Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 620 din  7 noiembrie 2001

pentru ratificarea Acordului dintre Romania si Bosnia si Hertegovina privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor, semnat la Sarajevo la 20 februarie 2001

ACT EMIS DE: PARLAMENT ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 739 din 20 noiembrie 2001


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Acordul dintre Romania si Bosnia si Hertegovina privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor, semnat la Sarajevo la 20 februarie 2001.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 4 septembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                         VALER DORNEANU

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 15 octombrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     PRESEDINTELE SENATUI
                        NICOLAE VACAROIU

                              ACORD
intre Romania si Bosnia si Hertegovina privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor

    Romania si Bosnia si Hertegovina, denumite in cele ce urmeaza parti contractante,
    dorind sa extinda si sa intensifice cooperarea economica dintre cele doua state pe baza egalitatii si avantajului reciproc, intentionand sa creeze si sa mentina conditii favorabile pentru cresterea investitiilor investitorilor unei parti contractante pe teritoriul celeilalte parti contractante,
    recunoscand ca promovarea si protejarea reciproca a unor astfel de investitii in baza acestui acord vor conduce la stimularea initiativei in afaceri si vor spori prosperitatea economica a ambelor state,
    au convenit cele ce urmeaza:

    Art. 1
    Definitii
    In sensul acestui acord:
    1. Termenul investitie va insemna orice fel de activ investit in scopul avantajului economic sau intr-un alt scop de afaceri de catre un investitor al unei parti contractante pe teritoriul celeilalte parti contractante, in conformitate cu legea si cu reglementarile legale ale acesteia din urma, si va include, in special, dar nu exclusiv:
    a) drepturi de proprietate asupra bunurilor mobile si imobile, precum si orice alte drepturi reale, cum ar fi: ipoteci, garantii sau gajuri si alte drepturi similare;
    b) actiuni, parti sociale sau alta forma de participare la societati comerciale;
    c) drepturi de creanta sau orice alte drepturi privind prestatii care au o valoare economica;
    d) drepturi de proprietate intelectuala, cum sunt: drepturi de autor, brevete, desene industriale, procedee tehnice, precum si marci de comert, goodwill si know-how;
    e) concesiuni de afaceri acordate prin lege sau conform unui contract, incluzand concesiuni privind prospectarea, cultivarea, extractia sau exploatarea resurselor naturale.
    Nici o modificare ulterioara a formei in care sunt investite sau reinvestite activele nu va afecta caracterul lor de investitii, cu conditia ca o astfel de modificare sa fie in conformitate cu legile si cu reglementarile legale ale partii contractante pe teritoriul careia s-a efectuat investitia.
    2. Termenul investitor va insemna orice persoana fizica sau juridica a unei parti contractante, care investeste pe teritoriul celeilalte parti contractante.
    a) In ceea ce priveste Romania:
    (i) termenul persoana fizica va insemna orice persoana fizica care are cetatenia Romaniei, in concordanta cu legile sale;
    (ii) termenul persoana juridica va insemna orice entitate, cum ar fi: o societate comerciala, organizatie sau asociatie inregistrata sau constituita in conformitate cu legea in vigoare in Romania si care isi are sediul pe teritoriul Romaniei.
    b) In ceea ce priveste Bosnia si Hertegovina:
    (i) termenul persoana fizica va insemna persoanele fizice al caror statut de cetatean al Bosniei si Hertegovinei il dobandesc conform legii in vigoare in Bosnia si Hertegovina si care isi au domiciliul sau locul principal de afaceri in Bosnia si Hertegovina;
    (ii) termenul persoana juridica va insemna persoanele juridice constituite in concordanta cu legile in vigoare in Bosnia si Hertegovina, care isi au sediul inregistrat, managementul central sau locul principal de afaceri pe teritoriul Bosniei si Hertegovinei.
    3. Termenul venit va insemna o suma produsa de o investitie si include, in special, dar nu exclusiv, profituri, dobanzi, dividende, castiguri de capital, redevente si alte onorarii.
    4. Termenul teritoriu va desemna:
    a) in legatura cu Romania: teritoriul Romaniei, inclusiv marea sa teritoriala si spatiul aerian de deasupra teritoriului si marii teritoriale, asupra carora Romania isi exercita suveranitatea, precum si zona contigua, platoul continental si zona economica exclusiva, asupra carora Romania isi exercita jurisdictia, respectiv drepturile suverane, in concordanta cu propria sa legislatie si cu dreptul international, in ceea ce priveste exploatarea resurselor naturale, biologice si minerale existente in apele marii, pe fundul si in subsolul acestor ape;
    b) in legatura cu Bosnia si Hertegovina: intregul teritoriu terestru al Bosniei si Hertegovinei, marea sa teritoriala, solul si subsolul si spatiul aerian de deasupra, incluzand orice suprafata maritima situata dincolo de marea teritoriala a Bosniei si Hertegovinei care a fost sau poate fi desemnata in viitor in baza legii Bosniei si Hertegovinei, in concordanta cu dreptul international, ca o suprafata in interiorul careia Bosnia si Hertegovina isi poate exercita drepturi in legatura cu fundul marii, subsolul si resursele naturale.
    Art. 2
    Promovarea si protejarea investitiilor
    1. Fiecare parte contractanta va incuraja si va crea conditii favorabile pentru investitorii celeilalte parti contractante pentru a investi capital pe teritoriul sau si, in conformitate cu legile si cu reglementarile sale legale, va admite astfel de investitii.
    2. Investitiilor investitorilor fiecarei parti contractante li se va acorda intotdeauna un tratament just si echitabil si ele se vor bucura de intreaga protectie si securitate pe teritoriul celeilalte parti contractante. Nici o parte contractanta nu va afecta in nici un fel, prin masuri nerezonabile sau discriminatorii, managementul, intretinerea, folosinta, posesia sau instrainarea investitiilor de pe teritoriul sau ale investitorilor celeilalte parti contractante.
    Art. 3
    Tratamentul national si al natiunii celei mai favorizate
    1. Fiecare parte contractanta va acorda pe teritoriul sau investitiilor si veniturilor investitorilor celeilalte parti contractante un tratament care, in orice caz, nu va fi mai putin favorabil decat cel pe care il acorda investitiilor si veniturilor propriilor sai investitori sau investitiilor si veniturilor investitorilor oricarui stat tert, oricare dintre acestea este mai favorabil investitorilor in cauza.
    2. Nici o parte contractanta nu va supune pe teritoriul sau investitorii celeilalte parti contractante, cu privire la managementul, intretinerea, folosinta, posesia sau instrainarea investitiilor lor, la un tratament mai putin favorabil decat cel pe care il acorda propriilor sai investitori sau investitorilor oricarui stat tert, oricare dintre acestea este mai favorabil investitorilor in cauza.
    3. Prevederile paragrafelor 1 si 2 ale acestui articol nu vor fi interpretate ca obligatie a unei parti contractante de a extinde asupra investitorilor celeilalte parti contractante avantajul oricarui tratament, preferinta sau privilegiu care rezulta din:
    a) orice zona de comert liber existenta sau viitoare, uniune vamala, uniune economica, organizatie economica regionala sau din alt acord international similar la care partea contractanta este sau poate deveni membru;
    b) orice acord de evitare a dublei impuneri sau din orice alte intelegeri referitoare in intregime sau in principal la probleme privind impozitarea.
    Art. 4
    Despagubire pentru nationalizare si expropriere
    1. Investitiile investitorilor oricarei parti contractante nu vor fi nationalizate, expropriate sau supuse unor masuri avand efect echivalent cu nationalizarea sau exproprierea (denumite in continuare expropriere) pe teritoriul celeilalte parti contractante, decat pentru utilitate publica si conform unei proceduri legale corespunzatoare, pe o baza nediscriminatorie si contra unei despagubiri prompte, adecvate si efective.
    2. Aceasta despagubire va fi echivalenta cu valoarea de piata a investitiilor afectate imediat inainte de expropriere sau inainte ca exproprierea iminenta sa devina cunoscuta public, oricare dintre situatii intervine prima. Despagubirea va include dobanda la o rata comerciala normala pana la data platii si va fi platita si transferata fara intarziere in tara desemnata de solicitantii in cauza si in valuta tarii ale carei persoane fizice sau juridice sunt acestia sau in orice valuta liber convertibila acceptata de solicitanti.
    3. Investitorii afectati ai oricarei parti contractante vor avea dreptul, in conformitate cu legea partii contractante care face exproprierea, la o prompta revizuire, de catre o autoritate judiciara sau alta autoritate independenta a acestei parti contractante, privind legalitatea exproprierii, procedeul de efectuare a acesteia si evaluarea investitiei, in concordanta cu principiile stabilite la paragraful 1 al acestui articol.
    Art. 5
    Despagubire pentru pierderi
    Investitorilor oricarei parti contractante care sufera pierderi incluzand pagube cu privire la investitiile lor de pe teritoriul celeilalte parti contractante, ca urmare a razboiului sau altui conflict armat, revolutiei, starii nationale de urgenta, revoltei, insurectiei sau rascoalei, li se va acorda de catre aceasta din urma parte contractanta un tratament, in ceea ce priveste restituirea, indemnizatia, despagubirea sau alta modalitate de solutionare, nu mai putin favorabil decat cel pe care aceasta parte contractanta il acorda propriilor sai investitori sau investitorilor oricarui stat tert, oricare dintre acestea este mai favorabil investitorilor in cauza.
    Art. 6
    Repatrierea investitiilor
    1. Fiecare parte contractanta va garanta investitorilor celeilalte parti contractante transferul liber al platilor in legatura cu investitiile acestora. Aceste transferuri vor include in special, dar nu exclusiv:
    a) capitalul si fondurile suplimentare necesare pentru mentinerea si dezvoltarea investitiei;
    b) veniturile rezultate din investitie;
    c) fondurile pentru rambursarea imprumuturilor referitoare la o investitie;
    d) sumele rezultate din vanzarea totala sau partiala ori din lichidarea unei investitii;
    e) orice despagubire sau altfel de plata la care se face referire la art. 4 si 5;
    f) sumele provenite din reglementarea unui diferend referitor la investitii, la care se face referire la art. 8 si 10;
    g) castigurile sau altfel de remuneratie a cetatenilor straini angajati in legatura cu investitia.
    2. Transferurile vor fi efectuate fara nici o restrictie si fara intarziere nejustificata, intr-o valuta liber convertibila, la cursul de schimb al principalei piete pentru tranzactii curente, aplicabil la data transferului.
    3. Transferurile vor fi considerate ca fiind facute fara intarziere nejustificata in sensul paragrafului 2 al acestui articol daca sunt facute intr-o perioada normala necesara pentru efectuarea transferurilor. Aceasta perioada nu va depasi in nici un caz 3 luni.
    4. Partile contractante inteleg sa acorde unor astfel de transferuri un tratament nu mai putin favorabil decat cel acordat transferurilor provenite din investitiile efectuate de investitorii oricarui stat tert.
    Art. 7
    Subrogare
    1. Daca o parte contractanta sau agentia desemnata de ea face o plata legala oricaruia dintre investitorii sai pe baza unei garantii sau a unui contract de asigurare impotriva riscurilor necomerciale, data cu privire la o investitie, cealalta parte contractanta va recunoaste, cu toate drepturile sale stabilite in baza art. 10, valabilitatea subrogarii in favoarea primei parti contractante sau a agentiei sale in orice drept sau titlu detinut de investitor.
    2. Partea contractanta sau agentia sa care este subrogata in drepturile unui investitor va fi investita in toate cazurile cu aceleasi drepturi si va avea acelasi tratament ca si cel al investitorului garantat, platile cuvenite facandu-se potrivit acestor drepturi.
    3. In cazul subrogarii, astfel cum este definita la paragraful 1 al acestui articol, investitorul nu va solicita sau nu va urmari o creanta decat daca este autorizat de catre partea contractanta sau agentia sa sa o faca.
    Art. 8
    Reglementarea diferendelor dintre o parte contractanta si un investitor al celeilalte parti contractante
    1. Orice diferend care poate aparea intre o parte contractanta si un investitor al celeilalte parti contractante in legatura cu o investitie de pe teritoriul acelei alte parti contractante va fi reglementat pe cale amiabila, prin negocieri.
    2. Daca un astfel de diferend nu poate fi reglementat astfel in termen de 6 luni de la data cererii de reglementare, investitorul in cauza poate supune diferendul fie:
    a) instantei judecatoresti sau tribunalului administrativ competent al partii contractante pe teritoriul careia s-a efectuat investitia; fie
    b) unui tribunal arbitral ad-hoc constituit pe baza Regulamentului de arbitraj al Comisiei Natiunilor Unite pentru Drept Comercial International (UNCITRAL); fie
    c) Centrului International pentru Reglementarea Diferendelor relative la Investitii (denumit in cele ce urmeaza Centrul) pentru conciliere sau arbitraj, infiintat conform Conventiei pentru reglementarea diferendelor relative la investitii intre state si persoane ale altor state, deschisa pentru semnare la Washington D.C. la 18 martie 1965 (denumita in cele ce urmeaza conventie), in cazul in care ambele parti contractante vor fi devenit membre ale conventiei.
    3. Partea contractanta care este parte la diferend nu va invoca niciodata, pe durata procedurilor privind diferendele referitoare la investitii, ca aparare, imunitatea sa sau faptul ca investitorul a primit o despagubire in cadrul unui contract de asigurare care acopera integral sau partial paguba ori pierderea suferita.
    4. Nici o parte contractanta nu va urmari pe cai diplomatice vreun diferend supus Centrului decat daca:
    a) secretarul general al Centrului sau o comisie de conciliere ori un tribunal arbitral constituit de acesta hotaraste ca diferendul nu se afla sub jurisdictia Centrului; sau
    b) cealalta parte contractanta nu reuseste sa se supuna sau sa se conformeze vreunei sentinte adoptate de un tribunal arbitral.
    5. Sentinta arbitrala se va baza pe:
    - prevederile prezentului acord;
    - legile partii contractante pe teritoriul careia s-a efectuat investitia, inclusiv regulile referitoare la conflictele de legi; si
    - regulile si principiile universal acceptate de dreptul international.
    6. Sentinta arbitrala va fi definitiva si obligatorie pentru ambele parti la diferend si va fi executata in conformitate cu legea partii contractante in cauza.
    Art. 9
    Consultari si schimb de informatii
    1. Fiecare parte contractanta poate sa propuna celeilalte parti contractante sa inceapa consultari cu privire la orice probleme referitoare la aplicarea sau interpretarea prezentului acord. Cealalta parte contractanta va intreprinde demersurile necesare pentru ca aceste consultari sa aiba loc.
    2. La solicitarea oricarei parti contractante va avea loc un schimb de informatii cu privire la impactul pe care il pot avea asupra investitiilor ce fac obiectul acestui acord legile, reglementarile legale, hotararile, practicile administrative ori procedurile sau politicile celeilalte parti contractante.
    Art. 10
    Reglementarea diferendelor dintre partile contractante
    1. Diferendele dintre partile contractante privind interpretarea sau aplicarea prezentului acord vor fi reglementate, pe cat posibil, prin consultari si negocieri pe cai diplomatice.
    2. Daca un diferend intre partile contractante nu poate fi reglementat astfel intr-un termen de 6 luni de la data cererii de reglementare, diferendul, la cererea oricarei parti contractante, va fi supus unui tribunal arbitral format din 3 membri.
    3. Acest tribunal arbitral va fi constituit pentru fiecare caz in felul urmator: in termen de doua luni de la data primirii cererii pentru arbitrare, fiecare parte contractanta va numi un membru al tribunalului; acesti 2 membri vor alege un cetatean al unui stat tert care, cu aprobarea celor doua parti contractante, va fi numit presedintele tribunalului; presedintele va fi numit in termen de doua luni de la data numirii celorlalti 2 membri.
    4. Daca in termenele specificate la paragraful 3 al acestui articol numirile necesare nu au fost facute, fiecare parte contractanta, in lipsa oricarei alte intelegeri, poate sa il invite pe presedintele Curtii Internationale de Justitie sa faca numirile necesare. Daca presedintele este cetatean al vreunei parti contractante sau daca este in orice alt fel impiedicat sa isi exercite respectiva functie, vicepresedintele va fi invitat sa faca numirile necesare. Daca vicepresedintele este cetatean al vreunei parti contractante sau daca este impiedicat, de asemenea, sa isi exercite functia respectiva, membrul Curtii Internationale de Justitie cu cea mai mare functie, care nu este cetatean al vreunei parti contractante, va fi invitat sa faca numirile necesare.
    5. Tribunalul arbitral isi va adopta hotararile cu o majoritate de voturi. Aceste hotarari vor fi definitive si obligatorii pentru ambele parti contractante.
    6. Fiecare parte contractanta va suporta cheltuielile propriului membru al tribunalului si ale reprezentarii sale in procedurile arbitrale; cheltuielile pentru presedinte si celelalte cheltuieli vor fi suportate in mod egal de partile contractante. Tribunalul poate totusi sa stabileasca prin hotarare ca o proportie mai mare a cheltuielilor sa fie suportata de una dintre cele doua parti contractante, iar hotararea sa va fi obligatorie pentru ambele parti contractante.
    7. Tribunalul isi va stabili propria procedura.
    Art. 11
    Aplicarea altor reguli
    Daca prevederile legii oricarei parti contractante sau obligatiile in conformitate cu dreptul international, existente in prezent sau stabilite ulterior intre partile contractante, in plus fata de prezentul acord, contin reguli generale sau specifice, care indreptatesc investitiile investitorilor celeilalte parti contractante la un tratament mai favorabil decat cel prevazut de prezentul acord, aceste reguli, in masura in care sunt mai favorabile, vor prevala asupra acestui acord atat timp cat acestea sunt in vigoare.
    Art. 12
    Intrare in vigoare, durata si expirare
    1. Fiecare parte contractanta va notifica celeilalte parti contractante in scris cu privire la indeplinirea formalitatilor interne legale cerute pe teritoriul sau pentru intrarea in vigoare a acestui acord. Prezentul acord va intra in vigoare la data primirii ultimei dintre cele doua notificari.
    2. Prezentul acord va ramane in vigoare pentru o perioada de 10 ani si va continua sa fie in vigoare daca nu va fi denuntat in conformitate cu paragraful 4 al acestui articol.
    3. Prevederile prezentului acord se vor aplica viitoarelor investitii efectuate de investitorii unei parti contractante pe teritoriul celeilalte parti contractante si, de asemenea, investitiilor existente, in concordanta cu legile parti contractante, la data la care prezentul acord intra in vigoare. Totusi prevederile acestui acord nu se vor aplica pretentiilor sau diferendelor provenite din evenimente care s-au produs ori pretentiilor sau diferendelor care au fost reglementate inainte de intrarea sa in vigoare.
    4. Fiecare parte contractanta, prin transmiterea cu un an inainte a unei notificari scrise celeilalte parti contractante, poate sa denunte prezentul acord la sfarsitul perioadei initiale de 10 ani sau in orice moment ulterior.
    5. In legatura cu investitiile efectuate sau dobandite inaintea datei de incetare a valabilitatii prezentului acord prevederile tuturor celorlalte articole ale acestui acord vor continua sa fie in vigoare pentru o perioada ulterioara de 10 ani de la respectiva data a incetarii valabilitatii.
    6. Prezentul acord poate fi amendat pe baza unei intelegeri scrise intre partile contractante. Orice amendament va intra in vigoare in baza aceleiasi proceduri cerute pentru intrarea in vigoare a prezentului acord.
    7. Prezentul acord se va aplica indiferent daca partile contractante au sau nu au relatii diplomatice ori consulare.
    Drept care subsemnatii, pe deplin autorizati, au semnat acest acord.
    Semnat la Sarajevo la 20 februarie 2001, in doua exemplare originale, fiecare in limbile romana, bosniaca/croata/sarba si engleza, toate textele fiind egal autentice. In cazul unor divergente in interpretare textul in limba engleza va prevala.

                          Pentru Romania,
                          Mircea Geoana,
                          ministrul afacerilor externe

                          Pentru Bosnia si Hertegovina,
                          Mirsad Kurtovici,
                          ministrul comertului exterior
                          si relatiilor economice



SmartCity5

COMENTARII la Legea 620/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 620 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu