor de acordare a inlesnirilor la plata creantelor bugetare administrate de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale
Ordin 580 2002
pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedura si competentele de acordare a inlesnirilor la plata obligatiilor restante la bugetul de stat, administrate de Ministerul Finantelor Publice
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu